Tak to Tě musím zklamat.BMW také umí samo zaparkovat.Pozorování řidiče má BMW 7 asi už 2roky.No a díky za ten Rols,ten přece pochází od BMW,takže :yes::yes::yes:
Nejsi fakt normální!!!Copak Bangle potřebuje kopírovat někoho???Ten má svých nápadů dost.Víš jak vypadá Fiat Coupé????Tak to dělal taky Bangle.A ten Fiat je hodně jiný,než ostatní Fiaty.Takže Bangle vždy patřil k nejlepším designérům aut.Fakt se nad sebou zamysli,co jsi napsal za prasečinu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podívej se, LS je špička, eště až přijdou všechny motory, jako napriklad LS600h bude mit jeste o neco navrch.... Ale taky je to naprostá novinka... Já to tu furt opakuju - BMW 7 dosluhuje a brzo se dočkáme nový generace..... Díky Japoncům to maj hoši v Mnichově trochu těžší..... ale určitě dokážou vyrobit 7 která LS překoná ve všech směrech......
sry.... to byl překlep.... Samozřejmě sem chtěl napsat že RX nemá na X5..... ale jestě jedna poznámka.... Toyota dělá elektromotory.... BMW vidí budoucnost ve vodíku..... Není to ještě tak rozsáhlý, ale předpokládám, že tak do 10 let to bude mnohem používanější typ motoru než elektromotor...... Prostě BMW si jde vlastní cestou, nemá zapotřebí někoho kopírovat kvůli prodejům..... ;-)
Člověče, ty dvě igelitky letáčků z toho šourůmu ti pěkně vymyly mozek :-O
No a aby ve špízování tisíců kamer mne doplňovalo ještě mé vlastní auto a kontrolovalo, jestli se zrovna dloubu v nose, o to ani v nejmenším nestojím.
Nechci tunerský výplod s osmiválcem, nechci ani kozu na čtyřech kolem. Příjemnou zábavu s Lexusem ...
Trocha mas pomylené informácie vzdy na prvom mieste kvality a spolahlivosti bola značka Lexus a na druhom Porsche tohto roku sa to zmenilo a Porsche je na prvom a Lexus na druhom a prekvapujuco na tretom Hyundai.
Neviem kamo ale technika v Japonsku je trocha o niecom inom. Uz len jednoducha hajzlova doska ma vyhrievanie.Ok diesel pochadza z Eu. a to od pana Diesla. ABS, ESP a quattro. Ukaž mi dnes jedne europske auto ktoré dokaže zaparkovať samo ako Lexus LS. Ukaz mi ktore europs. auto ma system pozorovania vodiča, či dava pozor na cestu!Ukaž mi jedno europske auto ktoré je tak tiche ako Lexus nedavno som cital test a ani najnovssi Mercedes S nemal na tichost a technicku dokonalost Lexusu LS ovsem jazdne zazitky mas vacsie v Mercedese. Ale technika asi tazko..Ukaž mi jedno europske auto ktore ma tak perkefktne aktivne hlavove opierky. A najdokonalejsi lak na svete ma Lexus LS. Ani Maybach v tejto veci nema nan kamo. Maybach? Prosim ta nabuduce ked sa budes obhanat tak prosim ta povedz aspon Rolls Royce myslim, že to je vrchol.
Pozri ja nie som nejaky zastanca asiatov ako hovoris trocha ale rozlysujem Japonsko a Azia. Pevne si stojim za europskymi autami a v zivote si asi ani ine ako europske auto nekupim. Ale obcas je objektivita dobra vec.
BMW nikoho nikdy nepřekonávají!BMW vždy překonává samo sebe!!Každý s konkurentů BMW chce vidět až na vrchol,jenže to dávno BMW vidí co je za ním!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Nová trojka nemá v žádném případě zadní světla z Lexusu!!To nechápu,jak to tak můžež vidět.Možná Ti jdou oči šnédrem jako japoncom.Sori,ale já do nedávna jsem uznával Lexus,ale od té doby,co jsem si jednou spletl Lexus s BMW,tak jsem si dost všimal pak,že zadní sloupek a světla a celá zadní část Lexusu je celé BMW 5.A předek ja zase do Mercedesu.Proto už mě Lexus nezajímá!
dobry vtip, technicky vrchol je v evrope. kazdy chce mit maybach, ferrari, rr, porsche atd.. asiati nikdy nebudou stacit technikou, designem a v rucni praci luxusnich aut. ABS, ESP, Quattro, airbag, prime vstrikovani diesel atd.. vsechno je z eu. I nejdulezitejsi zavody na svete -lamans nebo f1 je v EU a i vyhravaji evropske auta.
Kto ma rad luxus si nikdy nevybere lexus- sedni si dotoho auta a zjistis ze blby phaeton ma zpracovani interieru na jine urovni to nemluvim o mb nebo bmw. Co se tyce kvality tak v usa byl vzdy na prvnim miste porsche. bmw nekde na 5miste. kdyz se podivas na tu statistiku presne tak zjistis ze rozdily v kazivosti a spokojenosti mezi 1-10miste delaji cele 3%. zajimave je ze napr. 10lete toyoty a nissany se daleko rychleji rozsypavaji jak napr mercedesy, ktere jezdi na blizkem vychode i 30roku.
Já myslim že Mercedes trochu přeceňuješ.... Ale s LS mam stejný názor.... Ale přeci jen jak jsem dnes již psal - 7 dosluhuje a myslim si že do pár let přijede z Mnichova pěkný "překvapení"...... Uznávam že to nebudou mít hoši lehký, ale myslím si že LS překonaj.....
samozřejmě jak v čem, nejde asi říct, že úplně ve všem. Rozhodně má výborné motory. Podvozky, tam je na špici, technika...tam jsou průkopníky LS a S, ale BMW se nemá za co stydět...Nabízí velmi návykový koktejl a kdo mu propadne, je stracen.
Já sem taky velkým příznivcem BMW..... Nová X5 mě uplně fascinuje..... Myslím si, že na RX rozhodně nemá..... A taky si uvědomte, že nová X5 má před sebou cca 7 let budoucnosti.... Stoprocentně se objeví nové motory a Lexus bude výrazně poražen..... Jedinej Lexus, kterej uznávám, je novej LS..... Ten dnes nemá konkurenta.... Ale BMW 7 dosluhuje..... Dal bych ruku do ohně za to, že nová připravovaná 7 srazí japonce na kolena!! Tot muj nazor.....
No jde videt ze te zatim zadny lexus nepredjel a ani jsi ho nevidel stat, nebo jsi ho v tom mnozstvi predjizdejcich aut nezahladl, to byva tak, kdyz ma doma nekdo "skodulku" a za nejlepsi auto na svete povazuje BMW. Jenze ona existuje silna konkurence a ted uz ne jen z evropy. A s tim interierem, i v nem by mohli neco obslehnout, urcite by se jeste zvedl prodej. Proc sedat do 4 litru, kdyz muzu sednout do 3 litru, s vyssim tocakem, menci spotrebou a ekologii ktera nema konkurenci?...
Lexus?? to je nejvetsi hnus na svete ostuda suv (RX300 tamty ls atd sou lepci) ale sedni si do ctyrlitrovyho lexusu sjed si a uvidis ze i ten 3,0d v BMW to taha odost lip(zvlast kdyz das chip..)a pak spracovani materialu je onemcem jinym..ME SE LEXUS NELIBI...muj nazor
tomu nerozumím,co jsi napsal.My jsme prostě vyzkoušeli,že papírově slabší BMW bylo na tom uplně stejně jako papírově silnější Lexus.A sekundy jsou pro obě automobilky stejné.Takže asi BMW má lepší zrychlení než udává anebo Lexus lže.
ja se dívám na BMW a vidím auto,které zatím po planetě nejezdilo a taky vidím techniku,na kterou japonci nemají!!Ten kdo rozumí technice a řídí auto opravdu srdcem,uznává BMW. KONEC a HOTOVO!!!!!!!!!!!!!!
no jeste k te bezpecnosti ( je to blbost), je uplne jedno zdali mas 12v a 70Ah nebo pri prevodu na vykon skoro stejnych 48v a 18Ah, porad je to stejne nebezpecne.
Ano takze jsem mel pravdu s temi 12 volty........ taky se ti nesnazim vnutit nejakou nepodstatnou informaci jaky proud proteka svickama pri zhaveni........ proc? neni to podstatne a kdyz se tak na to podivas, uznej rozdil 48 voltu a 12 voltu neni tak velky rozdil jako 12 nebo 650 voltu ktere ti tecou pod zadkem....
no jo,ale nebyla tam nová X5.A vzpomen si,které suv bylo nejprodávanější v USA,když před 7 lety vyšla X5??Přece X5!!A vzpomínáš na první titulky v česku??Třeba:ML prohrává na vlastnim písečku! atd.
Myslim, že každý z nás má svoj vlastný štýl, niekomu sa páčia viac športové autá, ktoré majú agresívny pohľad ako BMW a niekto ma rád jemné a ladné krivky, ktoré pôsobia vznešene ako LEXUS.
Musím potvrdiť, že od malička BMW je moja srdcovka, ale s časom prichádzam na to, že má svoje chyby a slabiny ako každé iné auto. Kvalita europskych áut sa nikdy nevyrovná kvalite japonských áut. Jednoducho technika v Japonsku je úplne ďaleko pred nami za kvalitu a spoľahlivosť LEXUSOV by som dal ruku do ohňa, ale za BMW by som váhal a to opakujem som veľkým fanúšikom BMW. A na druhej strane jazdné vlastnosti BMW hlavne pri športovej jazde nemajú v súčasnosti konkurenta. Kto aký ma vkus a charakter také auto si vyberá ak niekto má rád luxus, kvalitu a pohodlie jednoducho si vyberie LEXUS a ak niekto ma rád športovú jazdu, rýchlosť a nepotrebuje veľký luxus vyberie si BMW.
A na druhej strane občas sa mi zdá, že vodiči, ktorí vlastnia BMW sú netoleratný a hrajú sa na veľkých frajerov a mafiánov(česť vynimkám) aspoň, čo sa týka česko-slovenských ŠPZ.
A to ma v poslednom čase hnevá. Zatiaľ čo majitelia Lexusov, ktorých nie je tu tak veľa vyzerajú oveľa inteligentnejšie a vznešenejšie. (nikoho tým nechcem uraziť)
Takže výber je len na nás
ano,je to velice milé,že to řekli.Vždyt příště přece možná budeš jejich zakazník,ne??Já mám také bodobnou zkušenost!!A s tím napětím,skráceně:Napětí je 48v.Důvod je bezpečnost a větší schopnost pracovat některých zařízení.Samozřejmě že se napětí z 12v na 48v mění měničem.Takhle zkráceně.
Promin chlape ale kdyz odborna porota urcila v nemecku SUV roku jako RX400h... navic ten BLUETECJ od M-B neni ekologictejsi nez hybrid od lexe a to z toho duvodu, protoze vsichni vyzdvihujou Co2, ale ono je tam mnohem vic plynu...... navic RX400H ma normu SULEV, ma to BLUETEC? Musis si do mercedesu nachcat aby to fungovalo, musis to delat u Lexus? Nemusis? tak je to jasne
v usa byl v roce 2005/6 zvolen nejlepsi SUV mercedes M, rok 2006/7 mercedes gl. Gl vyhral protoze ma diky bluetech diesel mensi spotrebu jak 400h!! lepsi spracovani a mnohem lepsi jizdni vlastnosti.
No ale musis srovnavat srovnatelne auta. Hele ty se nekdy projet v tom o cem mluvim ja a ja se nekdy projedu v X5, ne ze bych ji nikdy nevidel ale zatim jsem v ni nejel. Ale vevnitr si clovek pripada jak v tanku........ takove neutulno.....
proti mercedesu GL nebude mit sanci. GL vyhral v nejvyznamnejsim americkem casopisu Motor Trend" "suv of the yer 2007" testovali 22 premiovych SUV a zadny nemel sanci, nejlepsi technologie a nejnizsi spotreba diky bluetech-diesel. - ww.motortrend.com/…ear/suv/112_0612…
Tot otazka. Ta V8 je dobrej motor ma krasnej zatah od spodu a kroutak nekde na 750NM coz v tom 3sd neni. A za druhy neco na Tuarega ve V10 musi byt ne .Za chvilku zacnou delat do Q7 V12 TDI a musi byt odpoved i z Mnichova!!.
design je vec nazoru, kazdemu sa paci nieco ine, to je jasne. napriklad ja pokladam hranate tvary za jednoduche a ciste. gulate tvary boli hitom v 90 rokoch, tak uz mi to pripada nemoderne, no ale sak ono sa to casom zasa vrati... ;-)
Nic proti ale kdyz se ten lexus vybiral, a chodilo se po prodejcich, ani v jednom se nezapomeli zeptat s cim se jejich auto porovnava a kdyz se dozvedeli ze s novym, nejvykonejsi hybridnim SUV na svete, kazdy prodejce nas poprosil at s tim prijedeme a predstavime ho. Kdyz uz prodejce BMW a M-B rekne ze chce videt hybrida od lexuse, no promin ale tato debata je zbytecna. A docela by me zajmalo jake nepati je v te X5, myslim ze to sam nevis....... a timhle obkecavanim to chces zakecat
Zlato si rikej svemu trabantu v garazi. Kufr neni plny baterek, baterky jsou pod sedackama, a pokud narazsi na vahu te technologi, vazi jen o neco malo nez automaticka prevodovka a usetris za hridel ktera dozadu nevede....
zato plny kufr baterek a zvuk tramvajky. kdyz myslim na ekologii tak bych nechal auto predelat na plyn, usetrim mnohem vic a nepotrebuji si delat starosti o dodavky z blizkeho vychodu
tak na to zapomen!!!Ten test jsem neviděl.Však počkejme na srovnávací testy,který budou zanedlouho.Nedávno jsem ale viděl testy suv MB,W,Volvo a X5.Psali,že na X5 je vše téměř zastaralé,s čímž souhlasím,ale že je to stále nejlépe ovladatelným suv na trhu a to je staré 7let!!!
Nemáš pravdu.Víš moc dobře,že po příchodu Bangleho,jsou BMW jiné.Většinou to všichni nazvali revoluce u BMW.A já si myslím,že se jim to povedlo.Neustálé zvyšování prodeje mluví za vše.
Promin ale to se pletes, Lex ma vymakanejsi krizove reakce nez BMW..... a mimochodem na tom okruhu byl rozdil pouze v tom, ze se vic naklanel. Mimochodem videl jsi nedavny test Lexu 460 na prime? mel by jses kouknout...... zajmave, hodne zajmave.
No mozna nejsem, ale to vis, kdyz uz jednou poznas jake to je, kdyz vis co ty elektromotory s tim autem dokazou, kdyz vis jak je tam slozity mechanizmus a ono to bez chyby funguje, pak navic ti to aspon z casti padne do oka. Zaroven vis, ze uz dve velke automobilky skopirovali RX (KIA a ted CR-V - to je RX,Q7 a XC90 dohromady). Nejde nebyt urcitym zpusobem hrdy.....
na * jsi tak maximalne ty. Kdyz ja se podivam na limuziny od lexusu, tak ti dam z jiste casti za pravdu, jedna tam je podobna ale to je asi 10 let zpet....... jenze od te doby, M-B a BMW porad to same, zatimco LEXUS ma neokoukane limuziny.
To je ale zvláštní!!!Když já se podívám na limuzíny od Lexuse,tak mě připadají,že neví koho lépe okopírovat,jestli BMW nebo Mercedes.Je to prostě na půl Bavorák a Mercedes.A hotovo!!!!!!!
No zalezi na tom jestli jezdi v full hybridu nebo v hybridu ktery bude v Q7 ( to nebude ani hybrid jak to elektro bude slabe, to bude tak na pohon klimatizace ). Ja mam zkusenost v lete spotreba okolo 8 l a v zime okolo 9 l. A to neni zadne brzdeni provozu... mimochodem, vite ze Rx400h ma zrychleni za 6,9 ?? urcite ne ze?
Nezajma me s jakym napetim pracuje, jestli s 12v nebo 24v, protoze kdyz kouknes jake napeti je v hybridu od LEXU, tak uvidis ze je tam 12v,24v,233v a 650V, takze me vubec nezajma jestli X5 ma 12 nebo 24v. No a trosku pochybuju ze by mela X5 24V baterie a pokud ano, chudak ridic, kdyz mu chcipne baterka, to si bude muset asi stopnout nakladak, kterych je na parkovistich pro osobaky plno......
No,zatím s tím hybridem toho moc nedokázaly!!!Jeden chlapík ho tady má,ale není to žádný veletrh.A tu spotřebu,kterou tam u toho Lexuse uvádí,taky není moc pravda.Zkrátka nic moc!!!!!
Samozrejme netvrdim ze podvozky Lexu jsou nanic dokonce v 450h je pry podvozek od ktereho by se mohlo BMW ucit ( v konfortu ), ale kdyz se kouknu na testy BMW-AUDI-LEX-JAGUAR tak LEX neni na okruhu pro F1 az zas tak ve svem zivlu, jenze kdo bude honit auta za 2 mega na hranice moznosti?... nikdo. A to ze ma BMW nejlepsi podvozky to se rika, ale je to tak??
co je hochu????Hanobíž to,protože už ted víš,že X5 je lepší než tvůj elektomotor,že???Prosím Tě,podívej se na Lexuse,který nemá opravdu žádné pěkné tvary,fakt ne!!!
moj pohlad.. skvele auto skvele vyzera. ale ak ma byt poruchove ako to bmw ktore mam teraz nie dakujem. Ak by mi ho dali V8 benzin + hybrid (spotreba rovnaka ako u 3litra ropaka krutak vacsi ticho neporovnatelne) a v kvalite ako to vie lexus beriem ho hned
To netvrdim, ale ve srovnatelmé výbavě je cenově níž než třeba BMW nebo Mercedes. A znám lidi co se doslova vyžívají v nákupu příplatkové výbavy. Ty maj u lexe celke malej prostor, i když mají pak stejně vybavené auto.
Ano jel parkrat a reknu ti, ze kdyz si zvyknes na kulate, mile tvary, hranate agresivni mu pod kuzi nevlezou. Nebavim se o technice. BMW ma podvozky, LEXUS ma vse ostatni.
Jo jo, měl jsem možnost se svézt v tom 3,0d i v V8 4,4 a to je paráda. Kam se hrabe disel.... Ale je fakt že pokud někoho hodně zajímá spotřeba dostane infarkt.
nic v zlom, lexus sa mi paci, ale voci bmw by som si ho nedovolil az tak nadhodnocovat, ak vobec... mam taku podotazku : jazdil si niekedy v niecom inom ako v japoncoch ? ;-)
Cena je dobrá, ale u BMW ti klidně příplatky za kdeco udělají milion jak nic... To třeba u Lexe neni, ale ne proto že by japonci dělali charitu ale proto že by to jinak neprodali. >:D
hej, tiez si myslim, ze diesel sa tu viac hodi, na tie 2t to chce krutak ! i ked osobne by som asi siel do benzinu, lebo benzin od bmw je poezia... ;-)
porovnavat bmw so sangyongom sa mi zda trochu mimo... ne preto ze bmw je bmw a sangyong je sangyong, i ked ono to vlastne je dost trefne aj tak, ale ten rozdiel je tam velmi evidentny. kazda krivka pri x5 ma svoj vyznam, nielen esteticky, ale ma to aj svoj ucel. zato actyon je robeny stylom "dajme krivku sem, aj sem a aj sem aby to bolo zaujimavejsie"... az sa nakoniec prekrivkovali a vysledok je splacanina 1.stupna... ono nejde az tak o konkretny rypak, ale o tvar auta, jeho posed na ceste a pohlad na design ako celok. v tom pripade porovnavat x5 s actyonom je ciste ruhanie... daj si za trest 10 ocenasov !! >:-[];-)
No tak to vidite, nad Actyonem ohrnujete nos a tady se rozplyvate... A pritom ten rypak neni nijak uzasnej. Vezmemi si ty dve nechutny ledviny... Jsou asi tak stejne nehezky, jako maska toho Actyonu. Akorat ze jsme na ne holt uz zvykly... A nebo mozna zase nekteri jini to vydi takhle - je to BMW, tak je to hezky. Je to SsangYong, tak je to hnusny. :-)
BMW dokazuje, že je německou špičkou :yes: . design, ten ať si každý zhodnotí sám, ale technicky špička oboru. PS: Ta cena...1,5 mio za X5...jsem tu sám, komu to nepříjde zase tak drahé? (A nemyslím tím že to je levné, ale že cena je nastavena velmi konkurenceschopně)
Nee, ale na druhou stranu jsem rad ze se to lidem libi...... aspon bude vzdy na co koukat, kdyz okolo projede jine auto nez BMW,AUDI,M-B. A ty delas do elektra, ze mi porad tvrdis jetli to neprobiji?
To auto neni primo moje ale jezdim v nem, to ano.Jezdim i mnohem starsim autem asi z roku 93 a reknu ti, ano jsem rad ze obe auta jsou japonske. Vsiml jsis ze i ty evropske hranate dostavaj kulate japonske tvary? samozrejme to neplati o zadi X5 nebo X3. Ale nove BMW 3. Skoda ze zadni svetla jsou inspirovana LEXUSEM, to je tak kdyz uz hrany nejdou vic zakulatit.
Jo, poklona historii. Bohuzel ten konec, to bylo...na odplivnuti. Konec velke automobilky...a nejmladsi exemplare v rukou kadejakych cikanu a dedinskych machru. Je to skoda.
bylo by krasne, kdyby to bylo japonske auto s hybridnim pohonem a s podvozkem nemce....... nic jineho bych tam nemeckeho nenechaval. Namitnete ze hybridni technologie je draha, kulove. Kdyz se podivas na srovnatelne modely hybridu a audi a BMW, hybridy od LEXU vyjdou vzdy levnejsi s vetsi vybavou..... ale bouzel je BMW.
Bylo by to krasne auto nebyt tech brzdovych svetel, ktere stale musi vypadat hranate,hrozne pristrojovky - bez napadu, zezadu auto vypada jako-by to byly dve na sobe primacknute auta. A taky ta spotreba, to bude urcite na dalnici s vetrem v zadech, zadny prumer.
Jo, poklona. :yes: 603kou se mi ještě podařilo se svézt, ale od doby co jsem pročítal všechny "hanzelky", bych se moc rád projel T87kou. Ve své době kára kár, když si to člověk představí, stříbrná osma, otevřené střešní okno, osmiválec brumlá, levá ruka na slonové kosti, černé brýle a kolem francouzská riviéra léta 1937, a už jen dva roky k dobru, ale to jiná story. České auto století. :-):yes:
no mě se nelíbí . jedna z prvních aut jsou už k vidění u nejmenovaného dovoze, ale oproti té staré mě nějak moc nevzala ... možná si zvyknu ale není to tak líbivé auto jako byla první generace ;-\
preco ma atmosfericka verzia oznacenie 3.0si?? 3.0si som si cely cas myslel ze je twin-turbo. Tento model by mal mat oznacenie len 3.0i. Ak sa mylim opravte ma...
mezi dýzlovou a benzinovou verzí je příliš malý, benzín tak zůstane okrajovou záležitostí, i když na druhou stranu chápu, že prodávat tak skvělý motor pod cenou také není ideální.
Při představení X5 jsem se svezl s 3,0d, minulý týden jsem měl možnost zkusit i novou 3,0si a opět se mi potvrdilo, že pro kategorii velkých SUV je dýzl lepší volbou. 3,0si by dával větší smysl být tak o 100 tis. levnější dýzlu.