Novinky
0
to myslíš sebe tupče
Přejít do diskuze
A jakej mám teda vocas,každej rok jinak dlouhej,když sem měl F126p,R5,L200,Eclipse...teď Pajero Sport? ..s ostatnim víceméně souhlasim. 😄
Svatá pravda... >😁 :yes: Discovery -fakt dobrý,testoval jsem konkurenty LC na polygonu Tatry v Kopřivnici,moc se mi líbilo jak to maká,ale byl jsem hned zchlazen přítomným novinářem,že měli čtyři kousky na týden v horách v Rumunsku na test a dva se vrátily na odtahu a dva měli rozsvícenou palubovku a byli zralí na výměnu elektroniky.... to by po týdnu být nemělo >😒] máš pravdu Alessio :yes: ARO a ÚžAZ :yes:
z objemu 660 výkon 110 koní...Až GTIho na návštěvě japonska (jinde totiž jezdit nebude) předjede v dlouhém táhlém miniMPV s nápisem STI...bude aspoň vědět, na čem je >😁
... a dal uz si nemusel vubec nic psat, tvy komplexy trci z kazdyho tvyho slova jako slama z tvych bot
tak nic.. koukam,že redakce nebere konkurenci 😁 no doufam,že tu o Subaru Stella STi taky něco napíšete >😁 >😒]
By som si ho nekupil ani za nic!Ved to je ako to minule.Iba naraznik vymeneny,nejake svetla ale taka ista skatula ako predtym!Nic moc.Teda Patrol je krajsi! :-!
Něco takovýho, ale jsou to krásná auta. Taky bych asi voli spíš land cruisera, ale mohli by ho taky inovoat... něco jako pajero, xenony, multifunkční volant atd....
Nebudu nikoho unavovat názorem na terénní schopnosti a neschopnosti této káry, faktem je že 90% frajerů si ho pořídí kvůli svému egu a malému pinďouru.Jirkovi Paroubků by seklo. Už vidím kolik týpků s károu za 1,5 mega se 30GB hudebním studiem, DVD ve stropě a podobnými ***mi brázdí rozbahněnou necestou české divočiny. Pro skutečný teréňák jsou všechny automatické a elektronické systémy počínaje terrain response či jiné serepatičky prakticky k * a klasiku, mechanickou špéru to stejně nenahradí. Pár takových "teréňáků" jsem se svou Nivou z bahna tahal, takže Defender, Niva, Jeep Wrangler, Hummer, ARO vivat!!!! Ostatní je do terénu, nepočítám-li polní cestu nepoužitelnej * , dobrej tak akorát pro městský frajery nebo jejich buchty co viděli pořádnej terén jen v neděli na ČT 1 v Objektivu. >😒]
samozřejmě máš pravdu, Ciello. Ale Defender je v Africe tak oblíbený proto, že je konstrukčně jednodušší, nemá ultramoderní serepetičky jako terrain response atd. Mitsubishi tvrdí, že do nové generace Pajera implementovali zkušenosti z Dakaru, i když je to jistě jen reklamní tvrzení, nepochybuji o tom, že co šlo, to tam dali (co není příliš drahé a co je spolehlivé a vhodné pro seriovou výrobu). Chci říct jen to, že kdybych sázel na spolehlivost, tak bych dal přednost Pajeru, nikoliv Range Roveru nebo Sportu. Ale je to jen moje osobní volba-(tajně miluji Land Cruiser-Toyotu!)
...pre mna je zase trapne ked niektore automobilky kazdy maly facelift nazyvaju novou generaciou. Toto je standardny facelift zaklad je stary len inovovane motory a dizajn.
Pajero je prověřené praxí.. >😁 >😁 a to jako Land Rover se dělá tepr druhou sezónu jako..?!? >😁 >😁 Pajero je výborný auto, ale momentálně se hledá jako selé Mitsubishi.. A podobnost Pajera na Dakaru s tím seriovým je asi jako Audi DTM s civilní A4...!! 😉 Teda jestli jsem správně pochopil ten příspěvek... Ale nezapomínej, že afrika je kontinet Defenderů a Toyot..!!
aro má tuhý nápravy listový pera ... pajero má nezávislí zavěšení ... lr nezávislý zavěšení na vzduchu který umí přepouštět vzduch mezi vakama ... tím pádem lepší skřižitelnost a průchodnost ... jinak pro dlouhodobej provoz v terénu ani nový LR ani nový pajero neni .. na ten je dobrej opravdu to aro nebo lancruiser 78 ...
Pajero je prověřené praxí. Myslíš, že kdybys vypravil do Dakaru 20x Pajero a 20x Land Rover s terrain píše se to response, tak že by výsledky byly stejné?
Neviem z kade su tie foto ale toho zrcatka by som sa nebal to byba zvykom na japonskom trhu u nas pochybuje. Inak z toho clanku aj prilozenych foto som aj ja sklamany ak chcete tak si pozrite relaciu na www.prima-autosalon.tv z tohto tyzdna tam ho mate.
je jedno s jakým systémem vjedeš do terénu.. nicméně něco má mnohem vyšší životnost danou náročným provozem v terénu... obyčejný železo.
jenom se zeptám...ARO nemá vzduchový podvozek a vyjede taky hodně...tzn. že není do terénu vybavené? Já si myslím, že ty elektronické serepetičky jsou spíš určené na silnici, v terénu jde o tři špéry, světlou výšku a hmotnost.
no tuhle jsem v jednom nejmenovaném časopise ( v zdejší anketě má 15% hlasujících) četl krátký článeček podle kterého projede bez prblémů i místa kde by land rover či landcruiser zapotili ... nemůžu si pomoc, ale když si představím discovery s terrain responce a vzduchovým podvozkem tak mi přijde že je do terénu o dost vybavenější nežli pajero. Jinak měl jsem možnost se s ním krátce seznámit a přišlo mi že s ním zaslpali dobu - jako první mě zarazil strašně vysokej posaz protože sedačka nešla dát dostatečně nízko, pak se mi párkrát špatně řadilo. Co se týče vzhledu tak jsem trochu zklamán - osobně moc nechytnul ;-\
tak odfláknutý článek jsem dlouho neviděl.
Je u nás hodně lehkoživků a darmožráčů mezi tzv. "novináři".
Je u nás hodně lehkoživků a darmožráčů mezi tzv. "novináři".