Ekonomika
krysa23
0
Co já vím, tak snad v r. 2006 zvýšili kubaturu na 3 litry a výkon zůstal stejný, ne?
Přejít do diskuze
Zase takové překvapení to nebylo, hráli jsme strašně... kdybych sázel, vsadil bych na prohru 😄
Tiez som si najprv myslel, ze 523i bude mat 2,5 liter. Ale kedze ide o trojliter (to je logika oznacovania ;-\ ), tiez si myslím, ze to bude skor marketingový dovod, ako reálne nákladnejsia verzia.
Dle mého je optimální 528i - proč je tam ale téměř sto tisíc rozdíl vůči 523i, když by mělo jít o ten samý motor s jinou řídící jednotkou? Bude tam i nějaká nadstandardní výbava?
Taky jsem dal 528i, volil bych k němu manuální převodovku a naprosté minimum elektroniky, kolik by šlo.
No co by som dal za to, aby moj stvorvalec bezal tak "nekultivovane" ako priamovstrekový radový sestvalec. 😉
Ja som fandil i českému tímu a som velmi prekvapený, ze ste Fínov nedali. ;-\ A i keby SVK prehralo oba nasledovné zápasy, je to obrovský úspech. 😄
Dáš tam podvozek, steptronic, xenony, rádio a pořád dřepíš v tesilu se zákl. motorem, i když velmi slušným.
no konečně jste se dostali na dohled medaile .. tož je třeba Vám fandit. Jednou něco vyhrát už musíte >😒]
Veľmi pekný výsledok, potešili...i do tretice by som bral 4😁 v náš prospech >😁 Ale nech to dopadne akokoľvek, tak nesklamali a zase potvrdili, že na Rusov a Švédov (z top tímov) vedia hrať, s Kanadou to už bude iná pesnička... 😄
Holt doba je taková. Stejně tak je u BMW velmi zajímavý údaj, že v prodejích se prodá víc verzí 4x4 než zadokolek.
Výborné benzínové motory a zadokolka se sportovnější charakteristikou (obecná fanouškovská definice) a realita zákazníků (prodeje) spočívá v naftě a 4x4. Samozřejmě že toto "porovnání" je hodně přitažené za vlasy.
Výborné benzínové motory a zadokolka se sportovnější charakteristikou (obecná fanouškovská definice) a realita zákazníků (prodeje) spočívá v naftě a 4x4. Samozřejmě že toto "porovnání" je hodně přitažené za vlasy.
Moja volba bola rovnaká: dynamika na úrovni najlepsích hot-hatchov pri kultivovanosti radového sestvalca, ktorý je radost tocit. :yes:
Sorry za off-topic, ale radost je velká: Slovensko bojuje o olympijské medaily v hokeji! 😄 >😁 >😁 Autá síce lacnejsie nebudú, ale potesí to. 😄
Přidávám se - volil jsem 528i se 190 kW, naprosto dostatečná motorizace s tichým chodem a bez klepání ...
Vseobecne velmi pekne auto davam za 1, jen jsem utrnul u pohledu na tvar te schranky na telefon, jako by to bylo predem tvarovane na Iphone pritom vetsina obchodnich telefonu treba jako BlackBerry ma o kapanek jiny tvar, coz mne trocho zarazi zda se tam jiny telefon vejde?
Pokud by se v tom samem miste nevesly i jine konkurecni telefony to by byla zbytecna limitace jelikoz Iphone neni zrovna obchodni telefon rozsireny hlavne spolecnostma jako BlackBerry
Pokud by se v tom samem miste nevesly i jine konkurecni telefony to by byla zbytecna limitace jelikoz Iphone neni zrovna obchodni telefon rozsireny hlavne spolecnostma jako BlackBerry
Zdá sa, ze uz i jedna bást spickových benzínov podlieha tlaku verejnej mienky o potrebe úspornejsích a "ekologickejsích" dízlov, ked uz samotní citatelia pre BMW za najvhodnejsie motorizácie v drvivej prevahe zvolia dízle. 8-s
Asi som jeden z mála (podla ankety urcite), ktorí za najvhodnejsí motor pre 5er (a BMW vseobecne) stále vidia atmosférický benzín. 😒
Asi som jeden z mála (podla ankety urcite), ktorí za najvhodnejsí motor pre 5er (a BMW vseobecne) stále vidia atmosférický benzín. 😒