Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nezpoplatněné úseky dálnic se brzy stanou minulostí

Současný a pravděpodobně i následující ministr dopravy chystá zrušení nezpoplatněných úseků dálnic, protože výjimky podle něj nejsou správné.
Zpět na článek
9. 1. 2007 10:19
9. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2007 12:34
neregistrovaný "astony"
11. 1. 2007 10:23
neregistrovaný "FiestaS"
9. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "Lojza"
9. 1. 2007 11:08
neregistrovaný "Lojza"
9. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "Donald"
11. 1. 2007 10:40
neregistrovaný "FiestaS"
9. 1. 2007 11:29
9. 1. 2007 12:13
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 12:17
11. 1. 2007 10:37
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:38
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:50
neregistrovaný "FiestaS"
9. 1. 2007 13:43
neregistrovaný "riso1"
11. 1. 2007 10:58
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "FiestaS"
9. 1. 2007 14:40
anonym
9. 1. 2007 15:15
9. 1. 2007 17:39
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2007 23:49
neregistrovaný "AliM"
11. 1. 2007 10:52
neregistrovaný "FiestaS"
17. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "aliks"
9. 1. 2007 13:34
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 16:03
anonym
9. 1. 2007 21:13
neregistrovaný "me"
9. 1. 2007 11:17
anonym
9. 1. 2007 12:20
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 14:50
neregistrovaný "P"
9. 1. 2007 15:33
9. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "občan"
9. 1. 2007 11:23
9. 1. 2007 11:35
9. 1. 2007 15:17
9. 1. 2007 12:32
neregistrovaný "Jirkaf"
9. 1. 2007 14:20
neregistrovaný "Martin"
9. 1. 2007 17:30
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 13:07
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 14:42
anonym
9. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 18:27
anonym
9. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 15:32
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 16:05
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 17:19
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 18:28
neregistrovaný "tead"
9. 1. 2007 19:12
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2007 12:11
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 12:06
neregistrovaný "FiestaS"
9. 1. 2007 17:32
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 17:35
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 18:17
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 18:18
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 18:21
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 15:23
9. 1. 2007 18:45
anonym
9. 1. 2007 18:50
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2007 17:49
neregistrovaný "Já"
9. 1. 2007 17:08
neregistrovaný "Nasranej!"
9. 1. 2007 19:32
anonym
9. 1. 2007 10:19
VÝJIMKA NA HLAVU
Princip vladnutí rudejch či přirudlejch našeptávačů lepších zítřků spočívá v tom, že jednak nás pod pláštěm ráje nutí prožírat svou budoucnost, jednak vytváří sociální sekty. Máš dítě? Dostaneš pastelku. Zdarma. Máš hlavu? Vyfásneš nejvyšší daňové pásmo. Zrušení nesmyslů, aktuálně tedy v podobě výjimek ze zpoplatnění užívání příslušných komunikací, je správná cesta... Ostatně on snad existuje někdo, kdo nejezdí po dálnici? V prosinci si kup celoroční známku a jezdi. Nebo si nech procvaknout ucho, to na důkaz výjimky na hlavu.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2007 11:04
Re: VÝJIMKA NA HLAVU
Je pravda, že v naší zemi jsou úseky třeba pár kilometrů a ty jsou vedeny jako nezpoplatněné jenom z důvodu, že není možné je jednoduše objed po okresce. Ale souhlasím s tebou, že když už se platí mělo by se platit všude. A ten kdo má auto a má peníze na to aby s autem jezdil tak jedna tísícikoruna za rok není zas tak moc peněz. A když to vezmu že letos stojí známka 900 Kč tak to vychází asi tak, že za každej den dá motorista směšných 2,5 Kč (po zaokrouhlení) A to ať se na mě nikdo nezlobí, ale myslím, že 2,5 je schopnej ušetřit každej ;-)
9. 1. 2007 11:23
Re: VÝJIMKA NA HLAVU
Jistě :yes:
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 12:34
Re: VÝJIMKA NA HLAVU
Už začínám být docela alergickej na věty typu " kdo má auto a má peníze na to aby s autem jezdil...". To už fakt zavání tím, aby se to stalo povinnou součástí nějaké daně, takže by to platil každej s argumentem, že ono je to jenom dvě padesát na den. Asi nejsem žádná nula, takže 900 opravdu ušetřit můžu. Aji tři tísíce by sme jako rodina mohli, proč ne, protože máme tři auta. Ale když po dálnici jezdím jenom s jedním a ty další dvě na pojíždění do města, tak mám koupit znáku i jim, protože holt obchody se postavily k dálničnímu přivaděčí? Velmi citlivě bych vybíral místa kde vyjjímku zrušit. A třeba městský okruhy ještě citlivěji.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:23
Re: VÝJIMKA NA HLAVU
Tak tak... Veta "kdo ma auto a ma penize, aby s nim jezdil" podle me skutecne neznamena, ze kdo ma auto, ma i penize. Nekdo proste auto musi mit, protoze by se jinak nedostal ani pro potraviny. Proste je to pro neho naprosta nutnost a na ten provoz nasetri utrhavanim si od huby, protoze to proste jinak nejde. A kdyz chce usetrit tim, ze bude nakupovat vic najednou v levnejsich hypermarketech, tak mu ty usetrene penize radsi honem vykompenzujme dalnicni znamkou za to, ze si sjede 2 km za mesto do kseftu. A je to!
neregistrovaný "Lojza"
9. 1. 2007 11:06
Re: *
Ty ses ale *, to se jentak nevidi, 1) prirudlejch? zjevne si nezazil komunismu, jinak bys nekecal takovy kraviny, v britanii vladli socialni demokrati 18 let v kuse, a stejnetak vladnou v polovine evropy, to s "rudochama" tedy s komunistickou diktaturou nema vubec nic spolenyho.
2) o raji nikdo nemluvil a hlavne ZADNA BUDOUCNOST SE NEPROZIRA! statni dluh se totiz OPRAVDU NEMUSI NIKDY SPLATIT, zni to jako blbost, ze? ano, a pritom je to zakladni prvek ekonomickeho vzdelavani, a proc to tak je? protoze tyto penize nejsou odjinud, tedy je nemusime nekomu splacet, pochazeji od nas samych, proto se nemuseji vracet, stejne jako kdyz si koupis auto za 500k, tak si taky dluzis 500k, ale nikdy si je nemusis splatit nejak zpatky.
3) kecy o sektach jsou uplne mimo, pan zjevne huli travu po hektarech
4) *, vis kolik takovy dite stoji? To se ti to keca, ze? ty si nasetris na novy auticko, jenze kdybys mel jen jedno dite, nenasetris 20 let ani N! navic nedostane clovek od statu JEN TAK penize, ale za to ze privedl do spolecnosti dite, za to ze to dite bude 45 LET MAKAT A PRIVEDE TAK V PODOBE HRUBEHO DOMACIHO PRODUKTU DESITKY MILIARD KORUN!!
5) HAHA! TAKZE PODLE TEBE JEN CLOVEK CO MA HLAVU VYDELAVA NEJVIC? PAKO! TRETINA OBYVATEL MA PRIJEM 7-16 TISIC HRUBEHO, TO ZE TEDY KAZDY DRUHY Z TOHO MA MATURITU TE UZ NEZAJIMA, TO ZE PRUMERNY PLAT 21 TISIC MA TEDY JEN MALOKDO - TEDY LIDE S NADPRUMERNYM PLATEM (nejak ta rovnice nevychazi, ze?!) OSTATNE MUJ BRATR - INZENYR (FEL) TED PRACUJICI NA DOKTORATU BERE 20 HRUBYHO, ZAJIMAVY ZE? ONO SE TO KECA HEZKY ZE CHYTREJ MA 40 A HLOUPEJ FLAKAC OD NEJ DOSTAVA PRACHY, AZ NA TO ZE JE TO UPLNA BLBOST, JA MAM IQ 130 A NASTUPOVAL JSEM ZA 14 HRUBYHO!!!
6) jo, ja nejezdim po dalnici
7) NO, a ted ti ty pako neznaly vysvetlim danovej system kterej ty snadno pochopis, problem je ze kecas protoze ho neznas, tedy zkracene, makas jen pul zivota, ne tu druhou pulku kdy se flakas - v duchodu si musis vydelat, dejmetomu ze zijes 85 let, pracujes od 20 do 65, 20 let ses v duchodu, beres 7000 kc, za tech 20 let duchodu tedy POBERES OD STATU 1MILION A 680 TISIC KORUN, TO POKUD ROZPOCITAS NA 45 LET PRACE, TAK TI VYJDE ZE SI MUSIS BEHEM PRACE SETRIT 3TISICE 111 KORUN MESICNE, TO JSOU TY DANE, PRI HRUBEM PLATU 20 TISIC TEDY CISTEM 16 TISIC, KDE TEDY PADNE 4000 NA DANE, TAK PADNE 3111 KC ZASE JEN NA TEBE!!! TY TUPA NEZNALA LUZO!!! VIDIS, TY TO CHAPES, NENI TO TAK ZE BYS BYL BLBEJ, ONO TO NENI TEZKE POCHOPIT, TY TO PROSTE JEN NEVIS JAK TO FUNGUJE, A TO JE TEN PROBLEM, KDYZ TO NEVIS, TAK KDE BERES TU DRZOST DO TOHO KECAT?!?!?! ONO KDYBY TO BYLO TAK JAK SI MYSLIS, TAK NADAVAS PRAVEM, PROBLEM JE ZE JE TO UPLNE JINAK, ABSOLUTNI VETSINA DANI JDE PRIMO NA TEBE, DALE JE TU SLUZBA - VZDELAVANI, KTEROU VYUZIVAS DEN CO DEN PO DOBU DESETILETI, TAK SI TO VEZMEM, MUSI SE POSTAVIT SKOLA, OPRAVOVAT, UKLIZET,PLATIT TOPENI A ELEKTRINU, A UCITELE, VEZMEME ZE SLUZBA STOJI 50 KC NA HODINU (coz je smesne protoze dnes jakekoliv jine sluzby stoji az 400 kc na hodinu, pocitam tedy VE TVUJ PROSPECH!) tak to mame 8 hodin denne, pondeli az patek, 10 MESICU PO DOBU DEJME TOMU JEN 15-TI LET, TO JE 1200 TISIC KORUN, TO JE 2222 KORUN MESICNE PO DOBU 45 LET CO MAKAS!! MUSIS VRATIT NA DANICH, TO CUMIS, CO?!?!
8) VYSLEDEK ZKRACENE TEDY JE - MAKAS JEN PULKU ZIVOTA, NA TEN ZBYTEK - DETSTVI A STARI SI MUSIS VYDELAT, SPLATIT DLUH ZA DETSTVI A NASETRIT NA STARI, PROTO JE V PORADKU POKUD PLATIS DANE 50%!!! PROTOZE JE PLATIS JEN NA SEBE!!! TAK SKLAPNI FLAKACI!! PROTOZE TY NECHCES ROVNOCENNY FINANACE, MYSLIS ZE DOSTAVAS MALO, A ONO JE TO ZATIM PRESNE NAOPAK! CHCES PROZRAT VIC NEZ VYDELAS!!! TAKZE TY SES TU TEN KOMOUS!!! SPRAVNE JE ABY KAZDY MEL TAKOVE FINANCNI OHODNOCENI JAKE ODPOVIDA PRACOVNI DOBE, VZDELANI A ZODPOVEDNOSTI, A TO TY NECHCES, SES PRUMERNA NICKA, A DELAS SI NAROKY JAKO NEJAKEJ BOREC - HA!! NEMAKAS O NIC DYL NEZ OSTATNI, NEVIS NIC VIC NEZ JA, TAKZE TI PATRI MAXIMALNE TOLIK CO ME, TEDY 18 HRUBYHO, JESTLI MAS VIC TAK KRADES! A SES TEN POSLEDNI KDO MA PRAVO KECAT NICKO NEUMELA NAMYSLENA!!!!
neregistrovaný "Lojza"
9. 1. 2007 11:08
Re: *
Oprava - dite vydela desitky MILIONU, ne miliard - samozrejme
neregistrovaný "Donald"
9. 1. 2007 11:19
Re: *
Chápu,že pokud je někdo neschopnej si najít pořádnou práci a nebo neni ochotnej něco obětovat (přestěhovat se za prací) a nebo neni ochotnej zkusit štěstí a risknout podnikání,tak má ho*** a jen po večerech držkuje v hospodě s podobnejma individuama a pokud vám to vyhovuje,tak nedržkujte jak všichni okolo kradou. Pokud zaměstnanec svou prací vytvoří pro zaměstnavatele zisk třeba mega, nechápu,proč by nemoh brát třeba 100k.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:40
Re: *
Budme vsak objektivni... Zda se ti realny, aby si KAZDY nasel, jak rikas, "poradnou praci"? To snad musi byt jasny tobe i komukoliv jinymu, ze to nejde. A ze ta tretina obyvatel s prijmem pod republikovym prumerem tu proste bude a nezmizi, protoze proste vsichni si tu "poradnou praci" najit proste nemuzou, opakuji NEMUZOU :-) Je ale tragicke, ze ti, co si ji najdou, velice snadno zapomenou, ze predchozi veta je faktem a ze krome nich jsou tu prave jeste ti ostatni (kterych je navic vetsina...) Smutne, lec pravdive.
9. 1. 2007 11:29
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Nedáš si na kuráž ještě tu vaší? - "póóóósledníííí biiiitva vzláááála, dejme seeee naaa pochod..." ;-\ 8-s Aurora už nepřijedě, Lojzo, s tím se prostě smiř.
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 12:13
Re: RUDEJ ĎÁBEL
tak to je hustý. Napřed sem se lehce pousmál, pak už mně to přišlo hodně vtipný a ten konec vygradoval fakt na jedničku :yes: , to už sem málem umřel smíchy v křečích na zemi. >:D >:D . Heeej, fakt si mě rozesmal že mně ještě tečou slzy. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - VDC
9. 1. 2007 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:37
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Budme vsak objektivni... Zda se ti realny, aby si KAZDY nasel, jak rikas, "poradnou praci"? To snad musi byt jasny tobe i komukoliv jinymu, ze to nejde. A ze ta tretina obyvatel s prijmem pod republikovym prumerem tu proste bude a nezmizi, protoze proste vsichni si tu "poradnou praci" najit proste nemuzou, opakuji NEMUZOU :-) Je ale tragicke, ze ti, co si ji najdou, velice snadno zapomenou, ze predchozi veta je faktem a ze krome nich jsou tu prave jeste ti ostatni (kterych je navic vetsina...) Smutne, lec pravdive.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:38
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Sorry, tenhle prispevek patril o kousek vys... Hned ho tam hodim.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:50
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Ano, to s tou desetinou naroda muze byt pravda. Je zde vsak treba si uvedomit, ze se na to podivat dvema pohledy na spravedlnost. Jedna je spravedlnost subjektivni - to znamena, ze mas pocit, ze co si vydelas vlastnima rukama, patri tobe, proc bys mel cast davat nekomu jinymu? Divil bych se, kdyby nekdo z nas nekdy ten pocit nemel. Pak je tu spravedlnost (a soucasne s ni i zodpovednost) socialni (pro ty mene znale - to nema nic moc spolecneho se socialismem ci snad dokonce komunismem - znamena to "spolecenska"), podle ktere je spravedlive, aby ti, kteri jsou na tom hure, ba dokonce spatne nemuseli obetovat tolik, co ti, kteri jsou na tom dobre a zdaleka je to tolik nebude bolet. To je jedna z veci, ktera z nas dela lidi. Pokud nechces platit dane, odstehuj se treba na Bahamy (nekdo vyse psal, ze kdyz nekdo neni ochoten se prestehovat za lepsim, nema si co stezovat), neplat dane a divej se, jak kousek od tvoji vily zivori stovky chudych, kteri bud nemaji to vzdelani, nebo to stesti, nebo... aby si mohli postavit vilu vedle tebe.
On se clovek proste muze dostat do situace, kdy kazdou korunu musi trikrat obratit, nez ji utrati, velmi snadno, ani nevi jak. Holt, kdo nezazil, nepochopi...
neregistrovaný "riso1"
9. 1. 2007 13:43
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Byt Tebou, tak se za takovy vylev stydim vyjit na ulici. A hlasit se k tak vysokemu IQ - no to potes,to Ti museli namerit v 1. tride a od te doby se tim asi jen chvastat, ze?

Uz jsi slysel, duchodovy system je prubezny? napr pred 15 lety byl prumerny plat, na ktery vsak tehdy dosahla vetsina lidi, cca 3000Kcs, z cehoz se taky platily odvody na duchod. Tady Tvuj vypocet trochu pokulhava...
Avatar - jnkd
9. 1. 2007 15:26
Re: RUDEJ ĎÁBEL
jen pro mé ekonomické cítění nebyla před 15 lety jiná kupní síla české koruny???
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 15:55
Re: RUDEJ ĎÁBEL
To ano. Ale na nesmyslnosti té úvahy to nic nemění.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:58
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Z toho vyplyva, ze vlastne muzeme byt radi, protoze platime min a budeme pobirat vic, ze? Pokud platy postupne rostou, jsme vlastne ve vyhode, protoze dnes ve skutecnosti platime ze sveho "nizsiho" platu na duchody soucasnym duchodcum, zatimco na nase duchody budou platit pristi generace ze svych "vyssich" platu, coz nam vlastne zajisti vyssi duchody, nez na jake jsme se ze svych "nizsich" platu teoreticky nasporili... :-)
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 14:34
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Amen. Vlastně ne... důchodové pojištění - říká ti to něco? Jakto že důchodová pojišťovna je schopna úspory zhodnotit? Protože tvoje investice (úspory) dokáže správně investovat. Třeba do dluhopisů rozhazovačné vlády. Náš státní důchodový systém funguje jak jsi naznačil - v ideálním případě z něj vypadne jen tolik peněz kolik se do něj vloží. A k tomu stejně nikdy nedojde, protože ve skuttečnosti se značná část rozfrcá na tzv. mandatorních výdajích. Položkách které každá vláda "musí zaplatit". Nemusí, jen by bylo potřeba upravit některé zákony - zrušit pastelkovné, policejní renty a pár dalších nesmyslů a další věci řešit snížením daní. Ale to si nikdo ve státě kde se nejpravicovejší strana chová jako moderní levice nedovolí.
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 11:04
Re: RUDEJ ĎÁBEL
To je dano tim, ze pro stat neexistuje neco jako bankrot. To je vsak dano tak nejak povahou statu a dobre by to ani neslo. Proto holt stat neni efektivni instituce pro zhodnoceni vlozenych prostredku.
Soucasne taky, zatimco duchodova pojistovna muze vlozene penize investovat, tj. do "neceho" je ulozit a nechat je, aby se zhodnotili, stat je musi v podstate rovnou zase vydat (treba prave na duchody soucasnych duchodcu) - coz zhodnoceni vlozenych prostredku vylucuje. Rozumime?
anonym
9. 1. 2007 14:40
Re: RUDEJ ĎÁBEL
ty krávo, to teda byla lavina >:D
9. 1. 2007 15:15
Re: RUDEJ ĎÁBEL
>:D >:D >:D ... ale na druhou stranu smutná duševní choroba ;-)
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2007 17:39
Re: RUDEJ ĎÁBEL
článek roku, Lojzo! >:D Nerad bych se někoho dotknul.. Ačkoliv zatím pouze studuji a nemusím tedy "vydělávat na svoje dětství a důchod" a "platit daně ,které platím jen na sebe" >:D, stydím se za některé svoje spoluobčany.. třeba za tebe, u*ožáku! :no:
9. 1. 2007 22:28
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Tak lojzo, to snad nemyslis vazne? Ver mi, ze opravdu nevim co si o tom mam myslet. Bud si z nas delas srandu (ale nikdo se nesmeje), nebo to myslis vazne. Pokud jo, tak si to vezmem pekne po poradku:

1) soc-dem vlada v UK je fakt neco jinyho nez u nas, v postkomunisticky zemi
2) kdyz si koupis auto, tak do toho investujes svy prachy, ktery sis uz vydelal, davas to ze svyho zisku, proto si nic nedluzis. Dluh je, kdyz si pujcis prachy, ktery nemas. A dluhy se splacej kamo.
3) Co si davas, nez napises cos napsal?
4) mas dite proto, aby na tebe makalo? Po ekonomicke strance jses mimo
5) Ano, clovek co ma hlavu, a dokaze vymyslet zpusob jak vydelat prachy, ma vetsinou hodne penez. Asi vic nez tvejch 14, za ktery si nastupoval. Nahodou, nezavidis brachovi, ze ma FEL?
6) jezdis vubec autem? Mas vubec papiry? Kde bydlis?
7) ekonomicka uvaha slusna, ale: pri hrubem platu 20tis dostanes 15.482,-, ale zamestnavatel zaplati celkem 27.000,-. Takze na dane padne: 2.700 na zdravotni, 6.800 na socialni a dan z prijmu 2.018. Takze celkem zaplatis na danich celkem 11.518. Jo a zeptej se googlu co znamena pojem inflace.
8) Formulace "Chces prozrat vic nez vydelas!!!" je jak z nejaky punkovy pisne. Ovsem financni ohodnoceni odpovidajici pracovni dobe, vzdelani a zodpovednosti? Co takhle odvedene praci? Muzes byt vzdelany, delat prescasy a mit zodpovednost, ale kdyz ses vul, tak si poradny prachy nikdy nezaslouzis.

Takze lojzo, hod se do klidu, chapu ze se svym IQ a platem se cejtis blbe, ale existujou i jiny lidi, ktery taky nejsou spokojeny se svym platem. Zkus si najit jinou praci, za lepsi prachy. Hlavne never tem hovadinam, co jsi tady napsal.
neregistrovaný "AliM"
9. 1. 2007 23:49
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Hmm..Emylaku..on to Lojza myslel dobře,jenom ho nikdo nepochopil.Tak nějak si vylil srdíčko a všichni jste ho jenom pošlapali.. ;-) ale vážně..pro hodně lidí v týhle republice je težký sehnat práci, jestli nějakou sežene..a nemusí to být flákači. Já třeba vydělám víc než je republikový průměr, ale taky jsem měl problém před pár lety. Na pracáku a v depresích...Nepřeju to nikomu a taky se nikomu nevysmívám že má deset hrubýho..Každý z nás tak může skončit i takový podnikatel co ted má i sto měsíčně..V podstatě je to všechno o štěstí. Na mě se usmálo když jsem sehnal hodně dobrou práci, dodělávám školu a rýsuje se ještě lepší práce..Pokud se na někoho neusměje, tak skončí v celku špatně..alkoholik, bídná práce, pět rozvodů za sebou a hlavně dluhy..scénář který ti na netu nikdo nenapíše..protože na to nemá..znám jich stovky.. ;-\
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 10:52
Re: RUDEJ ĎÁBEL
No, v jadru bych i souhlasil. Nicmene bych to rozhodne nepodal tak militantne. A musim uznat, ze misty jsem se taky musel pousmat. S hlavni myslenkou se vsak muzu vcelku ztotoznit... Rozhodne vsak ne se vsim.
neregistrovaný "aliks"
17. 1. 2007 15:12
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Právě že státní dluh se musí jednou splatit jinak to může vést ke krachu ekonomiky a zborcení důchodového systému. Těch států je ve světě hodně na ukázku, ale po přečtení Vašeho příspěvku už nemám sil, to nějak rozebírat a dávat příklady.
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 13:34
Re: RUDEJ ĎÁBEL
S tim nemuzu souhlasit ;-) Jsem ochoten za dalnicni znamku platit v pripade, ze mi bude poskytnuta adekvatni dalnicni sit. Jenze tady ve Vychodnich Cechach jaksi neni vubec nic (coz je odpoved na otazku, zda jezdim po dalnicich). V tom pripade ja musim mit dalnicni znamku jen pro presun po "parodii na dalnici" kus pred Brnem smerem od Svitav. Jezdim tudy co dva tydny se dvema auty, tudiz musim mit 2 znamky. Vazne ale netusim proc. Chapu to tedy spravne, ze vyjimky na strane platce jsou vzdy nepripustne, ale fakt, ze kratoucky usek "dalnice", po ktere jedu, je fakticky naprosto k nicemu, jako vyjimecny povazovan neni? Proste jen slepe zdanit privilegium jizdy po dvou pruzich bez ohledu na smysl dalnicni site, ktery s tim konkretnim usekem nema vubec nic spolecneho (protoze ma delku nekolika trapnych km)? Tohle teda neberu :no:
Avatar - jnkd
9. 1. 2007 15:31
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Já jsem z Brna těsně před dálnicí (resp. silnicí pro motorová vozidla) odboč do prava na Českou a jeď až k nájezdu u Globusu tam už začíná zase město. Jen pro tu informaci mezi Brnem a Modřícema (dálnice na Vídeň končící před mikulovem) je asi dvaceti metrovej pruh bez města tam se taky bude platit? podle této logiky ano. Taky je veselé že do obchodích center na periferiích za městy se tayk bude platit
anonym
9. 1. 2007 16:03
Re: RUDEJ ĎÁBEL
Připadne mi že jseš spíše zamindrákovaný ODSák, který kope do všeho sociálního(navíc nechápu proč zrovna ty sem taháš politiku, když každýho káráš za příspěvky nevztahující se k tématu)..Na komunikacích,které slouží jako obchvaty měst je to nesmysl..
neregistrovaný "me"
9. 1. 2007 21:13
Re: VÝJIMKA NA HLAVU
Tak se vratme zpatky na zem. Kolik lidi nejezdi po dalnici zjistis hned po zruseni vyjimek. Mozna ti tvoje sebestrednost brani v rozhledu kousek dal, nez jen par km za velka mesta. Mozna to sam zjistis, az budes nekolik hodin projizdet mestem, mozna uz v tehle diskusi. Preju ti spoustu nudy v kolonach. Pripominas mi poslance, ktery ma svuj pohled na normalni (ve smyslu "bezny") zivot zamlzeny vyplatni paskou. Uvazuj ale prumernou rodinu s jednim, dvema detmi, ktera jezdi nakupovat do vetsiho mesta 3x do mesice, tvoji vybasnenou Fabii, na kterou si pujcili od rodicu a snazi se splacet (a to nemusi byt zadne "socky"). Pro takovou rodinu to neni 2,50 denne. Pro ni je to tisicovka na ruku. A bude hur. Ti pojedou mestem. Ideologicky jsem na tvoji strane. Nemel jsem nejmensi namitky proti Modre sanci, tak nejak to do sebe zapadalo. Vse souvisi se vsim. Ale to (vlada) co vznika ted, je kockopes. Jeden bude tlacit doprava, druhej doleva. Jak uz tady bylo zmineno, poplatky nejdou zpet do silnic, ale kockopes je bude tlacit jinam. Do socialniho "systemu", na jehoz reformy nemaji silu. Takze fakticky budes sypat penize lidem, kterymi tak opovrhujes. Rusit takove podobne vyjimky by bylo rozumnejsi az v dobe, kdy bude fungovat vsechno ostatni. Treba az lidi pochopi, ze je potreba mit osobni odpovednost za svoji budoucnost a nebudou mit pri placeni jakychkoliv dani a poplatku statu pocit, ze sypou penize do cerne diry. Prozatim nebyly zminene vyjimky nic proti nicemu. A pokud je tohle jedna z priorit pana ministra, usuzuji z toho, ze to bude ministr spatny. Vysledkem kockopsa bude preslapovani na miste a spousta nasranych lidi. Ti zacnou uvazovat, jestli to nebylo 'za Paroubka' lepsi... Chran nas Chuck Norris.
anonym
9. 1. 2007 11:17
jenže
S výše uvedenými příspěvky souhlasím, až na jednu věc. Že jsme národ extrémních šetřílků je všeobecně známá věc, ale myslím si, že např. obchvaty měst by přece jenom zpoplatněny být neměly, protože potom ztrácejí smysl. Příklad: Jsem z Brna a bydlím např. ve Slatině a pracuji v Bohunicích. Když pojedu po obchvatu jsem v Bohunicích do 10 minut. (bereme ranní cestu do práce tj. 7:30) Zkuste podobnou trasu projet městem. Jsem optimista 25 minut, když všechno bude fungovat, nebude žádný veletrh apod... Budu si kupobat dálniční známku, nebo budu jezdit městem? Budu jezdit po obchvatu bez známky, protože šance, že me tam někdo na tomto úseku chytí je minimální. Jasně už slyším oponenturu, máš jezdit masovkou a když na to nemáš, tak tím nejezdi apod. Ruku na srdce, kdo z Vás jezdí do práce sockou, ikdyž mu stojí u baráku? Nikdo, nebo menšina. Takže z toho vyplývá dle mého názoru tohle: Opět se výrazně zhorší průjezdnost městem, prodej dálničních známek se nějak moc nezvýší a všichni budou naštvaní (slušně řečeno) a proč? Abychom si opět byli při placení a plnění státní pokladny rovnější. Když dálniční známky, tak pro všechny a za peníze :-) Jenom čekám, kdy nám stát rozkáže vedle placení povinného ručení si povinně koupit i dálniční známku.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 12:20
Re: jenže
Ze slatiny do bohunic za 25 minut? To bys musel mít chlape sakra kliku ;-) Radši si tu známku kup. Budeš moct jezdit aji do Olympie, nebo Shopping parku, protože tam už to prej taky bude placený!!!
neregistrovaný "P"
9. 1. 2007 14:50
Re: jenže
Myslim, že je naprostá hloupost zpoplatnit obchvaty měst. Všude ve světě se snaží vyhnat auta mimo města, proto se staví obchvaty. Ale jenom v ČR se auta nahánějí zpátky do měst tim, že obchvaty budou zpoplatněný. Skoro už jenom chybí, aby dodělali mýtné brány na silnicích první třídy a zavedli povinnost platit mítné i pro osobní automobily. Brzo asi vyměním auto za kolo...
Avatar - jnkd
9. 1. 2007 15:33
Re: jenže
Klídek já jsem z Lelekovic a jezím do školy v Bohunicích a budu si muset pořídit taky známku na cca 2km dobrý že?
neregistrovaný "občan"
9. 1. 2007 11:19
Zrušit dálniční známky
Chce-li pan ministr zpoplatnit všechny úseky, včetně rychlostních komunikací, pak na těchto úsecích nesmí být omezena rychlost. Lépe než mít sklo auta polepeno známkou, je výhodnější, tak jako je tomu jinde, před vjezdem na dálnici vyzvednout lístek s datem a časem vjezdu a po opuštění dálnice příslušný obnos zaplatit. Což je spravedlivější, než platit paušální poplatek, bez ohledu na dobu užívání dálniční sítě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 14:38
Re: Zrušit dálniční známky
Můžeš koupit krátkodobou známku ne? A nebo jet z Prahy do Brna přes Poděbrady a Žďár ;-)
9. 1. 2007 11:23
obchvat
jj to je rozumný ... plzeň se dočkala po dlouhé době obchvatu ale protože bude zpoplatněn tak stejně auta budou jezdit přes město ... s tím se nedá než souhlasit ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2007 11:35
Re: obchvat
A proč by jezdili řidiči přes město? Copak oni si nekupují na sklonku roku dálniční známku na celej rok?
9. 1. 2007 15:17
Re: obchvat
nad 3,5t je to velmi vážný problém. Kde bude brána, tak bude známka a naopak :no:
neregistrovaný "Jirkaf"
9. 1. 2007 12:32
Dalnicni znamky
1. Krome dalnic je nutno udrzovat taky ostatni silnice, coz neni zadarmo. Platit by se melo tedy vsude. Vsichni by platili treba neco navic za pojisteni ze zakonne odpovednosti.
2. Zvyseni ceny by melo byt dvoji. Levnejsi pro soukrome osoby a podstatne drazzi pro firmy. Alespon by se zmensil pocet aut na firmu, ktere tam jsou jen kvuli odpoctu DPH.
3. Jinak rozhodnuti tech soudruhu z vlady a parlamentu, kteri kradou, zadluzuji neumerne stat, delaji amaterska rozhodnuti a prijimaji feudalni zakony (silnicni zakon) snad nelze vubec komentovat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Martin"
9. 1. 2007 14:20
Re: Dalnicni znamky
K tomu názoru bych jenom dodal, že za každý litr paliva se platí spotřební daň cca. 10Kč. Kdyby se tyto vybrané prostředky použily na obnovu silnicni sitě, tak by žadné zpoplatňování silnic nebylo potřeba.
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 17:30
Re: Dalnicni znamky
Platis silnicni dan, platis spotrebni dan u paliv, platis DPH z vetsiny aut. A z toho vseho vlada zpet do silnic da cca 20%. Chyba je tedy evidetne nekde jinde. Pokud nam vse extra zpoplatni, tak by na druhou stranu meli razantne snizit dane. Jsem ochoten akceptovat model, ze si budu platit jen ty sluzby statu, ktere vyuzivam + jiste solidarni platby do systemu, ale pak taky ocekavam, ze me stat bude co nejmene vysirat s byrokracii a danema.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:07
A léta plynou...
Za pár let bude zpoplatněné používání všech silnic. Jako je dnes mýto pro TIR na dálnicích a rychlostních komunikacích. Chceš jet pro rohlík do Alberta, tak zaplať. Bude zpoplatněné všechno a pro všechny. To je celoevropský trend v dopravě. Ať se to líbí nebo ne...
Rozbalit vlákno
3
anonym
9. 1. 2007 14:42
Re: A léta plynou...
známku mám, ale stejně radši brázdím okresky :-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 15:12
Re: A léta plynou...
No, tak ono brázdit okresky cestou z Brna do Plzně... nic moc ;-)
anonym
9. 1. 2007 18:27
Re: A léta plynou...
rozhodně větší sranda než dálnice...(jasně, musíš si zvít spacák... >:D )
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 14:47
Když spravedlnost tak pro všechny
Nejsem z toho bůhví jak nadšen, ale tomuto kroku se nedá nic vytknout. Dálnice v ČR jsou zpoplatněné. Tak ať jsou všude a pro všechny. Druhá strana mince je, že peníze ze známek stejně nemůžou pokrýt rozvoj dálniční sítě resp. většinou se s nimi zaplácne důležitější skulinka v rozpočtu. Nejlepší by byly samozřejmě dálnice pro osobní vozidla bez poplatku, ale to je utopie.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 15:12
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Já bych platil klidně 3x tolik, kdyby tomu odpovídala kvalita silnic a hustota sítě.
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 15:24
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
V této souvilosti mě ještě napadá (a viděl bych to radši) zpoplatnit vjezd co center měst, tak jako v Londýně. Aby tam jezdili jen ti co opravdu potřebují.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 15:32
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
A opravdu si myslíš, že by se tím něco vyřešilo. Při absenci obchvatu Prahy je to dost utopie. Navíc v situaci kdy i obchvaty stojí... :no: Aut je moc a silnice jsou poddimenzovány.
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 15:58
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Magistrále je unikát co nemá ve světě obdoby... tam by to nepomohlo a ani vlastně nešlo. Ale ostatním částem centra Prahy ale i dalších měst by to třeba pomohlo. Nevím, muselo by se to v jednom městě vyzkoušet.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 16:05
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Magistrála není jediná, co stojí. Jižní spojkou projedeš bez kolony jen v noci. Plní se už i druhý směr ve stejném úseku (Barr - D1). Všechny příjezdy do hl. m. jsou ráno ucpaný, večer to samé. Pomohlo by parkovat na P+R a pak jet MHD. Jenže když bydlíš na Letné a do práce jezdíš na P4, tak se zácpám stejně nevyhneš. Centrum nemáš jak objet. A budeš pak platit za průjezdy centrem, když do toho centra vlastně nechceš? MHD nikdo jezdit nechce a i přesto je prý pořád plná :-) Lidí je moc, aut je moc 8-s A míň ničeho nebude...
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 17:00
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Ano, Praha je problém. A velký, dokud nebude obchvat. Jenže třeba takové Plzni by to zrovna pomohlo nebo aspoň mohlo pomoct. Jenže nikdo nemá odvahu (teda kromě Livingstona) něco takového vůbec navrhnout a zkusit už vůbec ne. Přesné podrobnosti toho systému neznám, ale představuju si to tak, že platí především ten, kdo jen centrem PROJÍŽDÍ. Ti co tam bydlí - není co řešit, a ti co tam pracují to fakt nevím. Nejsem odborník na dopravu ani ostřílený komunální politik. Ale proč to někde nezkusit?
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 17:19
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Já s tebou souhlasím. Plzeň je dle mého názoru dobrým příkladem. Obchvaty existují, není důvod jezdit přes město. Pracující v centru mohou využít MHD, ne? Pokud si chtějí dopřávat luxus pohodlí svého vozu, nechť platí. Dobře jsi naťukl "odvahu". Já bych ještě dodal "vůli" vůbec něco řešit. Přitom i na tom by se mohli napakovat >:D Výstavba mýtných systémů určitě nějakou korunu pápne. Ovšem asi by nemohli počítat se zvolením do dalších období. >:-[]
neregistrovaný "tead"
9. 1. 2007 18:28
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
koukám pánové že ste nikdy nejeli v plzni mhd ve špičce 8-s
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 19:12
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Po pravdě jsem jel v Plzni v MHD jen jednou. Bylo mi asi deset a rodiče nás tehdy vzali do Plzně, aby nás svezli trolejbusem :yes: To byl panečku zážitek ;-)
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 12:11
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
No jo, kdyz 5 chlapiku presedne z auta na MHDcko, v pohode se na silnici vejde jede autobus navic, ten ale pojme aspon 50 lidi, takze by teoreticky mohlo ubyt 50 aut... Tim by se centrum vycistilo od aut, dopravni podnik by vic vydelal na jizdnem, nasadil by vic prostredku MHD, ktere by tim padem byly mene nacpane a soucasne by i ficely rychleji, jelikoz by byly prazdnejsi silnice... Pekny, ne? :-)
neregistrovaný "FiestaS"
11. 1. 2007 12:06
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
V Londyne? Vjedes do Congestion Zone,zaplatis. Zaplatis za tolik dnu, kolik jsi v ni stravil, at jsi jezdil nebo ne... Ja bydlim tesne za hranici Zony. Auto bych mel z prace zdarma, ale stejne jedu radsi busem nebo na kole, protoze by mi pan Livingston nauctoval 8 liber denne za to, ze jsem jel domu...
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 17:32
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Jsem pro. At se to zkousi v Brne >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 17:35
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
>:D >:-[]
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 17:46
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Pro mě za mě, nebo i v Chrudimi >:-[]
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 18:17
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Ta je taky radne "povedena". Ale mam k ni citovy vztah, tak radsi ne ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 18:18
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Nelíbí se ti kruháče i tam, kde se neodbočuje? :-)
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 18:21
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Moc ne. Po prujezdu Chrudimi je mi vzdy tak nejak divne, mota se mi z toho hlava :-) Ale je to moje rodiste, tak jsem sentimentalni ;-)
9. 1. 2007 20:24
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Vždycky jsem tam stvěl na Aralce a teď nám ji zrušili. :-! :no:
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 20:58
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Tak zkus OMV, tu co postavili místo té Aralky >:D
9. 1. 2007 21:06
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Šmarjá a kde ? Chrudim vždycky jen projíždím (od Žďáru na Hradec) a potkávám jen tu zavřenou Aralku, obehnanou provizorním plotem. :-O
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 21:28
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Tak to pak nevím, neznám to tam. Asi byla nadbytečná když ji rakouští přátelé zavřeli :-)
anonym
9. 1. 2007 18:31
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
>:D >:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
9. 1. 2007 20:20
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Ty se do toho nepleť ;-) >:-[]
9. 1. 2007 20:25
Re: Když spravedlnost tak pro všechny
Brno ... myslíš tu pravotočivou zatáčku na cestě z Prahy do Vídně ?
9. 1. 2007 15:23
Letiště
Doufám, že zpoplatní i dálnici na Ruzyň. Ještě jsem Jemníky, Pchery, Brandýsek, Stehelčeves, Buštěhrad, Lidice, Makotřasy, Běloky, Středokluky, Kněževes, Tuchoměřice a Přední Kopaninu neprojížděl. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
9. 1. 2007 18:45
Re: Letiště
stačí sledovat letadla (kvůli směru) a vesele točit volantem mezi lejny a dírami jak pro tank :-)
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 18:50
Re: Letiště
Kazdy normalni clovek, kdyz jede na letiste, tak si zavola Paula a jasne mu rene NA-LE-TIS-TE :-) A vsechny znamky mu muzou byt ukradeny :-)
neregistrovaný "Já"
10. 1. 2007 17:49
Re: Letiště
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Nasranej!"
9. 1. 2007 17:08
Je to *!! On vyjimky prece nepotrebuje, kdyz ma imunitu...!
Mrdky multimedialni!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 1. 2007 19:32
kedlubna
Hmm, ve městech, kde slouží okolo vedoucí dálnice, nebo rychlostky jako obchvaty, si to místní, díky ucpaným centrům, budou nejspíš za nějakou dobu "házet". Zaplať pánubohu, že jsem z lontu a dálnici vidím max. na mapě. :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2007 22:36
V systemu dalnicknich znamek obchvaty ne!
Bohuzel jiz dlouhodobe rozpor, a to ze clovek, ktery jezdi jen nekolik km tydne do shopping parku po dalnici, ma platit stejnou dalnicni znamku jako nekdo kdo projede republiku 2x krizem krazem. A poplatkem za mestske okruhy se tento rozport jen prohloubi. To neni spravne. Spravne je platit za kilometr pouziti dalnice. Rozdeleni na ty co plati a ti co ne je nesmysl. Zvlast kdyz tech co plati je dle meho nazoru vetsina.
Rozbalit vlákno
0