Diskuse

Známe podobu nejlevnějšího Fordu Focus IV. Toto dostanete za 359.990 Kč

13.4.2018

Nová generace Fordu Focus se zákazníkům nabízí v mnoha provedeních, jak ale vypadá v tom nejdostupnějším? Vlastně to ani není takový průšvih.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 13.04.  10:12

    nemám problém

    až na ten komický displej, ten je dôkazom, že ide len o marketing smerom k vyššj výbave, lebo väčší displej môžu dať za pár evry.
    • 00 Reagovat !

      foto TomasPT

      TomasPT 14.04.  08:26

      « Re: nemám problém

      To je úplně běžný přístup k příplatkové výbavě. Většina těch věcí stojí výrobce značně míň, než kolik mu za to zaplatí zákazník, ale vydělávat se musí a na autě v základu toho tolik nevyděláte.
  • 11 Reagovat !

    foto hikeen

    hikeen 13.04.  10:12

    Slušná nabídka

    Řekl bych, že to je velmi slušná nabídka. Navíc na základní výbavu vypadá opravdu dobře. To by se mohlo dobře prodávat. Navíc, co vím trojhrnky 1.0 nemají zásadnější problémy.
    • 02 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 13.04.  11:00

      « Re: Slušná nabídka

      Do 120 - 150 000 :-).
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.04.  11:57

        « Re: Re: Slušná nabídka

        Proč myslíš? Jsou s 1.0 EB známé nějaké problémy? Byl tu rozbor po 176 tisíc km a kromě snížené komprese nic nenasvědčovalo tomu, že by se měl rozpadnout.
      • 10 Reagovat !

        foto hikeen

        hikeen 13.04.  14:34

        « Re: Re: Slušná nabídka

        A co se stane po 120-150?
        Samozřejmě každý motor muže na něco trpět. Ale neslyšel jsem, ze by něco vysloveně odchazelo a to už jsou i kusy, které mají přes 250t
        Sám mám focus 1,6 ti-vct, který má trpět na ledacos a ani po 250 se ještě nerozpadl:) a neměl dosud žádný problém.

        A 1.5 se zda jako dobrý nástupce...
        • 21 Reagovat !

          foto kaa

          kaa 14.04.  07:31

          « Re: Re: Re: Slušná nabídka

          Nechápu ty, kteří obhajují tříválcové motory. Vždyť ze samotné konstrukce vyplívá, že je to velký kompromis. A jejich nevýhody budou vždy převyšovat nad výhodami.
          Nikomu neberu jeho nadšení pro tři válce. Když chce ať si ho klidně koupí. Já to rozhodně neudělám.
          • 30 Reagovat !

            foto tesnav

            tesnav 14.04.  14:01

            « Re: Re: Re: Re: Slušná nabídka

            Polovina lidí ani pořádně neví, co autě vůbec má za motor, natož kolik válců nebo aby porovnávali, jaký je rozdíl mezi chodem/projevem tříválce a čtyřválce (drtivá většina nic zásadního nepozná). A je to pochopitelné, neboť je zajímá to, aby j to auto převezlo z bodu A do B. A když posadím někoho neznalého do základního přeplňovaného tříválce vs. třeba typická atmo 1.6-ka se 4 válci, tak 90% lidí řekne, že chce ten první, protože podle nich jede líp.

            Diskuze 3 vs. 4 válce mi přesně evokuje situaci před 15-20 lety, kdy všichni nadšeně přecházeli na TDička, které měly jedinou objektivní výhodu - proti srovnatelným benzínům měly výrazně nižší spotřebu, zato jízda s nimi byla po všech stránkách horší a třeba zvukový projev by nepoznal jen hluchý.

            • 11 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 14.04.  22:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušná nabídka

              Pěkně napsáno. Obhajovat něco, co není levnější a ani úspornější...nevidím žádný pokrok.

              Samozřejmě pokud bude mít tříválec nějaká paní, co jezdí sama a pomalu, tak vydrží. Pokud to bude v rodinném voze, tak ho zatížením majitelé přivedou rychle ke zkáze. A pokud někdo očekává výkony, tak ho po okreskách bude muset hodně točit, pak požere víc jak 2x větší motor a s jeho výdrží to půjde taky dolů.
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 14.04.  23:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušná nabídka

              :yes: ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Joab

    Joab 13.04.  10:22

    Chválim..

    zejména koženej volant. Etě loketní opěrku, obyč litý kola, pade dolů a je to. Easy:)
    Jo a auto klimu.
    • 10 Reagovat !

      foto Mansart

      Mansart 13.04.  10:35

      « Re: Chválim..

      Tak to by mě zajímalo, co bys za těch 309 990,- koupil někde jinde........ ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.04.  11:20

        « Re: Re: Chválim..

        Ja som to pochopil tak, že 50t zľavu od predajcu. Pri cenníkovej cene 400t (základ + pár drobností extra) by sa 50 dole (12,5%) mohlo dať (ale až časom, samozrejme nie pri novinke).
        • 00 Reagovat !

          foto Mansart

          Mansart 13.04.  12:47

          « Re: Re: Re: Chválim..

          Jo, tak to potom takhle jo. Ale zase časem nebude tahle zaváděcí akce.......
      • 00 Reagovat !

        foto olsztyn

        olsztyn 13.04.  12:25

        « Re: Re: Chválim..

        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 13.04.  12:30

          « Re: Re: Re: Chválim..

          Asi si prehliadol, že to je skladovka s veľkou zľavou. Cenníková cena začína na 349900: [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto olsztyn

            olsztyn 13.04.  12:52

            « Re: Re: Re: Re: Chválim..

            Nepřehlídnul, ptal se co bys za 309.990,- koupil jinde..
  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 13.04.  11:34

    Extrem?

    Extrem hledejme u jiné automobilky, tady je to naopak nadstandardní. Interiér a exteriér v základu opravdu nevypadá nijak nepatricne. Ovládání na volantu není zmíneno v textu, ale na fotkách je. A co vyhřívané čelní sklo-domena Fordu? Je, nebo až ve vyšší výbavě? Paradoxně tady Fokus vypadá lépe, než na některých promo fotkách v plné palbě >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Stanislav-Kolman

      Stanislav Kolman 13.04.  11:40

      « Re: Extrem?

      Zdravím,

      Focus má ovládání na volantu skutečně už v základu. Vyhřívané čelní sklo (a trysky ostřikovačů) chybí, jsou dostupně se sadou Winter za 14.000 Kč včetně vyhřívání předních sedaček a volantu.
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 13.04.  11:44

      « Re: Extrem?

      ako funguje vyhrievanie čelného skla? Ja ho nemám a kamoš hovoril, že mu to len spustí silno fukár na sklo.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.04.  12:04

        « Re: Extrem?

        To není vyhřívání, ale obyčejný režim klimatizace. Primitivní obdobu mělo i moje Punto představené v roce 99. Vyhřívání se realizuje buď tenkými drátky (Ford) nebo speciální fólií (Passat, Superb). Ford je ten, kdo vyhřívání čelního skla rozšířil, takže Focus jej má na 100 %.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.04.  12:21

        « Re: Re: Extrem?

        Ako píše kolega, to nie je vyhrievanie, Ford má elektrické vyhrievanie čelného skla, kde sú tenučké drátiky. V zime je to fakt super vec, do minúty máš čelné sklo rozmrazené, žiadne škrabanie.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 13.04.  13:04

          « Re: Re: Re: Extrem?

          dík za info, aj som si myslel, ale zneistili ma drotiky v čelnom skle. Tak to by som bral.
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 13.04.  13:40

          « Re: Re: Re: Extrem?

          Jedničkový Focus, ale mal nielen drátiky, ale pripájal aj klímu a smerovanie výhradne na čelné a bočné predné okná. A fakt to bolo veľmi rýchle rozmrazovanie. Tuším v tej dobe som ani škrabku na okná ani nepotreboval.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 13.04.  12:21

        « Re: Re: Extrem?

        Je více technologií, ale klasický jsou to malé drátky v okně, perfektní věc v zimě.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 13.04.  13:05

          « Re: Re: Re: Extrem?

          dík
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 13.04.  15:59

            « Re: Re: Re: Re: Extrem?

            možno kolega nevie kde to zapnúť. Ja poviem drahej nech si zapne výhrev predného okna a ona vždy pustí ofuk okna ;-) ,po 2 rokoch nevie kde a čo stlačiť.
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 13.04.  12:34

      « Re: Extrem?

      Na zaklad to vypada opravdu fajn jen aby tomu tak bylo i realně. Jinak jsem koukal na videa u těch představenych vybav a musim řict, že se mi novy focus exterierem hodně zamlouva jak jsem z fotek nebyl nějak nadšeny.Ale u toho interieru nějak nevim tam mam rozpačite pocity a jsem zvědavy jak to bude naživo.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.04.  13:13

      « Re: Extrem?

      Moji "úchylku" znáš, takže... ty přední světla jsou děs a sráží to auto o level níž. Jasně, nečekám v základu LED, ale i ty halogeny můžou vypadat líp.

      Za druhé... totéž platí pro poklice. Tohle je design, který přímo křičí "kup si elektrony". Možná je to tak schválně...

      K interiéru... chybějící loketka je trošku otrava, ale zase to není nic výjimečného. K displeji jen to, že je vidět, jak si časem nacházejí prémiová řešení cestu do mainstreamu [odkaz]

      Ale jako celek souhlas, jako základ je to dobré.
      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 13.04.  14:09

        « Re: Re: Extrem?

        Interier A3 je pro mě s přehledem vizualně nejhorši interier v nižši středni. Dodnes si pamatuju jak jsem si sedl do nějake vybavenějši verze a jen jsem kroutil hlavou.
  • 40 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 13.04.  11:56

    Konkurence

    Nevidím jediný důvod proč to kupovat. Konkurence nabízí stále 4 válce a ještě vám zbyde. A design je taky nic moc...
    • 02 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 13.04.  12:25

      « Re: Konkurence

      Která? Za 350 moc konkurence levnější není s touto výbavou. Včera tu byla srovnavacka.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.04.  12:27

      « Re: Konkurence

      Ja by som tých dôvodov pár našiel. Možno to nebude úplne najlepšie auto v triede, ale určite sa opäť bude radiť medzi špičku triedy a rovnako tak predajne bude v Európe v top 3. Ak Ti vadia trojvalce, to chápem, aj mne prekážajú, ale je to žiaľ dnes trend. Dôležité ale budú jazdné vlastnosti a tam nemám pochýb, že Focus bude špička. Počkajme si na jazdné dojmy a hlavne ako budú ohlasy na ten 1,5 R3.
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 14.04.  22:49

        « Re: Re: Konkurence

        Spíše si počkejme, až tam dají 4 válcový benzín.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 14.04.  23:12

          « Re: Re: Re: Konkurence

          Nedaj = a R3 ve Fiestě ST funguje podle všeho dost slušně
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 14.04.  23:45

            « Re: Re: Re: Re: Konkurence

            Jde o to, co vydrží, jak zní. Neznám nikoho, kdo by objednal novou Fiestu ST. A to znám pár majitelů té současné. A taky jde o principy, kupcům tohoto vozu nejde jen o svezení z místa A do B. Ale třeba se pletu, uvidíme.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 15.04.  00:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

              Nejel sem ale co sem čet = pleteš se. Jezdí prej výborně a motor je super :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 15.04.  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                To posoudí hlavně zákazníci. Uvidíme.
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 13.04.  12:37

      « Re: Konkurence

      pokial by v zadu zostal ControlBlade multilink tak este je dovod ho kupit... ale nezostal, to je najvacsia chyba ... ;-\
      • 01 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 13.04.  13:23

        « Re: Re: Konkurence

        Odpovidaš zrovna člověku, ktery jezdi na značce auta, ktera snad ani nevi co je to multilink a nova auta jsou pro něj mor. Jinak ja to taky považuju zatim za největši hřich od fordu. Před 20 lety se dostal focus do podvědomi pravě hlavně diky viceprvku tak aby po 20 letech udělali takovou ptakovinu. Ale zase je třeba řict, že tam neni uplny social a ford piše, že je tam stejne řešeni jako u nove fiesty ST. To znamena, že by to měl byt wattuv přimovod a ještě nějak fordem vylepšeny. To by mě pak zajimalo jak je ten viceprvek nakladny oproti tomuto řešeni, když se jim zřejmě oplati dělat.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 13.04.  14:49

          « Re: Re: Re: Konkurence

          jj ale neviem o tom, ze by to mala byt vytunena vlecka... s wattovym priamovodom by to mohlo byt v pohode pre lahsie verzie /1.0EB/ ,,, vlecka s wattakom bude mat mensie neodpruzene hmoty aj trenie ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 13.04.  15:08

            « Re: Re: Re: Re: Konkurence

            Kdo vi jak přesně to bude i s tim viceprvkem. Už jsem četl, že by ho udajmě měli mit všechny kombiky.
            Jinak k viceprvku se piše...
            "I nejnovější generace modelu Focus navazuje na odkaz převratného prvního vozu s tímto jménem. Novinka těží z instalace důsledně izolovaného pomocného rámu pro uchycení ramen zadní nápravy, označované SLA (Short Long Arm) podle horního kratšího a spodního delšího ramene. Výsledkem je vylepšení jak komfortu, tak přesnosti reakcí na řidičovy povely."
            A něco k traverze...
            "K dispozici je také lehká zadní náprava s vlečenými rameny spojenými torzní příčkou. I ta zajišťuje jízdní vlastnosti na úrovni, jakou zákazníci od Fordu Focus očekávají. Obsahuje Fordem patentovanou technologii vinutých pružin se směrováním síly (Force Vectoring Spring). Ta se již osvědčila na sportovně laděném Fordu Fiesta ST, jemuž přináší vynikající ovladatelnost a s ní spojenou radost z jízdy"
            "Zajímavé řešení najdeme i vzadu, kam inženýři nasadili speciální pružiny zpevňující zadní vlečenou nápravu v příčném směru. Podobnou věc například Opel řeší za pomoci mechanismu nazývaného Wattův přímovod, jenže ten znamená hmotnost navíc. Ford uvádí, že ve srovnání s tímto konvenčním řešením přináší jeho nové zadní pružiny úsporu 10 kg."
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 13.04.  15:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

              tak ale to co si nazval wattom je v skutocnosti len Banana Spring... pruziny v tvare bananu, ktore smerom do bokov trochu podrzia tu vlecku, ale wattaku sa to nevyrovna... takze to nie je wattov priamovod...skoda

              nevravim, ze toto nie je improvement v ohlade fiesty, ale tak skoda, ze to nema aspon wattak... ten totiz stabilizuje vlecku dokonale do stran, nedojde tak uskakovaniu a moze mat efektivnejsie naladene pruziny a tlmice vzhladom na tlmenie nerovnosti, prace na zlom povrchu ako aj nizsiu hmotnost tlmicov
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 13.04.  15:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                Tak to slyšim poprve takže evidentně to bude levnějši řešeni oproti viceprvku.
                • 00 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 13.04.  15:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                  ´´thicker gauge rear beam is fitted with clever banana-shaped springs that help increase lateral stiffness, while the shocks respond to different frequencies, moving shims around within the tube to change the damping force´´

                  Fiesta ST
                  • 00 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 13.04.  15:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                    Dik, i když tvuj popis mě dostal tostatečně do obrazu. Mě pravě nepasovala hlavně ta namaha s něčim co by mělo byt finančně ne o moc levnějši. Takhle je to jasne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 13.04.  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                      jj, vraj nova fiesta ST ma uz nevypinatelne zvukove kurvitko z repro >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 13.04.  16:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                        Vim, že ford ma něco kolem zvuku u 1.5EB dělat, ale jak netušim. Sam jsem zvědavy na vysledek protože co mi u 1.0EB nejvic neštimovalo byl pravě zvuk. Jinak v DE už je cenik a zaklad ST začina na 22 100€ takže počitam, že u nas to bude lehce nad 500tkč.
                        • 10 Reagovat !

                          foto lamal

                          lamal 13.04.  16:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                          vraj to ma silny stred, ale nejde to do otaciek resp pomaly to ide do otaciek... skoda ze to takto posrali a nenehali tam 4val, sice spravili co mohli ale nic nezmeni to, ze to je setrenie...
                          • 00 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 13.04.  16:36

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                            No ten motor je pro mě zatim největši neznamou a žadne info jsem o něm zatim nepostřehl. Na YT je akorat nic moc video pravě s fiestou ST, kde je akorat slyšet zvuk a tam zni zajimavě až bych řekl velice slušně jenže jak znamo videa mužou dost zkreslovat. Jinak nevim jaky dopad muže mit 3 valec na to jak to pujde do otaček, ale třeba zrovna 1.0EB šel lepe do otaček než čtyřvalcove 1.2TSI.
                            • 00 Reagovat !

                              foto lamal

                              lamal 14.04.  16:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                              tazko povedat asi kvoli dlhemu zdvihu, vseobecne pokial ide o 3valce v autach tak nad 5000 to uz moc nejde, skor vynikaju pruznostou a silnym strednym pasmom...
                              • 00 Reagovat !

                                foto miromen

                                miromen 14.04.  19:25

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                                Když zahrabu v paměti tak jako motor se silnějšim středem, ktery vynikal pružnosti byl 1.2 e-THP, ale třeba fordi 1.0EB takovy uplně neni to už spiš sedi na 1.2TSI. Ten EB jde pravě pěkně i nad těch 5t/ot a jeho impotence nastane zhruba v 5500ot a ani pružnost neni uplně jeho přednosti. Vicemeně se da řict, že tahne tak nějak linearně až k těm 5500t/ot s tim, že samozřejmě spodek je docela bidny. Taky mě docela zajima jak na tom bude zvukově, dnes jsem shlednul nějake videa s třivalcovou 1.5 od BMW a tam už to zni rozhodně zajimavěji než fordi 1.0EB. No jsem zvědavy jak to nakonec bude.
    • 10 Reagovat !

      foto puzlijac

      pužlijáč 14.04.  07:46

      « Re: Konkurence

      Znama ted nedavno koupila Megane 1,6 SCE ve velmi vysoke vybave Intens. Cena... 339 tisic.
  • 10 Reagovat !

    foto voturk

    voturk 13.04.  12:50

    Start-stop

    Dobrý den, je v základní verzi a novém modelu obecně start-stop?

    Zařekl jsem se, že nekoupím nové auto, dokud ho tam budou výrobci nutit. Přičemž kvůli novému systému měření by s tím nesmyslem pomalu mohli přestávat...
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.04.  13:24

      « Re: Start-stop

      Ano, start/stop je v základu, viz ceník na stránkách Fordu. Ale jestli ti tolik vadí, u koncernu se dá kódováním deaktivovat a třeba Fiat jej umí trvale vypnout i bez kódování. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 13.04.  13:32

        « Re: Re: Start-stop

        Start/stop nebude problem deaktivovat snad u všech a ani nebude třeba origo servis, garžmistru je dost.
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 13.04.  13:35

          « Re: Re: Re: Start-stop

          Respektive origo servis to ani nebude chtít dělat (u koncernu).
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 13.04.  13:48

            « Re: Re: Re: Re: Start-stop

            No hele u fordu se servis taky zdrahal, ale už jsou povolnějši. Spiš to muže byt konkretnim servisem. Ještě je otazka kolik za to budou chtit. Mě třeba servisak řekl, že mi to klidně uděla zadarmo, ale že to prostě zatim u FL nejde jen u předFL. Když už to šlo tak byl servisak fuč a mě SS přestalo vadit tak abych to řešil.
  • 20 Reagovat !

    foto BoBik-CZ

    BoBik_CZ 13.04.  12:51

    Základ dobrý, ale . . .

    Základ je velice dobrý, jak ve srovnání s minulou generací, tak i s konkurencí. Ale směrem nahoru je to horší. Ceník nového Focuse jsem docela studoval a je to vysloveně tahání peněz. Například druhá výbava (Trend Edition) stojí o 40k Kč více a přináší navíc jenom loketní opěrku, přední mlhovky a lepší rádio. Pak už jen samé kraviny typu litá kola, chromované lištičky apod. Další výbava Trend Edition Plus je dalších 35k Kč. Za to člověk dostane parkovací senzory a tempomat. Jo a taky navigaci. Sice ji máme každý zdarma v mobilu, ale neber to, že . . .
    Pak jsou tady takové vychytávky, že k základu nekoupáš autoklimu. Koupíš ji od druhé výbavy, ale k té zase nepřikoupíš tempomat. Klasický. Adaptivní za 20tis. ano. Chceš si přikoupit autoklimu? Můžeš. Za 25tis společně s keyless entry. Jiná možnost není. Lepší LED světla? Ale ano, ovšem jen v paketu se 17" koly za 45tis. Když jsem se na to tak díval, tak vzhledem k tomu že chci tempomat, parkovací senzory a autoklimu, tak pro mě nemá smysl nic jiného než Titanium. V případě litru jsem na 515tis. Kč (kombi). Furt bez winterpaketu a LED světel. EB 110kW s winterpaketem, základními LED světly a metalízou vyjde na 590tis. Kč. Za tříválec. Jestli je to dobrá koupě, ta ať si každý přebere sám.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.04.  13:06

      « Re: Základ dobrý, ale . . .

      No hele... 35t za tempomat, navigaci, senzory, sklopná zrcátka, dojezdovku a lepší palubní počítač - to mi přijde férová nabídka.
      • 00 Reagovat !

        foto puzlijac

        pužlijáč 14.04.  07:48

        « Re: Re: Základ dobrý, ale . . .

        Byla by, kdyby klasicky tempomat a senzory nemely mnoha auta v ceně zakladu. 35 tisic za to je uplny nesmysl.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 14.04.  18:23

          « Re: Re: Re: Základ dobrý, ale . . .

          Která konkurenční auta mají v základu tempomat a senzory?
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.04.  13:32

      « Re: Základ dobrý, ale . . .

      Mají docela otravný systém paketů a balíčků, které dovedou konfiguraci velmi prodražit. Je to škoda, protože do Fiesty dokoupíš autoklimu, tempomat nebo třeba vyhřívané sklo samostatně za pakatel.
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 14.04.  15:59

      « Re: Základ dobrý, ale . . .

      Hm. Lita kola jsou kravina ... ty budes urcite nadseny jazdec co?
  • 10 Reagovat !

    foto BoBik-CZ

    BoBik_CZ 13.04.  12:55

    Pro Ford typické

    Na druhou stranu bych si z těch cen moc nedělal. Pro Ford je naprosto typické, že u nového modelu napálí cenu jako kdyby se na to auto stály fronty. Za rok se to srovná a bude to koupitelné. Z cenového hlediska.

    Můj současný Focus už bude mít 10let, tak v horizontu následujícího roku přemýšlím o výměně. Čekal jsem na nový (3. generaci nepovažuji za povedené auto), ale moc to nevidím. Litr nechci a že by se mi chtělo dělat testovače nového tříválce 1,5 a filtru pevných částic . . . No uvidíme příští rok na jaře, co budou kluci Fordovští schopni udělat s cenou. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 13.04.  18:50

      « Re: Pro Ford typické

      Hlavně je to benzínová tragedie tříválcových motůrků.. 8-s
      A v dieslu jsou ceny už někde jinde ! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 13.04.  20:28

        « Re: Re: Pro Ford typické

        V cem je to tragedie ? Ve vykonu jiste ne.
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.04.  16:19

    Pokud by se člověk smířil s tím tříválcem...

    ...tak ta základní verze vůbec nevypadá zle (i díky tomu, že má 16palcová kola). Ovšem gigantickou předností základní výbavy je poctivá mechanická parkovací brzda!!! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    Jen aby tuto výbavu bylo možno kombinovat i se silnější verzí toho litrového motoru... :-O
  • 10 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 13.04.  16:28

    Bude to Bestleller

    Nevím, co si raději koupit za 359 000 ?

    U mě to za tu cenu vítězí.

    Skoro tak drahé jako Polo s 70kW. Ale toto má již rozměry a techniku nižší střední třídy.
    Starého Golfa, Octavii, Rapida by jsem si již nekoupil. Brzy příjdou nové modely a za ty prachy nebudu mít něco starého.
    A já mám až 182 cm, takže se ve srovnání s Vámi musím ohlížet a na vnitřní prostor, a toto vypadá prostornější než Peugeot a Megane.
    • 10 Reagovat !

      foto SR20

      SR20 15.04.  00:09

      « Re: Bude to Bestleller

      Výbehový Pulsar, je väčší, v základe 1,2t 85kW a 6st prevodovka ... :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 15.04.  13:17

        « Re: Re: Bude to Bestleller

        Jasně... i tam je relativně slušná výbava vč. tempomatu... akorát ta Visia je vevnitř fakt dost smutná, to ten Ford vypadá z fotek líp.
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 15.04.  15:36

        « Re: Re: Bude to Bestleller

        Pulsar má zajímavé ceny, ale předpokládám, že půjde o výrazně jinak zaměřené auto než Focus.
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 15.04.  18:39

      « Re: Bude to Bestleller

      Až 182 cm? Uff, hotový Gulliver!
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 13.04.  18:52

    A zase se nedozvíme

    A zase se nedozvíme to základní: vnější rozměry, rozvor, rozchody. Natož, aby tu byl snímek ozřejmující posunutí přepážky oddělující mot. prostor od kabiny a řešení zpevnění McPhersonových "hrnců". Je to tendence dnešní doby.
    • 20 Reagovat !

      foto Josef-1

      Josef 1 13.04.  21:23

      « Zde i rozvor (Octáfka má méně)

      Rozměry jsou v ceníku

      [odkaz]

      Na mě zapůsobil ten rozvor 2700. Octáfka má méně - 2686 mm
      No, uvidíme až si do toho sednu.
  • 20 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 13.04.  20:57

    Mazda 3

    Inspirace Mazdou 3 tam je - v profilu i nizkou a sirokou zadi. Coz je jenom dobre, ale ten predek - zase musime cekan na facelift.
  • 20 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 13.04.  21:04

    Tri opice, ale pod kapotou

    Dnes som nostalgicky pozeral na ulici na Mazdu MX-3, V6 1,8 litra. A títo chumaji robia trojvalce z objemu 1,5 litra!!!
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.04.  22:58

      « Re: Tri opice, ale pod kapotou

      Otázka je proč máme na trhu tolik tříválců - odpověď rozhodně není v rovině určené pro řidičský komfort nebo nižší spotřeba paliva a už vůbec ne výdrž nebo levnější servisní náklady. Dokonce to ani není levnější. A to mě štve! Důvodem jsou evropské pseudozelené ekonormy, proto ostatně tento fenomén je jen v Evropě. Já už se jednou spálil, podruhé tu chybu neudělám.

      Své též udělá přístup zákazníků. Lidé se o motory vůbec nazajímají. Když vidím nebo spíše slyším v ulicích rozjíždějící se bmw 216d, to je tedy poslech! Málokdo si u řady 1er, 2er připlatí za motor 20 i/d. A koncern VW bohužel položil novou laťku.

      Slyšet za studena nastartovat jejich R3, to je jak návrat Wartburgu. A přibývá toho ... to divná doba automobilismu. Pravda dřív stačil i smradlavý dvoutakt. Dokonce dřív lidi bydleli i v jeskních. A taky žili. Jen nerozumím, proč někdo touží po cestě do pravěku!
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 14.04.  23:11

        « Re: Re: Tri opice, ale pod kapotou

        Proč furt opakuješ tu blbost o pseudonormách? Evropa je v reálu už spíš pozadu! Eště že máme kontinenty jako Afrika = abysme nebyli poslední ;-)

        3 válce se používaj protože sou levnější a dneska s klidem pokrejvaj výkon co eště nedávno 4válcový 2litry

        Když chceš víc válců = neni problém = my za poslední 2 roky do firmy koupili 2

        S 3 válcema nemám moc zkušeností ale babička má 1.2 PureTech = a asi by ses docela divil. Ne že bych to chtěl já :-)
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 14.04.  23:50

          « Re: Re: Re: Tri opice, ale pod kapotou

          Tříválce jsou levnější? Kde? Chtěl bych vidět dnešní tříválec, který by měl tolik charakteru jako 2,0 TS od Alfy Romeo (např. 156). Problém to je, když do Focuse už nic jinéh nedávají... a to je škoda. Já už se jednou divil, když manželka měla 1,0 ecoboost ve Fiestě. Podruhé už se divit nehodlám.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 15.04.  00:06

            « Re: Re: Re: Tri opice, ale pod kapotou

            I v tý době asi hodně motorů nemělo charakter jako Alfa = ať R4 nebo V6 ;-)

            Škoda to je ale je to ten samej příběh proč skoro zmizela mainstreamová vyšší střední a pak střední teda v ní šestiválce atd. Ten silnější motor aspoň podle Fiesty snad neni špatnej. R4 se furt koupit daj = jen holt u jiný značky

            FoFo holt už jen v nějaký ST nebo RS verzi

            Ale FoFo je celkově pojatej ne špatně = svym způsobem možná bude fakt nejlepší [odkaz]

            Pokud je pro tebe základ motor = furt tu je třeba [odkaz] starý hodně podceňovaný auto. Civic ti připravil novou ne špatnou naftu a [odkaz] To samý Pažout 1.5 HDI asi nejlepší současná malá nafta atd.
            Focus holt šel trochu jinou cestou = ale v tý silnější verzi to nebude špatný
  • 11 Reagovat !

    foto puzlijac

    pužlijáč 14.04.  07:55

    Ujde :)

    Jako na zaklad pěkné! Takový Megane vypadá v základu naprosto ohavne :-|
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 15.04.  18:42

    Identifikačný dizajnový rukopis ...

    sú litery FOCUS. To aby sme vôbec vedeli, že je to Ford. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Antické Řecko čeká na dobytí: Recenze Assassin’s Creed Odyssey

Antické Řecko čeká na dobytí: Recenze Assassin’s…

Vůbec ne dávno, alebrž teprve před 11 lety vznikla série Assassin’s Creed pojednávající o asasínech a…

Man Bookerovu prestižní literární cenu získal román Mlékář: Vypráví o sexuálním obtěžování v 70. letech

Man Bookerovu prestižní literární cenu získal román…

Letošní Man Bookerovu cenu za anglicky psaný román získala severoirská spisovatelka Anna Burnsová za knihu…

 

iSport.cz

Krok do OHL se vyplácí. Pekař podepsal nováčkovskou smlouvu s Buffalem

Krok do OHL se vyplácí. Pekař podepsal nováčkovskou…

Český hokejový útočník Matěj Pekař, který v současné době působí v celku Barrie Colts v juniorské OHL, podepsal…

Vsetínský trenér o šokujícím trestu: Zvítězila ješitnost, je to likvidační

Vsetínský trenér o šokujícím trestu: Zvítězila…

Nezhroutil se. Byť označuje devítiměsíční distanc za likvidační a po zbytek sezony bude zápasy sledovat bezmocně…

 

Reflex.cz

Czech Press Photo 2018: Kdo získá cenu čtenářů Lidé a Země? Dejte hlas své nejoblíbenější fotce!

Czech Press Photo 2018: Kdo získá cenu čtenářů Lidé…

Hlasujte o čtenářsky nejoblíbenější fotografii letošních finalistů Czech Press Photo! Vaše hlasy rozhodnou, kdo…

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být zdraví jako řípa. Babišova vláda je jen do pěkného počasí

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být…

Nejprve dobrá zpráva: české zdravotnictví dosahuje skvělých výsledků, zdravotní pojišťovny mají peníze, protože…