Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 5 (F10): České ceny začínají na 1,115 milionu Kč, zatím bez čtyřválce 520d

Diskuze (22)
Nové BMW řday 5 míří na český trh pro zatím se dvěma šestiválcovými turbodiesely, dvěma zážehovými šestiválci a vrcholným osmiválcem 550i. Nabídku později doplní čtyřválcový turbodiesel 520d a ke karoserii sedan se přidá i kombi.

V paletě šesti motorů dominují šestiválce – je jich na výběr hned pět a všechny mají zdvihový objem 3 litry. Úlohu nejsilnější motorizace bude do příchodu nové M5 plnit dvakrát přeplňovaný zážehový osmiválec 550i.

Základní výbava zahrnuje 6 airbagů, 17palcová litá kola s pneumatikami Runflat, řízení Servotronic, tempomat, částečně elektricky nastavitelná sedadla, dvouzónovou klimatizaci, systém iDrive a rádio BMW Professional.

Provedení 550i navíc přidává 18palcová kola, kožené čalounění, dřevěný dekor, plně elektricky nastavitelná sedadla a čtyřzónovou klimatizaci.

Standardem je balíček pravidelných servisních prohlídek po dobu 5 let nebo 100 tisíc km.

BMW 5 (F10) - ceny zážehových motorizací
Model523i528i535i550i
Převodovka6M (8A)6M (8A)6M (8A)8A
Zdvihový objem [cm3]2996299629794395
Válce/ventily6/46/46/48/4
Největší výkon [kW/min-1]150/6100190/6600225/5800300/5500-6400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]270/1500-4250310/2600-5000400/1200-5000600/1750-4500
Maximální rychlost [km/h]238 (234)250250(250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,9 (8,2)6,6 (6,7)6,0 (6,1)(5,0)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,6 (7,6)7,8 (7,6)8,5 (8,4)(10,4)
Pohotovostní hmotnost [kg]1625 (1650)1635 (1655)1685 (1700)(1830)
Cena [Kč]1.115.400,-1.209.000,-1.323.400,-1.885.000,-

V seznamu příplatkové výbavy nalezneme celou řadu položek, včetně těch, které dosud byly vyhrazeny řadě 7. Osmistupňová automatická převodovka je za 58 tisíc Kč (pro 550i standard), aktivní řízení zadní nápravy (+46 tisíc Kč), dále adaptivní tlumiče a aktivní stabilizátory (+79 tisíc Kč) nebo sportovní podvozek (+11 tisíc Kč).

Běžné využití vozu zjednoduší ukazatel aktuální povolené rychlosti (+9 tisíc Kč), parkovací kamery (+18 tisíc Kč), samočinný parkovací asistent (+14 tisíc Kč), head-up displej (+36 tisíc Kč) či aktivní tempomat s funkcí Stop&Go (+41 tisíc Kč). V nabídce nechybí ani noční vidění (+52 tisíc Kč), bi-xenonové světlomety (+24 tisíc Kč), střešní okno (+35 tisíc Kč), navigace (+66 tisíc Kč) nebo TV tuner (+56 tisíc Kč).

BMW 5 (F10) - ceny vznětových motorizací
Model520d525d530d
Převodovka6M (8A)6M (8A)6M (8A)
Zdvihový objem [cm3]199529932993
Válce/ventily4/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]135/4000150/4000180/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]380/1900-2750450/1750-2500540/1750-3000
Maximální rychlost [km/h]227 (225)236 (236)250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,1 (8,1)7,2 (7,2)6,3 (6,3)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,0 (5,2)6,2 (6,1)6,3 (6,2)
Pohotovostní hmotnost [kg]1640 (1645)1690 (1705)1715 (1720)
Cena [Kč]-1.194.700,-1.298.700,-

Pro motor 530d je za příplatek 31 tisíc Kč paket BMW Diesel Blue Performance, se kterým emise splňují požadavky normy Euro 6 platné od roku 2014.

Doporučujeme
Představujeme: BMW řady 5 (F10) – Sedmičková pětka

Diskuze (22)
25. 2. 2010 16:20
Re: Cenovka
Co já vím, tak snad v r. 2006 zvýšili kubaturu na 3 litry a výkon zůstal stejný, ne?
Avatar - positivemind
25. 2. 2010 16:08
Re: OT: Bojujeme o medaily!
Zase takové překvapení to nebylo, hráli jsme strašně... kdybych sázel, vsadil bych na prohru :-)
Avatar - iudex
25. 2. 2010 15:21
Re: Cenovka
Tiez som si najprv myslel, ze 523i bude mat 2,5 liter. Ale kedze ide o trojliter (to je logika oznacovania ;-\ ), tiez si myslím, ze to bude skor marketingový dovod, ako reálne nákladnejsia verzia.
Avatar - positivemind
25. 2. 2010 15:11
Cenovka
Dle mého je optimální 528i - proč je tam ale téměř sto tisíc rozdíl vůči 523i, když by mělo jít o ten samý motor s jinou řídící jednotkou? Bude tam i nějaká nadstandardní výbava?
25. 2. 2010 12:07
Re: NAJVHODNEJŠÍ MOTOR
Taky jsem dal 528i, volil bych k němu manuální převodovku a naprosté minimum elektroniky, kolik by šlo.