Už na jaře můžete vyjet na silnice v nové sportovní 207, která nabízí kromě rychlosti i jeden inovativní elektronický systém a překvapivě příznivou spotřebu.
No at si rika kdo chce co chce, je peugeot nejprodavanejsi. a je rozhodne nejhezci. za ceny ktere nabizeji, davaji opravdu skvela auta. treba takova skodovka, to je hnus za hnusem a jejich ceny nejsou buhvi co
Nové Clio je povedené po všech stránkách, o tom žádná, ten volant je jen malá vada na kráse :-) je to jediná věc, co mi na něm něšmakuje, ale to ostatně už nějakou dobu na žádném Renaultu. Něco málo přes půl milionu je sice pěkná cena, ale je mi jasné, že moc RCček u nás nepotkám. Škoda - člověk nemůže mít vše a nabídka je tak rozmanitá :-) Žena ráda nové Clio, mně se líbí tohle RC, ale cca za rok kdy budeme kupovat nové auto to nakonec stejně padne na Octavii nebo zkrátka něco s 5 dveřma a slušným kufrem, nízkou spotřebou a pojistkou. Člověk už teď nemá moc na výběr, to před 10 lety bych naspořil a pak se jen krásně trápil, kterého HH vybrat... :-)
Tak na Clio mi nesahej... ;-) Ale jinak souhlas, tato 207 je k zulibani a mne se libi... :yes: Navic cena slabsi verze se 150k je neco kolem 530 klacku, coz je vice nez zajimave...
Nezáleží jestli to je 5kvalt, ještě k tomu není test a nevíš jak tam bude pracovat a už kritizuješ, jen abys tam měl šestečku. 207 RC nemá porážet supersporty, v daném segmentu je vše co nabízí odpovídající a ten motor vynikající. Pokud bude solidní cena, preferoval bych RC např. před OPC. Toto auto si totiž nebudeš kupovat na závodní dráhu, ale bude pravděpodobně často ve městě, koupí si to člověk, kterému se líbí a chce i trochu vzrušení za volantem. A 0-100 za 7,2 vteřiny, to je přece nádhera, obzvlášť z 1,6 a malého auta. Hehe, volant z MPV? No to nemohu souhlasit, prohlédni si prosím současné MPVčka. Volant v RC ač není zrovna závodní, se mi velmi líbí. Prostě 3rameňák, sporotovní, akorát k tomu autu. Pořád nepoměrně hezčí, než co se montuje do Renaultů, ať už Clia nebo Megana.
Já přece neříkám, že sportovní auta nemají být drahá... ;-) Ovšem segment HH je právě o tom, že by měl být cenově relativně dostupný - to byla jedna ze základních ingrediencí vzniku téhle třídy... Prostě tvrzení "dávat do sportovního modelu jen 128 kW, to mi nepřijde jako trhák", když se jedná o HH bé-segmentu, je nesmysl... Fiesta ST dokáže poskytnout sportovní zážitky se 110 kW, to samé spousta starších HH s ještě nižším výkonem...
Nebýt výkonu, tak to auto moc sportovní není. Výkon dělá zpoloviny auto. Kdo si chce koupit sportovní auto, tak si rád připlatí, nebo si kopí nějakou ojetinu ( M3, M5, Golf GTi, Honda Civic, atd...)
128 kW málo? Stovka za 7,2 málo? To jako mají auta z B-segmentu dávat stovku pod pět? Jak pak budou vypadat jejich ceny? Nehledě na to, že výkon sám o sobě ještě nic nemusí říkat o skutečné sportovnosti vozu...
Mno, když ovšem odhlédnu od toho co je v současnosti považováno za sportovní vrchol modelu.... Motor sice pěkně vypadat může, ale dávat dneska do sportovně laděného modelu pětikvalt a pouze 128kW, mi opravdu nepřijde jako trhák.
P.S. rád bych se od kohokoliv dozvěděl co je na rozdělování brzdného účinku tak inovativního???
Kdyz se podivam na tu fotku z boku, tak mam pocit, ze designerovi predni casti (hlavne svetel) zapomneli rict, jak bude 207 velka. A ten volant patri spis do MPV nez do sportovne tvariciho se auta. Kazdopadne motor, alespon papirove, vypada moc pekne.