Novinky
Ghostyx
0
Ja taky OZZY... :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Ja mam taky Lagunu 2.0T Grandtour z roku 2003, kupoval jsem ji taky jako novou a momentalne mam najeto neco malo pres 130tis. a max. spokojenost... Tak co tady placas kamo? Pokud vim, tak problemy mely prvni dieselove verze 1.9dci, ale i to je jiz minulosti...
Taky občas zajdi mezi zaslepené VW koncernáře a udělej si obrázek o vnímání různých značek v naší společnosti.
Jinak je více než jasné, že Škodovka, potažmo celá mašina VW nemůže být tak daleko s vývojem podobných motorů a co víc, celé řady dalších vývojových struktur. Kdo nemá špatnou paměť jistě vzpomene na silnou vlnu odporu všech automobilek z Německa, krom Italů a Francouzů, na snižování emisí v rámci EU. Asi nebude zcela všechno pravda, co se píše v Německých časopisech že. Jinak dávám Renaultu podtrženou 1.
:yes: :yes: :yes:
Jinak je více než jasné, že Škodovka, potažmo celá mašina VW nemůže být tak daleko s vývojem podobných motorů a co víc, celé řady dalších vývojových struktur. Kdo nemá špatnou paměť jistě vzpomene na silnou vlnu odporu všech automobilek z Německa, krom Italů a Francouzů, na snižování emisí v rámci EU. Asi nebude zcela všechno pravda, co se píše v Německých časopisech že. Jinak dávám Renaultu podtrženou 1.
:yes: :yes: :yes:
Renaultíka nemusím, v F1 mi ho znechutil malý Brežněv, ale za tohle si zaslouží palec :yes: ...nebo...radši dva :yes: :yes: :yes: ...až tři... :yes: :yes: :yes:
Nemuze se prodavat biopalivo, kdyz tu neni ani jedno auto ktere je umi spalovat. Nejdrive se musi zacit prodavat auta s podporou lihu. Jizda na normalni benzin jim necini zadny problem. V okamziku, kdy jich tu bude par tisic jezdit, uvidite, ze cerpadla lihu se vyroji jako houby po desti. Uprava na lih stoji par stokorun a kazdy, kdo trochu premysli do budoucnosti si za tuto vlastnost tech par stokorun priplati a takove auto koupi. Jsou to dobre investovane penize protoze moznost nahradit ropu se hodi mozna drive, nez si dnes myslime. Nejdrive musi byt auta, pak prijdou pumpy.
Bude docela pekna ostuda Skodovky, pokud na nasem domacim trhu bude prvni lihove motory masove prodavat Renault. Problem je, ze podle posledniho vyjadreni bursikovych podrizenych se cely tento rok bude system na podporu lihu a bionafty teprve pripravovat a pak teprve zavadet. Coz vypada, ze v CR se nedockame lihu drive nez za nekolik let.
To jo, progresivní jsou, ale tva kvalita.Měl jsem novou lagunu,teď mam megána 1,6 a pořád problém.
Zatim jsem neslysel. Vim, ze ji intenzivne testovali, ale ze by se nekde prodavala, tak to o tom nic nevim...
Ja to vzdy rikal, ze Renault je jednou z nejprogresivnejsich znacek soucasnosti a pod stavajicim vedenim jde Renault a Nissan kvalitativne neustale nahoru... Musim dodat, ze jiz bylo na case, protoze konkurence taky nespi... :-!
Jako by nestačilo, že před lety začal do automobilové konfekce sériově cpát bagy a abs, zatímco zbývající výrobci ještě v klidu spali. Teď zase straší s generálním programem nízkoemisních pohonných jednotek, skoro jako by těch eurokomisních 130 g/km C02 chtěl dohnat a předehnat ještě letos. Jestli Jahnova Škoda splní své drsné výhrůžky a odstěhuje kvůli zlému EU výrobu do Číny (nebo snad jen na Ukrajinu?), nezbyde Renaultu než ji na trhu nahradit... 😄 😉