V druhé polovině letošního roku hodlá Citroën spustit prodej nového DS3 Racing, jehož premiéra se odehraje na autosalonu v Ženevě. Výroba tohoto modelu bude omezena na pouhých 1000 vozů.
DS3 je velmi vyzrálá, zejména v černé a bílé s plastickými ornamenty střechy.. Seděl jsem uvnitř a byl velmi pozitivně překvapený třeba i takového detailu, jako je černé čalounění stropu - velmi, velmi dotažené..
Spíš jsem si bral na paškál Racing, který bude celkem ultimativní nářadí, ale jeho prezentace na videu je k pláči.
No já nevím, mě to video nějak zásadně tragické nepřijde, taková klasika předváděcích videí... trošku jízdy po hezkých silnicích, hodně detailů vozu, k tomu nějaká drobná omáčka, která tady má relativně vtipnou pointu ve střídání řidiče / řidičky.
Nedávno tu bylo prezentační video VW Polo a to bylo subjektivně mnohem horší - jednak bylo mnohem delší, dvak bylo obvykle snímáno statickou kamerou, kolem které se prořítilo Polo, takže člověk kroutil hlavou jako na tenise :-).
Jo, ještě k té DS3R... sportovní očekávání ve mě zrovna nevzbuzuje, je to taková malá krabice - no, něco jako Mini. Ale na druhou stranu, na ježdění do práce... proč ne?
Na ježdění do práce je dvě stě koní na jedenácti metrácích úplně běžná věc.. I já bych takhle cestou po nábřeží na dlažbě uvítal mechanický převod volantu, anatomy Recaro a snížený, tuhý podvozek - paráda ;-) Pak za Karlovým mostem po kolejích, naložím do kotle až mi vyskočí ešus se svačinou zadním oknem a už to valím sto padesátkou kolem fylosofické fakulty k Internacionalu >:-[]
Emele tragické na tom videu je takřka vše. Nemá to nápad, nemá to šmrnc, nemá to nic.. samé otřepané klišé. Bylo vidět, že se celý štáb snažil to mít co nejrychleji za sebou. Navtech by to natočil 50x lépe, a to by to natáčel na mobil a v kuchyni.
No tak se podívej na to video u Pola... nebo jinak, pošli mi, co považuješ za podařené video. Samozřejmě u nějakého srovnatelného auta, nemyslím Ferrari.