Alfa Romeo 159 a Brera, faceliftovaná kráska 147 a spousta ženské krásy okolo. Tak vypadal stánek Alfy Romeo, jenž tradičně přitahoval zejména mužskou polovinu návštěvnictva.
Brera --- jo. 147 --- rozhodně ne. Prostitutka z Milána, jen pro ženský, paja mě nedávno fundovaně na ni přemlouval... marně... mám pro kurtizány pochopení a svým způsobem maj pro mě až mystickou přitažlivost. Ovšem musí mít dva podpatky, ne 4 kola. A 159 --- boky ještě přitažlivější - senzace. Dojem kazí jen karikatura Alfy zepředu... to přehnali... ale tenhle soud si vyhrazuji, foto může klamat. P.S. je dobře, že se stydí za tu velkou - 164? Tu bych pouštěl venčit jen za šera.
V sobotu, na vystavisti, v 16h u stanku VW a paotom u Alfy, musis uz konecne pochopit rozdil mezi krasou (alfa) a neumetelstvim usporadat detaily, chromovou maskou a la Korea a dalsimi vecmi (Vw). Zbrane duelu volne, povoleni zabijet od kralovny mam...
Docela rád bych s tebou o tom rozvinul debatu. Jde to těžko, jak jsem přečetl pár tvých posledních příspěvků, tak se pomalu předěláváš na přispěvatele o mé osobě. Zajímavé, viď. Já tu píši o autech a asi pět tvých kolegů tu na to rezignovalo a píše o mně. Ne že by mi nebylo příjemné, je-li o mně zájem. Umím i odtušovat tichou závist, ale přesto, proč nepsat o autech? Ty to víš, proč? Proč raději píšeš o mně? Uměl bys na to odpovědět?
Před pěti lety jsem si koupil funglovku AR156 2,4JTD - byla to paráda... Jenže protože máme 2 děti (12+6) a já chtěl něco většího, vybral jsem si Toyotu Avensis... Vím že mi spousta Alfistů asi bude oponovat, ale já musím: 156 byla nádherná (a je-jezdí s ní teď moje žena), ale ty náklady na provoz,údržbu a pojištění jsou cca 2x vyšší než u Toyoty... Navíc nic nevrzá,auto je v servisu jenom na garančních prohlídkách... Chybí tomu náboj AR, to nezpochybňuju, jenom se pozastavuju nad tím, kolik špás "cuore sportivo" vlastně stojí... Je to docela náročná milenka
Jo jo - to dobře znám, vrzající přední náprava po každých 35ti tisících, praskající tyčky stabilizátoru, zadrhávání ruční brzdy, praskání žárovek parkovacích světel, vrzání "kdesi" za palubní deskou. Ale: MOTOR mě nikdy nezklamal (mám najeto na Alfě 156 přes 270 tisíc km)
POjištění už teď nemá ani cenu,ale v týhle kategorii to má do dneška nejlepší podvozek, a to vlastně jenom s ABS.
Toyotu Avensis bych taky bral, asi to bude držák, jenom kdyby ten zadek odpovídal tomu atraktivnímu předku :-/
V Italii jezdi ridici Alf podobne jako v Cechach ridici oktavek tj. cpou se vsude a domnivaji se ze maji minimalne Porsche. Mam rad krasna auta, ale Alfa me fakt nebere - mozna Brera jako studie, ale ten oklestenec co nakonec jde do vyroby
Alfa, pajo, byla legendou několik desetiletí. tohle skončilo příchodem 70-80 let. To natsoupila zoufalost a šeď (o problémech s technikou ani nemluvě) Až do roku 1997 jsi sAlfou, pokud jsi měl vkus, nemohl jezdit, leda tak s veteránem kolem 1964. V roce 1997 těsně před hrozícím krachem Alfy přisel de Silva a vysochal krásnou alfu , jenže nedokázal navázat na ten 1964. Nová alfa je jen krásná. Chybí jí hlubší obsah krásy. Je to povrchní krása. Je "lehká" jakoby zmačkatelná v dlani... Nicméně je krásná. Píši o 156. Trapák s číslem 164, nebo kolik snad těžko můžeš obhájit. Jo, a dělaj hezké dámské autíčko 147. Brera a coupe jsou jen variace 156ky. Brera je ovšem variace krásná... Tak klid.
Ono by to šlo napsat taky o VW, od let co vznikla třetí řada golfu, jen zoufalost a šeď (o technice ani nemluvě). Nehaň to, co nemůžeš pochopit. Zůstaň se svým vkusem u VW, prosím.
No tak GTI je v podstatě vzepjetí všech posledních sil - jezdí to slušně, ale maximálné lze říct, že je to auto "svižné, hbité". S Alfou se to prostě srovnat nedá a nikdy to ani nebude nutné. Volskwagen bude vždycky "masovka" a kdo si koupí i ten nejluxusnější nebo nejrychlejší model od VW, o to větší tragéd to asi bude... Co se spolehlivosti týče, tak VW a Alfa jsou na tom hodně podobně... Vůbec se to nějak všechno srovnává - kromě japonců a korejců, což mi ani mc radost nedělá ((
pepo pepo... dalo ti asi velkou práci poskládat takový písmenka dohromady aby to dalo slovo... že..?!?? trenuj.. možná splodíš něco co tě neodsune pod hranici IQ 50...!!!
Chovej se tu slušně. Pokud umíš napsat jen holou větu a ještě k tomu sprostou, tak se orientuj jinam. Zkus napsat něco k Alfě. Prvotní impulz vychází z mozku. U chytrejch. Nevím, jak jsi na tom ty. Zkus to na poklep. Pokud to bude znít jako dozrálej meloun, tak nemáš už šanci.
..Jdi tam a omrkni to než něco řekneš...!!! GTI a všichni ostatní... jděte tam a pak mluvte..!! Alfa ma na autosalonu nejhezčí auta..!! včetně interierů... a ty světla GTI..??? to je šleha co.. to jsi ještě neviděl... to je nádhera.. Tak agresivní a přitom jemné a "dotažené".. a ty ostřikovače... Jo a ještě GTI..: 147 a pro ženskou..?? Raději Golfa pro ženskou.. protože tohle člověk musí umět řídit... a je to tak... není to auto pro všechny.. Pro všechny bezbohy a bezvěrce je VW s Golfem.. Pro ty co vědí a umí je tu Alfa a to i s GTA...!!!! Jo a Fiku... ty jsi si musel něco šlehnout ne..?? že se v italii cpou všude... jakoby s Porsche.. no nic..
no myslim tim, ze kdyz vidis na silnici nekoho kdo se chova jako cune, tak sedi v 147 nebo nejake starsi haranate Alfe. Co se tyce aut, ktera se mi libi - tak napriklad Jaguar XJ, XK, Porsche 911 od zacatku do ted bez vyjimky a podobne klasiky - jo a taky Alfa Romeo Spyder - takova ta stara
..jasnej souhlas Starej Spider nemá chybu... Já spíš vidím čuňata v autech z Dojčlandu resp. v Audi, MB, BMW a pak nižší třída Golf a Passat... ale jinak souhlas... Spíš bych Alfu řadil do kategorie aut jaký zmiňuješ (kromě Porsche).. resp. znám víc normálních co jezdí Alfou než těch z VW skupiny atd..
147 je u mně jen pro ženskou, ale o 159 jsem psal, že ji chci sjet naživo - takhle to foto mi připadá, že zepředu je to až zkarikovaná Alfa. Tak jo, věřím ti.
Myslím, že to tak není. Ty opravdu na té fotografii vidíš předek 159 jako bez možného kazu? Nebo jsi ochoten připustit stopu pochybnosti? Trochu se uvolni, svět není černobílý. Sám vidíš, že Ciello mi (naživo) vyvrací mou domněnku. A já, protože narozdíl od tebe, znám Ciellův vkus a oko, tak vím, že když napíše, že je to OK, mohu mu věřit. Takové oko, ovšem ty nemáš.
S větou, že Alfa má nejhezčí auta v Brně nemohu než souhlasit. Bohužel bylo trochu obtížné soustředit se jen na ty auta, když Alfa tam měla taky nejhezčí holky. (Pěkný holky má i Opel a pěkně se povídalo i s tou u P206CC - [odkaz]
Bohužel jsem udělal školáckou chybu - do pavilonu G2 jsem šel až nakonec, když vtom jsem zjistil, že mi došly baterky ve foťáku.
Právě kvůli tomuhle stánku mě mrzí, že letos Brno prošvihnu... Ale mám takové tušení, že na podzim si to ve Frankfurtu dostatečně vynahradím!! Breru jsem měl na monitoru dlouhou dobu jako tapetu (vytlačila pryč Murcielago! ) a musím říci, že jsem čekal větší designové ústupky oproti konceptu - bravo!!! Jinak 159 je pro mě v současné době jednoznačně nejkrásnější auto střední třídy - čistý design s tou správnou dávkou agresivity!!! Aby nebyla jen chvála - co se týká GT coupe, tak to bohužel příliš nemusím (přišlo mě narychlo spíchnuté poté, co lidi opěvovali koncept Brery a AR chtěla rychle přijít s kupé) a co se týká 147, tak před faceliftem se mě líbila více (rozuměj - byla nádherná, GTA bych si nechal líbit )...Takže celkově AR
Chovej se slušně, hulváte, nebo piš někam na stránky s omezeným intelektem. Jestliže se ti nelíbí VW, tak nepiš o mně, piš o VW. A jestli se ti líbí Alfa, píš o Alfě. Já také nepíši, žes blb, když olejzáš Alfu...
100% souhlas. A z tech reakci GTI si nic nedelej - oni ostatni si uz o nem snad udelali obrazek a znas to: Fanatici se vzdycky nejvic rozcilujou kdyz ma nekdo jiny pravdu
..jo jo... souhlasím s GTI... ono totiž člověk s dostatečným IQ rozpozná hloupost od trapnosti a stejně tak inteligentní člověk dokáže napsat nesouhlas nebo možná i něco ostřejší avšak s velkou dávkou smyslu a bez vulgarních výrazu... to má pak větší váhu než 20 sprostých slov.. to mi věř..! Nejhorší je přicmrndávat v nadávkách.. to vypovídá o "silné" kvalitě přispěvatele.. Je totiž jednodušší nadávat hlouposti než vyplodit něco inteligentního, obsahově plného a eventuelně i vtipného.. (ale to už je na tebe moc.. že..?) to totiž dokáže jen málokdo a pokud tímto vtipným a inteligentním způsobem někoho sundáš.. OK.. ale takhle ses zařadil do skupiny mentálních gigantů s nedokončeným středním vzděláním...
Jo, shrnu. No, nebýt tady pár lidí, co rozumí věci, a my víme kteří to jsou, tak se to tu zvrhne k infantilním pokřikům proti mé osobě jen proto, že jsem si dovolil napsat vlastní názor na Alfu. Mimochodem, vy napadači mé osoby, přečtěte si mé příspěvky, resp. reakce na vaše zprávy u jakéhokoliv modelu VW. Nikdy nenapadám přispěvatele jako první. Tak bych vás moc žádal o větší nadhled. Nemusí prostě každý milovat každou. Alfu
Jsem na tvé straně. Ale přibrzdi. Už se taky blížíš osobním invektivám a víme jak by to dopadlo. Ten samý, co tě vyhecoval by pod jiným nickem nebo prostě "anonymem" utřel, že jseš to samý jako oni. Já tohle boužel už kdysi dávno zažil. Takže: nenech se za nic na světe vyvést z rovnováhy. Jinak zpět k Alfě. Mám podobný názor. První 156 a 147 mňam mňam. Všechny facelifty plus 159 jsou....nevím jak to nazvat, ale lze použít tvůj výraz parodie, i když zní zbytečně ostře. Ale faktem je, že prostě hlubší zobák a protaženější světlomety neznamenají automaticky "víc alfoidní". Vidím paralelu na čím dál tím vykulenější a vyzubenější Pevgeoty! A to je smutné. Ale narozdíl od tebe se mi 166 moc líbí. Tedy ta před faceliftem samozřejmě. Asi je to ale zčásti způsobeno mojí úchylkou na velké limuzíny. Ale ten decentní předek byl prostě.. A spider se čtveřicí oček a zadníma spojenýma svítilnama je taky kus.
Jo... P.S. K Alfě - Cielo píše, že ten předek je naživo dobrej, tak jsem mu to zbaštil. Uvídíme co se 159 udělá čas. problém je, že je moc podobná 156, podle mě to je vlastně jen lifting. Takže, pak nadčasovost od 1997... no to by dokázal snad jen genius, na dalších cca 7 let. Podle mě brzy zestárne.
Každému súdnemu človeku so zmyslom pre krásu a dizajn sa nové Alfy musia páčiť, obdivovateľov tuctového krabicového dizajnu á la Oktávia či dokonca toho hybrida nového Passata tu aj tak nikto nepresvedčí. Vychutnajme si radšej ktásu Alfy.
Tak tos teď podle mě dost vedle. Protože jestli něco má blízko k designu Alfy, pak je to nová Octavia. Passat ne, to je úplně jiné patro pojetí stylu auta. Ovšem, je-li měřítkem krásy Alfa... a to nepochybně je... i když já tvrdím, že je moc nadýchaná, pak Octavia je ze stejného těsta. Jen jen usazená, a to záměrně. Na Octavii nenajdeš chybu. Zkus popsat, co považuješ na Octavii za nepovedené, kterou partii. P.S. Ukaž mi v nižsí střední krásnější kombi.
Máš pravdu na Oktávii nenajdeš chybu, to vystihuje podstatu týchto "debát" o kráse, preto každá ďaľšia asi nemá zmysel a ak sa krásou blíži k Alfe tak strácam argumenty. Ak VW vyrobí hocijaký "křáp" a dá tomu názov Passat tak zaručujem, že to bude predajný hit. Pre Oktáviu platí to isté. Oktávia kombi určite "najkrajšia" je veď porazila aj Ferrari. Najnepodarenejšou partiou tejto krásavice, ako všetkých áut VW koncernu sú motory, či už zastaralé TDI, alebo super 1.6 8V, či FSI a motor robí auto či nie.
OCTAVIA II je designově velice povedené - to snad uznáš. Jistě, že ALFA je téma o dokonalosti. Ovšem co se týká motorů tak motory VW jsou přesně takové jako karoserie. A upřímně - že k těm autům pasují? Tedy nepíši o naftě, to pro mě není téma. Benzin je na vrcholu doby. Koneckonců dvoulitr je vyhodnocen jako nejlepší pro tento rok... P.S. Ta anketa byla celá špatně od počátku...
sorry ses ale mimo - benzin uz je za vrcholem, dnes dava dieselovy motor z identickeho objemu uz vetsi vykon. jednou se to stat muselo protoze nafta ma z fyzikalniho hlediska vetsi ucinnost nez benzin. jedina vyhoda benzinu je jeho reakcni doba a vznitivost za mensich teplot - tato vyhoda je vsak eliminovana pokrokem dieselovych agregatu a zvysovani kompresnich pomeru. Zatimco nafta ma stale rezervy, benzin jiz dosahl max ucinnosti.
mimochodem ten pasat neni spatnej ale bude snim jezdit kazdej "blb", kterej si mysli ze je pan sveta a navic je predrazenej jako celej koncern VW, golf je vyslovene ubohej, zachranuje to plusko - to neni spatny!
Já u té nafty nejsem tak kategorický, jako ty. Prostě benzinovej šestiválec je samet, a to nefta nedokáže... Za "blby" v Passatu neručím Na Golfa mám názor jiný a plus chválím také.
Diesel dává větší výkon z objemu než benzín? A od kdy? Započítáváš, že to jsou všechno TURBOdiesely? Takže proti nim postav benzíny s turbem a dopadne to zase trošku jinak. Pokud vím, tak 1,8T je například pořád o dost silnější než 2,0TDI. Nebo ne?
Na octavii neni sice chyba ale ze by to byla zas tak uplna krasavice: Nevyhoda-je robustni takze musi mit minimalne 17 kola. Jinak je pak takova nijaka. Urcite je v nizsi stredni tride auto ktery po strance designu dokaze octavii konkurovat. Libi se mi treba novy megane combi a docela i astra combi. Ale kazdy ma jiny vkus. Tohle je muj a ja ho nikomu nevnucuji.
Jinak po technicke strance je octavie nejlepsi ve tride ma hezky interier. Ale najdou se hezci. Proste na kazdem aute je neco.
milej chlapce, me je alfa volna - o te sem nenapsal ani carku, pisu o vw, potazmo tobe-vybrat si za oblibene auto lidove vozidlo za 700.000 CZK prilis ukazuje jednoduchost, tot vse...
je to muj nazor a ten si muzu napsat kam chci! (je to docela sranda jak se hejno potrefenych hus ozvalo )
nema to cenu pokracovat, nejsem priznivec ani ALFY ani VW, jenom jsem napsal ze lidove vozidlo (VW) stojici 700.000 CZK (napr. GOLF se slusnym motorem TDI motorem) je trochu "nizky" vzor, pro me je VW vyrobce tuctovych, drahych aut, tot vse.
good luck! (nemyslim to spatne)
aeiku, já to přečetl ještě několikrát a myslím, že jsem tam stopu toho názoru našel - ty asi myslíš, že jako mám oblíbené geteičko (za těch 700) a že to je podle tebe důkaz "jednoduchosti" člověka, tedy jako mě. Tak aeiku, musím ti napsat, že nevím, jak si mohl dospět k názoru, že jsem si vybral za oblíbené auto getei? Co je tohle za nesmysl? Ty mě nečteš? Já JSEM na straně getei třeba v "souboji" s Focusem ST. Přece bych asi těžko mohl (jak píšeš) mít "oblíbené" getei a postavit ho třeba proti 911. 911 je také mé "oblíbené" auto, nebo Jaguar, nebo Alfa 159, nebo... Fiesta. Prosím tě, cos to napsal za nesmysl? P.S. A co to - "milej chlapče"? to je tady nějakej klub ***ů nebo co? Tedy, abych se tě třeba nedotkl, pokud jsi homosexuál, nic proti tobě... Ok.
no koukam ze ty to nejak stale nemuzes zkousnout...
ty ***i byli zbytecni
PS co takhle zmena GTI->159, nebo GTI->911, kdyz je to tak jak pises?
pojdme to zakoncit - at je vic zajimavych aut, jako treba 911 (159/GTI)! Tak dobrou!!
Jsem tolerantní... ne že bych něco zkousával. Ty sis to popletl asi pod vlivem mých někdy intenzivních příspěvků. Nick je nick... o tom to ale není... (nebo myslíš, že ten s nickem magor si o sobě myslí, že magorem je?)kdybys věděl jak jsem svůj nick vybral, tak bys to vůbec nezmiňoval. P.S. Jo, ať je hodně pěknějch aut. A ženskejch - jo
Keď sa vrátime ku kráse, tak si nemyslím, že Golf V je nejaké tuctové auto, skôr naopak osobne sa mi veľmi páči, len ten výber cenovo dostupných verzií je naozaj malý resp. žiadny, aby som dal skoro 600000 sk za motor 1.4 16V 75 hp? Za 650000 sa dá kúpiť Alfa 147 po faceliftingu so 100 koňovým JTD.
napsat ze golf je krasnej je absolutni pomateni smyslu, jednou te v tom nechaj svest a hned se z toho muzes po----, golf je golf-auto z ktereho se mi chce zvracet - nudny, okoukany a desing ve slepe ulicce (kopirovani sama sebe) ze zadu vypada jak pocitacova hra 10 let nazpatek,
za tu cenu nestoji-viz propady prodeju oproti ctyrkove verzi, napr. v cechach si tak nevyhodny auto nema cenu koupit - 100000000 x je lepsi OCTAVIA 2!
Tak tahle 159 je maestro famosa auto. A pak ty interiéry. Tohle prostě musím mít doma v garáži! Protože jsem ale numero uno kombíkář, musím se obávat aby linie neztekly někam k Německu až to přijde. Ovšem vzhledem k aktuálnímu Sportwagonu se toho asi nemusíme obávat. 159=