Novinky
0
tak tohle je paradaaaa
Přejít do diskuze
>😁 COŽE??? Jak jsi na to přišel že se KdF nikdy nevyrábělo??? Vždyť pod tímhle názvem vznikly tisíce vozů, jako třeba vojenský KdF82, tzv. "Kaďour" (něco jako Gaz), nebo KdF166 Schwimmwagen (obojživelník), KdF64 z roku 1939 (sport. kupé), nebo KdF30, 32, 38... prostě VW, neboli Brouk.
>😁 COŽE??? Jak jsi na to přišel že se KdF nikdy nevyrábělo??? Vždyť pod tímhle názvem vznikly tisíce vozů, jako třeba vojenský KdF82, tzv. "Kaďour" (něco jako Gaz), nebo KdF166 Schwimmwagen (obojživelník), KdF64 z roku 1939 (sport. kupé), nebo KdF30, 32, 38... prostě VW, neboli Brouk.
Nechápu vás co se vám nelíbí na změně designu znaku (možná že fiat mění víc , ale měnit se musí) představte si novou octávii se znakem co byl v 90tých letech na favoritech (trochu blbost ne? a pro se ty znaky medernizují přece! )
Jinak že Mercedes a VW moc nemění...čemu se vůbec divíte? vždyť tam není co zlepšovat a modernizovat (jak byste chtěli upravit trojcípou hvězdu v kroužku??? a nebo VW v kroužku? No jenom kecáte ale kdybyste uměli něco vymyslet sami 8-s jenom plná huba keců
Jinak že Mercedes a VW moc nemění...čemu se vůbec divíte? vždyť tam není co zlepšovat a modernizovat (jak byste chtěli upravit trojcípou hvězdu v kroužku??? a nebo VW v kroužku? No jenom kecáte ale kdybyste uměli něco vymyslet sami 8-s jenom plná huba keců
nechci, moc nechci, ale přeci jen musím se zde zastat označení "slepice" - to je skutečné hovorové označení pro škodovácký okřídlený šíp, to není komplex, ale skutečnost. nic si z toho nedělej, člověk se učí celý život, i když i zde existují Wýjimkky...
No, dovolím si pouze poznamenat, že je maličko rozdíl mezi oním letícím šípem a tím, co je kolem (nevím proč si nemůžeš odpustit tu slepici - asi nějaký komplex, či co...), KdF se nikdy jako sériové auto nevyrábělo, to Hitler jaksi nestihl a od doby po WWII to je stále jen a jen Volkswagen se svým VW a to už ani nemluvím o Fordu a jeho jednoduchém písmu nebo trojcípé hvězdě Mercedesu. Je tedy rozdíl úpravopu stále stejného loga (viz. Citroen nebo Škodovka) a změnami, kdy v osmdesátých letech byl logem fiatu nápis v modrých obdélnících a dneska je to červený kroužek. Ale to by chtělo asi víc přemýšlet. Nakonec, logo měnila relativně nedávnou i např. Mazda, ale to je poněkud jiná kategorie....
Já myslím, že je to výbornej nápad. Jako že užitkové vozy fiatu řídí profesionálové. Akorát by to chtělo dotáhnout a na osobní auta myslím, by se hodilo umístit pod logo nápis - amatér. Co? 8-s >😁 :yes: P.S. už vidím, jak tady půjdou na dračku krysí klece do Brava... rozumíš, Bravo na N1... a pod logem na zádi ... PROFESSIONAL... to zní hrdě, ne? >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fiat meni podobu loga pravidelne od sveho zalozeni. Modifikace loga pro uzitkove automobily neni nic nepochopitelneho, zvlaste kdyz ma na trhu tak silne postaveni...
bude, že většina místních "inteligentů" neumí ani číst... Ach jo, základní školu jste aspoň zvládnout mohli... Tak si to zkuste celé přečíst znovu a uvidíme..., že tohle logo nemá nic společného s Fiatema osobními automobily,a le s úplně něčím jiným
P.S. Jinak všechny automobilky s postupem času mění grafiku svého loga ...
P.S. Jinak všechny automobilky s postupem času mění grafiku svého loga ...
Když si vybavím, co asi stálo to dovymyšlení nápisu profesional, musím se smát. Jinak je ale dost divný, že řada automobilek má od začátku jedno a to samý logo (Mercedes, Volkswagen, Ford, Citroen a nakonec i naše škodovka) a Fiat každou chvíli mění logo. Jenom za posledních dvacet let to je už poněkolikáté. Proč to asi dělá? Nebylo by lepší se soustředit na něco jiného a podstatnějšího. Ten rozruch už začíná báý protivnej. Je to stejně zajímavé - první čtvrtletí pořád Kia, teď zase pořád Fiat. Čím to asi je.....
wolffe, pojď nám všem vysvětlit, proč má fyjat už zase nový logo. kolikátej už je to začátek cesty k lepším zítřkům? >😁