Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: šarmantní třicítka (první fotografie)

Krátce před oficiální premiérou se na internetu objevily první fotografie nového Hyundaie, který se vydá do třídy Golfu. Sourozenec Kie Cee'd zavádí do označování modelů Hyundai nový pořádek.
Zpět na článek
22. 2. 2007 10:33
neregistrovaný "mitsuX"
22. 2. 2007 11:43
neregistrovaný "Tazzi"
22. 2. 2007 11:52
neregistrovaný "Odborník"
22. 2. 2007 12:29
neregistrovaný "Tazzi"
23. 2. 2007 10:07
neregistrovaný "atom"
23. 2. 2007 12:22
22. 2. 2007 23:40
neregistrovaný "Pesan"
25. 2. 2007 13:07
neregistrovaný "lexus"
22. 2. 2007 10:36
anonym
22. 2. 2007 10:44
neregistrovaný "Mato"
22. 2. 2007 10:45
anonym
22. 2. 2007 10:52
neregistrovaný "Jenyk"
25. 2. 2007 13:08
anonym
22. 2. 2007 11:01
22. 2. 2007 11:07
22. 2. 2007 11:09
22. 2. 2007 11:18
22. 2. 2007 11:15
22. 2. 2007 11:41
22. 2. 2007 11:52
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 12:04
22. 2. 2007 12:21
22. 2. 2007 12:26
22. 2. 2007 13:47
22. 2. 2007 12:29
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 12:37
22. 2. 2007 12:48
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 12:57
22. 2. 2007 14:04
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 14:19
neregistrovaný "beran"
22. 2. 2007 17:15
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 13:14
anonym
23. 2. 2007 21:08
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 13:15
anonym
22. 2. 2007 17:19
neregistrovaný "Koly"
22. 2. 2007 19:59
neregistrovaný "beran"
23. 2. 2007 18:54
neregistrovaný "Koly"
23. 2. 2007 19:05
anonym
23. 2. 2007 19:08
neregistrovaný "Galant"
25. 2. 2007 13:32
anonym
24. 2. 2007 01:22
anonym
25. 2. 2007 00:36
neregistrovaný "Petan10"
22. 2. 2007 11:43
anonym
22. 2. 2007 11:51
24. 2. 2007 01:19
anonym
1. 3. 2007 23:10
neregistrovaný "Banjo"
22. 2. 2007 11:06
neregistrovaný "VVTi"
24. 2. 2007 01:24
anonym
24. 2. 2007 23:24
neregistrovaný "petan10"
25. 2. 2007 13:35
anonym
25. 2. 2007 00:44
neregistrovaný "Petan10"
22. 2. 2007 11:16
neregistrovaný "bingo"
25. 2. 2007 13:40
anonym
22. 2. 2007 11:17
neregistrovaný "senzor"
24. 2. 2007 15:58
neregistrovaný "stealth"
22. 2. 2007 12:08
22. 2. 2007 12:36
neregistrovaný "dochtor"
22. 2. 2007 12:18
22. 2. 2007 13:54
22. 2. 2007 12:30
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 13:56
22. 2. 2007 14:06
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:18
22. 2. 2007 14:23
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:28
22. 2. 2007 14:40
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 16:15
22. 2. 2007 18:01
anonym
22. 2. 2007 22:08
anonym
23. 2. 2007 08:14
neregistrovaný "Jenny"
24. 2. 2007 00:49
neregistrovaný "wolff"
23. 2. 2007 11:12
neregistrovaný "Ronn"
23. 2. 2007 11:26
23. 2. 2007 14:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
22. 2. 2007 12:31
22. 2. 2007 13:56
22. 2. 2007 12:33
neregistrovaný "briza"
22. 2. 2007 12:39
22. 2. 2007 12:57
neregistrovaný "briza"
22. 2. 2007 13:04
24. 2. 2007 01:29
anonym
24. 2. 2007 15:22
neregistrovaný "hannibal lecter"
22. 2. 2007 13:04
22. 2. 2007 13:57
25. 2. 2007 13:48
anonym
22. 2. 2007 12:39
neregistrovaný "dochtor"
22. 2. 2007 14:00
22. 2. 2007 14:15
22. 2. 2007 14:23
22. 2. 2007 14:35
22. 2. 2007 14:38
22. 2. 2007 14:46
22. 2. 2007 16:17
22. 2. 2007 20:55
neregistrovaný "upo"
23. 2. 2007 20:39
neregistrovaný "Well"
22. 2. 2007 12:40
22. 2. 2007 14:03
22. 2. 2007 14:10
22. 2. 2007 14:15
22. 2. 2007 14:20
22. 2. 2007 14:25
22. 2. 2007 14:30
22. 2. 2007 14:34
22. 2. 2007 14:37
22. 2. 2007 14:39
22. 2. 2007 14:41
22. 2. 2007 14:45
22. 2. 2007 14:49
22. 2. 2007 18:07
anonym
23. 2. 2007 06:22
23. 2. 2007 07:32
23. 2. 2007 12:24
anonym
23. 2. 2007 12:59
anonym
23. 2. 2007 16:50
anonym
23. 2. 2007 18:29
23. 2. 2007 19:17
neregistrovaný "Galant"
23. 2. 2007 06:21
23. 2. 2007 07:35
23. 2. 2007 08:27
23. 2. 2007 20:46
neregistrovaný "Well"
24. 2. 2007 23:59
anonym
24. 2. 2007 01:02
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2007 10:23
neregistrovaný "okoloidúci"
25. 2. 2007 13:57
anonym
24. 2. 2007 16:32
neregistrovaný "Honysek"
22. 2. 2007 13:21
neregistrovaný "Standa"
22. 2. 2007 14:05
23. 2. 2007 13:20
neregistrovaný "Standa"
23. 2. 2007 22:28
anonym
22. 2. 2007 20:00
neregistrovaný "petry888"
23. 2. 2007 06:29
23. 2. 2007 08:14
neregistrovaný "jirkaf"
24. 2. 2007 23:51
neregistrovaný "Petan10"
23. 2. 2007 13:31
neregistrovaný "Standa"
22. 2. 2007 13:23
22. 2. 2007 14:07
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:34
22. 2. 2007 14:09
22. 2. 2007 14:32
22. 2. 2007 14:36
22. 2. 2007 14:12
neregistrovaný "Martys"
22. 2. 2007 14:17
22. 2. 2007 14:27
22. 2. 2007 13:28
neregistrovaný "Well"
22. 2. 2007 14:11
23. 2. 2007 06:33
22. 2. 2007 14:01
neregistrovaný "Martys"
22. 2. 2007 14:13
22. 2. 2007 13:40
22. 2. 2007 14:14
22. 2. 2007 14:16
22. 2. 2007 14:19
22. 2. 2007 14:27
22. 2. 2007 14:30
22. 2. 2007 14:40
22. 2. 2007 19:36
neregistrovaný "Pipo"
23. 2. 2007 16:14
neregistrovaný "ja"
23. 2. 2007 17:05
22. 2. 2007 14:03
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:23
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 14:40
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:06
neregistrovaný "obyčejný řidič"
22. 2. 2007 14:17
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:26
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:50
neregistrovaný "Guru"
22. 2. 2007 15:00
anonym
22. 2. 2007 15:03
anonym
22. 2. 2007 17:11
neregistrovaný "pedro86"
22. 2. 2007 17:17
neregistrovaný "Laco-KE"
22. 2. 2007 17:35
anonym
22. 2. 2007 20:37
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 21:56
neregistrovaný "michal3"
5. 3. 2007 20:00
neregistrovaný "beran"
12. 4. 2007 07:47
neregistrovaný "Alfa"
22. 2. 2007 18:50
anonym
22. 2. 2007 19:11
neregistrovaný "rbriall"
22. 2. 2007 19:21
neregistrovaný "david"
22. 2. 2007 19:22
neregistrovaný "davidx"
22. 2. 2007 19:53
neregistrovaný "Petris"
22. 2. 2007 20:58
neregistrovaný "Jarous"
22. 2. 2007 21:03
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 21:09
neregistrovaný "patřik"
23. 2. 2007 03:27
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 12:56
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 06:59
anonym
23. 2. 2007 09:38
neregistrovaný "tead"
23. 2. 2007 19:25
neregistrovaný "Pipo"
24. 2. 2007 01:11
anonym
25. 2. 2007 14:19
anonym
25. 2. 2007 14:21
neregistrovaný "John"
24. 2. 2007 00:55
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2007 01:40
neregistrovaný "jopo"
24. 2. 2007 03:07
neregistrovaný "RS6"
24. 2. 2007 16:17
neregistrovaný "Galant"
25. 2. 2007 08:09
24. 2. 2007 18:09
neregistrovaný "carda"
24. 2. 2007 20:47
neregistrovaný "Kraken"
4. 3. 2007 09:39
anonym
25. 2. 2007 11:36
anonym
25. 2. 2007 14:11
neregistrovaný "LAJK"
4. 3. 2007 09:43
neregistrovaný "Lexus"
25. 2. 2007 14:17
neregistrovaný "Karči"
25. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "Pavel"
26. 2. 2007 16:48
anonym
26. 2. 2007 17:06
neregistrovaný "Ivan"
4. 3. 2007 10:07
neregistrovaný "Hary"
28. 3. 2007 22:05
neregistrovaný "joga"
27. 10. 2007 21:21
neregistrovaný "miro21"
neregistrovaný "mitsuX"
22. 2. 2007 10:33
zadek
Vzadu jak bmw 1, ale pekny, nemam nic proti :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tazzi"
22. 2. 2007 11:43
Re: zadek
No nevim jak zadek,ale ten bocni prolis,jako by bmw1 z oka vypadl.Korejska auta me nikdy nijak zvlast nebrali.Drive kvuli kvalite,dnes mi spis vadi obslehavani...jsou to auta bez osobite tvare a desigenu.
neregistrovaný "Odborník"
22. 2. 2007 11:52
Re: zadek
Russelsheim je v Koreji?
neregistrovaný "Tazzi"
22. 2. 2007 12:29
Re: zadek
Ne v Německu...rejpale
neregistrovaný "atom"
23. 2. 2007 10:07
Re: zadek
Ten Russelsheim se na tom asi podepsal více... Na přední masce je vidět inspirace Opelem.
23. 2. 2007 12:22
Re: zadek
Ked budes chciet, kludne na tom aute najdes znaky Citroena, Renaultu alebo Seatu. Docerta naco vsetci vymyslate "odkial to odkukali"? Stavim sa ze zacinali s cistym listom papiera a fantaziou, a nie so zbierkou fotiek konkurencnych modelov z ktorych by sa snazili nieco okopirovat. Tak uz dost s tymi blbinami.
neregistrovaný "Pesan"
22. 2. 2007 23:40
Re: zadek
Mně taky rýže nikdy moc nebrala. Ale záruka 3 roky je sehr gut a funguje. Až mi to, a nevíc za podobnou cenu nabídne BMW, jdu do něj
neregistrovaný "lexus"
25. 2. 2007 13:07
Re: zadek
Keď si pozriete všetky auta tak sú všetky na jedno kopyto.
Spraviš auto iných tvarov ako europských a nemáš úspech a kopírujú všetci.
anonym
22. 2. 2007 10:36
4am
zadni čast fakt povedená :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mato"
22. 2. 2007 10:44
m
Celkom pekne auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 2. 2007 10:45
1
pekne auto davam 1 ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenyk"
22. 2. 2007 10:52
mazda 3
Stejně jako sestřenice Kia cee´d, tak i tohle se při bočním pohledu dost podobá mazdě 3. Pokud se nepletu, tohle auto by se mělo vyrábět v Nošovicích.
Rozbalit vlákno
1
anonym
25. 2. 2007 13:08
Re: mazda 3
Začína V Žiline.
22. 2. 2007 11:01
AŽ JEDNOU...
Až se jednou bude někdo zaklínat evropskejma ikonama, nabídni mu svářečskou kuklu. Protože tak krásné auto do nižší střední (nepočítám-li C4) už dlouho nikdo nevypustil :yes: . Naprosto precizní, snad až sošně působící design. Netřeba pochybovat že to tady pořádně zamává prodejem, bodejď by ne :-) :yes: Je nanejvýš zajímavé, jak toliko opovrhovaná korea dává evropě lekce z designu... PS nepotřebuješ šikmý oči abys viděl krásu. Krása je totiž jen jedna :yes: i30 rulez!
Rozbalit vlákno
42
22. 2. 2007 11:07
Re: AŽ JEDNOU...
dává evropě lekce z designu? Podejď by ne, když byla namalována v Evropě ;-) Kdybych to měl srovnat, Ceed mi přijde zajímavější...
22. 2. 2007 11:09
Re: AŽ JEDNOU...
ježiš... "bodejť" 8-s
22. 2. 2007 11:18
Re: AŽ JEDNOU...
jo, taky mi to ulítlo
22. 2. 2007 11:15
Re: AŽ JEDNOU...
v evropě sice je namalovaná, ale automobilka je původem z jiné části světa. O to jde. Evropské automobilky sice malují doma, ale z designem nic neposouvají, jenom vaří ze stokrát vylouhovaného sáčku čaje. Korejská značka dává jasný signál: jsme odjinud, ale jsme schopni lépe reagovat, byť za pomoci Russelsheimských (kdo se vyzná, ví jaká automobilka tam sídlí ;-) :yes: ) Účelem Hyundaie je vyrobit krásné auto (za pomoci jakých prostředků, a odkud pocházejících je vedlejší). A přináší to ovoce.
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 11:29
Re: AŽ JEDNOU...
Russelsheimští? To myslíš ty amerikány z dží em? ;-) Jinak souhlas, sice ten design nikam nic nepostrkuje, ale je to krásně zvládnutý hatchback. Z mého pohledu je podstatněnší, že co do kvalit jsou tihle noví Korejci Evropanům a Japoncům naprosto rovni. Jel jsem nedávno Ceed proti Bravu a Aurisu and the winner was... Korejec, celkem jednoznačně. Časy se mění. ;-)
22. 2. 2007 11:41
Re: AŽ JEDNOU...
Přesně! Také mám čerstvou zkušenost s Ceed a musím říct, že ten pokrok je přímo hmatatelný od generace ke generaci. Navíc, z toho auta mám velice příznivý kvalitativní dojem, což se o polovině evropské produkce této třídy říct nedá. Bohužel... Možná se dá říct, že korea je tak dobrá díky tomu, že evropa zažívá trochu úpadek ve kvalitě.
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 11:52
Re: AŽ JEDNOU...
K narazniku Astry a viku kufru BMW 1 meli pridat jeste predek alfy 147. Proste korejske best of ;-) :yes: Uz se tesim, az jednou Hyundai design nekam posune, zadne studie, ale realne auto, ktere nebude budit dojem, ze to tu uz bylo a bude to skvele jako celek. Stale cekam. Tedy kdyz pominu Santu, ten se tomu nebezpecne blizi. U zbytku Hyundaiu si tezko dokazu predstavit, ze nekdo zohlednuje jejich design pri praci na vlastnim aute. Spis ostatni budou muset pridat, aby udrzeli pozice (bavime se jen o designu), urcite to ale nestoji tak, ze fenomenalni korejsky design zacne byt od ted kopirovan.
22. 2. 2007 12:04
Re: AŽ JEDNOU...
Mýlíš se. Ty totiž stále bojuješ s předsudky, že evropské ikony by se musely při své kreativní impotenci nedej bože inspirovat někde jinde. Jenže to tak je. Jenom bláhový si může myslet že nějaká automobilka může udávat trend do nekonečna... Každý chvilku tahá pilku. Oč okatější je inspirace některýma asijskýma značkama, o to více řevu samozvaní ochránci evropských tradic budou spouštět... Protože to nemohou strávit :-) Se vším se dá vyrovnat, znám to z vlastní zkušenosti ;-) , jenom to chce holt trochu času a klid na lůžku. Momentálně udává trend asie. Budoucí Superb je toho jasným důkazem
22. 2. 2007 12:21
Re: AŽ JEDNOU...
Mari... klid... tohle můžeš těžko myslet vážně.
22. 2. 2007 12:26
Re: AŽ JEDNOU...
Jak mám jinak zabít do/odpoledne ? PS: >:D ;-) :yes: Dnes mám dobrou náladu, tak prudím :yes:
22. 2. 2007 13:41
Re: AŽ JEDNOU...
Bojuj za svoju pravdu :yes: :-! >:D
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 12:29
Re: AŽ JEDNOU...
:yes:
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 12:48
Re: AŽ JEDNOU...
Ja se ale bavim o Hyundai, ne o automobilkach, ktere dokazou pro svoje auto vymyslet vlastni naraznik, at uz jsou odkudkoli. Rikam snad, ze asijsky design je globalne spatny? To vymezeni proti evropskemu designu si mimochodem do diskuze vnesl sam, ja jsem to u sebe v textu nikde nepouzil a nemam potrebu se proti tomu z principu stavet, takze je otazka, ze ceho usuzujes na moje predsudky. Radsi to ukoncime, ja se vyjadroval pouze k Hyuindai na evropskem trhu a to proste z meho pohledu prinasi motivaci pro ostatni, ale ne novy design. Dobry obecne prijatelny design ano, ale nic co by ustavovalo trendy, naopak tech uspesnych trendu stanovenych jinymi vyuziva. A to z pohledu kohokoli, kdo na trhu pusobi.
22. 2. 2007 12:57
Re: AŽ JEDNOU...
To že se ti zdá, že ten zadní nárazník jsi už u něčeho viděl, ještě neznamená že jde o pouhé plagiátorství. Hyundai neustavuje nové trendy, on zde pouze ukazuje harmonickou kombinaci. A to, jak sím jistě uznáš, je jeho silná parketa... Úplné novátorství za ta léta předvedl snad jenom Bangle, kterého se podařilo časem zmírnit na přijatelnou úroveň. O ničem jiném nevím. Kéž by takové "nic co by ustavovalo trendy" předvedli alespoň ostatní.
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 14:04
Re: AŽ JEDNOU...
Ten naraznik je temer stejny, samozrejme jsem si to srovnal. Zjevne to ale jinak opravdu vidime zcela odlisne, netreba dal resit ;-)
neregistrovaný "beran"
22. 2. 2007 14:19
Re: AŽ JEDNOU...
Jo, ale máš pravdu v tom, že to absolutně dizajn nikam neposouvá. A neplatí to jenom o dizajnu. Kia Síd není špatné auto, ale je levnější právě o ty náklady, které třeba Honda (nebo Toyota) a v Evropě některé další značky vrazí do nových technologií. Hyundai nebo Kia vyrobí kvalitní auto s prověřenými, ale ne progresivními postupy a technologiemi. Honda je ralativně drahá značka, ale kromě toho, že to ZNAČKA skutečně je, tak je jedním ze světových lídrů třeba při vývoji motorů. Viz teď třeba jejich ekodiesel pro Ameriku nebo způsob, jakým sama v krátkém čase vůbec diesel dokázal vyvinout. A jaký...Neodsuzuji ani Kiu ani třeba Logan, ale mezi Kiou Síd (omlouvám se, ale nabaví mě dělat ten apostrof uvnitř slova - název je to jediné, co mě na téhle tak až hystericky okázale prezentované novince vadí) Loganem a Hondou třeba Civic je právě ten rozdíl, že Logan je auto na urovni konce minulého století (proto je velmi levné), Kia je současná, ale s žádnou progresí (dobrá, slušná cena) a Honda jde dopředu - je to auto stechnologií budoucnosti. Nakonec, ne každý má plazmu nebo LCD a plochá kvalitní barevná televize rozhodně není nic špatného a bude v rpovozu ještě řadu let v řadě domácností....
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 14:37
Re: AŽ JEDNOU...
Máš to hezky logicky uspořádáno, až na ten argument s Hondou Civic. Možná že pro tebe "auto s technologií budoucnosti" znamená auto se dvěma modrými displeji, ale věz, že z hlediska použité technologie je Civic jen velmi průměrné auto, nenabízející nic, co by Ceed nebo tento Hyundai neměli.
22. 2. 2007 14:41
Re: AŽ JEDNOU...
Presne. Solidna technika v nadcasovom kabate. Nadcasova technika zatial nie.
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 14:43
Re: AŽ JEDNOU...
Nepřesně, průměrná technika ve velmi rychle stárnoucím kabátě. ;-)
neregistrovaný "IT"
22. 2. 2007 17:15
Re: AŽ JEDNOU...
Mno tak motory Civica jsou snad alespoň na 15% kvality těch excelentních korejských,což třeba mně docela stačí(jsem skromný člověk),auto je nedostatkovým zbožím,ale jinak je to nepochybně šrot.O tom není sporu. :-!R-Type,to je evidntní hromada šrotu,sice žádaného,ale šrotu. Ti lidé z EU by se měli naučit československy,aby věděli,kde začíná kvalita.Oni kupují plečky typu Civica,Toyota a přitom tu mají děla ze Žiliny,další dělo z Nošovic...výrobci EU a japonští už mají z toho průjem... >:D
anonym
25. 2. 2007 13:14
Re: AŽ JEDNOU...
Plný suhlas !!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
23. 2. 2007 06:34
Re: AŽ JEDNOU...
...to uz je chyba asi vsetkych trochu futuristickych vystrelkov...
neregistrovaný "IT"
23. 2. 2007 21:08
Re: AŽ JEDNOU...
Co je futuristický výstřelek? Ceed nebo H i30?Futuristické auto podle mne hromadně nedělá nikdo. :-!
anonym
25. 2. 2007 13:15
Re: AŽ JEDNOU...
Pokial si neskúsil nič iné ako 105 tak ano.
neregistrovaný "Koly"
22. 2. 2007 17:19
Re: AŽ JEDNOU...
Doporučím si doštudovať niečo viac o novom Civicu, napríklad čím je unikátny motor 1.8 i-VTEC (zaujímavý je aj 1.4 i-DSI), ktoré auto je najprístupňejsí hybrid na trhu, kde je umiestnená palivová nádrž a ako sú riešené zadné sedadlá v 3D/5D, porozmýšľať o odvahe zmeniť zaužívané postupy a navrhnúť ergonomicky prevratnú palubnú dosku atď. Čo porovnateľné má napr. Ceed?
neregistrovaný "beran"
22. 2. 2007 19:59
Re: AŽ JEDNOU...
Díky Koly, to jsem měl na mysli - akorát ty fakta jsem tam na rozdíl od Tebe nedal. A k některým názorům - jsou-li stejně jistí na silnici jako v argumentech tady, tak by asi skutečně udělali hromadu šrotu i z Hummera...:-)
Avatar - Dinar
23. 2. 2007 08:04
Re: AŽ JEDNOU...
Jo jen se plácejte po hondistických zádech. Debata se tu posunuje ke srovnávání technologické úrovně firem Kia/Hyundai vs. Honda, ale tam mě netlačte. Srovnávám jen a pouze Civic HB s tímto HB od Hyundaie nebo Kie, takže v tomto případě je i argument civicem sedan Hybrid mimo. Pokud jde o použitou techniku nemají i30 nebo Ceed Civicu co závidět. Civic je naprosto konvenční auto stejně jako Ceed, můžeme srovnat: podvozek, vpředu persony, vzadu civic tyč, ceed víceprvek.(řekl bych pokrokovější je Kia). Motory, celk. nabídka Kie 4 motory, Civic 3 motory, 1,4 Civic 61kW, 1,4 Ceed 80kW, 1,8 Civic 103 kW, kia má 1,6 90 a 2,0 105kW, dýzly shodně 103 kW. Výkonostně vidím převahu Ceedu, pokud jde o techniku jak Honda tak Kia používají sofistikované způsoby variabilního zdvihu ventilů, Honda svůj iVtec, Kia CVVT. No, pokud jde o hlavní atributy určující technologickou vyspělost auta, tedy podvozek a motor, nevím v čem bych měl hledat unikátnost a drtivou technologickou převahu Hondy. Celkově mi tam pořád zůstávají jen ty dva modré displeje. A pokud jde o srovnání na silnici, jezdil jsem jak civicem tak ceedem, z hlediska řidiče vidím pouze dvě věci v kterých je civic lepší, převodovka (tam honda nemá konkurenci) a brzdy, ale jel jsem zatím pouze jednou variantou Ceedu, takže těžko dělat obecné závěry.
neregistrovaný "Koly"
23. 2. 2007 18:54
Re: AŽ JEDNOU...
Civic sedan snáď nie je Civic? Kia nemá žiadny motor s variabilným zdvihom ventilov a pokial nevieš aký je rozdiel medzi variabilným zdvihom a časovaním, nemal by si sa do takejto debaty púšťať. Takže zadaj do Googlu "1.8 i-VTEC" a pozri sa na prvý a tretí odkaz (článok a video), potom sa znovu ozvi. Čo sa týka pokrokovosti viacprvku, Honda ho monotovala skoro 20 rokov a nejaký dôvod prečo ho v 3D/5D opúšťa tam asi je (sedan ho má). Až pochopíš, ohlás sa, pomôcka - pozri sa do kufru, poriadne preskúmaj zadné sedadlá a čo je pod prednými. Pozri sa na vnútorný priestor, porovnaj rozmery a poriadne si prezri tvar a proporcie karoserie. Pokiaľ Ti to dôjde zistíš, že Civic 3D/5D je koncepciou najnekonvečnejší HB na trhu, popri zadnopohonovom BMW 1xx. Ceed je na druhú stranu tak drtivo konvenčný ako je to len možné.
Avatar - Dinar
26. 2. 2007 09:50
Re: AŽ JEDNOU...
>:-[] Ano, pane Hondař. Než budeš někoho školit, udělej si jasno sám. Rozdíl mezi variabilním zdvihem a variabilním časováním není žádný, jde totiž o variabilní časování zdvihu ventilů, ty odborníku. VTEC je jeden systém, CVVT jíný, valvetronic také jiný, ale vždy je to o tom samém. Civic sedan je samozřejmě civic, ale já jsem v této debatě srovnával konvenčnost civicu 5D s hatchbackem od Hyundaje. A důvod proč Honda opouští víceprvek? No, nějaký má, máš pravdu, a jmenuje se náklady, víceprvek je prostě drahý, jasné?! :-!
anonym
23. 2. 2007 19:05
Re: AŽ JEDNOU...
A tiež si pri vymenovaní motorov akosi pozabudol na na taký priemerný bežný motor s označením 2.0 DOHC i-VTEC...
Avatar - Dinar
26. 2. 2007 09:51
Re: AŽ JEDNOU...
Hyundai ani Kia svoje "type R" zatím nepředvedli, nevím s čím bych tento motor srovnával, porovnávám motorizace běžných verzí.
neregistrovaný "Galant"
23. 2. 2007 19:08
Re: AŽ JEDNOU...
ten diesel od Hondy jsi jen tak přešel...na to jak je starý je pořád udáván jako etalon dieselu - možná ne výkonem, ale chováním...navíc je to dvojnásobný motor roku (připomínám že porazil i třeba dvoulitr od BMW) ;-) Na to KIA asi fakt nemá...
anonym
25. 2. 2007 13:32
Re: AŽ JEDNOU...
Až na to že ten nový Civic nelame rekordy v predaji ako si mysleli.
anonym
24. 2. 2007 01:22
Re: AŽ JEDNOU...
>:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Petan10"
25. 2. 2007 00:36
Re: AŽ JEDNOU...
Mne sa zda Hyundai krajsi ako KIA. Ma sportovejsi strih. Uz sa tesim na dalsie podrobnosti.
anonym
22. 2. 2007 11:43
Re: AŽ JEDNOU...
myslels to tak, ze Evropa dava Evrope lekci z designu...jinak bych to nepochopil...
22. 2. 2007 11:51
Re: AŽ JEDNOU...
jak jsem to myslel je patrné z mé odpovědi RS v 11:15. Nejde přímo o to kde byl ten vůz nakreslen. Jde o to, odkud automobilka pochází... Tak to také vnímá zákazník. Designérská centra automobilek jsou napříč celým světem. Avensis také nevzniknul v japonsku, přesto v něm vidíš japonský vůz.
22. 2. 2007 11:51
Re: AŽ JEDNOU...
bohužel,tak to je :yes:
anonym
24. 2. 2007 01:19
Re: AŽ JEDNOU...
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Banjo"
1. 3. 2007 23:10
Re: AŽ JEDNOU...
Tak Fiat Bravo (to nové) se mi vizuálně líbí trochu víc. Ale Hyundaiácké technice zase víc věřím, že bude běhat bez problémů. A jestli to bude do 350 000, proč ne?
neregistrovaný "VVTi"
22. 2. 2007 11:06
Drzim palce
Drzim korejcom palce, nech zamavaju skamenenou EU konkurenciou. :-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
24. 2. 2007 01:24
Re: Drzim palce
cím vic takovejch lidi jako ty,tim hur pro celou Evropu,nechces se odstehovat :no:
neregistrovaný "petan10"
24. 2. 2007 23:24
Re: Drzim palce
Ja drzim palce rovnako Hyudayu v Nosoviciach ako Kii v Ziline budu to NOVE auta vyrabane v CESKO-SLOVENSKU.
A Skoda so svojmi predrazenymi Fabiami a-la Junior... preboha nech sa uz konecne zobudi!
anonym
25. 2. 2007 13:35
Re: Drzim palce
NE ! Pokial ich budú vyrabať v EU sú naše autá, a dávaju zarabať europanom
neregistrovaný "Petan10"
25. 2. 2007 00:44
Re: Drzim palce
Aj ja ...drzim korejcom palce, nech zamavaju skamenenou EU konkurenciou... a vyse auta sa budu vyrabat v CZ,SK. Uz sa tesim ako sa o mna ako zakaznika pobiju v akciach.
22. 2. 2007 11:08
Nemám nič proti, ale nezaujalo ma.
Zo špionážných fotiek som mal pocit, že to bude krajší brat Cee´d-u, no teraz sa mi viac páči tá KIA. Nemám nič proti, podobnosť s BMW tam je, designom fakt veľmi nezaostáva, ale nie je ani originálne a nemyslím si, že je to správna cesta. KIA a Hyundai by sa potrebovali odlíšiť podľa mňa trochu viac. Vraj je KIA viac športová a Hyundai viac komfortne zameraná značka... Neviem. Chcelo by to viac odlíšiť navzájom. Ale ako to už býva, generačný skok bude značný, zákazníkov pribudne, značke polepší. Tak nech sa darí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 11:16
hm
Zadni naraznik (Astra) a viko kufru (BMW 1) jsou opravdu temer jako original >:D Ale aspon vepredu vymysleli neco sveho, i kdyz vysledkem si jisty nejsem. Cednik se mi zda podstatne osobitejsi (tam to tu Corollu zezadu pripomina opravdu jen velice vzdalene :-) ).
Rozbalit vlákno
1
anonym
25. 2. 2007 13:40
Re: hm
Na každej značke keď chcete najdete niečo spoločné. Tak na čo stále tých korejcov stále kritizivať.
neregistrovaný "senzor"
22. 2. 2007 11:17
Hyundai rozumná budúcnosť
Mal som tú česť s mazdami 323 a mazda ostáva mojou srdcovkou.Jazdím po passate s novým Santa Fe a som z neho nadšený aj po 25000km.Manželke plánujem kúpiť práve toto hlavne ma presvedčila testovacia jazda na Kii Ceed.PS. Som zvedaví na reakcie GTI-ho ,ako marketingového odborníka VW.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "stealth"
24. 2. 2007 15:58
Re: Hyundai rozumná budúcnosť
Těžko říct, jaké auto má dneska budoucnost. Já vnímám nadšení z korejských aut, stejně jako nadšení z korejských LCD monitorů. Pokud si někdo koupí LG nebo Samsung po několika letech koukání na staré CRT, tak je nadšený a obdivuje uchvatný obraz. Pokud někdo pracuje několik let na profesionálním LCD od NECu, tak se mi jakýkolic Samsung bude zdát jako slabý čajový odvar skvělého obrazu.

Já korejská auta neznám, nemohu soudit, jen mám trochu obavy z těch nadšených reakcí. Když se podívám na interiér svého GTI a srovnám se služebním meganem, octavií 2 nebo třeba s Fordem Mondeo, vidím opravdu na první pohled rozdíl ve zpracování. A naštěstí to nevidím jen já, ale i novináři významných britských časopisů. Takže vyšší cena není jen o předraženosti, vždyť Golf používá tak drahé materiály, že na jednom autě vydělá pouze 9000 Kč, což je nejmenší výdělek v rámci evropských a světových automobilek. Už třeba kůže na volantu je na omak úplně jiná, než třeba na zmiňované Octavii. O něčem na volantu Meganu, co má vypadat jako kůže se raději nebudu vyjadřovat.
22. 2. 2007 12:08
KIA a Hyundai
Takze to bude zrejme tak, ze pojde takmer o identicke auta, tazky zaklad zhodny, zmeny budu v detailoch. Ine predne svetla a zadok + prelis na bokoch, tym padom trochu ine vsetky vrchne plechy okrem strechy, cely skelet, strecha, skla zostavaju. Uvidime este aky bude interier, kazdopadne to bude zrejme vyraznejsi, mozno luxusnejsi brat usadlejsej a konzervativnejsej Kie. Cas ukaze, ktory styl zakaznici uprednostnia. Aj ked to bude technicky to same, karty mozno este zamiesaju rozdielne namixovanymi balikmi vybav a samozrejme cenou.
Rozbalit vlákno
3
22. 2. 2007 12:13
Re: KIA a Hyundai
No já čekal že to budou dvě jiná auta a ne že si budou konkurovat. To nedává moc smysl. Sice je pravda, že i další koncernové automobilky si konkurujou, ale dal bych přednost dvěma samostatným modelovým řadám. Jinak Hyundai vypadá víc sportovnějš, což se mi líbí o něco víc než Kia. Ale jinak je Kia pěkná.
22. 2. 2007 12:25
Re: KIA a Hyundai
Ano, asi tak to zrejme chcu, auta su vpodstate rovnake, ale svojim chaŕakterom ma kazde oslovit inu skupinu zakaznikov. KIA ma konzervativnejsi dizajn, bude to pohodlne bezpecne auto so solidnou vybavou pre rodiny a napriklad starsich manzelov. Hyundai bude mozno trochu luxusnejsi, s tvrdsim podvozkom a silnejsimi motormi a bude zaujimavejsi pre mladych slobodnych ludi, mozno pre generaciu zacinajucich manazerov a tak podobne. To urcenie, zda sa mi, sa profiluje dost jasne.
neregistrovaný "dochtor"
22. 2. 2007 12:36
Re: KIA a Hyundai
Sám si dôkazom toho, že si nekonkurujú :-)
22. 2. 2007 12:18
VYSLANEC
Co čekáš? Že jako bude Korea stále vyrábět šunky? Nebude. Na druhou stranu je potřeba se umět na auto podívat. Pokud se někumu zdá, že evropský design v nižší střední nikam nejde, pak bych doporučil, koupit nové brýle, nebo fakt odložit svářečskou kuklu. Na to, abychom tohoto vyslance dokázali vizuálně zhodnotit, na to nemáme dostatek kvalitních snímků, tedy můžeme se vyjádřit než k bočnímu pohledu. Ano, normální, běžné auto. O posouvání designu nemůže být ani řeči. Je to přesně takové auto, jaké má být. Odráží velmi silně (úspěšnou) snahu, ukusovat z evropského koláče. Až dnes půjdeš domů, podívej se ovšem pozorně na VW GOLF. Na tom autě nenajdeš jedinou chybičku, veškeré proporce - velikost světel, "maso" karoserie nad předním blatníkem, celková vyváženost karoserie, zejména poměr hmot zadní partie k předku, prostě, pokud tohle nevnímáš, pokud neumíš najít třeba na Focusu jistotu tahů, pokud nevidíš tu obrovskou vizuální nadstavbu třeba Alfy 147, pokud v životě netoužíš po tom, být v proudu jedinečných designových evropských řek, pokud v sobě nemáš oční, pohledové vazby na GOLFA, na Astru, na Focus, na C4, 307, pak ano, pak tě chápu. P.S. Co je "nový" evropský design ukázala vlastně zatím C4ka. Vyjede nová 307ka, vyjede nový Megane a Focus, ale hlavně, hlavně za rok vyjede GOLF VI... tak tehdy ta auta porovnáme... už se na to těším.
Rozbalit vlákno
93
22. 2. 2007 12:23
Re: VYSLANEC
Tak, ako píšeš. Presne tak.
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 12:30
Re: VYSLANEC
Na Golfu nenajdu jedinou chybičku...až mi bude šedesát. BRAVO GTI, BRAVO HYUNDAI :yes: :yes: :yes:
22. 2. 2007 13:56
Re: VYSLANEC
Vypadá to, že dvacetiletí bejčci rozumí designu více než šedesátiletí bejci. Mario, odtušuji, že svůj pokřik odesíláš na auto.cz zpoza bočního okénka Picanta... pak tě chápu... ;-)
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:06
Re: VYSLANEC
Nikoliv, drahý GTI. Jen upozorňuji na to, že design Golfu může vyvolávat rozrušení jen v řadách starších občanů, kteří už ve svém věku mají jiné priority než dvacetiletí bejčci. Třeba suchou pokožku a tekutou stravu... Takže teoreticky by se Guru měl líbit i kojencům ;-)
22. 2. 2007 14:18
Re: VYSLANEC
Mario, že nerozumíš autům ;-) to tu víme, ale, že máš poměrně zkresléné představy o šedeátníkách, to je na pováženou :-) Jinak... viděl jsem nedávno červeného Golfa GTI, seděla v něm nějaká dívka... člověče... dokonalá kára. Fakt. Tak na tohle má v mých očích v mainstreamu jenom Golf.
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:23
Re: VYSLANEC
Já si neuvědomil, že jediný znalec na auto.cz (možná na světě) jsi Ty...sypu si popel na svoji mladou hlavu. Ale i přes to nahřátí mě design VWolfa nebere... A nazývat mladou slečnu "kára" od Tebe není hezké :-)
22. 2. 2007 14:28
Re: VYSLANEC
>:D Hele - šedesát ti bude za... chvíli. Ještě tomu nemusíš věřit. Ale jestli si na mě někdy vzpomenš... najednou - jednou - se v životě zastavíš a lekneš se, opravdu se lekneš, co máš už za sebou... tak pozor... i ti šedesátnící jsou stále kluci... (ne že by mi to hrozilo) ;-) ale strašně to letí... tak je dobré to proletět třeba v GTIčku...
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:40
Re: VYSLANEC
S tím musím souhlasit :-) Mimochodem, prý bude i30 i ve verzi GTI ;-)
22. 2. 2007 16:15
Re: VYSLANEC
To bych se šel pověsit >:D ;-)
anonym
22. 2. 2007 18:01
Re: VYSLANEC
čestný skautský? >:D ;-)
anonym
22. 2. 2007 22:08
Re: VYSLANEC
GOLF je nuda.
neregistrovaný "Jenny"
23. 2. 2007 08:14
Re: VYSLANEC
jj, zajímavá byla naposledy 3. generace.
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2007 00:49
Re: VYSLANEC
Dej Bůh ať je tento hnůj-daj ve verzi GTI... Prosím,prosím, pěkně prosím...Ad slečna v červeném Golfu.. Předpokládám, že jí bylo 45 let, byla obarvená na blond, kůži spálenou a vysušenou ze solárka, rifle měla diesel a na vnitřním zrcátku růženec... Ano, tohle je tipický uživatel VW Golf. P.S. Některé už přesedlaly na Touareg. Pak samozřejmě chápu, proč jsi ji nazval "károu"...umělče...pomocníku (odborníka)...
neregistrovaný "Ronn"
23. 2. 2007 11:12
Re: VYSLANEC
V Německu se ke Golfu lepí takové heslo, které v originále zní: "Haben Sie noch sex, oder fahren Sie schon mit einem Golf ?!?"
Avatar - Dinar
23. 2. 2007 11:26
Re: VYSLANEC
:-) jo, jenže evropská populace stárne, zákazníků bude pořád dost. ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 2. 2007 14:37
Re: VYSLANEC
>:D >:D
22. 2. 2007 12:31
Re: VYSLANEC
Přesné,vyčerpávající,pravdivé... :yes:
neregistrovaný "briza"
22. 2. 2007 12:33
Re: VYSLANEC
Taky jsem si rikal, ze korejska auta uz nejsou takove sunky. Ovsem nedavno jsem vyfasoval na sluzebce v pujcovne novou Sonatu ... a nejak jsem si pri rizeni nemohl vzpomenout si kdy mi naposledy u nejakeho auta tahlo sparou u dveri na nohy. ;-\ :no:
22. 2. 2007 12:39
Re: VYSLANEC
A neměl jsi náhodou přibouchlou ve dveřích levou nohu? >:D :-) ;-)
neregistrovaný "briza"
22. 2. 2007 12:57
Re: VYSLANEC
Clovece nemel. Trochu stesti bylo, ze to byl V6 automat takze jsem levou nohu vubec nepotreboval a snazil jsem se ji strkat dal od tech dveri. Ale ten pruvan byl (venku slusne mrzlo) fakt hrozny.
22. 2. 2007 13:04
Re: VYSLANEC
Víš, zní to tak krajně nepravděpodobně, až se fakt tomu zdráhám věřit. Samozřejmě že mohl u toho konkrétního kusu být problém s těsněním, ale rozhodně co se celkové kvality týká o nějakém problému nemůže být ani řeči. Těsnění dveří je vůbec problémem i u mnoha zvučnějších značek: Na jednom fungl novém BMW šly zavřít zadní dveře jen tak velkou silou, že to připomínalo snahu o destrukci. Na vině bylo už z výroby "vyhřezlé" těsnění na spodní části dveří, což se muselo objednat nové... V takovém případě určitě i tam táhlo na nohy cestujících.
anonym
24. 2. 2007 01:29
Re: VYSLANEC
tu pohadku o bmw sis vymyslel dobre :no: ***
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 15:22
Re: VYSLANEC
uklidni se ty mantáku. Machruješ tady a víš kulový! Anonyme :no:
22. 2. 2007 13:04
Re: VYSLANEC
Nebyla to speciální edice ICE? >:D
anonym
25. 2. 2007 13:48
Re: VYSLANEC
Večiu koninu si nemohol napísať, keby si v nej naozaj sedel tak by si pisal niečo iné a možno si si neuvedomil že už sedíš vo svojej 105.
neregistrovaný "dochtor"
22. 2. 2007 12:39
Re: VYSLANEC
Myslíš ten GOLF VI, ktorého musia prerobiť lebo je príliš "nový" ? :-)
22. 2. 2007 14:00
Re: VYSLANEC
No, hlavně bys měl vědět, že je pro VW příliš drahý... takže ten technoligicky a technický skvost mainstreamu v nižší střední se holt pod tlakem kočovných východních nájezdů bude muset zlevnit. Ale neboj, tyč od klepadla, jako jiní, mít místo zadní nápravy nebude... ;-) Takže, pokud dnes chce někdo koupit technicky špičkový mainstream, koupí G5, nejlepší ve verzi - GTI.
22. 2. 2007 14:15
Re: VYSLANEC
Tak to uz spickova technika nebude ani nahodou. Mozno solidny priemer, ale spicka uz bude zase inde. Zdvihnu ju ti, co novy model robia naozaj novy a tych co len premaluju a zlacnia stary model nechaju za sebou. :no:
22. 2. 2007 14:23
Re: VYSLANEC
Hele, kdybych chtěl teď něco v nižší střední, bral bych stále jenom Golfa. Opravdu. Memá konkurenci. Pro mne je přitažlivější než Focus, o němž se tedy dá také uvažovat. A v nadupané verzi bych opět bez rozmýšlení koupil GTIčko s DSG... za 750tisíc člověk získá hravé, dravé, krásné autíčko.
22. 2. 2007 14:35
Re: VYSLANEC
Tak vidis. Je to asi vec nazoru a individualnej uvahy. Z celej nizsej strednej by bol Golf niekde na chvoste (nevravim ze posledny, to by bola blbost). Dovody? Nepaci sa mi. Tvary prilis konzervativne a nemecky strohe na moju umelecky ladenu dusu. Tvarovo ma neoslovuje. Nepacia sa mi jeho traktoroidne dieslove motory(teraz bez pohladu na vykon a spotrebu), s common-railom to bude lepsie. U nas pomerne vysoka cena voci inym. A najma sa prilis kradne, bal by som sa to niekde nechat dlhsie odstavene.
22. 2. 2007 14:38
Re: VYSLANEC
Jo,jo, na, ale vidíš... ti vaši zloději ví, co letí :-) :yes:
22. 2. 2007 14:46
Re: VYSLANEC
Ano, co leti na Ukrajine, v Rusku a tak podobne. Snad si nemyslis, ze by to predavali zase u nas...
22. 2. 2007 16:17
Re: VYSLANEC
Já myslím, že to rozebíraj a prodávaj na náhradní dily... Ven se vozí lux modely.
neregistrovaný "upo"
22. 2. 2007 20:55
Re: VYSLANEC
A které to vozy potřebují tolik náhradních dílů?
Asi jsou to ty "kvalitní"!
neregistrovaný "Well"
23. 2. 2007 20:39
Re: VYSLANEC
>:D :yes:
22. 2. 2007 12:40
Re: VYSLANEC
Tak s tym Golfom sa s Tebou nezhodnem. Mne prilis vyvazeny nepripada, hlavne vzadu je trochu moc "masity", sirokansky C stlpik a dolu pod nim masivny masity a hodne zagulateny naraznik posobia na mna dojmom "tlsteho zadku", voci skosenej prednej casti s klinovitymi svetlami az prilis. Naozaj tu nevidim nic vyvazene. Celok na mna posobi dost tazkopadne, posobia to mozno uplne absentujuce hrany a nieco na odlahcenie zboku, nejaky svihacky prelis tomu citelne chyba - cee´d ma trochu ucelenejsi vzhlad, aj ked je tiez dost konzervativny. V tomto smere vidim Focus o konsku hlavu pred nimi, posobi podstatne lahsie a sviznejsie.
Na Golf VI sa netesim, opat stara technika v novom kabate, neviem tomuto receptu prist na chut. Aj ked prezentuju, ze "nie je potrebne menit dobre", skor za umyslom rychlo uviest novy model vidim snahu o ozivenie klesajucich predajov spolu s nutnou usporou nakladov. Ak naozaj "nie je potrebne menit dobre", potom by bolo zbytocne ponahlat sa uviest na trh "nove" auto skor ako bolo v plane a hlavne prv ako najvacsi konkurent pride s novou Astrou...
Korejci naozaj urobili riadny skok vpred. Po ohlasoch, ktore su zatial na Kiu k dispozicii a ktore sa daju ocakavat na Hyundai zacinam mat podozrenie, ze napriek povodnym predpokladom, ze novi Korejci budu miesat karty najma hracom urovne Peugeot, Renault a podobne, nakoniec moze prist k precedensu, ze cee´d a i30 zamotaju hlavy spici tejto triedy. Ak sa vyrovnaju Golfu, Focusu a Astre za cenu o 50-100 tisic nizsiu, je to realne. Ak ich v niecom dokonca predcia, vidim to skoro na istotu. Takze zostava si na to pockat, bude to este velmi velmi zaujimave.
22. 2. 2007 14:03
Re: VYSLANEC
Klid, Klaudie, jak Kia tak Hyundai na Slovensku i v Česku velmi silně zabodují, tom není spor. ale, že by Ford, nebo VW neuměli udělat auta, o to mít starost nemusíme. Fiat, zejména Bravo, ten se ovšem může začít třást. Na něm bude ten boj o zákazníka, bude to gladiátorský souboj - KHF.
22. 2. 2007 14:10
Re: VYSLANEC
Napisal som nieco take? Vedia robit auta. Ale ak prax ukaze, ze Korejci sa dostali na ich uroven, alebo dokonca nad, tak na automobilovom nebi bude pekna burka... :-)
22. 2. 2007 14:20
Re: VYSLANEC
Vidim, ze tomu neveris. Jasne, image sa buduje dlho a pracne. Uvidime, ako sa predvedie technika. Ja to vazne nevidim na istotu "silneho tria".
22. 2. 2007 14:25
Re: VYSLANEC
Toho se bát nemusíme... Nezapomeň, že kupní síla v Západní Evropě je trochu výše, než zde, a tedy, tam je ten Golfík ve velmi přijatelné ceně.
22. 2. 2007 14:30
Re: VYSLANEC
Tak skus pre zmenu pohlad na nase domace trhy. To by ma zaujimalo.
22. 2. 2007 14:34
Re: VYSLANEC
U nás to bude silná korejská vlna, to ano... ovšem především zásluhou nízké ceny a vysoké záruky... Tedy nic pro fajnšmekry. Ti chtějí auto za velký prachy s... nulovou zárukou, protože ji stejně nepotřebují :-)
22. 2. 2007 14:37
Re: VYSLANEC
Poznam takeho, co sa nakoniec rozhodol pre Golfa. Nakoniec bol rad ze ho predal. Nie kvoli jazdnym vlastnostiam, vzhladu alebo spotrebe. Kvoli mnozstvu drobnych, zivot zneprijemnujucich poruch a castym navstevam servisu.
22. 2. 2007 14:39
Re: VYSLANEC
Jo, to je nepříjemné.
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 14:41
Re: VYSLANEC
Šmarjapano, tyhle věty, znám jednoho..., mám kamaráda který..., všichni kdo to měli tak brečeli... a podobné, jsou sice nedílnou součástí diskusí na Auto.cz, ale Klaudie, přenech je těm různým anonymům, neregistrovaným apod. ;-)
22. 2. 2007 14:45
Re: VYSLANEC
Ale nie, nevyskakuj hned akoby Ta stipol srsen. Nemozem predsa kazde auto, o ktorom sa tu pise vlastnit a skusat ho na vlastnej kozi. S tymto clovekom som sa bavil, takze viem co pisem. Keby som tu trepal, ze to mal mojho svagra treti sused, tak mas pravdu. Ale na toto podrazdene reagovat nemusis. Alebo Ty jazdis so vsetkym k comu tu diskutujes? Mna napriklad skusenosti tohto znameho docela ovplyvnili a tiez skusenost sefa firmy kde som predtym robil, ktory mal neskutocne problemy s Touaregom. Ale o tom tu nepisem.
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 14:49
Re: VYSLANEC
Mě je jedno, jakou zkušenost udělal tvůj soused nebo kdo to byl, pochop, že podobné věty se dají napsat o jakémkoliv autě a jakémkoliv sousedovi, prostě tenhle způsob argumentace do podobných debat nepatří, resp. tobě možná přijde takto argumentovat normální, mě směšné.
anonym
22. 2. 2007 18:07
Re: VYSLANEC
a co pak bereš? TUV? TGsourvey? Nebo nevěříš ničemu, jen svojí pravdě? (sorry, ale když taky kolega napíše, že sousedovi kleknul golf, tak si to sice přečtu,maximálně se tomu zadivím (i když...asi ne) a tím to hasne. nemá to hodnotu, ale je to střípek do mozaiky. Jistěže se z toho nedají dělat závěry "a proto to jsou šmejdy" , ale člověk si dobře pamatuje, jaké auto ho nechalo (nebo kamaráda) na holičkách pětkrát do roka a jaké ani jednou)
23. 2. 2007 06:22
Re: VYSLANEC
:yes: napisal si to dobre :yes:
Avatar - Dinar
23. 2. 2007 07:32
Re: VYSLANEC
přečti si o čem se v debatě baví, o kupní síle, o postavení Golfu na trhu apod., argumenty téhle globální roviny ustřihne Klaudius svým argumenetem z roviny úplně jiné... buch "kamarád si koupil golfa a ten se mu kazí tak co mi tu budeš vykládat". No jestli vám takto vedená diskuse připadá normální pak, o.k., s tím jestli se to jeho kamarádovi stalo nebo to nemá co dělat. Doufám, že je to jasné, chlapci. ;-)
anonym
23. 2. 2007 12:24
Re: VYSLANEC
co se zase urážíš? Já jsem to četl,nemusíš se bát...ach jo, s tebou je někdy debata...
anonym
23. 2. 2007 12:59
Re: VYSLANEC
Urážíš? :-O Alessio nevedu tady debaty v osobní rovině, stejně jako věřím, že jakákoliv moje výtka, ostřejší výraz atd. se nemůžou dotknout citů nicku, kterému jsou určeny, protože tohle je anonymní debata anonymních nicků. Jestli se snad někoho nesouhlas s jeho názorem, jakkoliv ostře vyjádřený osobně (citově) dotýká, neměl by na podobné diskuse chodit. :-! Znova opakuju, Klaudiovi nevytýkám, že by snad lhal, vymýšlel si nebo účelově použil argument s kamarádem a golfem, jen jsem upozornil na to, čemu se v Logice říká, užití argumentu nestejné síly. Jedno jsem ale pochopil, je to zbytečné, takže už to dělat nebudu. ;-)
anonym
23. 2. 2007 16:50
Re: VYSLANEC
Máš pravdu v tom, že to tam jaksi nesedělo...já jen naznačil, že právě tyhle poruchy dělají obrázek lidu, takže na ně taky musíme brát jistý zřetel ;-) . Jinak s tebou souhlasím a taky jsem se to tam pokusil napsat... PS: za anonymním nickem je živá osoba, která o názorech druhých přemýšlí (alespoň já se o to snažím) a tak mě něčí ostrá reakce pochopitelně zamrzí...
Avatar - Dinar
23. 2. 2007 18:29
Re: VYSLANEC
o.k., dám si na to pozor. ;-)
neregistrovaný "Galant"
23. 2. 2007 19:17
Re: VYSLANEC
:yes: za ten nick
23. 2. 2007 06:21
Re: VYSLANEC
Mam pocit ze trpis nejakou paranoiou a smiesny si skor Ty ked vyskakujes za take blbosti.
Avatar - Dinar
23. 2. 2007 07:35
Re: VYSLANEC
Nechápeš, je to jako bys v debatě o globálním oteplení, řekl, "jaký oteplení mě včera zmrzl ve sklepě muškát". Ale možná chci po tobě moc, zapomeň na to. :-!
23. 2. 2007 08:27
Re: VYSLANEC
Nie, to Ty tu pleties dve na tri. Alessio to vystihol dobre. Z mojej poznamky si robis vztahovacne zavery ktore mna ani nenapadli.
neregistrovaný "Well"
23. 2. 2007 20:46
Re: VYSLANEC
Dináre je o tobě známo, že jsi Germanofil, ale těch lidí co jsou zklamáni kvalitou současné produkce VW je až příliš mnoho. Před dvěma měsíci jsem jednoho štastného majitele Apoštola zachraňoval na dálnici (odešlo palivové čerpadlo). Před týdnem jsem ho znovu potkal a ptal se na auto a během té krátké doby měl další tři vážné poruchy. Pašík tak půjde z domu. Od té doby co se začlo v EU automobilkách šetřit to jde s kvalitou od deseti k pěti. Zlatá Sonáta, kde táhne jenom na nohy!
anonym
24. 2. 2007 23:59
Re: VYSLANEC
... suhlas. VW to je jedna afera za druhou.
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2007 01:02
Re: VYSLANEC
No myslím, že Fiat se těchto korejců bát nemusí.... Fiat zvyšuje prodeje...A na úkor koho? Na úkor Renaultu, PSA a Seatu a případně i VW. VW to zatím dokázalo ale korigovat zase na úkor Chevroletu...Myslím tím Avea a podobných pleček... No ještě že má akce... Takže bych být tebou začal lépe orinetovat v automobilovém trhu. Teď v lednu měl Fiat nejvyšší meziroční nárůst ze všech... Bohužel VW šel do mínusu... :-)
neregistrovaný "okoloidúci"
24. 2. 2007 10:23
Re: VYSLANEC
Len na okraj: nedávno som stretol známeho, ktorý má vo firme tri Kie Rio. Práve bol na ceste zo servisu. Nebudem to tu rozťahovať, záver je jednoduchý. Citujem "predať a rýchlo zabudnúť". Lacné materiály, lacné riešenia, lacné, lacné... Samý prúser. Už mu to fakt liezlo na nervy. Poznáte niečo lacné a pritom kvalitné, novátorské, pekné, špičkové????
anonym
25. 2. 2007 13:57
Re: VYSLANEC
Mal som možnosť sa RIO previesť a môžem povedať že aj keď majú lacné materiali nič vnich nevrzgalo ako u aut s drahšími materialmi. A do 150000 km tam nemusíš nič robiť tak pozdravuj toho známeho.
neregistrovaný "Honysek"
24. 2. 2007 16:32
Re: VYSLANEC
Toho že by předčily (technicky) (v této generaci) evropské premianty mainstreamu se doopravdy nebojím. Jak už tu někdo napsal, Korejci obecně vyrábějí auta, která poskytují výborný poměr výkon/cena - již odzkoušené technologie, vyzkoušenou techniku - nic převratného, nic nového... Přirovnal bych to k elektronice: dlouhodobě nejlepší plazmové TV vyrábí firma Pioneer (viz ceny Eisa apod). Jejich pokrokové technologie, které každý rok přinášejí na trh, posouvají obraz k dokonalosti - bohužel cena těchto TV (106 cm) přes 50.000 Kč. Velice dobré plazmy vyrábí i Panasonic - kvalitativně na vysoké úrovni a díky obrovským sériím se mu daří držet cenu okolo 35.000 Kč (106 cm) - výborný mainstream. LG také vyrábí plazmy. Ovšem kvalita obrazu jen průměrná, design obvykle kopírovaný z předešlých generací výše zmíněných výrobců. Ovšem takto očesaná TV se vejde do ceny okolo 20 - 25.000 Kč. Co Vy na to? :-!
neregistrovaný "Standa"
22. 2. 2007 13:21
Re: VYSLANEC
Ford Focus a pekny auto? To chce odvahu, to napsat (hlavne diky tomu neumernemu zadku)... Jo a nekde jsem cetl, ze novymu Golfu neveri ani materska automobilka, mel by ses prihlasit na jejich PR oddeleni, ze jim s tim pomuzes. Navic pamatuj na to, ze kazdemu se libi neco jineho a umeni neni udelat auto, ktery se bude libit Tobe, ale vetsine, coz je prave pripad tohohle dvojcete KIA/Hyundai.
22. 2. 2007 14:05
Re: VYSLANEC
Souhlas, třeba Golf je auto, které se už líbolo dvaceti pěti miliónům kupců... Případ tohoto auta je případ jiný - to je případ ceny. Nebo se snad domníváš, že kdyby se tu cee´d prodával za cenu Golfa, že se prodá tolik Golfů jako cee´dů? :-)
neregistrovaný "Standa"
23. 2. 2007 13:20
Re: VYSLANEC
No to nebyl zrovna dospely pokus o argument. :o) Fakt hodlas argumentovat tim, ze VW lepi nalepku GOLF na auta pomalu od konce 2. svetovy valky, a tudiz se jich zakonite muselo prodat vic, nez fungl noveho modelu jine automobilky? :o Druha pulka toho "argumentu" je jeste infantilnejsi (nebo naivnejsi?) - skutecne se domnivas, ze vetsina lidi si koupi auto podle toho, jestli se jim libi?
A s tou cenou mas pravdu - racionalne uvazujici clovek kupuje veci podle pomeru cena/uzitek, ale par jedincu trpici uchylkou ci jinym postizenim to neni s to pochopit. ;) Ale ja je nezatracuju, bez nich by koncern VW zrejme uz davno zkrachoval... :D
anonym
23. 2. 2007 22:28
Re: VYSLANEC
:-) :yes:
neregistrovaný "petry888"
22. 2. 2007 20:00
Re: VYSLANEC
Focus a Golf máj aljspoň styl narozdíl od této dvojky. Jasný čistý vzhled u kterého je jasně vidě k jaké značce patří. A myslím že většina lidí v případě této nové dvojky tyto auta od sebe navzájem nerozezná. Jejích účelem bylo oslovit líbiví design a to se jim opravdu podařilo, ale je to design bez jakékoli příslušnosti a jakéhokoli stylu. Kdyby si tato auta prohodili značky, tak to ani nikdo nepozná a to je podle mě ten nejzávažnější problém. Tyto značky si potřebují vytvořit jasný designový směr se společnými prvky a odlišnostmi, aby bylo na první pohled jasné, že jde o Hiudai, nebo Kiu. Z mého pohledu mají podle mě obě značky v modelových řadách pěkný chaos způsobený různými designy a často absolutně nezapamatovatelnými názvy. Když se naopak podíváme k jakémukoli konkurentu z Evropy, tak vidíme jasné ucelené řady s jasným osobitým stylem na který jsou zákazníci zvyklí a jasně poznají o jakou značku jde(případně i o jaký konkrétní model jde). To u této dvojice jasně chybí a do budoucna to bude jasné mínus. Proto by se měli obě značky snažit najít svůj styl podle stejných designových prvků (mřížka chladiče, světla atd.) jinak si značka své jasné jméno v Evropě neudělá. Co se týče kvality a technologií jde o velký pokrok, ale konkurence pro lídry jako jsou Focus, Astra, nebo Golf to podle mého názoru stále nebude.
23. 2. 2007 06:29
Re: VYSLANEC
Tieto dve novinky najma nemaju ziadnych predchodcov, ktori by boli urceni pre Europu a vyrabaniv Europe. Tym padom este logicky nemozu mat zavedeny styl ako pises. Uvidi sa o par rokov, ak pridu nastupcovia tychto modelov, ci to budu opat originaly, alebo ponesu niektore zakladne linie sucasnych modelov. KIA a Hyundai este len vstavaju z popola, tak im enechajme cas vyprofilovat sa. Vlastnu tvar si znacky buduju dlhu dobu, takze neviem, preco by to Korejci mali stihnut prv. A mnohe znacky vlastnu tvar ani nemaju, model od modelu vyzera uplne inak a nikto na ne neukazuje za to prstom. Maju zase uplnu volnost v dizajne, ak sa nemusia drzat ziadnych "rodovych linii" to tiez moze byt plus.
neregistrovaný "jirkaf"
23. 2. 2007 08:14
Re: VYSLANEC
Uz dva roky jsem vlastnikem Ford Focus Kombi 2.0 TDCi. Konecne asi pul roku spokojenym vlastnikem, protoze se po nekolika pokusech servisu podarilo odstranit vyrobni vady. Mam tedy auto jak pises, ktere patri mezi lidry segmentu. Ma skutecne vsechno co jsem chtel. Jeden kolega mi rikal, ze za tolik penez by si tak osklive auto nikdy nekoupil. Asi pro neho vyrazne vice nez technicke parametry znamena vzhled, originalita, ...
Dnes, kdy opravdu uz nelze vyuzivat spickove jizdni vlastnosti (nekteri z meho okoli se priblizuji v bodovem systemu velmi silne k nule), se vyrazne meni priority. Pro mne to znamena sice dobre jizdni vlastnosti, ale nemusi uz byt nejlepsi, bezpecnostni vybave vcetne ESP, automaticka klimatizace a pohodli za dobrou cenu.
A tam prave miri Kia Cee'd nebo I30
neregistrovaný "Petan10"
24. 2. 2007 23:51
Re: VYSLANEC
... suhlas, presne tak. Solidna az nadstandartna seriova vybava a sustavne sa zlepsujuca=garantovana kvalita. Za rozumnu cenu dobre auto. Presne tak ako davnejsie nastupili japonske automobilky na trhy v severnej amerike a v europe.
Budu to ceske resp. slovenske auta aj ked znacky su korejske.
neregistrovaný "Standa"
23. 2. 2007 13:31
Re: VYSLANEC
Kde beres jistotu k tvrzeni, ze vsichni touzi po tom mit napadne auto? :o Navic treba ja rozhodne za styl, napaditost ci invenci nepovazuji trend jistych automobilek (Peugeot, Citroen, VW atd.), kdy je kompletni modelova rada v podstate identicka az na rozmery. Je to totiz vic nez co jine signalem unylosti a sedi, pohodlnosti, sebeuspokojeni a predevsim skudleni... Drivejsim idealem bylo, ze vsichni budou bydlet ve stejnych kralikarnach, chodit stejne obleceni, jezdit ve stejnych autech atp. No tahle doba nastesti (pro nektere z nas) je uz asi 18 let za nami, i kdyz se nam to tzv. evropske automobilky snazi dnes pripomenout v maximalni mozne mire a nekteri jsou z toho dokonce uneseni... :/
22. 2. 2007 13:23
Re: VYSLANEC
GTI, někdy dokážeš napsat opravdu rozumné věci, ale někdy mi ten Tvůj VW komplex leze vážně na nervy... Prodávám 14 let elektroniku PANASONIC a před pár lety byli v této oblasti Korejci taky ke smíchu a jak myslíš, že je to dnes? Jsou ještě samozřejmě(stejně jako v automobilovém průmyslu)u určitých druhů komponentů rozdíly, ale ty jsou už opravdu nepatrné a pro "běžného" klienta NEPODSTATNÉ! Tak zkus už trochu respektovat i jiné, než své vyvolené a nebudeš tady zbytečně vyvolávat spory a roztržky, protože takhle to opravdu vypadá, že kdo nejde s Tebou, jde proti Tobě... Ale tyhle doby už jsou pryč, víš? ;-)
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:07
Re: VYSLANEC
Inu, možná pořád ještě někteří věří, že LG je v zásadě holandská značka >:D >:D A že Samsung dává svoje displeje a obrazovky jen do svých mobilů a televizí >:D >:D
22. 2. 2007 14:09
Re: VYSLANEC
Tony, já své příspěvky nepíši (nebo se alespoň o to snažím) pro "běžného" klienta... Až budu chtít dobrou kameru, přijedu. Ostatně jednu mám doma... a když už jsme u toho, tak se bojím jít v kameře do digitálu (i když Nikona už jsem zaměnil), neboť si neumím představit, že to budu tahat dovnitř DVD přístroje, tam to nějak střihat... sakra, že já jsem se nenarodil teprve včera :-) ale to jsem odbočil.
22. 2. 2007 14:32
Re: VYSLANEC
GTI, tak se omlouvám, já dodnes vážně nevěděl, že VW Golf není auto pro "běžné" klienty ... 8-s
22. 2. 2007 14:36
Re: VYSLANEC
Příspěvky, Tony, nikoliv auto, já nejsem prodavač... :-)
23. 2. 2007 22:40
Re: VYSLANEC
GTI, my vsetci dobre vieme, ze nie si prodavac ... vsetci totiz dobre vieme, ze Ty si len taky script a poriadne zavireny :-!
neregistrovaný "Martys"
22. 2. 2007 14:12
Re: VYSLANEC
Drz se sveho kopyta, bracho. Auto je a vyzaduje neco jineho nez mp3 player. Korejci urcite ukazuji, ze to mysli vazne a to je ostatne jen dobre. Nicmene na nemecky etalon jejich kary (zatim) nemaji, opravdu ne. Staci jen se prohnat s par kousky nizsi stredni.... a mel bys pomerne jasne - a nikoliv "nepatrne" - vnimat rozdily. Pokud ne, tak si Korejce misto Alemana klidne kup. Pak si nic jineho stejne nezaslouzis :-)
22. 2. 2007 14:17
Re: VYSLANEC
Ty sa trochu prebud kamos, lebo este snivas. A najma otvor oci a vnimaj.
22. 2. 2007 14:27
Re: VYSLANEC
Martys: Alemána, jak píšeš, mám tři a půl roku., ale že bych byl z něj odvazaný, tak to ani náhodou! Solidní auto, nic víc! A elektronika nejsou jen MP3 playery, chytráku... Tak o tom kopytu raději mlč ...
neregistrovaný "Well"
22. 2. 2007 13:28
Re: VYSLANEC
GTI: co od nového Golfu čekáš? Přední světla se zaříznou do spoileru, v zadních budou led diody a bílé kruhy po vzoru Passata a samozřejmě přibude chromová placka na masce auta. No a máme tu nového Golfa, takovej menší facelift stávající generace. Jistě, malinko ho nafouknou, ale to je všechno. :no:
22. 2. 2007 14:11
Re: VYSLANEC
Kdybych na tebe chtěl navázat, napsal bych - ano... jenže tel lifting bude na geniální kastli. Ale ono to tak samozřejmě úplně nebude... P.S. rozeznávej lifting od markant, které se zachovávají v čase záměrně, jako designové kotvy - mapř. "C" sloupek Golfu.
23. 2. 2007 06:33
Re: VYSLANEC
Ten C stlpik je najuzasnejsi v tom, ze zabezpecuje dokonale pritmie na zadnych sedadlach a najma sa s tym autom "vyborne" cuva, tie velke mrtve uhly su na nezaplatenie :-)
neregistrovaný "Martys"
22. 2. 2007 14:01
Re: VYSLANEC
Jako vzdy - co dodat? Presne, strucne, vystizne. :yes: p.s. stves me uz, bracho, fakt stves - nez stihnu neco napsat, vzdycky jsi tu prvni a vyfouknes mi obsahovou napln, takze jsem zase za kyvala... ;-)
22. 2. 2007 14:13
Re: VYSLANEC
Nejsi za kývala, máme pouze shodné pohledy. :yes: a to mě těší.
23. 2. 2007 17:02
Re: VYSLANEC
Citujem: "Až dnes půjdeš domů, podívej se ovšem pozorně na VW GOLF. Na tom autě nenajdeš jedinou chybičku" ... GTI zas nesklamal a aj nadalej skodi VW svojimi blaaabolmi :no: Ja mily GTI, ked dnes pojdem domov a pozriem sa na Golf tak si spomeniem na Teba a Tvoje dristy a hned sa mi ten golf zhnusy, ostatne ako vzdy!!! :no: :no: :no:
22. 2. 2007 13:40
AJAJ...
...TUSIM SOM ZOBUDIL CELU "GTI-OPOZICIU".....xixixi >:-[]
Rozbalit vlákno
9
22. 2. 2007 14:14
Re: AJAJ...
>:D Hoši mají mé příspěvky snad jako znělku budíku na mobilu :-) :yes:
22. 2. 2007 14:16
Re: AJAJ...
A Ty sa divis? Ja nie. :-!
22. 2. 2007 14:19
Re: AJAJ...
Jo, pravda vždycky burcovala... 8-s ;-) :-)
22. 2. 2007 14:27
Re: AJAJ...
Ak by platilo, ze Tvoje tvrdenie=pravda. Ale mylit sa moze kazdy, aj Ty.
22. 2. 2007 14:30
Re: AJAJ...
Já ne, Klaudie, já mám mýlení už dávno za sebou... :-) ;-) zejména v předmětné věci. I když jsem tu několikrát již také ulétl - napoprvé jsem odstřelil Nissan Qvašku, za což se omlouvám a pod Bravem jsem moc nadhodnotil Bravo, za to se neomlouvám... :-) :-) :yes: to napravím.
22. 2. 2007 14:40
Re: AJAJ...
Vidis, nikdy nekric hop....aj majster tesar sa obcas "utne". Takze to mylenie ber ako fakt, a nie "ja to uz mam za sebou". Je to nepodlozene sebavedome a nafukane. Vzdy je tu moznost, ze sa mozme mylit. ;-\
neregistrovaný "Pipo"
22. 2. 2007 19:36
Re: AJAJ...
GTI ze je majster tesar >:D GTI je chory ano ma chorobu, ktora este nebola zaradena medzi ostatne ale coskoro sa tak stane, je to choroba, ktora je dost vynimocna a to je volswagonizmus priznaky si us kazdy vsimol kto cita GTI-ho prispevky a tak Vas mily prispievatelia vyzivam budte k nemu ohladuplny a neodporujte mu a nereagujte podrazdene na jeho prispevky najlepsie nereagujte vobec tym sa u neho ta choroba len viac prejavuje. A preto vravim zdravie to je najdolezitejsie. Hold niekto to stastie nema !GTI! :-!
neregistrovaný "ja"
23. 2. 2007 16:14
Re: AJAJ...
pipo: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

a ja som myslel, ze mu len z toho golfu uz nadobro *...hm, a ono to je choroba? :-!
23. 2. 2007 17:05
Re: AJAJ...
"...já mám mýlení už dávno za sebou..." - Ty si naozaj neni kompletny kamarade >:D
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:03
Švih mečem se odkládá na příště
Vyšklebená tlama a bezrámová okna fuč. Slušné a ochočené auto se zákazem provokovat v evropské společnosti. Opatrnost manažerů opět jednou zvítězila nad designérskými úlety. V tom je ten design korejský - v té přítomnosti příkazu zajistit bezproblémové splynutí s evropskou masou a nájezd prodejů. Těžko to můžeme Hyundai (Kie) vyčítat - protlačování image z dolních pater do vyšších je rizikový podnik. Excesy si může dovolit Volvo. Jemu ovšem (jakož ani BMW, Audi,Alfě...) tenhle zdvořilý pozdrav ve znamení Hyundai nepatří. Zato od pokulhávajícího konce evropské mainstreamové karavany se ozývá sílící nervózní pokašlávání finančních ředitelů. - Nadále pokládám za hlavní odpověď na otázku, jak chce Hyundai a Kia vzájemně diferencovat prodeje tohohle společného projektu (ale i ostatních!). aby dosáhli v Evropě "synergie". Je to klíčová věc, aby mohli udělat krok výš, na další schod. A na tom schodě sedí například v černém roláku Peter Schreyer s (? kdopak to má na starosti u Hyundaie) a cosi vaří v tajemném kotliku.. hmm, voní to pěkně!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "bingo"
22. 2. 2007 14:23
Re: Švih mečem se odkládá na příště
Ja bych tedy rekl, ze ze dvou vybornych konceptu jsou dve identicka oklestena auta spis kvuli vyrobnim nakladum, nez kvuli obavam z neprijeti bezramovych oken a podobnych veci zakaznikem >:D
22. 2. 2007 14:25
Re: Švih mečem se odkládá na příště
Asi nie....jedno auto z dvomi tvarami pre dve rozne skupiny zakaznikov, to musi byt marketingove rozhodnutie na uplnom zaciatku...
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:40
Re: Švih mečem se odkládá na příště
Souhlasím jenom trochu.. ponechám si názor, že Hyundai a Kia neriskují nic v designu, co by mohlo negativně vydráždit publikum. Těch řečí o šavlozubých tygrech vpředu a pagodách vzadu už slyšeli dost, aby si na to dávali majzla. >:D
neregistrovaný "obyčejný řidič"
22. 2. 2007 14:06
Čas ukáže
Ještě auto nikdo neviděl a ze tří obrázků se tu každý snaží projevit. Vnější vzhled auta je vždy individuální vkus a jen vyjímečně se větší počet lidí shodne, což je naprosto v pořádku, kdyby to tak nebylo, stačila by jedna automobilka s jedním typem auta a všichni by to kupovali, tak tomu bohudík už není. Až čas ukáže, podle prodejů jak se auto v těchto končinách líbí. Já se nechci vyjadřovat tak, ani tak. Auto není jen o kráse, ale i o praktičnosti, kvalitě zpracování, kvalitě motorů, ceně atd. Toto vše se projeví, až se začne prodávat.
Rozbalit vlákno
2
22. 2. 2007 14:13
Re: Čas ukáže
Rozdiely v detailoch exterieru vidis na prvy pohlad, inak je to cista KIA cee´d. Tak si kup okuliare alebo sa trochu lepsie pozri. O kratky cas tu urcite bude kopa fotiek yo vsetkych stran a potom sa tu strhne debata o detailikoch.
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 14:17
Re: Čas ukáže
Abych tak řekl, ani nevím, proč sem teda vlastně píšeš. Sorry ;-)
anonym
22. 2. 2007 14:20
TAK TO JE HODNĚ HNUSNÝÝÝÝÝÝÝ!
:no:
Rozbalit vlákno
3
22. 2. 2007 14:21
Re: TAK TO JE HODNĚ HNUSNÝÝÝÝÝÝÝ!
Co tak pozriet sa najprv do zrkadla.....a do vlastnej garaze.
neregistrovaný "Mario"
22. 2. 2007 14:26
Re: TAK TO JE HODNĚ HNUSNÝÝÝÝÝÝÝ!
Co víš, třeba už se podíval >:D
22. 2. 2007 14:29
Re: TAK TO JE HODNĚ HNUSNÝÝÝÝÝÝÝ!
A radsej zmlkol...... ;-)
neregistrovaný "Guru"
22. 2. 2007 14:50
Steorn ORBO
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 2. 2007 15:00
.
uzasny, jak design zaroven rika vse autu (jako ze bude uspesne, skvele, kvalitni)...nedalo mi, abych Vam tuhle diskuzi nepochvalil, holky;) zdravim hlavne slovenska ´dievcata´, konecne uz i oni maji nejakou tu "vlastni automobilku", konecne mohou zacit budovat vlastni 100 letou histerii...
Rozbalit vlákno
2
anonym
22. 2. 2007 15:03
Re: .
PS. samozrejme vychazim z predpokladu, ze koncern Hyundai je uz dnes de fuckto slovensky narodni poklad (do svych uvah jsem zapocital i v.u. megatunu slovenskych emotivnich vylevu;) jinak nic ve zlym, kdyby to nikdo nepochopil;)
neregistrovaný "pedro86"
22. 2. 2007 17:11
Re: .
no tak ako vždy aj teraz sa tu našiel nejaký znalec slovenského národa...napadne mi len jedno ,či by sme my slováci písali obdobný bordel na čechov keby nemali škodovku...poviem len jedno som fanúšik škody a nemienim sa do nej navážať...
z môjho hladiska sa mi na novom hyundai nič nepáči ceed je krajší podľa mňa...nevidím tam nič nové ostatne ani na ceede,ale tan je aspoň pekný ako celok.a nezaznamenal som tu nejaké slovenské promo tak neviem o čom tu píšeš...
P.S: inak nič proti čechom ,ale štve ma len tento jeden konkrétny...
neregistrovaný "Laco-KE"
22. 2. 2007 17:17
Uz to vidim....SK vs. CZ
...,alebo Kia Ceed vs. Hyundai i30. ;-)
Skor by som sa pridal, ze to vyhraje slovensky Ceed.Aspon dizajnovo.
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 2. 2007 17:35
Taktika
Kórejci to majú premyslené.Postavili fabriku v strednej Európe,lebo vedia,že tu je priestor na zvyšovanie počtu nových áut.Súčasne získali lacnú pracovnú silu a vyhli sa roznym problémom.
Cieľom je útok na tvoriacu sa strednú triedu u nás a skupinu nižšiej strednej triedy v západnej EÚ,ktorá veľmi pragmaticky zvažuje,čo kúpi.Preto v rovnici cena/užitková hodnota to vyhrávajú.Lebo dávajú to,čo zákazník v tejto triede chce.
To znamená lepšiu výbavu ako konkurencia, (za menšiu cenu)
výhodu záruky,slušný design,ktorý už pomaly predstihuje niektorých európskych lídrov a hlavne dobrú základnú motorizáciu a celkovo motory.Stačí sa pozrieť na motory 1,4,1,6 a ropáky,ich dynamiku a spotrebu a taktiež vlastnosti ako kultivovanosť a hlučnosť a porovnať s konkurenciou.
Presne vedia,čo zákazník chce.Vidím to tak,že u nás pojdu pekne hore v počte predajov a najviac to pocítia frantíci a asi aj Škoda a koncern,keď nezmenia cenovú politiku a nedajú lepšie motory.Bravo to nepostihne,lebo keď ho nasadia aj so všetkými motormi,ktoré budú mať,to auto je o kúsok ďalej ako kórejec.A predaje Brava to neovplyvní.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 20:37
Re: Taktika
Celkem s tebou souhlasím, ale trochu ti závidím tu víru, že Bravu se tahle potopa vyhne, jestli se opravdu vylejte z břehů >:D Tohle přece není o subjektivních kvalitách modelů, ale o marketingu a o tom, jak má kdo pevně přibitou a dobře ošetřovanou image. Zrovna Fiat s několikrát nahlodanou pověstí musí hodně rychle šlapat vodu...
neregistrovaný "michal3"
22. 2. 2007 21:56
Re: Taktika
Bravo bude pravdepodobne o niečo lepšie v pasívnej bezpečnosti,nasadí tiež dobré motory a design má pekný.
Nové auto,ktorému cestu vydláždilo úspešné GP.Marketing u nás nie je dobrý,ale pre Fiat nie sme najdoležitejší trh.Pokiaľ nasadí cenu niečo nižšiu ako hlavní konkurenti,može si dovoliť byť cenou o niečo vyššie ako Cee´d alebo tento Hyundai a bude sa predávaťˇcelkom dobre v západnej EÚ.
Oproti takému Aurisu vyzerá dynamickejšie a čo sa týka spoľahlivosti,bude +- podobný bežnej európskej produkcii.
Na japoncov vyrobených v Japan nebude mať v spoľahlivosti,ale to ani iní výrobcovia.
neregistrovaný "beran"
5. 3. 2007 20:00
Re: Taktika
Hlavně se mi líbí, jak kdosi o pár míst vpředu hodnotil motory korejských aut.....asi s tím Hyundaiem, co je tad jenom na obrázku a se Sídem najezdil tisíce kilometrů (a s tou propadající se konkurencí asi taky) Jak to ale udělal, jak se dostal do virtuálního světa?
neregistrovaný "Alfa"
12. 4. 2007 07:47
Re: Taktika
K motorům Hyundai - mám 5.rok Accent 1,5 CRDi - tříválec, zpočátku nedůvěra, dnes najeto cca 170.000 km, spotřeba v průměru pod 6 l nafty, za celou dobu jsem nedolil deci oleje, dobrá dynamika a pružnost motoru, žádný problém s emisemi, katalyzátor OK, ...
Když srovnám cenu tohoto auta s Fábií, porovnám výbavu atd., první investice do auta při 120.000 km - rozvody, není co řešit
anonym
22. 2. 2007 18:50
At zijou ameriky.
Je to hnus, nejlepsi auta jsou ameriky!!!!!!! Ale je to jen muj nazor. >:D :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rbriall"
22. 2. 2007 19:11
Pěkné, pěkné, pěkné.....
Myslím tím obě nová korejská auta i dnešní diskusi tady. Přečetl jsem to všechno, nenudil jsem se a ještě jsem se spoustu věcí dozvěděl..... no, a taky jsem se trochu zasmál, ale bylo to fakt milé. Jen tak dál pánové, a samozřejmě i dámy. Děkuji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "david"
22. 2. 2007 19:21
zozadu bmw1, maska mazda3/toyota auris
Konzervativnejsie ako cee'd, ale svojich majitelov si urcite najde.
Rozbalit vlákno
1
23. 2. 2007 06:40
Re: zozadu bmw1, maska mazda3/toyota auris
Konzervativnejsie? V com konzervativnejsie?
neregistrovaný "davidx"
22. 2. 2007 19:22
zozadu bmw1, maska mazda3/toyota auris
Konzervativnejsie ako cee'd, ale svojich majitelov si urcite najde.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petris"
22. 2. 2007 19:53
Tak nevím
Dva korejci ze stejného koncernu..vyrobeny ve střední evropě..stejná třída..stejná technika..stejný motory..podobný kabát.. Vypadá to jako by jsme byli pro korejce pokus - Kdo uspěje? česi nebo slováci? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
23. 2. 2007 06:41
Re: Tak nevím
Povedal by som ze obaja.
neregistrovaný "Jarous"
22. 2. 2007 20:58
Petris
To je totéž jako koncern VW. Polo, Ibiza, Fabia. Stejná technika, pouze jinej kabát a funguje to. To samé OII, Golf V.... I když kvalita provedení zejména posledních modelů jde bohužel rapidně dolů. Příkladem je nový Passat, Touran. Když jsem četl 100t.km test Touranu, málem mě kleplo. Nejhorší výsledek v histori testování Autobildu. Závady jako prasklá hlava, vadné turbo, odpadávající plast, odpadávající plasty v interiéru - slogan redaktorů při každé delší služební cestě "dojedeme" je více než výmluvný. Naprosto stejné závady měl kolega z práce - naštěstí u firemního vozidla. U korejců to jde s kvalitou přesně naopak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
22. 2. 2007 21:03
Tlačenice u výtahu do vyšších pater
Tak jsem se tady o kus výš rozepisoval, že si myslím, že tenhle zkrocený design ještě není ten hlavní úder, že je to jen takový načínáček nové éry, aby se publikum přestalo cukat. A že pak nám nová designérská parta kolem skupiny Hyundai-Kia může začít servírovat ostřejší kousky. No a před chvílí jsem zjistil, že Peter Schreyer posílá do Ženevy pro-cee'd ve verzi kabrio, už s vyčištěnými liniemi a některými rafinacemi proti původnímu pro-cee'du, podle fotky krásné šťavnaté auto mírně focusovitého ražení, nebezpečně blízké produkční verzi. Ohlášené je taky kombi i30, takže už jen čekám, kdy na nás vytáhnou polidštěnou verzi Kie Soul a jejího sourozence od Hyundaie (HED-1?), aby mohli vyjet proti Roomsteru a jemu podobným. Ale kdo zná Kiu Kue, ví, že ani tohle není zdaleko konec.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patřik"
22. 2. 2007 21:09
Tlačenice u výtahu do vyšších pater
No on si Hyundai v roce 2000 do firemní vize nenapsal "dosáhnout krásy designu Alfy", ale "dosáhnout kvality Toyota". A v tomhle postoji to asi bude. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
22. 2. 2007 21:57
Korejský aintopf
Studie se mi líbila, bohužel do serie to jaksi vyčpělo - je to kousek toho, kousek onoho, kousek tamtoho - aby se v tom každý Evropan našel. Ale zas na 2. stranu, za ty prachy .......
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 03:27
Re: Korejský aintopf
Každej vaří eintopfy, P307 je zářným příkladem vydařené kompilace dobových tanců, předchozí Civic naopak příkladem kompilace vlastně ani ne špatné, ale publikem imrvére odmítané. Realizace dvojice cee'd-i30 patří imho k podařeným gulášům, zvlášť ta boční silueta. Za sebe už jsem i30 odpustil opuštění Arnejsu, však oni se těm stylistickým prvkům zas vrátí, stejně jako nakonec udělají ty dvojkřídlé dveře bez B sloupku, které mají na každém druhém konceptu. :yes:
Avatar - donPedro
23. 2. 2007 09:03
Re: Korejský aintopf
Tak tady si dovolím nesouhlasiti, všichni ne: Golf je furt Golf (Gé jako Guru) Ford po opuštění Escorta zabodoval originálním Focusem (a v II.gen. v tom úspěšně pokračuje), Megan je taky neopakovatelný originál, Toyota si jde svou vlastní Auris cestou - to jen tak například, dalo by se pokračovati dále.
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 12:56
Re: Korejský aintopf
Já bych to takhle neřekl, promiň. A na počátku jsi (vyčetl?) i30, že se v tom má každý Evropan najít, z toho jsem vycházel. Ve všech těch autech, co jsme tu o nich mluvili, ty rozpoznávací záchytné body pro Evropany jsou, jinak by je nikdo nekupoval. Takhle jsem to já myslel s tou kompilací. Akorát teď nevím, jak to tedy vlastně myslíš s tím eintopfem. No nic, jdu zas pracovat, tak zas někdy :yes:
anonym
23. 2. 2007 06:59
Fotky
ta Hyundai i30 se mi na těch fotech líbí;-) , ale z boku je to takový divný ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tead"
23. 2. 2007 09:38
nevím nevím
hlavně z bočního pohledu se mi to ani trochu nelíbí...no radši si na zhodnocení počkám až se s ním potkám v reálu zatím :no: teď by u mě jednoznačně vyhrál Cee'dnik ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2007 15:22
fůůůůj!!!!!!!!!
:no: :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pipo"
23. 2. 2007 19:25
Re: fůůůůj!!!!!!!!!
To pise ten co ma pod nickom novu fabiu >:D
anonym
24. 2. 2007 01:11
Re: fůůůůj!!!!!!!!!
nová fabie je náhodou pěkná :yes:
anonym
25. 2. 2007 14:19
Re: fůůůůj!!!!!!!!!
Celá SWIFT.
neregistrovaný "John"
25. 2. 2007 14:21
Re: fůůůůj!!!!!!!!!
Presne, a poto že kopírujú len korejci, alebo len náhoda?
neregistrovaný "wolff"
24. 2. 2007 00:55
bože
ten trouba tady toho zase vypotil...to nejde ani číst, vzdávám to... Duševní choroba je fakt horší než fyzická choroba těla...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jopo"
24. 2. 2007 01:40
Nechápu
Jak tady někdo může psát,že desing aut určuje Asie,když skoro každé asijske auto určené pro Starý kontinent navrhujou tamtéž
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RS6"
24. 2. 2007 03:07
Re: Nechápu
i kdyz asijati vznikaji v Evrope,tak jsou stejne hnusny 8-s
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 16:17
Re: Nechápu
nemyslím si...a naštestí i spousta dalších lidí :-!
25. 2. 2007 08:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "carda"
24. 2. 2007 18:09
k diskusi o WW
Mám Golfa Plus 1,6FSI Comfortline,2 roky bez jediné závady,ale to auto mě sere.Líná potvora,šlápnete na plyn a ono to pomalu nejede,vidět z toho pořádně není,sedadla nic moc.Předtím jsem měl 3xToyotu,ty auta nemaj chybu.Mám toho G pojištěnýho a doufal jsem,že ho někdo ukradne,ale asi to nikdo nechce.Pude letos z baráku a vracím se do Asie.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kraken"
24. 2. 2007 20:47
Re: k diskusi o WW
mega lol ...... :P
anonym
4. 3. 2007 09:39
Re: k diskusi o WW
Správne ! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
25. 2. 2007 11:36
GO HYUNDAI GO!!!
Korejské značky áut už dobehli europske autá a je len otázka krátkej doby ako ich predbehnú!!! Tak ako kvalitov, dizajnom, výbavov, motorizáciou.. Europa sa uz teraz trase! Tolko modelov čo majú korejci nemá snád žiadna automobilka. Ved len kolko SUV má Hyundai a stále napreduje!!! Kde je taky VW? Jedno SUV! Ooooo, ako hrozne kvalitne? Dávno zaspali dobu!!! GO KOREA GO!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LAJK"
25. 2. 2007 14:11
ODBORNÍCI
Nikdy som to nevlastnil nikdy som v tom nesedel, nikdy som v tom nejazdil, ale som najlepší odborník na značky aut !
A preto stúpa predaj aut Hyundai vo svete, lebo sú nekvalitné a lacné a preto za rok 2005 boli v prvej pätnástke v EU v predji len dvaja aziati TOYOTA a HYUNDAI.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lexus"
4. 3. 2007 09:43
Re: ODBORNÍCI
Ja len opravím: za rok 2006 !
neregistrovaný "Karči"
25. 2. 2007 14:17
Hyundai
Desať rokov jazdim len na Hyundaioch a vidím žetie auta idú po všetkých stránkach závratne hore. Určite v niečom zaostávaju proti iným značkám, ale určite nie v spolahlivosti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
25. 2. 2007 14:29
*****
Za firemní auto už bych jiné nechtel jen Hyundai! Mam Accent, H-1 a Sonátu, tak zíram jak všichni znáte kvalitu korejcu a nikdo je nikdy nevlastnil.
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 2. 2007 16:48
*****
;-\ :-( :'-( :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan"
26. 2. 2007 17:06
Kia alebo Hyundai ?
Nízka spotreba,motor by mi stačil cca 70 koní
manual klimtaiz 4 airbagy predné a bočné,hmlovky
a cena pod 400 000 sk vnutorný priestor na rozdiel od volkswageno-
Seat- Skoda je stabilne primerane pohodlný
a tod vše ,ja a oblubujem vyššie sedadlá a tod vše

S pozdravom pre výrobcov aut
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hary"
4. 3. 2007 10:07
Neznalosť
30 rokov žijem v nemecku ale stakou negativnou kritikou na korejcov som sa tu ešte nestretol. Nemci sú hrdý na svoje autá ale s korejcov majú rešpekt, lebo tie autá už nezaostávajú hlavne v spolahlivosti za nemeckými. O tom svedčí aj predaj Hyundai v nemecku a to si nemci potrpia na spolahlivosť. Je mi ľuto že 22 rokov po komunizme sú slováci a česi ( niektorý) taký neznali o vývoji sveta automobilizmu. Možno je to tým že zo starých 20 ročných skodoviek a žigulakov presedlali do našich 10 ročných ojazdených aut a u väčšine sa prehlad o vývoji automobilizmu tým zastavil a preto píšu také hlúposti, ktorými ukazuju svoju neznalosť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joga"
28. 3. 2007 22:05
motorista
Otec ma korejske auto a jedine co to auto potrebuje je benzin a olej.Kamarat ho ma 10 rokov.Nemal ziadny problem.V testoch spolahlivosti je Skoda daleko za Hyundaiom alebo Kiou a okrem toho je Skoda najkradnuteisie auto.Pred 20 rokmi sa smiali z Japoncov.Teraz je Toyota NO1 vo svete.Korejci mnohe znacky uz predbehli v rovnici vybava vs. cena.A co sa tyka designu,tak Kia Opirus alebo Hyundai Elantra su absolutne jedinecne.Tento rok kupujem auto,a bude to bud Hyundai alebo Kia.A prechvalene europske auto Golf.Kolega ho ma,ale neviem,ci sa na nom viac vozi,alebo pod nim viac lezi. :-) ;-) :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro21"
27. 10. 2007 21:21
Hyundai OK
11 rokov vlastním Hyundai Accent 1,5 s ktorým som nad mieru spokojný ( okrem vŕzgajúcich plastov), najazdil som na ňom 269 000 km bez akých koľvek problémov. Pred mesiacom som zakupil Hyundai i30, ktorá vystihla dobu, komfort dosiahol u mňa 4 x +, z piatich možných, jazdné vlastnosti maximum 5 x +. Trvácnosť je síce vo hviezdach, ale predpokladám maximálnu spokojnosť.
Rozbalit vlákno
0