Technika
0
Díky. Ale organická chemie šla vždycky mimo mě ;-\
Ako je to v USA s ich oktanovym cislom?
Vraj pouzivaju inu metodiku a preto su tie cisla rozdielne(=nizsie), nie kvoli nizsej kvalite benzinu.
Vraj pouzivaju inu metodiku a preto su tie cisla rozdielne(=nizsie), nie kvoli nizsej kvalite benzinu.
to sem taky nekde cetl(asi tady v diskuzi nekde) ze maji nizsi oktanovy cislo, ale kdyz se to prevede na nase pomery, tak maji vyssi
nevim co je na tom pravdy...snad nekdo zasvecenejsi
nevim co je na tom pravdy...snad nekdo zasvecenejsi
pridajte 2-3 oktany k americkemu a mate EU..
87 az 91 => 89 az 94 [tu je odpoved, preco americke auta maju mizerny litrovy vykon]
87 az 91 => 89 az 94 [tu je odpoved, preco americke auta maju mizerny litrovy vykon]
je zase casto 72, protoze holt nemecke motory za druhe svetove na to jezdily. A jeste ve vozidlech (autobusy, nakladaky) z 80. let (to jsou ty zachovale kusy, neni problem potkat nakladak stary 40-45 let), jsou bezne k videni motory Mercedes startovane klikou, postavene podle 40 let stare ukradene projektove dokumentace. Kdybych v tom nejela nevidel to na vlastni bulvy, neuverim. A potom taky ty benzinky s cifernikem a rucickou behajici dokola... Proste jinej svet. V zadnem pripade nic takoveho nechci, ale na cloeka dychne nostalgie.