No tak rozsvitis vanocni stromecek a chudak ridic se lekne ze tu kravu nejses schopen dobrzdit a uhne se. Pri cem ho vystavujes riziku nehody. Fakt skvele!
protože by se tam patrně nevešel a vzhledem k výkonu by to ani nejelo a kulturnosti projevu mechanického 6.6TD s rotačním čerpadlem by se nedalo mluvit už vůbec. GM disponuje lepším výběrem diesel agregátů s common railem z vyšších tříd pickupů.
Jsem velkej fanda Hummeru celkově. Ale moje vysněné je H1 Alpha. Myslím, že cestou pro větší prodeje H2 je montování nafty. Když tam může být takovejhle benzín proč by se tam nevešel 6,6 TD z H1 Alpha
Jsem velkej fanda Hummeru celkově. Ale moje vysněné je H1 Alpha. Myslím, že cestou pro větší prodeje H2 je montování nafty. Když tam může být takovejhle benzín proč by se tam nevešel 6,6 TD z H1 Alpha
jj 22l/100km je na takovej objem docela slušný. A jelikož je podobný údaj i na www.fuh2.com/ (stránka poměrně tvrdě kritizující tyhle auta, citace: "Hummer isn't even required to publish its fuel economy (owners indicate that they get around 10 mpg for normal use). So while our brothers and sisters are off in the Middle East risking their lives to secure America's fossil fuel future, H2 drivers are pissing away our "spoils of victory" during each trip to the grocery store."), tak tomu začínám věřit :-)
pozn.: "around 10mpg for normal use" znamená "přibližně 23,5l/100km za běžného provozu".
Pokrok mílovou šlápotou. Velmi dobře. Ale bez dieselu jen pompézní auto pro už tak mimo kurz neekologicky-zaměřené řidiče. Jinak ale bomba. Jel jsem, pocity jak v tanku. A spotřeba kupodivu 22/100km.
Tak to mi kluci americti udelali opravdu radost. Ten interier vypada opravdu pekne, motor ma opravdu pekne parametry (i kdyz ten obsah, to uz je fakt sila:-)). Ale jen pevne doufam, ze tam uz davaji lepe dimenzovanou prevodovku. Ta puvdni ze Chevrolet Tahoe, ktery vazi o tunu mene, zpusoboval jeji totalni zniceni pri ostre jizde. Jo jinak pro kritiky tohoto auta, ma jako jedine obrovskou vyhodu oproti konkurenci. Popisu situaci. Jedu si to H2 po dalnici, temer predpisovou rychlosti, kdyz tu nahle kamion prede mnou hazi bez blinkru mys z praveho pruhu. Misto brzd zapinam dalkove (vcetne rampy na strese), coz spolu s dalsimi seriovymi obrysovymi svetly po celem aute a jeho velikosti a kinetickou energii zpusobovalo, ze tihle typci se stejnou mysi, kterou se puvodne vydali do meho pruhu, vydavaji vyplasene zpet. A to se nam v ostatnich (tedy mensich autech) nestava, ze...
Krasa, skutocne sa mi to velmi paci. Akurat som minule pri pohlade na interier H2 rozmyslal, ze by sa mu nieco take hodilo, ale povedal som si, ze to sa asi nikdy nestane a jejda, oni myslia ako ja. Skutocne vnutro ake sa k tomuto krasavcovi hodi :yes::-)