Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Živě z Brna: Citroen, Peugeot, Renault

Citroën do Brna přivezl malou C1 a velkou C6. V národní premiéře se u Peugeotu představil model 107 a 1007, k vidění byla i studie 407 Prologue, Renault se chlubil faceliftovanou lagunou.
Zpět na článek
2. 6. 2005 21:51
2. 6. 2005 22:17
neregistrovaný "misoo"
3. 6. 2005 06:07
neregistrovaný "prekladys"
3. 6. 2005 11:28
neregistrovaný "bodyia"
3. 6. 2005 12:19
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 13:11
neregistrovaný "misoo"
3. 6. 2005 17:50
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 22:20
neregistrovaný "misoo"
4. 6. 2005 10:55
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 11:04
neregistrovaný "misoo"
4. 6. 2005 11:18
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 11:20
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 13:24
neregistrovaný "misoo"
5. 6. 2005 23:00
neregistrovaný "Pepe"
3. 6. 2005 15:32
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 17:39
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 17:55
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 20:26
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
4. 6. 2005 10:58
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 13:49
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 13:44
neregistrovaný "misoo"
2. 6. 2005 21:51
TÉMA PRO ZNALCE
Tak to je téma - 407 COUPE....... na to čekám... krása tvarů, tvary krás. Tohle je výsada Evropy. Stvořit auto... jo... krásné jako žena v tvých neukojitelných očích... // Ten Megane co se červená, to je jako ten konkurent geteička? no, tak to dnes budu klidně spát...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
2. 6. 2005 22:17
Re: TÉMA PRO ZNALCE
ta 407-ka je fakt kus... musi sa uznat, jedine co mi na nej vadi, ze ma kozy blizko pri sebe... v "sedanovej" 407-ke je to ako tak v poriadku, ale v sportovej verzii ten razvor mali natiahnut aspon o 10 cm no a ten megane je fakt guuuuut vozitko, chcelo by to porovnat s GTI. ono to ma byt rovnaky typ auta, ale vyrobeny diametralne odlisnymi vyrobcami. fakt to chce spolocny test. co vy na to redakcia ???
neregistrovaný "prekladys"
3. 6. 2005 06:07
citrón
tak nevím, to velké C mi připadá konfekční, zvlášť když jsem si připoměl CX. což teprve ID/DS? to byla krásná a hlavně neskonale nadčasově ušitá auta, jejichž tvary vyrážely dech
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bodyia"
3. 6. 2005 11:28
C6
C6-ka je úžasná, ale nechápu, proč tam stejně jako do C5 cpou střední panel ze 407, který se k temto vozům designově vůbec nehodí. Úplně odlišné tvary a grafika, tento detail devalvuje jinak velmi povedený celek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 12:19
Nova 307!
Pred casom tu AUTO:CZ zverejnilo ciernobiele fotky facelftovanej 307. Tu su uz oficialne: [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "misoo"
3. 6. 2005 13:11
Re: Nova 307!
hmmm nic moc... asi som slepy, ale okrem "tlamy" a zopar kozmetickych uprav tam nic noveho nevidim... asi uz fachcia na novom modeli... a ta "tlama" je dobry napad, ale mohla by byt skor v tvare obdlznika alebo hranatejsej elipsy ako "usmiateho slniecka". takto mi to pripada prilis zenske...
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 17:50
Re: Nova 607!
Ja som to sem hodil iba pre informaciu . Od istej chvile Peugeoty neriesim. Nema to pre mna vyznam. Ale mozno sa blyska na lepsie casi. Pozri sa na mozny tvar buducej 608 (niektore zdroje hovoria dokonca o tom, ze sa premenuje na 708 a bude atakovat 5m. hranicu!). Ma perfektnu siluetu a ten obrovsky otvor mi tiez nevadi - prave naopak, krasne auto je hlavne v stvarneni magazinu AutoPlus (maly obrazok, v dolnej casti, stvrty obrazok na strane): [odkaz]
neregistrovaný "misoo"
3. 6. 2005 22:20
Re: Nova 607!
tvarovo mi to pripomina alfy 15X, len s inou "texturou" povrchu. ale moze byt. a proti tomu otvoru tiez nic nemam, len tvar by mohol byt agresivnejsi - chlapskejsi no, ale ta pripravovana laguna co som tam zhliadol mi zobrala dych... je to nieco ako rodinna Z350-ka, pekne avtisko bude !!!
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 10:55
Re: Nova Laguna
Nemyslim si, ze ta Laguna bude vyzerat takto - Patrick Le Quement (sefdizajner Renaultu) totiz povedal, ze buduca Laguna bude viac elegantna, nez avantgardna. A tu sa pokracuje skor v avantgardnosti. Skus sa pozriet sem (prva dva obr., hnede auto), podla mna to skor bude nejak takto: [odkaz] //// Ked to vidim, som v pokuseni znova si kupit Lagunu - ale bojim sa kvalita bude zas tak desiva, ako na tejto aktualnej. A to mi fakt uz lezie na nervy.
neregistrovaný "misoo"
4. 6. 2005 11:04
Re: Nova Laguna
ta strieborna nic moc, takmer ako iba facelift a tie zadne svetla su hrozne, ako keby za kazdu cenu chceli zvolit nieco extra... no a ta hneda vyzera uz lepsie, to by som bral, ale v takej konkurencii neviem neviem ci by som si ju vybral... co myslis pod pojmom zla kvalita ? s cim si nespokojny ? poznam typka co ma lagunu a je spokojny. asi zalezi aj na narocnosti a znalosti majitela. niekomu vadi kazda blbost (ako ja ) a niekto si kupi hocico a je uplne spokojny... a z ktorych aut sa rozhodujes ???
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 11:18
Re: Nova Laguna
NO, tak mam Lagunu Grandtour, r.v. 2001: Na vsetky aktualne Laguny bola 2x zvolavacia akcia kvoli zlemu motormanagementu. Ja som bol 3x, asi preto, ze na to, ze 1x to bolo urobene tiez zle som prisiel aj ja (vyleteli mi otacky uz vo volnobehu nad 4tic, auto islo iba tak do 20km/h )Takze som musel hned do servisu, kde to dali 2x doporiadku, ale potom som musel ist este aj na druhu oficialnu zvolavacku (pre mna 3 navsteva servisu kvoli tej istej veci). Po dvoch rokoch sa znicoho-nic pokaslal palubny pocitac (funkcia dojazdu podla obsahu nadrze) a blbne doteraz. Radio: zablokovalo sa, a nechce prijat kod na odblokovanie (v servise mi tvrdia, ze som ho musel vymenit, co som ale neurobil). takze teraz nefunguje, a neviem co s tym . Potom uz iba "drobnosti" - odlepuje sa gumene tesnenie na pravych zadnych dverach a uvolnil sa palstovy prah pravych prednych dveri. Aha, opakovane po oprave sa uvolnil cely hlinikovy kryt podvozkovych skupin! To je za 3 roky po kupre noveho auta asi vsetko. Chapem, ze sa niekedy moze taketo veci stat, ale u auta za cca. 850.000 by som cakal kvalitu vyssiu nez u Zigulaka.
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 11:20
Re: Nova Laguna
A zatial uvazujem na buducim Mondeom (ked nebude tak desivo a zufalo nudne vyzerat ako aktualne). (A potom sa rozhodujem, cii si k nemu kupim SLR McLaren alebo Aston DB9 - ale asi ten Aston. )
neregistrovaný "misoo"
6. 6. 2005 13:24
Re: Nova Laguna
moj oco je "renaultak", mali sme viac renaultov a vsetky boli bez problemov, teraz ma kangoo (koli praci) a je spokojny. sakra ale take chyby by sa nemali vyskytovat u akehokolvek auta a toboz nie v strednej triede... asi budes mat tzv. chybny model, na ktory natrafis pri kazdej znacke. podla mna sa celkova kvalita znacky ukazuje na pravdepodobnosti vyskytu takychto modelov... to mondeo vrelo odporucam ! nahodou mne sa paci aj terajsi a novy sa moc nebude lisit od stareho, resp. bude to nieco medzi starym a focusom sedan. fordy patria ku kvalitnym autam a verim ze budes spokojny. a neviem aky motor by si chcel, ale nove TDCi su velmi dobre !! ja by som urcite vyskusal aj 407-ku, je to moja srdcovka, raz som koli jednej peknej cervenej skoro nabural kolega teraz kupil toyotu avensis combi, sedel som v tom a vnutri vyzera uplne super. zvonka sa mi az tak nepaci, ale to je jedno, dolezity je pocit z riadenia. tiez by som porozmyslal... C5 ti nebudem odporucat, (i ked ja mam C4) lebo su to nechutne skarede auta. mozno casom ked pride nova verzia (mensia C6) by nemusela byt zla... v strednej triede je to nabite, tak urcite je z coho si vyberat !
neregistrovaný "Pepe"
5. 6. 2005 23:00
Re: Nova Laguna
Marko aj ja mam R-Lagunu Grandtour r.v.2001 po dvoch rokoch odislo podsvietenie atom.klimy,palubna doska sa rozsvecovala ako vianocny stromcek,ale ja som si vsetky problemy musel vyriesit cez vlastnu penazenku o ziadnej zvolavacke som nevedel a ani predajca u ktoreho som auto kupil,takze neviem ci to bolo len Cechach alebo aj na Slovensku.Inac bolo by fer od vyrobcu,keby takuto akciu urobil,clovek by sa inac dival na Renaulta.Ine znacky nemaju problem ked sa objavi vyrobny problem tak je zvolavacka normalna a vtedy si to clovek dokonca oceni.
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:32
GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
A je to tady, vlezl jsem do něho. 107 - na úvod - krásnej zezadu, krásnej z boku, na předek si musím zvyknout. Takže Beru klíček - dálka (otevři x zavři) Tak já otevřu - dveře obrovské (je to třídveřáček), aretace funguje v několika polohách. Sednu - první dojem - vysoký posaz (OK) sedadla užší, opěrák ok. Volant - jak z 911 - perforace, měkký, tak tohle je paráda. Přístrojovka - jako z kevlaru. Bravo. Stylové. Seřizuji volant společně s přístroji. A pozor, to co jsem zatracoval, ten vyosený otáčkoměr, tak je tolik milý, moc hezké. Vzhledem k vyššímu posazu je řadička trochu utopená, hladím, hladím Koukám kolem sebe, samý sympatický úložný prostor - to chválím, asi 7 odkládaček včetně dvaří, seřizování větráku, resp. topení je neotřelé, trochu laciné ale sem to sedí. Mám 188 a za mnou místo pro dítě, paráda. V ramenou široké asi jako Ečko od MB. Fakt. Moc se mi tu líbí. Startuji, motor jen vrní. Rozjezd. Super posilovač. Ještě jednou - super. Obrovský rejd... na pětníku. Volant se drží perfektně, věnec s tou perforací je tlustej a mě padne. Točím a řadím. Padá to tam samo. Motor má překrásný zvuk - až do sportovna se spodním podtónem. Chválím.// Žádná houpačka, vede stopu, poměrně tvrdé, v sedadle trochu pluji (stahna mám na okraji - taky jsem ale bejk). Motor jede jako divý - jako divý!!! A neruší. Jdu tvrdě na brzdu a málem líbám čelní - tak za brzdy velká jednička. Zastavuji a lezu do kufru... no... otevírá se od poloviny nahoru a jen sklo, bojím se za to vzít abych ho nerozbil... Kufr... kufříček - na dvě basy. Ale tohle není stěhovák. Opatrně zavírám. Obejdu ho, všechno sedí, spáry v normě, je široký, rozkročený, moc se mi líbí. Zadní boční okénko velmí stylové. A co mě překvapuje, jak mu seděj zadní světla. Krasavec... teda krasavice. Takže jednoznačný favorit. Jedu nazpět, loket opírám (tak akorát) o plastový výlisek na dveřích, citím se zde pohodlně nad hlavou asi 5 cm.// Vracim auto, beru katalog - povedené, 8 barev - černá, žlutá červená, modrá, tmavámodrá, šedá, šedá světlá, bílá... tak to mrkám. Čtyři druhy látek potahů, Doplňky, nádherné - na zadní plato 50W repro, koberečky, na CD přípojka na vnesený třeba mp3, sluneční clony na zadní boční, nosič na kolo! dekorace - hliník na přístrojovku, hliníková kola, střešní spojler... Závěr - budoucí bestseler - psal jsem už o tom, žena bez 107 je jako květina bez vody... Takže oba palce nahoru
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
3. 6. 2005 17:39
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
...takze ako mestske priblizovadlo je to urcite lepsie ako bicykel. A urcite lepsie ako Chevy Spark. Ale je to lepsie ako Citroen C1? Nemyslim, technicky a vybavou...tam to bude asi takmer identicke. Ale pohladom na design. Myslim, ze Citroen tie kvetinky zaleje viac. Peugeot je taky ...no dravejsi. Ale nakoniec, pozname aj kvetinky masozrave, ze?!
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 17:55
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
Jsem moc zvědavý na jednotlivé počty prodejů. C1 asi potáhne najviac... uvidíme.
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
5. 6. 2005 20:26
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
Do včerejšího dne byl mým favoritem Fiat Panda - bez diskuzí. Včera jsem ale sedl do Citroenu C1 5D(nebo 4D? ) a potom ještě do Peugeotu 107, a můj pohled na možné budoucí přibližovadlo se zhroutil. Brzdy přesně jak GTI píšeš, zátah super, jen je třeba si zvyknout na styl řazení, kdy je třeba mít zařazeno vždy o jeden rychlostní stupeň níž, než u jakéhokoliv jiného auta. 50km/h na trojku bylo úplně zbytečný i u mýho prvního auta Fiata 126, i u druhýho - Pandy, natož teď u třetího - Citroenu Saxo. U těchto vozítek byla 50ka vždy samozřejmě na čtyřku a to i při plným zatížení. Dál mě překvapila hlučnost motoru - zvuk mě jednoznačně připomíná silně Wartburg - proč ne, příjemná změna a aspoň člověk ví, že tam ten motor je - ale intenzita hluku mě přišla přece jen dost vysoká. Ta cena mě už zdaleka nepříjde tak přemrštěná, jako před pár dny. Ostatně když chtěl člověk koupit před 2rokama novou Pandu s ABS, 2x Airbag,+ možnost dokoupit i boční, tak za ni dal 250 000 Kč taky, stejně jako za C1/107 a kde je cena dnes.
Manželka to ale zhodnotila slovy: je to plechovka a hnus. Pandu ještě skousne, ale tohle už ne. Bojí se, že do toho sebe, děcka, psa a krámy na dovolenou nenacpeme - tak to mě asi ještě nezná .
Teď to vidím takhle: Pokud prosadím 3děti, koupí se Panda (hlavně je tu možnost pětimístný verze), pokud budou děti jen 2, tak prosadím C1. Jedno je jistý, Saxo (byť se vzhledem k tomu, že je to skládačka z několika vozítek)ještě tak 1 - 2 roky vydrží (ač se na dálnici při 160 km/h začíná tak nějak podivně vlnit) a taky to, že 3D auto nám už nikdy nesmí do baráku.
4. 6. 2005 10:13
107 107 107 107 - CENA CENA CENA CENA
Koukám do katalogu, ZÁKLAD (SMILE): 3 dveře, barva normal - 236.900,- má 2 pytle, ABS,REF,CSC (asi nějakej kandidát věd ), nemá posilovač, má zadní stěrač, okna na kličku, dohazuji CD - 10.000,-. Takže LEVNEJ se dá jezdit s CDčkem za 246.900,-- Jenže bez posilovače to ženě nekupuj, a centrálu, to je ovšem nutnost, tak vytvořím super verzi: SUPER VERZE (TRENDLY): 3 dveře 260.900,- dohazuji - boční pytle 8.000,- hlavové pytle 8.000,- má ABS, REF, CSC i posilovač, automat 19.000,- kola hliník 12.000,- central, el. okna, dělené zadní sedadlo, vše v ceně, klima 27.000,- CD 10.000,-, otáčkoměr 1.800,- barva metalická 8.000,- Takže SUPER VERZE je za 354.700,-- Za tyhle peníze máš autíčko na vrcholu doby, super vybavené - manuál, klima, kola, CD, centrál + dálka, dělená sedadla, prostě všechno, co člověk potřebuje - nic neschází... P.S. Pětidvířko stojí o 10.000,- více. Ale to neber - třídveřáček je krásnej a má velké dveře. P.P.S - verzi pro bejka bych jen vylepšil o 15ky kola ve 185, šel bych do černé matal barvy, čímž by se zatáhla trochu ta tlama a je to dělo, který dělá jen radost. 68koníků s ním cloumá pěkně
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 10:58
Renault Fuego II
Je to iba praca "amaterskeho" (photoShop) designera, ale co na to hovorite?: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
4. 6. 2005 13:16
Re: Renault Fuego II
No, že to sice je cesta... ovšem bez cíle. Já koukám po Scenikovi a jsem uchvácen jeho zadkem. A í profilem. Oni to fakt umí. Ale Fuego II ne.
neregistrovaný "Marko"
4. 6. 2005 13:49
Re: Renault Fuego II
Ani mne sa to ako celok nepaci, naviac sa mi nezda to kopirovanie krasneho a originalneho zadku Megana (alebo spravne tej Megan). Dal som to sem ale preto, ze v tych krivkach je miestami nieco zaujimave. Ale ako celok to nevyslo (mozno aj preto, ze to ma povod vo velkom Avantime - a na sportak je to moc tazkopadne): Ale na amatersku pracu je to fajn...
neregistrovaný "misoo"
6. 6. 2005 13:44
Re: Renault Fuego II
je to banan... len neviem ci je uz osupany alebo nie... neviete niekto ako bude vyzerat novy megane ???