Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mégane s motory na E85 i bionaftu

22 komentářů

Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Ja taky OZZY... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Ja mam taky Lagunu 2.0T Grandtour z roku 2003, kupoval jsem ji taky jako novou a momentalne mam najeto neco malo pres 130tis. a max. spokojenost... Tak co tady placas kamo? Pokud vim, tak problemy mely prvni dieselove verze 1.9dci, ale i to je jiz minulosti...
Taky občas zajdi mezi zaslepené VW koncernáře a udělej si obrázek o vnímání různých značek v naší společnosti.
Jinak je více než jasné, že Škodovka, potažmo celá mašina VW nemůže být tak daleko s vývojem podobných motorů a co víc, celé řady dalších vývojových struktur. Kdo nemá špatnou paměť jistě vzpomene na silnou vlnu odporu všech automobilek z Německa, krom Italů a Francouzů, na snižování emisí v rámci EU. Asi nebude zcela všechno pravda, co se píše v Německých časopisech že. Jinak dávám Renaultu podtrženou 1.
:yes: :yes: :yes:
Ja som mal od roku 2001 Megana 1,4 (predchadzajuca verzia), maximalna spokojnost :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Alessio, já se z tebe zblázním! Brežněv? >😁 Neboj, už nebude, nebude...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Já Renault prostě miluju! Fandím, moc fandím! :yes:
Renaultíka nemusím, v F1 mi ho znechutil malý Brežněv, ale za tohle si zaslouží palec :yes: ...nebo...radši dva :yes: :yes: :yes: ...až tři... :yes: :yes: :yes:
Nemuze se prodavat biopalivo, kdyz tu neni ani jedno auto ktere je umi spalovat. Nejdrive se musi zacit prodavat auta s podporou lihu. Jizda na normalni benzin jim necini zadny problem. V okamziku, kdy jich tu bude par tisic jezdit, uvidite, ze cerpadla lihu se vyroji jako houby po desti. Uprava na lih stoji par stokorun a kazdy, kdo trochu premysli do budoucnosti si za tuto vlastnost tech par stokorun priplati a takove auto koupi. Jsou to dobre investovane penize protoze moznost nahradit ropu se hodi mozna drive, nez si dnes myslime. Nejdrive musi byt auta, pak prijdou pumpy.
Nikoliv. Ve Svedsku se ma v prubehu tohoto roku prodej lihovych Skodovek teprve zahajit.
Bude docela pekna ostuda Skodovky, pokud na nasem domacim trhu bude prvni lihove motory masove prodavat Renault. Problem je, ze podle posledniho vyjadreni bursikovych podrizenych se cely tento rok bude system na podporu lihu a bionafty teprve pripravovat a pak teprve zavadet. Coz vypada, ze v CR se nedockame lihu drive nez za nekolik let.
Kecáš. Když máš na funglofku, proč bys kupoval auto o třídu níž, než jsi zvyklej? Prostě kecáš.
To jo, progresivní jsou, ale tva kvalita.Měl jsem novou lagunu,teď mam megána 1,6 a pořád problém.
Avatar - Dinar
Dinar
No, jestli to není tím, že se u nás žádné biopalivo neprodává.
Ano, vo Svedsku sa predavaju Octavie na bioplaiva, len u nas nic.... 😒
Avatar - Dinar
Dinar
Ve Švédsku?
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Zatim jsem neslysel. Vim, ze ji intenzivne testovali, ale ze by se nekde prodavala, tak to o tom nic nevim...
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Ja to vzdy rikal, ze Renault je jednou z nejprogresivnejsich znacek soucasnosti a pod stavajicim vedenim jde Renault a Nissan kvalitativne neustale nahoru... Musim dodat, ze jiz bylo na case, protoze konkurence taky nespi... :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Neprodává už Škodovka na některých trzích svou bioethanolovou verzi Octavie?
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
>😁 :yes:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
:yes: 😉
Jako by nestačilo, že před lety začal do automobilové konfekce sériově cpát bagy a abs, zatímco zbývající výrobci ještě v klidu spali. Teď zase straší s generálním programem nízkoemisních pohonných jednotek, skoro jako by těch eurokomisních 130 g/km C02 chtěl dohnat a předehnat ještě letos. Jestli Jahnova Škoda splní své drsné výhrůžky a odstěhuje kvůli zlému EU výrobu do Číny (nebo snad jen na Ukrajinu?), nezbyde Renaultu než ji na trhu nahradit... 😄 😉
konečně aspoň krok vpřed u neprémiových,večně stojících a tápajících evropských automobilek :yes: 😄