Před časem jsme psali o sevroamerickém testování velkého osmiválcového sedanu Equus s pohonem zadních kol. S blížícím se autosalonem v New Yorku se začíná hovořit o představení konceptu velkého sedanu s názvem Genesis.
Opravdu, Hyudai udělal v oblasti designu velký skok. Pryč už jsou doby nevzhledných kreací na téma korejské historie. Jasně pro Asii to bylo pěkné, ale v Evropě se to moc nelíbilo. Ale tahle studie vypovídá jasně o tom, že je Hyundai již vyspělou automobilkou, která umí. Toyota taky začínala kopiemi a licencemi zastaralých modelů známých značek, a kde je teď. Určuje budoucnost, aspoň co se týče hybridů. Lexus, to je kapitola sama pro sebe. Prostě a jednoduše se s těmahle automobilkama musí počítat.
To bude asi tym, ze tu na starom kontinente maju uz svoje dizajnerske centrum. Podobne to bolo aj so znackou Suzuki, predtym nijako nezaujala, ale v poslednom obdobi dizajn zverila uznavanemu Italdesign.
Presne tak, jak Ty si kopia svojich rodicov a vsetkych ich predkov... :-! Rad by som videl, aky dizajn by si vyprodukoval Ty s Tvojimi uzasnymi schopnostami. No, mozno by sa na to dalo aj pozerat, ale jedine keby to nebola kopia Hyundaia... >:-[] >:-[]:no:
Motory? Zánovní V6 3.8 a úplně nový V8 4.6. Cíl? Částečně Lexus GS, částečně Toyota Avalon. Otázka? Fakt mě zajímá, jak si tohle auto povede - původně Hyundai uvažoval o to, že založí vlastní prémiovou značku po vzoru Toyoty a Lexusu, ale nakonec z toho sešlo..
Jak to tak vypadá,možná z toho nesešlo.Kéž by i "česká" Škodovka se mohla projevit,leč....Však víte všichni kolik tam leží v "šuplíku" nápadů. Leč koncern je koncern.
Tak sa to da asi brat, nie je to fyzicka studia, nie je to prototyp, je to kresba. Moze naznacovat smerovanie dizajnu znacky, moze byt predzvestou buducej vlajkovej lode. Kurz nabera dobry, ma to styl a ma to svih. Nechajme sa prekvapit.
Tohlo je kresba prototypu, který se představí již za měsíc na autosalónu v NY! A jak je u Hyundai zvykem, prototypy většinou představují modely, které se brzy dostanou do sériové výroby.. BTW v USA už tohe auto testují pěkně dlouho
A podle toho, že už se podařilo zachytit spy photo v Amrice bych předpokládal, že vůz už je nejenom na světě, ale jeho podoba bude dost podobná tomuhle obrázku.
Zdarek mel jsem Hyundai skoro 2 roky a za tu dobu jsem do nej investoval jen desitku za brzdy a kazde 3mesice litr oleje ;-\ mno moc jsem se o nej nestaral ale bsyl jsem s nim moc spokojen
Nic proti Hyundai nemám,ale litr oleje co 3 měsíce ?!?!?
To jsi natočil 150 000 za rok? Mě žrala Sierra Cosworth 0,5 litru na 20 000 a to je prakticky veterán.
Re:není to jen kresba, je to skutečné auto něco o tom vím
Právě jsem se vrátil z ameriky. Pracuji tam na tajnem projektu právě na testování budoucích vozidel pro automobilku hyundai. Právě tohle auto jsme tam teď testovali. Ještě to není vychytané, ale bude to bomba. Pracujeme na tom. Jo a ještě jsme ted dostali santa fe s novým motorem. Věřte nebo turbodiessel o objemu 3,0. Fakt super ne jako ty 2,2 co jsme měli předloni. Tak to jen, aby jste měli jasno.
Neposílá tímto Hyundai náhodou do "světa" informaci, jak bude vypadat jejich novinka pod továrním názvem "BH"??? Když se podíváte na detaily tohoto modelu (maska, boční linie...) a této kresby, je to celkem podobné... ;-)
(imho, jako vždy)Kresba místo počítačové mrtvolky zřejmě proto, aby si Hyundai nevystřílel prach předem a taky proto, že téměř každá kresba je "širokoúhle" deformovaná, takže vypadá dynamičtěji. Určitě to nevypadá zle, návaznost na Grandeur a pokrok proti němu je patrná. Logicky je to tak trochu japonské, aby se s tím dobře šlo na US trh. Ve své "prémiové" skupině už Hyundai směřuje k celkem ujasněnému designu (US Elantra-Sonata-Grandeur-Genesis (o linkolnu Centennialu pomlčíme)), tím větší rozpaky začíná budit "spodní polovina" jeho modelové nabídky (Atos-Getz-Accent-Matrix-i30), která naopak působí jako zmatek a částečný sklad ojetin. Hyundai nasadil od roku 1998 tak vysoké tempo obměn, že teď paradoxně v designu trochu dohnal sám sebe. Před zdokonalováním technologií a kvality ale klobouk dolů. Celkově je tahle dekáda velký triumf Hyundaie, nepodrážet mu nohy domácí aféry.