Novinky
0
Ubožáku. Naopak mají vysoká očekávání, ale Lexus je naplňuje hůř než Škoda.
Přejít do diskuze
len sa nepokakajte z tych skodoviek...tie testy su o nicom, ked tam su vobec nominovane taketo smejdy!
Na stránkách lecco.wz.cz/forum sem založil forum o Top Gear, tak jestli má někdo zájem tak se tam může stavit, ať se to tam rozhýbe. 😄
Asi jo, stejný je to, co já vím, v Dánsku a ve Švédsku. Každej normální Čech je alespoň tajně hrdej na Škodovku, hlavně když ji potká někde ve světě.
Tak ja som mal to stastie robit kratky cas v TAZ-e ked este existoval. Skusala sa tam "šopa" ako sa tomu autu interne hovorilo s priamym vstrekom Bishop....o spotrebe nehovorim, ale ked si to v 90-tych rokoch slapala S1203 (resp. TAZ 1500) po dialnici 160 km/h, tak z toho boli mnohi soferi hotovi.....majitelovi bavoraka sa len tak nepritrafi, aby ho predbehla taka "šopa".
je zajimavy ze zadny VW tam neni ackoliv maji stejnou techniku a tudiz i totoznou spolehlivost 😊 sam VW moc nemusim ale tohle mi prijde takove podivne... ze zrovna tri skodovky, ktere teda nikoho nenadchnou (ale ani neurazej)... kdo vi co vsechno za tim stalo...
Je to vůbec možný, ta "hrozná" Škodovka na nejvyších místech ve spokojenosti zákazníku, 😉 co na to říct, lidská blbost (a ta česká obvzlášť) je věčná, aspoň na západě poznají kvalitu :yes:
jiz jste zapomeli zminit, ze zakaznik Lexuse bude mit sakra jine naroky a uroven kdy je spokojen nez zakaznik Skodovky
1203 je přežitek. Já válím TAZ 1500 a tam jsou trošku jiné koníky. Sem tam na křižovatce si podám nějaké to ereso...
Myslis ze anglani maju nizke ocakavania ohladom lexusov a s2000? >😁 Uz len zistit kde je chyba, ci su ti anglani naozaj taki *, alebo ty moc hulis :-!
sakra nedovážejí ty britské škodovky i k nám? Já bych strašně, ale strašně chtěl být se škodou spokojený. Bohužel, není mi toho dopřáno! Mrzí mě to, že na český trh dodávají ty 2. a 3. jakosti a spoléhají na to, že si to lidé budou kupovat protože jsou to škodovky...
je zajímavé, že ať se Škoda umístí v jakékoliv anketě či žebříčku na předních místech, tak je to podle většiny diskutujících: nevypovídající, neobjektivní, hodnocené podle špatných měřítek, koupené....atak dále, nebo vše dohromady 😄 😄
Souhlas - jako to dopadlo na prelomu 90 let s Mercedesem-Benz, kde kvalita sla nejak prapodivne dolu...
Hodnoti se spolehlivost a spokojenost, proto do zebricku nejsou zarazeny auta, ktery se vyrabeji pouze kratkou dobu a objektivni vysledky nejsou k dispozici. V prubehu prvniho roku je totiz 90% vsech majitelu "naprosto spokojeno" a "vzivote by nemenilo" 😄 😄
Ono to s tim LEXUSem bude jinak. Je rozdil, kdyz auto hodnoti siroka verejnost a neni zajisteno to, ze skutecne davaji body spokojenosti ( nespokojenosti ) autu ktere maji v garazi a nebo jen chvali auto ktere se jim libi. U hodnoceni podle J.D. Power je tato skutecnost zajistena a to myslim ze je daleko daleko smerodatneji vysledek nez toto hodnoceni spokojenosti.
Zdejsi pisatele, presvedceni, ze nejlepsi jsou rendliky, ci fiaty, nejlepe ty jejich narezle pred domem, nechapou, ze jde o vysledek pruzkumu spokojenosti zakazniku. Nic vic, nic min. Zkratka v pripade Skody je realita lepsi, nez ocekavani kupcu, coz je zejmena v Britanii, kde leta patrila Skodovka spise do vtipu, podobnych tem nasim trabantistickym, vice mene pochopitelne. Naopak treba o VW maji kupci v UK vysoke mineni (nemecka preciznost atd) a on se ve skutecnosti sype stejne jako ta skodovka. A to uz ani nemluvim o mene kvalitnich autech francouzske a italske provenience. A o tom to je...
Presto je to perfektni vysledek, ktery ukazuje, ze Skoda uz umi vyrabet auta na dobre evropske urovni. Spise se ted bojim toho, aby ekonomove, kteri ridi vyrobu (jako vsude, tak i ve skodovce neridi vyrobu odbornici, ale jen ekonomove) nedostali zhoubny napad, ze ted bude mozne usetrit na kvalite. Ona totiz dobra povest se ziskava tezce a dlouho, ale ztraci se snadno a rychle.
Presto je to perfektni vysledek, ktery ukazuje, ze Skoda uz umi vyrabet auta na dobre evropske urovni. Spise se ted bojim toho, aby ekonomove, kteri ridi vyrobu (jako vsude, tak i ve skodovce neridi vyrobu odbornici, ale jen ekonomove) nedostali zhoubny napad, ze ted bude mozne usetrit na kvalite. Ona totiz dobra povest se ziskava tezce a dlouho, ale ztraci se snadno a rychle.
Tak ten rebricek bude asi hodne stary, ked pisu o starej Octavii, pochybujem, ze Tour by tam este predavali. Kde sa ten rebricek flakal doteraz?
Odpověď na tuto otázku již připravuje komik GTI - smete všechny argumenty a na konci sám pro sebe zahuláká Bravóóó. Již teď se řežu smíchy ....
No, da sa to vycitat z popisu k Skode Superb. 'Stretched Passat ranks 67 places above the original ' cize 'natiahnuty Passat sa umiestnil o 67 miest nad originalom (VW Passat)' 8-s
Řekl bych, že přibližně někde tam, kde se dlouhodobě potácí v žebřících spolehlivosti - drahý špás, který na to nemá.
Gratulujem k umietneniu v rebricku. Podla topgear.com mi to ale pripada ze tretie miesto patri Octavii ale starej generacii (Tour?) kedze pisu 'Old-gen Octavia'
... další průhledný PR příspěvek, totiž březnový třívalcový nášup za 300.000 Kč se blíží. Škoda je drahý low-end.