Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Octavia Scout: České ceny a jízdní dojmy!

258 komentářů

je to fakt dobry auto co se pomeru ceny a vykonu tyče je proste nej :-!
Ty si chytry jak keby si vymyslel ziarovku vole. V ktorej krcme Ti za tieto mudrosti tlieskaju ? Ked som to spravne pochopil, tak vsetcia specialisti, technici, kvalitary a pracovnici VW su banda chujov zatial co Ty si jedine svetlo s v tunely automotive oblasti a Riaditel sveta je Tvoj priamy zastupca. Podla mna by si si mal zalozit vlastnu znacku na vyrobu automobilov a pri Tvojich bozskych poznatkoch by bol oproti Tebe Bill Gates pri porovnavani profitu do tyzdna v kute hamby. Ze Ty jazdis na nejakej hrci a VW si nemozes dovolit ?
no jasne, haldex 4x4 pro Pepu co jede na Vanoce na chalupu - proste dobre zacilenej produkt kterej jinak stoji za h....
Víceméně souhlas,

bavíme-li se o autech pro běžný smrtelníky, stojí celý VW za h.... benzíny zastaralý (nemluvím o turbo-kompresoru), tdi jsou taky za zenitem, s tak chrotajícím nafjakem je ostuda jezdit - navic kdo ma cekat po zastavení na dobihajici turbo?? tfffuj, design skodovek je nuda neskutecny, seat je aspon hnusnej, posledni hezky auto ze skodovky je felda, mozna jeste tak erko...
Este peniaze na taketo auticko
...az na to, ze Forester ma pouze vyskove nastavitelny volant...
SDMForever
Hmmm, ten milion vlastne ani nie je tak nerealny. Prihodis si do scouta veci, co ma konurencia uz v zaklade a hned si na milione >😁
SDMForever
Aby som sa priznal, ludi ako si ty celkom dobre nechapem. No ale ak mas zvysny milion na skodofku, tak potom som nic nepovedal ... inak, naozaj by si si kupil toto auto za milion? Uprimne! 😉
minimálně milion.... 😲 8-s 😲 >😁
Jako nevim o co se tady hádáte... Já jakile sem uviděl 1. fotky Scouta, tak jsem se bezmezně zamiloval a moje odhady ceny byli minimálně 1 mil. korun a tím pádem mě velice potěšilo to, že stojí (jen) 800000 To auto vypadá dokonale, bude mít doufám nádherné jízdní vlastnosti a podle mého si získá rychle velikou oblibu 😉 A mezi náma?? Kdo chce auto, aby se s nim vyškál do lesa, tak přeci nemuže chtít škodovku, to ať si koupí nějaké ARO, Scout je prostě líbivá snaha o SUV se kterou si neuděláte ostudu v žádném prostředí...
...prosím dovysvetliť teóriu relativity. Prosím nie vetou:"To je složitý, to bys nepochopil..."
A túto hlúposť o relatívnych hviezdičkách si sa dozvedel kde?
Nebudeme se rozcilovat, nema to cenu. Ale az budes v zime zapadly s dvojkolkou nebo Haldexem a prijede te vytahnout Subaru, prosim zavri pusu a neventiluj sve nazory >😒]
neni to ceed no, je to něco mnohem kvalitnějšího :yes:
Forester je o univerzalnosti. Muzes do toho nalozit rodinu, hromadu veci a jet na dovolenou. Kdyz mas chut, tak s tim vyjedes zasnezenou cernou sjezdovku no a na silnici, kdyz nechas rodinu doma si muzes velmi solidne zazavodit. Duvodu proc se Subaru neprodava jsou 2. Jeden je spotraba benznu. Druhy je nevedomost lidi. Kdyz jsem minuly tyden ukazoval Forester XT svemu kolegovi, odhadoval cenu na 2.5 mega. Kdyz jsem mu sdelil, ze je to o 100tis levnejsi nez jeho novy Ford Focus combi s vybavou Ghia,.... Ver mi ... Subaru je auto s duchem. I moje 11 let stare Legacy Combi 2.0i si moc dobre uvedomuje, ze jeho bracha je Impreza GT. A do zatacek se umi zakousnout uplne stejne jako ostra Impreza ....
Nazory typu Turbotrautenberg jsou absolutne smesne a vychazeji pouze z toho, ze si ve Foresteru nikdy nejel. Subaru je jako droga, kdo to nekdy zkusi, uz nikdy nechce ridit nic jineho. Ale kdo to nezazil, nepochopi. Takze tva nevedomost omlouva tve chovani a tve nazory. Az budes v zime zapasit s dvoukolkou nebo Haldexem na snehu, tak si na me vzpomen. Ja tou dobou budu zcela jiste naprosto bezpecne jezdit ve snehu po horach se svym Subaru 😉
Promin, ale srovnavat OII se Subaru mi prijde jako urazka nasich Japonskych kamaradu. Staly pohon 4x4 u Subaru a Haldex VW nema moc spolecneho. Mozna se Haldex nekam vyskrabe, ale neprejuti videt, co se stane, kdyz ti Haldex ve vetsi rychlosti ustreli. Krom toho tu mame treba otazku motoru ... Subaracky boxer motory vydrzeji cca 700tis bez generalky. Skodovka je na hranici zivotnosti pri polovine. Boxer a cela konstrukce vozu Subaru ma velmi nizko polozene teziste, takze Forestr, ktery ma vyssi svetlou vysku OII Scout se na silnici i mimo ni chova mnohem lepe. Mimochodem nevidim jediny duvod proc kupovat Scout, kdyz Forestr v zakladni vybave je za 639tis - zvlast kdyz to cemu Subaru rika zakladni vybava je u jinych automobilem priplatkova vybava za desitky az stovky tisic ... napriklad elektricky stahovana vsechna okenka i ovladani venkovnich zrcatek je u Subaru zakladnim standardem pres 10 let !!
SDMForever
No tak Ty si jasny >😁 Napisem, ze Skoda moze len to, co jej VW dovoli - co je normalne a KAZDY normalny a to vie, kedze VW je jej vlastnikom, a Ty tu prezivas orgazmy. Zeby nejaky komplexik? >😒]
BTW: na com jazdis???
OK,souhlasím,ale já to nebyl,kdo začal při sebemenší zmínce o Škodě psát o Ceedovi,nebo byl?Dohledej si,kdo při první a dalších zmínkách o Fabii2 začal srovnávat s Ceedem.Jistý Klaudius byl hodně horlivý...Tak jsem přistoupil na tu vaši hru srovnávání.U Ceeda SW ti píši lidi zodpovědné za vývoj Ceeda,jsem objektivní.Auto je spotřební zboží,nic víc.Pro mne určitě. :-!
elektrice nerozumim takze nevim skoro o cem tam pises ale verim ze to takhle spatny neni. jenom me trochu pobavilo ze porad nadavas na spatnej design VW ,,srotu´´ tak mi milý lojzo poves co je dobry design vozu nižší a vyžší střední třídy. design ktery ti nepride odflakli 😄
go go go go go Škoda :yes: :yes: :yes: :yes:
empi
Na druhou stranu si Vitaru, ktera ma kufr velky jako Golf, tezko nekdo koupi jako rodinne auto. Pokud mas pobrat veci na vikend pro sebe, zenu a dve deti, tak budes mit smulu. Vozik nebo rakev neberu.
jo, a že sem potvrzoval tvoje slova? Já netušil že mam schýzu 😄 Jinak, timhle končim argumentaci s tebou-v zájmu mého duševního zdraví...měj se 😉 :yes:
Píšeš to tak že by jeden řekl, že škodovka je chudinka jediná který je odpíráno zlym autokoncernem, že strádá jak popelka. Ještě že je na světě jenom jeden autokoncern kterej uplatňuje podřízenost a nadřízenost že? Teda, jestli máš modrou knížku, tak tě chápu :yes: 😉
SDMForever
Jezis toto milujem! Chlapce, precitaj si co som napisal ja a co Ty. Ved si len potvrdil, co som napisal ja, len si to viac poobkecaval - jak typicke 😉 Ale dobre, idem sa teda prebudit a zrovnat si to vsetko v hlave. Nebyt Teba, neviem neviem ako by som inak dopadol >😁 >😁 >😁
SDMForever
Betelgeuze - s cim sa mam smirit? Mne je uplne jedno aku financnu politiku skoda robi. Ja si to auto v zivote nekupim. Na druhej strane, je OK aj si toto auto najde svojich priaznivcov. Precitaj si aj ine prispevky a uvidis, ze prave cena je to, co tomuto autu asi najviac vycitaju ... ale to je vlastne jedno!
jak řikas, škoda slov 😉
samozřejmě :yes: To ale fanatikovi nevysvětlíš....
Mno, s tim PD bych tak neprehanel, mame doma(rodinna auta, ale v rodinne firme, proto ty najezdy) Octa I 1,9tdi 81kw s 320000km a octa I 96kW s 265000km a obe jezdi bez problemu. Ikdyz bych rekl, ze ta 81 je nejpovedenejsi diesel i vzhledem k systemu CR. Zalezi na tom, jak s tim jezdis, pokud budes jezdit tak, ze ti PD odejde po 200t km, pak ti CR odejde po 150t km. A vzhledem k tomu, ze jsem 4 roky pracoval u Bosche, tak take vim, co rikam😉)
S tou drzostí-to je nešvar většiny automobilek...a když vezmeš v úvahu počet zastoupení škodovky tak je tady o mnohem větší šance že se mezi prodejcema vyskytne nějakj tupoun, takže bych to negeneralizoval! 😉 Jinak, s těma fiatama držim palce, uvidíš jestli se ti to ve výsledku vyplatí-fiat musí samozřejmě dělat pukrlátka, jinak by neprodal vůbec nic (ve firemní sféře). Škodovka má prodeje jisté, proto to svádí k tomu postupu kterej popisuješ...to ji ale neomlouvá...
Přidám si svou kapku. Dělal jsem "u aut" přes 15 let a tak se cítím řekněme "oprávněn": Scout jako takovej fakt není škaredej. Co se mi nelíbí je, že: Škodovka přece musí vědět, že udělala chybu v konstrukci a její auta mají slabé místo na patě A sloupku - ale klidně to prodává ve třetí genaraci! Bezohlednost. Motory se nepovedly - diesel je hlučnej a na cca 200tisících půjde "pumba-dýza" do kolen... jo, jasně, proti Š120 je 200tis km pořád úspěch! Cena není projevem sebevědomí, ale drzosti. Teď jsem oslovil tři výrobce automobilů s poptávkou po firmení "flotile"... (na zas nic moc - někde do 10aut). Škodovka mi řekla "a co byste chtěl koupit? Jsme jediná domácí automobilka!" Co je Německu domácího? Ford mi nabídnul ceny jako u dealera... takže budeme jezdit Fiatama. Jsou lepší než dřív - a nejsou DRZÍ!!!
A cena je nastavená přesně tak jak má být...škoda nemá zapotřebí se podbízet. Je nastavená tak aby z toho škodě co nejvíc "káplo"...neni žádná charita, tak už se stim smiř 😉
Ale zákazník auta nepřemejšlí jako ty: "mam měšec peněz, co bych si za to mohl koupit?" Chce něco jako Allroad, Outback, XC atd. Forester se mu nelíbí (nepolemizuju teď na jeho kvalitou o který nepochybuju) takže mu zbývá už jenom jedna možnost: Scout
SDMForever
Ak niekomu za tie prachy staci "zvýšenej oplastovanej kombík ve 4x4" tak NO COMMENT! Este raz hovorim, je to OK auto, ale nie za tie prachy! btw: pozry aka bola otazka "Stejná nebo větší auta..." 😉
A pokud si myslíš že by škoda vzkvétala bez fin. a tech. zajištění který jí poskytl koncern, kdyby jela "na sebe", tak se probuď. Ano, možná by to nějak do letošního roku dovrzala...asi jako Dacia viď? Dřív nebo pozdějš by jí někdo koupil, jako Renault Dacii a udělal by si tu z toho manufakturu pro loganoidní auta...nebo vnímáš náskok dekády a půl škodovky před dacií negativně?! >😁
oprava: "žo to brání škodě v rozletu"
Tak za prvé, nejsme tu na sletu komunistický omladiny, takže si ty soudruhy odpusť. Nebýt VW tak tu vyrábíme Logany, skvělá představa že? 8-s V porovnání s nynějšim stavem k pousmání (nebo k uklidňujícímu oddechnutí?). Samozřejmě že si VW nenechá lízt do zelí, ale myslíš že jí v brání v rozletu? V přístupu na britský ostrovy, do číny? Na blízkej východ? Tohle partnerství je víc než výhodný pro oba...škoda využívá technologie VW (se spožděním, ano..ale na tom není nic divnýho) a současně má i dostatek prostoru k jejich vývoji který se zúročujou v celym koncernu. VW zase "využívá" značku škoda k penetraci trhů kde by auto se znamek VW nemělo šanci. Takže si to trochu srovnej v hlavě a popřemejšlej o tom. 😉
žádná z nich nemá v týhle kategorii (zvýšenej oplastovanej kombík ve 4x4) za danou cenu nabídnout...CRV začíná hodně nad, Subaru je individuální záležitost a Vitara je offroud...nějaký další nabídky?
SDMForever
To myslis vazne? Pozry sa na stranky Suzuky, Hondy ci Subaru. Za priblizne rovnake prachy dostanes o niekolko galaxii lepsiu techniku a vybavu uz v zakladnej cene 😉
Tak čekám na výpis konkurence za lepší cenu. Stejná nebo větší auta, pohon 4x4 a se srovnatelnou výbavou nebo lepší!
SDMForever
Mal by si prestat byt naivny a uvedomit si, ze skoda vyrobi LEN a LEN to, co jej ubruzi vo VW dovolia!!! A soudruzi si davaju velky pozor na to, aby bol VW vzdy krok pred Skodou. Ak si niekto mysli nieco ine, je pekne mimo ;-\ Proti Skode vobec nic nemam, ale business je business 😉
Tomiss
Samá voda,kamaráde,samá voda...Škoda je regulérní hráč koncernu,který vyrábí nejvíce vozů v Evropě!Už dávno to dávno není B-class,jak píšeš,ale výrobce jedněch z nejlepších mainstreamových evropských vozů.Beru,někomu se zdá drahá,někomu nesedí design,nesporně má ale své kvality,pro které je vyhledávána stále více... 😉 :yes:
SDMForever
Presne tak! Niekomu to holt trva dele, nez pochopi, ze Skoda je iba B-class VW koncernu, ktory samotny uz stoji za prd 😉 Ale chapem, ze ak sa niekto vozil na S120 a presedlal do Fabie ci dokonca Octavky, tak si ma pocit supertriedy >😁
SDMForever
:no: 😉
Tomiss
Někomu to holt trvá trochu déle,než na to přijde... 😄 :yes:
SDMForever
Ano skodofka je OK (bavme sa o OII Scout), ale nie za tu cenu!!! Ta cena je prehnane vysoka a naozaj, ak sa pozries ku konkurencii, za tie prachy sa da kupit LEPSIE AUTO!
:yes:
ty chytrolinku precti si co ten loiza napsal o euroncap,na to kazdej reagoval,uplnej blabol :no:
Problém je v tom, že škodovka, je pořádný auto :yes:
SDMForever
Za tie prachy si uz radsej kupim PORIADNE AUTO a nie skodofku - je to proste velmi drahe :no: Inak OK!
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Ale Scout byl už k vidění na Auto Praha 2006... Sem v něm seděl atd.
huh, este jeden dovod mi napadol pre oktavku: neskor ju mozes v bazare vyhodne predat... Subo nie.. tie sa ani po rokoch nedavaju do bazarov, lebo este stale su funkcne a nadcasove (nemyslim design).... Ale nech sa paci, aspon budem mat co predbiehat na cestach so svojou Imprezkou... Mozno ta raz vytiahnem zo zaveja, ked pochopis, ze Haldex nie je riesenie... peace..

BTW: sorry ze je tu moj prispevok viackrat, nejako to poblblo..
Tomiss
Jasně,jenom srovnává co si za stejné peníze může koupit 😉
nevím proč se hádáte... pro mě je automobil prostředek k tomu abych se dostal rychle bezpečně pohodlně z bodu A do bodu B. To znamená, že auto musí mít AUTOMAT a dost místa pro nohy ( módu hrůzných tunelů nechápu, třeba i v Range Roveru se nedá sedět...). To Scout a i spousta vychvalovaných aut nemá. ( a třeba vše měl Peugeot 804 )
>😁 :yes:
Vitara je výborná nabídka, o tom žádná-integrovanej rám, redukce, uzavíratelnej diferák...žádnej falešnej teréňák, tohle auto stojí rozkročmo na pomezí mezi regulérnim offroudem a SUV :yes: Ale musíš si uvědomit že to týhle kategorie scoutí octávka nemíří 😉
jistě, něco za něco. Foresterovo nájezdové úhly neznám, ale LR je o 400 kg těžší, takže..no, nevím, nevím...má haldex.. ale jinak jsem tě pochopil :yes: 😉
jo Vitaru jsme tu opomíjeli.. :😉 moc pěkná za rozumnej peníz.. terréní vlastnosti nejsou oslnivé u nikoho.. A ta Vitara je velmii pěkná :yes: :yes: jen nevím, jak je na tom s prostorem..?!?
je to asi tak, že Forester se tváří jako SUV a přitom prostupnost nemá jako Freelander. Ale primárně myslím, že jsi mě pochopil 😉 jen jsi musel... :yes: 😉
Tvoje vysvetleni, ze plast ochranuje pred odletujicimi kamenky beru. Ano. Ano. Ano souhlasim. Nejezdim jako ridic terenniho vozu, ale za zivot jsem prosel stovky km po terenu jako chodec. I po nespevnenych silnicich, kde muze jet auto. Mam velmi dobrou predstavu o tom, jak takove silnice v lese, na horach vypadaji.
Na to, aby jsem (jako to zobrazuje jeden obrazek) vzal nacini na ryby, vyjel z asfaltu a jezdil po krasnem rovnem terenu s v Baumaxu koupenymi zhradni kamenky, nepotrebuju ani 4x4. To zvladnu i s trabantem. Az s autem zajedes do lesa a pojedes 20-30 km po terenu, je situace jina. Ja nevim jak oznacit na lesni ceste lehky a tezky teren. Proste najedes na kamen...Jinak musis jezdit na zahrade. 😄
Budu za hlupaka kdyz tady napisu, ze nova Vitara za stejne penize nabizi lepsi vybavu, zaruku, uzitne a terenni vlastnosti?
SCOUT je pekny ale pripada mi drahy.
jasně, já tě chápu 😉. Jinak to, že je octavia osobák...to je nezpochybnitelné (takže s tou prostupností jako forester tak docela nesouhlasím)
ale pochop.. já to nehodnotím.. já jen konstatuji, že Scout se mi líbí a je to plnohodnotný auto. A každej není fanda, tím pádem klidně vedle sebe postaví Scouta, Forestera, Legacy, CRV a třebas Crosswagon a Freelandera. Srovnat se to klidně dá, každej má jiné priority a ovšem vždy vítězí emoce.. a ty má každej jinak nastavený (emoce rozuměj líbí se mi design + další drobnosti uvnitř..) Popravdě, ta CRV nenabízí vůbec nic jiného než Scout, já bych dokonce Forestera volil mnohonásobně před CRV a škoda má zase svoji výhodu v tom, že je to osobák.. osobák se stejnou prostupností jako CRV nebo ten Forester.. ve finále bych osobně voli jednoznačně Freelandera..!! ale to není tajemstvím.. 😉
dost vysoká cena za nižší střední třídu
máš pravdu donalde (a příště slez z toho lustru, vidím vás!) 😉 :yes:
smotal jsem tvůj příspěvek s tím od GTI, tys tam pak ještě zdůrazňoval tu nelogičnost (kterou tam já nevidím - co je nelogického na rychlém SUV? Pohodlné auto (podívej se na délku sedáků, z hlavy tuším, že jsou podobně (možná víc?) dlouhé jako v X5), vyšší posaz, boxerácký motor (já vím, že ti to připadá jako zaslepené pindy, ale on je opravdu dobrý zpěvák a má klidný chod),pohon všech kol,a další výhody... ne, nepasuji ho do role superauta - někomu příjde krabiciozní hlavně zezadu, zepředu se to hodně zlepšilo, boxery nejsou úsporné motory (ale není to tak hrozné, dá se jezdit +- za tabulkové hodnoty) a interiér i přes omlazovací kůru nevypadá jako z vesmírné lodi. Dobře. Já ani vesmírnou loď v podobném autě nečekám, čekám nevrzající, léty odzkoušený a fortelný interiér, kterému neublíží nájezd dětí ani psa. To je pro mě forester. A s tím turbomotorem...není problém předjíždět,není problém jet v klidu a mít pod nohou klidných 230 koní,není problém udělat si z GTI v dlouhým táhlým papírovou origami kachničku 😄...to všchno za cenu okolo milionu korun...a s grácií subaru.
Je to tak.Toto auto nemá konkurenci...bohužel 😒
Ale prodávat se bude sqěle,uvidíte.... :-!
Subaru je boží,ale třeba Outback je už o hodně dražší 8-s
CrazyJester
Je to relativne k dane tride ty mudrlante. 😉
CrazyJester
zeby proto ze hvezdicky se udeluji RELATIVNE k dane tride???????Nebo si myslis ze v MB S classe a v yarisku mas rovnake sance na preziti??
RS
Tak už jsem prolezl i Scouta. Pro mě velmi dobré :yes: , jen novináři a obsluhující personál s tím jezdí bez prominutí jako prasata a potkat se s nimi na ulici není nic pěkného. Vzhledem k tomu, že ty auta pak půjdou do prodeje, tak potěš koště >😒]
Kluci to chce klid. Příde mi,jak má něco 4x4,tak hned musíte dávat jako alternativu Subo.Smiřte se s tim,že Subo prostě neni taková masovka a berou ho znalci a nebo tak trochu pošuci.Scout bude mít v rámci trhu dobrou pozici a 99% majitelů uspokojí podobně (né každej si hraje na Solberga).Scout má cenu jakou má.Nelíbý? Tak si kup něco jinýho.Je trochu smutné,že za hranicema jde koupit levněji než doma,ale proč by Škoda nevidělala,když ty auta stejně prodá. A.... zkuste někdo najít evropského konkurenta scoutu.
Klaudius
To nie, ale uz by si mohol prestat stale vytahovat ten cee´d, je to trapne.
Naprostý souhlas, je to auto pro lidi co nechteji provokovat a navíc jim to dava moznost obcas si "zablbnout" z 0-200 ...Ja v tom jezdil, nikdo na me nekoukal, to auto opravdu moc nepritahuje lidi odkojeny automagaziny z benzinek.
Neotáčivý je opravdu pitomost - vymlouvám se na spellchecker, který správné "nedotáčivý" opravil automaticky na výraz, který našel ve své zásobě a já to pak pořádně nezkontroloval - v noci v Turíně už jsem únavou moc nevnímal. Samozřejmě opraveno, s omluvou.
BTW: Co nestandardního je v článku ještě "požito", jak píšete? 😄
Alessio, nebuď tak zatraceně vztahovačnej... ;-\ já nehodnotil orestera.. jen jsem ho přidal jako tečku.. takže v poho.. nemůžeš vidět hned rudě, pokud někdo zmíní Subaru.. a navíc, kde v mým příspěvku prosím tě vidíš, že píšu něco ve smyslu, že se mi nelíbí Forester anebo že je to blbý auto..?!? prosím ukaž mi to!!! 😉
Výbava vozu by měla vycházet ze základní verze 4x4 - navíc by měl být Jumbo box, malý kožený paket. V ceně tedy není Climatronic, xenony....
To by bylo skvělé,motor 2.0FSI má zbytečně veliký objem a zase na ten objem nijak oslňující výkon :-!
Dal bych ti za ty kecy nakládačku,zrovna já o něm uvažuju :-!
Na autoweb.cz testuje Scouta redaktor Honza Koubek a píše , že už hodně brzy dostane Octavia nejen v provedení Scout dárek v podobě přeplňovaného čtyřválce 1.8 TFSI ( 118kW ).
2.0 FSI asi odejde do věčných lovišť...
vtipalek >😁
Ty si ale poriadny magor,ked si myslis, ze image Hondy je nula a ako image Skody nekonecno.
vsaď se - budou jich tisíce - octávia bude rodinný vůz (má o hodně větší kufr) a spousta jich bude služebních.
Ak si niekto kupi toto auto, tak asi nebude mat vsetkych pohromade... Za omnoho nizsiu cenu sa da kupit 2litrova Impreza Kombi, ktora ma jeden z najkvalitnejsich podvozkov s permanentnym pohonom awd, kvalitny boxer motor a neporovnatelne lepsiu kvalitu spracovania a ajazdne vlastnosti ... A ak niehoho zaujima nejaka offroadovejsia verzia, tak sa pozrite na Forester... Jedina nevyhoda v porovnani s tymto tu je asi spotreba... Naozaj pochybujem, ci niekto uprednosti skodu pred Subom...
to je fakt...v USA jak si neplatíš pojištění tak tě nechají chcíp*out na ulici 8-s
cituji:TEZKO! ODFLAKNUTA KONSTRUKCE PASSATU! nevim proc ti ten VW tak lezi v zaludku kdyz se podivas tak stejny vysledek jako Passat ma treba Avensis a horsi Mazda6 a dalsi tzn. ze tyto auta maji odflaknutou konstrukci 😄 😄 😄
promiň, nejsem takovej machr přes notovej zápis jako ty >😁
empi
Protoze polovina Evropanu jsou komunisti, kteri si libuji v nakladnych socialnich systemech. Stejne na to jednou dojedou a my vsichni bohuzel s nima. A mam pocit, ze ta doba neni moc daleko.
Chci se zeptat co to je "neotáčivý smyk"? Podobný výraz je v článku požito víckrát. Bylo by fajn, kdyby ste se držel zavedené terminologie a nevymyšlel tu blbosti.
je to fakt humus ...nikdo si to nekupujte!!!!!!!!!!!! ŠKODOVKA JE NA H***O. NEJLEPSI JE BMW!!!
marianek
No, soudnost asi ne, o tu te zadat nemuzu, o tu tady nejde a s ni by tady byla nuda.
Ale chystá se nová stupnice a 6*, což si fakt tentokrát nedělám srandu.Budou nové testy,resp budou se započítávat do celkového hodnocení.
:yes: :yes: :yes:
marianek
To nebylo porovnani, to byl utok na tvoji soudnost, objektivitu a nestrannost. Ale tobe to zase nedoslo
sohlasim
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A když na to přijde, tak i skáču! 😉
a bez toho co zakladni cena zahrnuje je to v pripade Skody prinejmensim napinave ocekavani, zda je je v zakladu volant a rezerva >😁
A jací jsou vlastně přímý konkurenti Scouta??? Žádní,ani Outback či Forester, ani Allroad, ani Volvo XC70, ani Passat 4motion ani Suzuki SX4,nebo Honda CRV.............takže úspěch Scouta je předem dán!!! Kdo by nechtěl dávat tolik peněz si vybere holou verzi OII 4x4...a hotovo.Veškeré debaty jsou zbytečné!!! >😒] :-!
Slyšel jsem že nejen do octavie scout přide motor 1.8tfsi.Doufám že ho daj i do fabie nebo nového superba.
tá tá tá tá tá ta dá... (prostě jako melodie SW) >😒]
každopádně (hmmm - zdejší web, běhající na třech platformách (odhaduji) má pěknou ozvěnu) >😒]
To je v pohodě, my bysme na to došli i tak 😉V jednom se ale shodneme,Ceed to není :-!
Klony útočí!!! >😁
no, předpokládám že jsi česko-sodo-znalý 😉 >😁 :yes:
RS
dobře
jako slepičí řada? >😁 😉 :yes:
že jo! nějaký bláboly přes obrazovku...myslel jsem, že vítr zase hnul s wi-fi 8-s
a navíc, každej pytlák a převaděc stejnak ví že nejlepší bourák na Šumavu a Krušný je Škoda Hen-Line >😒] 😉
jj...říkej mi pane Charpy >😒]
GTI, forester byl navrhován jako SUV a vidíš, že jsou lidé, kterým se ta jistá neotesanost a chlapáckost (rozumíme si) líbí. navíc to není žádná hloupá krabice - moderní optoka,blikače v zrcátkách, panoramatické střechy,přepracovaný obličej...podívej se ještě jednou na ten test pana Šucha tady na serveru - v černé a na pěkných 17´ mu to fakt sluší (jiným způsobem než třeba 911 ale sluší)
RS
přines kus té umělé hmoty a já jí na zkoušku přerazím >😁
Verim tomu, ze az bude nejaka slecna vzdychat na kapote a delat nehtem vrypy, ze to nebude videt. 😄 Horsi to bude za jizdy, az bude vrypy delat kmen stromu nebo nosorozec. 😄
RS
V těchto dnech začíná první česká prezentace Fabie ve Varech. Konečně jsem si mohl live prolézt všechny novinky. Fabia je opravdu krásná, byl jsem nadšený, nesrovnatelné s fotkami případně videem :yes: Octavii Scout jsem bohužel nezastihnul, ale potkal jsem se s šílenou verzí Roomsteru Scout. Sám o sobě je pěkný (i když černý lak s černými plasty není to pravé ořechové), ovšem nějaká hlava pomazaná ho postavila na snad 13" ocelová kola s odpudivými poklicemi a v tu chvíli to bylo celkem komicky otřesné. 8-s Holt kola dělají auto! Ovšem ta Fabia, to je radost pohledět. V oranžové na 16" kolech... nebo tmavě šedá s bílou střechou. Vynikající :yes: Nevěříte? Věřte >😒]
Povězte mi, co si představujete pod pojmem "lineárnější"? 😄 ..jinak, tohohle "elektronika" tipuju na olítanýho Olcita, s odlouplým znakem na masce chladiče a stříbřenkou nabarveným znakem Citroenu 😄
jedno popíchnutí ještě nikoho nezabilo 😉 Tu chybu sem si uvědomil hned jak sem kliknul na "odeslat", pak ale asi na hodinu stránky spadly, proto ta pozdní oprava 😉
GTI
>😁 😉 :yes: :yes:
GTI
Marianku... pokud tě při pohledu na Forestera napadají jen pozitivní motivace, tak mě ne... 😄 Passata bych do jedne vizuální party s Foresterem necpal... to můžeš udělat leda ty... Ostatně představ si Forestera bez plastů a bez vyššího posazu... 😄 ;-\ 😄
/slintající smajlík/ >😒]
sice je tvoje odpověd poněkud trapná, ale tou hrubkou mě rozesmála >😁 :yes:
GTI
😄 😉
GTI
>😁 :yes:
hodně majitelů leshkých SUV si ty plasty pochvaluje. Plast jako takový není tolik křehký a když už tam ty vrypy jsou, nejsou vidět (probarvený plast). takže ti dávám :yes: za vyčerpávající odpověď. PS: kdysi jsem dělal i zkoušku houževnatosti, máme na to vybavení...přines kus té umělé hmoty a já jí na zkoušku přerazím >😒] >😁 😉
obecně? velikostí +- stejné,honda větší rozvor. Jiank CRV je o něco dražší a lépe vybavená auto, to mé srovnání trochu pokulhává. Ale jako soupeř O2S v lehkých suv okolo milionu (počítám s tím, že škoda scout se nebude prodávat jako holátko) se v mých očích profiluje
GTI
Seznam se prosím s kvalitou venkovních plastů... připadá mi, že to píšeš zpoza volantu Trabanta... 😉 Mimochodem, přední blatník z plastu dnes není nic vyjímečného... Vydrží dokonce i malé kolize na parkovišti...
GTI
I v lehkém terénu ti od kol odletují kaménky, které na lemu blatníků a na prazích udělají pěknou paseku... plast ty nárazy absorbuje, proto ty plastové šály kolem prahů, blatníků a spodků nárazníků. Čím kvalitnější auto, tím kvalitnější plasty... takže premiový segment má plasty natolik houževnaté, že v nich neuděláš vryp ani nehtem ani větvičkou... uvidíme, jak se s tímhle vypořádala Škoda. Přímo pod motorem jsou pak tato auta vybavována kovovým krytem, který si velmi pochvalovali na Primě, při testu Octavie 4x4, kdy s ním urvali v trávě zapomenutý kamenný patník. Jinak qwerty (pěkně se píše tvůj nick 😄 Scout není prioritně terénním autem... pokud tedy má být auto jako doma Zejména v terénu, je jasné, že jde o navijáky, o přídavná světla, pomocné rámy atd... to ale není problém Scouta... to je ideální koník na silnice, zasněžené cesty a lehký přírodní terén... tedy prostředí s nímž se můžeš potkat ve své řidičské praxi. Na jízdu napříč brazilskou džunglí bych doporučil jiný vůz... Až pojedeš, dej mi vědět... do té doby doporučuji - OCTAVIA SCOUT :yes:
zdaravim..me se celkem paci..klydne bych ji bral..hlavne se mi liby ten dising interieru u tech novejch oktav..😄 Jinak nova fabia a ty dalsi je celkem hnus!! ;-\
Podle mne si po prvnim kontaktu s prirodou a terenem poveze ridic ten svuj naraznik v kufru domu. Plastovy naraznik je opticky hezky, ale nesmi byt usvineny od blata a clovek s nim musi jezdit hlavne po Vaclavskem namesti a podobne. Jinak si v terenu musi jeden clen posadky vystoupit a hezky zametat cesticku. 😄 A modlit se, aby do toho nejake dite nedejboze nekoplo, jinak to prokopne. 😄
ale chyba! ty nepoznáš zákus? >😒] 😉. nevím, nevím, ta image škodovky...je jich tu plno...ale vím, kam tím míříš. Já pořád píšu, že tu cenovou politiku chápu ale je mi z ní trošku smutno...doma prodávat nejdráž... ;-\ . Já se tady o hondu nemíním hádat, nejel jsem,nehodnotím 😉
drahej život...?!? asi... Ta CRV obecně....
odpovím ti: subaru je hrozně drahé! V Japonsku i USA stojí o 20% míň. nejen subaru ovšemže... 8-s 😢
RS
>😁 :yes:
kdyby všechny auta byly za cenu logana a ten za cenu kolobrndy...oj, to by byl ráj >😁 😉 :yes:
GTI
😄 😄
Přece je jasné, že tam, kde se ucházíš o trh, kde bojuješ o místo, volíš i cenové prostředky, vedoucí k úspěchu. Zde to Škoda zapotřebí nemá a může si dovolit lehce "šroubovat" cenu... A to je v pořádku. Počkej až jednou budeš vlastnit škodovku (myslím jako továrnu)... jak budeš sledovat, jestli se tvé výrobky prodávají za tu správnou cenu... 😄 To CRV... to je auto bez image... to víme oba. A není to nutně nějaká chyba nekvality Hondy, to samozřejmě ne, jen... neumí prostě své výrobky "prodávat". Dnes navíc je CRV auto s dokonalým "předkusem" 😄
v čem myslíš? PS: proč ale my evropané se necháme tak odrbat? Já vím, že se na to ptám pořád, ale leží mi to v žaludku - proč když si tady koupím auto za milion tak v USA ho mám klidně za 700k? Konkurence tu je přeci ohromná...
Já nevím, hele, když se ti forester nelíbí, tak si ho nekupuj. mě se líbí (už jsem psal - na sedmnáctkách v černé - schválně, prosím udělej pár tahů myškou a podívej se na test auto.cz XT,ju? 😉) a líbí se i dalším lidem (jinak by se asi neprodával). Ale ok, pokud máte problém s tím, že to SUV má 0-100 za šest vteřin, tak já se vám tu veřejně omlouvám že se mi líbí a přitahuje mě jako bezvadné auto pro rodinu,psa,nákup,kola,jízdu na horskou chatu a potěšení. Snad se tady nebudeme přesvědčovat o tom, co se komu líbí. Já ti taky neberu ty bangleovo BMW (jestli jsi je opěvoval ty, už nevím :😉 ). 😉
marianek
Predstav si den kdyz se na auto.cz objevi zprava, ze prijizdi nova generace VW Passat Variant 4 Motion Scout. Prizdvihnou ho o cca 20mm oproti normalnimu 4 motionu, daji tomu nejake 18´´kola, plasty po kterych i ten Passat bude k necemu vypadat. Navic bude mit VW novy 4X4 s neustalym pohonem...uz citis ten adrenalin.....Daji do toho 2.0 FSI, nebo jeste lepe 1.8 TSI, pridaji tomu trochu konskych sil, cenu vyzdvihnou na cca 1200000Kc... Zacinas se potit.....jdes se podivat, co o tom lide pisi, jak toho apostola opevuji a .... poznas, ze te ani nenapadlo, ze neco takoveho dostanes o 400 000Kc levneji. Jen lepsi na silnici, lepsi v mirnem terenu, o neco malo mensi (takovou kravu velkou vlastne nepotrebujes), ouha i spotrebu ma mensi a motor je bezkonkurencni boxer. Design je jak vsichni radi tvrdi "nenadchne ale neurazi". Vitej do sveta Forestera, protoze ses potil nad stejne "nelogickym" autem. Otevri uz oci GTI, trocha soudnosti, placas uplne nesmysly.
však já to taky nevzal nijak zle.. že je zrovna škoda u nás dražší než jinde.. to není problém Škody, ale celkové situace u nás atd... oproti světu.. To je prostě fakt, že cenovej koš u nás a venku je neporovnatelnej... a to jsme na tom vcelku dobře oproti slovensku... ale každopádně to není zásadní... Ještě jedna taková věc.. obecně jen taková otázka.. jakej je rozdíl mezi CRV a Scoutem?
lak je náchylný a tak mají auta, kde se předpokládá větší kontakt s přírodou plastové chránění nárazníků. Ten plast pod autem...nějakou ochrannou funkci přeci jen má...
já to pochopil, jakože to auto musí dávat smysl.. a to hlavně tobě OK.. nicméně, ten příměr s nelogickým autem... >😁 asi by sis nekoupil Porsche na plyn nebo s motorem 1.2HTP... budeš mít Porsche, ale nepojede ti to jaksi.. >😁 >😁 a pak tě předjede i ten Forestr s naftou... >😁
Nejsem odbornik na terenni auta. Dokaze mi nekdo vysvetlit k cemu jsou plasty? Auto v terenu se neposkodi najezdem na kopretinu nebo ruzi, ale kontaktem se skalou, terenem drevem...To, co se pod naraznikem tvari svoji stribrnou barvou jako kov je plast. Po narazu do kamene se rozleti a neochrani vubec nic. 😐 😐 Podle mne past neochrani nic.
ciello, bohuže jsi nepochopil mojí myšlenku (nic ve zlém). narážel jsem na to, že škodovka na svém domácím trhu má o něco vyšší ceny než v některých e😜ortních a to mě zamrzelo. Jinak srovnej výbavy třebas té hondy - a že se bude dobře prodávat? o tom nepochybuji, u nás se bude prodávat cokoliv se znáčkem škoda nebo VW (a to taky nemylím nijak zle, to je prostě fakt a škodu to může těšit).
já jsem sem psal něco ve smyslu "že máme přece rádi nelogická auta" atd. ale nějak se to smázlo a mě nebaví to psát znova. jestli myslíš, že v autě nemá být silný motor, tak prosím. Já možnost volby vítám a na diesel se docela těším 😉
PYtlák... :😉
:yes: jasně, taky chápu, jaká by to byla paráda, kdyby Scoutík stál jako vybavená Dacia Logan kombi-autobus... 😉
levnější může být všechno, ale pakbychom nikdo nevydělávali.. a dost vysoko? možná.. ale kde je to měřítko? trh si to srovná sám... Je pak ovšem otázka.. je Subaru drahé nebo levné? Podle toho jak na něj spousta lidí pěje chválu, tak Outback by měl být minimálně za 2 mega a forester za 1.5 milionu.. ale není Alessio, protože by to nikdo nekupoval.. Tu Octavii za tuhle cenu lidi kupovat budou.. na to bych si vsadil.. Je potřeba se oprostit od předsudků vůči Škodě jako druhořadé automobilce. V Evropě je škoda dobrou volbou. Jezdí s ní jak bohatí tak i ti co chtějí auto z té kategorie dobré "value for money"... jsou to lidé většinou, co chtějí něco evropského a přitom dokáží šetřit a nebojí se to přiznat.. a opravdu dokáží říct, že mají kvalitní produkt za dobrou cenu. nepotřebují utrácet víc za Audi, Volvo, Saab nebo Jaguar třebas.. A pokud je poptávka, tak cena dolů nepůjde... řekl bych... 😉
>😁 :yes: za lesáka. Nebo by to mohlo bejt ještě zajímavý pro Frantu Pitláka nebo Krále Šumavy 😊
ale jasně...já se nečílím, mě se ale forester líbí,no 😄 😉 :yes:
Já ti nevím, podívej se na ceny škodovky v jiných státech. Škoda funguje tržně a nabízí ceny takové, jaké si u nás může dovolit, s tím samozřejmě souhlasím... PS: Sakra...zato octavia má ohromující image (a neschovávej se za image - honda není žádnej korejskej chuděrka)
GTI
Forester je zcela nelogické auto - nadupanej motor, výborné jízdní vlastnosti s kastlí... traktoru. Absolutně nechápu cílovou skupinu. Turbotrautenberg? Lesák s minulostí v F1? 😄 😉 P.S. Jestli má mít něco naftu, pak je to "dříč" Forester... ten se má ploužit po lesních a polních cestách a ne si hrát na déjedna na WRC... kdysi jsem tu četl ty popěvky, že jako Forester to na silnici natřel nějakému sedanu od BMW... no... tak jestli z tohoto důvodu Subaru toho F dělá... jak píši, nelogické auto.
Ale notak, nebuď tak vztahovačnej 😉 :yes: Pravdou je že technice se vytknout moc nedá, ale pro 95% lidí (včetně mě) záleží i na vnějšim a vnitřnim kabátku...a tam, to musíš uznat, to moc nefunguje (až na Legacy Outback, ten se mi vážně zamlouvá). Stejně tak haldex II stačí běžnýmu řidiči v 95% případů, pto který si ho majitel pořídil...prostě se smiř s tim že Subaru nikdy nebude masovka a volba rozumu, ale volba citu...filozofie 😉
GTI
😄 Já to přečetl třikrát... a - dobrý 😄 😉
GTI
Přesně :yes:
GTI
Alessio, Škoda je regulérní mainstream, takže v mainstreamových vodách se pohybuje i cenou. Mě by ve snu nenapadlo, že Škoda je nějaká předražená... Když tak tu předraženost nějak konkrétně demonstruj. P.S. Sakra... CRV... auto s imege nula... kam na ta srovnání chodíš?...
k tomu srovnání - vnitřní prostor - tam si opravdu nemají co vyčítat, nápadů má dost a inovací taky. Přečti si pár testů o chování tohoto vozu popř se v něm svez a pak si promluvíme, takhle to nemá cenu.
Charakterizoval si to přesně :yes: Na škodovce se mi líbí ta "drzost", sebevědomost, to že zná svojí cenu...nemusí se podbízet megalomanskejma slevama (viz. francouzské vozy-nic proti nim!). Prostě řádnej evropskej mainstream :yes: 😄 A kdyby se škodovka mohla smát tak to dělá, když vidí tyhle lokální žabomyší válka zatímco ona se suveréně zarývá do podvědomí i v zahraničí.
když to porovnám s CRV (vím, není to stejný typ auta, ale přece) tak cenově vychází docela vysoko. A levnější by být (u nás) rozhodně mohla, u nás si škodovka dělá s cenama co chce 😒 . Holt tu má skoro jistá čísla a taky se podle toho chová ;-\ 😒
Ach jo, nějak se to odeslalo vícekrát. Moc se omlouvám 😄
>😁
Někteří s tou cenou jsou opravdu asi navedení. Za tyhle prachy jsou třeba vozy od Peugeotu, Renaultu a dalších. Do těch se ale nekope. Kope se jen do Škody. Je to takový sport na diskusích! Blbec si kopne, inteligent se jen pousměje 😄
A srovnávání se Subaru. Položme si otázku, proč se v Evropě Subaru prodává tak málo? Kdyby byly tak dobré vozy, s dobrým servisem, dobrou propagací atd. atd., tak jich prodají víc.
Tolik opěvovaný Forestr. Permanentní čtyřkolka je v extrémních situacích znát, turbomotory Subaru jsou moc fajn. Jinak je to ale kombi s desingem 90. let minulého století, s malým vnitřním prostorem, bez nápadu a inovace. A moc bych si jistý tím, že Forestr 2,0 má lepší jízdní vlastnosti než Octavia 4x4 2,0 nebyl. A v terénu by se také vidělo.
Netvrdím, že je Octavia nejlepší na světě. To zdaleka není, ale bezmezné vyzdvihování Subaru od některých, je velmi úsměvné!
GTI
Vysoko vzhledem k čemu? Vysoko k možnostem některých peněženek, s tím bych souhlasil. Ovšem, co se týče ceny a toho, co za ní od Škody dostaneš, není co řešit. Cena přesně odráží postavení Škody na náročném evropském trhu. Scout je auto, kterému nelze nic vytknout. Za malej peníz získává člověk vyborně vybavené auto. A s odkazem na stav našich silnic bych se nedivil, kdyby se stal evergreenem 😄
GTI
:yes: Dobrej text :yes: Scout má dobrej základ - Octavia, dobrou nadstavbu (Haldex, plasty a vykasané kalhoty), takže pro toho, kdo jezdí celý rok po českých skorosilnicích, má v hlavě jasno a za poměrně malej peníz, chce mít kvalitní auto, bude Scoutem nepochybně nadšen. Cena je nastavená tak, jak nastavená být má. Na úrovni evropského mainstreamu.
Ano, mohla by začínat o 50-100k níž...ale proč? 😉 Myslim že škodovka to má dobře vypočítaný, určitě na tom neprodělá. A kvůli Lojzovi jí nezlevní, i když vlastně on by jí nechtěl ani zadarmo, protože by se mu určitě hned za bránou autosalonu rozpadla, podle toho jak to vyprávěl >😁
Můžeš uštřit 50 tisíc Kč a koupit si dieselové nové Clio. Za tím se ti každý otočí ;-\ Testováno na konkurenčním servru, ne v plný palbě, za 750 tis. Kč.
jj, Elisha Cuthbert...ta má potenciál 😄 :yes:
No, ze jsem tak smely a jak souvisi procesory s tim jak se libi nebo nelibi nova Octavie? Vim, ze nemecka auta nejsou dokonala, stejne tak jako zadna jina na svete, vzdy se kvalita odrazi v cene, to je proste ekonomicky fakt.
Jen mam pocit z tveho hodnoceni, ze jsi hned se vsim hotovy a vse jsi hned odsoudil, treba by me zajimalo, na zaklade ceho hodnotis technologi koncernu VW?
Pokud vim, tak nemecka auta byla vzdy vyhlasena svou kvalitou a domnivam se, ze to neni jen marketingove zvastani, ale lety proverena auta, staci se podivat na silnice na generaci golfu..ta vypovida za vse.
ciello - uznej, že cena je nastavena dost vysoko... 😉 . Jinak - jo, bude to dobré auto (však je to O2 se všemy klady a zápory - teď přibudou jen větší náklony)
Elisha...hmmm... :-! >😒]
RS
😄
Chlapče, měl by ses jít léčit. Všichni tu víme že ti mozeček jede o trochu rychlejš než ručičky takže se vlastně nemůžeš zaobírat nějakou tou větnou skladbou, třeba interpukčníma znamínkama...plácáš tu pátý přes devátý. A nemysli si že když je tvuj nejoblíbenější program "populární mechanika pro děti" a sosání "znalostí" z různejch fór že ti to tady sežerem. Jenže ty tak nenávidíš vw, intel, nvidii a vlastně celej svět že to přes ty svý klapky na očíš ani nevidíš. V tomhle světě nejlepší ten kdo dokáže nejlevněji vyprodukovat co nejvíc a prodat to za co nejvíc peněz. Tak už se s tim smiř, i kdyby ses na hlavu postavil tak s tim nic neuděláš.
Forester je SUV, ne offroad. Zbytek - jistě, máš právo na názor. Přeji spoustu kilometů v moskviči HA HA 😉
tak si rýpnem aj ja!
Forester je zastaralá kára s málom miesta pre pasažierov, zastaralým interierom a maličkým kufrom.
Jediný dobrý OFFROAD je medveď G a najvýhodnejším ľahkým SUV je (bol) Moskvič. HA! HA!
to auto se mi líbí.. já osobně bych i reálně viděl i jakousi "sociální", pracovní verzi, prostě sartánsky vybavená, syrová... prostě dělník... Ale jinak nemám větších výhrad.. Záměru auta plně vyhovuje haldex a jeho využít uspokojí všechny jeho řidiče. A cena? Proč je to drahé? pro koho je to drahé? pro ty co čekali, že to bude stát pořád stejně co Felicie? jenže ze škodovky už není druhořadá automobilka. To jen my ji tak chápem, protože víme, že jméno Škoda nese i 120ka nebo Favorit, což nejsou druhořadé auta, ale auta na úplně jiné koleji.. ;-\ Škoda se vypracovala na velmi dobrého výrobce kvalitních a konkurenceschopných aut. Jen my čechoslováci ji pořád chápem jako lacinou verzi evropské produkce. Ale tak to není.. na tom místě tady stojí Dacia a snad nikdo z nás nečeká, že Octavia bude stát to co Logan... A věřím, že je Scout drahá škoda, ale snad jen pro ty, co mají Felicii s rámem před maskou.. >😁 A já si nemyslím, že by škoda nesnesla srovnání. Ať ji někdo klidně srovná s Foresterem.. pokud je jeho priority přivedly na srovnání těchto dvou, tak proč ne.. každý je postaveno odlišnou filozofií a cílí jinam... Já už vnímám škodu jako platným hráčem mezi silnou konkurencí v Evropě. I velmi náročnej trh ve švýcarsku a británii ji přijal velmi dobře, a je oblíbená... Takže myslím, že problém nebude ve Škodě, ale v nás a hlavně u nás.. i když spousta lidí tady na diskuzi projevuje spíše zděšení než nadšení, tak na silnicích to vypadá jinak.. Mně se líbí a já ji beru jako kvalitní vůz. A Scout? líbí se mi hodně a uvidémě, jaká bude naživo.. :yes: 😉
K image VW bych řekl asi tolik: před lety jsem slyšel v USA přísloví, že sedmdesátá léta byla ekonomicky tak pohodová, že vydělával i Volkswagen. A k ceně bych řekl asi tolik, že mám dovezeného Outbacka 2,5i MT (klima, vyhřívané sedačky, tempomat, el. šíbr, redukce atd. )včetne dovozu a všech poplatků za suma sumárum necelých 740.000,- Kč včetně DPH.
Pokud bude základní výbava odpovídat té, která je zveřejněna u tohoto modelu v Německu, pak nemá Scout v dané kategorii konkurenci.
koukám na to znovu a připadá mi to že jsem se spletl a je to barva Zelená Island
Asi je to Šedá Satin - nová barva u všech Octavii...
a pak ses probudil a musel ses prevlict...
Je to drahé,cena měla začínat na 600tisících. Ale i tak se bude prodávat. Tady u nás v malém městečku podhůří jeseníků je plno Oktávek 4x4 ... i já mám jednu >😁 ale ojetou 3roky. To Subaru je už fakt lepší,ale marketingově se jim moc nedaří.....Allroad a Volvo XC70 už jsou moc drahé!!!
tak za taketo peniaze by som si urcite nekupil skodu, zda sa mi, ze novsie skodovky su nehorazne a neopodstatnene predrazene!!!ved dat za Octaviu scout skoro 800 000 Kc? co su uz vazne na hlavu...za tolke peniaze by som si kupil take auto, ze by sa kazdy druhy clovek otocil a povedal by si: ...tak to je kara, nie ako predrazena octavia!!!
to jako subarista vím - dokonce vím, že tam stojí jako u nás základní forester (tak je to ale u všech aut - jsme dojné krávy) 8-s
S tou technikou jsem myslel tvoje porovnání pohonu 4x4, ale v pohodě. Na Turbo mrknu, teď si vzpomínám - v Japonsku je v nabídce i Forester STI, ale to ty určitě jako subarista víš. Jo jo, co člověk, to názor (myslím teď ten design).
To je obdivuhodná spotřeba. Já momentálně pasu po lehce jetém 2,0 Turbo ( 130kW ) což se, jak jsem se dočetl, považuje za motorizaci s optimálním poměrem náklady/výkon. Předpokládám dovoz z Německa, dvouletý s 50 tkm se tam dá udělat už kolem 450 litrů. 2,5 T je sice trhač asfaltu, ale mám obavu že by pod mojí nohou žral i trávu kolem silnice.
Já v Mladé Boleslavi ve scoutíku jel..perfektní svezení..Taky byla možnost prohlédnout si roomstra scouta..škoda jen že sem tam nesměl fotit 😢 >😁
V těhle SUV záleží na výšce těžiště...což forestera díky nízko uloženému boxerovi netrápí. Forester je na absolutní špičce, co se týče jízdních vlastností lehkých SUV.
marianek
😄 :yes:
Klaudius
to som bol ja 😉
picaso
To si fakt myslíš, že má forester lepší jízdní vlastnosti jak OII, či už na silnici nebo v terénu? Tak se koukni na, co to má Forester zespodu nmontováno a na jakém principu to funguje a pak se koukni na konkurenci, nemyslým tím jenom OII. Ješte stále si to myslíš?
Pokud ma auto s těžkým motorem v předu ,vysokým těžištěm a náhonem na předek pouze lehkou nedotáčivost tak inženýři udělali perfektní práci . Nebo pan redaktor neví o čem píše , Nebo to je lživý článek ... .
Tak jak tak na světě je další perla o oktávce ...
očividně ti to nestojí za to běhání...chápu. ve "tvých vozech" bych se rád projel, asi to nebudou žádná šidítka 😉 :yes:
Tak tuhle Octávku jsem viděl v Praze na Florenci 😉 nevypadá to vůbec špatně... takový zajímavý zpestření, vzdáleně mi to připomíná auta, co dělá Audi. Audi Quattro (nějak si teď nevybavuju, jak přesně se to píše). A za tu cenu? Je to dost, asi bych si to nekoupil, ale někdo jiný určitě ano.
marianek
Je to pro manzelku. Ja s nim toho moc nenajezdim. Mam sve vozy. Ale stejne, dik.
No to sa ukázali, otras a tá cena. Páni nemajú chrbtovú kosť.
no, z dánska ušetříš těch korun víc (na foresterovi orientačně 150k). Jinak přeju hodně radosti s novým vozem
marianek
Nevim, kolik da za protiucet. Je to nejjednodussi zpusob vymeny auta. Nejsem velkym fandou individualniho dovozu ze zahranici. To delaji ti, kteri chteji usetrit kazdou karunu. Me je to tak nejak jedno. Jedine, co sleduji je co za tu cenu dostanes. Proto nejsem zakaznikem koncernu VW.
marianek
92kW, manual.
Ceny trochu klamou. Scout bude vycházet z Ambiente.
Frey? Kolik dá za protiúčet? Přemýšlel jsi o tom dánsku? (asi ne, když máš dobré zkušenosti s českými dealery...vlastně...na dealera subaru jsem ještě nic špatného neslyšel (až na tu neštastnou reklamačku utrženého kola, ale to je asi věc právníků).
essesant
ten odkaz: [odkaz]
no jo...turbodědek...v tom je jeho kouzlo 😄. PS: Škoda je domácí automobilka a tak se o její věci hodně zajímám.Taky jsme měli octávii a bylo to první auto, které jsem řídil dýl než několik desítek minut 😄 děsná technika jsi řekl ty, design je věc každého (mě se nákladáček Lesník líbí víc - podívej se, jak vypadá verze turbo na 17 kách v obsidian black - k sežrání) 😉
Mohl bys to, prosím, specifikovat? To je verze 92kW? Automat, nebo manuál?
marianek
Vratim ho dealerovi pri koupi noveho.
marianek
Forester je Scoutovi asi nejblizsim konkurentem. Jedna se o mensi kombi se 4X4. V pohonu bude asi jedinny rozdil. Subaru ma o hodne lepsi pohon. OII s Haldexem je taky moc dobra, ale jde o jiny koncept.
já bych ho bral...máme před barákem ohromné pole... :-! 😉
marianek
Manzelka ma 2.0L, 2004. Letos ji koupim novy model, uz ma pred 50000km najeto. Spotrebu ma 8-9L/100km. Uplne bez problemu. Zkratka nic. Jen na pravidelne kontroly, vymeny oleje, atd. Kvalitou je Forester jednim z nejlepsich. Skoda by mela byt aspon o 100000Kc levnejsi, potom bych o jeji koupi uvazoval.
myslim, ze je to relativni...dost dulezite s cim porovnavas, ja za Skodovku platim rad a to bude ten problem, bo cenu urcuje poptavka => myslim, ze ceny jsou ok, i kdyz hodne sebevedome, ale soucasna OII 4x4 slouzi perfektne😉
Nelze srovnávat Forestra 2,5XT s 2.0 v OII. Až bude mít OII benzín s turbem, tak ta spotřeba také vylétne. Mám motor 2.0 v Subaru a najeto 80000 km s celkovou spotřebu 7,6l.O tom se motoru z OII 4x4 může jenom zdát.Jinak Scout se mi docela líbí,ale nekoupil bych ho je to opravdu drahé auto.Jinak na otázku spolehlivosti Forestru,pokud se nepletu,tak v roce 2006 byl vyhlášen v Německu nejspolehlivějším autem a Škodovky byly někde za 30.....
Avatar - 2,7 RS
2,7 RS
Jistěže... :yes: Ovšem Lojza ví, Lojza zná, Lojza nás poučí... 😉
Tebe ten Scoutík nějak zajímá, viď. Že ty po něm pošilháváš 😉 Tolik času věnovat nějakýmu šrotu s děsnou technikou a nemoderním designem.. Od včerejška jsem potkal dva Forestery, vždycky si teď na Tebe vzpomenu. Neni zas tak hroznej, jak jsem ho vylíčil včera. Ale fakt je to dědek, nezlob se.
Proc to porad porovnavate s Forestrem, vzdyt to auto je uplne v jinem segmentu - nebo na me tak aspon pusobi.
Snad kazdy kdo se podiva a sedne do OII musi uznat, ze prave po strance designu se mu libi vic nez Forestr, ktery na me pusobi az prilis stroze a disharmonicky, ale to je muj nazor. Nekomu se prave to pojeti, jake Forestr nabizi muze zamlouvat.
Ta cena je prostě neskutečná, jen lapu po dechu . Osobně jsem pro Forestra, ale když už bych chtěl bejt konformista adherující k Haldexu, tak o málo víc, 850 litrů, stojí třeba Honda CRV i-CTDI Executive ´06 v plné náloži v kůži!
Hm, taky jsem s tim jezdil 2,5 XT ... cca 12 l při celkem svizne jizde.Byl to zazitek 0-100 ...6 sec - u kombiku..Mas zkusenosti s poruchovosti Forestera ?
...jezdím dobře, jezdím rád >😁
je vidět, že elektronice rozumíš :yes: . design nech na "obyčejných" lidech - kdo chce kam... 😉
>😁 >😁 >😁
Je zvlastne, ze 4 jadrovy procak od Intelu ma mensiu spotrebu ako ten tvoj athlon. AMD/ATI zaostava na vsetkych frontoch za Intelom. A pochybujem, ze oni maju IQ 90 skor ho mas ty, aj ked treba uznat, ze o procakoch vies dost, skoro tolko co ja. :-!
A já si myslel, že když maj dvě auta stejnej počet hvězdiček, ale sou v jiné kategorii, tak se nedaj absolutně srovnávat. A8 zřejmě taky dostane 5* >😁 >😁 >😁 Neni nad e😜erta od plošných spojů >😒]
Mno je trochu skoda, ze se tvuj prispevek objevuje u zrovna povedenejsiho zastupce VW bandy. Design skody a (nekterych) seatu(odhledneme li od Lamba, ktere se deutschlandsti inzenyri a "designeri" jeste nerozhodli zdeutschlandizovat) je z tech povedenejsich. Byt to pod clankem o golfu, nezaujaty by nemohl nez souhlasit😉 Technicky ma VW 2 poveden kousky a to predne prevodovku DSG a dvojite preplnovani kompresor-turbo u benzinoveho motoru. Jinak souhlas. Technologicka "preveha" VW jsou z 90% jen marketingove kecy. U modelu nizzsich trid naprosto, vzdyt co je napriklad u nove Fabie technologickou perlou? Par koniku navic v zakladnim trivalci? Bluetooth a usb? Nezapomeli nasi NEZAVISLI novinari (test nove skody fabia, autoslaon prima), ze prvni auto s "osmi dvermi" 5+(AUX, BT, USB) byl novy Fiat Punto? A ted perlicka na zaver: Jak ono to je s tou poruchovosti, respektive naklady na servis: (viz prispevek viki_vr v diskuzi u fiatu bravo - server mi nedoolil zaregistrovat se a tim padem nemuzu vkladat odkazy) Na druhou stranu Octavi Scout se mi (az na to blbe jmeno) libi. I cena je myslim v poradku. Zamrzi snad jen zbytecna tradicni usedlost. Te mozna bude u pristi genrace skodovek nova fabia, Superb... ucinena pritrz, coz by bylo vice nez dobre. PS: to madlo je tam tak akorat na to, aby zavazelo spolujezdci ;-\
sice nie som velky fanusik aut vw koncernu, ale musim uznat, ze toto auto sa podarilo. vyzera fantasticky. bude to na dlhy cas posledna krasna skodovka. tie roomsteracke medvedikovite tvary masky, co sa rozhodli napchat na vsetky modely (vyzera, ze aj na superb), to je hroza. sancou by mohol byt este yeti. zadna polovica je uzasna. taky mini hummer. ale predna je bohuzial rooms/fabka...
Priserne draha OII je aj bez plastov, velmi draha je.
marianek
Scout se mimoradne povedl. Je to moc hezke auto s fungujicim Haldexem. Za tuto cenu se ale opravdu vyplati Forester. Ma jasne navrch jak v terenu, tak na silnici, kvalitou je o tridu vys a designove se mne libi vic. Jsou zde povesti o ziznivosti Subaru motoru. Tak z vlastnich zkusenosti, vim, ze Forester 2.0 neni o nic ziznivejsi nez OII 4X4 2.0.
Drahýýýýýý auto. :no:
Ty opice- v roce 1998 si vw nechalo licencovat (lisování velkých částí karosérie jako jeden celek). No a bodování to jsi opravdu u těch opic. Žádnej karosář v ČR nedokáže udělat shodný bod např. na VW Bora 1999- protože jsou vařeny laserem.
A ponaučení: když to neznáš,tak to nekomentuj.
Hmmmm.... tak mně jenom mrzí, že od těch obrázků, co tady kolovaly před půl rokem to vypadá mnohem obyčejněji.. Nevím, co na tom změnili, ty plasty působí mnohem méně mohutněji, celkově to vypadá všedně.
Ano, máte pravdu, V ZÁKLADU. Vemte si ale výbavu, aby byla srovnatelná se Scoutem a jste s cenou někde jinde.
Scout je prémiový model, proto jej nenajdete s nižší výbavou než Elegance.
Já věřím, že na evropském trhu si Scout své místo najde a pravověrní čtyřkolkáři zůstanou u svých Subaru a těm ostatním budou stačit "falešné" čtyřkolky s Haldexem. 😄
cena sa odvíja od výrobných nákladov a dopytu. keby platilo to, že ľudia chcú iba kvalitu tak by všetci brali Forester, ktorý skoro nik nekupuje. Ale obchod je o predaji a ponuke toho, čo trh chce (žiaľ), škoda sa rozčulovať a odporúčam Ti, kúp si čo chceš a OII radšej nie, lebo by si nespal dobre.
ešte mi, Lojzík skús vysvetliť, pri tvojej dokonalosti, čo takého úžasného si medzi tým "hospodským tlacháním" dokázal a kde si to môžem kúpiť, lebo ja dokonalé vecičky zbožňujem.
nejhorsi je ze ten zde co pise nejvice, mysli nejmene a vi nejmene.- Suhlas! Tvoj príspevok je najväčší, takže vďak aza sebakritiku, Lojzo.
Ceny dobré? Subaru Forester stojí v základu cca 640t., tak bych rád věděl v čem že je o třídu menší a v terénu i na silnici o dvě třídy horší OII scout tak dobrá.
Suhlasím takmer zo vsetkým co si napísal. Ale.. Na tomto fore sa neoplati hadat.. naco? su tu 1+2(3)ludí co kecaju ako gramofon a su mudri ako slabikár😊)) ak na tvoje argumenty niekto reaguje ako 2rocny nevzrusuj sa a nereaguj, to je cele😊
oba mají pět hvezdiček,takže nemůžež vědět kdo byl lepší, pět hvězdiček je plnej počet,to je jako když ve škole dva dostanou dvě jednicky,oba byli dle školního hodnocení nejlepší,ale jejich práce stejná nebyla.Kdyby v euroncap třeba sedm hvězdiček tak by mohl bejt VW lepší, anebo naopak
no já myslím že cena není tak hrozná!!! :-! :-!
"jen" o 15000kč cena vyšší než u klasické 4x4 je lepší než většina lidí očekávala.
Vente si třeba základní cenu audi alroud >😒]
Klaudius
Pocuvaj ma, rozmyslas vobec nad tym, co pises? Na to, aby tazsi Passat dosiahol podobne spomalenie ako Yaris, musi pohltit podstatne viac kinetickej energie, tym padom musi byt jeho predna cast riesena minimalne tak dokonale ako u maleho vozu, jedinou kvazi vyhodou je dlhsia deformacna zona. Rozhodne konstrukcia Passatu nemoze byt odflaknuta, neziskal 3 alebo menej hviezdiciek ako je to bezne u cinskych aut...
Dost vysoke.....ked to prepocitam priblizne podla kurzu, tak n slovenske koruny to vyjde cez 950 tisic a to uz je sakra dost. Aj ked to nic na tom, ze Scout je viac ako slusne auto nic nemeni.
Je pozoruhodne ,jake maš znalosti. Je tu alespoň někdo kdo přemýšlí .Ale působíš extreme nesympaticky.Vnucování znalostí ,které jsi získal na jinych forech s takovou hrdosti....trochu klid Lojzo..jinak..skoro ve všem souhlasim .VW není žádná technologická špička ,neb komerčí a marketingová záležitost ..
to já
tím pádem nemohl už nikdo dosáhnout výš, takže nemůžeš vědět kdo by byl lepší, už to chápeš?
Tím jsem chtěl řict, že je pět hězdiček maximum
:yes:
UMIS TY VUBEC CIST!??!?!?!?! JAK SE MUZES TAKHLE ZEPTAT?!?!? PRECTI SI JESTE JEDNOU ZAVISLOST HMOTY NA ENERGII PROBOHA!!! TO JE JAKO BYS REKL, ROZBIJU SYROVE VAJICKO ALE NEROZBIJU KAMEN, A CO, TO JE TO SAME. CTI PORADNE PROBOHA.
😊) Zvysovani frekvence se vice jadry neresi a nevyresi, kdyz potrebujete aby CPU reagovalo v co nejkratsi dobu, nebo vykonalo byt jednoduchy vypocet velmi rychle, vice jader to neresi, 4GHz CPU vykona jeden vypocet za 0,25 nanosekund, tedy pokud potrebujete nizke spozdeni/latenci, potrebujete vysokou frekvenci, kdyz vezmete misto toho 2GHz dualcore, pak dostanete spozdeni 0,5ns, ano, dostanete za tuto dobu,za tento takt dva vysledky, ale to neni to same jako jeden za 0,25, kdyz pojedete dvoumistnym sportakem z brna do prahy 200kh/h a potom znova pojedou dalsi dva lide stejnym autem a stejnou rychlosti, prevezete 4 lidi za 2 hodiny, ale to neni to same jako kdyz pojedete sedanem 4 lidi rychlosti 100km/h, take prevezete za 2 hodiny 4 lidi, ale jestli jde maximalne o minimalni rychlost, neni jina moznost nez sportak co jede 200, tedy jedno rychle jadro.
Ano, architektura netburst - nizky vykon, vysoka spotreba, jsou tupani, a dnes to vedi take. A ANO, AMD NA TO PRISLO, a to s architekturou K7 kde ztrojnasobilo pocet celociselnych vypocetnich jednotek i vypocetnich jednotek pro plovouci desetinnou carku, takto komplexni cip nedosahuje vysokych frekvenci ale je mnohem efektivnejsi, tedy AMD vedlo uz pred sedmi lety s AThlonem pres Athlon 😜 az ke K8 - athlonum64 kde efektivitu jadra jeste zvysilo zvysenim pipelin z 10 na 12 a integrovalo pametovy radic cimz snizilo latenci pro pristup do RAM 4x!
Ne, veskere prvky na skode a VW jsou jednoduche - tedy levne na vyrobu, tot vse, setri se material, cas vyroby i jednoduzsi rozebirani pri opravach. A ano, nuda je to take. Ano, tento design nestarne prave proto ze je uz stary vyroben, jako za doby pred deseti lety kdy vyrobni technologie a postupy neumoznovaly vyrobu komplexnich prvku. To je tedy minus, ne plus, jsou jina auta co ukazuji co je dnes mozne vyrobit a vyuzivaji techto moznosti, to nam dava ruzne moznosti designu, ale take ceny, jenze to co Skoda/VW usetri na slozite vyrobe i navrhu, o to neni vuz levnejsi ale o to vice jim jde na konto.
Kdyz se divam na Octavie stare 9 let az pres facelifty po ty posledni verze, tak vidim jen neustale uhlazovani stare hranate krabice, to neni narocne a nemusi se na tom pracovat hodne dlouho, to je prave kaslani na vec a setreni penez.
oba mají pět hvězdiček, tak co do dokazuje?
No tak redakcni system je stejne nanic jako jeho filtrace odkazu zavisla jen na http nazacatku, testy si najdete sam na www.euroncap.com - kliknete na "how safe is your car" a pak Yaris najdete v kategirii Superminis a Passat v kategorii Large famili cars - tedy supermini vs. velke rodinne auto, zajimave.
Ano, to bych mohl, ale bylo by to na dlouho, ono nejde o to delat vic, ale o to delat to spravne, to ze silnejsi motor znamena lepsi dynamiku vi kazdy, ale to ze rychlost a akcelerace zavisi na vykonu pri stejne aerodynamice a hmotnosti s druhou odmocninou vykonu uz vi malakdo, a prave polovicate reseni je videt ve vysledku, napriklad Octavia ma 4 hvezdy v crashtestech, jako Fabia, PROC? Hmota vytvari kapacitu pro kinetickou energii, vetsi a tezsi auto by tedy pri narazu melo pohltit vetsi mnozstvi energie, Fabie je mala, Octavie velka, rozdil velky, ale bezpecnost stejna, PROC? jine materialy? Tezko, ODFLAKNUTA KONSTRUKCE! Stejne jako kdyz se podivate tady - Passat za 660 tisic (tedy kdyby mel pri te cene vsechny airbagy jako pri testu)www.euroncap.com/…ontent/safety_ra
A MALINKA Toyota Yaris se stejnym vysledkem za minimalne polovicni cenu - www.euroncap.com/…results/supermin

Cim to je? Velikosti? Hmotou? Materialy? TEZKO! ODFLAKNUTA KONSTRUKCE PASSATU!
Takze tak to je, konkurence nedela nic navic, jen lepe vi co dela, a tedy dela to lepe.
Zvyšování frekvence procesorů se řeší vícejádrovým uspořádáním, takže frekvence se už nikam moc nahorů nepožene. Nemyslím si teda že v intelu sou tupani. AMD na to totiž nepřišel. Ale to je jedno. Právě že na designu škody nenajdeš nic levnýho. Všechno je promyšlený, elegantní. Žádný zbytečný obliny, žádná extravagance, ale to neznamená že je to nuda. Je to design kterej nestárne. To je to hlavní a důležitý. A na takovým designu se musí pracovat hodně dlouho, opravdu to není jednoduchý.
Tak pane chytrý, mužeš nám tady předvézt jak se staví auta, sem zvědaví jestli vytvoříš něco lepšího než e😜erti s IQ 90 :no:
😊) elektikar na brigade 😊) ne, jen umim nemecky coz jsem se naucil sam, jsem elektronik v cechach, technolog presneji, ano, to by ses divil jaky blbosti dokazou delat nejvyssi inzenyri vehlasnych firem, jako Intel ktery delal cip s tim ze vedel ze s budoucim rustem frekvence bude mit spotrebu 200W, a presto to dela, bud na to kaslali, nebo neznaji zakladni fyzikalni zakony, proto iq 90. Ano, jediny design bez napadu, jsou na svete auta hezka, a seredna, ale i na tu serednost musel nekdo makat, na designu VW a Skody teda delali jen pet minut. A ano, nektere veci jsou jednoduche, s nimi stravi dlouhy cas jen clovek kteremu to pomalu mysli, take jsou tu taci, jen se nevi jestli jde o chorobu nebo slabomyslnost, kazdopadne je to spojene se slepym fanatismem ignorujicim fakta, logiku a fyzikalni a matematicke zakony.
Podle všeho jsi byl jako elektrikář na brigádě v Německu, to oceňuju, ale jinak to sou dost jalový keci :no: E😜erti s IQ90 :no: Nejhorší design na světě :no: Ty seš hnedka se vším hotovej.
A neboj, brzo se tu objevi nekdo kdo bude s naprostou jistotou tvrdit ze zkrat a uhoreni je dobre, dokonce nejlepsi, proste zamer dokonalych lidi 😊) :yes:
Ne, ja opravud umim psat i myslet bez namahy a bez bolesti, narozdil od jinych na tomto serveru, nejhorsi je ze ten zde co pise nejvice, mysli nejmene a vi nejmene.
To muselo dat celkem fusku sesmolit takovejle palicskej clanek :no:
Stejne to bude dalsi VW srot, vzdyt nic neumi, technologicky vyvoj nulovy, vyzkum materialu take, e😜erti co s iq90 navrhuji auticka, design nejhorsi na svete, jestli se tomu tak da rikat u aut bez designu, motory jake stavel laurin a klement pred padesati lety, ani v nejvyssich modelech VW nic extra krome smerovani vstriku v nizkych otackach coz ma mizivou ucinnost = nesmysl k nicemu co blby zakaznik - vyznavac VW zaplati, dobre mut tak kdyz vi kulovy a jedine jeho znalosti jsou zcestne domyslene marketingove lzi, pozinkova bodovana karoserie, take hodne e😜ertu z VW, aneb dalsi technologicky postup co zakaznik zaplati a ktery vubec nema smysl, to je holt ta efektivni vyroba, neco vymyslet, udelat, a pak to cele podelat jednou blbosti, ale kdyz takova mentalita vyrobce vyhovuje i zakaznikovi, no tak budiz, neznalec k neznalci, blbec k blbci.
A co to? opet benzin osmiventil nebo dokonce technologicky vrchol sestnactiventil? No kam se na to hrabe japonec s variabilnim casovanim ventilu i u nejnizstich zakladnich modelu se spotrebou nizsi o 10% a stejnym vykonem oproti konkurenci, a o 15% sirsim rozsahem otacek a linearnejsim prubehem tociveho momentu, poradny tdi hrbol - to je kvalitka, motor ktery je schopny spravne pracovat jen v uzkem pasmu otacek, to je jako s reprobednama - nejlepsi jsou take ty co hraji jen stredy 😉 naopak nejhorsi jsou ty co hraji od nejnizsich kmitoctu po nejvyssi s nejmensim vykyvem amplitudy, tedy jako motor co ma tahne od nejnizsich otacek a i v nejvyssich dava 100% tociveho momentu, to je srot! 😊)
No co, dale tu mame Roomster, novy model kde se vam pri nehode prerusi hlavni elektricky rozvod, cimz se odpoji airbagy i predpinace pasu, proste veskere aktivni ochranne prvky, ale ano, vyresi to kondenzator, jestli pri narazu nedojde ke pretizeni a spojeni vrtstev pres dielektikum, nebo k jeho nefunkcnosti skrze drasticke snizeni jeho kapaciti diky tomu ze byl vystaven na par hodin zime, tedy bourat jen do prvni zimni nocy!
No, a preruseny rozvod zpusobi zkrat v olovenem akumulatoru - s nejnizsim vnitrnim odporem co je, tedy takovy ktery je schopen dodat starteru nejvetsi proud, v pripade zkratu to znamena ze se dosahne ohromneho toku proudu, az 250 amper, pokud nevite, rychlovarna konvice o prikonu 2kW utahne s rezervou jistic sekce kuchyne - ten ma 6amper, tak si predstave 40x! vetsi proud a i vetsi ohrev hmoty! 250A je 5x vice nez da svarecka! pri tom se draty zahrivaji tak velmi a tak rychle ze se do vteriny vypari! skutecne zmizi nekolik cm - nezbyde z nich nic, takze pokud vam to neupali jen nohu, tak vase telo zabije obrovsky zar ci prudky teplotni narust vyvola selhani zakladnich zivotnich funkci, jestli nechytne interier (kdyz pri te teplote chyta i kov) pak uhorite, kdyz potece benzin zkrat ho zapali a vyletite do vzduchu.
No, co na to rict, DAS IST DIE EINZIGE WAHRE DEUTSCHE QUALITAT! QUALITAT FUR INTELLIGENTE MENSCHEN, ALSO FUR ***N DIE DUMM GENUG SIND AUF DIESEN SCHEISDRECK RAINZUFALLEN! ***N DIE GARNICHTS WISSEN, NICHTS VERSTEHEN UND NICHTS KONNEN! ALSO SOLCHE, DIE DASS HIER NICHT OHNE EIN WORTERBUCH LESEN KONNEN, GENAU WIE GTI!
Kde je lokalni neznalec fyzikalnich zakonu? Co ho zdrelo? Ma e😜ert prescas v praci - kida hnuj na statku nebo v ustavu pro mentalne postizene uz meli vecerku? Nebo dodelava po vecerech zvlastni skolu? No, to stejne nezvladne, ale treba jednou bude v Mlade Boleslavi nejlepsi vytirac zachodu.
něco se mu mimořádně povedlo :yes:
[odkaz] :yes:
Je moc pěkná a ty ceny se taky dají skousnout. Není to sice zrovna lidová cena, ale je to přeci jen prémiovej model! :-!
Jen jestli se můžu zeptat, ta světle modrá, co je na jedný fotce zezadu se dává i na klasický Octavie II ,anebo je to novej odstín?
souhlasim, ale studie od designera Krale pred cca 3mi roky byla nadherna
no s tou sedou karoserii to ujde, na ty cerveny ty plasty vypadaji silene. osobne bych si to ale za ty prachy nekoupil.
mě se líbí Octavia je nejpovedenější Škodovka a Scoutem jic nezkazili :yes:
193 cm vysoký testovací jezdec mu dal do těla, to se cení 😄 :yes: Ceny...docela vysoké, řekl bych.