Novinky
0
Stačí si vzpomenout, jaký zmatek zavládnul v Hyundai (ale i Kie), když předsedu Čonga v létě na nějakou dobu zatkli a dali za mříž. Pro Hyundai a Kiu je to opravdu těžká zkouška - už loni je to spolu s dalšími nepříjemnostmi zjevně přibrzdilo, takže lze čekat, že jejich růst se bude dál zpomalovat. Otázka je, jestli teď skupina nevysune do popředí ještě výrazněji Kiu, která není prvoplánově vnímána tak, že s touhle patálií má něco společného. Ryze z mého soukromého hlediska uživatele bych pokládal ze škodu, kdyby skupina odpadla z čela pelotonu, jejich pojetí "lidového vozu" mi vyhovuje.
Přejít do diskuze
amigo, zjavne nevies, ako to bezi v korejskych firmach. Majitel firmy je nieco ako poloboh a ver mi, ak ho zavru, tak Hyundai s Kiu (ta patri jeho synovi) budu ako lode bez kormidelnika... U korejcov o vsetkom rozhoduje majitel...
Co su to za keci, odsudenie jedneho cloveka bude mat vplyv na narodnu ekonomiku. Si robte srandu z viete koho. Az taky dolezity zas neni. Automobilka bude bezat dalej aj bez neho, a uz vobec sa to nedotkne korejskej ekonomiky...