Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Proti offroadům jako kompenzaci mindráků jsme zaujatej a jejich řidičema pohrdám. Ale tohle se mi, musim říct, docela líbí. Prostě renault se nezapře.
Cítím zde komplex méněcennosti autora (či závist??) vůči majitelů off-roadů. Kdo jezdí denně za každého počasí včetně horských oblastí bude jistě souhlasit, že tyto vozy jsou ideální řešení - spojují pohodlí sedanu, parktičnost kombiku a potřebnou průjezdnost za zhoršených podmínek. Po mnoha vozech, kdy jsem byl jen částečně spokojen - jsem koupil SUV a nemohu si ho vynachválit, jiný vůz bych již nechtěl.
Co cítíš, je tvůj problém. Podle mýho jsou auta a pak jsou trakaže. Pokud jde o hory, klidně si jezdi třeba ve V3S. Jenže žiju v praze, takže z tohohle úhlu to taky vidim. Offroad ve městě, víme? O tom mluvim.
Vazne nazor hodny "Odbornika". Proc by si nekdo mel velkym autem neco kompenzovat? To je skutecne omezena predstava. Me se treba takova auta proste libi.. nekomu se libi sportaky nekomu SUV. Taky je treba rozdelit SUV od offroadu - je to uplne jina kategorie aut pro uplne jiny ucel.
SUV je auto, který je na městský provoz ideální, vyšší posez, lepší jízdní vlastnosti a komfort na dlažbě, přes koleje, výmoly, kanály a další vymoženosti zvlášť pražských komunikací, vyšší světlá výška ti pomůže ušetřit spodek při nájezdech na obrubník apod.. 4x4 je neocenitelné nejen na sněhu, ale i na mokru. A vedle aktivní bezpečnosti je tu ta pasivní - větší robustnost, tuhost kastle... K tomu dost velký kufr, prostor v interiéru... :yes: A bohužel vyšší spotřeba a horší parkování :no: Tak myslím, že pro aspoň 90% majitelů není SUV nebo pravý offroad žádný "p_e_n_i_s extender", jak říkají angličani >:D
Vsak v pohode, vsetci tu dobre vieme ze existuje skupina ludi, ktori maju mentalny problem s SUV, lebo oni sami nikdy v zivote na take auto nebudu mat. Tazky udel, po tom ako si museli s tazkym srdcom priznat ze v luxusnej triede a v Mercedese ani Lexuse sa v zivote vozit nebudu, a tu hned zase BUM! je tu dalsia kruta rana v podobe triedy aut na ktore oni mat nikdy nebudu. Tak si to aspon liecia vymyslami o kompleoxch majitelov SUV a nebezpecnosti.
řekl bych to takhle, sx4 a Sedici jsou lepší alterntivou. Ale pokus dobrý. Len ta cena Kefalín, Len ta cena
Taky tohle je o třídu vyšší auto. SX4 a Sedici jsou malý auta ve srovnání s s Quashqaiem.
No nevim. Je tam navic necelych 20cm na delku a par cm na sirku, ale temer dvojnasobek ceny. No nevim...
tak to vidíš blbě!
No cisla jeste vidim dobre SX delka 4.10, QQ delka 4.30. Cena SX 299, QQ 530. Vyska a sirka plus minus par cm stejna. Tak kde vidite tu blbost?
Ja QQ vcera videla na zivo a opravdu se to s SX neda vubec srovnavat. Je o tridu vetsi. Ty cisla jsou zajmave ale v realu je to opravdu o necem jinem. ak uvidis az ho potkas na silnici ;-) ;-)
Klaudius
Dost neadekvatna nahrada Almery, zrejme toto je ten novy smer Nissanu, o ktorm pisal Marko. Samotny voz mi pripada ako slabsi odvar Murana, plus z toho citim akusi neistotu dizajnera, akoby nevedel, co mu z toho nakoniec vyjde, akoby sa kazdu chvilu chodil nejakeho sefa pytat ci to tak moze byt...Zadok este ujde, aj ked je trochu bezvyrazny. Predok ma vyrazu dost, ovsem ten chromovany cumak a maska...pripomina mi to francuzskeho buldocka s tym zrazenym nosom...Interier vyzera o triedu lepsie ako exterier, aj ked na moj vkus je trochu fadny, tmavy, bez iskry...Ostava uz len kvalita a´la Nissan a tradicne dobre motory. Avsak na masovy uspech to nejak nevidim...
Nestálo by za to včas varovat akcionáře,že bude průser? Nikdy není pozdě. >:D
BTW, což je pro redakci: co je težkého na "kaškaj"? To "š" , nebo "k",nebo že by "j"? 8-s :-!
BTW, což je pro redakci: co je težkého na "kaškaj"? To "š" , nebo "k",nebo že by "j"? 8-s :-!
No, prohlédl jsem si to, zatím nastojato, připadá mi naživo celkem snesitelné, vyloženě pěkný je pohled shora, když má prosklenou střechu. Fotogenický pravda moc není. Podle mého se přední maska hádá se zadkem, něco jako u nového "mexického" G.Variantu, ale jsou horší případy. Nissan dodržel půdorysně rozměry nižší střední, váhově se taky pohybuje v mezích HB v segmentu (základ kolem 1300 kg - srovnatelný cee'd má 1260, Focus asi 1350 kg), maximálním ložným objemem (asi 1,5 kubíku) se ale blíží spíš kombi. To všechno zní OK, uvidíme, co bude v praxi provádět vyšší těžiště a jak dopadne aerodynamika .. a skutečná spotřeba. Pro mě a podle některých příspěvků i pro některé další lidi ale zůstává otázka, jestli je takovýhle meziautomobil vůbec potřebný - osadit ho nízkým objemem prakticky nelze, 90% jeho funkcí splní běžný hatchback a ten zbytek lépe buď pravé kombi nebo SUV, případně MPV, kterému ovšem svou minimální variabilitou a mělkým kufrem nemůže vůbec konkurovat. Proti Noteu rezignoval Nissan aspoň na hrátky se zadní lavicí, takže náhrada za Tino to opravdu není. No a za Almeru taky těžko Anežko, když pro nic jiného, tak kvůli absurdnímu cenovému rozdílu. Moje předpověď: Nissan bude časem muset do Evropy přivézt i Tiidu, jinak mu z toho vysedávání na dvou židlích spadne zadek na zem. ;-)
"90% jeho funkcí splní běžný hatchback a ten zbytek lépe buď pravé kombi nebo SUV, případně MPV" - mate doma 3 auta, ktera stridate podle ucelu jizdy, nebo je dobry napad udalat auto, ktere v jednom voze vicemene splni vsechno? Ja si tedy koupim radeji 1 auto namisto 3. Vy si delejte podle libosti.
V tom Vašem slově "víceméně" je celá relativita univerzálních řešení. Trochu jako taneční botky na trekových podrážkách nebo celoroční pneumatiky. Jste připraven na všechno a na nic z toho pořádně. Navíc Qashqai ani univerzální není, ve verzi 2x4 je to spíš trochu přerostlý klasicky lehce nedotáčivý hatchback, malinko namaskovaný za warriora, u kterého je ale přes dobré vlastnosti na silnici přecejen cítit vyšší stavba - a ve verzi 4x4 s 2.0 dieselem se mění jizdní vlastnosti na silnici už na výrazně nedotáčivé s určitou těkopádností - tak praví první testy a nemám důvod jim nevěřit, zní to srozumitelně. Upřímně: když budu bydlet na horách, koupím si Vitaru, když budu švihácký manažer, co jezdí každý týden boardit do Alp, koupím si třeba Subaru nebo Mitsu atd. Ne tři auta, jen jedno, ale stvořené pro ten účel, který je pro mě hlavní. Tak asi tak. btw: nezapomeňte, že nejlevnější benzinový Qash 4WD stojí asi 650 tisíc.
No a kdyz budete prazak stredni tridy s tydennim intenzivnim jezdenim po meste s potrebou jednoduse parkovat a chatou na horach prip. se zalibou treba rybareni, koupite si QQ a mozna to nebude ani 4x4. Je to tak tezko pochopit potreby lidi, kteri se pohybuji casto v ruznych prostredich a potrebuji kompromis? Ale ta cena mi take prilis nesedi.
Dnes mali to Kvaskaja vystaveneho v jednom obchodnom centre .... trocha som sa vypytoval dealera a to akoze All mode 4x4 funguje len do 30km/h, potom sa to automaticky vypina ;-)
Právě proto tady diskutujeme, že. Já patřím k těm, kteří dávají přednost autu, které jednu věc umí opravdu dobře a v ostatních situacích se chová kompromisně, před autem, které je samo o sobě kompromisem, takže v žádné situaci zřetelně nevyniká.
:-) To je samozrejme nekonecna diskuze. Muzete si koupit hatchback se svetlou vyskou 14cm, protoze jezdite vetsinu casu po Praze, ale pak se vam muze stat, ze na tu chalupu proste nevyjedete (QQ sv. vyska 20cm a to uz je znat). Vy si kupte co chcete, ale na tom, ze to auto je rozumny napad, ktery tu chybel, a ze si najde spoustu zakazniku typu o kterych pisu vyse, na tom nic nezmenite
Dobrá, nechme to plavat. Opravdu bychom se mohli zase dál kočkovat, kolik lidí má chalupu v takovém buši, že se tam na normálním podvozku nedostane, a když už, jestli není lepší si za ty peníze pořídit opravdické SUV. Plus, že QQ je 4x4 pouze v nejdražší verzi, zbytek verzí je jen 4x2 s větším větrem pod sukněmi. Ani já Vám Vaši volbu neberu. taky si kupte, co chcete :-) Už jsem tady jinde napsal, že se mi QQ ba i celkem líbí, není to z mé strany žádná zavilost. Uvidíme tak za rok, co na to trh.
Bohužel k tomu soudruzi nedodávaj xenony, a to ani za příplatek! Taky ten větší turbodiesel jim mohl dát Renault v lepší výkonové variantě, pak by to nemělo chybu ...
xenony si můžeš k nejlepší výbavě připlatit, k nižší výbavám nikoliv.
A to si četl kde? Já mám kompletní brožurku výbav a nikde tam o xenonech není ani zmínka ...
Mám tady slovenský ceník s výbavou: Predné xenónové svetlá s automatickým natavováním výšky tak u obou nižších výbav nelze a u nejvyšší jsem se spletl, není za příplatek, ale ve standardu! (výbava Acenta Pack nebo Tekna Pack). Třeba mají slováci něco navíc! >:D
Tak to máš špatnou brožurku, xenony jsou ve výbavě Acenta nebo Tekna Pack automaticky, ale v nižších výbavách ne, což je běžné i u ostatních značek. Auto je ve skutečnosti mnohem lepší než na obrázku a kvalitu můžou Němci závidět. Jezdil jsem s ním, super!
MichalH
Tohle je od Nissanu trefa do černého! Alternativa k nudné šedi oktávek. Ani kombík, ani hatchback, ale pro potřeby průměrné rodiny zcela dostatečný. Pěkný exteriér s fámozním (na japonské poměry) interiérem. A jenom si ho pěkně osahejte, na tom autě je všechno kvalitní, jděte do detailu! Nissan si dal záležet a byť za vyšší cenu (na japonské zvyky), dostáváte kvalitní vůz. Když se ovšem podíváte do seznamu standardní výbavy, zjistíte při porovnání, že ta cena vůbec vysoká není. Ale kdo tohle dělá? Každý se podívá na cenu bez dalších souvislostí a buch, je to drahé. Já tvrdím, nakonfigurujte si do stejné výbavy octavii. Budete hledět kam se dostanete... Jel jsem 2.0i 4WD a se sedákem v nejnižší poloze ani nepoznáte, že jedete v něčem vyšším než je obvyklé. Jízda je komfortní a dobře odhlučněná, ale náklony v zatáčkách naprosto minimální - naprosto. Hnědá kůže na sedácích sice vypadala trochu levněji, ale barevný látkový potah ve výbavě Acenta interiér příjemně oživuje, Tekna se svým tmavým potahem jde spíše na tu elegantní nudu. A pohled ven panoramatickým oknem je prostě báječný, hlavně večer... Až mám strach, že bych s tím mohl kvůli tomu bourat... Odvádí to dost pozornosti. U mě má Nissan za tohle auto za 1.
U me taky velko 1. :yes: :yes: :yes: Taky jsem jel ve 2,0i 4WD a byl jsem mile prekvapen... ;-)
Máte úplnou pravdu, já jel navíc v 1,5dCi, super to táhne, ale diesel je tam trochu znát.Škoda zadních opěradel, nejde s nimi skoro nic dělat. Trošku lepší by mohlo být řízení. Ve stříbrné barvě nevypadá dobře - je to takové laciné, jako ta kůže, jak popisujete. Jinak je to super auto a uvidíme jak to bude s tím silnějším dieselem a jeho CENOU !
Prodejní trhák to nebude, minimálně do změny názvu. Ale to už bude první vlna potenciálních kupců pryč, tedy těch co chtějí prostě novinku. Tím názvem dává Nissan najevo naprosté pohrdání evropským trhem. Prostě hloupá chyba, do dvou let bude jméno podle mně jiné. Jinak je to auto super ...
Nepracujes náhodou u Nissanu, je z tohodle příspěvku cítit profit z prodaného vozu :-):-):-)
mari
Kros óvr- to je teda téma... Znáš z biologické říše nějaký rozumný ekvivalent? Já myslím že jo: Transvestit ;-) Sedí co? :-) On totiž taky stojí někde napůl, protože neví kam má vlastně patřit... Móda aut, které kombinují v sobě rybu, raka a kočku spočívá hlevně v tom, že autoprůmysl už neví co nabídnout. Vyšší posez je dobrá věc (osobně bych jej uvítal pokaždé, když mne večer míjí auto s nefunkčním samonastavováním bixenonů a já v ten moment lituju že se mu neřítím vstříc v Tatře 148...), má své výhody i ve městě, ale potřebuji nutně pro potřebu vyššího posezu pseudoterénní auto? Těžko. Potřebuju vzhled terénního vozu, když vím, že se do Krakonošova revíru zavítám pouze s večerníčkem? Taky ne. A mám se kvůli věcem, které v podstatě nikdy nebudu doopravdy potřebovat vzdát nároku na solidní a elegantní rodinný bourák ve šlépějích Almery, kterému vzala Kvaska život? Taky ne... Almera si nezískala větší úspěch proto, že byla příliš usedlá (i když kvalitní), ne proto že by trh v nižší střední byl na konci s dechem. Bohužel Nissan to pochopil po svém a nabízí tohle jako jedinou možnou odpověď na svou stagnaci prodejů osobáků. Do roka a do dne, LomikaroNissane zjistíš, že jsi se vydal špatným směrem ;-) uvidíš ;-)
To se pleteš. On ví přesně, kam patří. Prostě mezi.
Žít "mezi" je život na nic... Podle mě Nissan už nemá co nabídnout, proto uvařil zázračný guláš ze všech zbytků co ještě našel...
Pán je odborník na životy druhých? >:D
Nebud tak zaujatej mari...prestav si, ze pred nekolika desetiletimi, kdyz treba nekdo zbouchal nakej trojdverovej hatchback, tak by se lidi postavili dokola, a rikali by si..hele, panove, nema to dve dvere. Kupe to nebude. Nema ani ctyri dvere. Takze ani sedan. To bude naka blbost. Nema sanci....Ja kuprikladu tohle auto moc ocenuji. Do mesta jsou nejlepsi dva tipy aut. Po prve, male, kvuli parkovani, i kdyz to nemusi byt zrovna smart. Staci kdyz to skratka neni nakej eskovej mergl. A po druhe? Se zvysenym podvozkem. Kvuli parkovani. Objizdeni lidi odbocujicich vlevo po obrubniku. Diry v ceste. Jo, a pro ty, kteri musi casto nasedat a vysedat je takove mensi suv-cko ta nejlepsi volba co se tyce pohodlnosti.
možná by tě to překvapilo, ale drtivá většina těchto skoroteréňáků se s nerovnostma a dírama v silnici vypořádá o něco hůře než běžný sedan střední třídy. Je zde vyšší těžistě a kola s vyšším profilem, takže pro zajištění solidních jízdních vlastností jsou ty podvozky tužší než by být musely... Nevím jestli máš Lambo, ale já obrubník v případě nouze svým osobákem taky krouhnu a nezůstanu na něm viset prahama. Pravdu máš ale u toho nasedání a vysedání, to ti dávám za pravdu. Mě nejvíc mrzí že Nissan tohle postavil jako náhradu Almery, dovedu si představit že kvaska by mohla být někde po jejím boku, ale novou Almeru měl rozhodně stvořit.
jo, ta nahrada almery me sere taky...hehe, lambo sice nemam, ale kdyz jezdim po meste v SUV cku tak mam z toho mnohem lepsi pocit nez kdyz sem v sedanu...jo, mas pravdu, ty podvozky jsou tuzsi, ale kdyz padnes kolem do jamy, tak v suv nadskocis te akorat nadhodi v sedacce..v sedanu vetsinou ale cejtis jak se ti tlumic zasunul nadoraz...sprevazeno takovym ne zrovna prijemnym bouchnutim...jak sem ale rikal...nehodnot to auto kvuli tomu co nissan delal pred tim...
ten lepší pocit máš nejspíš kvůli tomu výhledu a že se teoreticky cítíš bezpečněji. V podstatě je to jenom klam, ale funguje, to přiznávám...
ne ne, ja tim pocitem mel namysli to, ze vim ze si treba neoskru disky, ze kdyz padnu do jamy nerozrezu si gumu, ze nechytim naraznik kdyz se tlacim na chodnik atd atd..
Tak tyhle starosti o nárazník mě nechávají fakt klidným... Když se podíváš na nějaké podrobnější technické údaje tak zjistíš že většina těchto "bejbySUV" nemá světlou výšku oproti osobáku mnohdy větší než 5cm...
ale vzdyt o tech par centaku jde...ja se o tom ale hlavne bavim kdyz nekdo v meste fakt jezdi, chapes..ne ze prace a spet...ale ze jezdeni po meste je soucasti prace...
:yes: zena jezdi starsim Terranem II (kratkym 3 dv) a ja kdykoliv je volny a jedu do "mesta" (tj. do centra Brna) si ho vzdy beru. Jednak vyhled a jednak vsude zaparkuju (a cokoliv prejedu ) >:-[]
Ten lepší výhled je do určité míry relativní - trvá do doby, dokud se v městském safari pohybuje >90% klasických karosáží, přes které majitel velké čtyřkolky samozřejmě vidí. Když budeme ve 4WD buvolech jezdit všichni, výhoda zmizí... až zas někdo začne vyrábět slony... Totíž platí o pocitu bezpečí, doplňte si sami.. >:D
mě život mezi připadá fajn (když nevím ,jestli blond nebo brunetu,zvolím obě)
p.s.reklama natohle auto je zajímavá taky ,jako auto
p.s.reklama natohle auto je zajímavá taky ,jako auto
:-) jenže ty si pod pojmem "život mezi" představuješ nějaké tělesno sdílené s osobama opačného pohlaví, já jsem měl namysli především to automobilové duc***... ;-)
Nissan ma co ponuknut,ale ide o politiku Renaultu,ktora ho v Europe odsunula na terenaky,pozri si ponuku v USA a budes prekvapeny!No,stalo sa to co som ocakaval ked sa spojili so zabaozrutmi.Ale toto auto sa mi moc paci,uz mi chlapci z Nissanu jeden slubili,len mam obavu z europskej kvality a francuzskych motorov.
To seš teda vedle, BMW teď připravuje obdobný, větší a honosnější vůz, strašně moc tomuto podobný!!!
Na to, jaka je to rychlokvaska je to auto moc pekne a jedinym zavaznym minusem na nem je spoluprace s rendlikem. Kvalita a spolehlivost tim dost utrpi. Jeste, ze do toho budou (doufam!) davat rovnez TDI 2.0 od VW. Mrzi mne, ze tam neni fotka sklopenych sedadel - zdali tvori rovnou plochu. To je pro auto teto tridy hodne dulezite.
Kvalita tím neutrpěla, spolehlivost se uvidí. Ale vzhledem k tomu, že to montují titéž lidé v anglii, kteří montovali minimálně první 3 generace primery a to jsou vzory spolehlivosti, tak nemám nejmenší obavu... Zdá se ti snad subaru méně spolehlivé, co patří pod GM? Nebo suzuki? Mě ne... Po sklopení je plocha téměř rovná (ale ne 100%).
Jo, ten Rendlík by ho mohl dorazit, záleží na tom kolik technologie z něj kvaska převezme...Ložnou plochu? Sakra to opravdu všichni okolo mě vozíte europalety? 8-s
Si děláš srandu s tím TDI ? Zaplaťpanbůh za to, že tam dávaj kloudnej diesel dCi. Rozumnej nafťák ve dvoulitru od VW bude asi až koncem roku s příchodem CR. ;-)
Co to je rychlokvaška?Okurek v nálevu s koprem,lidově kvašák?Ty jsou dobré,když jsou "tak akorát".Myslím,že píšeš,abys něco napsal.Motory TDI od VW si možná pleteš s jedním Mitsubishi,ne?Které má společný základ jako dvě další auta od PSA.Jo,jo,je toho moc,co se nabízí.... :yes:Pak je v tom guláš.Spolupráce s Renaultem,to máš složité:Renault vlastní rozhodující podíl akcií Nissanu,takže kdo má peníze,ten rozhoduje.Konečně,bez něj by dnes nebyli.Smekám před prognózou,že to nebude kvalitní a spolehlivé.Nějaký důkaz by to chtělo >:D
Ty tomu opravdu ale vůbec nerozumíš. TDI od VW, to by byl úplnej konec auta.
Musejí tam dát výkonný , kultivovaný,spolehlivý a hlavně tichý motor od Renaultu.Porovnával jsi někdy chod a zvukový projev??? Asi ne, proto takhle kecáš. Navíc se podívej, jak jsou spolehlivé motory TDI 2,0 TDI!!! Viz. Auto-Tip č.3/2007 - test na 100tis.km - nejnespolehlivější auto i motor!!!!!!! Prasklé hlavy, turba v *, (múj kamarád s TDI 2,0 rovněž nedojel do Anglie-podělané součástky v turbu.)A navíc, kterej vůl by si v dnešní době koupil takovej žentour a navíc ještě s řemenem (jestli víš, o čem je řeč)?
Takový strašný motory od VW se jen tak v dnešní době nevidí, ale hlavně NESLYŠĎ !!!
Musejí tam dát výkonný , kultivovaný,spolehlivý a hlavně tichý motor od Renaultu.Porovnával jsi někdy chod a zvukový projev??? Asi ne, proto takhle kecáš. Navíc se podívej, jak jsou spolehlivé motory TDI 2,0 TDI!!! Viz. Auto-Tip č.3/2007 - test na 100tis.km - nejnespolehlivější auto i motor!!!!!!! Prasklé hlavy, turba v *, (múj kamarád s TDI 2,0 rovněž nedojel do Anglie-podělané součástky v turbu.)A navíc, kterej vůl by si v dnešní době koupil takovej žentour a navíc ještě s řemenem (jestli víš, o čem je řeč)?
Takový strašný motory od VW se jen tak v dnešní době nevidí, ale hlavně NESLYŠĎ !!!
Pro potřebu vyššího posezu nepotřebuješ nutně pseudoterénní auto. Můžeš si koupit třeba pseudododávku zvanou MPV... no a teď, co vypadá lepší? Projeď se Kvaskou a zjistíš, že to není nic míň, než solidní a elegantní rodinný bourák! Budeš hledět, jako jsem hleděl nevěřícně já...
Víš, já hledím už teď... Tohle auto je vlastně docela podobné Tucsonu, je to i stejná třída. Nic proti Tucsonu ale od Nissanu bych čekal víc. Hlavně to, že zbaběle neuteče z třídy nižší střední...
Miloval sem primeru. Ale beru cestu kterou si nissan zvolil, i kdyz mam o ni pochybnosti. Ale kdybych mel hodnotit toto auto jako samostatny objekt, tak je to za 1*.
Je vidět, že nemáš šajnu, o čem tady hovořiš, protože jsi to ještě ani neviděl, nedejbože v tom tak jel. Od Tusconu je to auto málem poloviční, takže asi tak mari. Čili hledej v C segmentu jak píše autor - tedy nižší střední... :yes:
aha :-) tak mi prosím osvětli kam Tucson patří :-) To abych tomu jako porozuměl... :-) PS: Jestli sis všimnul, tak já tady nepíšu že jsem v tom jel... Zaplaťbůh...
možná bys pak kamaráde nepsal ty bludy... >:D nevím kam tuscon patří, nejsem odborník na kastování aut, ale ten bude asi alternativa k autu střední třídy, kdežto tohle k nižší střední. alespoň tak to chápu já, snad se nemýlím... ;-) Nikdy jsem nebyl velký fanda SUV, ale po svezení se, jsem byl mile překvapen, že skutečně nerozeznáš od klasického HB! Příjemně tuhé pérování a o špatném vypořádávání se s dírama nemůže být řeč! Já bych jízdní vlastnosti za vzhled neměnil, ale tady nemusíš, tady máš oboje! Svez se, vřele doporučuju! ;-)
Tucson a kvaska patří naprosto do stejné třídy... Prakticky stejné rozměry, rozvor i cena. S tím rozdílem že paleta motorů Tucsonu vrcholí šestiválcem. Kvaska má možná trochu lidštější přístrojovku. Ale abys neřekl, půjdu se tím svézt- jakmile bude příležitost.
no z čistých dat to tak vypadá, ale já přirovnávám Tuscon spíše k X-Trailu a vedle toho vypadala kvaška jako malý vůz... ale dostal jsi mne ;-) teď mi to vrtá hlavou, kde je chyba... No ale kdybych to vzal takto, tak je potom Tuscon drahé auto a pořád mu chybí jedno - není to Nissan ;-) :yes: Almera je nádherné auto, hlavně v sedanu, ale po svezení už vím, že není důvod truchlit. Naopak našli dost odvahy, vydat se vlastní cestou :yes:
odvahu mají, to je pravda, ale záleží jestli taková odvaha zákazníka oslovuje... Z dílny Nissanu bych opravdu viděl raději nějaký svébytný hatch. Nejhorší je že i Primera se bude loučit navždy...
Primery bude velká škoda, ve všech generacích mimořádný vůz!
A v čem byl mimořádný? Vždy byl podprůměrný a nehezký, konečně i ta Almera zmizí a bude tu důstojný a nový nástupce. Nebuď motoristický barbar!!!
Za barbara by som skor pasoval Teba. Primera je mimoriadne pekne, technicky na vy sokej urovni a najma kvalitne a spolahlive auto. Problem v predajoch je inde, ciastocne v nadsadenej cene...
Nepouštěj se do takové-to diskuze, je to zbytečná ztráta času pro všechny!!!
je vidět ,že neznáš.primery jsou skvělá auta.měl jsem všechny generace(nyní WP12-tekna,YD 22)moc spokojený
To sis tedy pojezdil, obdivuji tě, když jsi nepoznal jiné značky, resp. typy vozidel!!! To se to porovnává!
To sis tedy pojezdil, obdivuji tě, když jsi nepoznal jiné značky, resp. typy vozidel!!! To se to porovnává!
od trabanta přes fiaty,escorta,626 a u nissana sunny,almera a primera,ale nebudu tě přesvědčovat.pořád je vidět ,že neznáš
a ještě jedno - pořád lepší než nějaký Roomster Scout! >:D :yes:
Aj ja som si porovnal technicke udaje Tucson vs. Qashqai a som VELMI prekvapeny. Qqashqai som vnimal ako o malicko vacsie SX4. Opak je pravdou, su to navlas rovnake auta, razvor rovnaky 263, dlzka Q 431.5 vs. T 432.5, sirka Q 178 vs. T 178.5. Jediny rozdiel je vo vyske T 168 vs. Q 161.5. Rozdiel je aj v batozinovom priestore Q 410 vs. T 540 ale to by chcelo vidiet a naozaj porovnat, lebo udavana velkost batozinoveho priestoru nie je vzdy porovnatelna...
podle mě vyjdou tak na stejno...
Ta Škodovka je tragedie, Škoda má asi velké problémy a asi i celá VW, a to i s kvalitou.Podívejte se na spolehlivost vozů TDI i benzínů po 100 tis.km, poslení VW Touran a pak Polo!!! Jeho motory jsou v současné době HRUZA !!!
To máte pravdu, Roomster je hotová tragedie, lituji čechy, kteří si to koupí... kastle hrozná a ani jeden dobrý motor!!!
Já se domnívám, že s těma Almerama a Primerama byl nejvyšší čas skončit a mezi travestity si klidně zajdete, když nevíte kudy kam !!!
Trochu nechápu, proč zapůjčili novinářům auto v tak nefotogenické barvě... Na té první červené fotce vypéadá úplně jinak, a lépe. ;-\
Tomiss
Kdo si chce koupit sedan,koupí si sedan,kdo chce kombi,koupí kombi,kdo chce hatchback,koupí si...kdo chce něco mezi,vybere si crossover.Dnešní automobilky nabízí nepřeberné množství různých typů a modelů aut,že snad ani nejde si nevybrat z jejich nabídky.Auta s drsným,až térenním výrazem jsou prostě v kurzu,to vidíme dnes a denně ,podle různě oplastovaných,zvýšených a já nevím co ještě upravených "civilních"verzí.Mě Nissan tímto výtvorem zaujal,velmi zajímavá se mi jeví cena,užitná hodnota je taky v pohodě,takže "Kaškaj" je velmi zajímavé obohacení automobilového trhu. ;-) :yes:
Kolik takovej KVAŠÁK váží? Třeba ten s motorem 1,6/84 kW ? Vypadá dost robusně.
je to fakt super autíčko, stačí se sním projet a hned si ho zamilujete......vím o čem mluvím...Color-Car
Jo je to moc pěký, ale ta cena!!! Základní cena s dvoulitrovým benzinem je 651900kč a to už je revír např. nové Suzuki Grand Vitara 2.0 . :-O
Souhlas, vyzkoušel jsem jich několik za sebou a člověk si ho vyloženě zamiluje, nechápu, jak to může někdo srovnávat s mrňavým Suzuki, nebo nedejbože s Korejcema. U nich je všechno na oko a za chvíli se to sype. Ať se všichni podívají na statistiky spolehlivosti. Zkoušel jsem několikrát Vitaru. V terénu dobrá, ale na silnici hrůza. Líná a ty brzdy! Zastavit se to nechce. Jsou bubnový! Vot těchnika.
To je pravda,
Vitara má jen novou vizáž, ale zastaralý motor a interiér. Na silnici je líná. Přes 2T váhy.Ale pozor, kam se hrabe na Korejce. Jak Sportage tak Tuscon mají mnohem lepší motory a lepší interiéry.Quasqai je přesně to co rozumný zákazník potřebuje. Dostat se na ryby a na lyže a nevozit s sebou zbytečně 7 metráků váhy navíc.Řádně si sjet s rozumnou spotřebou a včas ubrzdit.
Vitara má jen novou vizáž, ale zastaralý motor a interiér. Na silnici je líná. Přes 2T váhy.Ale pozor, kam se hrabe na Korejce. Jak Sportage tak Tuscon mají mnohem lepší motory a lepší interiéry.Quasqai je přesně to co rozumný zákazník potřebuje. Dostat se na ryby a na lyže a nevozit s sebou zbytečně 7 metráků váhy navíc.Řádně si sjet s rozumnou spotřebou a včas ubrzdit.
Ved je to v cene octavii kombi s motorom 1,6(75KW) takze je to super.A kvalita je kvalita. Nissan je stale dobry :yes:
GTI
Quaška je dokonalej evropskej tah Nissanu. Crossover... to je téma dnes a hlavně zítra. Jistě, hatchback, král posledních třiceti let bude pozvolna uvolňovat místo lehce praktičtější karoserii. Nižší střední nemá kam růst a subkompakty se na ní rozměrově dotahují, takže nebude dlouho trvat a mimo prémovejch reprezentantů můze zacházet na ubytě. Evropa bohatne a po vzoru Ameriky také... tloustne. Potřebuje prostornější auta, potřebuje vyšší posazy, potřebuje novou designovou krev. A to dokonale poskytuje tento segment. Ovšem trhákem tu bude především TIGI, ten v Evropě rozhýbe trh s těmito auty. Spolu s Quaškou první vlaštovky. Přijdou další. Do dvou let si v běžném hatchbacku budeš na semaforech připadat, že sedíš na kanálovém deklu. Tak buď ve střehu. BRAVO NISSAN :no:
Doufám, že ty troubo mezi prémiové reprezentanty řadíš hlavně G, G jako GURU, Golfa a hlavně Golfa VI...Jo jo, uži si ty tvoje sny...vlhký sny
Ty mas velmi rad rozpravky, ze? Tazko nejaky VW rozhybe trh, hlavne ked pride na trh skoro posledny. fauwé je jaksi casto posledny...taktika zbabelcov cakat v uzadi ako sa trh vyvinie a nova trieda uchyti a potom prist velkolepo s "novou triedou" a byt zrazu "tahunom" segmentu. V kazdom pripade bravo Nissan...
Když tak tu vypiš seznam těch, co v Evropě vyrábí auto, kategorie TIGI, resp. Qašky, to bude myslím smysluplnější argumentace, nemyslíš? Tak já čekám, Klaudie :-)
Chcel by som sa s vami podelit o moje pocity.
Mam Nissan Maxima Qx a Sunny 2.0GTi 5dv, s tymi som to aj porovnaval (spracovania atd.. lebo to su este JAPONAKY).
V aute sa mi sedelo super, perfektne sedadla, akurat vzadu som mal menej miesta (186cm/116kg). Skusal som 2.0B 4x4 s panoramatickou strechou, v kozi.Oproti Maxime mi ta koza pripadala ako EKOkoza, dost biedna,akoby nejaka umelina, inac co sa tyka bocneho vedenia sedadiel som spokojny , takmer ako v Sunny GTi, trosku ma prekvapili AZ VELMI ostre brzdy ale nato sa da tusim zvyknut. Motor je ale podla mna dost slaby na taku kasnu. Moja Maxima ma pohotovostnu hmotnost 1350kg (3.0v6) a QQ ma az 1415 a viac (z cennika neviem presne vycitat ktora hodnota je spravna). Gti 5dv ma 105kw/1150kg , QQ ma 103kw/cca 1450kg co je aj dost citit. Volant je prijemny do ruky, panoramaticka strecha bola ozaj fajn , paci sa mi aj to ze ma QQ madlo na prednych dverach ako sunnygti nie ako maxima. Teda dalsi bod plus. Kedze tu uz bolo viackrat spominane o tych xenonoch , tak som sa pozeral do SK cennika a ozaj tak su v najvyssej vybave !! standard.
Cena testovaneho modelu bola okolo 1.060.000sk, (priplatok bol za kozu a DVD navigaciu),ozaj tu mi trosku vadila obrazovka ktora je tam napevno a neda sa nijak sklopit ani skryt.
Moj verdikt paci sa mi velmi ako z vonku aj ako zvnutra, ale pokial si ho kupim tak si budem nejaky ten cas musiet pockat.
SR20DE - 0-100 (cca 8sek)
MR20DE - 0-100 (10.8!!)
velku rolu tu hra urcite ta jeho dost velka VAHA.
jo, a skoro som zabudol. minus bod by som dal za to ze sa neda dat nizsie vodicove sedadlo ! bol som moc vysoko, keby to islo o par centimetrov nizsie bolo by fajn.
Mam Nissan Maxima Qx a Sunny 2.0GTi 5dv, s tymi som to aj porovnaval (spracovania atd.. lebo to su este JAPONAKY).
V aute sa mi sedelo super, perfektne sedadla, akurat vzadu som mal menej miesta (186cm/116kg). Skusal som 2.0B 4x4 s panoramatickou strechou, v kozi.Oproti Maxime mi ta koza pripadala ako EKOkoza, dost biedna,akoby nejaka umelina, inac co sa tyka bocneho vedenia sedadiel som spokojny , takmer ako v Sunny GTi, trosku ma prekvapili AZ VELMI ostre brzdy ale nato sa da tusim zvyknut. Motor je ale podla mna dost slaby na taku kasnu. Moja Maxima ma pohotovostnu hmotnost 1350kg (3.0v6) a QQ ma az 1415 a viac (z cennika neviem presne vycitat ktora hodnota je spravna). Gti 5dv ma 105kw/1150kg , QQ ma 103kw/cca 1450kg co je aj dost citit. Volant je prijemny do ruky, panoramaticka strecha bola ozaj fajn , paci sa mi aj to ze ma QQ madlo na prednych dverach ako sunnygti nie ako maxima. Teda dalsi bod plus. Kedze tu uz bolo viackrat spominane o tych xenonoch , tak som sa pozeral do SK cennika a ozaj tak su v najvyssej vybave !! standard.
Cena testovaneho modelu bola okolo 1.060.000sk, (priplatok bol za kozu a DVD navigaciu),ozaj tu mi trosku vadila obrazovka ktora je tam napevno a neda sa nijak sklopit ani skryt.
Moj verdikt paci sa mi velmi ako z vonku aj ako zvnutra, ale pokial si ho kupim tak si budem nejaky ten cas musiet pockat.
SR20DE - 0-100 (cca 8sek)
MR20DE - 0-100 (10.8!!)
velku rolu tu hra urcite ta jeho dost velka VAHA.
jo, a skoro som zabudol. minus bod by som dal za to ze sa neda dat nizsie vodicove sedadlo ! bol som moc vysoko, keby to islo o par centimetrov nizsie bolo by fajn.
sorry, ale zabudol som napisat ze mi predajca vyvratil tvrdenie (ktore som cital z netu ze QQ je nahrada Almery), tak aby sme boli vsetci v obraze miesto Almery pride na EU trh TIIDA ! Mozno to poznate , ozaj podarene auto ktore ma dost velky uspech v JP. Vivat Nissan , konecne dalsie auta aj pre EU trh.
No vida, nahoře tady jsem tu Tiidu do Evropy předpověděl a ty (tvůj dealer) mi teď dáváš za pravdu. :yes:
S TIIDOU jsem jezil v lete v Australii. Je to sikovne moderni auto - zajmavy design, na muj vkus ale dost vysoke, takze se v zatackach trochu naklanelo. motor 1,6tusim nebo 1,5 jel hezky a velice tise. Celkove to auto odpovidalo dnesnim japonskym standardum. Jednoduchy interier. Rozhodne mi prislo o hodne lepsi nez Honda Jazz (a to mam hondy rad). Jedine co se tomu da vytknou je moderni design - evropani jsou dost konzervativni a nevim jestli se jim to bude libit. Je to jako s novou Maximou - do evropy poradne neprisla pritom v USA a Asii se skvele prodava
Jazz přece nepatří do nižší střední. Je to jednoznačně konkurence Nissanu Note.
Jazz skor konkurencia Micre..
Note je konkurencia tak mozno Modusu...
A Tiida by mala byt Civicu...
Ci nie? :)
Note je konkurencia tak mozno Modusu...
A Tiida by mala byt Civicu...
Ci nie? :)
Nejel sem s tolika autama proto srovnavam S hondou Jazz :) Jinak kdyz sem NOTE poprve videl tak sem ho musel dvakrat obejit abych zjistil ze to opravdu neni TIIDA. TIIDA je jen o kapanek vetsi a jsou 2 verze.. sedan a hatch. Konkurence k Civicu - asi jo ale civic je nizky. tiida byla takova vysoka... :-)
www.nissan.com.au/tiida/
spis by se noa almera libila jako americky nissan sentra ale zatim se ho nevidel
www.nissan.com.au/tiida/
spis by se noa almera libila jako americky nissan sentra ale zatim se ho nevidel
Nevíte někdo, jak je to s přehráváním MP3? Podle popisů to vypadá, že standardní rádio hraje pouze CD a MP3 umí až příplatková DVD navigace za pouhých 65000 Kč navíc :-(
je to tak, to je piha na kráse u jinak suprovýho auta, že MP3 je jen s navigací a vyhřívaný sedačky jen s kůží, ale tak to mají i některý jiný značky, např. u C4 Picasso lze připlatit vyhřívání jen u nedražší verze. Prostě * si vždycky hřáli jen bohatý, chudým se do ní kope.
Copak kožená sedadla a vyhřívanou zadel mít nemusím, ale defacto platit 65000, pokud chcete tak běžnou všc, jako je přehrávání MP3, když loni jsem si do Micry dával rádio s MP3 za 5 000, tak to si teda snad dělaj p×del oni z nás. Třeba to bude někomu připadat na hlavu, ale to mi stačí jako důvod k tomu, abych si Qashqaie nekoupil. Nesnáším, když ze mě někdo dělá blbce. Nakonec i ty ceny navigací jsou dosti sprosté, přenosnou navigaci v pohodě koupíte do 20 000 a tady nevědí, co za ni chtít. No co, nakonec tam taky mohli dát rádio jenom s kazeťákem ;-) ...
A tusite vobec kolko tento crossover odvezie :410kg!!!!!!!!!!!!!!
to je jen důsledek toho, že tohle auto je vším- a zároveň ničím pořádně... To i Fiat 126p odvezl víc... :no:
Vidím to tak na tři dobře krmené čechy a basu piv...ideální auto na pánskou jízdu >:D P.S.a manželce vysvětlíš,že by si ji rád vzal,ale do auta se prostě nevleze... >:D
>:D >:-[] máš to vychytané... ;-)
Jojo, jak už jsem psal nahoře - připraven na všechno a na nic pořádně. Takže na klasické kombi to nějakých 50-100 litrů kufru ztrácí, navíc je ložná hrana kvůli náhonu vysoko a kufr je relativně mělký. Sedadla nemají víceméně žádnou variabilitu - dokonce ani ten posun z Noteu ne, takže tady zase vedou MPV. Pravé SUV to taky není a kvůli zvýšené světlosti (a ve 4WD provedení i jinému rozložení váhy) to není ani pravý silniční vůz. To nemá vůbec nic společného s tím, že je mi to auto s odstupem času docela sympatické, jen mě zkrátka pořád nikdo a nic nepřesvědčilo, že tenhle druh kompromisu je lepši než "klasická" auta.
Tohle auto proboha neni na prevazeni nakladu. Vam se zda ze jo? Vypada snad jako nahrada za dodavku? Proc si hned kazdy mysli, ze cim je to vetsi tim to musi vice odvezt? To je ten nas pokrivenej evropskej pohled, ktery povazujeme za jediny spravny. Za velkou louzi v takovem aute jezdi 1-2 lidi + obcasny nakup ze supermarketu. Kdyz nekdo potrebuje prevazet kazdy tyden na chatu sekacku, bojler, hrablo a suchy zachod, tak at si koupi dodavku ..kdyz potrebuju vozit cihly a jiny material na stavbu (protoze za dopravce nedam), tak mam kombik s taznym. Evropani vsude kam jedou potrebujou brat pulku baraku, ale tady neni stred sveta, je to o prioritach Qashqai neni traktor.
No a co, moje Micra z roku 1996 má užitečnou hmotnost 480 kg a taky ji nepoužím na převážení cementu na chatu. Jenže kruciš když je nějaké auto pětimístné a má slušný kufr, tak si do něj nebudu za pasažéry vybírat jenom anorektičky. 5 lidí po 80 kilogrameh dá 400 kg, jenže těch 80 kg má každej leda tak v trenkách, a oblečení už přelezou i těch 410 kg. Zavazadla si zřejmě pošlou poštou ...
Řekl jsi to naprosto správně, ale smiř se s tím, že většina Čechů to pochopit nechce. Čím víc se dá natahat na chatu, tím líp. Za bolševika čím víc nakradenýho. Nějak to v lidech zůstalo. Estetika tady moc neletí. Proto tolik milovníků neslaných nemastných pekáčů VW z Vlčího hradu. Mám souseda s 30tiletým děravým žigulem a ten to ví nejlíp, přestože doposud v ničem jíným neseděl. Říká, proč se na západě nenaučí dělat od Rusáků pořádný bytelný auta. Ani neví, že je to Fiat.Dávám ti :yes:
A až budete prostorově nadměrně výrazné tchýni či či obstarožní tetičce vysvětlovat, že s vaší rodinou na ten výlet do jižních Čech už jet nemůže, i když je to auto pětimístné, protože to máme tatínek za 110 kg, maminka tedy jenom 85, ale Pepíček už není žádný drobeček a těch jeho 90 kilo něco vydá a Mařenka poslední dobou nějak přibrala, dokonce už má 65 kilo, to nám dává dohromady 350 kg, jo a ještě Badynek pojď sem, Badynku, tumáš kostičku, těch jeho 35 kg, to je teda jako už 385 kilo, a sama uznáte, tetičko (maminko), že Vy teda rozhodně vážíte víc než 25 kg ... Tak vidíte, že už s námi jet nemůžete.
..a neprehanite uz tak trochu ;-) ..ja si zas nevsiml, ze by kazdy v mem okoli vazil pres metrak a jestli v tomhle hodlate jezdit v 5-ti se psem a s haraburtim co jsem vyjmenoval vyse, tak jste si spletl kategorii vozu, na kterou se mate zamerit.
Samozřejmě že přeháním. Ale vážně mi připadá podivné, pokud mrňavá Micra z roku 1996 má nosnost 480 kg, zatímco automobil, tvářící se jako vůz vhodný pro rodinnou dovolenou, má nosnost pouze 410 kg. Já se stejně nejvíc vozím sám nebo se dvěma psy majícími dohromady něco přes dvacet kilo, žádné náklady nikam nepřevážím, ale stále mi těch 410 kg na takovéto auto připadá strašně málo. A kategorie vozu, na kterou se zaměřuji, je "CVT". To víte, síla zvyku, po deseti letech s CVT v Micře bych rád měl stejně kvalitně řešenou CVT i v dalšm voze.
JInak souhlas, vypadá to dobře a cena za tu výbavu rozumná. Ale s Almerou to až tak moc společného nemá ani vizuálně, ani cenovou hladinou.
Diky ESP jsem to za strasneho smradu z pneumatik ubrzdil a jeste mi zbylo par desitek metru. Bylo to pro mne ponauceni. Ale i tak hci rici, ze ESP neni v aute proto, ze by clovek bez neho nemohl jezdit, ale proto, aby bylo k dispozici pri chybe ridice.
v manuálu Vašeho automobilu je tolik zkratek, že jste si popletl ABS s ESP. Navíc, kdybyste měl ABS, měl byste zcela určitš delší brzdnou dráhu než bez ABS. Pomohlo Vám to jen nedostat smyk při brždění, ale nezkrátilo to ani náhodou brzdnou dráhu.
Na zaklade tejto skusenosti - aj ked auto by mi vyhovovalo zostanem pri nejakom japonskom kombiku, 4x4 ozeliem ale servis uvidim len pri garancke - aspon dufam...
Kvalita a Nissan to uz davno neplati - spytajte sa, ktoréhokolvek dealera v CR/SR. Jedine japonske vozy, ktore este maju kvalitu jap. Nissanu su: Murano, X-Trail a 350Z!!. Ostatne su vsetko vozidla vyrabane v Europe / Spanielsko, Anglicko/. :no: