Krátce před oficiální premiérou se na internetu objevily první fotografie nového Hyundaie, který se vydá do třídy Golfu. Sourozenec Kie Cee'd zavádí do označování modelů Hyundai nový pořádek.
No nevim jak zadek,ale ten bocni prolis,jako by bmw1 z oka vypadl.Korejska auta me nikdy nijak zvlast nebrali.Drive kvuli kvalite,dnes mi spis vadi obslehavani...jsou to auta bez osobite tvare a desigenu.
Ked budes chciet, kludne na tom aute najdes znaky Citroena, Renaultu alebo Seatu. Docerta naco vsetci vymyslate "odkial to odkukali"? Stavim sa ze zacinali s cistym listom papiera a fantaziou, a nie so zbierkou fotiek konkurencnych modelov z ktorych by sa snazili nieco okopirovat. Tak uz dost s tymi blbinami.
Až se jednou bude někdo zaklínat evropskejma ikonama, nabídni mu svářečskou kuklu. Protože tak krásné auto do nižší střední (nepočítám-li C4) už dlouho nikdo nevypustil :yes: . Naprosto precizní, snad až sošně působící design. Netřeba pochybovat že to tady pořádně zamává prodejem, bodejď by ne :-):yes: Je nanejvýš zajímavé, jak toliko opovrhovaná korea dává evropě lekce z designu... PS nepotřebuješ šikmý oči abys viděl krásu. Krása je totiž jen jedna :yes: i30 rulez!
v evropě sice je namalovaná, ale automobilka je původem z jiné části světa. O to jde. Evropské automobilky sice malují doma, ale z designem nic neposouvají, jenom vaří ze stokrát vylouhovaného sáčku čaje. Korejská značka dává jasný signál: jsme odjinud, ale jsme schopni lépe reagovat, byť za pomoci Russelsheimských (kdo se vyzná, ví jaká automobilka tam sídlí ;-):yes: ) Účelem Hyundaie je vyrobit krásné auto (za pomoci jakých prostředků, a odkud pocházejících je vedlejší). A přináší to ovoce.
Russelsheimští? To myslíš ty amerikány z dží em? ;-) Jinak souhlas, sice ten design nikam nic nepostrkuje, ale je to krásně zvládnutý hatchback. Z mého pohledu je podstatněnší, že co do kvalit jsou tihle noví Korejci Evropanům a Japoncům naprosto rovni. Jel jsem nedávno Ceed proti Bravu a Aurisu and the winner was... Korejec, celkem jednoznačně. Časy se mění. ;-)
Přesně! Také mám čerstvou zkušenost s Ceed a musím říct, že ten pokrok je přímo hmatatelný od generace ke generaci. Navíc, z toho auta mám velice příznivý kvalitativní dojem, což se o polovině evropské produkce této třídy říct nedá. Bohužel... Možná se dá říct, že korea je tak dobrá díky tomu, že evropa zažívá trochu úpadek ve kvalitě.
K narazniku Astry a viku kufru BMW 1 meli pridat jeste predek alfy 147. Proste korejske best of ;-):yes: Uz se tesim, az jednou Hyundai design nekam posune, zadne studie, ale realne auto, ktere nebude budit dojem, ze to tu uz bylo a bude to skvele jako celek. Stale cekam. Tedy kdyz pominu Santu, ten se tomu nebezpecne blizi. U zbytku Hyundaiu si tezko dokazu predstavit, ze nekdo zohlednuje jejich design pri praci na vlastnim aute. Spis ostatni budou muset pridat, aby udrzeli pozice (bavime se jen o designu), urcite to ale nestoji tak, ze fenomenalni korejsky design zacne byt od ted kopirovan.
Mýlíš se. Ty totiž stále bojuješ s předsudky, že evropské ikony by se musely při své kreativní impotenci nedej bože inspirovat někde jinde. Jenže to tak je. Jenom bláhový si může myslet že nějaká automobilka může udávat trend do nekonečna... Každý chvilku tahá pilku. Oč okatější je inspirace některýma asijskýma značkama, o to více řevu samozvaní ochránci evropských tradic budou spouštět... Protože to nemohou strávit :-) Se vším se dá vyrovnat, znám to z vlastní zkušenosti ;-) , jenom to chce holt trochu času a klid na lůžku. Momentálně udává trend asie. Budoucí Superb je toho jasným důkazem
Ja se ale bavim o Hyundai, ne o automobilkach, ktere dokazou pro svoje auto vymyslet vlastni naraznik, at uz jsou odkudkoli. Rikam snad, ze asijsky design je globalne spatny? To vymezeni proti evropskemu designu si mimochodem do diskuze vnesl sam, ja jsem to u sebe v textu nikde nepouzil a nemam potrebu se proti tomu z principu stavet, takze je otazka, ze ceho usuzujes na moje predsudky. Radsi to ukoncime, ja se vyjadroval pouze k Hyuindai na evropskem trhu a to proste z meho pohledu prinasi motivaci pro ostatni, ale ne novy design. Dobry obecne prijatelny design ano, ale nic co by ustavovalo trendy, naopak tech uspesnych trendu stanovenych jinymi vyuziva. A to z pohledu kohokoli, kdo na trhu pusobi.
To že se ti zdá, že ten zadní nárazník jsi už u něčeho viděl, ještě neznamená že jde o pouhé plagiátorství. Hyundai neustavuje nové trendy, on zde pouze ukazuje harmonickou kombinaci. A to, jak sím jistě uznáš, je jeho silná parketa... Úplné novátorství za ta léta předvedl snad jenom Bangle, kterého se podařilo časem zmírnit na přijatelnou úroveň. O ničem jiném nevím. Kéž by takové "nic co by ustavovalo trendy" předvedli alespoň ostatní.
Jo, ale máš pravdu v tom, že to absolutně dizajn nikam neposouvá. A neplatí to jenom o dizajnu. Kia Síd není špatné auto, ale je levnější právě o ty náklady, které třeba Honda (nebo Toyota) a v Evropě některé další značky vrazí do nových technologií. Hyundai nebo Kia vyrobí kvalitní auto s prověřenými, ale ne progresivními postupy a technologiemi. Honda je ralativně drahá značka, ale kromě toho, že to ZNAČKA skutečně je, tak je jedním ze světových lídrů třeba při vývoji motorů. Viz teď třeba jejich ekodiesel pro Ameriku nebo způsob, jakým sama v krátkém čase vůbec diesel dokázal vyvinout. A jaký...Neodsuzuji ani Kiu ani třeba Logan, ale mezi Kiou Síd (omlouvám se, ale nabaví mě dělat ten apostrof uvnitř slova - název je to jediné, co mě na téhle tak až hystericky okázale prezentované novince vadí) Loganem a Hondou třeba Civic je právě ten rozdíl, že Logan je auto na urovni konce minulého století (proto je velmi levné), Kia je současná, ale s žádnou progresí (dobrá, slušná cena) a Honda jde dopředu - je to auto stechnologií budoucnosti. Nakonec, ne každý má plazmu nebo LCD a plochá kvalitní barevná televize rozhodně není nic špatného a bude v rpovozu ještě řadu let v řadě domácností....
Máš to hezky logicky uspořádáno, až na ten argument s Hondou Civic. Možná že pro tebe "auto s technologií budoucnosti" znamená auto se dvěma modrými displeji, ale věz, že z hlediska použité technologie je Civic jen velmi průměrné auto, nenabízející nic, co by Ceed nebo tento Hyundai neměli.
Mno tak motory Civica jsou snad alespoň na 15% kvality těch excelentních korejských,což třeba mně docela stačí(jsem skromný člověk),auto je nedostatkovým zbožím,ale jinak je to nepochybně šrot.O tom není sporu. :-!R-Type,to je evidntní hromada šrotu,sice žádaného,ale šrotu. Ti lidé z EU by se měli naučit československy,aby věděli,kde začíná kvalita.Oni kupují plečky typu Civica,Toyota a přitom tu mají děla ze Žiliny,další dělo z Nošovic...výrobci EU a japonští už mají z toho průjem... >:D
Doporučím si doštudovať niečo viac o novom Civicu, napríklad čím je unikátny motor 1.8 i-VTEC (zaujímavý je aj 1.4 i-DSI), ktoré auto je najprístupňejsí hybrid na trhu, kde je umiestnená palivová nádrž a ako sú riešené zadné sedadlá v 3D/5D, porozmýšľať o odvahe zmeniť zaužívané postupy a navrhnúť ergonomicky prevratnú palubnú dosku atď. Čo porovnateľné má napr. Ceed?
Díky Koly, to jsem měl na mysli - akorát ty fakta jsem tam na rozdíl od Tebe nedal. A k některým názorům - jsou-li stejně jistí na silnici jako v argumentech tady, tak by asi skutečně udělali hromadu šrotu i z Hummera...:-)
Jo jen se plácejte po hondistických zádech. Debata se tu posunuje ke srovnávání technologické úrovně firem Kia/Hyundai vs. Honda, ale tam mě netlačte. Srovnávám jen a pouze Civic HB s tímto HB od Hyundaie nebo Kie, takže v tomto případě je i argument civicem sedan Hybrid mimo. Pokud jde o použitou techniku nemají i30 nebo Ceed Civicu co závidět. Civic je naprosto konvenční auto stejně jako Ceed, můžeme srovnat: podvozek, vpředu persony, vzadu civic tyč, ceed víceprvek.(řekl bych pokrokovější je Kia). Motory, celk. nabídka Kie 4 motory, Civic 3 motory, 1,4 Civic 61kW, 1,4 Ceed 80kW, 1,8 Civic 103 kW, kia má 1,6 90 a 2,0 105kW, dýzly shodně 103 kW. Výkonostně vidím převahu Ceedu, pokud jde o techniku jak Honda tak Kia používají sofistikované způsoby variabilního zdvihu ventilů, Honda svůj iVtec, Kia CVVT. No, pokud jde o hlavní atributy určující technologickou vyspělost auta, tedy podvozek a motor, nevím v čem bych měl hledat unikátnost a drtivou technologickou převahu Hondy. Celkově mi tam pořád zůstávají jen ty dva modré displeje. A pokud jde o srovnání na silnici, jezdil jsem jak civicem tak ceedem, z hlediska řidiče vidím pouze dvě věci v kterých je civic lepší, převodovka (tam honda nemá konkurenci) a brzdy, ale jel jsem zatím pouze jednou variantou Ceedu, takže těžko dělat obecné závěry.
Civic sedan snáď nie je Civic? Kia nemá žiadny motor s variabilným zdvihom ventilov a pokial nevieš aký je rozdiel medzi variabilným zdvihom a časovaním, nemal by si sa do takejto debaty púšťať. Takže zadaj do Googlu "1.8 i-VTEC" a pozri sa na prvý a tretí odkaz (článok a video), potom sa znovu ozvi. Čo sa týka pokrokovosti viacprvku, Honda ho monotovala skoro 20 rokov a nejaký dôvod prečo ho v 3D/5D opúšťa tam asi je (sedan ho má). Až pochopíš, ohlás sa, pomôcka - pozri sa do kufru, poriadne preskúmaj zadné sedadlá a čo je pod prednými. Pozri sa na vnútorný priestor, porovnaj rozmery a poriadne si prezri tvar a proporcie karoserie. Pokiaľ Ti to dôjde zistíš, že Civic 3D/5D je koncepciou najnekonvečnejší HB na trhu, popri zadnopohonovom BMW 1xx. Ceed je na druhú stranu tak drtivo konvenčný ako je to len možné.
>:-[] Ano, pane Hondař. Než budeš někoho školit, udělej si jasno sám. Rozdíl mezi variabilním zdvihem a variabilním časováním není žádný, jde totiž o variabilní časování zdvihu ventilů, ty odborníku. VTEC je jeden systém, CVVT jíný, valvetronic také jiný, ale vždy je to o tom samém. Civic sedan je samozřejmě civic, ale já jsem v této debatě srovnával konvenčnost civicu 5D s hatchbackem od Hyundaje. A důvod proč Honda opouští víceprvek? No, nějaký má, máš pravdu, a jmenuje se náklady, víceprvek je prostě drahý, jasné?! :-!
ten diesel od Hondy jsi jen tak přešel...na to jak je starý je pořád udáván jako etalon dieselu - možná ne výkonem, ale chováním...navíc je to dvojnásobný motor roku (připomínám že porazil i třeba dvoulitr od BMW) ;-) Na to KIA asi fakt nemá...
jak jsem to myslel je patrné z mé odpovědi RS v 11:15. Nejde přímo o to kde byl ten vůz nakreslen. Jde o to, odkud automobilka pochází... Tak to také vnímá zákazník. Designérská centra automobilek jsou napříč celým světem. Avensis také nevzniknul v japonsku, přesto v něm vidíš japonský vůz.
Tak Fiat Bravo (to nové) se mi vizuálně líbí trochu víc. Ale Hyundaiácké technice zase víc věřím, že bude běhat bez problémů. A jestli to bude do 350 000, proč ne?
Ja drzim palce rovnako Hyudayu v Nosoviciach ako Kii v Ziline budu to NOVE auta vyrabane v CESKO-SLOVENSKU.
A Skoda so svojmi predrazenymi Fabiami a-la Junior... preboha nech sa uz konecne zobudi!
Aj ja ...drzim korejcom palce, nech zamavaju skamenenou EU konkurenciou... a vyse auta sa budu vyrabat v CZ,SK. Uz sa tesim ako sa o mna ako zakaznika pobiju v akciach.
Zo špionážných fotiek som mal pocit, že to bude krajší brat Cee´d-u, no teraz sa mi viac páči tá KIA. Nemám nič proti, podobnosť s BMW tam je, designom fakt veľmi nezaostáva, ale nie je ani originálne a nemyslím si, že je to správna cesta. KIA a Hyundai by sa potrebovali odlíšiť podľa mňa trochu viac. Vraj je KIA viac športová a Hyundai viac komfortne zameraná značka... Neviem. Chcelo by to viac odlíšiť navzájom. Ale ako to už býva, generačný skok bude značný, zákazníkov pribudne, značke polepší. Tak nech sa darí.
Zadni naraznik (Astra) a viko kufru (BMW 1) jsou opravdu temer jako original >:D Ale aspon vepredu vymysleli neco sveho, i kdyz vysledkem si jisty nejsem. Cednik se mi zda podstatne osobitejsi (tam to tu Corollu zezadu pripomina opravdu jen velice vzdalene :-) ).
Mal som tú česť s mazdami 323 a mazda ostáva mojou srdcovkou.Jazdím po passate s novým Santa Fe a som z neho nadšený aj po 25000km.Manželke plánujem kúpiť práve toto hlavne ma presvedčila testovacia jazda na Kii Ceed.PS. Som zvedaví na reakcie GTI-ho ,ako marketingového odborníka VW.
Těžko říct, jaké auto má dneska budoucnost. Já vnímám nadšení z korejských aut, stejně jako nadšení z korejských LCD monitorů. Pokud si někdo koupí LG nebo Samsung po několika letech koukání na staré CRT, tak je nadšený a obdivuje uchvatný obraz. Pokud někdo pracuje několik let na profesionálním LCD od NECu, tak se mi jakýkolic Samsung bude zdát jako slabý čajový odvar skvělého obrazu.
Já korejská auta neznám, nemohu soudit, jen mám trochu obavy z těch nadšených reakcí. Když se podívám na interiér svého GTI a srovnám se služebním meganem, octavií 2 nebo třeba s Fordem Mondeo, vidím opravdu na první pohled rozdíl ve zpracování. A naštěstí to nevidím jen já, ale i novináři významných britských časopisů. Takže vyšší cena není jen o předraženosti, vždyť Golf používá tak drahé materiály, že na jednom autě vydělá pouze 9000 Kč, což je nejmenší výdělek v rámci evropských a světových automobilek. Už třeba kůže na volantu je na omak úplně jiná, než třeba na zmiňované Octavii. O něčem na volantu Meganu, co má vypadat jako kůže se raději nebudu vyjadřovat.
Takze to bude zrejme tak, ze pojde takmer o identicke auta, tazky zaklad zhodny, zmeny budu v detailoch. Ine predne svetla a zadok + prelis na bokoch, tym padom trochu ine vsetky vrchne plechy okrem strechy, cely skelet, strecha, skla zostavaju. Uvidime este aky bude interier, kazdopadne to bude zrejme vyraznejsi, mozno luxusnejsi brat usadlejsej a konzervativnejsej Kie. Cas ukaze, ktory styl zakaznici uprednostnia. Aj ked to bude technicky to same, karty mozno este zamiesaju rozdielne namixovanymi balikmi vybav a samozrejme cenou.
No já čekal že to budou dvě jiná auta a ne že si budou konkurovat. To nedává moc smysl. Sice je pravda, že i další koncernové automobilky si konkurujou, ale dal bych přednost dvěma samostatným modelovým řadám. Jinak Hyundai vypadá víc sportovnějš, což se mi líbí o něco víc než Kia. Ale jinak je Kia pěkná.
Ano, asi tak to zrejme chcu, auta su vpodstate rovnake, ale svojim chaŕakterom ma kazde oslovit inu skupinu zakaznikov. KIA ma konzervativnejsi dizajn, bude to pohodlne bezpecne auto so solidnou vybavou pre rodiny a napriklad starsich manzelov. Hyundai bude mozno trochu luxusnejsi, s tvrdsim podvozkom a silnejsimi motormi a bude zaujimavejsi pre mladych slobodnych ludi, mozno pre generaciu zacinajucich manazerov a tak podobne. To urcenie, zda sa mi, sa profiluje dost jasne.
Co čekáš? Že jako bude Korea stále vyrábět šunky? Nebude. Na druhou stranu je potřeba se umět na auto podívat. Pokud se někumu zdá, že evropský design v nižší střední nikam nejde, pak bych doporučil, koupit nové brýle, nebo fakt odložit svářečskou kuklu. Na to, abychom tohoto vyslance dokázali vizuálně zhodnotit, na to nemáme dostatek kvalitních snímků, tedy můžeme se vyjádřit než k bočnímu pohledu. Ano, normální, běžné auto. O posouvání designu nemůže být ani řeči. Je to přesně takové auto, jaké má být. Odráží velmi silně (úspěšnou) snahu, ukusovat z evropského koláče. Až dnes půjdeš domů, podívej se ovšem pozorně na VW GOLF. Na tom autě nenajdeš jedinou chybičku, veškeré proporce - velikost světel, "maso" karoserie nad předním blatníkem, celková vyváženost karoserie, zejména poměr hmot zadní partie k předku, prostě, pokud tohle nevnímáš, pokud neumíš najít třeba na Focusu jistotu tahů, pokud nevidíš tu obrovskou vizuální nadstavbu třeba Alfy 147, pokud v životě netoužíš po tom, být v proudu jedinečných designových evropských řek, pokud v sobě nemáš oční, pohledové vazby na GOLFA, na Astru, na Focus, na C4, 307, pak ano, pak tě chápu. P.S. Co je "nový" evropský design ukázala vlastně zatím C4ka. Vyjede nová 307ka, vyjede nový Megane a Focus, ale hlavně, hlavně za rok vyjede GOLF VI... tak tehdy ta auta porovnáme... už se na to těším.
Vypadá to, že dvacetiletí bejčci rozumí designu více než šedesátiletí bejci. Mario, odtušuji, že svůj pokřik odesíláš na auto.cz zpoza bočního okénka Picanta... pak tě chápu... ;-)
Nikoliv, drahý GTI. Jen upozorňuji na to, že design Golfu může vyvolávat rozrušení jen v řadách starších občanů, kteří už ve svém věku mají jiné priority než dvacetiletí bejčci. Třeba suchou pokožku a tekutou stravu... Takže teoreticky by se Guru měl líbit i kojencům ;-)
Mario, že nerozumíš autům ;-) to tu víme, ale, že máš poměrně zkresléné představy o šedeátníkách, to je na pováženou :-) Jinak... viděl jsem nedávno červeného Golfa GTI, seděla v něm nějaká dívka... člověče... dokonalá kára. Fakt. Tak na tohle má v mých očích v mainstreamu jenom Golf.
Já si neuvědomil, že jediný znalec na auto.cz (možná na světě) jsi Ty...sypu si popel na svoji mladou hlavu. Ale i přes to nahřátí mě design VWolfa nebere... A nazývat mladou slečnu "kára" od Tebe není hezké :-)
>:D Hele - šedesát ti bude za... chvíli. Ještě tomu nemusíš věřit. Ale jestli si na mě někdy vzpomenš... najednou - jednou - se v životě zastavíš a lekneš se, opravdu se lekneš, co máš už za sebou... tak pozor... i ti šedesátnící jsou stále kluci... (ne že by mi to hrozilo) ;-) ale strašně to letí... tak je dobré to proletět třeba v GTIčku...
Dej Bůh ať je tento hnůj-daj ve verzi GTI... Prosím,prosím, pěkně prosím...Ad slečna v červeném Golfu.. Předpokládám, že jí bylo 45 let, byla obarvená na blond, kůži spálenou a vysušenou ze solárka, rifle měla diesel a na vnitřním zrcátku růženec... Ano, tohle je tipický uživatel VW Golf. P.S. Některé už přesedlaly na Touareg. Pak samozřejmě chápu, proč jsi ji nazval "károu"...umělče...pomocníku (odborníka)...
Taky jsem si rikal, ze korejska auta uz nejsou takove sunky. Ovsem nedavno jsem vyfasoval na sluzebce v pujcovne novou Sonatu ... a nejak jsem si pri rizeni nemohl vzpomenout si kdy mi naposledy u nejakeho auta tahlo sparou u dveri na nohy. ;-\ :no:
Clovece nemel. Trochu stesti bylo, ze to byl V6 automat takze jsem levou nohu vubec nepotreboval a snazil jsem se ji strkat dal od tech dveri. Ale ten pruvan byl (venku slusne mrzlo) fakt hrozny.
Víš, zní to tak krajně nepravděpodobně, až se fakt tomu zdráhám věřit. Samozřejmě že mohl u toho konkrétního kusu být problém s těsněním, ale rozhodně co se celkové kvality týká o nějakém problému nemůže být ani řeči. Těsnění dveří je vůbec problémem i u mnoha zvučnějších značek: Na jednom fungl novém BMW šly zavřít zadní dveře jen tak velkou silou, že to připomínalo snahu o destrukci. Na vině bylo už z výroby "vyhřezlé" těsnění na spodní části dveří, což se muselo objednat nové... V takovém případě určitě i tam táhlo na nohy cestujících.
No, hlavně bys měl vědět, že je pro VW příliš drahý... takže ten technoligicky a technický skvost mainstreamu v nižší střední se holt pod tlakem kočovných východních nájezdů bude muset zlevnit. Ale neboj, tyč od klepadla, jako jiní, mít místo zadní nápravy nebude... ;-) Takže, pokud dnes chce někdo koupit technicky špičkový mainstream, koupí G5, nejlepší ve verzi - GTI.
Tak to uz spickova technika nebude ani nahodou. Mozno solidny priemer, ale spicka uz bude zase inde. Zdvihnu ju ti, co novy model robia naozaj novy a tych co len premaluju a zlacnia stary model nechaju za sebou. :no:
Hele, kdybych chtěl teď něco v nižší střední, bral bych stále jenom Golfa. Opravdu. Memá konkurenci. Pro mne je přitažlivější než Focus, o němž se tedy dá také uvažovat. A v nadupané verzi bych opět bez rozmýšlení koupil GTIčko s DSG... za 750tisíc člověk získá hravé, dravé, krásné autíčko.
Tak vidis. Je to asi vec nazoru a individualnej uvahy. Z celej nizsej strednej by bol Golf niekde na chvoste (nevravim ze posledny, to by bola blbost). Dovody? Nepaci sa mi. Tvary prilis konzervativne a nemecky strohe na moju umelecky ladenu dusu. Tvarovo ma neoslovuje. Nepacia sa mi jeho traktoroidne dieslove motory(teraz bez pohladu na vykon a spotrebu), s common-railom to bude lepsie. U nas pomerne vysoka cena voci inym. A najma sa prilis kradne, bal by som sa to niekde nechat dlhsie odstavene.
Tak s tym Golfom sa s Tebou nezhodnem. Mne prilis vyvazeny nepripada, hlavne vzadu je trochu moc "masity", sirokansky C stlpik a dolu pod nim masivny masity a hodne zagulateny naraznik posobia na mna dojmom "tlsteho zadku", voci skosenej prednej casti s klinovitymi svetlami az prilis. Naozaj tu nevidim nic vyvazene. Celok na mna posobi dost tazkopadne, posobia to mozno uplne absentujuce hrany a nieco na odlahcenie zboku, nejaky svihacky prelis tomu citelne chyba - cee´d ma trochu ucelenejsi vzhlad, aj ked je tiez dost konzervativny. V tomto smere vidim Focus o konsku hlavu pred nimi, posobi podstatne lahsie a sviznejsie.
Na Golf VI sa netesim, opat stara technika v novom kabate, neviem tomuto receptu prist na chut. Aj ked prezentuju, ze "nie je potrebne menit dobre", skor za umyslom rychlo uviest novy model vidim snahu o ozivenie klesajucich predajov spolu s nutnou usporou nakladov. Ak naozaj "nie je potrebne menit dobre", potom by bolo zbytocne ponahlat sa uviest na trh "nove" auto skor ako bolo v plane a hlavne prv ako najvacsi konkurent pride s novou Astrou...
Korejci naozaj urobili riadny skok vpred. Po ohlasoch, ktore su zatial na Kiu k dispozicii a ktore sa daju ocakavat na Hyundai zacinam mat podozrenie, ze napriek povodnym predpokladom, ze novi Korejci budu miesat karty najma hracom urovne Peugeot, Renault a podobne, nakoniec moze prist k precedensu, ze cee´d a i30 zamotaju hlavy spici tejto triedy. Ak sa vyrovnaju Golfu, Focusu a Astre za cenu o 50-100 tisic nizsiu, je to realne. Ak ich v niecom dokonca predcia, vidim to skoro na istotu. Takze zostava si na to pockat, bude to este velmi velmi zaujimave.
Klid, Klaudie, jak Kia tak Hyundai na Slovensku i v Česku velmi silně zabodují, tom není spor. ale, že by Ford, nebo VW neuměli udělat auta, o to mít starost nemusíme. Fiat, zejména Bravo, ten se ovšem může začít třást. Na něm bude ten boj o zákazníka, bude to gladiátorský souboj - KHF.
Napisal som nieco take? Vedia robit auta. Ale ak prax ukaze, ze Korejci sa dostali na ich uroven, alebo dokonca nad, tak na automobilovom nebi bude pekna burka... :-)
U nás to bude silná korejská vlna, to ano... ovšem především zásluhou nízké ceny a vysoké záruky... Tedy nic pro fajnšmekry. Ti chtějí auto za velký prachy s... nulovou zárukou, protože ji stejně nepotřebují :-)
Poznam takeho, co sa nakoniec rozhodol pre Golfa. Nakoniec bol rad ze ho predal. Nie kvoli jazdnym vlastnostiam, vzhladu alebo spotrebe. Kvoli mnozstvu drobnych, zivot zneprijemnujucich poruch a castym navstevam servisu.
Šmarjapano, tyhle věty, znám jednoho..., mám kamaráda který..., všichni kdo to měli tak brečeli... a podobné, jsou sice nedílnou součástí diskusí na Auto.cz, ale Klaudie, přenech je těm různým anonymům, neregistrovaným apod. ;-)
Ale nie, nevyskakuj hned akoby Ta stipol srsen. Nemozem predsa kazde auto, o ktorom sa tu pise vlastnit a skusat ho na vlastnej kozi. S tymto clovekom som sa bavil, takze viem co pisem. Keby som tu trepal, ze to mal mojho svagra treti sused, tak mas pravdu. Ale na toto podrazdene reagovat nemusis. Alebo Ty jazdis so vsetkym k comu tu diskutujes? Mna napriklad skusenosti tohto znameho docela ovplyvnili a tiez skusenost sefa firmy kde som predtym robil, ktory mal neskutocne problemy s Touaregom. Ale o tom tu nepisem.
Mě je jedno, jakou zkušenost udělal tvůj soused nebo kdo to byl, pochop, že podobné věty se dají napsat o jakémkoliv autě a jakémkoliv sousedovi, prostě tenhle způsob argumentace do podobných debat nepatří, resp. tobě možná přijde takto argumentovat normální, mě směšné.
a co pak bereš? TUV? TGsourvey? Nebo nevěříš ničemu, jen svojí pravdě? (sorry, ale když taky kolega napíše, že sousedovi kleknul golf, tak si to sice přečtu,maximálně se tomu zadivím (i když...asi ne) a tím to hasne. nemá to hodnotu, ale je to střípek do mozaiky. Jistěže se z toho nedají dělat závěry "a proto to jsou šmejdy" , ale člověk si dobře pamatuje, jaké auto ho nechalo (nebo kamaráda) na holičkách pětkrát do roka a jaké ani jednou)
přečti si o čem se v debatě baví, o kupní síle, o postavení Golfu na trhu apod., argumenty téhle globální roviny ustřihne Klaudius svým argumenetem z roviny úplně jiné... buch "kamarád si koupil golfa a ten se mu kazí tak co mi tu budeš vykládat". No jestli vám takto vedená diskuse připadá normální pak, o.k., s tím jestli se to jeho kamarádovi stalo nebo to nemá co dělat. Doufám, že je to jasné, chlapci. ;-)
Urážíš? :-O Alessio nevedu tady debaty v osobní rovině, stejně jako věřím, že jakákoliv moje výtka, ostřejší výraz atd. se nemůžou dotknout citů nicku, kterému jsou určeny, protože tohle je anonymní debata anonymních nicků. Jestli se snad někoho nesouhlas s jeho názorem, jakkoliv ostře vyjádřený osobně (citově) dotýká, neměl by na podobné diskuse chodit. :-! Znova opakuju, Klaudiovi nevytýkám, že by snad lhal, vymýšlel si nebo účelově použil argument s kamarádem a golfem, jen jsem upozornil na to, čemu se v Logice říká, užití argumentu nestejné síly. Jedno jsem ale pochopil, je to zbytečné, takže už to dělat nebudu. ;-)
Máš pravdu v tom, že to tam jaksi nesedělo...já jen naznačil, že právě tyhle poruchy dělají obrázek lidu, takže na ně taky musíme brát jistý zřetel ;-) . Jinak s tebou souhlasím a taky jsem se to tam pokusil napsat... PS: za anonymním nickem je živá osoba, která o názorech druhých přemýšlí (alespoň já se o to snažím) a tak mě něčí ostrá reakce pochopitelně zamrzí...
Nechápeš, je to jako bys v debatě o globálním oteplení, řekl, "jaký oteplení mě včera zmrzl ve sklepě muškát". Ale možná chci po tobě moc, zapomeň na to. :-!
Dináre je o tobě známo, že jsi Germanofil, ale těch lidí co jsou zklamáni kvalitou současné produkce VW je až příliš mnoho. Před dvěma měsíci jsem jednoho štastného majitele Apoštola zachraňoval na dálnici (odešlo palivové čerpadlo). Před týdnem jsem ho znovu potkal a ptal se na auto a během té krátké doby měl další tři vážné poruchy. Pašík tak půjde z domu. Od té doby co se začlo v EU automobilkách šetřit to jde s kvalitou od deseti k pěti. Zlatá Sonáta, kde táhne jenom na nohy!
No myslím, že Fiat se těchto korejců bát nemusí.... Fiat zvyšuje prodeje...A na úkor koho? Na úkor Renaultu, PSA a Seatu a případně i VW. VW to zatím dokázalo ale korigovat zase na úkor Chevroletu...Myslím tím Avea a podobných pleček... No ještě že má akce... Takže bych být tebou začal lépe orinetovat v automobilovém trhu. Teď v lednu měl Fiat nejvyšší meziroční nárůst ze všech... Bohužel VW šel do mínusu... :-)
Len na okraj: nedávno som stretol známeho, ktorý má vo firme tri Kie Rio. Práve bol na ceste zo servisu. Nebudem to tu rozťahovať, záver je jednoduchý. Citujem "predať a rýchlo zabudnúť". Lacné materiály, lacné riešenia, lacné, lacné... Samý prúser. Už mu to fakt liezlo na nervy. Poznáte niečo lacné a pritom kvalitné, novátorské, pekné, špičkové????
Mal som možnosť sa RIO previesť a môžem povedať že aj keď majú lacné materiali nič vnich nevrzgalo ako u aut s drahšími materialmi. A do 150000 km tam nemusíš nič robiť tak pozdravuj toho známeho.
Toho že by předčily (technicky) (v této generaci) evropské premianty mainstreamu se doopravdy nebojím. Jak už tu někdo napsal, Korejci obecně vyrábějí auta, která poskytují výborný poměr výkon/cena - již odzkoušené technologie, vyzkoušenou techniku - nic převratného, nic nového... Přirovnal bych to k elektronice: dlouhodobě nejlepší plazmové TV vyrábí firma Pioneer (viz ceny Eisa apod). Jejich pokrokové technologie, které každý rok přinášejí na trh, posouvají obraz k dokonalosti - bohužel cena těchto TV (106 cm) přes 50.000 Kč. Velice dobré plazmy vyrábí i Panasonic - kvalitativně na vysoké úrovni a díky obrovským sériím se mu daří držet cenu okolo 35.000 Kč (106 cm) - výborný mainstream. LG také vyrábí plazmy. Ovšem kvalita obrazu jen průměrná, design obvykle kopírovaný z předešlých generací výše zmíněných výrobců. Ovšem takto očesaná TV se vejde do ceny okolo 20 - 25.000 Kč. Co Vy na to? :-!
Ford Focus a pekny auto? To chce odvahu, to napsat (hlavne diky tomu neumernemu zadku)... Jo a nekde jsem cetl, ze novymu Golfu neveri ani materska automobilka, mel by ses prihlasit na jejich PR oddeleni, ze jim s tim pomuzes. Navic pamatuj na to, ze kazdemu se libi neco jineho a umeni neni udelat auto, ktery se bude libit Tobe, ale vetsine, coz je prave pripad tohohle dvojcete KIA/Hyundai.
Souhlas, třeba Golf je auto, které se už líbolo dvaceti pěti miliónům kupců... Případ tohoto auta je případ jiný - to je případ ceny. Nebo se snad domníváš, že kdyby se tu cee´d prodával za cenu Golfa, že se prodá tolik Golfů jako cee´dů? :-)
No to nebyl zrovna dospely pokus o argument. :o) Fakt hodlas argumentovat tim, ze VW lepi nalepku GOLF na auta pomalu od konce 2. svetovy valky, a tudiz se jich zakonite muselo prodat vic, nez fungl noveho modelu jine automobilky? :o Druha pulka toho "argumentu" je jeste infantilnejsi (nebo naivnejsi?) - skutecne se domnivas, ze vetsina lidi si koupi auto podle toho, jestli se jim libi?
A s tou cenou mas pravdu - racionalne uvazujici clovek kupuje veci podle pomeru cena/uzitek, ale par jedincu trpici uchylkou ci jinym postizenim to neni s to pochopit. ;) Ale ja je nezatracuju, bez nich by koncern VW zrejme uz davno zkrachoval... :D
Focus a Golf máj aljspoň styl narozdíl od této dvojky. Jasný čistý vzhled u kterého je jasně vidě k jaké značce patří. A myslím že většina lidí v případě této nové dvojky tyto auta od sebe navzájem nerozezná. Jejích účelem bylo oslovit líbiví design a to se jim opravdu podařilo, ale je to design bez jakékoli příslušnosti a jakéhokoli stylu. Kdyby si tato auta prohodili značky, tak to ani nikdo nepozná a to je podle mě ten nejzávažnější problém. Tyto značky si potřebují vytvořit jasný designový směr se společnými prvky a odlišnostmi, aby bylo na první pohled jasné, že jde o Hiudai, nebo Kiu. Z mého pohledu mají podle mě obě značky v modelových řadách pěkný chaos způsobený různými designy a často absolutně nezapamatovatelnými názvy. Když se naopak podíváme k jakémukoli konkurentu z Evropy, tak vidíme jasné ucelené řady s jasným osobitým stylem na který jsou zákazníci zvyklí a jasně poznají o jakou značku jde(případně i o jaký konkrétní model jde). To u této dvojice jasně chybí a do budoucna to bude jasné mínus. Proto by se měli obě značky snažit najít svůj styl podle stejných designových prvků (mřížka chladiče, světla atd.) jinak si značka své jasné jméno v Evropě neudělá. Co se týče kvality a technologií jde o velký pokrok, ale konkurence pro lídry jako jsou Focus, Astra, nebo Golf to podle mého názoru stále nebude.
Tieto dve novinky najma nemaju ziadnych predchodcov, ktori by boli urceni pre Europu a vyrabaniv Europe. Tym padom este logicky nemozu mat zavedeny styl ako pises. Uvidi sa o par rokov, ak pridu nastupcovia tychto modelov, ci to budu opat originaly, alebo ponesu niektore zakladne linie sucasnych modelov. KIA a Hyundai este len vstavaju z popola, tak im enechajme cas vyprofilovat sa. Vlastnu tvar si znacky buduju dlhu dobu, takze neviem, preco by to Korejci mali stihnut prv. A mnohe znacky vlastnu tvar ani nemaju, model od modelu vyzera uplne inak a nikto na ne neukazuje za to prstom. Maju zase uplnu volnost v dizajne, ak sa nemusia drzat ziadnych "rodovych linii" to tiez moze byt plus.
Uz dva roky jsem vlastnikem Ford Focus Kombi 2.0 TDCi. Konecne asi pul roku spokojenym vlastnikem, protoze se po nekolika pokusech servisu podarilo odstranit vyrobni vady. Mam tedy auto jak pises, ktere patri mezi lidry segmentu. Ma skutecne vsechno co jsem chtel. Jeden kolega mi rikal, ze za tolik penez by si tak osklive auto nikdy nekoupil. Asi pro neho vyrazne vice nez technicke parametry znamena vzhled, originalita, ...
Dnes, kdy opravdu uz nelze vyuzivat spickove jizdni vlastnosti (nekteri z meho okoli se priblizuji v bodovem systemu velmi silne k nule), se vyrazne meni priority. Pro mne to znamena sice dobre jizdni vlastnosti, ale nemusi uz byt nejlepsi, bezpecnostni vybave vcetne ESP, automaticka klimatizace a pohodli za dobrou cenu.
A tam prave miri Kia Cee'd nebo I30
... suhlas, presne tak. Solidna az nadstandartna seriova vybava a sustavne sa zlepsujuca=garantovana kvalita. Za rozumnu cenu dobre auto. Presne tak ako davnejsie nastupili japonske automobilky na trhy v severnej amerike a v europe.
Budu to ceske resp. slovenske auta aj ked znacky su korejske.
Kde beres jistotu k tvrzeni, ze vsichni touzi po tom mit napadne auto? :o Navic treba ja rozhodne za styl, napaditost ci invenci nepovazuji trend jistych automobilek (Peugeot, Citroen, VW atd.), kdy je kompletni modelova rada v podstate identicka az na rozmery. Je to totiz vic nez co jine signalem unylosti a sedi, pohodlnosti, sebeuspokojeni a predevsim skudleni... Drivejsim idealem bylo, ze vsichni budou bydlet ve stejnych kralikarnach, chodit stejne obleceni, jezdit ve stejnych autech atp. No tahle doba nastesti (pro nektere z nas) je uz asi 18 let za nami, i kdyz se nam to tzv. evropske automobilky snazi dnes pripomenout v maximalni mozne mire a nekteri jsou z toho dokonce uneseni... :/
GTI, někdy dokážeš napsat opravdu rozumné věci, ale někdy mi ten Tvůj VW komplex leze vážně na nervy... Prodávám 14 let elektroniku PANASONIC a před pár lety byli v této oblasti Korejci taky ke smíchu a jak myslíš, že je to dnes? Jsou ještě samozřejmě(stejně jako v automobilovém průmyslu)u určitých druhů komponentů rozdíly, ale ty jsou už opravdu nepatrné a pro "běžného" klienta NEPODSTATNÉ! Tak zkus už trochu respektovat i jiné, než své vyvolené a nebudeš tady zbytečně vyvolávat spory a roztržky, protože takhle to opravdu vypadá, že kdo nejde s Tebou, jde proti Tobě... Ale tyhle doby už jsou pryč, víš? ;-)
Inu, možná pořád ještě někteří věří, že LG je v zásadě holandská značka >:D >:D A že Samsung dává svoje displeje a obrazovky jen do svých mobilů a televizí >:D >:D
Tony, já své příspěvky nepíši (nebo se alespoň o to snažím) pro "běžného" klienta... Až budu chtít dobrou kameru, přijedu. Ostatně jednu mám doma... a když už jsme u toho, tak se bojím jít v kameře do digitálu (i když Nikona už jsem zaměnil), neboť si neumím představit, že to budu tahat dovnitř DVD přístroje, tam to nějak střihat... sakra, že já jsem se nenarodil teprve včera :-) ale to jsem odbočil.
Drz se sveho kopyta, bracho. Auto je a vyzaduje neco jineho nez mp3 player. Korejci urcite ukazuji, ze to mysli vazne a to je ostatne jen dobre. Nicmene na nemecky etalon jejich kary (zatim) nemaji, opravdu ne. Staci jen se prohnat s par kousky nizsi stredni.... a mel bys pomerne jasne - a nikoliv "nepatrne" - vnimat rozdily. Pokud ne, tak si Korejce misto Alemana klidne kup. Pak si nic jineho stejne nezaslouzis :-)
Martys: Alemána, jak píšeš, mám tři a půl roku., ale že bych byl z něj odvazaný, tak to ani náhodou! Solidní auto, nic víc! A elektronika nejsou jen MP3 playery, chytráku... Tak o tom kopytu raději mlč ...
GTI: co od nového Golfu čekáš? Přední světla se zaříznou do spoileru, v zadních budou led diody a bílé kruhy po vzoru Passata a samozřejmě přibude chromová placka na masce auta. No a máme tu nového Golfa, takovej menší facelift stávající generace. Jistě, malinko ho nafouknou, ale to je všechno. :no:
Kdybych na tebe chtěl navázat, napsal bych - ano... jenže tel lifting bude na geniální kastli. Ale ono to tak samozřejmě úplně nebude... P.S. rozeznávej lifting od markant, které se zachovávají v čase záměrně, jako designové kotvy - mapř. "C" sloupek Golfu.
Ten C stlpik je najuzasnejsi v tom, ze zabezpecuje dokonale pritmie na zadnych sedadlach a najma sa s tym autom "vyborne" cuva, tie velke mrtve uhly su na nezaplatenie :-)
Jako vzdy - co dodat? Presne, strucne, vystizne. :yes: p.s. stves me uz, bracho, fakt stves - nez stihnu neco napsat, vzdycky jsi tu prvni a vyfouknes mi obsahovou napln, takze jsem zase za kyvala... ;-)
Citujem: "Až dnes půjdeš domů, podívej se ovšem pozorně na VW GOLF. Na tom autě nenajdeš jedinou chybičku" ... GTI zas nesklamal a aj nadalej skodi VW svojimi blaaabolmi :no: Ja mily GTI, ked dnes pojdem domov a pozriem sa na Golf tak si spomeniem na Teba a Tvoje dristy a hned sa mi ten golf zhnusy, ostatne ako vzdy!!! :no::no::no:
Já ne, Klaudie, já mám mýlení už dávno za sebou... :-);-) zejména v předmětné věci. I když jsem tu několikrát již také ulétl - napoprvé jsem odstřelil Nissan Qvašku, za což se omlouvám a pod Bravem jsem moc nadhodnotil Bravo, za to se neomlouvám... :-):-):yes: to napravím.
Vidis, nikdy nekric hop....aj majster tesar sa obcas "utne". Takze to mylenie ber ako fakt, a nie "ja to uz mam za sebou". Je to nepodlozene sebavedome a nafukane. Vzdy je tu moznost, ze sa mozme mylit. ;-\
GTI ze je majster tesar >:D GTI je chory ano ma chorobu, ktora este nebola zaradena medzi ostatne ale coskoro sa tak stane, je to choroba, ktora je dost vynimocna a to je volswagonizmus priznaky si us kazdy vsimol kto cita GTI-ho prispevky a tak Vas mily prispievatelia vyzivam budte k nemu ohladuplny a neodporujte mu a nereagujte podrazdene na jeho prispevky najlepsie nereagujte vobec tym sa u neho ta choroba len viac prejavuje. A preto vravim zdravie to je najdolezitejsie. Hold niekto to stastie nema !GTI! :-!
Vyšklebená tlama a bezrámová okna fuč. Slušné a ochočené auto se zákazem provokovat v evropské společnosti. Opatrnost manažerů opět jednou zvítězila nad designérskými úlety. V tom je ten design korejský - v té přítomnosti příkazu zajistit bezproblémové splynutí s evropskou masou a nájezd prodejů. Těžko to můžeme Hyundai (Kie) vyčítat - protlačování image z dolních pater do vyšších je rizikový podnik. Excesy si může dovolit Volvo. Jemu ovšem (jakož ani BMW, Audi,Alfě...) tenhle zdvořilý pozdrav ve znamení Hyundai nepatří. Zato od pokulhávajícího konce evropské mainstreamové karavany se ozývá sílící nervózní pokašlávání finančních ředitelů. - Nadále pokládám za hlavní odpověď na otázku, jak chce Hyundai a Kia vzájemně diferencovat prodeje tohohle společného projektu (ale i ostatních!). aby dosáhli v Evropě "synergie". Je to klíčová věc, aby mohli udělat krok výš, na další schod. A na tom schodě sedí například v černém roláku Peter Schreyer s (? kdopak to má na starosti u Hyundaie) a cosi vaří v tajemném kotliku.. hmm, voní to pěkně!
Ja bych tedy rekl, ze ze dvou vybornych konceptu jsou dve identicka oklestena auta spis kvuli vyrobnim nakladum, nez kvuli obavam z neprijeti bezramovych oken a podobnych veci zakaznikem >:D
Souhlasím jenom trochu.. ponechám si názor, že Hyundai a Kia neriskují nic v designu, co by mohlo negativně vydráždit publikum. Těch řečí o šavlozubých tygrech vpředu a pagodách vzadu už slyšeli dost, aby si na to dávali majzla. >:D
Ještě auto nikdo neviděl a ze tří obrázků se tu každý snaží projevit. Vnější vzhled auta je vždy individuální vkus a jen vyjímečně se větší počet lidí shodne, což je naprosto v pořádku, kdyby to tak nebylo, stačila by jedna automobilka s jedním typem auta a všichni by to kupovali, tak tomu bohudík už není. Až čas ukáže, podle prodejů jak se auto v těchto končinách líbí. Já se nechci vyjadřovat tak, ani tak. Auto není jen o kráse, ale i o praktičnosti, kvalitě zpracování, kvalitě motorů, ceně atd. Toto vše se projeví, až se začne prodávat.
Rozdiely v detailoch exterieru vidis na prvy pohlad, inak je to cista KIA cee´d. Tak si kup okuliare alebo sa trochu lepsie pozri. O kratky cas tu urcite bude kopa fotiek yo vsetkych stran a potom sa tu strhne debata o detailikoch.
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií
uzasny, jak design zaroven rika vse autu (jako ze bude uspesne, skvele, kvalitni)...nedalo mi, abych Vam tuhle diskuzi nepochvalil, holky;) zdravim hlavne slovenska ´dievcata´, konecne uz i oni maji nejakou tu "vlastni automobilku", konecne mohou zacit budovat vlastni 100 letou histerii...
PS. samozrejme vychazim z predpokladu, ze koncern Hyundai je uz dnes de fuckto slovensky narodni poklad (do svych uvah jsem zapocital i v.u. megatunu slovenskych emotivnich vylevu;) jinak nic ve zlym, kdyby to nikdo nepochopil;)
no tak ako vždy aj teraz sa tu našiel nejaký znalec slovenského národa...napadne mi len jedno ,či by sme my slováci písali obdobný bordel na čechov keby nemali škodovku...poviem len jedno som fanúšik škody a nemienim sa do nej navážať...
z môjho hladiska sa mi na novom hyundai nič nepáči ceed je krajší podľa mňa...nevidím tam nič nové ostatne ani na ceede,ale tan je aspoň pekný ako celok.a nezaznamenal som tu nejaké slovenské promo tak neviem o čom tu píšeš...
P.S: inak nič proti čechom ,ale štve ma len tento jeden konkrétny...
Kórejci to majú premyslené.Postavili fabriku v strednej Európe,lebo vedia,že tu je priestor na zvyšovanie počtu nových áut.Súčasne získali lacnú pracovnú silu a vyhli sa roznym problémom.
Cieľom je útok na tvoriacu sa strednú triedu u nás a skupinu nižšiej strednej triedy v západnej EÚ,ktorá veľmi pragmaticky zvažuje,čo kúpi.Preto v rovnici cena/užitková hodnota to vyhrávajú.Lebo dávajú to,čo zákazník v tejto triede chce.
To znamená lepšiu výbavu ako konkurencia, (za menšiu cenu)
výhodu záruky,slušný design,ktorý už pomaly predstihuje niektorých európskych lídrov a hlavne dobrú základnú motorizáciu a celkovo motory.Stačí sa pozrieť na motory 1,4,1,6 a ropáky,ich dynamiku a spotrebu a taktiež vlastnosti ako kultivovanosť a hlučnosť a porovnať s konkurenciou.
Presne vedia,čo zákazník chce.Vidím to tak,že u nás pojdu pekne hore v počte predajov a najviac to pocítia frantíci a asi aj Škoda a koncern,keď nezmenia cenovú politiku a nedajú lepšie motory.Bravo to nepostihne,lebo keď ho nasadia aj so všetkými motormi,ktoré budú mať,to auto je o kúsok ďalej ako kórejec.A predaje Brava to neovplyvní.
Celkem s tebou souhlasím, ale trochu ti závidím tu víru, že Bravu se tahle potopa vyhne, jestli se opravdu vylejte z břehů >:D Tohle přece není o subjektivních kvalitách modelů, ale o marketingu a o tom, jak má kdo pevně přibitou a dobře ošetřovanou image. Zrovna Fiat s několikrát nahlodanou pověstí musí hodně rychle šlapat vodu...
Bravo bude pravdepodobne o niečo lepšie v pasívnej bezpečnosti,nasadí tiež dobré motory a design má pekný.
Nové auto,ktorému cestu vydláždilo úspešné GP.Marketing u nás nie je dobrý,ale pre Fiat nie sme najdoležitejší trh.Pokiaľ nasadí cenu niečo nižšiu ako hlavní konkurenti,može si dovoliť byť cenou o niečo vyššie ako Cee´d alebo tento Hyundai a bude sa predávaťˇcelkom dobre v západnej EÚ.
Oproti takému Aurisu vyzerá dynamickejšie a čo sa týka spoľahlivosti,bude +- podobný bežnej európskej produkcii.
Na japoncov vyrobených v Japan nebude mať v spoľahlivosti,ale to ani iní výrobcovia.
Hlavně se mi líbí, jak kdosi o pár míst vpředu hodnotil motory korejských aut.....asi s tím Hyundaiem, co je tad jenom na obrázku a se Sídem najezdil tisíce kilometrů (a s tou propadající se konkurencí asi taky) Jak to ale udělal, jak se dostal do virtuálního světa?
K motorům Hyundai - mám 5.rok Accent 1,5 CRDi - tříválec, zpočátku nedůvěra, dnes najeto cca 170.000 km, spotřeba v průměru pod 6 l nafty, za celou dobu jsem nedolil deci oleje, dobrá dynamika a pružnost motoru, žádný problém s emisemi, katalyzátor OK, ...
Když srovnám cenu tohoto auta s Fábií, porovnám výbavu atd., první investice do auta při 120.000 km - rozvody, není co řešit
Myslím tím obě nová korejská auta i dnešní diskusi tady. Přečetl jsem to všechno, nenudil jsem se a ještě jsem se spoustu věcí dozvěděl..... no, a taky jsem se trochu zasmál, ale bylo to fakt milé. Jen tak dál pánové, a samozřejmě i dámy. Děkuji.
Dva korejci ze stejného koncernu..vyrobeny ve střední evropě..stejná třída..stejná technika..stejný motory..podobný kabát.. Vypadá to jako by jsme byli pro korejce pokus - Kdo uspěje? česi nebo slováci? >:-[]
To je totéž jako koncern VW. Polo, Ibiza, Fabia. Stejná technika, pouze jinej kabát a funguje to. To samé OII, Golf V.... I když kvalita provedení zejména posledních modelů jde bohužel rapidně dolů. Příkladem je nový Passat, Touran. Když jsem četl 100t.km test Touranu, málem mě kleplo. Nejhorší výsledek v histori testování Autobildu. Závady jako prasklá hlava, vadné turbo, odpadávající plast, odpadávající plasty v interiéru - slogan redaktorů při každé delší služební cestě "dojedeme" je více než výmluvný. Naprosto stejné závady měl kolega z práce - naštěstí u firemního vozidla. U korejců to jde s kvalitou přesně naopak.
Tak jsem se tady o kus výš rozepisoval, že si myslím, že tenhle zkrocený design ještě není ten hlavní úder, že je to jen takový načínáček nové éry, aby se publikum přestalo cukat. A že pak nám nová designérská parta kolem skupiny Hyundai-Kia může začít servírovat ostřejší kousky. No a před chvílí jsem zjistil, že Peter Schreyer posílá do Ženevy pro-cee'd ve verzi kabrio, už s vyčištěnými liniemi a některými rafinacemi proti původnímu pro-cee'du, podle fotky krásné šťavnaté auto mírně focusovitého ražení, nebezpečně blízké produkční verzi. Ohlášené je taky kombi i30, takže už jen čekám, kdy na nás vytáhnou polidštěnou verzi Kie Soul a jejího sourozence od Hyundaie (HED-1?), aby mohli vyjet proti Roomsteru a jemu podobným. Ale kdo zná Kiu Kue, ví, že ani tohle není zdaleko konec.
No on si Hyundai v roce 2000 do firemní vize nenapsal "dosáhnout krásy designu Alfy", ale "dosáhnout kvality Toyota". A v tomhle postoji to asi bude. >:D
Studie se mi líbila, bohužel do serie to jaksi vyčpělo - je to kousek toho, kousek onoho, kousek tamtoho - aby se v tom každý Evropan našel. Ale zas na 2. stranu, za ty prachy .......
Každej vaří eintopfy, P307 je zářným příkladem vydařené kompilace dobových tanců, předchozí Civic naopak příkladem kompilace vlastně ani ne špatné, ale publikem imrvére odmítané. Realizace dvojice cee'd-i30 patří imho k podařeným gulášům, zvlášť ta boční silueta. Za sebe už jsem i30 odpustil opuštění Arnejsu, však oni se těm stylistickým prvkům zas vrátí, stejně jako nakonec udělají ty dvojkřídlé dveře bez B sloupku, které mají na každém druhém konceptu. :yes:
Tak tady si dovolím nesouhlasiti, všichni ne: Golf je furt Golf (Gé jako Guru) Ford po opuštění Escorta zabodoval originálním Focusem (a v II.gen. v tom úspěšně pokračuje), Megan je taky neopakovatelný originál, Toyota si jde svou vlastní Auris cestou - to jen tak například, dalo by se pokračovati dále.
Já bych to takhle neřekl, promiň. A na počátku jsi (vyčetl?) i30, že se v tom má každý Evropan najít, z toho jsem vycházel. Ve všech těch autech, co jsme tu o nich mluvili, ty rozpoznávací záchytné body pro Evropany jsou, jinak by je nikdo nekupoval. Takhle jsem to já myslel s tou kompilací. Akorát teď nevím, jak to tedy vlastně myslíš s tím eintopfem. No nic, jdu zas pracovat, tak zas někdy :yes:
hlavně z bočního pohledu se mi to ani trochu nelíbí...no radši si na zhodnocení počkám až se s ním potkám v reálu zatím :no: teď by u mě jednoznačně vyhrál Cee'dnik ;-)
Mám Golfa Plus 1,6FSI Comfortline,2 roky bez jediné závady,ale to auto mě sere.Líná potvora,šlápnete na plyn a ono to pomalu nejede,vidět z toho pořádně není,sedadla nic moc.Předtím jsem měl 3xToyotu,ty auta nemaj chybu.Mám toho G pojištěnýho a doufal jsem,že ho někdo ukradne,ale asi to nikdo nechce.Pude letos z baráku a vracím se do Asie.
Korejské značky áut už dobehli europske autá a je len otázka krátkej doby ako ich predbehnú!!! Tak ako kvalitov, dizajnom, výbavov, motorizáciou.. Europa sa uz teraz trase! Tolko modelov čo majú korejci nemá snád žiadna automobilka. Ved len kolko SUV má Hyundai a stále napreduje!!! Kde je taky VW? Jedno SUV! Ooooo, ako hrozne kvalitne? Dávno zaspali dobu!!! GO KOREA GO!!!
Nikdy som to nevlastnil nikdy som v tom nesedel, nikdy som v tom nejazdil, ale som najlepší odborník na značky aut !
A preto stúpa predaj aut Hyundai vo svete, lebo sú nekvalitné a lacné a preto za rok 2005 boli v prvej pätnástke v EU v predji len dvaja aziati TOYOTA a HYUNDAI.
Desať rokov jazdim len na Hyundaioch a vidím žetie auta idú po všetkých stránkach závratne hore. Určite v niečom zaostávaju proti iným značkám, ale určite nie v spolahlivosti.
Nízka spotreba,motor by mi stačil cca 70 koní
manual klimtaiz 4 airbagy predné a bočné,hmlovky
a cena pod 400 000 sk vnutorný priestor na rozdiel od volkswageno-
Seat- Skoda je stabilne primerane pohodlný
a tod vše ,ja a oblubujem vyššie sedadlá a tod vše
30 rokov žijem v nemecku ale stakou negativnou kritikou na korejcov som sa tu ešte nestretol. Nemci sú hrdý na svoje autá ale s korejcov majú rešpekt, lebo tie autá už nezaostávajú hlavne v spolahlivosti za nemeckými. O tom svedčí aj predaj Hyundai v nemecku a to si nemci potrpia na spolahlivosť. Je mi ľuto že 22 rokov po komunizme sú slováci a česi ( niektorý) taký neznali o vývoji sveta automobilizmu. Možno je to tým že zo starých 20 ročných skodoviek a žigulakov presedlali do našich 10 ročných ojazdených aut a u väčšine sa prehlad o vývoji automobilizmu tým zastavil a preto píšu také hlúposti, ktorými ukazuju svoju neznalosť.
Otec ma korejske auto a jedine co to auto potrebuje je benzin a olej.Kamarat ho ma 10 rokov.Nemal ziadny problem.V testoch spolahlivosti je Skoda daleko za Hyundaiom alebo Kiou a okrem toho je Skoda najkradnuteisie auto.Pred 20 rokmi sa smiali z Japoncov.Teraz je Toyota NO1 vo svete.Korejci mnohe znacky uz predbehli v rovnici vybava vs. cena.A co sa tyka designu,tak Kia Opirus alebo Hyundai Elantra su absolutne jedinecne.Tento rok kupujem auto,a bude to bud Hyundai alebo Kia.A prechvalene europske auto Golf.Kolega ho ma,ale neviem,ci sa na nom viac vozi,alebo pod nim viac lezi. :-);-):-!
11 rokov vlastním Hyundai Accent 1,5 s ktorým som nad mieru spokojný ( okrem vŕzgajúcich plastov), najazdil som na ňom 269 000 km bez akých koľvek problémov. Pred mesiacom som zakupil Hyundai i30, ktorá vystihla dobu, komfort dosiahol u mňa 4 x +, z piatich možných, jazdné vlastnosti maximum 5 x +. Trvácnosť je síce vo hviezdach, ale predpokladám maximálnu spokojnosť.