Novinky
0
a čo ty tu robíš, fero ***ko z ***ovska?
Přejít do diskuze
hahha ja mam nissan maxima z 400 konami na kolach i zobral som nejednu civic cakam na nu hahahhaha
Jo tu,.. jako kastle dobra, ale jinak...bych taky neresila naky diferencialy... takze... bych taky byla celkem vysmata... 😉
Klasický diferenciál funguje tak, že dává více točáku na kolo, které se točí rychleji, LSD, zjednodušeně řečeno, naopak distribuuje na pomaleji se otáčející kolo (v zatáčce tedy to vnější) tím více točáku, čím více se to vnější kolo protáčí. V praxi je to super. :yes:
nemyslím si že by se mi měly sešikmit oči😄 můžeš mi k tomu ještě něco říci? byl bych ti moc vděčný, děkuji.jak sis jiste vsiml tvuj mega vtipny prispevek sklidil obrovský aplaus, skoda zes nenapsal nic k tomu auto to je to oč tu běží😄
bohuzel. ale je pravda, ze stara impreza se vetsine lidem nelibila a prodeje nebyli zrovna nejvyssi (zejmena v evrope). tak jsem zvedavy, jake to bude s touto velice civilni verzi. jestli ta evropska bude mit jiny gril, nez ta americka. mozna to tak hrozny nebude😉
FSi, netušil jsem, že bude má hláška pro celkem dva lidi z kvanta návštěvníků až tak pobuřující. Pokud je to skutečně tak, velmi se omlouvám :😉 ono se to k tomu nicku přímo nabízelo. 😒 Jinak pokud jde o názor, ničím jsi ho nepodpořil, takže v tomto případě nějak není o čem diskutovat. ;-\
ted to bude asi i někdo jiný, Davidson to byl předtím, když měl relativně čas a nejezdil jako jezdec v závodě F1. Jinak že jich je víc je docela pochopitelné
jj, hatch jsem viděl. Budeme se muset smířit s tím, že impreza nebude tak vyčnívat z davu. Podle mě jí teda zcivilizovali až moc ;-\
Nejde o to, jaká auta "většinou" jezdí v Japonsku. Jde o to, jaká tam jezdí sportovní auta. To je, oč tu běží. 😉 Proč nechce Civic tolik lidí jako ST nebo GTI jsem napsal. Poznámku že není žádná sláva přejdu, protože musí zákonitě pocházet od člověka, který CTR tak maximálně viděl na showroomu.
Aha, tak to je zajímavé. Je fakt, že Top Gearů za rok moc není a i závodní pilot angažovaný u nějakého činného týmu by asi měl čas zaskočit. Ale že by jich bylo víc? Taky možné. 😄
Panu Hostovi děkuji. Že ti ten hulvátský styl není cizí, jako panu Kingovi, je taky tvůj průšvih. Nevím, čím se vymyká diskuze o autech z pravidel slušného chování. Jedna věc je souhlas či nesouhlas s názorem, druhá věc je úcta k protinázoru. Chápu, že někdo nesouhlasí. Hulváty tady tedy administrátor bude trpět jen proto, že se mu líbí jeden názor víc, než ten druhý? Ubohé, ale pochopitelné. Některé lidi nepředěláš, je to v nich. Hlavní slovo má administrátor, jestli tu míní trpět praktiky páté cenové skupiny. Protože se asi pan King jak vidět za své chování nestydí.
Přečti si ty příspěvky... lidi by to kupovali. Neříkám, že tady na to každý máme, ale ten zájem je zjevný. Minimálně by ukousli pořádný kus trhu aut této a nejen této třídy se sportovním zaměřením.
No mě se 5D a 3D vůbec nelíběj, tohle vypadá aspon jako auto. Ta impreza byl šok, to musel být vtip. Sem myslel že horší než ted to být nemůže a ono jo... zlatý starý dobrý časy imprezy GT....
Právě jsem se vrátil z hradu...tedy...právě jsem viděl novou Imprezu v sedanu. Musím říct, že vypadá rozhodně lépe než hatch (alespoň co se mě týká), což sice není takový problém, ale podle mě jí to i docela sluší. Ještě aby lidé ze Subaru přehodnotili svůj záměr nedělat STI jako sedan a martina si může směle koupit místo CTR STI...a tak to má být, protože tak je to správné, soudruhu kapitáne
😉
😉
Ono je to vlastně víc pánů, třeba závodní DB-9 (to s tím předním překrajovačem ropuch) si prý řídil majitel sám. Ale "Some say" že to byl i Anthony Davidson (jednou, když se testoací auto překulilo přes střechu a stig si pochroumal ruku, tak Davidson odřekl nějaká testování pro zranění...). A nebo možnost druhá, je to robot a močí integrované obvody. Vše co o něm víme jistě je to, že se jmenuje Stig 😄 😉
Člověče, probuď se! Viděl jsi, jaká auta jezdí především v Japonsku? Jak jsou vybavená? Asi ne, protože by jsi tu nemohl tohle vyplodit. A zamysli se, proč Civic Type R nechce tolik lidí jako Focus ST nebo Golf GTi. Ona to totiž není žádná sláva a víc rozhodně nabídnout Civic nemůže a neumí.
no jestli hezčí nevím, ale klasické tvary pěkně odladěného sedanu mi vždycky udělají radost 😉 ještěže to nevypadá jako impreza na spyphotos 😢
😉 >😒] :yes: vyladění je to nejpodstatnější... jsem toho názoru, že příliš čtou propagační brožury VW (mimochodem perfektně zpracovanej brainwash) sám bych si skoro jedno po přečtení koupil..skoro..ale nemá to VTEC >😒]
Věcnou stránku nehodnotím, nepovažuji se za odborníka - Vaši nohsledové to jistě vidí stejně, jako Vy. Co byste měl ovšem zlepšit, to je Vaše (ne)úcta k diskutujícím. Jestli Vás to tatínek s maminkou nenaučil, požádejte někoho, aby Vám dal lekci ze slušného chování. Prozatím myslím postačí, když se pokorně přihlásíte administrátorovi (Vy sám) a necháte svůj hulvátský příspěvek smazat. Někde se začít musí. Nevím, kde jste Král (King), ale zde jste zatím králem hulvátů. Všem slušným lidem přeji hezký večer.
Dámy a pánové ze země vycházejícího slunce nám představili MISS sport 😄 No my fanoušci Hondy máme o čem snít a ti co upřednosňují vozy VW atd. Můžou klidně spát že to tady nebude protože jejich ikona která ikonou už není by prohrála rozdílem třídy. Bravo Honda. :yes: :yes: :yes: já se zamiloval a za svou láskou bych se klidně i přestěhoval😄
Hlavně u Golfařů, kde jejich nejlepčí auta mají bez výjimky vzadu lešenářskou trubku a v předu Mcpírsna to sedí >😁 .
Na 10000% Ti klidně půčim 😄 Ale Hondař nejsem, smůla >😒] No ale tohle auto je moc hezké, už normální civic sedan vypadá z mého pohledu o galaxii líp než 5D a 3D.
kdy a kde a v čem? povídej, přeháněj 😉 😉 umí to eliminovat protočení jednoho kola víc než druhýho na výjezdu ze zatáčky?? 😲
hlavně ty kola jsou děsně podobný...taky kulatý >😒] >😒] >😒] a to, že jsou čtyři dosvědčuje,že tentokrát Honda opravdu opisovala >😒]
...na tohle téma jsem se tu přel už asi milionkrát s Focusařema, Golfařema a spol...prostě mají pocit, že víceprvek je víc už jenom kvůli předponě více- >😒]
Ach Bože!!!!LSD+VTECII+CTR a ještě v tý bílý Barvě...Nikdy jsem nebyl přítelem leasingu, ale když tohle vidím, jsem schopnej si to nechat dovezt, předělat na správnou stranu a vzít si na to úvěr s RPSN třeba 10000% je to vlastně jedno....doufám, že vymahači budou Hondaři a nechají se ukecat,že "za svezení" budou předstírat,že nejsem doma... 😉
Ano, skoro cely pasat, az na boky, zad, strechu, okna, dvere, predek, spojlery, proste ta dolni linka prednich svetel - hele, cara tvaru U stala modelem, ne passat, to muzes rict i ze ty kulaty kola jsou cely od Golfu 😊))
a pak by to začalo - no já bych si ho koupil, kdyby mělo klimu, a repráků aspoň 6 prosím... >😁
Já nepsal "u nás". 😉 Já psal v Británii. Ale nemysli si, všude jsou profíci i matláci. 😄 Já si ovšem nestěžuju, že Stig považuje CTR za nejlepší HH, je to můj člověk, máme stejný názor. >😁
vyjmenuj mi jiné dobré a spolehlivé časopisy, které u nás vycházejí v tištěné podobě... 😉 . To, že TG a Stig označili Rko jako vítěze je sakra dobrá reklama...a úspěch hondy :yes: :-!
Je jasne ze zalezi na celkovem naladeni tlumicu a pruzin + geometrie naprav, ale prave na hrbech je to nejvice poznat.😄
Ono nikdy nejde dosahnout s pevnou zadni napravou jizdnich vlastnosti jako s viceprvkem (viz zavodni special). Ale prave diky tomu, ze pri viceprvkove naprave jedno kolo neovlivnuje druhe jako u pevne napravy tak se dosahne lepsich vysledku
😉
Ono nikdy nejde dosahnout s pevnou zadni napravou jizdnich vlastnosti jako s viceprvkem (viz zavodni special). Ale prave diky tomu, ze pri viceprvkove naprave jedno kolo neovlivnuje druhe jako u pevne napravy tak se dosahne lepsich vysledku
😉
Funguje to fantasticky, nevěřil jsem tomu, ale je to super, pomáhá to zatáčet a zároveň to neskutečně zlepšuje grip na výjezdech. >😒]
Odskakování je otázkou zejména sladění tlumičů a pružin a obecně se dá říct, že čím tvrdší nastavení, tím více odskakování. Jako exemplární případ poslouží třeba Opel Speedster. Je tak tvrdý, že hrboly spíš přeskočí, než přejede a není pro něj problém na spáře v zatáčce odskočit i o decimetry. Ale odskočí ti třeba i maximálně komfortní Mercedes S. A u torzek je to stejné, nejde to takhle generalizovat, bylo by to příliš jednoduché. 😉
CTR umí zaútočit na emoce, to se mu musí nechat. A to je v téhle kategorii rozhodující. CTR jsem řídil a je to auto, se kterým bych vážně chtěl žít. V téhle kategorii už nejsou špatná auta, jen více či méně kompromisní. Jde jen o to, který kompromis je človšku nejblíž. A CTR má nejméně kompromisů co se sportovního svezení týče. Jasná věc. Názor TopGearu není o nic kvalifikovanější než názor jakéhokoli jiného dobrého časopisu, nicméně rozhodně potěší, zvlášť v zemi, která jako jediná v Evropě nerozlišuje (až na výjimky)původ auta. :yes: 😄
Ja vidim hlavni vyhodu viceprvku na rozbite silnici, kde pevna zadni naprava odskakuje a tim zhorsuje jizdni vlastnosti. U viceprvkove zadni napravy je kazde kolo nezavisle zavesene a proto zvlada daleko lepe drzet stopu na rozbite silnici.
Ps: Pri bezne jizde to asi opravdu moc nepujde poznat, ale pokud pojedes nejakej usek rozbity zatackovity cesty dost zostra hned pochopis proc je viceprvkova naprava mnohem lepsi.
Ps: Pri bezne jizde to asi opravdu moc nepujde poznat, ale pokud pojedes nejakej usek rozbity zatackovity cesty dost zostra hned pochopis proc je viceprvkova naprava mnohem lepsi.
Ja vidim hlavni vyhodu viceprvku na rozbite silnici, kde pevna zadni naprava odskakuje a tim zhorsuje jizdni vlastnosti. U viceprvkove zadni napravy je kazde kolo nezavisle zavesene a proto zvlada daleko lepe drzet stopu na rozbite silnici.
Ps: Pri bezne jizde to asi opravdu moc nepujde poznat, ale pokud pojedes nejakej usek rozbity zatackovity cesty dost zostra hned pochopis proc je viceprvkova naprava mnohem lepsi.
Ps: Pri bezne jizde to asi opravdu moc nepujde poznat, ale pokud pojedes nejakej usek rozbity zatackovity cesty dost zostra hned pochopis proc je viceprvkova naprava mnohem lepsi.
"Prodávalo" je poměrně široký pojem. Evropských CTR se plánuje prodat ročně 5000. Sportovní verzi Race koupí cca 500 lidí. Tohle auto by bylo dražší a ještě extrémnější, kolik lidí by si ho pořídilo? 100 ročně? 200? Kvůli tomu asi nemá smysl se tím zabývat. Bohužel. 😒
Poté, co jsem vyzkoušel LSD (pro ftipálky - Limited Slip Differential) si nejsem úplně jistý, že potřebuju 4x4. >😁
Výhoda víceprvku? V čem konkrétně? Jezdil jsem už se spoustou aut a vážně nepoznám, jestli řídím auto s víceprvkem, nebo bez něj... 😉
Tohle auto by se dobře prodávalo tady na starém kontinentu i v zámoří... od Hondy chyba, nechat model jen pro "špatnou" stranu silnice.
No prave, sem se ptala v clubu...ze to neni zas takovej problem...ty, Kingu, ten je fakt nadhernej... ach jo... ja to este s tim Evem nemam "done", tak... ach jo, ja furt nevim, zas to neni ctyrkolka...mit prachy, taxi clovek koupi oboji a nemusi nic resit.
Copak nevidíš ty fotky? Honili to na jihu Francie na okruhu Paul Ricard a fotili v silničkách nad Nice (nebo je to Monako?). Tak proč hned Japonsko? Vědět to, tak... >😒] Mimochodem - otázka nezní - mít, či nemít, otázka zní - za kolik. Dovézt se dá, stačí jen vyměnit palubku a přehodit tyč řízení. 😉
Honda sportaky proste umi... viz aktualni cislo casopisu Top Gear - HotHatchem cislo 1 se stava.... Type-R :yes:
No jo, tak si ptostě tohle auto budou uživat v jiné části zeměkoule. Oni zase nemaji type-R hatch. Těch zemí, kde si budou moct užívat tohle autíčko a kde jezdí dle autora článku na ŠPATNÉ straně silnice není ale zase tak málo (en.wikipedia.org/…ist_of_countries…
Co sem komu udelala...Uz sem si vysvetlila, ze proste sou veci, ktery nemuzu mit... a furt mi to nekdo pripomina...Ten vykon... a ten interier...a ty kola a to prenadherny sasi...ani to nemusim zkouset a uplne to cejtim jak to nakulim do zatacky a ...jak sedi...a...GTI, ten dlouhej tahlej...umis si to predstavit, az uvidis tu krasnou ***ku s timhle kridlem...a reknes si...ku..a co to bylo???...A to este navic budem sedet vedle sebe...az te budu mijet...aspon k necemu je ta prava strana dobra...muzeme se lip pozdravit...😊 du se podivat, kdy leti nejblizsi letadlo, pojedete nekdo se mnou?
Jooo, Matesi, to je jednoduchý. Tohle auto je příliš ostré, sportovní a nekompromisní na to, aby se v Evropě objevilo. Evropan ještě horko těžko zvládne sešlápnout plyn svého voturbeného Focusu ST, Astry OPC, Leonu Cupra nebo Golfu GTI. Souznění s jejich atmosférickou alternativou Civic Type R 3D už vyhledává mnohem menší množství lidí, kteří se raději než rychle svezou sportovně. A to tu mluvíme o obrovském zájmu o verzi s duální klimou, dešťovými senzory a dalšími prvky luxusní výbavy. Jeho ostřejší odvybavenou verzi Race bere 10 % lidí. A teď bys tu chtěl auto, které je ještě větší hardcore než 3D Type R Race? Kdepak, Matesi, ačkoli to neradi slyšíme, evropští řidiči jsou zhýčkané primadony, které musí mít v Golfu GTI satelitní navigaci a vyhřívaná sedadla, aby o něm začali přemýšlet. Tupý Japonec opustí domov přecpaný elektronikou k prasknutí a sedne do Civicu Type R, do auta, kde je kromě něj jen motor, brzdy, volant a převodovka - a jde si to užít. Kdepak, CTR pro JDM není nic pro nás, pokud chceme po sportovním autě, aby nebylo tak moc sportovní, tak po výrobcích chceme, aby pro nás dělali jen těžká a rychlá auta. Myslím, že mám to dávají Japíci jasně najevo stejně jako Američanům - to, co vám nabízíme, vám musí stačit, na víc stejně nemáte. Bohužel... :😉 Mimochodem - VW se prý nedohodl s Protonem - Lotus bude uchráněn vlivu Koncernu. Spadl mi kámen ze srdce. 😄 :yes:
proste nadhera! 100x hezci, dynamictejsi a rozhodne povedenejsi design nezli CTR hatchback
Ukecejte nekdo Hondu, at to pusti i na evropsky trh 😉
Ukecejte nekdo Hondu, at to pusti i na evropsky trh 😉
Opět je vidět,že si to nejlepší nechaj doma,nebo to max. pustěj do USA,ale evropa má smolíka.Škoda :no:
smůla. Japíci si takovouhle superkárku nechaj pro sebe. No třeba se to ještě změní a i naše končiny ochutnaj to nejlepší co nižší střední nabízí. BRAVO HONDA :yes: :yes: :yes: