jo a mám QQ 1.5 CDI v turbu ! jede super ! Vzhledem k tomu že jsem mněl samý sporťáky, např toyota celica nový model atp který je ro rychlost stavěný tak vím co říkám! ta 1.5 mne překvapila ! A dokázal jsem sní ject i za 2.9 l nafty ! fakt
To je blbost že tam nejde žádné jiné autorádio ! Koupil jsem si přechodku z originál iso konektoru na klasický iso konektor co se montuje do všech běžně dostupných autorádií za 460,-(kč), autorádio v QQ je dvoudinové (velikost dvou nad sebou umístěných autorádií ! Tudíž tam jde jakékoli jiné autorádio. třeba i 1 dinové pokud si dokoupíte ne OEM rámeček na zaslepení toho jednoho dinu. Já osobně oželím funkci ovládání autorádia na volantu a koupím si autorádio dvoudinové s lcd,mp3,dvd playerem a vstupama aux,av, a podobně za 9200,- Má zabudovanou i tv ale nevím jak to bdue fungovat po přechodu na digitální signál :-P Takže to autorádio co tam zabudovávají (clarion) jen na cd je šhitka !!! děsná magořina ! a děsně mně nasr...! Pak jde ještě u těch originál nissan autorádií dokoupit příslušenství v rozmězí cca 2-3 tis korun českých na webu www xcarlink com které se tváří jako CD mněnič a čte mp3 z USB disků a má i jack (3 a půlku) na vstup jakéhokoli aux vstupu jako je discman atd. PROBLÉM je všek ten že já mám autorádio s již zabudovaným cd mněničem přímo v rádiu na 6 cd ! takže tam žádný vstup na cd mněnič ani zezadu nemám ! To měn fakt ser. ! Sorry ale už mi hrabe. To auto mám od 15.10.2007 a celou dobu sedím na netu a hledám jak do toho pouštět MP3 ! Už mi fakt hrabe. NKUPOVAT fm modulátory do té 12v zásuvky!!!Je to hrozná kvalita šum íto a překáží to u řadící páky ! Ještě by šel fm moudlátor ktterý se připojí před originální autoanténu co je zezadu zapojená v autorádiu a při přenutí tlačítka se odpojí originál autoanténa a pouští to tam signál z AUX in vstupu walkman, discman, mp3 player) který pak naladíte na některé z uvedených frekvencí ale jelikož je originál autoanténa odpojena tak to tak neruší ! :-) :-P Pak písnu jak jsem pochodil s tím LCD autorádiem který tam chci namontovat! Ps nechce mi někdo pujčit nenávratně 9.200,- kč ? :-) pak už by mi nic nestálo v cestě >:D kluk.kluk69@seznam.cz
30.6. už neplatí, doufám, že ho dodají alespoň do poloviny července. Počítal jsem spíš s polovinou června, jako že si dávají fóra. Ale vypadá to spíš tak, že mažou med kolem huby. Už teď jsem dost nasranej, ještě kapku a jdu si koupit jiný auto.
07.05.2007 Polsko - osobní automobil - Nissan Qashqai. Značka: Nissan. Typ/číslo modelu: Nissan Qashqai, model J10. Jedná se o modelovou řadu 2007. VIN začíná písmeny SJNF. Vyrobeno ve Velké Británii. Riziko - Nebezpečí úrazu. Ve zmíněných typech byla objevena vada spoje předního závěsu. Uvedená závada může vést k nestabilitě při řízení a způsobit také ztrátu kontroly nad vozidlem. Opatření přijatá ohlašující zemí - Výrobce podnikl příslušné kroky a vyhlásil svolávací akci.
To je jen tvůj subjekt. názor, dle ankety auto motor a sport je to naopak. Přečti si číslo 4/2007 str. 38, kde je Nissan a Renault? Bylo a je to způsobeno těma Almerama a Primerama. Snad se to teď změní!!!
uvažoval som na kúpou, ale aj keď by bol QQ presne také auto, aké by som potreboval, zatial ma odradilo:
1) nedoliehajúce vonkajšie plasty
2) audio bez mp3, ako som zisťoval iné ako nissan audio tam nepasuje, ale bolo by možné samostatne objednať ako náhradný diel rádio s mp3, ktoré je inak v balíku s navigáciou,, takto by stálo cca 20000sk, čo je stále veľa, obzvlášť, ked nemá usb alebo sd
3) dosť mäkké sedadlá,( chcelo by to vyskúšať ich na dlhej ceste,, možno zbytočný, ale mám voči mäkkým sedadlám trochu predsudok, ked som kúpil pohodlné mäkké kreslo do pracovne, za 2dni ma "seklo", a keď som ho vymenil za tvrdšiu ergonomickú látkovú stoličku, dobre sa na nej sedí aj veľa hodín,
Re: Měl jsem možnost vyzkoušet .. . . . náhrada Almery Ti
Kvůli zimě moc čekat nemůžu, ale možná jsem moc brzo prodal skoro nový auto. Každopádně dám vědět, na co jsem kápnul. Byl bych moc rád aby mě to nemrzelo.
Re: Měl jsem možnost vyzkoušet .. . . . náhrada Almery Ti
Díky za tvoji výtku, ale neberu to jako osobní útok. Jen si myslím, že konstrukční "nedostatky" jsou věc subjektivního názoru a jestli v autě není rovné dno kufru, nebo se neposouvají zadní sedačky, neberu to jako nedostatek, protože to tam nepotřebuju. V opačném případě bych hledal auto, které tyto "nedostatky" nemá. Samozřejmě, že si však všímám nedostatků v kvalitě zpracování, nebo ve výbavě. Vadí mi, že MP3 dávají jen do balíku s navigací, ale to musím, ač nerad, oželet pro jiné, podstatnější přednosti QQ. Kvalita na kusech, který jsem zkoušel byla mimořádně dobrá, ale může být, že některý kousek se nepovede (doufám, že na něj nekápnu) a potom to odradí. Stalo se mi to kdysi u Mondea, že bylo mizerně zpracovaný. Dál jsem si ho nevšímal a jistě jiný kusy byly dobrý, když se tak prodávalo. Každopádně ti přeju, aby sis vybral dobře a měl z auta radost ať už bude jakékoliv. Dej pak vědět. Zdravím
Re: Měl jsem možnost vyzkoušet .. . . . náhrada Almery Ti
nemusis vsetko hned brat ako osobny utok :-) Mna to auto zaujima a mozno si jedno kupim, ale chcem vediet aj jeho nedostatky, predtym ako pride k nakupu. Teraz jazdim audinu ktora stala viac ako dva full kaskaje, ale nedovolil by som si o nej tvrdit ze je bezchybna, len preto, ze ju mam...
Re: Měl jsem možnost vyzkoušet .. . . . náhrada Almery Ti
Mně sedačky taky seděj a kůže klouže míň než v některých autech s úplně hladkou kůží. Srovnávat QQ s Tinem je je divný Tino je horší Scenic a QQ je úplně něco jiného, navíc 4x4. Jak říkám, kdo chce kufr s rovnou podlahou při sklopených sedadlech, měl by se poohlídnout jinde. Tohle je auto pro něco jiného než tahání koberců, nebo převážení půlky kvartýru na chalupu. Když mě auto nebere, tak si ho nevšímám, ale vidíš, že tady některý snášej jen samou kritiku aby prudili. To bysme mohli taky diskutovat nad novou Ladou, která se nám nelíbí, ale proč potom.
Měl jsem možnost vyzkoušet .. . . . náhrada Almery Tino,
Velmi spatná prední sedadla ze ktrerých mám pocit, že vypadavam, velmi, velmi měkka a kluzka, vzadu je nad hlavou dost malo mista (mam 186cm), chybí nastavení zadní lavice. Záporem je nerovná plocha ložného prostoru při sklopených sedadlech. Cena za 4x4 je u místního dýlera dost vysoká.
Taky nevim, co to má s tou spojkou znamenat. O poddimenzování nemůže být řeč, ale o způsobu jízdy, řazení a zacházení se spojkou bysme se bavit mohli. A vo tom to asi bude.
Ještě jsem mluvil se synem, který byl včera zase u Nissana, tentokrát v Plzni a říkal, že se obzvlášť věnoval kvalitě interiéru a exteriéru a zpracování se mu moc líbilo, narozdíl od některých jiných značek, takže to není jen můj názor, ale asi se jednalo o výjimku, nebo bylo auto poškozené. Spíš by mě zajímalo kam napsat, aby si u Nissana uvědomili, že dávat MP3 do balíčku s navigací je nešťasné. MP3 je korunová záležitost pro výrobce, ale dost velká motivace pro zákazníky. Nenašel jsem však adresu a u dovozce mě nějaká asistentka neuměla dát odpověď. Snad se nějací kompetetní strejdové zabývají nazory potencionálních zákazníku a třeba i čtou na internetu. Zatím ahoj.
..ten QQ, čo som videl ja, mal doslova akoby zalomený a odstávajúci roh na vonkajšom plaste v dolnej časti dverí, akoby sa zachytil pri otváraní dverí.., a celkovo to vonkajšie oplastovanie nedoliehalo.., hneď mi tak napadlo, koľko soli zo zimných ciest sa tam bude postupne ukladať.., snáď to bol len tento jeden kus..
To s tou mp3 máš pravdu. Už to tam mohlo být za ty prachy. nevím, jestli by nešla mp3 přes Bluetooth. Jinak dost koukám na kvalitu a viděl jsem hodně QQ hlavně v Německu a u nás asi 5 kousků. Schválně jsem si na to dával pozor, protože kdysi se mi nezdála kvalita u poslední Primery, ale tady bylo všechno O.K. Možná, že už se v tom hrabali a neudělali to pořádně. Ty předváděčky dostávají zabrat a protože jsou pojištěný, tak jsou často nabořený. Viděl jsem předváděčku Vitaru a moc se mo nezdála, hlavně proto, že mi jí nabízel. Potom z něj vypadlo, že jí v terénu koulel přes střechu. Zrovna tak jsem viděl předváděčku Lagunu na šrot a za měsíc už jí zase nabízeli. Navíc u předváděček mají často vypnutý tachometry a potom to prodávají s 5ti tisíci a je tam 30.
pekné auto, ale to audio bez mp3 je veľký nedostatok,neviete niekto,či je možné dať tam iné radio s mp3 a usb..,, aby ostalo zachované ovládanie na volante? ..obávam sa že nie.., teda človek si môže vybrať mp3 alebo dobré ovládanie..alebo brutálne drahý príplatkový balík..,, videl QQ vystavené a plasty na dverách neboli veľmi presvedčivo upevnené..dokonca jeden roh odstával.., všimol si to niekto na inom kuse auta? vďaka za nazor
odskusane na almere aj x-traili, ked sa tomu chvilu dava zahul, tak smrad jak v opicarne. Ta spojka jednoducho bola poddimenzovana. Na lezernu jazdu v pohode, ale ak si uz kupujes silnejsi motor a ponahlas sa alebo chces len blbnut, tak by si mal moznost to vyuzit. Naco mi je potom z 0-100 za 10,2 ked je zakaz pouzivania :-)
Nechápu, co to má znamenat " klasický neduh Nissanů". Ještě jsem se s tím nesetkal, že by se pálila spojka, ale jestli někdo zkouší auto jak závoďák a prudce akceleruje, tak musí lovit v jiných vodách, protože takovej způsob ježdění se k civilnímu autu hodí asi jako adidasky ke smokingu.
Zkoušel jsem ho několikrát u nás i v Německu. Táhli jsme ho i do lesa a do kopců a jevil se fakt výborně. Jinak bych do něj nešel. Má výbornej rejd, se kterým jsem se ještě nesetkal. Prostě se otočí na kousku. Už jednou jsem se zmínil, že je tvrdší, ale pro cestování to je spíš plus :-)
Ta spotřeba je u předváděček vyšší, ale to proto, že se s tím courá okolo autosalonu a po městě a navíc je motor syrovej. Každej, kdo si to chce zkusit, tak tomu dává kouř, aby si to užil, ale až se s ním bude jezdit normálně, věřím, že spotřeba půjde tak na 8,5l. Čau čau klucí
ok, dodge som neskusal. Skusal som kaskaj s dvojlitrovym benzinom, pretekar to nie je, ale je to prijemne vozenie. Teda az na to ze na palubovke svietila spotreba cez 10l :-)
Ty tomu opravdu ale vůbec nerozumíš. TDI od VW, to by byl úplnej konec auta.
Musejí tam dát výkonný , kultivovaný,spolehlivý a hlavně tichý motor od Renaultu.Porovnával jsi někdy chod a zvukový projev??? Asi ne, proto takhle kecáš. Navíc se podívej, jak jsou spolehlivé motory TDI 2,0 TDI!!! Viz. Auto-Tip č.3/2007 - test na 100tis.km - nejnespolehlivější auto i motor!!!!!!! Prasklé hlavy, turba v *, (múj kamarád s TDI 2,0 rovněž nedojel do Anglie-podělané součástky v turbu.)A navíc, kterej vůl by si v dnešní době koupil takovej žentour a navíc ještě s řemenem (jestli víš, o čem je řeč)?
Takový strašný motory od VW se jen tak v dnešní době nevidí, ale hlavně NESLYŠĎ !!!
Zkoušel jsem i Dodge a motory má lepší opravdu jen papírově.
Auto je kus americkýho hnusu. Jestli myslí, že to doženou výklopnýma reprákama, tak se pletou. Na to můžou nachytat akorát připitomělý americký puberťáky. Nevím, proč se cpou do Evropy. Auta maj humpolácký jak Rusáci.
nissan "kaskaj" vz. dodge caliber; who's the winner?
co si myslite?! cena dodge zacina v najzakladnejsej vybave-1,6l motor niekde okolo 550 000,-SK. Neviem ako je to v CZ
Řešíš to dobře. I já jsem uvažoval o Vitaře než jsem poznal Qashqaie. Zkoušel jsi jí? Na silnici velká bída.
Škodovky jsou pro lidi bez fantazie, asi jako každej WV. Dobře si udělal, že jsi jí ani nezkusil. S těma cenama by se měla bojkotovat. Chlubí se spolehlivostí a ona i slavný WV jsou věčně v servisu. Tak ať ti to vyjde a potom napiš dojmy. Zdravím všechny.
Jak píšeš, ten benzínovej dvoulitr mě taky dostal. Předtím jsem jel v SX4 1.5 benzín a 1.9 nafta (1.5 se mi zdála v kopci zdechlá, 1.9 ukřičená, auto na můj vkus dost poskakovalo po našich rozflákaných okrskách, má tvrdší podvozek, byl jsem zvyklý na Thalii, která je měkká), jel jsem ve Forestru 2.0 benzín, auto technicky fajn, akorát za ty prachy můžu mít kvašku v daleko lepší výbavě a s pro mne lepší vizáží (permanentní AWD nepotřebuji, nejsem závodník, AWD potřebuji v zimě na špatně udržované obecní cestě, která je do kopce). Ale jakmile jsem se projel v kaškaji, byl tam proti předchozím motorům znatelný rozdíl k lepšímu. Robka sice chtěla Vitaru, ale jako jediné vozidlo v rodině je to pro mne moc terénní a krabicové. Uzažoval jsem i o Octavii 4x4, spočítal jsem cenu ve stejné výbavě jako Qashqai Tecna Pack, a zjistil jsem, že je podstatně dražší, tak jsem se ani nebyl projet. A navíc asi každé páté auto u nás na cestě je Octavia. Mimochodem, Thalii jsem si koupil proto, že byla o cca 70tis. levnější než Fabia ve stejné výbavě. Škodovka má u nás holt moc silnou pozici, drží ceny vysoko. Naštěstí jsou dostupné i u nás kvalitativně porovnatelné alternativy za nižší ceny. (pro rejpaly: moje Thalia po 5,5 roce provozu kromě dvouletých prohlídek vyžadovala pouze opravu bubnové brzdy, když jsem v zimě utrhnul obložení, a u auta s "nejnižší" cenou design neřeším). Uf, to jsem zajel do vedlejší uličky. Takže podstatné: subjektivní dojem z jízdy Nissan Qashqai 2.0 benzin velmi dobrý, tichý motor, dobře sedí na cestě, nerovnosti na vozovce jej nerozhází ani nevyklepou posádku.
Díky, až mám i tenhle minitest a spoustu dalších.
Prostě mě to zajímá, ale někde kecaj hotový nesmysly. Třeba v Autocaru, že jsou v autě lesklý plasty. To není pravda a všude plasty a zpracování hodnotí v superlativech. Nejspíš mu dali auto, kde nastříkali palubku nějakým "dobrým" copkit sprayem a potom se to leskne jak psí kulky i ve Ferarri. Kolega dole píše o první jízdě a píše to dobře. Tak to je. Nikdy nedám na první dojem, protože je plnej euforie, tak jsem to zkusil už asi 5x a je to lepší a lepší. Je naladěnej spíš do tvrda, což je pro jízdní vlastnosti dobrý, ale těm, kteří měli např. francouzský měkký auto, jako já do teď, (novej Megane Grandtour) to může připadat hodně tvrdý, ale podruhý už paráda. Čau čau. Milan (Caligula)
Dneska jsem měl možnost se svézt s Qashqaiem tekna 4x4 benzínový dvoulitr a musím konstatovat,že ten motor je úžasně sametovej,přitom měl najeto jen 110 km.Krásný přehled a výhled,suprový velký zrcátka ,moc příjemný sedadla.Kolem a kolem,myslím si,že to je moc povedený auto
Když nemáš navigaci zvlášť, tak jí ber, ale 65 litrů je hodně. Mám navigaci TomTom v češtině, je vynikající a aktualizace nejsou tak drahý. Tuhle jsem chtěl vzít kvůli couvací kameře, ale ta je nad SPZ a jakmile na ní cákne jen jedna špinavá kapka, nic tam nevidíš, tak jsem si to rozmyslel. Park. senzor tenhle problém nemá. Navíc aktualizace vestavěných navigací stojí mezi 7 - 10 tisíci korunami. O češtině si můžeš dát jen zdát, ale to zase není takovej hadicap. Škoda, že není zasouvací, bude lákat blby ke zlodějně, ikdyž jim to potom bude nanic. Jinak tahle navi funguje moc pěkně, rádio ukazuje bezva stanice, kamera, dokud není špinavá, super a telefony ukazuje taky špičkově. Ještě si to nech projít hlavou. Přenosnou navi schováš, můžeš jí brát z auta do auta, má češtinu, je dotyková a Bluetooth na ní pracuje bezvadně. Cena do 20 litrů. Mám s ní výbornou zkušenost.
Až budu auto mít, dám vědět nějakou zkušenost. Zatím čau!
No, o autíčko je doopravdy mela, v Německu by bylo o něco dřív. Problém, je, že čekat moc nemůžu. Nevím, jaká bude zima a tady v horách při rychlosti práce našich tech. služeb bych se nemusel s dvojkolkou dostat domů. (jako už kolikrát) To už je vžycky loterie, počkat si, hlavně některé facelifty mi potom přijdou dost nešťastné. Chtějí udělat změnu za každou cenu a výsledek je žalostný. Myslím, že ty nejhorší dětské nemoci vychytají než na mně přijde řada. S Tiidou ale taky chybu nikdo neudělá. Zdravím
V tom případě mi připadá daleko rozumnější počkat si s objednávkou až někdy na konec roku a mít autíčko hezky příští rok na jaře a to už i s vychytanými nějakými těmi chybičkami ... Leda by mě ještě mezi tím zviklali uvedením Tiidy ...
To jseš na tom dobře. Včera jsem si objednal 4x4 2.0 Acenta Pack CVT a termín přelom srpna a září. Hrůza. Několikrát jsem se s ním projel a teď to čekání.
Mám podobné pocity jako když se za komančů přespávalo ve frontách na fáčka - včera jsem kvašku objednal (4x4 benzín pack) a termín dodání 30.6.2007 !!!!
Tvrzení o QQ jako náhradě Almery vydal marketing Nissanu, ne já, stejně jako asi 2 roky tvrdí, že Tiidu nepustí do Evropy, až teď prosakují přes dealery údajně informace, že Tiida přecejen bude. Jestli víš něco víc, tak to sem prosím přidej. Jestli je snaha Nissanu nasadit model "napříč třídami" dobrá a jestli bude úspěšná, to uvidíme asi tak za rok.
Samozrejme, ze na to můzes mít svuj nazor a je to spravne. Ja jsem jezdil s tim v hnede kuzi a nemyslim si, ze je oskliva, naopak, je jina nez ty okoukane a myslim velmi kvalitni, pevna a barva nezvykla, coz je dobre. Provokuje, nenechava lidi lhostejny, bud jsou pro nebo proti. Dobrej tah. Az dostane patinu z puzivani bude hodne in. Ne kazdy chce interier jen cerny a kuze jsou kvalitativne stejne. Uznavam,ze látky jsou take krasne, ale nemuzes k nim mit vyhrivane sedacky. Jsou fajn, kdyz trpis na zada. Jsem moc rad, ze se nam vetsine auticko libi a ze pro nikoho neni uplne dokonale. Meli bysme z toho mindrak, protoze ani my nejsme. Nebo jen ja? Radsi mluvim jen za sebe.
Ahojte vsichni. Je to tady slusne a to se mi libi.
aj podla mna je to super, ale videl to niekto z vas aj v kozi ? alebo len ja sam som mal tu moznost, mne tiez povedal predajca ze ked chcem na objednavku tak si pockam aj 3 mesiace! alebo ked sa uspokojim s inymi narokmi co sa napr. tyka farby atd tak aj hned napriklad to co som skusal - predvadzacie.
Latku som len pozeral v 1.5dci a vyzerala lepsie, mal som moznost vidiet /skusat 2.0B v hnedej kozi, a ta bola otasna !! nechapem ako si to niekto mohol dovolit pri aute za 1mil.sk!!
Na 80% to vyzera,ze moja Almerka dostane mladsieho bratricka.Musim suhlasit,ked som to prvykrat videl na zivo,tak mi to vyrazilo dych.A kazdy kto tu kyda,ze to auto je taky nemastny mix,tak musim povedat,ze presne splna moje predstavy-nie zbytocne velke ako SUV,vacsie ako hatchbak,vyssi posed,super vzhlad...Myslim,ze sa asi Nissan po case trafil do cierneho!
Rozhodně si nemyslím, že ho nissan nabídl jako náhradu almery.Cenově i velikostí se jedná o něco zcela odlišného..Tento vůz stojí napříč třídami a to je dobře.Je to něco jiného než běžné vozy. Každý si jej má vyzkoušet a pak psát své závěry. Parkovací asistent není problém, mají ho i jiná auta .Náhrada almery bude zcela jistě Tida, v Japonsku již delší dobu v prodeji.
Presne tak, kdo ho nevidel v reale, tak by tu ani nemel nic komentovat. Je to uplne neco jineho, take dostane moznost parkovat v me garazi. V plny vybave v automatu se na nej musi cekat do zari. To je zle. Budu se dlouho tesit. Manual do dvou mesicu, ale je taky vybornej. Uz jsi s nim taky jezdil? Je to parada a ta strecha! Zpracovani na :yes:, materialy na :yes:. Ach Nemci Nemci, zase budete propoustet. Porovnavat mit Schinken Golf alias nuda je mimo misu. Ale pro zaryty VW patrioty dobry. Hlavne, ze to ma TDi.
O nic nejde, ja to zle zaradil ;-) ..jinak, vyse psal pali, ze prodejce mu vyvratil, ze by QQ byl nahrada za Almeru. ..jinac, nekde uz jsem se tady zminil, ze osobne bych treba do QQ nesel, tu "citovou volbu" si muzes vztahnout obecne na auta tohoto typu. Ale souhlas, tohle by bylo na dlouhou diskusi.
Mas pravdu, plno lidi kritizuje a maji ty reci jen z druhe ruky. S Nissanama mam vlastni zkusenosti a kdyby vsechna auta byly tak spolehliva, tak pujdou servisaci po zebrote. Ono je dulezite jak se k tomu taky clovek chova.
Promiň, nikomu zalíbení v QQ neberu, jen docela pragmaticky doporučuju všem zamilovaným, aby si uvědomili, že rozměrově je to srovnatelné třeba se Scénikem apod., odkud je taky hezký výhled do krajiny a vyšší posezení. (Jinak už první testy upozornily, že výhled z QQ dozadu je problém a chce to minimálně asistenta). Plus, provedení 4x4 je pouze s 2.0 dieselem za nejdražší peníz. Možná by stálo za to vzít před rozbitím prasátka tyhle věci v úvahu. Samozřejmě, pokud chce někdo QQ především jako výraz "lifestylu" nebo životní změny, pragmatické důvody odpadnou jak suché listí... Ale pořád se vracím k tomu, že nám marketing QQ předložil jako náhradu za Almeru...
Dobrá, nechme to plavat. Opravdu bychom se mohli zase dál kočkovat, kolik lidí má chalupu v takovém buši, že se tam na normálním podvozku nedostane, a když už, jestli není lepší si za ty peníze pořídit opravdické SUV. Plus, že QQ je 4x4 pouze v nejdražší verzi, zbytek verzí je jen 4x2 s větším větrem pod sukněmi. Ani já Vám Vaši volbu neberu. taky si kupte, co chcete :-) Už jsem tady jinde napsal, že se mi QQ ba i celkem líbí, není to z mé strany žádná zavilost. Uvidíme tak za rok, co na to trh.
:-) To je samozrejme nekonecna diskuze. Muzete si koupit hatchback se svetlou vyskou 14cm, protoze jezdite vetsinu casu po Praze, ale pak se vam muze stat, ze na tu chalupu proste nevyjedete (QQ sv. vyska 20cm a to uz je znat). Vy si kupte co chcete, ale na tom, ze to auto je rozumny napad, ktery tu chybel, a ze si najde spoustu zakazniku typu o kterych pisu vyse, na tom nic nezmenite
Když tak tu vypiš seznam těch, co v Evropě vyrábí auto, kategorie TIGI, resp. Qašky, to bude myslím smysluplnější argumentace, nemyslíš? Tak já čekám, Klaudie :-)
To je pravda,
Vitara má jen novou vizáž, ale zastaralý motor a interiér. Na silnici je líná. Přes 2T váhy.Ale pozor, kam se hrabe na Korejce. Jak Sportage tak Tuscon mají mnohem lepší motory a lepší interiéry.Quasqai je přesně to co rozumný zákazník potřebuje. Dostat se na ryby a na lyže a nevozit s sebou zbytečně 7 metráků váhy navíc.Řádně si sjet s rozumnou spotřebou a včas ubrzdit.
Milý příteli,
v manuálu Vašeho automobilu je tolik zkratek, že jste si popletl ABS s ESP. Navíc, kdybyste měl ABS, měl byste zcela určitš delší brzdnou dráhu než bez ABS. Pomohlo Vám to jen nedostat smyk při brždění, ale nezkrátilo to ani náhodou brzdnou dráhu.
Nejel sem s tolika autama proto srovnavam S hondou Jazz :) Jinak kdyz sem NOTE poprve videl tak sem ho musel dvakrat obejit abych zjistil ze to opravdu neni TIIDA. TIIDA je jen o kapanek vetsi a jsou 2 verze.. sedan a hatch. Konkurence k Civicu - asi jo ale civic je nizky. tiida byla takova vysoka... :-) www.nissan.com.au/tiida/
spis by se noa almera libila jako americky nissan sentra ale zatim se ho nevidel
Prodejní trhák to nebude, minimálně do změny názvu. Ale to už bude první vlna potenciálních kupců pryč, tedy těch co chtějí prostě novinku. Tím názvem dává Nissan najevo naprosté pohrdání evropským trhem. Prostě hloupá chyba, do dvou let bude jméno podle mně jiné. Jinak je to auto super ...
Nissan ma co ponuknut,ale ide o politiku Renaultu,ktora ho v Europe odsunula na terenaky,pozri si ponuku v USA a budes prekvapeny!No,stalo sa to co som ocakaval ked sa spojili so zabaozrutmi.Ale toto auto sa mi moc paci,uz mi chlapci z Nissanu jeden slubili,len mam obavu z europskej kvality a francuzskych motorov.
Porovnavas hrusky s jablkami, t.j. QQ vs. Octavia. To je nezmyselne porovnanie. Ak porovnas QQ napr. s Tusconom ktory je rozmerovo skoro rovnaky, aj ked ma Tuscon hodne vacsi batozinovy priestor tak unesie skoro rovnako 429 kg! Podobne napr. Toyota RAV4 unesie 465 kg. Takze tych 410 kg je pre mensieho QQ s mensim batozinovym priestorom priemerne, urcite sa nejedna o tragediu, resp. o nicom...
A odkial vies to svoje o kvalite Nissanov? Jazdis nejakym alebo niekto v tvojom okoli? To akoze co je vyrabane v Europe tak je smejd? Trochu sa prebud, uz je den...
Užitečná hmotnost vychází jako rozdíl mezi pohotovostní a celkovou hmotností. Skutečně se nejedná jen o 410 kg a je závislá na výbavě.Lze si ji tak jednoduše vypočítat i ze stránek nissan.cz
Tak o tej spolahlivosti Nissanu viem svoje :-(
Kvalita a Nissan to uz davno neplati - spytajte sa, ktoréhokolvek dealera v CR/SR. Jedine japonske vozy, ktore este maju kvalitu jap. Nissanu su: Murano, X-Trail a 350Z!!. Ostatne su vsetko vozidla vyrabane v Europe / Spanielsko, Anglicko/. :no:
Promiňte , ale myslím si , že pro některé je to ideální volba - vyší posed, dobrý výhled, pohodlnost,nepříliš rozměrné ( garáž to snese) dobře udělaný interiér a především jiné než šedivý průměr !!!!!!!!!!
Přesně tak, na německých stránkách Nissanu jsem našel PDFko, kde je už. hm. uvedena v rozmezí min. 361 kg až po max 529 kg - v závislosti na motorizaci a výbavě.
Ty mas velmi rad rozpravky, ze? Tazko nejaky VW rozhybe trh, hlavne ked pride na trh skoro posledny. fauwé je jaksi casto posledny...taktika zbabelcov cakat v uzadi ako sa trh vyvinie a nova trieda uchyti a potom prist velkolepo s "novou triedou" a byt zrazu "tahunom" segmentu. V kazdom pripade bravo Nissan...
Za barbara by som skor pasoval Teba. Primera je mimoriadne pekne, technicky na vy sokej urovni a najma kvalitne a spolahlive auto. Problem v predajoch je inde, ciastocne v nadsadenej cene...
Tak promiň, Tome, že jsem to vztáhl na sebe. A promiň podruhé, nejsem apriori zaujatý proti QQ, já o tom autě prostě uvažuju a hledám odpovědi. Zatím se mi jeho univerzalita jeví víc jako kompromis, taková sbírka ústupků ve jménu vytvoření novinky, ale třeba časem změním názor. Každopádně QQ má podle prohlášení výrobce nahradit Almeru, a to je mě výchozí měřítko a z toho srovnání pro mě vychází jako náhrada neodpovídající a dávám větší nadějí Tiidě (už jsme o tom vedli s pár lidmi řeč nahoře). Do úvah o QQ jako citové volbě se ale s tebou pouštět nebudu, to bychom odbočili jinam. :yes::-)
Na www.nissanclub.cz/…ticle_detail.php?id=… jsem našel úplně jiné údaje o užitečné hmotnosti, tak kdoví, jestli se tu nakonec nedohadujeme nad nějakou chybou v údajích.
Vsak v pohode, vsetci tu dobre vieme ze existuje skupina ludi, ktori maju mentalny problem s SUV, lebo oni sami nikdy v zivote na take auto nebudu mat. Tazky udel, po tom ako si museli s tazkym srdcom priznat ze v luxusnej triede a v Mercedese ani Lexuse sa v zivote vozit nebudu, a tu hned zase BUM! je tu dalsia kruta rana v podobe triedy aut na ktore oni mat nikdy nebudu. Tak si to aspon liecia vymyslami o kompleoxch majitelov SUV a nebezpecnosti.
Tak Avantime byl takovy "pokus", takove "UFO" mezi auty, ale ruzne preudo-SUV, allroady, crossovery apod. jsou prece zabehnuta vec. Urcite, zvysenim nosnosti by se Qashqai presunul vice do te ci one "skatule", to jiste. Uz jsem k tomu zminoval neco vyse.. mozna je tam nejaky konstrukcni problem, ja opravdu netusim. Kazdopadne bavim se o autech typu tohoto Nissanu spise obecne. Do Qashqaie jako takoveho bych nespise nesel, ale radeji nerikam proc, at to pak pro nekoho neni "hozena rukavice". (navic to nesouvisi ani s nejakou vyhradou k tomuto typu aut, takze je to mimo misu).
No to, že existuje nabídka, zdaleka ještě neznamená, že k ní je i poptávka. Třeba zrovna Renault by s modelem Avantime mohl vyprávět ... Prostě se mi zdá, že pouhým zvýšením nosnosti někam na 500 kg by Nissan pro Qashqai získal daleko více zákazníků. A těm, co v něm budou jezdit sami, by to nijak výrazně vadit nemělo.
Pouze jsem reagoval na to hromadne povzdechnuti nad nosnosti. Neadresoval jsem to tobe, jen jsem to zaradil na konec celeho vlakna (ale melo to patrit spise tomu prvnimu co to nacal, to souhlasim).
Abych ale presel k veci.. ptas se co te ma presvedcit uprednostnit recenzovane auto a jeho obdoby pred "klasikou". Ja si myslim, ze nic a ze jsi uz davno presvedceny. Presto je tady spousta lidi, kteri to vidi jinak a je tyto auta presvedcovat nemusi. Nemyslim si, ze tyto "ani to ani to" auta jsou nejakym pokusem automobilek prijit s necim jinym, bez ohledu na uzitnou hodnotu pro konkretni skupiny lidi. Po techto autech je poptavka, jinak by nevznikla nabidka a vubec se nesnaz uvazovat nad racionalitou volby pripadneho kupce. Me se tyto auta treba jen proste libi a rad s nimi jezdim, je to urcity styl, jiny, nez oslovuje tebe jenz v aute hledas i prakticke vyuziti. Zkoumas, jak se daji sklapet sedadla, jaky to ma kufr, kde to ma teziste.. mne to proste nezajima, protoze vetsinu casu stravim za volantem a zbyvajici 2-3 mista budou volna. Mozna se zhrozis, ze mne nezajima teziste - jeden z rozhodujicich faktu pro jizdni vlastnosti na silnici, ale jiste vis, ze v zatacce se s tim zajiste nepreklopis a drifty ja jezdit nepotrebuji. Navic, nekdo rad sedi dole, nekdo nahore a s pocitem (do jiste miry) falesneho bezpeci.. i tohle se da brat v potaz jako jeden s aspektu a az cas ukaze, jestli pomine nebo ne, ale osobne si myslim, ze B je spravne. Uz jak jsem uvedl vyse, kazdemu se totiz zamlouva neco jineho a predstava, ze ve mestech budeme mit same mastodonty je celkem nerealna. ...takze jak rikam, nepresvedcuj se necim co ti neni po chuti, mas jine priority a jine pozadavky na auto, ktere ti tento Nissan nenabidne.
Chcem tuto debatu v kratkosti uzavriet mojim poslednym prispevkom,
s nasimi aj vasimi predajnymi cislami ,mozu byt vsetky tieto
nase nazory vyrobcovi hlboko ukradnute ,ich zaujimaju trhy kde jazdi jeden a najviac dvaja s batozinou a pre tych je to urcite
zaujimave auto, aj ked 4x4 mi vzdy rezonuje ako robustne a mocne
auto,este ze maju tie Pathfindery a Patroly.Caute.
Tato reakce nedokáze ani správne opsat geografický pojem. Pohorí, ke kterému se vztahuje jméno Qashqai, se jmenuje Zagros a ne Zargos. Ne ze by to bylo dulezité, ale kdyz neco delám, mel bych to delat porádne.
Ta Škodovka je tragedie, Škoda má asi velké problémy a asi i celá VW, a to i s kvalitou.Podívejte se na spolehlivost vozů TDI i benzínů po 100 tis.km, poslení VW Touran a pak Polo!!! Jeho motory jsou v současné době HRUZA !!!
Myslím, Tome, že mě špatně čteš. Mluvil jsem o tom, že to auto je jako celek kompromis. A ptal jsem se po argumentech, které mě můžou přesvědčit, že si ho mám koupit raději, než některé auto s jednoznačným posláním. O náklaďáku, traktoru a dodávkách se opravdu nebavím, mluvil jsem o kombíku a ještě tak o MPV a nemyslel jsem přitom na žádnou svépomocnou stavební ani stěhovací činnost, to sis tam dopsal sám.
ako vyznam sa do aut asi tak priemerne,ale aby auto,ktore ma pohon na vsetky 4 malo nosnost iba 410 kg,myslim,ze je to dost onicom,ved si zoberte aku nosnost na octavia, ktora pritom vobec nevyzera ako auto do terenu...rodiny si vacsinou kupuju taketo auta aby nieco vydrzali a uniesli!ale ak si toto auticko niekto chce kupit len na frajerinku tak v poho...ale nic proti - ved design ma celkom pekny ;-)
Tohle je tezko. Osobne se mi zase nezda rozdil 70kg nejak rozhodujicich. Ve me treba Qashqai ani nevyvolava pocit nejakeho auta na hromadne presuny osob na stanovani do Chorvatska... na tenhle Cesky sport existuje spousta praktictejsich kombiku. Tohle neni nahrada za kombi, je to proste vetsi pohodlne auto ne nejaky pracant. Pro tu nosnost meli konstrukteri urcite nejaky duvod, akorat my tezko vymyslime kde toho psa zakopali. Rekl bych, ze ta Micra je co do nosnosti vzhledem k jeji velikosti spise predimenzovana - nalozit Micru na bezmala 500kg, no to nevim kam bychom to tam dali a jak by se citilo osazenstvo. Je to vsechno o ucelu za jakym si kdo to auto koupi. Tady u nas mame potrebu velke auto vyplnovat velkym nakladem ..a cim vetsi auto, tim vetsi naklad. Pokud tohle neprovozujete, tak vas tech 70kg prece nemusi trapit ;-)
Samozřejmě že přeháním. Ale vážně mi připadá podivné, pokud mrňavá Micra z roku 1996 má nosnost 480 kg, zatímco automobil, tvářící se jako vůz vhodný pro rodinnou dovolenou, má nosnost pouze 410 kg. Já se stejně nejvíc vozím sám nebo se dvěma psy majícími dohromady něco přes dvacet kilo, žádné náklady nikam nepřevážím, ale stále mi těch 410 kg na takovéto auto připadá strašně málo. A kategorie vozu, na kterou se zaměřuji, je "CVT". To víte, síla zvyku, po deseti letech s CVT v Micře bych rád měl stejně kvalitně řešenou CVT i v dalšm voze.
Presne tak ..navic, kdyz uz jednou za rok z nouze dojde k situaci, ze teticka prekroci mez o 50kg, tak pochybuji, ze tomuhle autu na miste upadnou kola. Pokud ale hodla clovek v takovem barbarskem obsazeni jezdit denne, at hleda jinde.
Jde o to, že ten kdo potřebuje auto pro nadměrnou tchýni, kterou ještě musí vozit, měl by jí říct, ať mu dá na autobus. Prostě na trhu je tolik aut, že si každý může vybrat podle svého vkusu nebo potřeb, nejlíp obojího. My jezdíme dva, někdy s vnukem, takže pro nás v kopcovatým terénu, kde se v zimě moc neprohrnuje, ideální volba, ale to neznamená, že musí všem vyhovovat. Prostě, fakt si každej může vybrat. Když na to je. Když není, nedá se nic dělat. Taky jsem byl dlouhý roky v takové situaci. Myslím, že bychom se měli bavit o kladech, protože v opačném případě to neřeším a podívam se po něčem jiném.
Jde o to, že ten kdo potřebuje auto pro nadměrnou tchýni, kterou ještě musí vozit, měl by jí říct, ať mu dá na autobus. Prostě na trhu je tolik aut, že si každý může vybrat podle svého vkusu nebo potřeb, nejlíp obojího. My jezdíme dva, někdy s vnukem, takže pro nás v kopcovatým terénu, kde se v zimě moc neprohrnuje, ideální volba, ale to neznamená, že musí všem vyhovovat. Prostě, fakt si každej může vybrat. Když na to je. Když není, nedá se nic dělat. Taky jsem byl dlouhý roky v takové situaci. Myslím, že bychom se měli bavit o kladech, protože v opačném případě to neřeším a podívam se po něčem jiném.
Ja normalne taky nepotrebuji ESP, ale v aute ho mam a kazde moje dalsi auto ho mit bude. Dam mu prednost pred hlinikovymi koly, vyhrivanymi sedackami, kozenym interierem, ... Nakonec ve verzich aut prodavanych v Nemecku je ESP i v te nejmene vybavene. Ja jsem ho prakticky vyuzil za dva roky jenom jednou, kdyz jsem se na dalnici v Nemecku pri rychlosti asi 150 km/hod dohadoval o cemsi s manzelkou nevenoval jsem se moc rizeni a najednou vidim, ze auta kus prede mnou skoro stoji.
Diky ESP jsem to za strasneho smradu z pneumatik ubrzdil a jeste mi zbylo par desitek metru. Bylo to pro mne ponauceni. Ale i tak hci rici, ze ESP neni v aute proto, ze by clovek bez neho nemohl jezdit, ale proto, aby bylo k dispozici pri chybe ridice.
..a neprehanite uz tak trochu ;-) ..ja si zas nevsiml, ze by kazdy v mem okoli vazil pres metrak a jestli v tomhle hodlate jezdit v 5-ti se psem a s haraburtim co jsem vyjmenoval vyse, tak jste si spletl kategorii vozu, na kterou se mate zamerit.
..a neprehanite uz tak trochu ;-) ..ja si zas nevsiml, ze by kazdy v mem okoli vazil pres metrak a jestli v tomhle hodlate jezdit v 5-ti se psem a s haraburtim co jsem vyjmenoval vyse, tak jste si spletl kategorii vozu, na kterou se mate zamerit.
A až budete prostorově nadměrně výrazné tchýni či či obstarožní tetičce vysvětlovat, že s vaší rodinou na ten výlet do jižních Čech už jet nemůže, i když je to auto pětimístné, protože to máme tatínek za 110 kg, maminka tedy jenom 85, ale Pepíček už není žádný drobeček a těch jeho 90 kilo něco vydá a Mařenka poslední dobou nějak přibrala, dokonce už má 65 kilo, to nám dává dohromady 350 kg, jo a ještě Badynek pojď sem, Badynku, tumáš kostičku, těch jeho 35 kg, to je teda jako už 385 kilo, a sama uznáte, tetičko (maminko), že Vy teda rozhodně vážíte víc než 25 kg ... Tak vidíte, že už s námi jet nemůžete.
Řekl jsi to naprosto správně, ale smiř se s tím, že většina Čechů to pochopit nechce. Čím víc se dá natahat na chatu, tím líp. Za bolševika čím víc nakradenýho. Nějak to v lidech zůstalo. Estetika tady moc neletí. Proto tolik milovníků neslaných nemastných pekáčů VW z Vlčího hradu. Mám souseda s 30tiletým děravým žigulem a ten to ví nejlíp, přestože doposud v ničem jíným neseděl. Říká, proč se na západě nenaučí dělat od Rusáků pořádný bytelný auta. Ani neví, že je to Fiat.Dávám ti :yes:
No a co, moje Micra z roku 1996 má užitečnou hmotnost 480 kg a taky ji nepoužím na převážení cementu na chatu. Jenže kruciš když je nějaké auto pětimístné a má slušný kufr, tak si do něj nebudu za pasažéry vybírat jenom anorektičky. 5 lidí po 80 kilogrameh dá 400 kg, jenže těch 80 kg má každej leda tak v trenkách, a oblečení už přelezou i těch 410 kg. Zavazadla si zřejmě pošlou poštou ...
Tohle auto proboha neni na prevazeni nakladu. Vam se zda ze jo? Vypada snad jako nahrada za dodavku? Proc si hned kazdy mysli, ze cim je to vetsi tim to musi vice odvezt? To je ten nas pokrivenej evropskej pohled, ktery povazujeme za jediny spravny. Za velkou louzi v takovem aute jezdi 1-2 lidi + obcasny nakup ze supermarketu. Kdyz nekdo potrebuje prevazet kazdy tyden na chatu sekacku, bojler, hrablo a suchy zachod, tak at si koupi dodavku ..kdyz potrebuju vozit cihly a jiny material na stavbu (protoze za dopravce nedam), tak mam kombik s taznym. Evropani vsude kam jedou potrebujou brat pulku baraku, ale tady neni stred sveta, je to o prioritach Qashqai neni traktor.
Jojo, jak už jsem psal nahoře - připraven na všechno a na nic pořádně. Takže na klasické kombi to nějakých 50-100 litrů kufru ztrácí, navíc je ložná hrana kvůli náhonu vysoko a kufr je relativně mělký. Sedadla nemají víceméně žádnou variabilitu - dokonce ani ten posun z Noteu ne, takže tady zase vedou MPV. Pravé SUV to taky není a kvůli zvýšené světlosti (a ve 4WD provedení i jinému rozložení váhy) to není ani pravý silniční vůz. To nemá vůbec nic společného s tím, že je mi to auto s odstupem času docela sympatické, jen mě zkrátka pořád nikdo a nic nepřesvědčilo, že tenhle druh kompromisu je lepši než "klasická" auta.
Právě proto tady diskutujeme, že. Já patřím k těm, kteří dávají přednost autu, které jednu věc umí opravdu dobře a v ostatních situacích se chová kompromisně, před autem, které je samo o sobě kompromisem, takže v žádné situaci zřetelně nevyniká.
Máte úplnou pravdu, já jel navíc v 1,5dCi, super to táhne, ale diesel je tam trochu znát.Škoda zadních opěradel, nejde s nimi skoro nic dělat. Trošku lepší by mohlo být řízení. Ve stříbrné barvě nevypadá dobře - je to takové laciné, jako ta kůže, jak popisujete. Jinak je to super auto a uvidíme jak to bude s tím silnějším dieselem a jeho CENOU !
SUV je auto, který je na městský provoz ideální, vyšší posez, lepší jízdní vlastnosti a komfort na dlažbě, přes koleje, výmoly, kanály a další vymoženosti zvlášť pražských komunikací, vyšší světlá výška ti pomůže ušetřit spodek při nájezdech na obrubník apod.. 4x4 je neocenitelné nejen na sněhu, ale i na mokru. A vedle aktivní bezpečnosti je tu ta pasivní - větší robustnost, tuhost kastle... K tomu dost velký kufr, prostor v interiéru... :yes: A bohužel vyšší spotřeba a horší parkování :no: Tak myslím, že pro aspoň 90% majitelů není SUV nebo pravý offroad žádný "p_e_n_i_s extender", jak říkají angličani >:D
S TIIDOU jsem jezil v lete v Australii. Je to sikovne moderni auto - zajmavy design, na muj vkus ale dost vysoke, takze se v zatackach trochu naklanelo. motor 1,6tusim nebo 1,5 jel hezky a velice tise. Celkove to auto odpovidalo dnesnim japonskym standardum. Jednoduchy interier. Rozhodne mi prislo o hodne lepsi nez Honda Jazz (a to mam hondy rad). Jedine co se tomu da vytknou je moderni design - evropani jsou dost konzervativni a nevim jestli se jim to bude libit. Je to jako s novou Maximou - do evropy poradne neprisla pritom v USA a Asii se skvele prodava
Ja QQ vcera videla na zivo a opravdu se to s SX neda vubec srovnavat. Je o tridu vetsi. Ty cisla jsou zajmave ale v realu je to opravdu o necem jinem. ak uvidis az ho potkas na silnici ;-);-)
Vidím to tak na tři dobře krmené čechy a basu piv...ideální auto na pánskou jízdu >:D P.S.a manželce vysvětlíš,že by si ji rád vzal,ale do auta se prostě nevleze... >:D
Copak kožená sedadla a vyhřívanou zadel mít nemusím, ale defacto platit 65000, pokud chcete tak běžnou všc, jako je přehrávání MP3, když loni jsem si do Micry dával rádio s MP3 za 5 000, tak to si teda snad dělaj p×del oni z nás. Třeba to bude někomu připadat na hlavu, ale to mi stačí jako důvod k tomu, abych si Qashqaie nekoupil. Nesnáším, když ze mě někdo dělá blbce. Nakonec i ty ceny navigací jsou dosti sprosté, přenosnou navigaci v pohodě koupíte do 20 000 a tady nevědí, co za ni chtít. No co, nakonec tam taky mohli dát rádio jenom s kazeťákem ;-) ...
Vazne nazor hodny "Odbornika". Proc by si nekdo mel velkym autem neco kompenzovat? To je skutecne omezena predstava. Me se treba takova auta proste libi.. nekomu se libi sportaky nekomu SUV. Taky je treba rozdelit SUV od offroadu - je to uplne jina kategorie aut pro uplne jiny ucel.
Suhlasim s prvou castou tvojho prispevku - nadherne rodinne auto, 4x4 za priaznivu cenu. Musim ale oponovat tej casti kde vyzdvihujes kvalitu Nissanu. Myslim ze po zacati spoluprace s Renaultom v Nissane kvalitu nehladaj - najme na tych komponentoch, ktore vyvinuli odbornici z Renaultu... Hovorim z vlastnej skusenosti : moje prve auto Nissan Almera /benzin/ bez jedinej poruchy 140000 km, potom som dostal sluzobnu Primeru 1.9 dci - uzasne auto, vynikajuca spotreba ale bohuzial len po 45000 km. Potom to zacalo :turbo, vstreky, EGR ventil, cerpadlo + zacala blbnut elektronika. Vsetko v rozmedzi 15000 km. Auto sice v zaruke ale furt v servise a dva krat ma nechal mimo SR. V servise mi otvorene povedali, ze vsetko co sa kazi je francuzske - cize vsetky dci motorizacie, benzin je vraj na tom celkom dobre ale na porovnavanie zo starou Almerou mam zabudnut... Cize sa to dalo ako tak dokopy a predalo zo stratou nejakemu zufalcovi - takto si naozaj kvalitu nepredstavujem.
Na zaklade tejto skusenosti - aj ked auto by mi vyhovovalo zostanem pri nejakom japonskom kombiku, 4x4 ozeliem ale servis uvidim len pri garancke - aspon dufam...
Dnes mali to Kvaskaja vystaveneho v jednom obchodnom centre .... trocha som sa vypytoval dealera a to akoze All mode 4x4 funguje len do 30km/h, potom sa to automaticky vypina ;-)
je to tak, to je piha na kráse u jinak suprovýho auta, že MP3 je jen s navigací a vyhřívaný sedačky jen s kůží, ale tak to mají i některý jiný značky, např. u C4 Picasso lze připlatit vyhřívání jen u nedražší verze. Prostě * si vždycky hřáli jen bohatý, chudým se do ní kope.
No a kdyz budete prazak stredni tridy s tydennim intenzivnim jezdenim po meste s potrebou jednoduse parkovat a chatou na horach prip. se zalibou treba rybareni, koupite si QQ a mozna to nebude ani 4x4. Je to tak tezko pochopit potreby lidi, kteri se pohybuji casto v ruznych prostredich a potrebuji kompromis? Ale ta cena mi take prilis nesedi.
Vase chyba. Uz jsem cetl nekolik clanku sebevedomych zkusebnich jezdcu, kteri po testech na specialni smykove draze museli priznat, ze tak jako ESP nedokazali rucne nikdy smyk ustat (prestoze az do testu si mysleli pravy opak). A take neni divu. Pouze ESP ma moznost ovladat kazde kolo zvlast.
Já ESP nepovažuji za základní bezpečnostní systém. Místo ESP si připlaťte za školu smyku a opravdu dobrý výcvik v autoškole, pro bezpečnost uděláte více.
Nevíte někdo, jak je to s přehráváním MP3? Podle popisů to vypadá, že standardní rádio hraje pouze CD a MP3 umí až příplatková DVD navigace za pouhých 65000 Kč navíc :-(
Souhlas, vyzkoušel jsem jich několik za sebou a člověk si ho vyloženě zamiluje, nechápu, jak to může někdo srovnávat s mrňavým Suzuki, nebo nedejbože s Korejcema. U nich je všechno na oko a za chvíli se to sype. Ať se všichni podívají na statistiky spolehlivosti. Zkoušel jsem několikrát Vitaru. V terénu dobrá, ale na silnici hrůza. Líná a ty brzdy! Zastavit se to nechce. Jsou bubnový! Vot těchnika.
sorry, ale zabudol som napisat ze mi predajca vyvratil tvrdenie (ktore som cital z netu ze QQ je nahrada Almery), tak aby sme boli vsetci v obraze miesto Almery pride na EU trh TIIDA ! Mozno to poznate , ozaj podarene auto ktore ma dost velky uspech v JP. Vivat Nissan , konecne dalsie auta aj pre EU trh.
Chcel by som sa s vami podelit o moje pocity.
Mam Nissan Maxima Qx a Sunny 2.0GTi 5dv, s tymi som to aj porovnaval (spracovania atd.. lebo to su este JAPONAKY).
V aute sa mi sedelo super, perfektne sedadla, akurat vzadu som mal menej miesta (186cm/116kg). Skusal som 2.0B 4x4 s panoramatickou strechou, v kozi.Oproti Maxime mi ta koza pripadala ako EKOkoza, dost biedna,akoby nejaka umelina, inac co sa tyka bocneho vedenia sedadiel som spokojny , takmer ako v Sunny GTi, trosku ma prekvapili AZ VELMI ostre brzdy ale nato sa da tusim zvyknut. Motor je ale podla mna dost slaby na taku kasnu. Moja Maxima ma pohotovostnu hmotnost 1350kg (3.0v6) a QQ ma az 1415 a viac (z cennika neviem presne vycitat ktora hodnota je spravna). Gti 5dv ma 105kw/1150kg , QQ ma 103kw/cca 1450kg co je aj dost citit. Volant je prijemny do ruky, panoramaticka strecha bola ozaj fajn , paci sa mi aj to ze ma QQ madlo na prednych dverach ako sunnygti nie ako maxima. Teda dalsi bod plus. Kedze tu uz bolo viackrat spominane o tych xenonoch , tak som sa pozeral do SK cennika a ozaj tak su v najvyssej vybave !! standard.
Cena testovaneho modelu bola okolo 1.060.000sk, (priplatok bol za kozu a DVD navigaciu),ozaj tu mi trosku vadila obrazovka ktora je tam napevno a neda sa nijak sklopit ani skryt.
Moj verdikt paci sa mi velmi ako z vonku aj ako zvnutra, ale pokial si ho kupim tak si budem nejaky ten cas musiet pockat.
SR20DE - 0-100 (cca 8sek)
MR20DE - 0-100 (10.8!!)
velku rolu tu hra urcite ta jeho dost velka VAHA.
jo, a skoro som zabudol. minus bod by som dal za to ze sa neda dat nizsie vodicove sedadlo ! bol som moc vysoko, keby to islo o par centimetrov nizsie bolo by fajn.
Quaška je dokonalej evropskej tah Nissanu. Crossover... to je téma dnes a hlavně zítra. Jistě, hatchback, král posledních třiceti let bude pozvolna uvolňovat místo lehce praktičtější karoserii. Nižší střední nemá kam růst a subkompakty se na ní rozměrově dotahují, takže nebude dlouho trvat a mimo prémovejch reprezentantů můze zacházet na ubytě. Evropa bohatne a po vzoru Ameriky také... tloustne. Potřebuje prostornější auta, potřebuje vyšší posazy, potřebuje novou designovou krev. A to dokonale poskytuje tento segment. Ovšem trhákem tu bude především TIGI, ten v Evropě rozhýbe trh s těmito auty. Spolu s Quaškou první vlaštovky. Přijdou další. Do dvou let si v běžném hatchbacku budeš na semaforech připadat, že sedíš na kanálovém deklu. Tak buď ve střehu. BRAVO NISSAN :no:
:-) jenže ty si pod pojmem "život mezi" představuješ nějaké tělesno sdílené s osobama opačného pohlaví, já jsem měl namysli především to automobilové duc***... ;-)
V tom Vašem slově "víceméně" je celá relativita univerzálních řešení. Trochu jako taneční botky na trekových podrážkách nebo celoroční pneumatiky. Jste připraven na všechno a na nic z toho pořádně. Navíc Qashqai ani univerzální není, ve verzi 2x4 je to spíš trochu přerostlý klasicky lehce nedotáčivý hatchback, malinko namaskovaný za warriora, u kterého je ale přes dobré vlastnosti na silnici přecejen cítit vyšší stavba - a ve verzi 4x4 s 2.0 dieselem se mění jizdní vlastnosti na silnici už na výrazně nedotáčivé s určitou těkopádností - tak praví první testy a nemám důvod jim nevěřit, zní to srozumitelně. Upřímně: když budu bydlet na horách, koupím si Vitaru, když budu švihácký manažer, co jezdí každý týden boardit do Alp, koupím si třeba Subaru nebo Mitsu atd. Ne tři auta, jen jedno, ale stvořené pro ten účel, který je pro mě hlavní. Tak asi tak. btw: nezapomeňte, že nejlevnější benzinový Qash 4WD stojí asi 650 tisíc.
:yes: zena jezdi starsim Terranem II (kratkym 3 dv) a ja kdykoliv je volny a jedu do "mesta" (tj. do centra Brna) si ho vzdy beru. Jednak vyhled a jednak vsude zaparkuju (a cokoliv prejedu ) >:-[]
Vybava ano, ale ... Pokud jsem videl spravne tak do QQ si neporidite ESP, pokud si nekoupite nejdrazsi stupen vybavy. Nekteri dalne vychodni vyrobci povazuji ESP za luxusni doplnek. Ja ho povazuji za zakladni bezpecnostni system a kupovat si kvuli tomu ruzne kozene doplnky apod. mi prijde jako zverstvo.
ale vzdyt o tech par centaku jde...ja se o tom ale hlavne bavim kdyz nekdo v meste fakt jezdi, chapes..ne ze prace a spet...ale ze jezdeni po meste je soucasti prace...
Co to je rychlokvaška?Okurek v nálevu s koprem,lidově kvašák?Ty jsou dobré,když jsou "tak akorát".Myslím,že píšeš,abys něco napsal.Motory TDI od VW si možná pleteš s jedním Mitsubishi,ne?Které má společný základ jako dvě další auta od PSA.Jo,jo,je toho moc,co se nabízí.... :yes:Pak je v tom guláš.Spolupráce s Renaultem,to máš složité:Renault vlastní rozhodující podíl akcií Nissanu,takže kdo má peníze,ten rozhoduje.Konečně,bez něj by dnes nebyli.Smekám před prognózou,že to nebude kvalitní a spolehlivé.Nějaký důkaz by to chtělo >:D
"90% jeho funkcí splní běžný hatchback a ten zbytek lépe buď pravé kombi nebo SUV, případně MPV" - mate doma 3 auta, ktera stridate podle ucelu jizdy, nebo je dobry napad udalat auto, ktere v jednom voze vicemene splni vsechno? Ja si tedy koupim radeji 1 auto namisto 3. Vy si delejte podle libosti.
odvahu mají, to je pravda, ale záleží jestli taková odvaha zákazníka oslovuje... Z dílny Nissanu bych opravdu viděl raději nějaký svébytný hatch. Nejhorší je že i Primera se bude loučit navždy...
Hele,já to vím a nic nezpochybňuji,já si jej podrobně prohlédl už při premiéře loni na podzim,to mi říkej,bylo kolem něj plno,fakt hezké,naživo určitě a fotkou se nejezdí... :yes::-!
Tak tyhle starosti o nárazník mě nechávají fakt klidným... Když se podíváš na nějaké podrobnější technické údaje tak zjistíš že většina těchto "bejbySUV" nemá světlou výšku oproti osobáku mnohdy větší než 5cm...
Co cítíš, je tvůj problém. Podle mýho jsou auta a pak jsou trakaže. Pokud jde o hory, klidně si jezdi třeba ve V3S. Jenže žiju v praze, takže z tohohle úhlu to taky vidim. Offroad ve městě, víme? O tom mluvim.
Aj ja som si porovnal technicke udaje Tucson vs. Qashqai a som VELMI prekvapeny. Qqashqai som vnimal ako o malicko vacsie SX4. Opak je pravdou, su to navlas rovnake auta, razvor rovnaky 263, dlzka Q 431.5 vs. T 432.5, sirka Q 178 vs. T 178.5. Jediny rozdiel je vo vyske T 168 vs. Q 161.5. Rozdiel je aj v batozinovom priestore Q 410 vs. T 540 ale to by chcelo vidiet a naozaj porovnat, lebo udavana velkost batozinoveho priestoru nie je vzdy porovnatelna...
Ten lepší výhled je do určité míry relativní - trvá do doby, dokud se v městském safari pohybuje >90% klasických karosáží, přes které majitel velké čtyřkolky samozřejmě vidí. Když budeme ve 4WD buvolech jezdit všichni, výhoda zmizí... až zas někdo začne vyrábět slony... Totíž platí o pocitu bezpečí, doplňte si sami.. >:D
No, prohlédl jsem si to, zatím nastojato, připadá mi naživo celkem snesitelné, vyloženě pěkný je pohled shora, když má prosklenou střechu. Fotogenický pravda moc není. Podle mého se přední maska hádá se zadkem, něco jako u nového "mexického" G.Variantu, ale jsou horší případy. Nissan dodržel půdorysně rozměry nižší střední, váhově se taky pohybuje v mezích HB v segmentu (základ kolem 1300 kg - srovnatelný cee'd má 1260, Focus asi 1350 kg), maximálním ložným objemem (asi 1,5 kubíku) se ale blíží spíš kombi. To všechno zní OK, uvidíme, co bude v praxi provádět vyšší těžiště a jak dopadne aerodynamika .. a skutečná spotřeba. Pro mě a podle některých příspěvků i pro některé další lidi ale zůstává otázka, jestli je takovýhle meziautomobil vůbec potřebný - osadit ho nízkým objemem prakticky nelze, 90% jeho funkcí splní běžný hatchback a ten zbytek lépe buď pravé kombi nebo SUV, případně MPV, kterému ovšem svou minimální variabilitou a mělkým kufrem nemůže vůbec konkurovat. Proti Noteu rezignoval Nissan aspoň na hrátky se zadní lavicí, takže náhrada za Tino to opravdu není. No a za Almeru taky těžko Anežko, když pro nic jiného, tak kvůli absurdnímu cenovému rozdílu. Moje předpověď: Nissan bude časem muset do Evropy přivézt i Tiidu, jinak mu z toho vysedávání na dvou židlích spadne zadek na zem. ;-)
ne ne, ja tim pocitem mel namysli to, ze vim ze si treba neoskru disky, ze kdyz padnu do jamy nerozrezu si gumu, ze nechytim naraznik kdyz se tlacim na chodnik atd atd..
Tak to máš špatnou brožurku, xenony jsou ve výbavě Acenta nebo Tekna Pack automaticky, ale v nižších výbavách ne, což je běžné i u ostatních značek. Auto je ve skutečnosti mnohem lepší než na obrázku a kvalitu můžou Němci závidět. Jezdil jsem s ním, super!
no z čistých dat to tak vypadá, ale já přirovnávám Tuscon spíše k X-Trailu a vedle toho vypadala kvaška jako malý vůz... ale dostal jsi mne ;-) teď mi to vrtá hlavou, kde je chyba... No ale kdybych to vzal takto, tak je potom Tuscon drahé auto a pořád mu chybí jedno - není to Nissan ;-):yes: Almera je nádherné auto, hlavně v sedanu, ale po svezení už vím, že není důvod truchlit. Naopak našli dost odvahy, vydat se vlastní cestou :yes:
Cítím zde komplex méněcennosti autora (či závist??) vůči majitelů off-roadů. Kdo jezdí denně za každého počasí včetně horských oblastí bude jistě souhlasit, že tyto vozy jsou ideální řešení - spojují pohodlí sedanu, parktičnost kombiku a potřebnou průjezdnost za zhoršených podmínek. Po mnoha vozech, kdy jsem byl jen částečně spokojen - jsem koupil SUV a nemohu si ho vynachválit, jiný vůz bych již nechtěl.
Tucson a kvaska patří naprosto do stejné třídy... Prakticky stejné rozměry, rozvor i cena. S tím rozdílem že paleta motorů Tucsonu vrcholí šestiválcem. Kvaska má možná trochu lidštější přístrojovku. Ale abys neřekl, půjdu se tím svézt- jakmile bude příležitost.
jo, ta nahrada almery me sere taky...hehe, lambo sice nemam, ale kdyz jezdim po meste v SUV cku tak mam z toho mnohem lepsi pocit nez kdyz sem v sedanu...jo, mas pravdu, ty podvozky jsou tuzsi, ale kdyz padnes kolem do jamy, tak v suv nadskocis te akorat nadhodi v sedacce..v sedanu vetsinou ale cejtis jak se ti tlumic zasunul nadoraz...sprevazeno takovym ne zrovna prijemnym bouchnutim...jak sem ale rikal...nehodnot to auto kvuli tomu co nissan delal pred tim...
možná bys pak kamaráde nepsal ty bludy... >:D nevím kam tuscon patří, nejsem odborník na kastování aut, ale ten bude asi alternativa k autu střední třídy, kdežto tohle k nižší střední. alespoň tak to chápu já, snad se nemýlím... ;-) Nikdy jsem nebyl velký fanda SUV, ale po svezení se, jsem byl mile překvapen, že skutečně nerozeznáš od klasického HB! Příjemně tuhé pérování a o špatném vypořádávání se s dírama nemůže být řeč! Já bych jízdní vlastnosti za vzhled neměnil, ale tady nemusíš, tady máš oboje! Svez se, vřele doporučuju! ;-)
aha :-) tak mi prosím osvětli kam Tucson patří :-) To abych tomu jako porozuměl... :-) PS: Jestli sis všimnul, tak já tady nepíšu že jsem v tom jel... Zaplaťbůh...
Si děláš srandu s tím TDI ? Zaplaťpanbůh za to, že tam dávaj kloudnej diesel dCi. Rozumnej nafťák ve dvoulitru od VW bude asi až koncem roku s příchodem CR. ;-)
možná by tě to překvapilo, ale drtivá většina těchto skoroteréňáků se s nerovnostma a dírama v silnici vypořádá o něco hůře než běžný sedan střední třídy. Je zde vyšší těžistě a kola s vyšším profilem, takže pro zajištění solidních jízdních vlastností jsou ty podvozky tužší než by být musely... Nevím jestli máš Lambo, ale já obrubník v případě nouze svým osobákem taky krouhnu a nezůstanu na něm viset prahama. Pravdu máš ale u toho nasedání a vysedání, to ti dávám za pravdu. Mě nejvíc mrzí že Nissan tohle postavil jako náhradu Almery, dovedu si představit že kvaska by mohla být někde po jejím boku, ale novou Almeru měl rozhodně stvořit.
Je vidět, že nemáš šajnu, o čem tady hovořiš, protože jsi to ještě ani neviděl, nedejbože v tom tak jel. Od Tusconu je to auto málem poloviční, takže asi tak mari. Čili hledej v C segmentu jak píše autor - tedy nižší střední... :yes:
Miloval sem primeru. Ale beru cestu kterou si nissan zvolil, i kdyz mam o ni pochybnosti. Ale kdybych mel hodnotit toto auto jako samostatny objekt, tak je to za 1*.
Nebud tak zaujatej mari...prestav si, ze pred nekolika desetiletimi, kdyz treba nekdo zbouchal nakej trojdverovej hatchback, tak by se lidi postavili dokola, a rikali by si..hele, panove, nema to dve dvere. Kupe to nebude. Nema ani ctyri dvere. Takze ani sedan. To bude naka blbost. Nema sanci....Ja kuprikladu tohle auto moc ocenuji. Do mesta jsou nejlepsi dva tipy aut. Po prve, male, kvuli parkovani, i kdyz to nemusi byt zrovna smart. Staci kdyz to skratka neni nakej eskovej mergl. A po druhe? Se zvysenym podvozkem. Kvuli parkovani. Objizdeni lidi odbocujicich vlevo po obrubniku. Diry v ceste. Jo, a pro ty, kteri musi casto nasedat a vysedat je takove mensi suv-cko ta nejlepsi volba co se tyce pohodlnosti.
Víš, já hledím už teď... Tohle auto je vlastně docela podobné Tucsonu, je to i stejná třída. Nic proti Tucsonu ale od Nissanu bych čekal víc. Hlavně to, že zbaběle neuteče z třídy nižší střední...
Mám tady slovenský ceník s výbavou: Predné xenónové svetlá s automatickým natavováním výšky tak u obou nižších výbav nelze a u nejvyšší jsem se spletl, není za příplatek, ale ve standardu! (výbava Acenta Pack nebo Tekna Pack). Třeba mají slováci něco navíc! >:D
Kdo si chce koupit sedan,koupí si sedan,kdo chce kombi,koupí kombi,kdo chce hatchback,koupí si...kdo chce něco mezi,vybere si crossover.Dnešní automobilky nabízí nepřeberné množství různých typů a modelů aut,že snad ani nejde si nevybrat z jejich nabídky.Auta s drsným,až térenním výrazem jsou prostě v kurzu,to vidíme dnes a denně ,podle různě oplastovaných,zvýšených a já nevím co ještě upravených "civilních"verzí.Mě Nissan tímto výtvorem zaujal,velmi zajímavá se mi jeví cena,užitná hodnota je taky v pohodě,takže "Kaškaj" je velmi zajímavé obohacení automobilového trhu. ;-):yes:
Jo, ten Rendlík by ho mohl dorazit, záleží na tom kolik technologie z něj kvaska převezme...Ložnou plochu? Sakra to opravdu všichni okolo mě vozíte europalety? 8-s
Kvalita tím neutrpěla, spolehlivost se uvidí. Ale vzhledem k tomu, že to montují titéž lidé v anglii, kteří montovali minimálně první 3 generace primery a to jsou vzory spolehlivosti, tak nemám nejmenší obavu... Zdá se ti snad subaru méně spolehlivé, co patří pod GM? Nebo suzuki? Mě ne... Po sklopení je plocha téměř rovná (ale ne 100%).
Pro potřebu vyššího posezu nepotřebuješ nutně pseudoterénní auto. Můžeš si koupit třeba pseudododávku zvanou MPV... no a teď, co vypadá lepší? Projeď se Kvaskou a zjistíš, že to není nic míň, než solidní a elegantní rodinný bourák! Budeš hledět, jako jsem hleděl nevěřícně já...
Na to, jaka je to rychlokvaska je to auto moc pekne a jedinym zavaznym minusem na nem je spoluprace s rendlikem. Kvalita a spolehlivost tim dost utrpi. Jeste, ze do toho budou (doufam!) davat rovnez TDI 2.0 od VW. Mrzi mne, ze tam neni fotka sklopenych sedadel - zdali tvori rovnou plochu. To je pro auto teto tridy hodne dulezite.
Kros óvr- to je teda téma... Znáš z biologické říše nějaký rozumný ekvivalent? Já myslím že jo: Transvestit ;-) Sedí co? :-) On totiž taky stojí někde napůl, protože neví kam má vlastně patřit... Móda aut, které kombinují v sobě rybu, raka a kočku spočívá hlevně v tom, že autoprůmysl už neví co nabídnout. Vyšší posez je dobrá věc (osobně bych jej uvítal pokaždé, když mne večer míjí auto s nefunkčním samonastavováním bixenonů a já v ten moment lituju že se mu neřítím vstříc v Tatře 148...), má své výhody i ve městě, ale potřebuji nutně pro potřebu vyššího posezu pseudoterénní auto? Těžko. Potřebuju vzhled terénního vozu, když vím, že se do Krakonošova revíru zavítám pouze s večerníčkem? Taky ne. A mám se kvůli věcem, které v podstatě nikdy nebudu doopravdy potřebovat vzdát nároku na solidní a elegantní rodinný bourák ve šlépějích Almery, kterému vzala Kvaska život? Taky ne... Almera si nezískala větší úspěch proto, že byla příliš usedlá (i když kvalitní), ne proto že by trh v nižší střední byl na konci s dechem. Bohužel Nissan to pochopil po svém a nabízí tohle jako jedinou možnou odpověď na svou stagnaci prodejů osobáků. Do roka a do dne, LomikaroNissane zjistíš, že jsi se vydal špatným směrem ;-) uvidíš ;-)
Tohle je od Nissanu trefa do černého! Alternativa k nudné šedi oktávek. Ani kombík, ani hatchback, ale pro potřeby průměrné rodiny zcela dostatečný. Pěkný exteriér s fámozním (na japonské poměry) interiérem. A jenom si ho pěkně osahejte, na tom autě je všechno kvalitní, jděte do detailu! Nissan si dal záležet a byť za vyšší cenu (na japonské zvyky), dostáváte kvalitní vůz. Když se ovšem podíváte do seznamu standardní výbavy, zjistíte při porovnání, že ta cena vůbec vysoká není. Ale kdo tohle dělá? Každý se podívá na cenu bez dalších souvislostí a buch, je to drahé. Já tvrdím, nakonfigurujte si do stejné výbavy octavii. Budete hledět kam se dostanete... Jel jsem 2.0i 4WD a se sedákem v nejnižší poloze ani nepoznáte, že jedete v něčem vyšším než je obvyklé. Jízda je komfortní a dobře odhlučněná, ale náklony v zatáčkách naprosto minimální - naprosto. Hnědá kůže na sedácích sice vypadala trochu levněji, ale barevný látkový potah ve výbavě Acenta interiér příjemně oživuje, Tekna se svým tmavým potahem jde spíše na tu elegantní nudu. A pohled ven panoramatickým oknem je prostě báječný, hlavně večer... Až mám strach, že bych s tím mohl kvůli tomu bourat... Odvádí to dost pozornosti. U mě má Nissan za tohle auto za 1.
Nestálo by za to včas varovat akcionáře,že bude průser? Nikdy není pozdě. >:D
BTW, což je pro redakci: co je težkého na "kaškaj"? To "š" , nebo "k",nebo že by "j"? 8-s:-!
Bohužel k tomu soudruzi nedodávaj xenony, a to ani za příplatek! Taky ten větší turbodiesel jim mohl dát Renault v lepší výkonové variantě, pak by to nemělo chybu ...
Dost neadekvatna nahrada Almery, zrejme toto je ten novy smer Nissanu, o ktorm pisal Marko. Samotny voz mi pripada ako slabsi odvar Murana, plus z toho citim akusi neistotu dizajnera, akoby nevedel, co mu z toho nakoniec vyjde, akoby sa kazdu chvilu chodil nejakeho sefa pytat ci to tak moze byt...Zadok este ujde, aj ked je trochu bezvyrazny. Predok ma vyrazu dost, ovsem ten chromovany cumak a maska...pripomina mi to francuzskeho buldocka s tym zrazenym nosom...Interier vyzera o triedu lepsie ako exterier, aj ked na moj vkus je trochu fadny, tmavy, bez iskry...Ostava uz len kvalita a´la Nissan a tradicne dobre motory. Avsak na masovy uspech to nejak nevidim...
Kvalita Nissanu jde bohužel dost dolů a blíží se Renaultu.
JInak souhlas, vypadá to dobře a cena za tu výbavu rozumná. Ale s Almerou to až tak moc společného nemá ani vizuálně, ani cenovou hladinou.
Nechci nic říkat, ale myslím že tu máme slušné rodinné auto za krásnou cenu!Už to nebude jen samá OCTAVIA (i když nic proti nim, ale ma ji opravdu každy)Když se podíváte do ceníku tak za ty prachy máte luxus, ktery není zvykem v této třídě (např. parkovací kamera je přijemná utillity :o))a pčipočteme-li k tomu kvalitu a spolehlivost Nissanu tak myslím nen co řešit - máme tu pěkné oživení trhu. Už se těším až se projedu.