Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novitec Ferrari F430 Bi-Compressor Evoluzione má 656 koní

Německá ladičská firma Novitec se specializuje na tuning italských vozů. Tentokrát se tuner zaměřil na Ferrari F430, kterému přidal dvojici kompresorů a výsledkem je 656 koní.
Zpět na článek
18. 4. 2007 09:43
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:16
neregistrovaný "ROBERTO"
18. 4. 2007 11:21
neregistrovaný "Golias"
18. 4. 2007 11:25
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 22:16
neregistrovaný "Golias"
18. 4. 2007 12:04
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:22
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 11:31
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 12:57
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 13:35
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 13:50
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 14:06
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 17:11
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 19:39
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 21:04
18. 4. 2007 19:44
neregistrovaný "chalisss"
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 09:43
Proč to dělají???
Už jsem to jednou psal-Ferrari se netuní... Je to svatokrádež takhle ničit dokonalost. Kdyby Maranellu chtěli aby mělo 650k tak je má už z výroby. Jednou jsem viděl na fotkách i "vytuněné" Enzo a to jsem skoro brečel.... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ROBERTO"
18. 4. 2007 11:16
Re: Proč to dělají???
Robia to preto,lebo vzdy sa najde vela ludi,ktori si to kupia a chcu sa odlisovat svojim Ferrari resp. inym autom.Ved naco mat tuctove F430 ked moze mat krasny Novitec?Myslim si,ze Ferrari preto nedalo 430-ke tolko koni,lebo to uz by si samo islo do svojich vod,kde je Enzo so 660 konmi a to kraluje v Maranelle.To je tak ako aj Lamborghini Gallardo by dalo 330 km/h,ale da "len" okolo 315,lebo vyssie je uz len Murcielago a to by dost ohrozilo jeho poziciu.A mozno ani nie.Len nemozu dat vsetkym autam co najvyssi vykon.Predsalen sa to testuje na dlhu zivotnost a pri tomto vykone ten motor asi dlho nevydrzi.Nemam nic proti tuningovaniu Ferrari ani inych sportiakov,hlavne nech je to pekne a ucelne vsetko!Videl som aj to Enzo vytunene a to nebolo naozaj pekné. :-!
neregistrovaný "Golias"
18. 4. 2007 11:21
Re: Proč to dělají???
Souhlasím, je to o marketingu a prodejní politice. jen doplním další názor: Proč bych si měl kupovat Enzo, které bych sehnal stejně už jen ojeté, když si můžu pořídit podstatně levněji F430 se stejným výkonem 656 koní? ;-)
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:25
Re: Proč to dělají???
Protože Enzo je Enzo. Ani milionkrát vytuněné 430 nebude nikdy Enzo. Navíc je to foukané, to se s jakoukoliv V12 od Ferrari nedá srovnat. Ferrari je už v základu dokonalé, komu to nestačí může koupit TOVÁRNÍ kit. s tímhkle nikdy souhlasit nebudu, ale ta bílá je hezká.
neregistrovaný "Golias"
18. 4. 2007 22:16
Re: Proč to dělají???
Jak jsem se snažil naznačil, Enzo byla limitovaná edice, která je vyprodaná... Takže buď superGT 599 GTB nebo ryzí sporťák F430. A pokud bys chtěl Enzo, tak ho seženeš jen z drhé ruky, což každému taky nevoní
Avatar - Schapp
24. 5. 2007 10:46
Re: Proč to dělají???
Tovarni kit? Sakra proc? Clovece zijeme v obdobi masove individualizace, takze kazda firma pro svoji vyrobkovou radu nabizi svoji moznost individualizace. Jenze to je ten problem - jakmile si zacnou lidi objednavat jejich sadu, individualizace je v h....u a vytvori se jenom dalsi stado odlisne vypadajicich seriovek. Pro toho, kdo nechce byt soucasti stada stejne vypadajicich krav a volu existuje spousta kvalitnich tuningovych firem, ktere ti OPRAVDU individualni kus udelaji. Priklad muzes videt urcite i v Cesku - nakolik je individualni Octavia s tovarni sadou spoileru? Na 0%, protoze je jich zaplava. Na srazu Ferrari proto budes s tovarnim kitem vypadat stejne jako pako.
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 12:04
Re: Proč to dělají???
A věř že i kdyby bylo V8 od Ferrari rychlejší než jejich V12 tak to jeho pozici neohrozí. V12 je uplně jiné svezení, a i náklady na provoz jsou o několik řádů výš než V8. To není jen o max. rychlosti a výkonu jak může zdát čtenářům prospektů...
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 11:22
hmm
Libi se mi. Tohle auto je opravdu hezke, jen nemuze sednout do oka kazdemu. Tunit Ferrari podle me neni zadna kravovina, to se tu pak klidne budu hadat, ze vyrabet Ferrari je volovina. A za svatokradez bych oznacil to, kdyby tu F430 natunili "kluci vod nas z dilny, voe". Tohle je technologicka symfonie, propracovanost do detailu, zadny nedomr*ly favorit. Bravo Novitec :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 11:31
Re: hmm
Jo, máš pravdu že je tuning a "tuning". Jenže třeba to křídlo vzadu je právě jak od kluků z garáže. Co se týká techniky, nic proti. Vyřešený to mají určitě dobře. Ale už provoz základní 430 je celkem pecka, natož tahle úprava. Nehledě na ztrátu záruky.
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 12:57
Re: hmm
Vlastni nazor:"proti otpickym upravam nemam jedineho kriveho slova. Technicke upravy z nej udelaly jeste vetsi bestii, nez je v serii. Me se to libi. Ztrata zaruky je samozrejme minus jak prase."
Vem si ale cloveka, kteremu dobiha lizacka na F360 a na konte mu pribyla nejaka ta koruna. Muze chtit neco "lepsiho", nez je seriovka a taky se muze chtit odlisit. Upravce mu tu moznost da. Vsadim krk, ze techto novitecu bude jezdit mnohem mene, nez seriovych Ferrari.
A jeste bych mel takovy osobnejsi dotaz, ty jsi jel ve Ferrari? :-)
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 13:35
Re: hmm
Nějak to tu blbne... Ve Ferrari jsem jel, celkem častokrát. Konkrétně v 360, 355 a 550. Ta 550 je něco úžasného. Ten zvuk, zátah... no ale provoz je fakt jinde než u V8. Jakýkoliv netovární zásah do motoru je u Ferrari velký problem. Můžou tě klidně i nepřijmout do servisu i když tam jedeš s něčim uplně jiným. Prostě je to tabu. A ani to neni třeba. Mám v autě 400k, což se může zdát málo, ale uplně to stačí. Ještě jsem je nikdy nepotřeboval všechny >:D
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 13:50
Re: hmm
S tim servisem zkusenost taky nemam a ani nechci byt hnidopich, ale nezda se mi to. Snad si tu upravu kupujes taky pres dealera Ferrari, ne?
Stado ctyrset koni je ti malo? Venca odvedle prodava zmenseniny silenych krav, ze prej maji vykon jak tri kone a do auta se jich vleze minimalne 50 do kufru a 10 k motoru :-) >:D
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 14:06
Re: hmm
Právě že 400k je až dost, proto nevidim důvod k tuningu. A teda vážně netušim jestli by jsi u HP uspěl s objednávkou tohohle auta. Podle mě to koupíš v serii a pak hodiš na dílnu milotecu. U jedné úpravy 575 dokonce nesmí auto už ani mít znak Ferrari na kapotě, i v TP je jiná značka. Ale jmeno upravce vážně neznám, myslim že holandani. Jo a ty krávy to je ten bůůůů-tuning co jsem tudle četl v blesku? >:D
neregistrovaný "Don"
18. 4. 2007 17:11
Re: hmm
Asi jo, Venca uz si o sobe mysli, ze je medialni hvezda >:D :yes: Sem nevedel, ze klukum z ferrari osobne se tento tunning nelibi. Vzdyt je to delane na jejich auta a tim padem oni musi to vyrobit, prodat a mit na nem zisk... ;-\
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 19:39
Re: hmm
No ono je to možná tím že většina Ferrari je prodána ještě dřív než je vyrobeno.... Takovou podporu prodeje nemají třeba.
Avatar - mr.modena
18. 4. 2007 21:04
Re: hmm
To zadní křídlo bylo ostatně jako zbytek auta testováno v aerodynamickém tunelu a výsledky ukázaly pozitivní vliv na aerodynamickou účinnost auta.
neregistrovaný "chalisss"
18. 4. 2007 19:44
I vy znalci
No nevím jak Vy, ale tento kousek mně připadne naprosto nádherný :yes: >:D Možná Vám připadne tunit Ferrari jako hřích...ok, ale tohle potom není tuning ale dokonalost nehledě na výkon apod. To auto je naprosto úžasné!!! Bravo Novitec!!! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
1. 9. 2007 22:54
Re: I vy znalci
absolutne nevyznavam tuning ferrari. ale tohle je fakt zdarily. jen to kridlo bych tam nedaval... radsi nejaky masivni difuzor nez toto...