protoze se povetsinou jedna o styling ktery ma za efekt tuzing(aerodynamicka brzda v podobe hlinikoveho kridla)... pokud se pokousi amateri bez zazemi(nevim kdo z vesnickych tuneru ma doma aerodynamicky tunel) prakticky bez vyjimky se pak jedna o likvidovani toho o na cem konstrukteri makali cele ty dlouhe roky.
OMG nikdo tady nědělá chytrého, že si "něco" přečet, ale když už jsme u toho, tak kdyby sis přečetl TM(nebo rovnou naštívit nějaká ten sraz), tak uvidíš, že auta z "Tuning Cupu" jsou opravdový lahůdky do detailů dodělaný. Ano, většina předělávek jsou paskvily tipu "čím víc laminátu na autě, tím líp", ale nemůžeme kvůli takovým hnusům slučovat tuning a tuzing!!! Nedělám chytrého, ale zkus se nad tím zamyslet! ;-)
Tyvoe MeSiL, než tady začneš argumentovat tim, že tunění neni jenom o motoru a jízdních vlastnostech a dobrym papírem za 79 kaček, koukni se do anglicko-českýho slovníku, co vůbec slovo "tune" a "tuning" znamená. Většinou tam najdeš věci jako "seřídit (na nejvyšší výkon)", "vyladit (motor)" nebo "nastavit". A když se koukneš hodně pozorně, tak zjistíš, že se dá ladit i kytara nebo rádio. Rozhodně sem tam nenašel nějaký laminátový nesmysly nebo spoilery. Takže naprosto věcný sou tady příspěvka Marselluse a před nim Martina. Jo a něco ti řeknu, v tvym věku se mě taky líbily importy a ""tuning"" o kterym tady mluvíš, ale je naprostá hovadina to tady takhle sebejistě blejt okolo sebe, když je nad mraky jasný, že sou to kraviny... A to nejseš zdaleka jedinej... To je na tom to nejsmutnější...
LOOOOOL nejdřív tady kecáš hnoje o kvalitní Fabii (Až nějakou najdeš, tak mi prosím dej vědět, rád bych ten skvost viděl... ) Fabie je nejhorší auto, který kdy vubec vyjelo z výrobní linky týhle automobilky. Strašná hlína. No a pak tady děláš chytrýho a myslíš si jakej seš borec, když si přečteš nějakej časák za 80 kaček. To je tak to jediný, co ti zbyde, viď kupovat si časáky a cigarety za osm pětek... Ty vubec nevíš, vo čem tady kecáš, hlavně že máš ten kvalitní papír v ruce, viď? Ano, máš pravdu Tuning neni jen o motoru, je to i o převodovce, brzdách, tlumičích, podvozku (nemyslim neony - myslim podvozek jako takovej) turbu, popř. chargeru aj. ale styling je o tom, jakej máš paint job na autě, jestli máš chlupatej volant, nebo zlatej, co máš vzadu v kufru za suby apod. ... Smutný na tom je to, že v ČR jsem viděl vopravdu kvalitně tuněnejch a stylovanejch aut všeho všudy asi tak kolem dvacítky, z toho dobrá polovina byla ze zahraničí. U nás je to tak, že si machři kolem dvacítky koupěj favorita, v lepším případě Š120 a začnou ho tuzit, a pak machrujou před malejma holkama a sou ředitelé zeměkoule... takovýhle vyduněnce mam nejradši...
Hele, víš co mě dojímá? Že pokaždý, když s s někym hádám na nějakym fóru, tak když dojde na řeči o tom co kdo má doma, tak je to vždycky z těch nejlepších...Hádám se o debilitách na fóru o počítačích, hned má každej doma čtyřprocesorový dělo, s 4x400Giga diskovym polem, 4gigovou Ramkou a a dvěma Nvidiema 8800GTX spojený v SLI. přitom sedí doma za Celerem stěží gigovym, 256mb ramky 40giga disku a Mx400kou. Však to určitě každej zná.
Tak a teď se vracim k tobě...
Zrovna sem narazil na týpka, kterej má, nebo měl(?) Maserati( z tvý věty:nevim proc ma pak moje maserati melo budiky do 320 to nějak nechápu)...
Potom máš prej přes 390 koní, to je minimálně nějaký Maserati 3200Gt, nebo 4200 spider...
Pro představu ostatních to je autobazarová záležitost v Německu v ceně přesahující 38 tisíc € (v přepočtu přes milion) a podotýkám, cena je za ojetinu! Tak mám asi sakramentský štěstí, že vždycky narazim na takovýhleho člověka, kterej sedí za svym kompíkem pěkně doma a anonymně machruje, fakt sem klikař...O tom tachometru: kdyžs jel těch tachometrovejch 300, tak máš teda rezervu 20km/h, golf ta má, když hodně, tak 45-50, což je jen o třicet víc, v případě Golfu, jen o to jedno čísílko...To není zas tak moc,ne?
Ale co bych chodil daleko pro příklady, Maserati Quattroporte - maximálka 275km/h (o čtyřicet víc než v Golfu a tachometr do 320ti(o dvacet víc než v golfu)...To nám dává pouze o 20km/h navíc když jde o nacejchování tachometru, a to není zas tak velkej rozdíl,ne?
Potom abych se vrátil k těm vzorům...Nahoře píšeš, že chtěli ZŘEJMĚ skotskě vzory! Nepíšeš, že by tam bylo napsáno že by je chtěli, z toho usuzuji, že si to jen vymýšlíš...
Když si se dotkl, těch přízemních mrazíku, tak pozor na ně, slyšel sem, že by ti nejspíš maserati nemuselo nastartovat :-!
a k tomu poznání: poznal sem i lepší auta, než je VW, ale cenová kategorie byla kapku jinde...Každopádně když nebudu chtít procitnout ze snu, tak to bude z toho německého :-!
porstě German engineering in da house >:D
Hele tak když, tady takhle mektáš tak platí i o tobě co sem psal nahoře: přivez nějakýho Focuse výkonově srovnatelnýho s 92kw benzín, 110kw benzín,nebo diesel, 132kw benzín, nebo 177kw benzín (pokud se tak výkoná verze ovšem dělá) a dáme závod... Pořád si myslíš, že vyhraješ, nebo se ti už třesou kolena.... Jen abys věděl, že neplácám do větru, měl sem tu čest jezdit chvíli s Focusem a opravdu mě to auto ničím nenadchlo a podvozkem už teda sakra ne...
V žádném případě nedělám chytrého, ale obhajuji tuning před tuzinge. Za to ty si udělal "chytrého" ty a "vysvětlil" si mi to...Tuning neni jen výkon. Tuning může znamenat totální předělávka auta a ta třeba zahrnuje i muziku, přečalounění a různé detaily v interiéru i exteriéru! Doporučuji koupit jeden z čísla tuning-magazine.cz ! Za 79kaček dostaneš dobrej papír s ještě lepším potiskem a uvidíš, že to neni jen o motoru... tak doufám, že se tě teď já udělal chytřejším. :yes::-)
Hodně lidí dnes nemá 800 tisíc na "vyhození" (koupě auta je opravdu špatná investice), a tak si raději koupí (např.) kvalitní Fabii, ale chtějí se odlišit... ;-)
kámo jsi celkem vedle, ty kostkovaný potahy jsou po vzoru z golfu 1 GTI, k němuž se pátá generace vrací. O té maximálce bych řekl asi tolik, ze seriového GTI jde dostat podotýkám tachometrových 250, a pouze úpravou řj 270... Je fakt že 300 je hodně optimistických, ale jako minus bych to nepřisuzoval ;-)
ehm, můžu vědět, v čem je tuning, když dáš laminát do kufru (předpokládám na hudbu)?? Tuning je vždy o úpravách auta, s cílem zvýšit výkon!! Takové ty spoilery, křídla apod. to není tuning ale styling (no a v hodně případech bohužel tuzing), stejně tak hudba není tuning ;-) Když už tu chce teda dělat někdo chytrýho
Reklama je celkem zabavna, jedno jake auta v ni vystupuji... akorat diskuze mi pripomina detstvi, kdy se kluci do krve hadaji o to, ktere auto ma na tachometru nejvic atp... fandim serveru auto.cz, ale vidim, ze se musi potykat se stejnym problemem jako snad vsechny inetove portaly u nas tzn s omezenosti, zavisti a blbosti nekterych dikutujicich (a ze jich neni malo)...
Ty tady tvrdíš, že každej kdo stráví zimu v garáži a vaří plasty je borec, já tvrdím, že borec je ten kterému se to podaří... a těch je pár. Většinou to nezvládnou kvůli svýmu egu a vznikne odporný, přehnaný kýč. Než kutit s*ačky, kup si GTI a zažij super jízdu ;)
No nevim kde beres odchylku +10%. Vetsina normalnich aut (a dokonce i VW) ma odchylku kolem +5%, ale budiz... Nevim proc ma pak moje maserati melo budiky do 320 a maximalku 290. Dle tve logiky by tam melo byt kolik? Alespon 380. Stovecka navic, jen tak pro jistotu. Treba italsti konstrukteri nedelaji chyby soudruhu z deutchlandu a umeji udelat tachometr s vetsi presnosti ja nevim - jel jsem max. tachometrovych 300, coz je pri udavane maximalce "pres 285" max 15km/h rozdil. Urcite tam nemusi byt "rezerva" 65 km/h jako v pripade Golfa. Majitel golfu GTI zrejme o sni o 300stovce a potrebuje ji na budiku alespon videt, ja se tak rychle muzu realne projet :-!
"No ale nevadí Dále vzory: To nejspíš jen předpokládáš, že to chtěli, ale vůbec to nemusí být pravda... " Pravda nemusi byt nic, nicmene Marketpress je marketingovy casopis v nemz vysel clanek tykajici se pripravy noveho VW GTI a slo v nem prave o implementaci vysledku marketingoveho pruzkumu do produktu. Mozna mas lepsi informace nez experti, kterym plati za publikaci odbornych clanku... Ano zakaznici VW jsou pri zemi. Nekdy mam pocit, ze jsou prizemejsi nez prizemni mraziky a jediny odvaz co maji je prave ta 300 na tachometru >:D Mozna jsi nepoznal nic lepsiho nez VW. Nekdo z "dokonaleho" VW snu procitne a nekdo se toho bludu bude drzet naporad. To uz je kazdeho vec.
:yes: len sa staci pozriet na to mnozstvo prispevkov = dokonalo zaposobilo ;-) a ze ako je asi jedno, o rozhodnuti ake auto kupit v tejto kategorii reklama urcite nerozhoduje :-!
Takže tachometr je do tří set km/h...Při max rychlosti 235km/h a vychylce +5% až +10% může tachometr ukazovat až nějakých 260km/h - to je zhruba 40km/h méňe, než maximální rychlost a to si myslím, je celkem normální, ne? Možná tě to štve jen z principu, že tam ta třístovka vůbec je... No ale nevadí
Dále vzory: To nejspíš jen předpokládáš, že to chtěli, ale vůbec to nemusí být pravda...
Na druhou stranu si myslím, že zákazníci VW stojí nohama na zemi a chtějí jen to co je dobré...Dement jsi možná ty...
No a nasadil jsi tomu korunu tím, že máš 390koní z nejlepšího chovu, možná Ferrari, že?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Ano tachometr neni ocejchovany do 320 jak sem prve extremne nespravne uvedl ale POUZE do 300(uznavam zapamatovalj jsem si spatne kdyz jsem to prve videl) VW GTI ma maximalku nekde kolem 230. To na veci meni jen to ze tam chybi tech 20km, ale trapnost toho udaje zustava stejna. V Marketpress psali ze si zakaznici VW u modelu GTI preji prave tachometr ocejchoavny do 300km/h a silnejsi odkaz na prvni generaci VW GTI (to zrejme chteli ty potahy se skotskym vzorem >:D - nevim proc by podobni lide priste nemohli chtit tachac do 1000 a indicke vzory >:D >:D >:D ) a proto je mam za dementy hodne prave podobne dementni reklamy. Na predjeti VW GTI stacit muze - ve meste vetsonou jezdim kolem 50ky... Vykon meho auta presahuje 390 koni z nejlepsiho chovu, coz s probiranym tematem vubec nesouvisi... Ta reklama je stupidni. Tecka.
Tachometr ocejchovaný do 320ti? Takže do 260ti, nevim jestli seš slepej nebo blbej, takže při maximálce (teď plácnu od boku)-230km/h při nějaký odchylce +5% je to akorát, nemyslíš?
Uznávám, že motor 1,2HTP je kapku krok vedle, ale pokud vím v GTI je motor 2,0TFSI 147kw, což docela de, na tvoje předjetí to předpokládám bude stačit bohatě, Fabia Junior není zas tak dobré auto >:D
No a pokud bych dostal GTI a napadlo mě vůbec za něco měnit tak by to byl VW GOLF R32, ten má náhon na ty správný kola :-!
Tak jo, přivez nějakýho Focuse výkonově srovnatelnýho s 92kw benzín, 110kw benzín,nebo diesel, 132kw benzín, nebo 177kw benzín (pokud se tak výkoná verze ovšem dělá) a dáme závod...
Pořád si myslíš, že vyhraješ, nebo se ti už třesou kolena....
Jen abys věděl, že neplácám do větru, měl sem tu čest jezdit chvíli s Focusem a opravdu mě to auto ničím nenadchlo a podvozkem už teda sakra ne...
Když už, tak se ochcávam, neměli by dávat klávesnici do ruky někomu, kdo s ní neumí :-!
A aby bylo jasný, tak nemám rád ty týpky, který si myslej že ochcávka je božský auto a navíc ji řaděj do kategorie s např. Passatem :-)
No to co VW za GTI chce bych jim nedal :) A kdybych ho dostal, tak ho okamzite menim za neco co ma nahon na spravny kola, by s tim byla nejaka legrace :)
Neni mi 18, ale o tuning se dost zajímám, a proto mi vadí tychle názory "rádoby odborníků" na kvalitní práci... neházejte tunery do jednoho pytle s tuzerama!!! :no:
Tak o podvozku bych se třeba vůbec nebavil. To nejde srovnávat. Tam WV jasně vede! Jinak v prodejích vede Focus kvůli levnější ceně. WV Golf je o dost dražší ale kvalitou je na tom o dost lépe.
na dementni produkt pro dementni lidi... Hlavne ze ma to GTI tachometr ocejchovany do 320 a skotske vzory na potazich 8-s At zije deutschland engeneeing a vsichni hlupaci co si jej zvolili za nabozenstvi. :no::no::no: PS: od Picesrydra pronikaji info o novem VW GTI - tachometr bude ocejchovany nejvic ze vsech produkcnich aut - posledni raficka bude na 1000 km/h a na sedadlech budou tradicni indicke vozory v cele s bohem Ganesou >:D Interier bude jeste nudnejsi nez v beznem golfu ale zato vytesany z o to mekcenejsich plastu >:D vysoke deutchlandske kvality, samozre vyrabene v prinejlepsim v Turecku. Motor bude dvojite prelnovana verze famozniho koncernoveho trivalce 1,2HTP, ktery stroj dozajista rohybe na rychlos blizici se one magicke tisicovce na tachometru >:D >:D >:D
:yes: souhlas... pro RE:Joseph-laminát používají buď "tuzeři" na nárazníky nebo tuneři do kufru či na new palubní desku, jinak tuneři používají ABS plast. RE:Charger-sry za češtinu, ale píšu to rychle...to, že tráví čas/zimu u auta, tak to neni jeho blbost, ale úžasná práce a obdiv všech okolo...a ne ty tvoje kydy ;-\ :no:
já osobně mám auto v orig stavu, ale proč všichni nadávají na tunery? je rozdím mezi tuningem a tuzingem: opravdu "vytuneny" = auto ve velmi dobrym technickym stavu, tzn at je ospoilerovaný jak chce tak to aspoň není shnilá *** které nefungují brzdy (to už je pak tuzing).
Výběr nejvtipnějších auto-reklam ze všech koutů světa
Jeden server si dal práci a sestříhal dva výběry toho nejvtipnějšího (podle nich), co se v reklamách na auta objevilo [odkaz] /// [odkaz] /// některé jsou fakt husté, jiné ujdou a jedna se fakt nepovedla (přijde mi až moc morbidní). Každopádně přeji vše překnýho Silvestra a do nového roku vše nej! Tom
Tak nevim kdyz tady ctu ty komentare jestli sem se dival na stejnou blbost jako vsichni, ale to je to nejtrapnejsi co jsem za posledni alespon mesic videl..a k tomu VW gti mno bral bych asi radej kazdy z tech car co tam ten sulin necha znicit..ale to asi neni podstatny..proste traparna nejvetsi..
tak ještě se naučit česky a je to vpohodě ;-) No a když je někdo tak blbý že stráví celou zimu v garáži nalepováním plastových spoilerů tak je to jeho idiotství
Pro ty, co nevědí, co to je trávit celou zimu...dvě..tří zimy pod aute a vypiplat ho do detailů... když "nějaké" firma třeba Geiger car udělá Hummera s 30" a víkonem přes 700koní a víš, tak ano, udělejto toto s autem, ale když někdo tráví svůj čas v garáži a pak by tohle někdo udělal s jeho autem, tak je to nazabití :no: a to co se tady šíří po tomto serveru o tunerů je opravdu jen z části pravda...