sebranka nechápavá. to je přece cílem těchto stránek a této diskuze. názory nebyly, nejsou a nebudou stejný tak už krotte emoce blbouni. stejně na to auto ani nemáte love tak tu aspon netlacte rozumy nebo nemate co delat?
Co máte pořád s nějakou úrovní GOLFA? Astra, Civic, Golf, a vůbec tyhle auta mají dnes velmi podobnou úroveň!! A jsou to i hlavní konkurenti. A že se golfa prodalo nejvíce, zdaleka neznamená že je nejlepší! Všichni jsou dobří, jen si vyberte svého favorita!!!(nemyslím škodu >:D )
Zajímavá diskuse mari vs. zbytek světa.. možná by bylo fajn udělat tu seznam značek a k nim jejich skalní zastánce :-). mari pro Opel, GTI pro VW, Alessio pro Subaru atd.
Jinak.. Opel se v designu pořád trošku hledá, když se podíváte na modelovou řadu tak je to dost nesourodá sebranka. Právě z té různosti ale pramení pár fakt dobrých věcí.
No, docela mě u Roomstru zarazilo, že je tak úzký. Být o cca 7 cm širší tak to je je jiná. V podstatě škodovka nic moc nevymyslela. Fabia II stejný podvozek jako Fabia I, nejužší auto ve svém segmentu, pokud nechci mít u spolujezdce 2 díry v palubce, tak vypláznu za "haťapku" 280.000 Kč ... nevím nevím ...
No jo, to más: Golf, Golf Plus, CC Eos, Jetta a ty se podle mě počítaj všechny dohromady. A že představili kombi Golf teprve teďka (mimochodem, zadek mi připomíná starý Civic kombi z roku 199?) je pouze jejich "blbost".V dnešní době (alespoň u nás) dominují kombíky (díky odpočtu DPH).
Bojuje o přežití, si asi hodně mimo, když bojuje o přežití tak proč je na něj čekací doba 2 měsíce hmm???ja vas chapu že tady asi škodovky nesnášíte, ale roomster je na hodně moc dobrý pozici >:D bravo škoda :yes::yes:
já nevím, člověče, ale Roomster to opravdu nepřipomíná... Jistě, Škoda je v tomto ohledu originál, pochybuju že by někdo našel toliko odvahy, aby kopíroval něco- co samo o sobě po vizuální stránce bojuje o přežití...
Roomster je tomu autu hrozně moc hnusně podobnej, a pak že kopírujou škodováci co, opel vidi že ma uspěch tak se snaží dělat konkurenci.Ale Roomster zůstane vždycky jedinečny auto.Nějakej opel že kopíruje, nelibí se mi to od nich :no::no::no:
Škodo je original :yes::yes:
Tak toto bych od tebe gétéý teda nečekal. To jsou takoví demagogický keci aš mě z toho rozbolelo břicho.
Tak za prvé do prodejů Astry, se počítá akorát tak možná Astra 5dv, 3DV. a combi a těch pět a půl cabrií si myslím, že ani nestojí za řeč.
To že fauvé opustilo myšlenku klasického kombi a vymyslelo GOLF plus (který se mj. počítá do prodejů golfů) a teď narychlo "vyvinulo" bastarda, který vypadá jak KYJA čico je jejich problém.
PS - myslel bych si že taková kapacyta jako ti bude vědět že astra sedan se ještě neprodává!!
Hm, pro mě očima roku, řekněme, 94 byla astra hezčí než GIII, v roce 99 mi připadala out, zatímco GIII stále k světu. Skrz tyhle pohledy v čase vnímám význam pojmu nadčasovost u designu auta. Ale je to příliš subjektivní záležitost, v pohledu na design se očividně nemáme šanci shodnout. ;-)
vidíš, a mě se právě zdá, že GolF III zestárl velmi rychle. Asi tak první tři, čtyři roky to byl trhák, ale osobně jsem si ho velice rychle okoukal, o Ventu nemluvě už vůbec... První Astra mi přišla proti Golfu taková vzdušnější, designově lehčí. Naprosto bezkokurenční měla to vyklenutí zadního kufru a zadních světel, stejně jako ten "vpáčený" spodní boční profil... Každé ráno ji míjím cestou do práce a musím uznat, že krom Mazdy 323F jí ve své době nekonkurovalo snad nic. Golf III na mě vzhledově působí strašně těžkopádným dojmem, o interiéru už ani nemá smysl mluvit...
Měl jsem ji v GSi 16V verzi, krásná tmavě modrá metalíza, 15" BBS disky, v 93. nebyl hezčí HB, ale o pravé nadčasovosti se nedá mluvit, trojkový golf v dnešních očích obstojí lépe.
ano, to období nebylo zrovna Opelovou silnou stránkou... Podle mě se stala chyba díky tomu, že Astra G byla na poměry výrobce příliš tvarově strohá a ta pahýlovitá skorozáď to jenom dorazila. Ale Astra první generace je krásná dodnes... A to dokonce i jako kombík, které jinak naprosto přehlížím
asi sis spletl atru H (to je ta nynější) a Astru G (vyráběná cca od 1998). Jinak si totiž nedovedu vysvětlit velmi smělé tvrzení že Astra H vypadá již vedle Golfu 4 zastarale...
Taksi mislím,
že OPL tak říkajíc uhodil hřebíček na hlavičku, stejně jako f případě nové Kozy. To auto na obrásku je prostě boží, a fakt se mi líbí.
Co se týče diskuse o tom, jestli OPEL stojí nebo nestojí na nohách tak jenom pár faktů - opakuji faktů
- vloni bylo nejprodávanější auto v evropě OPEL ASTRA ¨
- uš třetí rok po sobě je dle TUV opel nejkvalitnější německá značka
- na corsu je taková poptávka, že dodací lhůta je 6 měsíců
OPEL je prostě na dobré cestě zamést s asijským šmejdem a evropským skoro šmejdem
GILMOUR - howg
Co se zdá je - sen.
Až bude jiné téma, třeba o autech, které se líbí zase mně (i když se mi líbí, nejsem tak drzý, abych tvrdil, že udávají trend, přitom jsou to auta mnohem lepší - no přesně podle praxe - malí nedospělí ratlíci štěkají na velké sebevědomé psy, znáš to, že?) rád ti to pak napíšu, teď je téma opel agila, snaž se prosím držet tématu a cestou domů se zamysli, jestli je tvé fandění únosné. Pro tebe asi ano, já myslím pro ostatní. Víš jak to myslím, nebo mám zase napovědět? Opel agila je opožděný projekt zamrzlé automobilky (můj názor) - a teď si klidně mávej praporem s logem opla. Mimo jiné jsem si všiml, že bys rád měl poslední slovo - prosím - tady ho máš........ :-)
Tohle ale příliš s nadčasovostí nesouvisí, myslím to, že design golfu má jistou kontinuitu. Nadčasové tvary může mít i auto bez tradice a předchůdce, pokud chceš příklad přímo od opelu, pak calibra je dokonalou ukázkou nadčasového designu modelu bez historie. U žádné ze dvou generací astry se opravdové nadčasovosti nedosáhlo Hčko působí dnes už vedle gofla IV zastarale. Vlastně měl opel hatchback s nadčasovým designem, kadett E, když si člověk vezme, že je to auto z roku 85, pak klobouk dolů, tvary neurážejí ani dnes, s ním naopak golf II prohrává.
Ano, ale nová Astra zatím nemá verzi sedan, která se bude specializovat na východní trhy, takže tam to dost doroste.
No zbývá si jen počkat na další rok, jak se Astře povede se sedanem, popřípadě u Golf Plus bude "rozjetá" verze Cross a kombík.
Jinak když už jsem u těch statistik, tak Opel vs. VW za leden a únor 2007, celá Evropa.
Já bych řekl, že zase tak nenahonil, třeba v německu se za rok 2006 prodalo 101 275kusů Aster, Golfů + Jett= 235 000kusů, takže rozdíl Golf bez Jetty vs. Astra nebude už tak markantní. A Astra classic se na většině západních trhů (pokud vůbec na nějakém) neprodává.
Nadčasovost tvaru posoudíme až tak za 10 let. U Opelu je to trochu složitější, protože on se na rozdíl od Golfu nedrží jedné designové linie, ale experimentuje. Zatímco na každé generaci Golfu vidíš pouze evoluci toho předcházejícího, tak první Astra byla absolutně něco jiného než Kadett, a stejně tak každá další generace Astry tu předcházející vůbec nerespektovala... Zkrátka, když VW řekne že bude nový Golf, tak aniž bys jej viděl- víš s určitou rámcovou představou co bude následovat. V tomto mě Opel uspokojuje více, protože on se nebrání invenci a přichází vždy s něčím zcela novým, svébytným...
zdá se, že neustále překračuješ svůj vlastní bludný kořen, protože opět jenom s velkým vypětím potíš nějaká slova bez nějaké výpovědní hodnoty... Napiš, kdo momentálně udává v nižší střední trend, teda spíše jak to vidíš třeba ty...
ano, ne každému ostré linie sedí, to souhlasí. Vůbec design je prostě subjektivní věc, s tím se musíme smířit a zařídit se podle vlastních priorit. Jedno však Opelu upřít nelze: že s Astrou udal směr na příští pár let dopředu a že její linie jsou nyní následovány i u některých ostatních výrobců. Opel trochu zariskoval a vyšlo to na jedničku...
Já souhlasím s tím, že Astra se Opelu povedla... V rovině nadčasové klasy, jaksi "hloubky designu" ovšem má Astra na G5 ztrátu jednoho vesmíru, ale to je (uznávám) rovina setsakra subjektivního vnímání. Vedle toho cítím v zátylku, že VW je si vědom očekávání Evropy a bude muset přijít s omlazeným stylem Golfu a tohle očekávání, že naplní. Konečně se velmi těším, že na nových golftvarech budu nacházet staré dobré markanty... což postrádám třeba zrovna u Astry. A, Astra - velmi životaschopný design pro mladého člověka. není to vizoinářský počin, ale Opel dokázal načasovat hrany... a to mu vyšlo.
No snad se za svá slova nestydíš? >:-[] Mně to nepřipadá jako chytání za slovo. Stojíš si snad za tím, co píšeš, ne? Jinak nevím, co máš stále s tím golfem(?) Připadám ti jako folksvwagenář? :-)
Že opel neudává trendy, ale lopotně dohání konkurenci, to sis zas myslím já............. >:-[]
už jsem se chystal na drtivý útok, ale tvé vzácné osvícení mi vyrazilo náboje z ruky :-) Musím s tebou ojediněle souhlasit, tada vlastně spíše s tou druhou polovinou příspěvku...
Až si vzpomeneš, co jsi chtěl napsat- klidně to napiš.. :-) Já fandím mnoha značkám, ostatně to bys tu musel být déle- abys to mohl posoudit... Opakuješ stále to stejné, když už nevíš co máš psát, tak mě chytáš za slovo... Astra udává designový trend v nižší střední- to je fakt, a s tím možná můžeš soukromě bojovat, ale to je tak všechno... Astra byla první, která nabídla ostré a dynamické linie ve větším měřítku... Dnes je mají téměř všichni, těžko je ale zachytili u Golfu :-):-)
Když hodnotím, jestli se mi auto líbí nebo ne, jsou mi při tom čísla prodejů celkem u ... Pokud jde o Golf, já vidím nadčasovou eleganci (něco v tom smyslu ti psal už Odborník), mě se prostě v tomto duchu stavěná auta líbí, Golf je auto, které je esencí této filozofie. Někdo potřebuje mít v kastli auta zakleté drama, tomu jistě golf nic neříká, golf je ale nevtíravá elegence podpořená dokonalým posazem na silnici, to tu vždy zmiňuje GTI a já s ním souhlasím, tohle prostě VW umí. Současná astra je z hlediska designu velmi podařené auto, její design je ale logicky zaměřen jiným směrem. Kopírovat "strohost" a jednoduchost designu golfu se pokoušel peugeot s 307kou nebo Fiat se stilem, s jakými výsledky vímě všichni. Opel jde svou cestou a ta je správná, vzhledem k designovému zaměření současných a připravovaných modelů bude o zákazníky bojovat spíše s Fordem než s VW.
Trosku sudnosi, GTI, mam pocit, ze vsade, kde ostatni chvalia, Ty mas potrebu kritizovat. Keby na tom bol nalepeny iny emblem, Tvoj prispevok by vyzeral asi inak...
Auticko je to pekne, aj ked ma spolocne crty s Corsou, ktora napriklad mne nesadla. Kazdopadne voci prvej generacii je tato Agila ovela krajsia. Bez ohladu na to, ze prva Agila bola svojbytnym pocinom a tato je len kopiu niecoho(?), o to vobec nejde. Ide o to, ci sa paci. A paci sa.
Mne. Nemozem povedat, ze by ma sucasne auta znacky Opel nejak zvlast chytali za srdce. Vcelku sympaticky vyzera predchadzajuca generacia Astry, teda terajsi Classic, ta novsia az prilis narastla a zrobustnela. Tie hrube hranate crty mi proste nesadli. Aj ked technicky su tie auta na urovni, to sa im upriet neda. Este sa mi celkom paci Meriva, skoda, ze si ju nemozem dovolit, na kupu auta mam vyclenenych o par desiatok tisic korun menej, ako za nu pytaju. Ale inak Opel dizajnovo nic moc. Celkovo, ich sucasny ani minuly dizajn ma nikdy zvlast neoslovil. Ci to je Signum, Omega, Agila, Kadett, alebo aj este starsie modely...asi mam iny pohlad...
píšeš správně vnímat čísla: Mám tomu rozumět tak, že pokud bude jedničkou Golf- tak se jedná o správný stav věci a pokud jí bude Astra, tak to má "nahoněné" prakticky totálně minoritní verzí Classic? :-) Víme oba dobře jak to je, tak tady nebudeme hrát betla... Astra ukázala evropě designový směr příštích let. Pochopil to i Vw který pošle nástupce Golfu dřív než by bylo zdrávo... Renault s Cliem v podstatě převzal styl Astry a přihodil k němu Méganovskou opičí ***ku...
Ano. Ja napriklad Mondeo nemusim, aj ked to nove vyzera trosku lepsie. Ovsem velmi sympaticky mi je Focus, aj ked jeho dizajn mnohi horlivo kritizuju, mne sa jeho kukuc paci. Najma kombik, ale aj 5-dverovy HB je pekny, tretie bocne okno mu dava svih a interier je krasne svetly (vela presklenej plochy zacina ist do mody), ziadna velka slepa plocha C stlpika ako u Astry, Aurisu alebo Golfa...
Někdo napsal, že Golf vede prodej a ty jsi začal o rohlících. Když se přišlo na to, že je to opačně, jak z toho najednou ven, což? Toto je sdělení speciálně jen pro tebe, protože ostatní to pochopili hned. Btw nežádám a ani nedoufám, že jsi to schopen pochopit, nesnaž se o to. Máš smůlu, že já na rozdíl od tebe nejsem zarytý fanda žádné značky. S tím máš problém. Trochu uber. Jestli si myslíš, že "designový trend udává Astra", nebudeš moc, jak bych to řekl, no jak se to řekne slušně alespoň trochu....fakt nevím, nechci urážet
Skor by som sa prichystal na dalsi odvar povodneho tvaru. Pozmenia sa svetla, zdvihne linia okien, pripadne prida nejaky ten prelis do bocnej linie, ktory pred casom vymazali, a dizajn noveho Golfa je hotovy...
Ovsem co sa tyka Astry, tak suhlasim, ze je dizajnom ma prilis neoslovila, tie tvary su dost surove a nevyzrete. To iste plati v pripade Corsy. Sucasna Vectra sa tvari dost rozpacite, uvidime, ako bude vyzerat ta nova...
Já Astru za design nekritizuji, naopak. Jen je potřeba nepřeceňovat čísla a správně je vnímat. A ten Clasic >:D ten vám to pěkně nahonil. Myslím pořadí ;-)
K té poslední větě: Veškerá argumentace zastánců Golfu je vystavěná na jedné cihle: Prodejní čísla... A když se v oněch jimi milovaných tabulkách něco změní v jejich neprospěch- začnou se tomu posmívat :-) Jinak totiž se jejich teorie o nejlepší volbě v nižší střední hroutí :-) >:D
Nezapomínej, že do prodejů Golfu jsou započteny i prodeje Golfu Plus... To jenom na okraj :-):-) Evropa pochopila- kam směřuje design a kdo v něm udává tzrend. Ale co je ještě zajímavější a v čem je cítit velká síla je to- že Astra i Golf V. nastoupili ve stejnou dobu... To znamená, že s postupem času je design Astry stále aktuální, zatímco VW se neubrání rychlému morálnímu stárnutí... Čas tedy dal designérům Astry za pravdu, a v tom vidím velkou satisfakci...
Myslím, že ve statistikách bývá většinou Golf/Jetta takže součet, jistě to nevím. Pokud jde o astru, je na tom podobně jako octavie, sčítá se nová s astrou classic, to bych řekl, znamená větší zkreslení než součty karosářských verzí, jde o dvě jiná auta. Legrační na této debatě je, že tu většina prohlašovala, "jak to není o prodejích" aby to nakonec u argumentace prodeji skončilo.
jsi úplně mimo, to pouze příznivci Golfu se zaklínají milionama prodaných kusů :-) , všichni ostatní už zatím pochopili že designový trend udává Astra. Ten odkaz je důležitý z jednoho důvodu: Nejde o kusy, ale o to, že celá evropa to již pochopila. Až na tebe >:D >:D Jo, a dobrou chuť k tomu ocasu :-):-)
Klid pánové, ta čísla Astry, jsou čísla komplexní, Astra těží z toho, že veškeré karosářské mutace (sedan, hatch, combi, coupe) nese označení ASTRA a proto dosahuje takových vysokých čísel ve statistice prodejů. Samozřejmě, že kdyby byl ke Golfu připočítáván sedan Jetta či CC EOS (což tedy není) potom by Golf vyhrál i v těchto číslech. Je to jen pojmová politika Opelu. Možná, kdyby nazvali Corsu "Astra-mini", že by prodali nejvíc na světě >:D
;-):yes: ostatně komu by se nelíbil... Málokterý výrobce momentálně nabídne lepší kombinaci ostrých linek, vyvážených proporcí, a elegantní linie. Velice oceňuju že Opel citlivě pracuje s optickým poměrem skla a plechu. To je vzácné...
:-) to je velmi, skutečně velmi úsměvné... Podívej na odkaz, co dal níže RRAAFF ;-) Tam najdeš dostatečně pádnou odpověď... Doporučuju se posadit ;-) >:D
moc pěkný příběh z gastronomického veletrhu, jenže- Golf ani Astra není kaviárem. Myslím že si to ani jeden z nich o sobě nemyslí.. To pouze určitá skupina lidí si myslí- že koupí rohlíku kupuje kaviár :-):-)
nak zaslepený zase nejsem. Nelíbí se mi třeba třídveřová Corsa nebo nová Antara. To jsem taky hned kritizoval. Ale například design Astry hodnotím snad nejvýše v nižší střední, a co se Vectry GTS týká- tak to je dokonalost sama! A to nazdory tomu, že se už čeká na nástupce...
Rohlík se prodává za cenu rohlíku. Půl rohlíku bez maku a kmínu, který se chce prodávat za cenu rohlíku, se neprodá. A ještě horší situace nastane, když si půl rohlíku bez maku a kmínu usmyslí, že je kaviárem. :-)
Nevím odkud berete, že může být cokoliv hodnotnějšího a kvalitnějšího než rohlík, protože rohlík je suverénně nejprodávanější!!! >:D >:D;-) Dobrou chuť :-)
Co je ti platnej raketovej kukuč, když by si to nikdo nekoupil. O kvalitách vizáže Golfu teď nediskutujme, ale jedno je jisté, naposledy se mu Opel důstojně postavil Kadettem - vajíčko, od té doby má Golf stále jen vrch. Na G 6 čeká celá Evropa, souhlas.
Tebe znám jenom virtuálně, v reálném životě neznám nikoho- kdo by se nad designem Golfu rozplýval... Většinou jsou k němu lidé neteční: Buď dávají najevo mírnou skepsi, nebo vyjadřují něco- co shrnuto by znělo asi jako: No, je to Golf, žádný převrat nečekám... Momentálně se čeká na G VI. Uvidíme... Golf doposud vařil z jednoho už hodně let starého základu a každé další rozředění to jenom potrvzuje. Pokud VW nasadí více dynamický akcent do budoucna, pak by mohl Astře konkurovat po stránce výraznosti vzhledu, zatím je to slabé. Ad 25 milionů: Vzpomeneš si, kolik se prodalo Corolly ve všech svých generacích? :-) A teď si to srovnej, jestli ji opravdu kupovali proto- že byla tak neodolatelná...
Jak, jak, že neznáš člověka, kterému by se Golf líbil ;-) Tedy... pokud mě za člověka považuješ. Mari, těch, co se jim Golf líbí bylo už přes 25 miliónů...
Ano, tak to je. Každý to vidí jinak- a v tom je ta krása, ten život. Jinak nesouhlasím pouze s tím, že zde Opel zaspal dobu. Píšu to výše, přišel do této třídy mezi prvníma.
nevím teda, přes kolik dioptrií se díváš, ale konkrétně Golf (v žádné generaci) nesahá designové vytříbenosti Astry ani po nehet palce na noze... Golf je tak profláklý a nudný, že ho sotva může mít rád někdo jiný než vlastní matka... Je to neforemný beleš, zbývá ho jen posypat mákem a natřít povidlama... Neznám člověka, kterému by se golf líbil... Pokud tedy porovnáváš dynymický design Astry se vzhledovou impotencí Golfu, a docházíš k takovému závěru- pak zřejmě nebude něco v pořádku... Jenže ne s tou Astrou...
Bereš mi to z úst, už jsem psal, že u tak malýho auta se nejde rozmáchnout. Ale víš, to máš tak, jak někdo začne psát, že je něco bezkonkurenční a tak - popasuj se s někým podobným, kdo je zas zapálenej pro jinou značku - bude ti plkat to samý a nebude to mít konec. Nedomluvíš se. Jediný, co je syrový až na kost - opel vyvíjí to, co už druzí dávno prodávají. Toho si všímám. Že se to auto rajcuje a já udělám jen -pche, takových podobných už tu jezdí- to je věc fandění (tvého) a střízlivosti (mé). Tedy myslím. ;-)
Včera jsem civěl na ten tisíckrát zatracovanej poslední golf. A víš co? Čim je starší, tim je lepší. A i když zpočátku nebyl bůhvíjakej, prostě zraje. Je to opět nadčasovej tvar. Tohle fakt VW umí. Bohužel, opel dělá tvary, který jsou starý už po dvou letech. Astra mi přijde jako křeč. Prostě se fakt snažili to tomu golfu natřít. Jenže výsledek je směšnej. A dodávám, že VW fakt nevlstnim.
Jenže když se tobě Astra H nezdá v provozu pěkná, dalším lidem se hezká zdát může. respektuji tvůj názor na vzhled(každému se líbí něco jiného). Nesouhlasím ale s kopírováním Fordu a stejně tak s tím, že Ford dělá nezajímavý auta (podle mě docela jo ;-) )
Já zase vím, že auto které by bylo krásné ve všech barvách, zašpiněné a na plecháčích- neexistuje. Neznám takové... Auto potřebuje především čisté, mít dobrou barvu a vzhledná kola. A to napříč všema kategoriema. Například Astra ve zlatkavé nebo krystalicky stříbrné metalíze je bezkokurenční. Podle jednoho zašpiněného auta nemůžeš soudit design, to je jasné.
Poslední dvě věty jsou všeříkající, přesto zkusím reasgovat, byť to budeš vstřebávat pouze kůží... : Agilu I bych rozhodně neviděl ve špatném světle. Přišla někdy před 7 lety a trh téhle třídy se teprve utvářel. Svým designem přesto přesně kopírovala celkové poslání toho kam to auto mířilo- totiž takový funkcionalismus... žádné kudrlinky. Praktický vůz do města. Tečka. Přesně podobnou notu předvádí například Panda. Nemůžeš očekávat že veskrze praktický malý vůz bude mít barokní tvary. Druhou generací, zdá se, budou uspokojeni i ti- kteří původní Agilu kritizovali za určitou fádnost. Takže je vše v nejlepším pořádku ;-)
Trochu si dělám srandu. Ale je fakt že jak poslední vectra, tak astra jsou velkym zklamánim. V nižší střední byl naposled dobrej ten tlustej kadett, co ho pak převzalo daewoo. Včera jsem viděl poslední astru. Jela na černejch kolech bez disků, trochu ušmudlaná. Podivej... myslim, že pěkný auto se pozná podle toho, že vypadá dobře i bez sedmnáctipalcovejch elektronů, v nejchudší výbavě a nenablejskaný. Protože načančat auto umí každej, ale v běžnym provozu, když ho má průměrnej smrtelník, vypadá krapet jinak. Vypadá tak, jaký zkrátka je. A to ti teda řeknu, poslední astra vypadá v běžnym provozu fakt blbě. Souhlasim se Zafirou. První generace byla krásná. Druhá... zase chyba.
Agila I, ta nevzhledná hnusná krabice, by se vůbec neměla pokoušet tvrdit, že patří do jakéhokoli segmentu. To byl neplatný pokus, který nepočítám. A co bude, až to bude, to teprv bude..........já vím, tohle slýchám často. Jen dodám, že nevím co bude a jsem moc rád, že potkávám konečně prvního člověka na Zemi, který to ví. Co vím já, že opel dohání jedoucí TGV vymýšlením parního stroje. O tom, že opel zaspal, není podle mně pochyb, i když ty to tak nevidíš. Jen ti závidím to zaujetí pro opel. Vše pro firmu se říká. Hlava nehlava. Já tohle nemám.
no, ten "bonmot" o designu coby kopii Fordu bych nechal raději bez povšimnutí :-) Naopak, Opel v designu udává trend! Vzpoměň třeba na Zafiru nebo aktuální verzi Astry... Viděl jsi Astru 2007 naživo? Myslím že ne, protože tak vytříbený a jasný design nenajdeš momentálně v této třídě nikde. Fiata bych raději neobkresloval, ten ještě zatím velmi sveřepě hledá vlastní směr- zdá se že momentálně tode zkoušet s inspirací ve zvířecí říši... :-)
Ale já mám Opel rád. Jen mi přijde zoufalý, že jejich výrobky vypadaj jako patnáctá kopie Fordu. Jako kdyby snad Ford dělal zajímavý auta nebo co. To ať radši obkresluj FIATa! >:-[]
Soudě dle toho, kolik práce si musíš dát s haněním Opelu, máš s touto značkou nějaký velmi těžký osobní problém. Aby bylo jasno: Agila I. tady byla úplně mezi prvníma v této třídě, takže ty kecy o tom že je Opel poslední nepadají na úrodnou půdu...Co se týká designu, tato druhá generaci (pokud bude vypadat jak na té retuši) zasolí konkurenci slušně...
No, ty jsi ale snílek. Ne že bych to opelu nepřál, koneckonců v sedmdesátejch letech minulýho století měla ta značka docela dobrý jméno, ale všechno nasvědčuje tomu, že opel už se na nohy nezvedne.
Pánové pozor s bojovými pokřiky. Ten hezoun nemá s Oplem nic do činění, to je invence Lehmannboys. Koukám na ty snímky se županem a zase tolik bych nejásal. Velmi připosražený čumáček... Agila byla... no... vskutku svébytným :-) počinem, a zdá se mi, že nástupce jen kulatí hrany. Jinak Lehmannboys, kdyby ubrali na těch očních lalocích, tak tu leckdo přijde o panictví...
Jako neobjektivní opelista těžko přiznáš, že se v tomto segmentu těžko kouzlí s tvary atd, abys trumfl konkurenci. Jedno je jisté - vzhledově nevybočuje oproti peugeotu, citroenu, toyotě - vybočuje jen časově, je jak inspektor Klečka z filmu Rozpuštěný a vypuštěný. Kde už ostatní končí, tam inspektor Opel Klečka začíná. Ujásej se k smrti. Podle mně je tohle jaksi pozdě a nic nového opel nepředvádí. Leda zaléčí trochu opelmindrák, že pozdě, ale přece....... >:-[]
:yes: Vectra bude bomba nad bomby, vůbec se nebude podobat tomu Saturnu co tady byl nedávno nadhozen ;-) V kontextu toho co nyní máme ve střední třídě to bude pozitivní šok :yes: Nech se překvapit ;-) Jo, ta Agila je třída (soudě dle toho Lehmanna)
Ano "předchozí Agila byla vlastně dílem Suzuki..." ale to bolo ine suzuky, nie to, ktore dnes robi SX4, Swift, Grand Vitaru. Toto je us uplne ine suzuky. Tesim sa aj na dvojca od suzuky urcite bude pekne a asi aj cenovo dostupnejsie. Ale us k veci ak sa to auticko bude aspon trochu podobat na tu retus bude to fakt super. Opel v poslendnom case predstavuje krasny design a ja sa us neviem dockat novej Vectry. Dufam, ze ju us predstavia na jesen. Opel rulezz :yes:
Tohle myslím překvapí i zaryté odpůrce mikroaut :yes: Nádherný styl, vyvážený poměr skla a plechu, zkrátka paráda! Opel design vždycky uměl, předchozí Agila byla vlastně dílem Suzuki... Například proti takovému Modusu bude tohle auto vypadat jako hypermoderní klenot. >:D:yes: Agila rulezz :yes: