designer v tomto pripade "designer" a tuzic non plus ultra by zaslouzil rakoskou. Je to jednim slovem odporne a nehodne znacky. Jinak technika, vsechna cest.
No technika urcite za pozornost stoj, vzdyt dosahli stejnych vykonovych paramtru jako u konstrukcne sprizneneho FXX, coz nelze kvitovat jinak nez s potleskem. Nicmene vizualne to vypada hur nez kdejaky garazovy tuzing!!! Odporny odstin oranzove, lacine zvyraznene vydechy a linky. Skareda cerna kola a ten nevkusne popsany volant jsou jen posledni kapkou. NEPOCHOPIM jak nekdo, kdo si tak pohral s technikou dokaze takovym zpusobem zabit vzhled. Prijde nekomu, ze takova barevna kombinace v tomto provedeni Maserati chybela a ze po ni zakaznici touzici po exklusivnim supersportu skoci? Ja jen doufam, ze vykonovy kit se da koupit oddelene od vizulaniho paketu-ciste v zajmu automobilove estetiky ;-) Maserati si tuzingovy vzhled nezaslouzi!
Vím zcela jistě, že kdyby mě v tom někdo svezl, kakal bych! Jinak souhlasím, Maserati má vypadat trošku jinak. Je to klasika a není to vůbec o tuningu.
Hele zkus se naucit prvni cist nez se zeptas,citace:..."Tady už končí veškerá legrace, protože sériový výkon pohonné jednotky vzrostl o 170 koní a to prosím bez přeplňování."...
Toto auto nebude nikdy konkurentom FXX, pretoze FXX je unikat, toto je tuzingovy odpad, zneuctenie Maserati. Byt vlastnikom spolocnosti Maserati tak podam na nich zalobu. Taketo tuzerske preciny by mali byt zakazane zakonom. To, ze to ma 800 koni nemeni nic na tom, ze to auto je odpad, hnus, vdaka samozvanym "dizajnerom"-hanba :-(:-(:-(:-!
Myslím, že tu asi snad všem nedocvaklo, že se téměř se všemi tunery DÁ JEDNAT... TA uprava motoru je super, na tom jste se shodli snad všichni a ten lak si prostě nenecháte nastříkat a je to... Než něco napíšu, tak u toho přemýšlím, ne? >:D;-):-)
Po prve, nikdy by som so ziadnim tuzerom, tunerom ani len nejednal, mimo brabusu. Po druhe na co je ti 800 konovy motor, ked ti aerodynamika nedovoli vyuzit tuto silu? Kedze neupravili aerodynamiku, auto ti dovoli maximalne to co ti dovoli seriove Maserati. Preco nikto nechape, ze 1000 koni a maximalka cez 400 je len reklamny tah a je to uplne k nicomu? :-!
Pokud nežiješ v Německu, tak je ti maximálka přes 300 k ničemu, protože se tak rychle nerozjedeš ani na okruhu = pak ti ten "základní" aerodynamický kit bude stačit...
A věřit Brabusu? ten sice umi natunit MB SLR McLaren, ale dále tuní i smarty a chryslery atd = je to silně komerční tuner. Neříkám, že není dobrý, naopak: Brabus je špičkový tuner, ale jako měřítko? Myslím, že řada dalších tunerů je na zcela stejné úrovni.
Nie je tuner ako tuner. Brabus prerobi len techniku a dizajn len zbezne, az na tie priserne cierne disky aj pekne. Avsak to co niektory tzv. dizajnery dokazu je ozaj hriech. Edo to az tak velmi nezvrzal, ale boh vie co to nie je. :-!
je to auto homologovane len na okruh ... Edo je skorej zavodna staj ako obcajny tuner .... podla uprav kotore som si prevcital v clanku to vyzera ze vedia co robia .... to ako je auto nalakovane je vec zakaznika ...
Tak napriklad mne tam chyba uprava aerodynamiky. Naco mi je 800 koni, ked ma vyhodi zo zakruty. Je to okruhovy autak, tak by mal byt na to prisposobeny, nie? Lenze podla clanku nie je. Je tam len narvanych x koni a x NM navyse a to je vsetko. A ci vedia co robia? V motorch sa asi vyznaju, ale v zavodeni tazko, na vitaztvo ptrebujes viac ako len silny motor. :-!
Ty to pořád nechápeš... už samotný MC12 je téměř okruhové auto, pádž má řadu stejných prvků, jak MCC ze série GT1... Takže úprava aerodynamiky je téměř k ničenu, protože na žádném okruhu nepojedeš rychleji, než 330 km/h a na tyhle rychlosti je sériovka MC12 dostačující.
To je tak na náhradní díly a motor si nechat.Mohli by jsme ho použít místo elektromotorku na kuchiňském robotovi. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D