Hledání partnera pro ztrátovou malajsijskou státní automobilku Proton je doprovázeno protichůdnými vyjádřeními malajsijské vlády a majoritního majitele Protonu, státní investiční společnosti Khazanah.
Môžem potrvrdiť "ivov" názor. Tiež som strávil nejaký ten mesiac v Malajzii a po absolvovaní zopár jázd na novom aute a bola to doslova hrôza. Jediné, čo bolo OK bola audiosústava. Tá bola ozaj výborná. Auto ťahalo do strany, ako keby bolo po havárii. Brzdy občas slabšie zabrali. Jednoducho - výbava ešte nie je všetko. Musím povedať, že po spoznaní malajskej mentality sa ani nedivím, že to tak je.
PS: nie som rasista - sú to milý zlatí ľudia (teda drvivá väčšina tých s ktorými som prišiel do styku)
Přímo o Lotusu se nejdená. Bude záležet čistě na vyjednané formě spolupráce a rozsahu vstupu strategického partnera do Protonu. Podle toho bude mít případný partner vliv i na Lotus.
Myslim, ze nejbliz pravde o Protonu a strategickem partnerovi byl nedavno TTTom. Ten psal, ze Proton ma bezcelni vstup na asijske trhy a proto ten zajem. Lotus je skvely a zrovna neni v tech nejlepsich rukou a mohl by pripadnym vstupem partnera dostat dost na ).( ;-\