Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Spyker D12 Peking-to-Paris

Také Spyker se rozhodl využít rostoucí popularity SUV a představil v Ženevě studii SSUV pod názvem D12 Peking-to-Paris.
Zpět na článek
8. 3. 2006 09:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 15:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 09:48
neregistrovaný "knour"
8. 3. 2006 10:11
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:19
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2006 10:39
neregistrovaný "Woody"
8. 3. 2006 11:06
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 12:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2006 14:39
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
8. 3. 2006 19:05
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 3. 2006 19:20
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 00:23
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 09:31
Proporce
Moc se mi líbí design Spykerů. Ale tohle je jako když ve Photoshopu při změně velikosti obrázku zapomenete zamknout dodržování proporcí. :-( Tvary, co se hodí na sporťák, se prostě nehodí na SUV. Stejný případ jako Cayenne. Jinak každej detail na studii Peking-to-Paris mě nadchnul. Takže teď hoši každej vertikální rozměr zkraťte na polovinu (samozejmě kromě kol, volantu atd) a máte nádhernou sportovní limuzínu se suicide doors. A název pak změnte spíš na Monaco-to-Luxemburg >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 13:32
Re: OT: co ty na to?
Docela by mě zajímal Tvůj názor na tyhle dvě záležitosti: [odkaz] a [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 13:40
Re: OT: co ty na to?
Ještě něco: "GM is the largest single private health-care provider in the United States. Its total health care liability stands at $74 billion and is projected to exceed $90 billion by 2009." To sou fakt hustý čísla, sem opravdu netušil, že o má takhle astronomické rozměry - to je fakt jak mít na noze železnou kouli a musej ji furt tahat sebou :-( viz [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 15:21
Re: OT: co ty na to?
K tomu "srdci": Souhlasím jen s tím, že GM nemá dobrý minivan a hodně mu chybí. Ty řeči okolo jakéhosi auta, které bude srdcem celého koncernu....vždyť to nejde. GM má spoustu značek a navíc ani po jedné z nich se nejmenuje koncern. Sotvakdy může být "koncernem 1 modelu" jako je Toyota koncernem Camry nebo Honda koncernem Accordu. Pokud se řekně Chevy, mně se jako první vybaví Tahoe/Suburban/Silverado s dvěma řadama světlometů nad sebou. Proti Camry a Accordu jde Impala. Jo, je nudná. Ale v tom si s asijskou konkurencí nezadá. :-) No a haló auto je zmíněná Corvetta. Podle mě má Chevrolet kromě minivanu všechno tak, jak má být. Samozřejmě pokud si má polepšit v menších třídách, Cobalt, Malibu a Equinox potřebují mnohem lepší materiály uvnitř a bohatší příplatkovou výbavu (v Equinoxu sem seděl a byl místama dost tristní). Do té doby nemá v menších třídách na importy šanci. Ale to je obecný neduh US značek. Že ty sociál modely dávají okatě najevo, že jsou sociál. >:D Silně zaostávají za evropsko-japonským směrem, který bych pojmenoval "falešný luxus". >:D K těm dieselům: v pick-upech a off-roadech je snesu. Ale stejně si nemyslím, že dojdou v USA většího uplatnění.
neregistrovaný "knour"
8. 3. 2006 09:48
bez titulku
tie kovove vyztuhy pri tych zadnych sedackach v blizkosti hlav posobia obzvlast veselo, to musel byt genitalny tvorca co to zakomponoval, uz len aby to malo omyvatelny interier aby sa krv dala splachnut hadicou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:11
bez titulku
Souhlasím s Lonestarstate, detaily jsou úžasné, ale celek vypadá dost podivně. App, Lavioette je nádherné supersportovní auto, tak proč SSUV? :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2006 10:19
Re: bez titulku
nechceš se tak zlevnit trochu..?? >:D bych si tě potřeboval koupit... novou.. na sezónu... >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "Woody"
8. 3. 2006 10:39
bez titulku
Tak Spyker je pro me jedna z nejlepsich automobilek, ale co se jim pri navrhovani tohohle honilo hlavou ;-\
Interier vypada dobre, ale kdyz mate zatmaveny okna, tak je to pastva jenom pro vase oko. A tohle auto si asi nekoupej lidi, aby se jim kochali jenom oni. Tak proc si sakra nedali zalezet taky na karoserii??? A pritom by zmena byla tak jednoducha... vyprdnout se na SUV
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 11:06
Vypada jako anglicak,
ale me se libi. Tohle bych asi vydrzel. Kazdopadne si to jen tak s necim nespletu;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 3. 2006 12:26
Hnus fialovej..
..spíš teda černo chromovej..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2006 14:20
holanďani se pochlapili
po Kayenu a V90 konečně něco co by mohlo zozbít tu nudnou němecnou šeď
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
8. 3. 2006 14:39
bez titulku
tohle byla pro mě bomba letošní ženevy .. krasavec ... a ten interiér ... tne je absolutně libovoidní :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 3. 2006 19:05
Hele, kdo jel v X5 4.4
Ten kdo aspoň tímto jel, tak poznal, že i ta těžká X5 je s tímto motorem sakra obratná, a že jí zrychlení nedělá problém. Toto je sice hnus, ale pojede to sakra pekelně.
DESIGN: :no: :no: :no:
ZÁŽITEK: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 19:20
Re: Hele, kdo jel v X5 4.4
Ja ridil a jede to vazne slusne! A tohle i slusne vypada;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:23
Koláž
Pamatujete si na výtvarku? Výtvarnou výchovu na základce? Tak my jsme v době kruté normalizace měli poměrně progresivní dívčinu, která to moc neřešila. Asi věděla něco víc ;-) No a jednou jsme si měli přinést různé časopisy s obrázky apod. Úkol byl udělat koláž. Tak tohle je to samé. Prostě vezmete části, které už někdo někde použil, které už někdo vymyslel a splácáte to dohromady. Můžete tomu vnuknout svojí myšlenku, ale pořád tam bude to ALE, že už to někde bylo vidět. Jo, tak to je přesně tenhle spajkr peting dý twelf peting tů .. ale to je jedno :-)
Rozbalit vlákno
0