jak by se tam krásně ty jejich " designy století " společně s jejich tříhrnky vyjímaly a o těch frontách co by vznikaly, aby si do těch holobytů mohli návštěvníci sednout ani nemluvě ....ááách
Vycházejme z faktu, že to není samostatná automobilka a její výsledky jsou kladné. Jaký rozpor s některými z automobilek, které americké koncerny přivedly na buben, nebo je prodali do rukou jiných, kde vzkvétají.
V Škode majú zjavne viac rozumu ako vo Fiate, ktorý si v Amerike narazil čumák (v minulom roku predal závratných 26t áut, najmenej od jeho vstupu na US trh a podiel predstavuje skvelých 0,15%). ;-)
A celkovo USA nie sú trhom, kde je nejaký potenciál rastu a kde by niekto chcel začínať od nuly, tým je jednoznačne Čína a tam sa Škode darí náramne (za mesiac tam predá viac, ako Fiat v Amerike za celý rok).
Copak Fiat, ten tam neboduje jenom s Fiatem, ale takovému Chrysleru i Dodge se po jeho vedením taky nesmírně daří. Chrysler měl loni nejhorší čísla asi za 25 let >:D >:D >:D
Nevím kolik tam prodávají modelů, ale podle mě jen 500 a možná i v 500X a F124. To zase není tak špatné, pokud na každém prodaném kusu samozřejmě neprodělávají.
Tak ono Fiat má viac modelov? >:-[] Napadá mi len Tipo. Predáva tam asi všetky varianty 500vky (500, 500L, 500X) a124ku. Predajnú sieť má rozsiahlu (zdieľanú s ostatnými značkami koncernu), takže tie ročné predaje nemôžu pokryť ani len personálne náklady, o ziskovosti ani neuvažovať.
Škodovka nedělá jen tříhrnky a třeba taková evropská Sonata by si mohla jen přát, aby měla motory jako Sup. Ten by tam měl jako jediný podle mě šanci na jakýsi prodejní úspěch.
Má pravdu, to je des, Ram s tou plastovou autodráhou na maske je otras, ale úplný vrchol je Silverado, ktorého predok vyzerá, akoby Chevrolet napasoval dve kapoty na seba, ako dve poschodia namiesto jedného; nabubrelé, neforemné,dávno som nevidel tak odporné auto: [odkaz]
mne sa podarilo zasekať pri Vyškove a potreboval som ísť ešte do Renocaru Brno, v rádiu som to zastihol už neskoro a cesty v okolí Jablunkova ,F-M nenasvedčovali takej kalamite.
To je ozaj tlama. >:D
Človek sa až diví, ako to vlastne drží pohromade, keď takmer celá maska je jeden veľký otvor. Jedine žeby tie krajné tretiny boli falošné a za tou mriežkou bol plný plast.
Ale ani Lexus nechce zaostať: [odkaz]
Tak si vzpomínám, že když přišla CX-5ka, tak tady jí někteří diskutéři sepsuli "co to má za grill, to je hnusný, debilní", apod. Kam se na dnešní, hlavně luxusní vozy, hrabe >:D
Ano, s avalonem to Toyota konečně dokázala, na co se otravovat s nějakým designem přídě, celý ho zadrátujeme a hotovo. >:-[]:no:
Ono vůbec sledovat japonský design je v posledních letech smutná záležitost, s čestnou výjimkou Mazdy jedou velké jap automobilky na nějaké komiksové vlně, vytvářejí směšné kreace, a při snaze o originalitu nakonec vypadají auta napříč jap značkami stejně, rozeznat dnes např. toyoty od hond je docela problém. :-!
Ano, styling je in the doldrums, ale existují čestné vyjímky, jako třeba tato nová Camry....a ano ta rackovitá přední maska je still a bit iffy...[odkaz]
[odkaz]
nam celkom opeknel ... vyzera vazne fajn ( po novom compase a novom wrangleri dalsie prijemne prekvapenie a podla mna krok spravnym smerom od jeepu ) .. otazne je preco takto nemohol vyzerat cherokee hned aj ked je pravda ze predfacelitovana verzia bola svojim sposobom "stylovejsia" ...