Úspěch Nissanu Qashqai vedl Mitsubishi k vytvoření podobného modelu. Kompaktní crossover ASX dokáže být konkurencí klasickým hatchbackům i uspokojit zákazníky hledající malé SUV do městského provozu.
A bude i 2,2 DI-D, originál Mitsubishi, který bude nahrazovat 2,2 DI-D původem od PSA, zatímco 1,8 DI-D nahrazuje spíše do věčných lovišť odcházející 2,0 DI-D (TDI-PD) původem od Volkswagenu. Oba motory budou mít dvě výkonové verze.
jsem zvědavý jak bude vypadat v reálu, ale přední maska mně vadí už i na fotkách, připomíná tupý prasečí rypák ve stylu uniformního ksichtu současných audin, na japonských autech mám rád (a obdivuji), že jdou pokaždé s "kůží na trh", tj. nový design, odpovídající současnosti, že to není věčné pižlání jedné linky - jednou podle módy do kulata, potom zase do hrany, a všechny modely pokud možno max. podobné, jako u evropských automobilek (strach z něčeho nového, z nižších prodejů musí být panický), ale poslední dobou mně připadá, že Japončíci začínají dělat auta ne podle svého "svědomí", ale tak aby se trefili do průměrného vkusu průměrného Evropana - a to je průšvih, průměru, levnosti, nudy a obyčejnosti tady jsou tuny
Prečo musí mať SUV agresívny vzhľad ako nejaký športiak alebo sedan. Outlander sa mi páčil pred faceliftom, potom to dokašlali prednou maskou. Toto auto zaraďujem medzi modely o ktorých nebudem pri kúpe ani uvažovať a to len kvôli dizajnu. Mne osobne sa vôbec nepáči. Ja pritom na dizajn vôbec zaťažený nie som, ale toto je pre mňa vyslovene nevkusné.
Pretoze Outlander/C-Crosser je pre mna prilis velky.
Spravil som ale chybu, ze som si najprv poobzeral novu Kiu Sportage. Potom, po presune k tomuto Mitsubishi, mi uz na prvy pohlad v interieri do oci udreli nedomyslene detaily, a celkovo lacne posobiace spracovanie interieru. Zvuk zatvarania dveri tiez dost napoveda. Prestal som nad nim uvazovat. Korejci predbehli svojho ucitela, minimalne v porovnani tohto Mitsu so Sportage.