ohledně té 3., zatím nespecifikované modelové řady - mezi politickýma špičkama se cosi šušká o sportovním vozu. Možná je to fáma, ale proč tomu aspoň trochu nevěřit.....(předpokládám taky, že vláda má po všech vyjednáváních s Hyundai trochu lepší informace)
Doby, kdy krajský tajemník a jeho sekretariát měli své informace od předsedy celozávodního výboru KSČ v Mladé Boleslavi a přes uklízečku bábu Dymákovou je pouštěli opatrně mezi pracující lid jsou zaplaťpánbůh pryč....Myslím, že vláda má jiné starosti, než se dohadovat s jednou ze zcela soukromých automobilek ve České repoublice, jestli budou nebo nebudou vyrábět spoortovní auto. A politickým špičkám je nějaký sporťák od Hyundaie taky asi u zadku....Sebevětší sporťák od téhle firmy není nic proti audinám, mercedesům a bavorákům, kterými jezdí. Takže klídek. Ať si dělají v Nošovicích co chcu, pro mě je to především nošovický pivovar, který dává tomuhle koutu naší země prestiž a ne nějaká automobilka, či spíše montovna....Radegast je jenom jeden, zato montoven Hyundaie jsou po světě desítky.
Montovna je továrna, ktera vsechny nebo témer vsechny díly dovází z materské automobilky a vozy pouze montuje. Toto není prípad Hyundaie v Nosovicích ci továrny Kia na Slovensku. Ale skoda to takovému blbeckovi jako Ty, který kecá do vecí, kterým nerozumí, vysvetlovat. Bohuzel, k príznivcum Radegastu patrí i takoví kreténci jako Ty.
Zalkni se vzteky a zanadávej si ještě víc, přidej, šlípni na plyn a poprskej si vzteky obrazovku počítače, ty všehoznalý genie.....člověka potěší, když si představí tvoji hysterii >:D >:D >:D >:D
Možné to (možná) je, Hyundai má evidentně chuť přijít s nějakým sportovně se tvářícím funcarem, možná i s něčím vážnějším (viz koncept kupé HND-3 před pár týdny v Soulu). Já osobně spíš ale spekuluju, že budou dělat dvojče ke Sportage montované v Žilině (od července), čili nějaký inovovaný Tucson (Sportage už má nejspíš taky před velkou inovací). Zajímavější mi přijde to mumlání o kompaktních vanech. Buď by to mohlo znamenat, že by si tu Hyndai chtěl střihnout nový a hodně podařený TQ (takové Vito, nahrazuje H-1/Starex) nebo že konečně něco udělá s vysloužilým Matrixem. -- poznámka to Buran: montovna je provoz bez zázemí, tady ale vzniká ve spojení s Žilinou a dalšími korejskými investory, kteří už do regionu příšli a přicházejí, a lokálními subdodavateli komplex výroby, s návazností na vývojářská centra skupiny v Německu. Obavy akorát vyvolává vize těžké recese automobilového průmyslu, která nutně nakonec přijde.