hlavně když se člověk koukne zezadu, tak je to poznat. To se Lehmanovci moc nepředvedli. A ty další snímky- Arnejs ty už jsou dost starý, řek bych tak aspoň 14 dnů.
Mám drobnou připomínku směrem k autorovi textu. Arnejs se nebude vyrábět na stejné lince jako Cee'd! Nejprve se bude vyrábět přímo v Koreji, po dokončení závodu v Nošovicích bude výroba přenesena do ČR.
ja mam taku informaciu, ze arnejs by sa mal zacat vyrabat od cca polovicky roka v ziline. ale nakolko je to iste neviem. mam to zatial od dvoch zdrojov.
Výroba Arnejsu v Žilině do doby, než budou Nošovice, je úplně logická alternativa - linky v Žilině mají rezervu v kapacitě, jsou schopné bez přestavby dělat tusím 8 modelů a celé zázemí, včetně sdílených dílů, je na místě. Takže tu úvahu beru jako nejpravděpodobnější, naopak výroba v Koreji by všechno zkomplikovala a prodražila. Navíc v Koreji je trvalé riziko stávek zaměstnanců, což je kompikace navíc.
To by přece nemělo smysl, vždyť by si konkurovaly. To je asi tak, jako proč se nedováží Accent hatchback, ale jenom sedan a Kia Rio zas jenom hatchback. Jestli to ale tak tomu bude, tak je to vážně na hlavu.
No, nechci ti do toho mluvit, jen sem opíšu údaje z websitu Hyundai (www.hyundai-motor.com) (v závorce dávám míry cee'du): délka 4335 (4235), šíčka 1840 (1790), výška 1488 (1447), rozvor 2649 (2650). Plyne z toho, že Arnejs, aspoň podle zatím známých údajů, je na stejné platformě jako cee'd a rozměrově je větší jen nepatrně, v hranicích segmentu nižší střední - v zásadě má rozměry téměř jako Ford Focus. Takže jak jsi přišel na ten Accent vs. Elantra?
Atos se hodně podobá zaplachtovaným fotkám z nedávna (zadní boční okýnka, zadní lampy, celková silueta). Přiblížení Kie Picanto tedy zřejmě opravdu nastane. U Arnejsu možná došlo k nějakým větším změnám proti známému konceptu, jinak bych nechápal to těžké zaplachtování - na oficiálním situ Hyundai Motor Company má Arnejs svůj oficiální microsite, takže teoreticky není co skrývat. Pokud nám ovšem redakce neukazuje nějaké staré spy fotky. U Atosu i Arnejsu musí Hyundai předvést nějaké řešení kanibalismu s Picantem a cee'dem, uvidíme, co vymyslí. Tím se obnova modelové řady Hyundaie skoro uzavírá, jediná nezodpovězená zůstává otázka nové generace Matrixu nebo její nahrazení jinou koncepcí (viz třeba koncept Kia Soul).