Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Auto se uchází o výrobu nového čtyřválce 1,2 l

64 komentářů

Nezapomeňte ten nový motor udělat o objemu 1,3 litru, ať mají motoristé každoroční radost ...
co to ?! ted nejak nechapu nadpis a obsah prispevku....
Nauc se cist a potom neco komentuj - vzdyt se jedna o vyrobu motoru 1,2 litru
Pokud vím tak např. Felicie mají také motor 1,3 litru a nevím nic otom že by platily více než auta s motorem 1,2.Sazba je totiž do 1.3 litru. Tak než něco napíšeš tak se podívej jak to vlastně je 😉
motoristi maj na pojištění pořádnýho auta, na pojištění nemaj jen socky a kvůli nim se pak vyráběj tyhle motockyklový motory a dávaj se do aut...
Ty budeš asi Odborník ....
Mňa by zaujímalo niečo viac o tom novom motore ....
Jeste neexistuje
ze to bude 1,2 TSI s vykonom 115 koni. To by boli potom pola. Krasny zivot. 😄)
takový motot bude, jenom si přesně nejsem jistý tím počtem koní, každopádně 1.2 přeplňovaný čtyřválec bude
Pokud to nebude o 50000 kč dražší a spotřeba nebude jako u tříválce,asi 8 litrů!!!
Měl jsem 1,2 40 KW půjčenou jako náhradní auto, když jsem měl OI v servisu. Byla v plné výbavě, a byl jsem pružností motoru šokován. Hned jak jsem přijel domů otvíral jsem kapotu, jestli je to skutečně ten motor. Jezdil jsem za 5,3 litrů.Po městě, do práce. To bylo minulou zimu!!!!!Samozřejmě , že nejde od toho očekávat to co od Ferari.Když má ale k tomu člověk averzi, tak je pak vše špatné.Nepříjemný, nezvykly byl zvuk motoru, toď vše.Jinak smekám před tímto motorem. Jisté je , že na dálnici to není.
Ano máš pravdu. Já mám 1,2 45KW a co se týče pružnosti v nižších otáčkách tak tam je to super. Bohužel na dálnici nebo do kopců je to už horší. Já osobně s ním jezdím kombinovaně za 5.5 litru. Chce to hold lehčí nohu a né styl brzda-plyn.
Podotýkám že jezdím na hranici rych. limitu!!
já mám motor o objemmu 2,2litru a těmhle škodováckejm pokusům o výrobu motoru, kterej by utáh nějaký auto se jen řehtám, až se válím po zemi !!!! 😄)))
Já mám sice jenom 1.8 s turbem a výkon 176KW - takže se zase řehtám kdejakýmu 2,2 litru.... :-!
Měl by to údajně být 1,2 TSI 74 kW... :yes:
já slyšel,že to má být 1,2 TWXQ 286kw >😒]
taktez sem zaslechl ze to ma bejt stokonovka. udajne je uz vyvinuta, jen v trezoru dokud se nesplati 1.2HTP
Asi jsem jako hodně bohatí web: auto.idnes.cz/…en-eu-skoda-octa
Klaudius
Ze by konecne nejaka solidna nahrada tych udychanych troch valcov s nalepkou HTP?
to by museli přidat aspoň dva vaálce a litr na objemu... :-!
Ze by konecne 4-valec? Len dufam, ze tam nebude priplatok oproti HTP 30t. Na Skodu by sa to podobalo. >😒]
Nekupuj,nutí tě někdo?Strana,vláda,pracující lid... :-! Kdo? >😁
Klaudius
Zase mas tie neprijemne reakcie na kazdeho, kto hned iba nechvali? IT, si uz nudny...
Avatar - MeSiL
MeSiL
IT má pravdu :yes:
nemá :no: každej má právo na svuj názor >😁
ty máš zase nepřiměřené reakce, když se někdo naváží do korejců, tak radši mlč :no:
Co tak nejdriv mrknout do zrcadla...? 😉
Klaudius
Ja som si nevsimol, ze by sa do skodovky niekto zvlast navazal. Navazanim sa chapem dristanie a ociernovanie bez realneho podkladu a na to je ostrejsia reakcia pochopitelna. Keby niekto napisal, ze ten 1.2 bude sunt, lebo ho bude vyrabat Skoda, tak ani nepipnem, taky clovek si zasluzi, aby ho niekto zotrel...
:yes:
Pokud je tohle výrazem snahy Škodovky zachovat si schopnost autonomního fungování, tak jen ať se s koncernovými soupeři o ten motor poperou. Ve vysokém stupni výrobní závislosti na koncernu byla na začátku konkureční výhoda Škody, ale časem se právě z toho může stát její slabina.
Nevím jak se to jeví škodovce, ale my tady v motorárně makáme jak negři a s klukama už žádné další 1,2 dělat nebudeme. Za ty love určitě ne. Zdravým kluky na hale. Ať si to dělají skopčáci. Stejně se jim pořád něco nelíbí na kvalitě.
Tak doufám, že takovejch ***ů jako seš ty je ve Škodě málo :no:
Pepo z haly, nikdo Te nenuti, dej vypoved a jdi makat jinam, kde budes mit min prace, vic penez, nebo oboji. Muzes jit....
Jo jasné a ty 1.2 budete dělat vy ne??? Co by se pak do těch fabii dávalo.
2 Pepa z haly: Muzu se te jen zeptat, ve ktere soukrome firme ti daji takove prachy jako ve Skodovce? Nelibi se ti tam? Odejdi a neprud!
Jo ty víš kolik beru???
FRANIK
prej to psali v nedělním blesku a večer na Nově >😁 (nic proti jsem též ze Škodovky i když z Kvasin) jo všichni věděj kolik berem a my nad tím kroutíme hlavou kde to vzali jedině z těchto periodyk.
hele cau lidi,masakr je ze si vsichni mysli ze mmuzou vyrabet
jednadvojky pro auto co vazi vic jak tunu,mazec jak prase.
delat bezpezny auto jen tim ze se obklopite masou kovu?ten motor se musi udrit!!!!!!!!!
Klaudius
Ty si nejak mimo. Aj maly motor sa da navrhnut dobre. Preco by jednadvojka nemohla tahat viac ako tonu? Nie je motor ako motor.
to jsem jeste ja,ted jsem cetl o tom protonu,ma 1.3motor a 69kw,tak tak sedeji motory,kluci ze skodovky bezte se mrknou,i malajsie je lepsi
:-! Ty se vrať do školy , on totiž výkon , není všechno , záleží hlavně na krotícím momentu , a ten má 1.2 HTP jeden z největších ve svoji kategorii. :-!
Klaudius
Chce to este upresnit. Hodnota krutiaceho momentu ako taka nevypoveda o vsetkych kvalitach motora. Realnejsie o nich hovori hodnota krutiaceho momentu v zavislosti na otackach, teda najma jeho priebeh.
jeden z nejlepších do 3000 otáček, pak zas vede v kategorii nejrychlejší propad krouťáku... >😁
Že by HTP s červeným P nebyl už dost in???
Třeba návrat k MPI-to bylo vymakaný už od šedesátých let >😁
Jak se vlastně přišlo na to davat do čtyř taktu tři valce a ještě stakovou spotřebou >😁
Pánové nechci lobovat za 1,2. Nekoupil bych si takové auto, ale známá to má ve VW Polo. Tak jsem to projel a byl jsem fakt překvapený. Pozitivně. Na tak slabý motor docela slušný výkon.
A to jsem k tomu fakt přistupoval dost velkým despektem.
Tak mně říkal známej že ze 14 prodáných VW Polo 1.2 svým známým se mu jich 14 vrátilo s vydechlým motorem, všechny najeli max 50000-80000. Jedno z těch aut nabrala kamarádka takže nekecal. Ve Fábii prý s tímto motorem není problém.
Takže nebrat!!!
Já bych do toho ani nešel. Ale je to zajímavé. Tím spíš, že teda ve fabii to funguje. Ale jak říkám vevím co a ´jak. Jen, že na 1,2 to jelo pěkně. Jak dlouho to ještě pojede už není můj problém.
Takový keci o 50 - 80 tisících km a vydechlým motoru si nech pro někoho jiného, na to ti tak skočíme. Ve firemních autech mají kolikrát přes 200 tisíc a jsou v pohodě.
konecne zase bude neco co nebude mit problem vyjet kopec 😊 K cemu je mi kroutak u trivalce kdyz ma problem vubec roztocit setrvacnik ...boze takova volovina 3 valce...vyvazovaci hridele atd atd...holt, SAkoda uz neni ceska 😐
jak velkej kopec? >😒]
Proč vymýšlet nový motor? Ať šáhnou po klasice, škodováckém OHV motoru, co ušetří na vývoji, mohou investovat do kvality. I pro Felicie byl ten motor dost dobrej, co teprve pro nynější Fa(ó)bie a Room(Pokoj)stry. 😉
FRANIK
neodpovídá novejm emisním normám to je hlavní důvod stažení.
1.4MPI ve fabiich se v nemecku prodaval s EU4. vy znate nejakou normu, kterou nesplnuje?
A kde se píše že to bude benzín...podle mě to bude 1,2 TDI 😉
100 koni s 1,2? A kolik raket do kufru? >😁 >😁 >😁
3 válec triturbo (aby bylo co měnit) pro nové provedení F2 RS, s možností vypínání 2válců kvůli „Euroemisím“. Počítá se s modifikací zadní nápravy a nárazníku, aby vydržela pravidelnou zátěž při natahování setrvačníku.>😁
Jj z dobře informovaných zdrojů vím, že to bude minimálně 1,2 turbo benzín.....
četli jste už tohle? Scout v německu zhruba o 100 tisíc levněji [odkaz] 😒 :no:
Musí být dražší, aby mohli dávat slevu, ne? >😁
covece a jak to pocitas, ze ti to nevychazi? cena DE: 28.290, cena CZ: 780.900 => kurs: 27,60 CZK/€ ...co se ti na tom nezda ? nebo jsem nekde neco prehlid? beru tedy absolut ceny, do vybav jsem nekoukal, ale na "voko" to sedi, krom teda toho "priblblyho radia", ktery me osobne je uplne putna...
Nemůžu žíc, že jsem technický génius ale ale pracuji v technickém oboru hodně roků a jak jsem si přečet názory některých respondentů tak mi stávají vlasy hrůzou.
Lidé Vy jste se pomátli. Proč asi jsou různé třídy automobilů a proč asi se jich tolik vyrábí. Auto se nekupuje podle toho jaky je módní trend ale podle toho nač jej potřebuji a jak jej hodlám použít. Kdo toto pravidlo nezná tak potom vypisuje takové bludy , že ja auto nanic a že to nejede atd.A cenová politika jasně, nějak se zákazníci musí nalákat viz úpravy N1 atd.Tak prosím porovnávejte porovnatelné a přemýšlejte. Díky :no:
přesně tak, moje řeč. Konečně to někdo řekl. Kolikrát nevím jestli se těm názorům mám více smát, nebo si myslet že to jsou pomatenci.Porovnávejte porovnatelné!!!!!