Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brilliance BS6 1,8 T (125 kW): čínský luxus

Po dvou letech se Číňané vracejí se svým luxusním modelem Brilliance BS6. Tentokrát zlepšili úroveň bezpečnosti svých automobilů a doladili některé detaily.
Zpět na článek
20. 3. 2007 09:59
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:59
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 09:22
neregistrovaný "Umierneny"
20. 3. 2007 11:11
neregistrovaný "Lol"
20. 3. 2007 11:41
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 19:29
anonym
20. 3. 2007 11:38
neregistrovaný "petr"
20. 3. 2007 11:45
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 15:34
neregistrovaný "gfgh"
20. 3. 2007 11:50
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 17:37
neregistrovaný "NovoCZ"
20. 3. 2007 18:56
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 22:20
neregistrovaný "kočka"
20. 3. 2007 11:47
neregistrovaný "Gougy"
20. 3. 2007 11:55
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:53
20. 3. 2007 17:22
neregistrovaný "magus"
20. 3. 2007 12:17
20. 3. 2007 13:16
20. 3. 2007 15:38
20. 3. 2007 16:52
anonym
20. 3. 2007 17:31
neregistrovaný "X"
20. 3. 2007 17:48
20. 3. 2007 18:34
21. 3. 2007 20:24
anonym
20. 3. 2007 17:46
21. 3. 2007 06:20
21. 3. 2007 09:48
21. 3. 2007 10:13
21. 3. 2007 13:31
20. 3. 2007 12:36
neregistrovaný "SpiderJ"
20. 3. 2007 12:41
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 14:57
neregistrovaný "SPiderJ"
20. 3. 2007 16:26
neregistrovaný "misogsk"
25. 3. 2007 23:37
neregistrovaný "jaj"
20. 3. 2007 12:43
neregistrovaný "maaara"
20. 3. 2007 13:04
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 13:18
20. 3. 2007 14:34
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 06:43
21. 3. 2007 10:44
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 20:27
anonym
25. 3. 2007 23:42
neregistrovaný "jaj"
20. 3. 2007 13:53
neregistrovaný "Pipo"
20. 3. 2007 15:00
neregistrovaný "SPiderJ"
20. 3. 2007 16:30
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:57
anonym
21. 3. 2007 20:00
neregistrovaný "ball"
21. 3. 2007 20:05
anonym
20. 3. 2007 14:15
neregistrovaný "petr"
20. 3. 2007 14:37
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 14:29
neregistrovaný "1nt3GraC2"
21. 3. 2007 06:51
20. 3. 2007 17:01
anonym
20. 3. 2007 17:03
anonym
20. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "1nt3GraC2"
20. 3. 2007 17:05
anonym
20. 3. 2007 17:14
anonym
20. 3. 2007 17:42
neregistrovaný "jan"
20. 3. 2007 17:46
neregistrovaný "marek"
20. 3. 2007 18:25
neregistrovaný "Haya"
21. 3. 2007 09:18
neregistrovaný "helmuthhyb"
21. 3. 2007 10:55
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 18:17
neregistrovaný "helmuthhyb"
21. 3. 2007 10:58
21. 3. 2007 20:37
anonym
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 09:59
Pekna cena
Bodaj by nie za 600000 v plnej vybave, ked zamestnanci nedostavaju mzdy, alebo len par dolarov na tyzden, to sa potom stanovuje cena. O kvalite pomlcim, kym nebude nejaky test, ale je to z ciny, tak co ine ako mizernu kvalitu cakat. O "vysokej" bezpecnosti samozrejme niet pochyb, vidim to na 2 hviezdicky, aj to v pripade, ak sa im podari nejakym zahadnym sposobom podplatit ludi z EuroNCAP(o com pochybujem, ze sa podari).
Radsej by som zobral novu octaviu, ako to to. :-!
Rozbalit vlákno
9
20. 3. 2007 13:12
Re: Pekna cena
Dnes urcite, skor by sa europski vyrobcovia mali bat, s cim pridu Cinania o 10-15 rokov...
20. 3. 2007 16:32
Re: Pekna cena
Myslim ze 10-15 rokov je prilis optimisticky pohlad. Teda, optimisticky pre Evropske automobilky.
20. 3. 2007 16:47
Re: Jak to bouchaj cinani
V plne palbe cena 600 tisic. Nakej necinskej model by stal kolik? Osem stovek? Vic? Cize se tady lidi snazi nekomu namluvit, ze se da na aute usetrit vyse 200 tisic tim, ze to budou delat 'otroci'? To si snad delate srandu, ne???? Neobhajuji cinu, a uz vubec ne cinska auta (zatim) ale ta cena ma v sobe podstatne vic faktoru nez jen prace za misku ryze. Co tak prachy ktere evropske automobilky daji do masivnich marketingovych masazi? To se prece musi nekde promitnout. Anebo co tak mesice nebo roky vyvoje novych modelu kazdejch par let, to si myslite ze neni promitnuto v cene Evropskych aut??? Se znalostemi o autach ktere dneska koluji svetem se da navrhnout a postavit auto za par korun. Anebo na strane druhe se da vlozit nekolik miliard euro do pripravy nastupce stavajiciho modelu ktery bude v kazdem detailu o neco lepsi nez ten predchudce. Ale v konecnem dusledku dopravi cloveka z A do B v ramci predpisu uplne stejne jako to auto za par kacek.
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:59
Re: Jak to bouchaj cinani
Ty chces vyvinut a postavit auto za par korun? To je kolko par korun. Myslim, ze by sme sa ti na to poskladali. A dobra vec,ktoru si povedal, ze mesiace a roky vyvoja. Oni jednoducho pajcli co mohli. :-!
No neviem ci ta toto auto bode schopne dopravit ziveho a zdraveho do bodu B, jedine ak bod B bude ARO(JIP). :-!
Avatar - Chuck Norris
20. 3. 2007 21:19
Re: Jak to bouchaj cinani
ovšem na tý JIPce už nebude zdaleka zdravý ;-\ :-( :'-(
21. 3. 2007 08:11
Re: Jak to bouchaj cinani
Tedka neberu do uvahy naklady na material ani stroje ktere to auto budou robit. Beru jenom cenu navrhnuti auta. Kopec lidi vi presne jak auto funguje, a dokazali by ho ze soucastek postavit. Zadne testovani, jenom daji dokopy veci ktere auto ma mit. Anebo si nekde poridi auto z 90-tych let a udelaj z neho kopii. Naklady na vyskum a vyvoj prakticky nulove. Vies, ja neobhajuji ani cinu ani evropu, ale je moc namyslene a ignorantske vsechno hazet na porusovani prav a co ja vim co. Pak nas ti cinani fakt provalcuji.
21. 3. 2007 06:35
Re: Jak to bouchaj cinani
V istych suvislostiach mas pravdu. Stravil som par tyzdnov v zavode VW vo Wolfsburgu a z toho ako to tam vypada mi vstavali vlasy na hlave dupkom. Zvarovna plna robotov, pri nich len par ludi. V malej zvarovni (zvacsa bodovanie malych celkov rucne) robili pohodaci, casto pri bodovke aj s cigaretou v ustach. Pracovna doba od 8:00 do 14:00, v tom este volna polhodina na obed. Pracovny tyzden od pondelka do stvrtka, robi sa len jeden piatok v mesiaci. Na linke bezali v drvivej vacsine Golfy s motormi 1.4 s najjednoduchsimi vybavami, ziadne syncro, ziadna full vybava sa tam nemontovala. Co sa tyka vyvoja, tak "pani konstrukteri" sa priviezu svojou Audinkou TT do prace tiez o osmej rano, cakal som panov v strednych rokoch, ale z tych aut vystupovali najcastejsie bledi uhroviti, rysavi mladici so zohnutym chrbtom. Ti isti ludia o druhej sadli do svojich Audiniek zas a isli domov, takmer sposobili v meste zapchu. A toto pohodlie a tento luxus sa musi niekde prejavit, niekto to zaplatit naozaj musi. Zarataju si to do nakladov, a potom niekto vypocita, ze vyroba aut je na zapade viac ako o 20% drahsia ako na vychode. Auta sa daju robit aj o kus lacnejsie, a aj sa robia, ako inak by v USA mohli predavat Passata s automatom za ceny v prepocte okolo 400 tisic korun? Podobny je pripad Dacie. Vyraba sa 2 triedy lacnejsie, predava sa o triedu lacnejsie. A prinasa Renaultu velke zisky. Preco? Lebo sme ochotni tolko za auto platit. Pre spotrebitela ma cinsky prichod jedno velke plus - donuti to europskych vyrobkov rozmyslat racionalnejsie a pytat za svoje vyrobky primeranejsie sumy ako dnes.
neregistrovaný "Umierneny"
21. 3. 2007 09:22
Re: Jak to bouchaj cinani
:yes:
21. 3. 2007 09:43
Re: Jak to bouchaj cinani
To mas recht. Ale zase si treba uvedomit, ze firmy penize potrebuji. To ze dacia vydelava je sice tedka minus pro spotrebitele (plati vic nez by teoreticky mohl) ale na druhe strane dava penize na vyvoj dalsich modelu. Kdyby logan ledva prozival, tak bychom tu nemeli Logan MCV nebo jak se to jmenuje...
20. 3. 2007 10:31
Začátek expanze?
Tak nějak před X lety začínali korejci,bohatá výbava za nízký peníz.Číňané to však podpořili pohlednou karoserií ušitou v Evropě u Pininfariny,čímž získávají mírný náskok.Lidé přeci nakupují očima,to je známá věc.Kvalita,použité materiály,bezpečnost zatím asi nebude na úrovni evropských vozů,ale v jejich případě,kdy se snaží skoro vše okopírovat,to je jen otázka času... ;-\P.S. a bude se prodávat v showroomech nebo na tržnicích s hodinkama v základní výbavě? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lol"
20. 3. 2007 11:11
Ryzojedi
Tym ze cinania vyrabaju smejdy, podla mna samotni cinania na kvalitu nepozeraju ani pri kupe. Takze podla mna sa budu taketo auta predavat lepsie ako Octavie. Aj ked Octavia tam bude mozno imidzove auto, tym ze je zahranicne...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 11:41
Re: Ryzojedi
Tu nejde o Cinksy trh, ale oni sa trepu do EU, to je na tom to horsie. Keby tie ich pekace jazdili v Cine, tak mi je to fuk, cela cina aj s cinanmi je mi ukradnuta. :-!
anonym
21. 3. 2007 19:29
Re: Ryzojedi
me taky :yes:
neregistrovaný "petr"
20. 3. 2007 11:38
cinu nebrat
cina mi lezi v zaludku cim dal vic. souhlasim s misogsk. cena je fakt nekde jinde kdyz tam lidi nepracujou ale otroceja vlada je v to mdrzi.
Jenze problem vidim v zakaznicich..stejne to nekdo koupi a system podpori:(
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 11:45
Re: cinu nebrat
Diki za suhlas. Ano niekto to kupi, ale naozaj len niekto. Avsak najhorsie je, ze Cinaci, vsetko kopiruju, u nich patent neexistuje, takze bude sa zlepsovat, kvalita a pod. A za aku cenu? Za ziadnu, kupia MB, Audi, BMW rozoberu na padrt a poskladaju nove auto, samozrejme pod svojou znackou a to teprva bude pruser, aj pre korejcov a japoncov o europe nehovoriac, pretoze naklady na vyrobu su u nich minimalne, kedze na pracu pouzivaju otrokov. Ak sa v nasich automobilkach niekto stazuje na plat, nech ide do ciny pracovat ako remeselnik, robotnik, bude stastny ako blcha, ked bude mat na krajec chleba, alebo teda misku ryze. :-!
neregistrovaný "gfgh"
20. 3. 2007 15:34
Re: cinu nebrat
urcite sme s platama na tom lepe jak cinane ale zadna slava to taky neni pracuji ve skodovce a vydela si 15 cistyho coz me samotnemu staci a to sem uz dostal pridano vys uz se vysplhat nemuzu. za to TPCA tam se maj dobre, maj nastupni plat 18-19k cistyho ale jak je na tom hyundai to nevim.
Avatar - Ricardo
20. 3. 2007 16:57
Re: cinu nebrat
Naprostý souhlas, hlavně s tím kopírováním. Vždyť kopii minibiku Blata vyráběli (nebo nedej bože stále vyrábí a nikdo jim v tom nedokáže zabránit) i s vadami způsobenými opotřebením! To nemá obdoby. Výrobky ze země, kde duševní vlastnictví nic neznamená, nemluvě u potlačování lidských a občanských práv, musíme bojkotovat a ne podporovat.
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 11:50
Re: cinu nebrat
Diki za suhlas. Ano niekto to kupi, ale naozaj len niekto. Avsak najhorsie je, ze Cinaci, vsetko kopiruju, u nich patent neexistuje, takze bude sa zlepsovat, kvalita a pod. A za aku cenu? Za ziadnu, kupia MB, Audi, BMW rozoberu na padrt a poskladaju nove auto, samozrejme pod svojou znackou a to teprva bude pruser, aj pre korejcov a japoncov o europe nehovoriac, pretoze naklady na vyrobu su u nich minimalne, kedze na pracu pouzivaju otrokov. Ak sa v nasich automobilkach niekto stazuje na plat, nech ide do ciny pracovat ako remeselnik, robotnik, bude stastny ako blcha, ked bude mat na krajec chleba, alebo teda misku ryze. :-!
neregistrovaný "NovoCZ"
20. 3. 2007 17:37
Re: cinu nebrat
Rozhlídněte se doma kolem sebe, kolik věcí máte od těch nebohých čínských výrobků. Rozeberte si PC, na kterém své chaty píšete. Koukněte se do elektroniky co doma máte. Proč teda se vám tady nelíbí čínské auta? Mně se sice taky nelíbí (zatím) ale rozhodně to nebudu házet na nějaké otroky. Na to už je pozdě, a to hodně dlouho ...
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 18:56
Re: cinu nebrat
Ale tu je jeden dolezity bod. To auto vyraba Cinska spolocnost, neviem odkial mate pocitac vy, ale ja nemam od Cinskeho vyrobcu. Co sa tyka tych otrokov,bohuzial je to pravda, je uz neskoro...
21. 3. 2007 01:12
Re: cinu nebrat
ide o to ze spolocnost kt ma vyrobu v Cine a robi pocitace je europa(USA)a tomu aj zodpoveda nejaka kvalita na kt dozeraju.otazka je aka bude u cinskeho vyrobcu.dajte si to auto do googlu a vsimnite si na fotke interieru ako mimo je volant.no to som este nevidel.to musi byt radost soferovat!
neregistrovaný "kočka"
20. 3. 2007 22:20
Re: cinu nebrat
A já si to za tu cenu určitě koupím,není zase tak špatný
neregistrovaný "Gougy"
20. 3. 2007 11:47
Čína
je zvláštní, že se tady na diskuzi našlo tolik odborníků na pracovní trh v Číně.. ;-) Co se kvality týká, nemyslím, že by nezvládali varábět stejně dobře jako v Evropě, za podstatně nižších nákladů (vážně tam pracují lidé za hubičku). Navíc, co se výstupní kontroly týká, už pomalu dávám přednost výrobkům z východu než těm "made in EU", protože tam je alespoň dojem, že lempl je potrestán, kdežto třeba u nás se často mávne rukou a řekne "to je v normě".
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 11:55
Re: Čína
Nie som espert na pracovni trh v Cine, ale je kopec dokumentov(BBC), ktore zobrazuju skutocnu Cinu. Staci co robia pracovnikom, ktori stavaju tie velkolepe stadiony na olympiadu. Nevadi, ze sa tam porusuju ludske prava, hlavne, ze tam spravime velky biznis.
No teraz sa to otoci proti europe. Chceli sme tam spravit biznis, oni ho budu robit na ukor nas, este par rokov. A potom naozaj ako pises sa kvalitou dostanu na uroven EU, to bude prepustania. Co sa tyka tvojej poslednej vety, netusim co nakupujes. :-!
neregistrovaný "magus"
20. 3. 2007 17:22
Re: Čína
podle mě čína neexistuje. Byl ste tam někdo?
20. 3. 2007 12:17
Re: Čína
Já nejsem pokusný králík, takže dávám přednost výrobkům "made in EU". (Nejlépe české výrobky) Výjímku tvoří Polsko, které nikdy nic kvalitního nevyrobilo a zřejmě ani nevyrobí + spotřební elektronika z Itálie. Pokud se člověk těmto vyhne, nemá s produkcí z EU problém. :-! ... no ale zpět k autům... ;-)
20. 3. 2007 13:16
Re: Čína
V tomto Ti musim oponovat. Poliaci vedia vyrabat kvalitne - ak chcu. Inak by tam asi Opel nevyrabal Astry Classic a myslim ze aj Octavky Classic maju nalepku "made in Poland". Oprav ma, ak sa mylim.
20. 3. 2007 15:38
Re: Čína
Tak to je stejně polský, jako TCPA český 8-s ;-) Poláci nemaj kvalitní ani brambory, natož aby ještě něco VLASTNÍHO vyráběli. :no:
anonym
20. 3. 2007 16:52
Re: Čína
...což je docela smutné, protože mají JENOM brambory. teda sorry, ještě brambory s koprem... >:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "X"
20. 3. 2007 17:31
Re: Čína
Vy delate jak kdyby Cesi neco kvalitniho meli! >:D Dyt vy jste jeste vetsi knedlici nez Polaci. >:D Cesky vyrobky jsou nejvetsi svetovy smejd dobry leda tak pro Cechy >:D >:D >:D Cechum bych neveril ani, ze nezkazi vodu, kdyz ji naberou z pramenu >:D >:D
20. 3. 2007 17:48
Re: Čína
i ty jeden maďare...
Avatar - Ricardo
20. 3. 2007 18:34
Re: Čína
To je politicky korektní označení pro Róma? >:D
anonym
21. 3. 2007 20:24
Re: Čína
>:D >:D :yes:
20. 3. 2007 17:46
Re: Čína
;-) :yes: Ale abych jim něco neupíral, polský vši jsou prý extra kvalitka :-)
21. 3. 2007 06:20
Re: Čína
Preco si myslis, ze ide o to, aby vyrabali nieco VLASTNE. Ide o to ako to vyrabaju, nie ci to vymysleli sami. Ani ta skodovka (zial) nie je uz tak ceska ako si mnohi myslia. Ale to podla mna neubera zo schopnosti ludi ani kvality prace co robia. Rozhodne sa ani neda povedat, ze auticka z Kolina su nekvalitne a zle lebo to nie je ceska znacka. Tak isto by si mohol tvrdit, ze cee´d, Touareg, Cayenne aj 207 su smejdy, lebo to nie su povodne slovenske vyrobky a vyrabaju ich Slovaci... ;-)
21. 3. 2007 09:48
Re: Čína
S tebou je to marný. Coca Cola chutná pořád stejně ať je vyrobená v USA nebo v Česku, ale Polskej topinkovač bude stejnej kšunt, i kdyby se vyrobil v Tanzánii. (příklad)
21. 3. 2007 10:13
Re: Čína
Z tohto pohladu mas pravdu. Rozdiel je v tom, ze Poliaci nemaju ambicie ucit sa, nie su vytrvali ani nezmary ako Cinania. Preto to so svojim vlastnym know-how zrejme daleko nedotiahnu - na rozdiel od Cinanov, ktori zakratko zvalcuju vsetkych a vsetko. Tisicrocna risa s miliardou ludi, fanatizmus a takmer nedotknute obrovske zasoby surovin, to otrasie svetom.
21. 3. 2007 13:31
Re: Čína
comming soon :-(
neregistrovaný "SpiderJ"
20. 3. 2007 12:36
KOUPIT AUTO Z Číny???!!!
...vždyt čínští dělníci pracují za minimální mzdu!!to chcete podporovat? Koupit boty z číny?vždyt čínští dělníci pracují za minimální mzdu!!to chcete podporovat? Koupit elektroniku z číny?vždyt čínští dělníci pracují za minimální mzdu!!to chcete podporovat?!!ALe zase: Nekoupit auto z číny? Vždyt ti dělníci umřou hlady?? to je dilema... >:-[] je jen otázka času, kdy se přiblíží Evropské kvalitě...peněz na to má Čína dost..a kde jsou peníze, budou odborníci a kde budou odborníci, bude kvalita...teda, pokud to lidi vůbec začnou kupovat... >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 12:41
Re: KOUPIT AUTO Z Číny???!!!
Lenze problem je, ze v mnohych tovarnach, je minimalna mzda myska ryze. Napriklad robotnici pracujuci v Pekingu, tam nesmu byvat, pokial sa tam nenarodili, maju len povolenie, pracovat a potom odtial musia odist.
Minimalna mzda je v mnohych tovarnach, len par dolarov. Ci je to pripad Briliance neviem, bolo by tto ohovaranie s mojej strany, no luxusna limuzina za 600000? Ani bohovi, pokial by zamestnanci mali slusne platy. Navyse pokial sa zlepsi kvalita a bezpecnost, tak zacnu prichadzat o pracu europania. Ako s oblubou pouzivaju americky prezidenti vo filmoch:" Boh nam pomahaj" proti tej cinskej verbezi. :-!
neregistrovaný "SPiderJ"
20. 3. 2007 14:57
Re: KOUPIT AUTO Z Číny???!!!
...nekoupil bych to ani omylem...komunistickej režim takhle přímo podporovat nehodlám...to radši ojetou A6ku..nejvtipnější bude pravděpodobně servisní sít´... >:-[] >:-[]
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:26
Re: KOUPIT AUTO Z Číny???!!!
Samozrejme zabudol som na servis. Ale vzhladom na to, ze to pravdepodbne vsetko nakradli, tak staci zajst do servisu lubovolnej automobilky >:D
neregistrovaný "jaj"
25. 3. 2007 23:37
Re: KOUPIT AUTO Z Číny???!!!
Tento príspevok si tiež písal na pc, alebo notebooku ktorého komponenty sú vyrobené v číne tak fakt neviem o čom tu točíte. ;-)
neregistrovaný "maaara"
20. 3. 2007 12:43
klidně
Pokud, budou dodržovat autorské práva, tak s tím nemám problém, ať každý dělá auta jaké chce.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 13:04
Re: klidně
Cina a dodrziavanie autorskych prav? To ide k sebe ako americania a mierumilovny narod. Alebo ako G.W.Bush a inteligentny clovek.:-!
Oni nebudu dodrziavat autorske prava nikdy. :-!
20. 3. 2007 13:18
Re: klidně
Ako to vies? Ani Japonci v istej dobe nedodrzovali autorske prava. Kym sa nenaucili robit poriadne auta. Aj Cinania k tomu pridu, ucia sa neuveritelne rychle. Skor mam obavu, ze sa raz dockame opacneho pripadu...ze totiz nejaka cinska fabrika zazaluje europskeho vyrobcu za kopirovanie jej produktu...
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 14:34
Re: klidně
Ked opovrhuju pravami(ak nejake vobec maju) svojich vlastnych obcanov, preco by mali dodrziavat prava obcanov(vyrobcov v tomto pripade) inych krajin. Netvrdim, ze Cinania su hlupy a neschopny, problem je v garniture a tu nezmenis ani ty ani ja. A vdaka chamtivosti velkych spolocnosti uz nikto, nikdy.:-(
Ale dufam, ze sa mylim, a niekto to zmeni. :yes:
21. 3. 2007 06:43
Re: klidně
Nemiesaj biznis a socialnu politiku. Ak to pre Cinanov bude vyhodne, tak budu dodrziavat vsetky autorske prava. Zatial sa to prechadza takmer mlcky, zazaloval ich myslim zatial len Chevrolet za model Chery QQ (kopia Matizu). Ak im Europa nedovoli dovazat kopie svojich aut, ak im nedovoli predavat auta nevyhovujuce predpisom (emisie, bezpecnost a pod), ak im nedovoli predavat auta bez zabezpecenej servisnej siete, tak sa Cinania prisposobia a budu predavat vlastne auta, bezpecne, aj so servisom - mozno o nieco drahsie ako ponukaju teraz, kedze budu musiet do toho viac investovat.
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 10:44
Re: klidně
Z isteho uhla pohladu mas pravdu. Lenze najskor musi zatlacit EU a velke firmy. Dam priklad, pre X rokmi(cca 5) boli v Moskve obrovske "obchodne domy" s nelegalnym softverom, hudbou, filmami. Zohnal si tam vsetko za par korun, samozrejme nelegalne, tam to bolo legalne, az ked velke firmy zatlacili, tak sa to odstranilo, ale trvalo to dlho. Ja som si nevsimol, ze by sa nejako EU starala ci tieto vozy maju servisy, ci dosahuju kvalitu, ci maju predpisanu bezpecnost. Ziadne zbrojenie so strany europskej komisie proti nebezpecnym autam. A v tom ja vidim obrovsky problem. Ak ma auto zle spravene deformacne zony, tak pri nehode, neohrozuje to auto len majitela, ale aj toho kto je v tom nevinne. :-!
anonym
21. 3. 2007 20:27
Re: klidně
>:D >:D >:D :no:
neregistrovaný "jaj"
25. 3. 2007 23:42
Re: klidně
No to chcem vidieť či máš všetko legal software na tom pc na ktorom si toto písala. >:D
neregistrovaný "Pipo"
20. 3. 2007 13:53
Crash test
Navstivte stranku autobild.de a pozrite si crash test tohto auta a jazdu pomedzi kuzeli ved to auto ledva drzi na ceste a dat za to tolko penazi. No dufam, ze si tu vybavu uzijete. Drevo, koza ale len ked budete stat lebo na ceste budete mat ine starosti >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "SPiderJ"
20. 3. 2007 15:00
Re: Crash test
nádherně zlomenej A sloupek!!!! ani za boha bych to nekoupil!!!!
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 16:30
Re: Crash test
Odporucam pozriet si 15 obrazok a pozriet ako vyzera ten chlapik v cervenej bunde.Pekne som sa zasmial, to vyzeralo, ako keby do nich niekto nabural, a nie ze prechadzali okolo kuzelov >:D >:D >:D >:D
anonym
20. 3. 2007 16:57
Re: Crash test
obrázek č.15 je zevnitř při bočním crash - testu. Dummies jsou nové generace "Helmut und Jurgen" >:D >:-[]
Tohle auto nikdy :-) :no: :-!
21. 3. 2007 06:51
Re: Crash test
napis prosim priamy link...nejak sa tam nemozem preklikat....
anonym
21. 3. 2007 20:05
Re: Crash test
sorry nepovedlo se
neregistrovaný "petr"
20. 3. 2007 14:15
čína
Jen se smějte! Za pár let si nás číňani namažou na chleba. Určitě ne v kategorii velkých aut jako je tohle, ale "neprémioví" výrobci by se měli bát! Zákazník, který si jde pro auto do tří set srdečně kašle na to, ke se to vyrobilo, hlavně že za svých do tří set dostane co nejvíc. Krom toho japoncům trvalo dobytí evropských trhů dvacet let, korejci to zvládli za deset let a Čína? Pět let? A budou tady jezdit úplně běžně Briliance, Chery, BYD a jak se ten prevít všechen jmenuje... A nám to bude připadat stejně normální jako je dnes Toyota nebo Hyundai. Jen se zase zavře pár fabrik v Evropě. Dostáváme se do bludného kruhu chceme všechno levně a tak jdeme za levnou pracovní sílou, tím se zvašuje počet nezaměstnaných, kteří chtějí všechno levně, protože na víc už prostě nemají...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misogsk"
20. 3. 2007 14:37
Re: čína
Bohuzial v tomto mas pravdu. Ludia si kupuju lacne veci, ale sami si skodia a teda aj nam ostatnym.
Radsej si ja osobne kupim Octaviu za 600000 bez koze, dreva len s plastami ako dat 600000 za nieco do coho sa uprimne vobec bojim vliezt.
neregistrovaný "1nt3GraC2"
20. 3. 2007 14:29
VW
nezblaznilo se VW nahodou? dodavat zrovna tydle konkurenci motory?
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2007 06:51
Re: VW
biznis je biznis....asi velmi velmi potrebuju prachy....
20. 3. 2007 16:48
Jak to bouchaj cinani
V plne palbe cena 600 tisic. Nakej necinskej model by stal kolik? Osem stovek? Vic? Cize se tady lidi snazi nekomu namluvit, ze se da na aute usetrit vyse 200 tisic tim, ze to budou delat 'otroci'? To si snad delate srandu, ne???? Neobhajuji cinu, a uz vubec ne cinska auta (zatim) ale ta cena ma v sobe podstatne vic faktoru nez jen prace za misku ryze. Co tak prachy ktere evropske automobilky daji do masivnich marketingovych masazi? To se prece musi nekde promitnout. Anebo co tak mesice nebo roky vyvoje novych modelu kazdejch par let, to si myslite ze neni promitnuto v cene Evropskych aut??? Se znalostemi o autach ktere dneska koluji svetem se da navrhnout a postavit auto za par korun. Anebo na strane druhe se da vlozit nekolik miliard euro do pripravy nastupce stavajiciho modelu ktery bude v kazdem detailu o neco lepsi nez ten predchudce. Ale v konecnem dusledku dopravi cloveka z A do B v ramci predpisu uplne stejne jako to auto za par kacek.
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 3. 2007 17:01
Jak to bouchaj cinani
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 3. 2007 17:03
názor
Auto není špatný, až to vychytaj, tak si je budeme rádi kupovat
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "1nt3GraC2"
20. 3. 2007 17:16
Re: názor
netusim za koho mluvis, ja si to auto nekoupim ani az to vychytaj.
anonym
20. 3. 2007 17:05
názor
Auto není špatný, až to vychytaj, tak si je budeme rádi kupovat >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 3. 2007 17:14
názor
Chvíli počkejme, až vychytají drobné nedostatky. Za ty prachy si auto každý rád koupí. Jak je již v diskuzi uváděno je to pouze auto, které tě má dopravit z bodu A do bodu B ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
20. 3. 2007 17:42
..
lexus nazacatku produkoval podobne sroty dneska vyrabi "auta" cinane za 10roku dozenou japonce. na evropany bude vzdy asiatum chybet kreativita.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marek"
20. 3. 2007 17:46
s jejich dealerskou sítí se to bude prodávat jedna báseň
u nás v dačicích mají 6 kamených showroomů plných textilu. už se těší, až tam jednou ráno budou BS6 >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Haya"
20. 3. 2007 18:25
Re: s jejich dealerskou sítí se to bude prodávat jedna báseň
očkování by to chtělo, a nejen na typ A, B ale i Č :-)
neregistrovaný "Haya"
20. 3. 2007 18:25
žloutenka
očkování by to chtělo, a nejen na typ A, B ale i Č :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "helmuthhyb"
21. 3. 2007 09:18
cina
teda ja činancov nemusim.. No ich vyrobky a kopie. Ale vsetko ma svoje ale.. Predstavy o cine su niekedy scestne. nechce sa mi to tu rozpisovat ale .... Maju ropu maju ocel maju vsetky nerasty. Maju potencial. Preco vseci kaslu na porusovanie ludskych prav a na to ze je tam de facto socik? preco sa im pcha do zadnice strko busch ujo putin cela eu?? japaci sa tvaria ako keby ani nebola druha svetova a nevrazdili sa medzi sebou ako sialeni.. Preco? lebo s ich ekonomickeho potencialu ludom znalím veci beha mraz po chrbate.. niekdo tu spominal dokumenty bbc.. v tých dokumentoch sa hovori aj supermoderných tovarnach na cokolvek. o najrychlejsom magnetickom vlaku aky nema nikto na svete o sialenom naraste leteckej dopravy o budovani hypermoderných letísk... nárast produkcie ocele je za posledných par rokov 100%!!!!!!!!!!!!!!!!! rocne,, Stavaju priehrady atomove el... ich auta su srot.. ale podcenovat ich??? no neviem..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "misogsk"
21. 3. 2007 10:55
Re: cina
Najrychlejsi maglev ma japonsko.
A samo, ze sa dobre buduje, ked tam ludia pracuju za misku ryze. Nepodcenujem a nikdy som cinanov nepodcenoval, no maju zlu vladu.
Mozno je to mojim obrovskym odporom voci komunistom, socialistom a podobnej havedi.
Pravdou vsak zostava, kradnu co mozu. A mne sa nepaci ak niekto vrazi obrovske usilie, velmi vela penazi do projektu, ktory potom beztrestne v nejakej Cine pajcnu a predavaju za velmi lacny peniaz. Teraz su to auta naprd, ale ak sa zlepsia, myslis naozaj, ze nebudu kopirovat? Budu stale, len tie auta bodu lepsie. Takze o 10 rokov sa mozno dockame BMW 7 ala cina, rovnako kvalitne, ale za polovicu. Ale to nebude ich BMW 7, bude to pajcnute. :-!
neregistrovaný "helmuthhyb"
21. 3. 2007 18:17
Re: cina
ja sas nehadam.. komunistov odbory soc dem a tak podobne nemusim ani ja_) len som povedal ze maju potencial,
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 10:58
Re: cina
Stoprocentní souhlas, lítají do vesmíru, mají vlastní "Silicon Valey" a kdo tam jezdí pravidelně, vidí vždy obrovský ne pokrok, ale poskok i jen v průběhu jednoho roku. S vývojem jejich produktů v jakémkoliv oboru je to stejné, nejdříve kopie (cenové dno), pak vlastní nedokonalé modely (cenové dno), pak standardní produkt průměrné kvality (zaměření na segment s největším obratem - cenový podprůměr), + nadstavba velmi kvalitní produkt až hitech (cenově srovnatelné s jinými výrobci). Na konci ovládají mainstream cenou a jsou schopni poskytnout i hitech. Kromě nich tuto strategii likvidující konkurenci není v celosvětovém měřítku schopen uplatňovat. S auty to bude podobné, budou jim stačit tak dvě dekády.
anonym
21. 3. 2007 20:37
Re: cina
Ten magneticky vlak, ale nevyrobyly Číňani ten tam jenom jezdí a není nejrychlejší!!!