Novinky
moreczech
2
Fiat jde bohužel od konce devadesátých let jen dolů. Ostatně jako jeho Lancia i AR. Takže to co prezentují nyní v Ženevě je jen odlesk jeho bývalého lesku. Tak jako ty sličné modelky 😒 Říct se to dá snad jen o jedné [odkaz]
bullock
2
Jo, jo, dnes jsem míjel Lancii Thema... svátek! A před týdnem - C6, ale toho (citrouše) jsem nechal, aby mě předjel - taky svátek!
Anonym
1
Přesně tak, ta jediná je zajímavá, zbytek tuctovka co potkám v tramvaji, akorát nalíčená >😁
Cožpak o to, modelky (většinou Českomoravské) Fiatu vždy "šly", ale hlavně by to konečně chtělo nový model nižší střední třídy. Už aby tu bylo nové moderní Bravo hatchback a kombi!
Těžko.Místo Brava je 500X. :-!
500X je fajn, ale ne každý příznivec Fiatu chce 500, resp. crossover! 😲
No - o tom mluvím.. že to není 500. Jen se blbě jmenuje.
Je to nová Brava... a 500L je nová Idea...
V Iksku mám objednaný zkušební týden.. nemůžu se dočkat.
😉
Je to nová Brava... a 500L je nová Idea...
V Iksku mám objednaný zkušební týden.. nemůžu se dočkat.
😉
Máš to trošku pomotaný!
FIAT 500X je crossover , konkurent např. OPELU MOKKA.
Bravo v novém se prodává mimo EU...
Jen pro pořádek je to konkurent např.Golfu a ASTRY..
A kombík po modelech Marea a Stilo dál zoufale chybí..
A pořád plácat design malé 500 na další modely?
To není dobrý nápad..ne každému se to líbí.
Ale např. ta Panda vypadá dobře. :yes:
FIAT 500X je crossover , konkurent např. OPELU MOKKA.
Bravo v novém se prodává mimo EU...
Jen pro pořádek je to konkurent např.Golfu a ASTRY..
A kombík po modelech Marea a Stilo dál zoufale chybí..
A pořád plácat design malé 500 na další modely?
To není dobrý nápad..ne každému se to líbí.
Ale např. ta Panda vypadá dobře. :yes:
Fiat dříve deklaroval, že crossoverem tradičního zástupce segmentu C nahradí. Dneska už to sice neříká, ale to bohužel neznamená, že by si to rozmysleli a že by sem do roka něco "klasického" poslali.
Mně osobně se taky nelíbí, že všechny škodovky a audiny vypadají jak přes kopírák, jen VW jsou od sebe trochu rozeznatelnější. Fiat ten design 500 implementuje jen v rámci "filozofie" - když vedle sebe postavíš 500, 500L a 500X, tak jen podle čumáků bez zaváhání poznáš i ze vdálenosti několika desítek metrů, že to jsou 3 různá auta. Ale postav vedle sebe fabii, rapida a octávku a rozhodně to tak jednoduché mít nebudeš. Fiat tím pádem nedělá nic neobvyklého, nedělá to ještě tak násilně a vychází z modelu, který dokáže 8. rokem nejlépe prodávat.
Mně osobně se taky nelíbí, že všechny škodovky a audiny vypadají jak přes kopírák, jen VW jsou od sebe trochu rozeznatelnější. Fiat ten design 500 implementuje jen v rámci "filozofie" - když vedle sebe postavíš 500, 500L a 500X, tak jen podle čumáků bez zaváhání poznáš i ze vdálenosti několika desítek metrů, že to jsou 3 různá auta. Ale postav vedle sebe fabii, rapida a octávku a rozhodně to tak jednoduché mít nebudeš. Fiat tím pádem nedělá nic neobvyklého, nedělá to ještě tak násilně a vychází z modelu, který dokáže 8. rokem nejlépe prodávat.
Jste motoristický web.. tak proč pod Fiatem hledáte podobnost s PSA - vy neznáte Pandu Trekking s tímhle systémem?
A ano, je vysoce funkční...
Pokud už hledáte inspiraci, pak prvním seriovým použitím takového systému se pochlubil Land Rover Freelander v roce 1998... kde u 4kolky nahrazoval uzávěrky diferenciálů - ale při civilním ježdění účinně nahrazoval.
😉
A ano, je vysoce funkční...
Pokud už hledáte inspiraci, pak prvním seriovým použitím takového systému se pochlubil Land Rover Freelander v roce 1998... kde u 4kolky nahrazoval uzávěrky diferenciálů - ale při civilním ježdění účinně nahrazoval.
😉
Fiat má pravidelně nejpříjemnější a nejsympatičtější stánek s nejhezčíma babama 😄
Zatím co plácají kuře 100x jinak, tak už i číňané přicházejí s moderním designem. Brava by měla slušnou šanci se prosadit proti starému Meganu a C4, 308 s převráceným interiérem, těžkou Astrou a globálním Focusem.
Přesně tak. Navíc by hatchback ani nemuseli vyvíjet, protže ho už nějaký čas prodávají v Číně (Fiat Ottimo). Stačilo by jen dovyvinou kombík...
Marchionne Evropu zabalil a nehodlá se zde pouštět do větších akcí, takže vaše teorie o šanci prosadit se standardními masovými modely jsou pasé. Investic je málo a musí je dávat tam, kde to má význam (USA, Čína).
[odkaz]
[odkaz]