Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW X5 na českém trhu od 1.542.500,-Kč

Na českém trhu se v tichosti začalo prodávat nové BMW X5. Kvóty na letošní rok nejsou příliš vysoké a tak se možná nedostane na všechny.
Zpět na článek
29. 1. 2007 11:44
neregistrovaný "Lance"
29. 1. 2007 13:17
29. 1. 2007 16:00
neregistrovaný "FiestaS"
29. 1. 2007 16:15
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 20:26
neregistrovaný "rop"
29. 1. 2007 20:52
neregistrovaný "misoo"
30. 1. 2007 01:02
neregistrovaný "RS6"
29. 1. 2007 11:54
29. 1. 2007 13:07
neregistrovaný "skywalker"
29. 1. 2007 16:17
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 16:25
neregistrovaný "petrt"
29. 1. 2007 12:37
anonym
29. 1. 2007 13:22
neregistrovaný "miles"
29. 1. 2007 13:31
29. 1. 2007 14:23
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 1. 2007 23:39
anonym
29. 1. 2007 14:29
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:01
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "Lexus......"
29. 1. 2007 22:06
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 02:28
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 19:53
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 23:43
anonym
30. 1. 2007 07:56
neregistrovaný "Lexus..."
29. 1. 2007 23:45
anonym
29. 1. 2007 14:34
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 14:45
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 15:29
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 15:34
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 18:24
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 19:19
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 20:22
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 16:22
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 16:28
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 19:20
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 20:06
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:33
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:41
neregistrovaný "LexusRx..."
29. 1. 2007 20:56
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:19
neregistrovaný "Lexus....."
29. 1. 2007 21:57
anonym
29. 1. 2007 22:00
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:27
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:36
neregistrovaný "LexusRx......."
29. 1. 2007 21:16
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 20:17
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:20
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:41
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 02:30
anonym
30. 1. 2007 20:07
neregistrovaný "007"
31. 1. 2007 12:57
neregistrovaný "Lex......"
31. 1. 2007 21:12
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:04
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:12
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 21:01
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:16
neregistrovaný "Lexus......"
29. 1. 2007 21:46
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 22:00
anonym
29. 1. 2007 22:03
neregistrovaný "lexus........."
29. 1. 2007 20:11
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:16
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 21:03
neregistrovaný "petr"
29. 1. 2007 21:11
neregistrovaný "Lexus........."
29. 1. 2007 21:34
neregistrovaný "jan"
29. 1. 2007 21:41
neregistrovaný "LexusRX400h"
29. 1. 2007 21:08
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:27
neregistrovaný "Lexus..........."
29. 1. 2007 22:23
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 07:49
neregistrovaný "Lexus......."
29. 1. 2007 15:04
neregistrovaný "adyst"
29. 1. 2007 15:37
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 16:33
neregistrovaný "mates"
29. 1. 2007 16:39
anonym
29. 1. 2007 18:25
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 21:19
anonym
29. 1. 2007 15:54
anonym
30. 1. 2007 02:36
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 10:52
anonym
30. 1. 2007 16:42
neregistrovaný "Filip"
30. 1. 2007 20:05
anonym
30. 1. 2007 20:23
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:17
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 16:18
neregistrovaný "petrt"
29. 1. 2007 16:24
anonym
29. 1. 2007 16:32
neregistrovaný "petert"
29. 1. 2007 16:38
anonym
29. 1. 2007 18:41
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 19:05
neregistrovaný "chiron"
29. 1. 2007 19:06
anonym
29. 1. 2007 19:51
anonym
29. 1. 2007 21:11
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 23:21
anonym
29. 1. 2007 19:50
anonym
30. 1. 2007 02:41
neregistrovaný "BMW"
29. 1. 2007 19:59
neregistrovaný "dj_etnic"
29. 1. 2007 21:18
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 02:39
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 08:48
anonym
30. 1. 2007 20:27
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "pepa z usa"
29. 1. 2007 21:54
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:49
anonym
30. 1. 2007 00:59
neregistrovaný "RS6"
30. 1. 2007 18:34
neregistrovaný "jan"
31. 1. 2007 20:28
anonym
29. 1. 2007 23:05
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
30. 1. 2007 08:51
neregistrovaný "fILIP"
30. 1. 2007 20:36
neregistrovaný "007"
31. 1. 2007 08:45
neregistrovaný "Filip"
31. 1. 2007 21:20
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 21:55
anonym
31. 1. 2007 00:38
neregistrovaný "Estrogen"
31. 1. 2007 08:55
neregistrovaný "Filip"
31. 1. 2007 20:33
anonym
31. 1. 2007 21:28
neregistrovaný "007"
3. 3. 2007 17:48
anonym
neregistrovaný "Lance"
29. 1. 2007 11:44
Krasavec
Tak to se opravdu povedlo
Rozbalit vlákno
6
29. 1. 2007 13:17
Re: Krasavec
no mě se nelíbí . jedna z prvních aut jsou už k vidění u nejmenovaného dovoze, ale oproti té staré mě nějak moc nevzala ... možná si zvyknu ale není to tak líbivé auto jako byla první generace ;-\
neregistrovaný "FiestaS"
29. 1. 2007 16:00
Re: Krasavec
No tak to vidite, nad Actyonem ohrnujete nos a tady se rozplyvate... A pritom ten rypak neni nijak uzasnej. Vezmemi si ty dve nechutny ledviny... Jsou asi tak stejne nehezky, jako maska toho Actyonu. Akorat ze jsme na ne holt uz zvykly... A nebo mozna zase nekteri jini to vydi takhle - je to BMW, tak je to hezky. Je to SsangYong, tak je to hnusny. :-)
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 16:15
Re: Krasavec
porovnavat bmw so sangyongom sa mi zda trochu mimo... ne preto ze bmw je bmw a sangyong je sangyong, i ked ono to vlastne je dost trefne aj tak, ale ten rozdiel je tam velmi evidentny. kazda krivka pri x5 ma svoj vyznam, nielen esteticky, ale ma to aj svoj ucel. zato actyon je robeny stylom "dajme krivku sem, aj sem a aj sem aby to bolo zaujimavejsie"... az sa nakoniec prekrivkovali a vysledok je splacanina 1.stupna... ono nejde az tak o konkretny rypak, ale o tvar auta, jeho posed na ceste a pohlad na design ako celok. v tom pripade porovnavat x5 s actyonom je ciste ruhanie... daj si za trest 10 ocenasov !! >:-[] ;-)
neregistrovaný "rop"
29. 1. 2007 20:26
Re: Krasavec
prostě souhlas..
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 20:52
Re: Krasavec
dik :yes:
neregistrovaný "RS6"
30. 1. 2007 01:02
Re: Krasavec
A ty seš FiestaS a seš taky hnusnej :no:
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 11:54
Cenový rozdíl
mezi dýzlovou a benzinovou verzí je příliš malý, benzín tak zůstane okrajovou záležitostí, i když na druhou stranu chápu, že prodávat tak skvělý motor pod cenou také není ideální.
Při představení X5 jsem se svezl s 3,0d, minulý týden jsem měl možnost zkusit i novou 3,0si a opět se mi potvrdilo, že pro kategorii velkých SUV je dýzl lepší volbou. 3,0si by dával větší smysl být tak o 100 tis. levnější dýzlu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "skywalker"
29. 1. 2007 13:07
Re: Cenový rozdíl
preco ma atmosfericka verzia oznacenie 3.0si?? 3.0si som si cely cas myslel ze je twin-turbo. Tento model by mal mat oznacenie len 3.0i. Ak sa mylim opravte ma...
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 13:30
Re: Cenový rozdíl
3,0 si je motor s přímým vstřikem.
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 16:17
Re: Cenový rozdíl
hej, tiez si myslim, ze diesel sa tu viac hodi, na tie 2t to chce krutak ! i ked osobne by som asi siel do benzinu, lebo benzin od bmw je poezia... ;-)
neregistrovaný "petrt"
29. 1. 2007 16:25
Re: Cenový rozdíl
Jo jo, měl jsem možnost se svézt v tom 3,0d i v V8 4,4 a to je paráda. Kam se hrabe disel.... Ale je fakt že pokud někoho hodně zajímá spotřeba dostane infarkt.
anonym
29. 1. 2007 12:37
nadhera
opravdu nadhera ! :-)
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2007 12:46
OT: Tatra – tradice neumírá
Vedle je nádherný článek. Tématem je TATRA. Čti... je to krásně napsané a shlédni i dokonalé fotografie. Pak se pokloň. Tatra si to zaslouží.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 13:39
Re: OT: Tatra – tradice neumírá
Jo, poklona. :yes: 603kou se mi ještě podařilo se svézt, ale od doby co jsem pročítal všechny "hanzelky", bych se moc rád projel T87kou. Ve své době kára kár, když si to člověk představí, stříbrná osma, otevřené střešní okno, osmiválec brumlá, levá ruka na slonové kosti, černé brýle a kolem francouzská riviéra léta 1937, a už jen dva roky k dobru, ale to jiná story. České auto století. :-) :yes:
29. 1. 2007 15:24
Re: OT: Tatra – tradice neumírá
:-) Jo... je to legenda.
29. 1. 2007 14:48
Re: OT: Tatra – tradice neumírá
Jo, poklona historii. Bohuzel ten konec, to bylo...na odplivnuti. Konec velke automobilky...a nejmladsi exemplare v rukou kadejakych cikanu a dedinskych machru. Je to skoda.
29. 1. 2007 15:25
Re: OT: Tatra – tradice neumírá
ano, ano.
neregistrovaný "miles"
29. 1. 2007 13:22
X5
Nehovorim, ze to je skarede auto, ale sucasna podoba je omnoho vyvazenejsia.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 13:31
Re: X5
Otázka je, "čo si predstavuješ pod takým slovom vyváženejší"? ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 1. 2007 14:23
Luxus...3.0d...
Jiný motor do toho je hloupost...
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 1. 2007 23:39
Re: Luxus...3.0d...
ale pak to moc nejede :-!
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 14:29
bylo by to krasne auto
Bylo by to krasne auto nebyt tech brzdovych svetel, ktere stale musi vypadat hranate,hrozne pristrojovky - bez napadu, zezadu auto vypada jako-by to byly dve na sobe primacknute auta. A taky ta spotreba, to bude urcite na dalnici s vetrem v zadech, zadny prumer.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:01
Re: bylo by to krasne auto
co je hochu????Hanobíž to,protože už ted víš,že X5 je lepší než tvůj elektomotor,že???Prosím Tě,podívej se na Lexuse,který nemá opravdu žádné pěkné tvary,fakt ne!!!
neregistrovaný "Lexus......"
29. 1. 2007 21:21
Re: bylo by to krasne auto
Ja se podivam na LEXUS a vidim auto ktere zatim po planete nejezdilo a taky vidim techniku na kterou nemci nemaj.
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 22:06
Re: bylo by to krasne auto
ja se dívám na BMW a vidím auto,které zatím po planetě nejezdilo a taky vidím techniku,na kterou japonci nemají!!Ten kdo rozumí technice a řídí auto opravdu srdcem,uznává BMW. KONEC a HOTOVO!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 02:28
Re: bylo by to krasne auto
:yes: BMW forever :yes:
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 19:53
Re: bylo by to krasne auto
diky za podporu!!!!!!!!!!!!!
anonym
29. 1. 2007 23:43
Re: bylo by to krasne auto
Lexus?? to je nejvetsi hnus na svete ostuda suv (RX300 tamty ls atd sou lepci) ale sedni si do ctyrlitrovyho lexusu sjed si a uvidis ze i ten 3,0d v BMW to taha odost lip(zvlast kdyz das chip..)a pak spracovani materialu je onemcem jinym..ME SE LEXUS NELIBI...muj nazor
neregistrovaný "Lexus..."
30. 1. 2007 07:56
Re: bylo by to krasne auto
No jde videt ze te zatim zadny lexus nepredjel a ani jsi ho nevidel stat, nebo jsi ho v tom mnozstvi predjizdejcich aut nezahladl, to byva tak, kdyz ma doma nekdo "skodulku" a za nejlepsi auto na svete povazuje BMW. Jenze ona existuje silna konkurence a ted uz ne jen z evropy. A s tim interierem, i v nem by mohli neco obslehnout, urcite by se jeste zvedl prodej. Proc sedat do 4 litru, kdyz muzu sednout do 3 litru, s vyssim tocakem, menci spotrebou a ekologii ktera nema konkurenci?...
anonym
29. 1. 2007 23:45
Re: bylo by to krasne auto
lexus je splacanej...
:-(
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 14:34
ano bylo by krasne
bylo by krasne, kdyby to bylo japonske auto s hybridnim pohonem a s podvozkem nemce....... nic jineho bych tam nemeckeho nenechaval. Namitnete ze hybridni technologie je draha, kulove. Kdyz se podivas na srovnatelne modely hybridu a audi a BMW, hybridy od LEXU vyjdou vzdy levnejsi s vetsi vybavou..... ale bouzel je BMW.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 14:36
Re: ano bylo by krasne
>:-[] >:-[] >:-[] Neprobíjí ti ten Lexus do sedačky? :no:
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 14:45
Re: ano bylo by krasne
No tak to ani nahodou, je to tak izolovane, ze driv ti probije tohle "NOVE" BMW ve kterem je jen 12v
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 14:47
Re: ano bylo by krasne
Jsi hezký případ zaujetí vlastním autem, tak ať ti to jezdí. ;-)
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 15:12
Re: ano bylo by krasne
To auto neni primo moje ale jezdim v nem, to ano.Jezdim i mnohem starsim autem asi z roku 93 a reknu ti, ano jsem rad ze obe auta jsou japonske. Vsiml jsis ze i ty evropske hranate dostavaj kulate japonske tvary? samozrejme to neplati o zadi X5 nebo X3. Ale nove BMW 3. Skoda ze zadni svetla jsou inspirovana LEXUSEM, to je tak kdyz uz hrany nejdou vic zakulatit.
Avatar - Dinar
29. 1. 2007 15:13
Re: ano bylo by krasne
Máš "svěží" názory, neděláš do designu? :-)
29. 1. 2007 15:26
Re: ano bylo by krasne
>:D >:D >:-[]
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 15:29
Re: ano bylo by krasne
Nee, ale na druhou stranu jsem rad ze se to lidem libi...... aspon bude vzdy na co koukat, kdyz okolo projede jine auto nez BMW,AUDI,M-B. A ty delas do elektra, ze mi porad tvrdis jetli to neprobiji?
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 15:34
Re: ano bylo by krasne
Co je sptaneho na zadnich svetlech z Nissanu Primera naroubovanych na Bangleove trojce? ;-)
29. 1. 2007 16:03
Re: ano bylo by krasne
Podle toho, co píšeš, bych si tipnul, žes neviděl ani tu Primeru, ale ani to BMW ;-)
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 18:24
Re: ano bylo by krasne
Pravdu dis...vlastne jsem naposled videl Moskvice, pana Banglea znam pouze z doslechu a Nissan vyrabi cokoladove tycinky v Cine... ;-)
29. 1. 2007 18:29
Re: ano bylo by krasne
:-) :-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 19:19
Re: ano bylo by krasne
Dokonale ;-) :yes:
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:22
Re: ano bylo by krasne
Dobrá odpověd >:-[] :yes:
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 16:22
Re: ano bylo by krasne
nic v zlom, lexus sa mi paci, ale voci bmw by som si ho nedovolil az tak nadhodnocovat, ak vobec... mam taku podotazku : jazdil si niekedy v niecom inom ako v japoncoch ? ;-)
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 16:28
Re: ano bylo by krasne
Ano jel parkrat a reknu ti, ze kdyz si zvyknes na kulate, mile tvary, hranate agresivni mu pod kuzi nevlezou. Nebavim se o technice. BMW ma podvozky, LEXUS ma vse ostatni.
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 19:20
Re: ano bylo by krasne
BMW ma podvozky, LEXUS ma vse ostatni. :yes: ;-)
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:06
Re: ano bylo by krasne
Samozrejme netvrdim ze podvozky Lexu jsou nanic dokonce v 450h je pry podvozek od ktereho by se mohlo BMW ucit ( v konfortu ), ale kdyz se kouknu na testy BMW-AUDI-LEX-JAGUAR tak LEX neni na okruhu pro F1 az zas tak ve svem zivlu, jenze kdo bude honit auta za 2 mega na hranice moznosti?... nikdo. A to ze ma BMW nejlepsi podvozky to se rika, ale je to tak??
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:33
Re: ano bylo by krasne
nejde o to jezdit na hranici vozu,ale jde o to,že při nečekaném a extrémním manévru je chování BMW prostě o dost lepší,než jejich konkurence!!!!!!!!!!
neregistrovaný "LexusRx..."
29. 1. 2007 20:41
Re: ano bylo by krasne
Promin ale to se pletes, Lex ma vymakanejsi krizove reakce nez BMW..... a mimochodem na tom okruhu byl rozdil pouze v tom, ze se vic naklanel. Mimochodem videl jsi nedavny test Lexu 460 na prime? mel by jses kouknout...... zajmave, hodne zajmave.
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:56
Re: ano bylo by krasne
tak na to zapomen!!!Ten test jsem neviděl.Však počkejme na srovnávací testy,který budou zanedlouho.Nedávno jsem ale viděl testy suv MB,W,Volvo a X5.Psali,že na X5 je vše téměř zastaralé,s čímž souhlasím,ale že je to stále nejlépe ovladatelným suv na trhu a to je staré 7let!!!
neregistrovaný "Lexus....."
29. 1. 2007 21:19
Re: ano bylo by krasne
No jeste rekni ze to je zakladatel segmentu SUV.............
anonym
29. 1. 2007 21:57
Re: ano bylo by krasne
to je pochopitelně Outback ;-) :-!
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 22:00
Re: ano bylo by krasne
to není!!!Díky bohu.Ale na to,že právě to nevymysleli,tak to dělají dost dobře,nemyslíš???Jako všechno,až se tomu vždycky sám divím.
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:27
Re: ano bylo by krasne
Asi nejsi normální!!Já vím,že BMW má všechno nej.oproti Lexusu,kromě toho elektromotoru
neregistrovaný "LexusRx......."
29. 1. 2007 20:36
Re: ano bylo by krasne
No mozna nejsem, ale to vis, kdyz uz jednou poznas jake to je, kdyz vis co ty elektromotory s tim autem dokazou, kdyz vis jak je tam slozity mechanizmus a ono to bez chyby funguje, pak navic ti to aspon z casti padne do oka. Zaroven vis, ze uz dve velke automobilky skopirovali RX (KIA a ted CR-V - to je RX,Q7 a XC90 dohromady). Nejde nebyt urcitym zpusobem hrdy.....
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 21:16
Re: ano bylo by krasne
design je vec nazoru, kazdemu sa paci nieco ine, to je jasne. napriklad ja pokladam hranate tvary za jednoduche a ciste. gulate tvary boli hitom v 90 rokoch, tak uz mi to pripada nemoderne, no ale sak ono sa to casom zasa vrati... ;-)
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:17
Re: ano bylo by krasne
To je ale zvláštní!!!Když já se podívám na limuzíny od Lexuse,tak mě připadají,že neví koho lépe okopírovat,jestli BMW nebo Mercedes.Je to prostě na půl Bavorák a Mercedes.A hotovo!!!!!!!
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:20
Re: ano bylo by krasne
na * jsi tak maximalne ty. Kdyz ja se podivam na limuziny od lexusu, tak ti dam z jiste casti za pravdu, jedna tam je podobna ale to je asi 10 let zpet....... jenze od te doby, M-B a BMW porad to same, zatimco LEXUS ma neokoukane limuziny.
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:41
Re: ano bylo by krasne
Nemáš pravdu.Víš moc dobře,že po příchodu Bangleho,jsou BMW jiné.Většinou to všichni nazvali revoluce u BMW.A já si myslím,že se jim to povedlo.Neustálé zvyšování prodeje mluví za vše.
anonym
30. 1. 2007 02:30
Re: ano bylo by krasne
>:D
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:07
Re: ano bylo by krasne
Nová trojka nemá v žádném případě zadní světla z Lexusu!!To nechápu,jak to tak můžež vidět.Možná Ti jdou oči šnédrem jako japoncom.Sori,ale já do nedávna jsem uznával Lexus,ale od té doby,co jsem si jednou spletl Lexus s BMW,tak jsem si dost všimal pak,že zadní sloupek a světla a celá zadní část Lexusu je celé BMW 5.A předek ja zase do Mercedesu.Proto už mě Lexus nezajímá!
neregistrovaný "Lex......"
31. 1. 2007 12:57
Re: ano bylo by krasne
Ono je to naopak, to BMW a M-B ma tyto casti od LEXU....
neregistrovaný "007"
31. 1. 2007 21:12
Re: ano bylo by krasne
Nejsi fakt normální!!!Copak Bangle potřebuje kopírovat někoho???Ten má svých nápadů dost.Víš jak vypadá Fiat Coupé????Tak to dělal taky Bangle.A ten Fiat je hodně jiný,než ostatní Fiaty.Takže Bangle vždy patřil k nejlepším designérům aut.Fakt se nad sebou zamysli,co jsi napsal za prasečinu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:04
Re: ano bylo by krasne
Jestli se chceš bavit o napětí v X5,tak si prvně radši zjisti s jakým napětím toto auto pracuje,Ty chytrej!!!!
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:12
Re: ano bylo by krasne
Nezajma me s jakym napetim pracuje, jestli s 12v nebo 24v, protoze kdyz kouknes jake napeti je v hybridu od LEXU, tak uvidis ze je tam 12v,24v,233v a 650V, takze me vubec nezajma jestli X5 ma 12 nebo 24v. No a trosku pochybuju ze by mela X5 24V baterie a pokud ano, chudak ridic, kdyz mu chcipne baterka, to si bude muset asi stopnout nakladak, kterych je na parkovistich pro osobaky plno......
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:01
Re: ano bylo by krasne
Ty jo,ty tomu fakt moc nerozumíš!!Nechci Tě urážet,myslím to dobře.Jdi se zeptat do BMW,jak to tam vlastně je.Nechce se mě tady o tom psát romány.
neregistrovaný "Lexus......"
29. 1. 2007 21:16
Re: ano bylo by krasne
Nic proti ale kdyz se ten lexus vybiral, a chodilo se po prodejcich, ani v jednom se nezapomeli zeptat s cim se jejich auto porovnava a kdyz se dozvedeli ze s novym, nejvykonejsi hybridnim SUV na svete, kazdy prodejce nas poprosil at s tim prijedeme a predstavime ho. Kdyz uz prodejce BMW a M-B rekne ze chce videt hybrida od lexuse, no promin ale tato debata je zbytecna. A docela by me zajmalo jake nepati je v te X5, myslim ze to sam nevis....... a timhle obkecavanim to chces zakecat
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:46
Re: ano bylo by krasne
ano,je to velice milé,že to řekli.Vždyt příště přece možná budeš jejich zakazník,ne??Já mám také bodobnou zkušenost!!A s tím napětím,skráceně:Napětí je 48v.Důvod je bezpečnost a větší schopnost pracovat některých zařízení.Samozřejmě že se napětí z 12v na 48v mění měničem.Takhle zkráceně.
anonym
29. 1. 2007 22:00
Re: ano bylo by krasne
Ano takze jsem mel pravdu s temi 12 volty........ taky se ti nesnazim vnutit nejakou nepodstatnou informaci jaky proud proteka svickama pri zhaveni........ proc? neni to podstatne a kdyz se tak na to podivas, uznej rozdil 48 voltu a 12 voltu neni tak velky rozdil jako 12 nebo 650 voltu ktere ti tecou pod zadkem....
neregistrovaný "lexus........."
29. 1. 2007 22:03
Re: ano bylo by krasne
no jeste k te bezpecnosti ( je to blbost), je uplne jedno zdali mas 12v a 70Ah nebo pri prevodu na vykon skoro stejnych 48v a 18Ah, porad je to stejne nebezpecne.
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 20:11
Re: ano bylo by krasne
No,zatím s tím hybridem toho moc nedokázaly!!!Jeden chlapík ho tady má,ale není to žádný veletrh.A tu spotřebu,kterou tam u toho Lexuse uvádí,taky není moc pravda.Zkrátka nic moc!!!!!
neregistrovaný "LexusRx400h"
29. 1. 2007 20:16
Re: ano bylo by krasne
No zalezi na tom jestli jezdi v full hybridu nebo v hybridu ktery bude v Q7 ( to nebude ani hybrid jak to elektro bude slabe, to bude tak na pohon klimatizace ). Ja mam zkusenost v lete spotreba okolo 8 l a v zime okolo 9 l. A to neni zadne brzdeni provozu... mimochodem, vite ze Rx400h ma zrychleni za 6,9 ?? urcite ne ze?
neregistrovaný "petr"
29. 1. 2007 21:03
Re: ano bylo by krasne
zato plny kufr baterek a zvuk tramvajky. kdyz myslim na ekologii tak bych nechal auto predelat na plyn, usetrim mnohem vic a nepotrebuji si delat starosti o dodavky z blizkeho vychodu
neregistrovaný "Lexus........."
29. 1. 2007 21:11
Re: ano bylo by krasne
Zlato si rikej svemu trabantu v garazi. Kufr neni plny baterek, baterky jsou pod sedackama, a pokud narazsi na vahu te technologi, vazi jen o neco malo nez automaticka prevodovka a usetris za hridel ktera dozadu nevede....
neregistrovaný "jan"
29. 1. 2007 21:34
Re: ano bylo by krasne
v usa byl v roce 2005/6 zvolen nejlepsi SUV mercedes M, rok 2006/7 mercedes gl. Gl vyhral protoze ma diky bluetech diesel mensi spotrebu jak 400h!! lepsi spracovani a mnohem lepsi jizdni vlastnosti.
neregistrovaný "LexusRX400h"
29. 1. 2007 21:41
Re: ano bylo by krasne
Promin chlape ale kdyz odborna porota urcila v nemecku SUV roku jako RX400h... navic ten BLUETECJ od M-B neni ekologictejsi nez hybrid od lexe a to z toho duvodu, protoze vsichni vyzdvihujou Co2, ale ono je tam mnohem vic plynu...... navic RX400H ma normu SULEV, ma to BLUETEC? Musis si do mercedesu nachcat aby to fungovalo, musis to delat u Lexus? Nemusis? tak je to jasne
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:08
Re: ano bylo by krasne
Vím to,ale není to nějak znát,protože jsme to zkoušeli a 320D jela úplně stejně,až jsme nechápali,jak je to možné.A ona má papírově 8.3 na 100.
neregistrovaný "Lexus..........."
29. 1. 2007 21:27
Re: ano bylo by krasne
No ale musis srovnavat srovnatelne auta. Hele ty se nekdy projet v tom o cem mluvim ja a ja se nekdy projedu v X5, ne ze bych ji nikdy nevidel ale zatim jsem v ni nejel. Ale vevnitr si clovek pripada jak v tanku........ takove neutulno.....
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 22:23
Re: ano bylo by krasne
tomu nerozumím,co jsi napsal.My jsme prostě vyzkoušeli,že papírově slabší BMW bylo na tom uplně stejně jako papírově silnější Lexus.A sekundy jsou pro obě automobilky stejné.Takže asi BMW má lepší zrychlení než udává anebo Lexus lže.
neregistrovaný "Lexus......."
30. 1. 2007 07:49
Re: ano bylo by krasne
Abych rekl pravdu, taky by me zajmalo kde tech 6.9 sec vzali, ja to zatim nezkousel, ale vim ze za 8 sec je to vpohode.
neregistrovaný "adyst"
29. 1. 2007 15:04
V8
Take by do nove X5 mohly dodavat motor 4,5 D . Skvely naftak ve V8smicce
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 15:37
Re: V8
Proc davat V8, kdyz mohu zatizit predni napravu motorem 3,0sd s 286HP? A pise se "mohli". ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 1. 2007 16:33
Re: V8
On myslel ty turecke delnice v Mnichove ;-)
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 18:25
Re: V8
Ach so! No ja, turkische arbeitmadchen!
anonym
29. 1. 2007 21:19
Re: V8
Tot otazka. Ta V8 je dobrej motor ma krasnej zatah od spodu a kroutak nekde na 750NM coz v tom 3sd neni. A za druhy neco na Tuarega ve V10 musi byt ne .Za chvilku zacnou delat do Q7 V12 TDI a musi byt odpoved i z Mnichova!!.
anonym
29. 1. 2007 15:54
BMW
BMW dokazuje, že je německou špičkou :yes: . design, ten ať si každý zhodnotí sám, ale technicky špička oboru. PS: Ta cena...1,5 mio za X5...jsem tu sám, komu to nepříjde zase tak drahé? (A nemyslím tím že to je levné, ale že cena je nastavena velmi konkurenceschopně)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 02:36
Re: BMW
Ja te opravim,BMW dokazuje,ze je svetovou spickou :yes: :yes:
anonym
30. 1. 2007 10:52
Re: BMW
samozřejmě jak v čem, nejde asi říct, že úplně ve všem. Rozhodně má výborné motory. Podvozky, tam je na špici, technika...tam jsou průkopníky LS a S, ale BMW se nemá za co stydět...Nabízí velmi návykový koktejl a kdo mu propadne, je stracen.
neregistrovaný "Filip"
30. 1. 2007 16:42
Re: BMW
Já myslim že Mercedes trochu přeceňuješ.... Ale s LS mam stejný názor.... Ale přeci jen jak jsem dnes již psal - 7 dosluhuje a myslim si že do pár let přijede z Mnichova pěkný "překvapení"...... Uznávam že to nebudou mít hoši lehký, ale myslím si že LS překonaj.....
anonym
30. 1. 2007 20:05
Re: BMW
bylo by to smutné, kdyby se jim to nepovedlo, nemyslíš? A další LS překoná 7...atd. ;-)
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:23
Re: BMW
BMW nikoho nikdy nepřekonávají!BMW vždy překonává samo sebe!!Každý s konkurentů BMW chce vidět až na vrchol,jenže to dávno BMW vidí co je za ním!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:17
Re: BMW
Ja Tě opravím,BMW dokazuje,že je Světovou jedničkou!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "petrt"
29. 1. 2007 16:18
BMW
Cena je dobrá, ale u BMW ti klidně příplatky za kdeco udělají milion jak nic... To třeba u Lexe neni, ale ne proto že by japonci dělali charitu ale proto že by to jinak neprodali. >:D
Rozbalit vlákno
3
anonym
29. 1. 2007 16:24
Re: BMW
mají obecně jinou filosofii, ale třeba lexus není rozhodně levný prodejce...
neregistrovaný "petert"
29. 1. 2007 16:32
Re: BMW
To netvrdim, ale ve srovnatelmé výbavě je cenově níž než třeba BMW nebo Mercedes. A znám lidi co se doslova vyžívají v nákupu příplatkové výbavy. Ty maj u lexe celke malej prostor, i když mají pak stejně vybavené auto.
anonym
29. 1. 2007 16:38
Re: BMW
to máš pravdu, lexus jede na "balíčky" a (asi) i proto je může dávat levněji...co víc si přát? A je vidět, že stejně rejžujou ( >:D )...
neregistrovaný "Paja"
29. 1. 2007 18:41
OT: Princezna se probouzi
Ford se probouzi, co rikate nove Fieste?
//www.autoexpress.co.uk/news/autoexpress…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
29. 1. 2007 19:23
Re: OT: Princezna se probouzi
Zepředu ještě víc do držky nakopnutej Peugeot. Zezadu lepší Opel Corsa. Celkově dost zklamání. No, ale počkáme si na oficiální fotky, že?
neregistrovaný "chiron"
29. 1. 2007 19:05
hups
Tak popřemýšlejte co by jste si koupili kdyby jste měli 2,5mil. Já například bych váhal mezi New Cayenne + New ML + New X5.
Rozbalit vlákno
4
anonym
29. 1. 2007 19:06
Re: hups
státní dluhopisy >:-[]
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:11
Re: hups
Neváhej!!! X5
anonym
29. 1. 2007 23:21
Re: hups
tak nevim jak by vypadalo cayenne za mil. to by nemelo ani telinu ;-)
anonym
29. 1. 2007 19:50
pohlad
moj pohlad.. skvele auto skvele vyzera. ale ak ma byt poruchove ako to bmw ktore mam teraz nie dakujem. Ak by mi ho dali V8 benzin + hybrid (spotreba rovnaka ako u 3litra ropaka krutak vacsi ticho neporovnatelne) a v kvalite ako to vie lexus beriem ho hned
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 02:41
Re: pohlad
A lepsi pohadku sis nevymyslel :-!
neregistrovaný "dj_etnic"
29. 1. 2007 19:59
Super kárka.:-)))
* to je parník,Bylo na čase udělat změnu.Stará X5 už za moc nestále,ale je taky pěkná...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:18
Král suv přichází!!!!!!
X5=fascinující=ohromující=neskutečně pěkná z venku a vnitřek ještě lepší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BMW"
30. 1. 2007 02:39
Re: Král suv přichází!!!!!!
:yes:
anonym
30. 1. 2007 08:48
Re: Král suv přichází!!!!!!
kolko mas? 13?
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:27
Re: Král suv přichází!!!!!!
Ne!!30 a mám 320D!!!!!!!A Ty,jsi ještě ve vývinu?????
neregistrovaný "pepa z usa"
29. 1. 2007 21:21
mercedes GL je stejne nejpepsi
proti mercedesu GL nebude mit sanci. GL vyhral v nejvyznamnejsim americkem casopisu Motor Trend" "suv of the yer 2007" testovali 22 premiovych SUV a zadny nemel sanci, nejlepsi technologie a nejnizsi spotreba diky bluetech-diesel. - ww.motortrend.com/…ear/suv/112_0612
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 21:54
Re: mercedes GL je stejne nejpepsi
no jo,ale nebyla tam nová X5.A vzpomen si,které suv bylo nejprodávanější v USA,když před 7 lety vyšla X5??Přece X5!!A vzpomínáš na první titulky v česku??Třeba:ML prohrává na vlastnim písečku! atd.
anonym
29. 1. 2007 21:49
Lexus nebo BMW
Myslim, že každý z nás má svoj vlastný štýl, niekomu sa páčia viac športové autá, ktoré majú agresívny pohľad ako BMW a niekto ma rád jemné a ladné krivky, ktoré pôsobia vznešene ako LEXUS.
Musím potvrdiť, že od malička BMW je moja srdcovka, ale s časom prichádzam na to, že má svoje chyby a slabiny ako každé iné auto. Kvalita europskych áut sa nikdy nevyrovná kvalite japonských áut. Jednoducho technika v Japonsku je úplne ďaleko pred nami za kvalitu a spoľahlivosť LEXUSOV by som dal ruku do ohňa, ale za BMW by som váhal a to opakujem som veľkým fanúšikom BMW. A na druhej strane jazdné vlastnosti BMW hlavne pri športovej jazde nemajú v súčasnosti konkurenta. Kto aký ma vkus a charakter také auto si vyberá ak niekto má rád luxus, kvalitu a pohodlie jednoducho si vyberie LEXUS a ak niekto ma rád športovú jazdu, rýchlosť a nepotrebuje veľký luxus vyberie si BMW.
A na druhej strane občas sa mi zdá, že vodiči, ktorí vlastnia BMW sú netoleratný a hrajú sa na veľkých frajerov a mafiánov(česť vynimkám) aspoň, čo sa týka česko-slovenských ŠPZ.
A to ma v poslednom čase hnevá. Zatiaľ čo majitelia Lexusov, ktorých nie je tu tak veľa vyzerajú oveľa inteligentnejšie a vznešenejšie. (nikoho tým nechcem uraziť)
Takže výber je len na nás
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RS6"
30. 1. 2007 00:59
Re: Lexus nebo BMW
Tak nějak souhlas, ale, že jsou Japonci daleko před Evropou,to je myslím dost přehnané,já bych řekl, jednou oni a jednou zase mi :-!
neregistrovaný "jan"
30. 1. 2007 18:34
Re: Lexus nebo BMW
dobry vtip, technicky vrchol je v evrope. kazdy chce mit maybach, ferrari, rr, porsche atd.. asiati nikdy nebudou stacit technikou, designem a v rucni praci luxusnich aut. ABS, ESP, Quattro, airbag, prime vstrikovani diesel atd.. vsechno je z eu. I nejdulezitejsi zavody na svete -lamans nebo f1 je v EU a i vyhravaji evropske auta.
Kto ma rad luxus si nikdy nevybere lexus- sedni si dotoho auta a zjistis ze blby phaeton ma zpracovani interieru na jine urovni to nemluvim o mb nebo bmw. Co se tyce kvality tak v usa byl vzdy na prvnim miste porsche. bmw nekde na 5miste. kdyz se podivas na tu statistiku presne tak zjistis ze rozdily v kazivosti a spokojenosti mezi 1-10miste delaji cele 3%. zajimave je ze napr. 10lete toyoty a nissany se daleko rychleji rozsypavaji jak napr mercedesy, ktere jezdi na blizkem vychode i 30roku.
anonym
31. 1. 2007 20:28
Re: Lexus nebo BMW
:yes:
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
29. 1. 2007 23:05
Bude aj manual?
Neviete, ci sa bude new x5 dodavat aj s manualnou prevodovkou? Ked uz nove ML aj Q7 ( Svynimkou 3,6L) maju iba auto. Ja automaty zas moc nemusim :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fILIP"
30. 1. 2007 08:51
Lexus vs. BMW
Já sem taky velkým příznivcem BMW..... Nová X5 mě uplně fascinuje..... Myslím si, že na RX rozhodně nemá..... A taky si uvědomte, že nová X5 má před sebou cca 7 let budoucnosti.... Stoprocentně se objeví nové motory a Lexus bude výrazně poražen..... Jedinej Lexus, kterej uznávám, je novej LS..... Ten dnes nemá konkurenta.... Ale BMW 7 dosluhuje..... Dal bych ruku do ohně za to, že nová připravovaná 7 srazí japonce na kolena!! Tot muj nazor.....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "007"
30. 1. 2007 20:36
Re: Lexus vs. BMW
A proč si myslíš,že nová X5 nemá na RX??To si piš,že má!!!!Akorát X5 nemá ten elektromotor.Však si počkej na testy.
neregistrovaný "Filip"
31. 1. 2007 08:45
Re: Lexus vs. BMW
sry.... to byl překlep.... Samozřejmě sem chtěl napsat že RX nemá na X5..... ale jestě jedna poznámka.... Toyota dělá elektromotory.... BMW vidí budoucnost ve vodíku..... Není to ještě tak rozsáhlý, ale předpokládám, že tak do 10 let to bude mnohem používanější typ motoru než elektromotor...... Prostě BMW si jde vlastní cestou, nemá zapotřebí někoho kopírovat kvůli prodejům..... ;-)
neregistrovaný "007"
31. 1. 2007 21:20
Re: Lexus vs. BMW
No vidíš,to je ten svěží názor a pravda. :yes: :yes: :yes:
anonym
30. 1. 2007 21:55
Lexus nebo BMW
Trocha mas pomylené informácie vzdy na prvom mieste kvality a spolahlivosti bola značka Lexus a na druhom Porsche tohto roku sa to zmenilo a Porsche je na prvom a Lexus na druhom a prekvapujuco na tretom Hyundai.
Neviem kamo ale technika v Japonsku je trocha o niecom inom. Uz len jednoducha hajzlova doska ma vyhrievanie.Ok diesel pochadza z Eu. a to od pana Diesla. ABS, ESP a quattro. Ukaž mi dnes jedne europske auto ktoré dokaže zaparkovať samo ako Lexus LS. Ukaz mi ktore europs. auto ma system pozorovania vodiča, či dava pozor na cestu!Ukaž mi jedno europske auto ktoré je tak tiche ako Lexus nedavno som cital test a ani najnovssi Mercedes S nemal na tichost a technicku dokonalost Lexusu LS ovsem jazdne zazitky mas vacsie v Mercedese. Ale technika asi tazko..Ukaž mi jedno europske auto ktore ma tak perkefktne aktivne hlavove opierky. A najdokonalejsi lak na svete ma Lexus LS. Ani Maybach v tejto veci nema nan kamo. Maybach? Prosim ta nabuduce ked sa budes obhanat tak prosim ta povedz aspon Rolls Royce myslim, že to je vrchol.
Pozri ja nie som nejaky zastanca asiatov ako hovoris trocha ale rozlysujem Japonsko a Azia. Pevne si stojim za europskymi autami a v zivote si asi ani ine ako europske auto nekupim. Ale obcas je objektivita dobra vec.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Estrogen"
31. 1. 2007 00:38
Re: Lexus nebo BMW
Člověče, ty dvě igelitky letáčků z toho šourůmu ti pěkně vymyly mozek :-O
No a aby ve špízování tisíců kamer mne doplňovalo ještě mé vlastní auto a kontrolovalo, jestli se zrovna dloubu v nose, o to ani v nejmenším nestojím.
Nechci tunerský výplod s osmiválcem, nechci ani kozu na čtyřech kolem. Příjemnou zábavu s Lexusem ...
neregistrovaný "Filip"
31. 1. 2007 08:55
Re: Lexus nebo BMW
Podívej se, LS je špička, eště až přijdou všechny motory, jako napriklad LS600h bude mit jeste o neco navrch.... Ale taky je to naprostá novinka... Já to tu furt opakuju - BMW 7 dosluhuje a brzo se dočkáme nový generace..... Díky Japoncům to maj hoši v Mnichově trochu těžší..... ale určitě dokážou vyrobit 7 která LS překoná ve všech směrech......
anonym
31. 1. 2007 20:33
Re: Lexus nebo BMW
:yes:
neregistrovaný "007"
31. 1. 2007 21:28
Re: Lexus nebo BMW
Tak to Tě musím zklamat.BMW také umí samo zaparkovat.Pozorování řidiče má BMW 7 asi už 2roky.No a díky za ten Rols,ten přece pochází od BMW,takže :yes: :yes: :yes:
anonym
3. 3. 2007 17:48
BMW
nejkrásnější auto na celým světě.Fakt ho žeru :yes:
Rozbalit vlákno
0