Krása,ale bohužel pro mně finančně nedostupná...Otec mi na něj asi nepůjčí,ale kdyby se našel někdo,kdo mi na něj půjčí,tak do toho půjdu.Ale určitě se kvůli mně nezadlužujte. >:D >:D >:D
Úsměv a despekt... to jsou pocity, které mám, když se na toto dílo podívám... vždy, když vedle mě některé zasstavít, tak si s úsměvem prohlížím řidiče a většinou to jsou opravdu "postavičky"... já vím já vím... už se to tu probíralo milionkrát... stejně si to dloubnutí neumím odpustit... 8-s;-)
Cayenne se mi nelibilo pred faceliftem a nelibi se mi ani po nem - z trojce SUV pouzivajicich tutez platformu, je Cayenne designove nejslabsi. Porsche by se melo spis drzet toho, co jim jde nejlip - sportaky. Ale vysvetlujte to vedeni a akcionarum, kdyz je Cayenne zachranilo pred krachem 8-s .
Já myslím, že design byl tvořen po návštěvě obludária na Petříně. Jinak si totiž toto auto neumím vysvětlit.
S těmi sporťáky máš samozřejmě pravdu. Jenže...časy jsou zlé Kamile...ještě čekám na obdobu A1,A2,Lupo,Golf cross a konzument si bude chrochtat, že má konečně PORSCHECHECHE. :yes: >:D:yes:
Asi jsem divnej, mě se tohle auto od počátku líbí, z tý trojice mi připadá jeho design nejsportovnější a jestli někdo pochybuje o tom, že je ze všech SUV skutečně nejrychlejší, autům nerozumí. Otázka vkusu je samostatná kapitola, ale o technice, zábavnosti, síle a schopnostech tohoto vozu nemůže pochybovat nikdo!
docela mě zaujalo okomentování světlometů v první větě článku - jsou oproti starší verzi užší a zároveň širší. Připadá mi to poněkud jako protimluv :))