Už během následujícího půl roku by měla sjet z výrobních linek lehká sportovní kupé slavné britské značky Connaught. Jedná se jak o umírněnější Type-D H, tak i výkonnější limitovanou verzi Type-D GT Syracuse.
konstrukcne objem a pocet valcu zadnou spojitost...jde jenom o vlastnosti ktere ten motor ma mit a to ze bezna praxe je priblizne dva valce na kazdy litr neni nejak fyzikalne stanoveno...treba motorky maji 0,6L a 4 valce, nebo 2 litry a dva valce...f1 ma 3L a 10 valcu...
divný to není, tolik válců s tak malym objemem znamená, že písty, ojnice budou lehčí, a ten motor půjde líp do otáček, pokud se na to ten motor postaví, ve formuli je tohle normální, ty točej třeba 12-15 tisíc otáček, upřímě bych tuhle V10ku chtěl koupit ale to bude pěkná raketa, nacpat do MX5ky a bude to top