Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ludanek: Škoda Fabia S2000 by měla být hotova v roce 2008

27 komentářů

Škoda :yes:
No tak to je nieco priserne ta skoda porovnaj Nissan so Skodou a uvidis visledok Nissan 100bodov Skoda 0b.
Clovek nmusi byt zrovna 60 rocnej konzervativec aby videl ze na skode su miesta robene za kazdu cenu napriklad tie kolotocovite zrkadla medzi prednimi svetlami. :-!
Auto pro soukromníky?! Tomu snad nemůže věřit! Provoz S2000 bude daleko dražší než N4
picaso
Konečně zase Čech ve vedení Škody Motorsport. Nic proti Nemcum, ale nedaj do toho srdce tak jako Čech. 😄
Máš pravdu picaso,máme výborné jezdce,tak nevím,proč tam neustále angažují cizince.Myslím,že kdyby tam dali pořádný motor,mají velkou šanci v MS.Možná i na tu bednu.Kopecký jezdí perfektně,ale nemá tu špičkovou techniku,aby ostatním konkuroval.
Ja nevim. Kopejda je sice dobry jezdec, ale jeste porad mam v pameti Colina, jak jel s Fabii. Za ty roky co Fabie jezdi, nikdo nezajel lepsi casy nez on...
Pánové zajímalo by mě co od toho auta čekáte. Jenom proto, že šéf je čech a řídí to čech se moc k lepšímu nezmění. Např. Francouzi mají tradici, zkušenosti se závodními auty na špičkové urovni v rally minimálně 30 let. U nás nikdo takový není. Škoda 130 rs bylo dobré auto, ale ve své třídě. O první místa absolutně se jelo s úplně něčím jiným. Moc si nedělám naděje , že to auto bude stačit konkurenci.
picaso
Jenomže S 2000 je uplně nová kategorie,všichni budou začínat od nuly, takže mají všichni stejnou šanci na výhru. Fabie WRC bylo výborné auto, jenom nemělo dobré jezdce a mělo na prd vedení. Stačilo aby si do něj sednul dobrý jezdec ( MCRAE) a najednou i Fabka měla šanci na výhru. Ano možná to byla náhoda ale on sám řekl že to auto má na víc. Myslím si že kdyby nejezdil SCHWARCZ ale třeba KOPECKY tak to všechno dopadlo jinak, ale to už je jedno.
To auto by nebylo špatné, stačila by ozdravovací kůra v M spartu, Prodivu nebo u Citroenu a po půl roce by to auto jezdilo o bednu. Začíná se od nuly, ale Peugeot zase bude o sekundu na kilometr rychlejší, když půjde dobře. O těch jezdcích bych moc nemluvil, když Gardemaister přestoupil k Fordu tak hned první závod skončil na bedně a za sezónu posbíral víc bodů než Fabia za 3 roky. Collin jel v Austrálii skvěle, ale závod před tím v Británii jezdil kolem desátého místa.
Jestli to u Gardeho nebylo tím, že musel využívat Arminovo nastavení.

Co se týče jeho angažmá ve Fordu, tam mohl hodně těžit z nastavení, které navrhl Kresta.
Kresta by se snad měl učit od Gardemaistra a ne naopak. Garde byl celou dobu rychlejší. Nastavení si mohli přebírat od Duvala a Martina, který dokázal rok před tím porazit i Loeba na asfaltu.
Fandím vám Škodo :yes: :yes:
Docela bych se na ty veřejný testy podíval, tak doufám, že daj vědet kdy a co, abych se večer po testech nedozvěděl z televize že to bylo dobrý ;-\
ja jen doufam, ze se zlepsi komunikace tymu s verejnosti... ze uz fanousci nebudou jen priblbla zatez delajici bugr v servisce... GO FABIA GO
Bylo by fajn kdyby tu nasi S2000 jezdili Kresta a Kopecky. Oba uz maji nejake zkusenosti za sebou. Kresta se navic podilel na ladeni tovarnich Fordu, ktere ted opravdu jedou... Skoda GOOOO
Na asfaltu jsou dobří, ale na šotolině to tak dobré není. Co takhle fenomenální Andeucci, volný je i Gardemaister, Co takhle Duval.
Jeden nápad na úsporu hmotnosti bych měl. Udělat auto na bázi třídveřového modelu. Zepředu dozadu by se snad už dalo něco přesunout. Třeba baterie.
Muj tip je, ze to tak opravdu udelaji. Pokud nemylim-li se, tak Fabia II by se mela vyrabet i v tridverovem provedeni. Takze nevidim jediny duvod, proc by S2000 nemela jezdit se trema dverma. Jenom se staci podivat na konkurenci.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
co to je za strechu, design Mini...chudak designer,fakt,numis nic jineho blbe???
Neumíš nic duchaplnějšího blbe? Myslím že si opravdu mimo mísu.
O fabii s2000 už mluví Škoda hodně dlouho. Doufám, že po tak dlouhé době vývoje až do roku 08 bude auto stát zato. Konec konců s vysokootáčkovými motory to škodě vždycky celkem šlo, tak doufejme...
Design- lahoda. Pucte mi to, ja to vodridim na prvni pricku. Jasne, vim ze to bude as ve 2008... ale jen abyste vedeli! hosi
;-\ neviem, nie som si istý tím že bude karoséria oroginál škoda, ale veľmi sa my páči že na motore bude pracovať aj Audi. Ale nepáči sa my to že sa bude pracovať na zníženie hmotnosti o 30 - 60kg. Podľa mňa je to dosť veľa a som si na 100% istý že to bude vplívať na stabilitu. A nedočítal som sa že či to bude 4X4. toto som sa nedočítal. Rdšej by som modernizoval Škodu s pohonom 4x4.Keď už to má byť športový typ Škody Fábie. No mne je jedno, ale táto Fábia bude mať toľko chýb že až strach. Dátum 2008 je skoro. Malo by to byť byť 2009. A bolo by to aspoň spavené dôkladne. Veď by to malo byť na prvom mieste. Nie? Tak neivem čo chcete. A ešte to že chcú mať dovolenku. To je len strata času. A nechápem vás, Prečo len nové autá. Ako napr.: Octávia, Fábia. Prečo nie začať s novou výrobou Felícií. Napr.: Škoda Felícia 1.9. TDI. To by tiež nebolo na zahodenie. Trošku zmeniť vzhľad, masku len!!!!!! a pridať do základnej výbave: klimu, centrál zamykanie, alarm, ABS a tak ďalej. Nechápem vyvíjanie Automobilky Škoda. Bolo by vynoviť a znova začať s výrobou Felícií. či by ste vy na to povedali. trnka100 :no
Prepač, to je ale blbosť škoda felicia...
Fabia je dosť pekná ale neviem prečo má bielu strehu a 4 dvere.
Jsem fanda jiny znacky ale na rallye jsme také vždy fandili skodovce nejen pro to že je od nás ale co ted předvedli tak tohle je hnus. 😢