Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženevský stánek Fiatu: Outdoor, retro, krásné ženy

20 komentářů

Avatar - moreczech
moreczech
Fiat jde bohužel od konce devadesátých let jen dolů. Ostatně jako jeho Lancia i AR. Takže to co prezentují nyní v Ženevě je jen odlesk jeho bývalého lesku. Tak jako ty sličné modelky 😒 Říct se to dá snad jen o jedné [odkaz]
bullock
Jo, jo, dnes jsem míjel Lancii Thema... svátek! A před týdnem - C6, ale toho (citrouše) jsem nechal, aby mě předjel - taky svátek!
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, ta jediná je zajímavá, zbytek tuctovka co potkám v tramvaji, akorát nalíčená >😁
Arese
Cožpak o to, modelky (většinou Českomoravské) Fiatu vždy "šly", ale hlavně by to konečně chtělo nový model nižší střední třídy. Už aby tu bylo nové moderní Bravo hatchback a kombi!
Dixik2
Těžko.Místo Brava je 500X. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo.
A pěkná 500X!
Jen ten název mi nesedí...
😒
Arese
500X je fajn, ale ne každý příznivec Fiatu chce 500, resp. crossover! 😲
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No - o tom mluvím.. že to není 500. Jen se blbě jmenuje.
Je to nová Brava... a 500L je nová Idea...

V Iksku mám objednaný zkušební týden.. nemůžu se dočkat.

😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Máš to trošku pomotaný!
FIAT 500X je crossover , konkurent např. OPELU MOKKA.

Bravo v novém se prodává mimo EU...

Jen pro pořádek je to konkurent např.Golfu a ASTRY..

A kombík po modelech Marea a Stilo dál zoufale chybí..

A pořád plácat design malé 500 na další modely?
To není dobrý nápad..ne každému se to líbí.

Ale např. ta Panda vypadá dobře. :yes:
Giorgio
Fiat dříve deklaroval, že crossoverem tradičního zástupce segmentu C nahradí. Dneska už to sice neříká, ale to bohužel neznamená, že by si to rozmysleli a že by sem do roka něco "klasického" poslali.

Mně osobně se taky nelíbí, že všechny škodovky a audiny vypadají jak přes kopírák, jen VW jsou od sebe trochu rozeznatelnější. Fiat ten design 500 implementuje jen v rámci "filozofie" - když vedle sebe postavíš 500, 500L a 500X, tak jen podle čumáků bez zaváhání poznáš i ze vdálenosti několika desítek metrů, že to jsou 3 různá auta. Ale postav vedle sebe fabii, rapida a octávku a rozhodně to tak jednoduché mít nebudeš. Fiat tím pádem nedělá nic neobvyklého, nedělá to ještě tak násilně a vychází z modelu, který dokáže 8. rokem nejlépe prodávat.
Dixik2
Od dubna 2015 půjde do ní objednat ACC.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jste motoristický web.. tak proč pod Fiatem hledáte podobnost s PSA - vy neznáte Pandu Trekking s tímhle systémem?
A ano, je vysoce funkční...

Pokud už hledáte inspiraci, pak prvním seriovým použitím takového systému se pochlubil Land Rover Freelander v roce 1998... kde u 4kolky nahrazoval uzávěrky diferenciálů - ale při civilním ježdění účinně nahrazoval.
😉
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Fiat má pravidelně nejpříjemnější a nejsympatičtější stánek s nejhezčíma babama 😄
bullock
Ale obchodujou s autama, snad ještě... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
krom té na foto 17 velká bída, ty "údajné" krasavice >😁
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Jo letos to je slabší koukám ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zatím co plácají kuře 100x jinak, tak už i číňané přicházejí s moderním designem. Brava by měla slušnou šanci se prosadit proti starému Meganu a C4, 308 s převráceným interiérem, těžkou Astrou a globálním Focusem.
Arese
Přesně tak. Navíc by hatchback ani nemuseli vyvíjet, protže ho už nějaký čas prodávají v Číně (Fiat Ottimo). Stačilo by jen dovyvinou kombík...
Avatar - Ham.
Ham.
Marchionne Evropu zabalil a nehodlá se zde pouštět do větších akcí, takže vaše teorie o šanci prosadit se standardními masovými modely jsou pasé. Investic je málo a musí je dávat tam, kde to má význam (USA, Čína).
[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
Marchionne je hrobař celého FIAT koncernu!

JEN TO RISKANTNÍ SPOJENÍ S CHRYSLEREM MU VYŠLO.