Fiat jde bohužel od konce devadesátých let jen dolů. Ostatně jako jeho Lancia i AR. Takže to co prezentují nyní v Ženevě je jen odlesk jeho bývalého lesku. Tak jako ty sličné modelky :-( Říct se to dá snad jen o jedné [odkaz]
Cožpak o to, modelky (většinou Českomoravské) Fiatu vždy "šly", ale hlavně by to konečně chtělo nový model nižší střední třídy. Už aby tu bylo nové moderní Bravo hatchback a kombi!
Fiat dříve deklaroval, že crossoverem tradičního zástupce segmentu C nahradí. Dneska už to sice neříká, ale to bohužel neznamená, že by si to rozmysleli a že by sem do roka něco "klasického" poslali.
Mně osobně se taky nelíbí, že všechny škodovky a audiny vypadají jak přes kopírák, jen VW jsou od sebe trochu rozeznatelnější. Fiat ten design 500 implementuje jen v rámci "filozofie" - když vedle sebe postavíš 500, 500L a 500X, tak jen podle čumáků bez zaváhání poznáš i ze vdálenosti několika desítek metrů, že to jsou 3 různá auta. Ale postav vedle sebe fabii, rapida a octávku a rozhodně to tak jednoduché mít nebudeš. Fiat tím pádem nedělá nic neobvyklého, nedělá to ještě tak násilně a vychází z modelu, který dokáže 8. rokem nejlépe prodávat.
Jste motoristický web.. tak proč pod Fiatem hledáte podobnost s PSA - vy neznáte Pandu Trekking s tímhle systémem?
A ano, je vysoce funkční...
Pokud už hledáte inspiraci, pak prvním seriovým použitím takového systému se pochlubil Land Rover Freelander v roce 1998... kde u 4kolky nahrazoval uzávěrky diferenciálů - ale při civilním ježdění účinně nahrazoval. ;-)
Zatím co plácají kuře 100x jinak, tak už i číňané přicházejí s moderním designem. Brava by měla slušnou šanci se prosadit proti starému Meganu a C4, 308 s převráceným interiérem, těžkou Astrou a globálním Focusem.
Marchionne Evropu zabalil a nehodlá se zde pouštět do větších akcí, takže vaše teorie o šanci prosadit se standardními masovými modely jsou pasé. Investic je málo a musí je dávat tam, kde to má význam (USA, Čína).
[odkaz]