Ja viem, je mi jasne, ze predaje by mali hovorit jasnou recou, ale... Ale hovoria len o tom, ze ludia kupuju auta z koncernu kvoli nejakemu navyku. Poviem to na prikladoch. Mne osobne sa omnoho viac paci bmw, ako audi /neviem ako vam/ a pokial si do bmw nedate namontovat nejake prvky, ktore nebyvaju v cenniku / exkluzivna farba,.../ tak je bmw s porovnatelnym motorom v rovnakej vybave lacnejsie - o dost / je jedno o aky typ sa jedna/. VW by mal byt konkurenciou napr. PSA, Renault, Toyota, AR, Ford, Opel,.... Tomm, ak si poskladas akekolvek auto u vw, v akejkolvek vybave a porovnas ceny s konkurenciou, tak zistis, ze je drahsi MINIMALNE o niekolko desiatok tisic... O tom, aku cenovu politiku zvolili na skodovku, radsej ani nehovorim. Ja netvrdim, ze koncern VW, Audi je nejaky nekvalitny, alebo zeby tie auta neboli pekne, ale su tu omnoho lepsie kombinacie, omnoho lepsie znacky ktore su na vyber. Na otazku ktoru si mi polozil neviem odpovedat ;-\ , snad sa mozem len domnievat, ze tento koncern ma dobru klientelu a vernych zakaznikov, ktori maju urcity navyk k znacke, inak si to neviem vysvetlit. Len tak mimochodom, nestoji mi na dvore ziadna stara sunka, hovorim z praxe, bohuzial. Cloveku sa aj paci vw, audi a aj octavia je super auto, ale vzhladom na konkurenciu ma absolutne nedostacujuce naftove motory a vyslednou cenou ma dokaze niekedy az velmi nemilo prekvapit.
I ty obchodníku >:D Cenu určuje trh a pokud to trh bude akceptovat, jakože akceptuje, tak s tím hold ani Petic se svým palcem dolů nic nenadělá. Mrkni na jakoukoliv diskusi k VW nebo Škodovce a uvidíš hromadu příspěvků o nesmyslné ceně, předražených autek, Kia Ceed ;-) a pak se podívej na statistiky prodejů a ejhle, Škoda první a VW druhý :yes:
??? to auto je hrozne, je skarede a drahe a este sa neda ani vyuzit. ako mozes na toto povedat bravo, to nechapem. nemyslis si ze to uz trocha prehanas? mozno sa ti pacia VW, ale to este neznamena ze vsetko co donesu na trh je aj dobre a ucelne.
Tak je to tady. Kdybych byl šéfem VW... klid, nejsem, tak bych býval nebyl pro výrobu GOLFU PLUS, ale... když koukám na to báječné zpracování plastů, na tu harmonii kolem blatníků, pojednou si uvědomuji, že takhle holt má vypadat trochu vyšší Golfík. Jo, tohle je ta správná odpověď na aktuálního příměstského trochupřidrzlého kámoše do městské i okresní džungle. Ty plasty Golfu + moc pomohly. A neřeš, jestli s tím vyjedeš na Sněžku. Takhle to s těmi plasty bede dělat zanedlouho každý. Ostatně u lemů blatníků to zkusilo aktuálně i Volvo s C30 a... ono to frčí. BRAVWO :yes:
Len malá poznámka, VW s týmto modelom neprišiel prvý. Už viac ako rok sa tu predáva Fiat Stilo Uproad. Stilo sa už v zakladnom prevedení tvári ako MPV a v karoserii kombi naň VW golf+nemá ani náhodou. Využitie majú rovnaké a rozdiel je len v cene... Dnes sa už nevyrábajú zlé a dobré autá. Dnes sú už len dobré a lepšie. No a za to lepšie si treba priplatiť.
Trochu jsi mě nepochopil. Pro automobilku to auto smysl má. Vědí, že lidé nakupují očima, odlišení se atd., proto píšu o pár tisících prodaných ks golfů navíc. Ano, tohle je smysl Crossgolfu. Z hlediska užitku resp. využitelnosti toho co dané auto nabízí, tedy jeho smyslu pro uživatele, nemá toto provedení valný význam, člověk dostane to samé, co od golfu plus. Pseudoargument o plastech chráních na parkovišti je slabý na opodstatnění existence samostatného modelu. ;-)
Atraktivní kabát Ti nedává smysl?Lidé nakupují očima,je jedno jestli oblečení,potraviny nebo auta.Už v článku píší,že na prvním místě je design,individualita,odlišení se...Smysl jeho využití je také dán,vyšší světlá výška,oplastování,ideální auto do města,navíc se slušným praktickým a variabilním interiérem.Toto auto mi dává daleko větší smysl ,než těžké,nemotorné SUV nebo off-roady pohybující se jenom po městě. ;-)
se má hledat, tam kde je, v případě auta tedy smysl jeho využití. U Crossgolfu není v tomto ohledu, co hledat. Je to pár plastů za pár tisíc, které mají o pár tisíc pomoct zvednout prodej. :-!
"Cross" je teď prostě v automobilové konfekci žádaný,tak proč ho nevyrábět.Už dole píšu,že je to takový "městký drsňák".Určitě je to lepší volba,než si koupit terénního mastodonta a jezdit s ním po cestách...Takže využití tohoto je už předem dáno,je pro lidi co se chtějí odlišit ;-)
souhlas, horalové ho jistě hromadně volit nebudou. Mimochodem: dost mne rozesmála reklama na Golf, co právě běží v televizi - to jak vypadá dražší, než vlastně je ... >:D
Kvalita alebo znacka nieco stoji? Ja mam pocit, ze skor to druhe. Aj nazov "Cross" bez schopnosti auta prejst terenom mi pripada nadsadeny. Pre oko pekne, pre penazenku uz menej, prakticke vyuzitie vpodstate ziadne, na to staci aj bezny model.
Takze auticko pre tych, co chcu byt IN a uputat najma vzhladom, pripadne pre tych, co jazdia casto cez obrubniky...
škoda, že to nemá 4motion ... VW to má předpokládám spočítané, je to nakonec i v tom článku. Čistě hypoteticky: kolik % kupců by volilo 4motion, kdyby ta možnost byla?
Trochu mne překvapujou ty ceny, kdyby to mělo 4motion, tak dobrý, ale takhle to považuji za přemrštěné. Ještě si člověk musí dopočíst minimálně 50tis za výbavu aby to mělo alespoň sedačky apod. což už je docela raketa...