Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peraves MonoTracer: dvě kola stačí

16 komentářů

JAK sa v tom udrzuje rovnovaha ?
Tomiss
Při rozjezdu tě podrží boční výsuvné pomocné kolečka,které se při jízdě zasunou
něco podobného u nás jezdilo před cca 20 lety. Název tohoto vozítka byl "Dálník"
Tomiss
Ano,něco jsem o tom někde četl 😉
Marko
Danik je konstrukciou tovarenskeho pilota Aera Vodochody Jana Andrleho. V 70. rokoch stal prave aj pri zrode firmy Peraves. Takze sucasne stroje Peravesu stale vychadzaju z jeho myslienky... 😉
Tomiss
Zlaté české ručičky... 😉 :yes:
:yes: 😉
Tiez by ma zaujimalo ako sa s tym stoji na semaforoch :-!
Tomiss
Na semaforech se nestojí,ty musíš projet.Nejlépe co největší rychlostí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Tomiss
Tak tohle bych chtěl zkusit řídit,musí to být skvělý zážitek,navíc podpořen výkonným motorem...prostě raketa :yes:
nevýhody motorky bez výhod motorky
nechápu český dálník,už dávno se do toho měli opřít podpbným způsobem,ale jejich motorky vypadají jako omyl.jinak ta boční stříbrná plocha,to je víc než nápadná inspirace u audi 😊
Wartburg 353W
[odkaz]
Historii a vývoji dálníků se dlouhá léta dost věnoval časopis Automobil Revue (ještě za šéfredaktora Jozífa).

Jinak pěkné foky z ostrých jízd na okruhu v Brně jsou na stránkách firmy Peraves - je tam i docela zajímavé srovnání s motorkama v zatáčkách. www.monotracer.ch/?page=gallery&lang=an
😄 😐 😒 ti kokkos
to ti je
ja jel v dalniku cca pred 10leti na masarykacu a bylo to zajimavy, klopit se to da opravdu hoodne 😄