nezatáčí, nebrzdí, vůbec na ně nejdou sehnat díly a žere to i děti co jdou okolo po chodníku. No fakt nekecám, tuhle sem viděl Silverado a sluplo dvě školačky i s báglama >:D >:D >:D
na to je specialista Clarkson - neustale pindal na Vette, a ked Z06 mala vyborne vysledky na drahe, tak napadol aspon blbu navigaciu a plasty a bla bla bla....
Souhlas, americký auta nejsou za ty peníze špatný, když nemáš na něco normálního evropskýho či asijskýho, proč ne. Samozřejmě nemůžeš čekat srovnatelnou kvalitu či jízdní vlastnosti, ale to pro lidi chudé penězi či duchem to může být varianta.
Furt lepší, než jezdit autobusem, no.
Má to jízdní vlastnosti stejné z 90% jako západní prémie co stojí místo 2 milionů 4,5.
Kvalita amerik co se týče spolehlivosti je daleko lepší, bohužel pro tebe sem měl jak Evropy, tak ameriky, a v dalších sem jezdil jako v půjčených nebo spolujezdec, můžu srovávat. Evropy se se*ou daleko víc >:D
Nechápu proč máš potřebu ty ameriky hájit, já jsem jasně napsal, že to nejsou za ty prachy špatný auta. Opakuju, kdo nemá na něco normálního, určitě to svou službu nějak odvede.
Jak jako, nezapoměň na cenovky? Podevatenáctý píšu, že když nemáš peníze na auto vyrobený v Evropě či Asii, je USA auto přijatelná volba. Jak u blbejch..
Ikdyž koupit si teda třeba ten Charger nebo CTS, když za skoro stejný peníze můžeš mít pěknýho Passata, to už značí určitou duševní insufienci.
Passat a Charger >:D >:D >:D Až bude mít Passat 700 koní, tak přijd, nehledě k tomu že Passsat je midsize a Charger large car, trošku jiná třída >:D
Tou Asií jsi to ještě vylpešil, takže třeba taková Mahindra, Geely nebo Suzuki je lepší jak Corvette, tak to jo. Díky, dneska zas ušetřím za kabaret >:D >:D >:D
Suzuki rozhodně, Mahindru a Geely moc neznám.. ale očekávám, že na tom budou s USA auty tak asi stejně. Myslim si, že pokud se USA značky fakt posnažej, za pár desítek let by to mohla být alternativa k EU lowcostům typu Dacie, pak bych třeba o tom Mustangu pro manželku (žádný dlouhý trasy, kdyby něco) zauvažoval.
Opakuju, určitě lepší, než autobus.
Kolega Joab vlastně dokázal, že tyto vozy nemají konkurenci. Evropa už se prakticky nezmůže na poctivý 8 válcový atmosférický motor a to i kdybys měl chechtáků na dva Chargery. A blbé na tom pro Evropu je, že už nedominuje ani v těch jízdních vlastnostech. Tak se aspoň budeme zaklínat interiéry, které však pokud nejsou vyrobené v Německu, tak po 5000 km vržou jak staré nenamazané panty, ale neva.... něco si namlouvat musíme, než přiznat holou pravdu, že zelený ekofašismus dohnal evropský automobilový průmysl do naprosto nezajímavých míst, kam se nikdy dostat neměl, tedy do stavu, kdy mantrou všech místních automobilek je norma, nikoliv řidič.
kdyz pominu to vecny, absolutne nesmyslny porovnavani evropy a ameriky, tak kdyz v evrope o takovy motor stoji pouze minimum lidi a benzin stoji temer dvakrat tolik, proc by meli automobilky auta s temito motory vyrabet ?
btw: zase ten tebou podporovany ekofasismus >:-[] >:-[]
Kompresor mi určitě neva, měl sem ho v Jaguaru a špička, super zvuk, skvělý zátah, žádná turbodíra, velmi solidní výkon, kdy rozdíl mezi atmo verzí a kompresorem byl tehdá u Jaga 100 HP. Takže s kompresorem já problém nemam...