Chapem, ako si to myslel vzhladom ku konkurencii. Ale ked aj pani redaktori z Auto CZ vo video teste XK prehlasia, ze "predchozi Jaguary za moc nestali" a hlasku podporia obrazovkou navigacie, tak mi to pride prinajmensom detinske. Palubna doska nema predsa vyzerat ako japonske HiFi plne blikajucich svetielok a hromadou obrazoviek. Dobre auto nerobi vymakana grafika navigacie. To je iba doplnok. Podstatny je prisun dolezitych informacii pre efektivne ovladanie auta, ale zaroven iba tolko informacii, aby vodic nebol prisunom pretazeny a nebola odvadzana jeho pozornost od riadenia. Dobru navigaciu tiez definuju hlavne spravne mapy a instrukcie a nie pekna farebna grafika. Ale jasne, ze tu kazem kazatelovi - my dvaja sme predsa rovnaka krvna skupina.
Vcera som videl reprizu Best of Top Gear, kde Clarkson testoval Rolls Royce Phantom. Velmi ocenil, ze tam tiez ziadna obrazovka nie je a ovladanie podstatnych funkcii je cez urcene tlacitka. V jednoduchosti je krasa a menej je niekedy viac. Bohuzial to automobilkam a motoristickym zurnalistom v poslednej dobe akosi unika.
Musím ti dát velký PALEC :yes: Mě také více sedí u hardwaru jakým auto je, ovládat funkc přes jednotlivá tlačítka. Co se týče té kritiky grafiky, bylo to asi myšleno ve vztahu ke konkurenci, což by asi Jaguar pro ty, jenž tam tu navigaci chtějí zlepšit měl. Jinak naprostý souhlas s řešením pomocí přenosnýho "krámu", který si prostě vezmu sebou když jedu někam kam to neznam, nebo ho můžeš nechávat v přihrádce. :-)
Seriovo tam navigacia nie je ani vo vybave Executive a dokonca ani u S-Type R. Ja osobne tento pristup schvalujem, pretoze seriovu zabudovanu navigaciu by som ani nechcel. Ked som kupoval XJ, naschval som tam tu navigaciu nedal, pretoze som ratal s kupou prenosneho systemu. Dnes je na trhu vyborna ponuka prenosnych navigacnych systemov a mne osobne sa viac paci riesenie stredovej konzoly bez navigacie. Pristup k vsetkym funkciam klimatizacie, radia,...atd je cez na to urcene tlacitka a nie cez graficke menu na obrazovke. Kritika motoristickych redaktorov nizkej rozlisovacej schopnosti grafiky u X,S-typu a XJ mi pride smiesna, pretoze auto nekupujem kvoli grafike obrazovky. Jaguar nie je Playstation a ide predsa v prvej rade o funkcnost.
Samozrejme, ze milovnici velkych mackovitych (kockovitych) seliem si k "holine" Entry" urcite nieco prihodia, ale vacsina aj tak pojde po specifikacii Executive. Tak ci tak S-type pod milion je naozaj neuveritelna ponuka. Tu je vidiet ucinky dlhodobeho spevnovania kurzu ceskej koruny voci zapadnym menam, vcetne britskej libry.
>:D:yes: Trochu jsem pohledal. Tady je vývoj.. Nutno říct, že předchozí verze je z dnešního pohledu ne příliš povedená.. Verze 2000 - to malé okénko vlevo je navigace. Je vtipný , že je po ruce spolujezdci, takže vlastně bez něj jakoby si ani žádnou neměl. [odkaz]
2002 Sport - zde dokonce nahrazena jakousi schránkou. U obou verzí je taky vtipný to rádio na kazetu :D, to mi přijde zvlášť v roce 2002 jako hodně archaický u lux. vozu. [odkaz]
Pak jsem našel Rko, MY2005. [odkaz] Nutno říct, že i bez obrazovky vypadá centrální konzole podstatně líp. Zejména takový míň chaotický uspořádání tlačítek. No a nakonec 2006, tedy minulý rok, jestli má 2007 i verzi bez obrazovky nevím. Možná ano a pak myslím, že bude vypadat naprosto stejně. [odkaz]
Nevím, nikdy jsem to bez displeje neviděl. A nemá to DVD v základu. Pak by ta obrazovka měla tak i tak smysl, žádnou záslepku si tam neumím představit.
Kdyby už tam byla, tak bych ji nevydělával. Ale pokrytí ČR bude tipuju na úrovni Praha, D1, D3 a možná kousek Brna. Tak jako tak zbytečná věc. Když, tak je lepší přenosná navigace. U pevné budeš akorát pořád dokola kupovat aktuální DVD. Ale jak vlastně vypadá interiér bez toho displeje? Na fotce jsem to ještě snad neviděl. Jestli vůbec v praxi taková možnost existuje?
Já osobně s mapami neměl nikdy problém a proto, ačkoli chápu praktické výhody navigace, se mi prostě nelíbí. Přináší moc digitálna do auta. Mít pohozený atlas nebo mapu někde na sedačce trochu oživuje vzpomínku na starý dobrý časy.
To předfaceliftem je dobrý znamení - zvlášť pro verze zaměřené spíš na komfort než na výkon, každý facelift to auto víc utvrzuje, což nemusí být každému po chuti.
Po mnoha testech, co jsem četl, si taky myslím že 2,7 bude pro S-Type nejsmysluplnější motorizace. Dokonce bych řekl, že cenově by mohla být na V6, ale nedržím v ruce ty správné tabulky s čísly, je to jen můj pocit. Ty slevy 300tis. - včera jsem se na to díval. Jsou to skladovky (čili před faceliftem) se spoustou příplatkové výbavy.
Souhlasím. Je to jasný atak na ty, kteří by dříve ani neuvažovali. Protože ti, co by S-Type chtěli a reálně o něm uvažovali, tak ti ho už buď pořídili, nebo nyní budou mít ještě větší chuť ho pořídit. A za ušetřený peníz si třeba pořídí něco z doplňkových výbav. Osobně se mi k S-Type - pocitem - víc líbí číslo 6, než 8. Myslím, že mates nedávno projížděl 6ti hrnec a říkal, že subjektivně se mu s ním jezdilo moc pěkně, dokonce to myslím byla nafta. Takže cena je pádný argument. Já dal v anketě svůj hlas S-Typu, právě proto, že se dá pořídit za tuhle pěknou cenu a vzhledem k tomu, řekl bych, že dost z nich vpodstatě denně pendluje mezi domem v satelitní čtvrti a centrem města, tak tahle motorizace může pěkně stačit. Předpokládám, že všichni co si pro něj půjdou stejně převedou z účtu víc jak milion. Je to jen psychologická hranice, ano buran si řekne, že jsi s***a, protože to ani nestálo to co jeho pašíktdifplnypalbe, jenže předpokládá se, že ten co si pro S-Type půjde stejně takovýhle pitomce ignoruje. Já jsem nějak před vánoci zaregistroval, že v AMT "nadělují" a tak, že tam byla nějaká zvýhodnění. Nevzpomínám si přesně, takže nechci plácat nesmysly, ale snad S-type až 300k. Předpokládám, že to bylo na vystavené, nebo skladové vozy, ale pokud by to zvýhodnění bylo na nějakou "nižší" verzi, pak se dala koupit asi i ještě levněji, než za 996 tis. Kč. To jen na okraj. Jinak se těším a gratuluji všem nastávajícím majitelům S-Typů a koneckonců i ostatním kočkomilům. Tak doufám, že tedy tento rok bude pro Jag v ČR aspoň srovnatelný s tím minulým. Osobně bych mu přál vzrůst, ale jestliže nejprodávanější modely už jsou vpodstatě na konci kariéry, tak předpokládám, že někteří budou čekat zejména na nový C-XF, ať už tedy bude jakýkoliv. Howgh
Celkem to chápu. S-Type se vyrábí už asi devět let, za tu dobu se musely všechny technologie dávno zaplatit a výrobní náklady se asi budou rovnat jen ceně práce, materiálu a PR. Taky v tom vidím další věci. Takové auto se nemůže prodávat za cenu o půlku mladších konkurentů. Jaguar by neměl být dražší než Mercedes a BMW, tato koncepce nejen nemá historické opodstatnění ale ani zatím nepřinesla nějaké převratné výsledky. Nízká cena taky způsobí, že si S-Type zakoupí lidé, kteří by o něm dříve neuvažovali. Nyní mají zásadní argument - cenu. A až budou svoje auto za nějakých pět let prodávat a kupovat nové, je pravděpodobné že budou sami uvažovat Jaguaru. Ale že je ta cena zrovna o pár tisícikorun pod miliónem nepovažuju v tomto případě za šťastné. Proč nemohl stát třeba 1.015.000? Cítím z toho zbytečnou degradaci značky. Mezi lidmi je Jaguar zakořeněn jako luxusní a drahé zboží. Zákazník připravený utratit milion asi nebude počítat každou tisícovku. Tak proč? Doufám že se mýlím a cenovka 996 tis.Kč bude mít jen pozitivní dopady.
Poprvé mě to taky pobavilo ale podruhé už je ta informace jasná - v SRN, Japonsku a Rakousku si za kola připlatí a v "zemích se špatnými silnicemi" mají prostě smůlu. Asi se to týká Ukrajiny, Ruska, Kazachstánu, Azerbajdžánu... My jsme si přece ty silnice z fondů EU už opravili >:D
"Nové jsou vzory kol z lehkých slitin, přičemž největší, 19ti palcová kola BARCELONA, obdrží S-type R pro všechny země (včetně České republiky) s výjimkou Japonska, Rakouska, Německa a všech států se špatnými silnicemi." >:D >:D >:D Tak to je kameňák roku.. autor asi stojí o ocenění v kategorii "Výtok roku" ;-)