Ten test v opustenom lome je smiesny. Mali by ste vidiet co Jeep dokaze tu v Juznej Amerike. Priaznivcom defenderu len tolko - z davnej slavy sa zit neda moc dlho, skusili ste soferovat novy Defender 110 T4 bez toho aby ste si kazdych 5 minut udreli lavy laket do okna lebo tam NIE JE MIESTO!! A ak mate nad 180cm tak si hladajte ine auto lebo sa do dˇdefendera nezmestite. Absolutny srot, nedokazem pochopit ako LR mohol vyrobit autop c znici kazdeho sofera po 1-2 hodinach jazdy, nechapem. V porovnani Rubicon 4 dverovy je uplna basen.
ale Chrysler jako takový opravdu moc velkou spolehlivostí a kvalitou neoplývá, to je obecná pravda. Uvažoval jsem o Commanderu, ale tato skutečnost mě od tohoto kroku odradila.
a este k tomu vykonu,,si myslim,ze 2,8 CRD motor s vykonom 130 Kw je celkom slusne,,ked si vezmete Napriklad Bmw 3,0d co sa davali do bavorkaou mali vykon 135KW,,,a tento motor 2,8 crd sa vyrba v taliansku,,cize je to europsky motor,,a nie amerika...coz je skoda ;-\
Jeep bol ako prva znacka ,ktora vyrobila terenne vozidlo.A mal som uz 5 jeepov,ale ani s jednym som nenal problem..Takze neviem preco by mal byt jeep ,alebo chrysler srot,,Ja nedokzem pochopit ludi co si kupia naprilad Chebrolet captivu,alebo santa fe,tucson,,,su to korejske auta s kvalitou a priechodnostou v terene ako ma asi skoda 100 a niektoma ma take napady ,ze to porovnava s Jeepom..a to su halusky
Šetřím, šetřím ale z platu zaměstnance v ČR se na Jeep našetřit nedá. Proto jsem se rozhodl vyhlásit celostátní sbírku a přiblížit se tak svému snu. Přizpívat můžete na účet číslo 86-4178810287/0100. Díky!!!! >:D
Jenže to tak prostě musejí mít. Ty motory vydrží milion km bez velké údržby. Amíci obecně jedou s autem do servisu až když něco opravdu nejde, tj. destičky kovově chrastí, olej neni a klima nechladí. Prevence žádná. Ten motor to vydrží, samo že ne rád. Ale zkus to udělat s jakýmkoliv evropanem nebo japoncem. Končí tak 150 km po rozsvícení kontrolky olje.Jinak osobní zkušenost při návštěvě bratra-jeho soused má pickup dodge prý už týden něco chrastí. Měrka na olej uplně suchá. Po dolití dodnes jezdí.
Ahoj Jeep neni špatnej, ale minulej tejden sem se svez v Hummeru H jedničce!! To je teprve bomba - vyjede to šílený věci! Maj to třeba tady fanmotion.cz/xp.php?…
podla mna to teda neni optimalny pomer vykon/objem ale to moze byt dane tym ze som dost zamerany na preplnovane motory a ten krutiak musi mat jednoducho dobry to ide s objemom motora...
Nejdřív jsem si říkal, že Re od takovýho člověka jako jsi ty je nejlepší si nevšímat, ale co ty jseš to za *? Co budeš chtít pak? Fotky nahýho Paroubka? >:-[]
V priebehu prihlasovania sa na stranky je niekde spomenute, ze vsetko je zadarmo./// Ak aj nie, nikde nie je nijaky cennik, ani upozornenie, ze sa za nieco plati (ak by to tak bolo, zo zakona by tam take upozornenie muselo byt). Nikde sa neziada cislo kreditnej karty, ani adresa na ktoru by sa poslal sek...
Nie na posmech, ale ako radu. Nemyslim, ze tu je priestor na to, aby sa vysvetlovalo fungovanie internetovych stranok. A tiez by sa sem nemalo pridavat niekolko desiatok "vyziev", a skusobnych prispevkov. (btw.: pokial si dobre pamatam, proces prihlasovania sa bol po jednotlivych krokoch vysvetleny prave v priebehu tohto procesu...)
ty americky motory maji prave optimalni pomer objem/vykon/prubneh tociveho momentu. Je to klasicky Pushrot (OHV) motor, takze ma jednodussi stavbu hlavy valcu a delsi zivotnost. Evropske a japonske motory na tom v tomto ohledu nejsou az tak dobre, maji sice lepsi dynamiku, ale jsou preci jen choulostivejsi a maji hrosi prubeh tociveho momentu - to mohu potvrdit z vlastni letite zkusenosti (V8 MercedesBenz vs. I6 AMC ).
Je pravda, ze ten V6 3.8 v novem Wrangleru JK neni tak dobry jako ten starsi I6 4.0l, je to preci jen motor z MPV (Voyager aka Town&Country). Ale porad ma pri 1000 ot/min kolem 200 Nm, coz je lepsi vysledek, nez ten 2.8 CRD - ten ma stejny tocivy moment az cca. o 400 otacek vyse a taky drive vadne. Ten 3.8 V6 dokaze tahnout az za hranici 5000 otacek (coz je nezbytne v hlubokem sneho nebo bahne).
Tak to je chyba niekde u Teba. Ale ako som povedal - kto chce, ten si tu adresu nakopiruje do prehliadaca rucne. /// K otazke nizsie: za nic sa neplati... /// K dalsim otazkam suvisiacim s beznym pouzivanim internetu si je dobre kupit nejaku knihu. ;-)
tak mi povec ako tam mam najst vsetko co chcem.A že tam dám napr. smrtelné nehody Volvo-nájde stránky kde sú-napr.v tomto mesiaci sa odohrali 3 smrtelné nehody... 26 viet podtým-nové Volvo... a takéto iné stránky. ale nejaké smrtelné nehody volva nikde!
Mozno ano...ja som ich samozrejme vsetky nestudoval. Ale casto sa objavuju fotky drahych aut, ktore su rozpolene, a vodic spokojne odkracal po svojich....
A adresa ktora neobsahuje pomlcku? (Inak, myslim, ze toto nie je treba nejak riesit... Kto chce, ten si adresu nakopiruje do prehliadaca aj "manualne".)
To jste vy, komouši, ZZ. Nejen mě ale 15 miliónů lidí jste takoví jako jsi ty ZZ, to jest komouši, lapili do ostantejch drátů. Byl vás tu milón... a teď holt kopete, vy komunopohrobci, kolem sebe. Táhni s tim vaším učením do háje :no:
myslim ze ten vykon aj po tom ako sa oravila ta chyba v tabulke je na ten objem maly a nemam prestudovane teraz vykony europskych dieslov, ale bez problemov by sa zopar naslo ktore by mali vacsii vykon pri mensom objeme, napr. aj bmw 2.0d s tusim 205 konmi...
Pochybujem, ze tie nehody na fotkach su smrtelne... Ale s nehodami (ani smrtelnymi) v ktorych figurovali Saab a Volvo sluzit nemozem. Neholdujem zbieraniu tohto druhu informacii..
>:D >:D >:D Nemusím nikoho lovit. Ty ses lapil už před x lety sám >:D Jinak gratuluji k tomu tvému závratnému zjištění, že jsem komouš. To muselo dát námahy, co? Jen se tě zeptám, jestli jsi na to přišel sám, nebo ti to poradil opatrovník, co ti vymejvá bažanta? >:D
Nie, neviem. Taka informacia nie je normalne dohladatelna. Jedini, ktori by ju mohli vediet su dopravni policajti. Aj tak by ale ich odpoved bola: "ano, vieme". Viac nepovedia s ohladom na obete a ich rodiny.
Mě tam nehledej... a to, žes na Auto.cz dnes neulovil žádnou novou duši do toho vašeho rudého lágru, to ti Grebeníček určitě odpustí... vždyť si zase spolu dáte tu vaší oblíbenou - Póóślednííí bííítva... 8-s >:-[]:no:
Co to? Jo aha.. bla bla jako vždy, co? Tak bublej dál, strejdo :-) A nezapomeň v pondělí na průvod na letenské pláni, ať nechybíš Grebeníčkovi do počtu >:-[]
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
AUTO AUTO ROZUMIS CO TO JE AUTO-ŠKODA YETI!!!!!!!!!!!!!
Nejsou... i když uznávám že se také východ zasloužil o konec války. Vypadá to, že ti dal nějaký soudruh z tvé rudé partaje pokyn tu vytvářet podivné komunokejkle... sice musím ocenit že si na to vybrali toho pravého :yes: ale myslím, že tady nemáš se svejma komunistickejma ideálama šanci ZZ... tady ne. I když ty nemáš šanci vlastně nikde 8-s:no: což je ovšem správné.
Musíš do toho velkýho okýnka napsat co bys chtěl vědět a pak kliknout na "Vyhledat" ;-) Na principu telepatie bude fungovat další generace Googlu, která bude až po roce 2010 :-)
Existuje jedna stránka, jmenuje se Google [odkaz] a čte se to [gúgl]. Tam najdeš odpovědi na všechny zásadní otázky. Stačí umět trochu anglicky nebo si na to někoho najít ;-):-)
Re: OKAMžITE ,ALE OKAMžITE MI NAJDITE FOTKY SERIOVEHO YETI
TAK TI MI ICH CHCES NAJST!!!!!!!!!!!!!A PRITOM NIC NEVIDIM?????????????,!!!!!!!!!!!!!!!! :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no: :no: :no:
to asi proto, že některým lidem to přijde složitý (ankety), co se týká Octavie Scaut: je to krásný auto a má svoje kvality, který se rovnají většině SUV ... :-):-)
to su tie americke benzinove motory, velky objem, velka spotreba, maly vykon, ved sa pozri ma to este 2 ventily na valec takze je to stary motor, ale na druhej strane by malo byt jeho podla mna najvacsou vyhodou to, ze ma ten maly vykon a teda male namahanie motora cize dlha zivotnost, inak by som ziadnu inu vyhodu nevidel, sa mozu ucit ad japoncov a europanov ako sa robia motory...a ca cudujem ze tam stale nemontuju tie 3stupnove automaty....ale auto samo o sebe sa mi celkom paci...je to wrangler, legenda, tak ako uz hummer, alebo defender, aspon podla mna....
jojo,když se řekne "jeep",každý si vybaví něco takového...příkladná image a mistr v oboru :-) jen mě irituje ta anketa,proč tam nezahrnuli Range Rover?Nebo Discovery?Nebo G-Wagen?Nebo Bowler Wildcat?Nebo Pathfinder?Nebo L200?Nebo Touareg?Nebo Cayenne?Nebo >:D >:D Octavii Scout >:D >:D that is the best off-roader >:D >:D
Design, motory, terénní výbava (ta redukce!!!), styl, image, neuvěřitelně nízká cena :yes::yes::yes::yes::yes: Pět metrů na dálku bych tomu čtyřdveřáku určitě podle fotek netipoval ;-):yes:
Jo... ikona... válečná vřava, drapáky na kolech a naděje na míru. Instantní kafe v "uesce" a fotku své milé v náprsní kapse... co si ji prohlížíš vždy, když se zastaví kolona, tam na nekonečné cestě na Berlín. Gejzíry válečnýjch ohňů, Rýn, krátery min v prázdných ulicích... a tvé oči vítěze... vždyť vyhrát musí jen jeden. BRAVO JEEP... nezapomínej se v Plzni poklonit spojencům. Přivezli ti v Jeepech naději na život.