Novinky
Avantime bylo, je a bude jedno z nejhezčích a uvnitř nejprostornějších aut, co znám. Výroba skončila díky neúspěšné spolupráci s Matrou. Takové auto se bude běžně vyrábět u Němců a Italů za 10-20 let.
Já v tom exteriéru cítím něco, jako když frajer zabere pádlem a po paži mi přeběhnou svaly. V jednu chvíli se to tvrdě semkne a hned to zas plynule běží dál. Takový moment přeskoku, líbí se mi to, jsem hodně zvědavý naživo. :yes: Vnitřek je určitě prima, ale bojím se, že nám zbyde jen jako laskomina na těchhle fotkách.
Je to zatial iba studia, teda nesie typicke (nerealne)prvky. Nevidel by som to tak zle, seriova verzia bude urcite v mnohom ina.
Musím smeknout všema kloboukama z Kotvy.
Interiér je z říše snů a pohádek, vymazlenej jak koťata. Rendlik stále má co nabídnout, takhle propracovyný vnitřky nemá nikdo.
S exteriérem se trošku peru, ale nikoho nenechá bez emocí.Těch pozitivních mám na mysli. O tom to ale je. Sednout a jet, znamená být in. Renault je těžce IN. :yes:
Interiér je z říše snů a pohádek, vymazlenej jak koťata. Rendlik stále má co nabídnout, takhle propracovyný vnitřky nemá nikdo.
S exteriérem se trošku peru, ale nikoho nenechá bez emocí.Těch pozitivních mám na mysli. O tom to ale je. Sednout a jet, znamená být in. Renault je těžce IN. :yes:
mne mile překvapil. A to moc nemusím ani malé kombíky (čest jedné vyjímce) ani auta s kosočtvercem. Dávám tedy :yes: :yes: :yes: uvidíme však co z tohoto konceptu zůstane do série. Tož tak.
Jako rozvička na zkřížení zbraní s P207 SW se mi to líbí. je to vtipné, plynulé. dynamické i se ždibcem něčeho nového. Interiér vnímám jen v obrysech, až Renault vyřízne druhý pár dveří dozadu, tak vyhodí zevnitř skořepiny a další sarapajdy a nahradí je nejspíš "normálními" renaultovskými béžovými plasty a sedadly s aktivními opěrkami. Tohle a představení nového Twinga dává jasně najevo, že se Renault hodlá o svůj žvanec v segmentu mini/malé porvat naprosto drsně a různými chvaty a kopy.
No bolo by zaujimave ako by trh prijal taketo auto ale priznajme si renault neni v Europe v pozicii aby si mohol dovolit dalsi takyto e😜eriment po Vel Satise, Avantime a pod. Nasiel by sa us aj konkurent a to podobne zamerana variacia od neveho Miny ale ten je niekde inde. Ten zadok by sa mohol preniest aj do seriovej vyroby prave si myslim ze ta robustnost ku kombiku a zvlast k us tak masivne posobaciemu miny hodi. Ja to vidim za 1. A renaul predstavil zase nove zaujimave riesenia interieru aj ked dost nerealne pre seriovky 😉
Moooc pěkný! Zadek je sice trochu masivnější než předek a hodil by se spíš s hatchbacku nižší střední třídy (konkurent C30?), ale jinak fakt dobrý.
Koncept, bol k videniu v Ženeve (Renault Clio Grand Tour) by sa mal vo veľmi veľa detailoch podobať na konečnú sériovú podobu takéhoto auta – hoci v Ženeve bola predstavená len trojdverová verzia..
A čo sa týka Vel Satisu podla mňa je to pekné a veľmi luxusné auto