Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Novinka roku 2006 na news.auto.cz: Budoucnost automobilek v článcích Marka

61 komentářů

Mě by jen zajímalo kdo je ten Marko bo to nějak nechápu 😊 Měl bych ho znát?
Marko...něco mezi polobohem a jezdcem F1...Chodí zásadně zahalen v hedvábném rouchu,na nohách topánky z lýka, na hlavě vavřínový věnec. V levé ruce diktafon a v pravé notebook. >😁
Joooo už vím 😊 Jak jsem mohl jen zapomenout 😊
Tomiss
On už nechodí,na rukou ho nosí motorističtí fandové >😁 >😁
Joooo, to je on!!!! >😁 >😁 >😁 >😒] :yes:
Avatar - MeSiL
MeSiL
>😁
Tomiss
Marko díky!Nelze jinak než Ti poděkovat za Tvé příspěky,a popřát Ti v roce 2007 hodně skvělých témat a hbité prsty na klávesnici... 😉 :yes:
cuisine
:yes:
Marko
:yes: 😉 Dakujem, vynasnazim sa.... Vsetko dobre aj Tebe...
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
To same preji Markovi a vsem fandum aut... :yes:
Marko
Dakujem. Aj ja tebe prajem stastny rok 2007. 😉
A nemohl by to poněm někdo překládat do češtiny ? ..... když jsme v těch čechách
A co takhle jeste na konci roku lehce nakopnout? :no:
debilko, nerozumies bratskemu jazyku? 😒 :no:
Jozki
A odkial vies ze server auto.cz je v cechach ? Kludne moze byt v Burundi. 😉
Zlín je v Burundi? >😁
cuisine
:no: :no: :no:
Co blaznis!!! Furt lepsi nez ostravsky...
no no no - hornický nádeníku >😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
:no: :no: :no:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Napřed se podepiš a až potom vysírej, trubko :no: :no: :no:
chruno...potrebujes to prelozit?
Marko
Teraz a z tohto miesta by som sa chcel podakovat ja. Celej redakcii za prilezitost a doveru, a specialne Ondreji Lanikovi za pomoc s umiestnovanim mojich clankov. 😄 Tym / tim, ktori ma citate (aj necitate) sa zas chcem podakovat za trpezlivost. A pochopenie, ze nie vzdy mozu byt moje informacie 100% presne (aj ked sa o to v maximalnej miere snazim)... Niektore z inforamcii, ktore boli zverejnene, by sa uz v tejto chvili dali poopravit, alebo doplnit. Ale to je nakoniec dokaz, ze veci sa hybu dopredu, ze zijeme v meniacom sa svete. Vracat sa teraz uz ale nebudem (a z casovych dovodov ani nemozem) - takze dalej budeme spolu pozerat do budunosti. Tej automobilovej, aj "clankovej" 😉 . Co sa tyka tej druhej - bezprostredne vas budu cakat novinky poslednej zostavajucej britskej znacky. Potom sa uz presunieme do "krajiny Vychadzajuceho slnka". A tam hned zacneme so sportovcom (ale nijaky zapasnik sumo to nebude! Caka nas boxer 😉 )
A co to vzít do Japonska přes středoevropsky region
Marko
Stredoeuropskym regionom som zacal na blogu 😉 : [odkaz] Potom nasledovalo Audi. Dalsie clanku uz boli na NEWS.AUTO.CZ. K Skode a Audi sa ale vratim aj "redakcne", ale az nakoniec -aby sa zachoval primerany casovy odstup (myslim medzi tym co bolo na blogu, a tym co bude v novinkach ACZ). A v polovici buduceho roka uz budu k novinkam oboch automobiliek dalsie nove spravy - takze sa budu dat napisat aj obsahovo uplne nove clanky. 😉
Ještě jednou díky za info. Zmínil jsi se o Škodě, nevíš něco prosím o faceliftu OII...? Kdy asi...
Marko
Nejaka mensia forma faceliftu bude urcite v Zeneve (03)2007. Ma dojst k nejakym zmenam v interieroch, a zvonku sa maju zmenit tvary prednych a zadnych svetiel. Ale budu to zrejme iba drobne zmeny... Ci Skoda planuje aj razantnejsi zasah do tvarov auta (napr. zjednotenie masky s novymi modelmi) zatial neviem. Ak by sa tak stalo - tak tipujem najskor v r. 2009. Uplne novy nastupca sa obajvi az v prvych rokoch noveho destarocia... 😉
Jo jsi prostě borec ! Díky moc
Boxer? V Asii spíše Kick-boxer 😉 PS: těším se :yes:
Marko
A ja... 😄 Ale zas - rozsah a nejasnosti u niektorych znaciek ma dost desia 8-s
Ano, u některých značek je to trochu komplikovanější...právě proto čekáme, jak se s tím marko popere a co nového nám přinese 😉 :yes: PS: hlavně piš STI místo STi...a taky bych docela rád viděl, jak vypadá Zapatinas...bo chci vidět chlápka, co se snažil designově subaru zabít 😐 😉
tomoooo
[odkaz]
Jeho vzhled mnohé vysvětluje... 😄
Marko
Ked budem nahodou pisat STI, tak to budem pisat takto: STI >😁 😉 . Btw. Subaru mi strosti nerobi, tam mam dost informacii... 😉
U Toyoty se zapotíš >😁 . PS: tak ty máš dost informací,hmmm...jen abys to neodflinknul >😁 😉 :yes:
Marko
Toyota a Lexus...to je toho, coho sa bojim najviac z Japoncov. Informacie mam ...ale praveze je ich az prilis. Budem musiet z toho mnozstva poskladat nieco rozumne. A bude treba vela veci krizom sposobom overovat. Ale nejak to zvladnem... 😄 >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
Některých? Já měl vždy za to že zásadní nejasnosti jsou u všech. Pokaždé ty kvanta konceptů a japonská zdrženlivost ohledně poskytovaných informací. Viz třeba Subaru diesel. Jediné co vlastně 100% víme je, že bude. Možná.
Marko
Ono, so vsetkymi problem nie je... Ani nie je problem s konceptami - ten vyrabaju zurnalisti. Ak vidia nejaky koncept, hned si ho dosadia ako predobraz niecoho konkretneho. A pritom moze ist (a casto ide) o stylisticke cvicenia - a v serii sa z toho, mozno az o 5 rokov objavia iba nejake detaily. U Jap. je skor problem s tym, ze je tazke odhadnut, ktore z pripravovanych noviniek dorazia aj k nam. A vobec tie novinky vyhladat. Ak totiz dnes Toyota pripravuje v Jap. uplne novy modelovy rad, ktorym ponuku rozsiri (teda nie nastupcu uz existujuceho auta), tak je v WEU podmienkach dost tazke take auto odhalit. Jednak nemam pristup k Jap. auto-magazinom, a to co je na internete je iba utrzkovite. A aj ked tam je text, a dam to prelozit on-line prekladacu - tak to nie je idealne. A aj ked je - tak nikdy tam nie je napisane ci ide iba o domaci model, alebo to je aj na e😜ort (do EU). Subaru - no kazdopadne bude ten diesel do 60. dni odo dneska na svete. Takze to cakanie uz nebude dlhe... 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Tento výraz zde tuším velmi trefně použil jako první mari. A jak tady někdo výše toužil po překladu, tož tak činím: to je laťka kvality nasazena setsakramensky vysoko. Takže BRAVO Marko a DÍKY :yes: :yes: :yes: A do roku 2007 ti přeju ve všech směrech jen to nej nej nej ... nejlepší. Tož tak.
Marko
Dik, dik.... 😄 😉 A aj ja Ti prajem vsetko naj, naj, naj...najlepsie. 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Do nového roku ti přeji samozřejmě hodně zdraví, štěstí a spokojenosti a taky dostatek volného času a elánu 😄 a nám obyčejným smrtelníkům přeji hodně tvých článků a trpělivost bližních, když se nemůžeme odlepit od obrazovky... 😉
Marko
Dakujem Ricardo. 😉 Cas je to, coho sa mi nedostava...a v najblizsich tyzdnoch ho bude este menej. Dufam ale, ze v priebehu roka sa to zlepsi. Elanu - toho by bolo. /// Aj ja Tebe prajem vsetko najlepsie v roku 2007. 😉 😄
Ne,ze bych patril k tvym priznivcum,nebo odpurcum,ale objektivne si myslim,ze tyhle stranky komentuji stale jedni a ti sami lide,a to neni zrovna nejstastnejsi....
Marko
Iste...ale tak to je na vsetkych internetovych strankach. Su tam ludia, ktori diskutuju, su ludia, ktori napisu jeden krat za cas, su ludia, ktori tie diskusie iba citaju, a potom su taki, ktori diskusie necitaju vobec. A cim detailnejsie, odbornejsie, specializovanejsie tie stranky byvaju, tym je ta stratifikacia cielovych skupin vyraznejsia. Tak to je, a nie som si isty, ci s tym nieco ide robit. Ani ja, ani nikto z redakcie nemoze nijakeho cloveka k niecomu nutit. Mozme pisat iba pre tych, ktorych to zaujima... Takze nerozumiem tomu, preco by to nemalo byt najstastnejsie... Ak len preto, ze sa obajvuju stale rovnake nazory, tak potom istym sposobom suhlasim. Ale su to nazory tych, ktori sem pisu. Ti, ktori sem nikdy nenapisali, tych nazory samozrejme nikto nepozna. Btw. ja by som sa napriklad rad a kludne bavil aj s ludmi, kt. so mnou nesuhlasia, polemizuju, atd...(aj som to v minulosti robil)...ak to teda bude debata na urovni. 😉 Vsetko dobre v Novom roku.
Myslim,ze lide co pisi o autech nikdy nezhodnoti vsechny znacky objektivne,vzdy se objevi vyjimka...napr.BMW atd.ktere zenou vodu na mlyn a naopak treba tvuj clanek o "budoucnosti Seatu".Dost me to zamrzelo,jelikoz jsem cerstvym majitelem noveho Seatu,nerikam ze by nebyl pravdivi,ale povazuji ho za "trochu pretazeny za vlasy" Tobe i Tvyk kolegum Stastny Novy rok
Marko
Ja viem Ondrasi, ze nejde vsetko zhodnostit vzdy objektivne. Aj ked ja sa o to snazim - ani ja napriklad nemusim mat vzdy uplne ingformacie. Ale ver, ze sa snazim pisat veci, take ake su. Napr. ja mam rad Mercedes - ale viem ho velmi tvrdo kritizovat za niektore veci. To, ze mam niekoho / nieco rad by mi vo vecnej kritike nemalo branit. Ale tak, ako su preferencie na strane redaktorov, tak su aj na strane majitelov. Kazdy by bol rad, keby to jeho auto pochadzalo od uspesnej znacky...bohuzial nie vzdy to tak je. A Seat je bohuzial jednym z tych prikladov. A ono tos nim moze byt este horsie. Novy sef koncernu VW Martin Winnterkorn uz v jednom z rozhovorov otvorene povedal, ze bud sa Seat da dokopy, ale nie. Ak nie - tak pristupi k velmi drastickemu rieseniu situacie. Btw. ak mas cas, tak si dneska mozme prebrat to co povazujes za pritiahnute za vlasy... 😉
Samozdrejme s tebou souhlasim,jen tezko se da vzdy a vse objektivne zhodnotit.Myslim ze co se tyce Seatu,zaslechl jsem ze maji problemy s odbytem,ale nechapu proc,myslim,ze napr.Skoda dela mnohem skaredsi,drazsi auta,nechapu proc zrovna Skodu porad vychvaluji,Seat ma urcite mnohem hezci auta a to bych se o mou pravdu hadal do krve...
Marko
Hadat sa do krvi je zbytocne. To by sa totiz ti, ktori zas tvrdia, ze Skoda robi hodnotnejsie a krajsie auta, ako Seat mohli hadat do krvi tiez. 😉 Seat mozno robi pekne auta - aspon niektore- napr. Leon, Altea (ale zas Toledo fakt moc nevyslo): ale na predajnost jednotlivych modelov vplyva viac faktorov. A pravda je, ze sucasnych Ibiz a Cordob aspon ja nevidam tolko, ako ich bolo v 1.polke 90. rokov ked Seat "kvitol". V budovani tej znacky, aj jej modelovej ponuky muselo doslo k velmi viditelnym chybam - a dosledkom bol ten upadajuci predaj. Ale cesta z tych problemov von este je: jedno z aut najblizsej buducnosti na ktore som najviac zvedavy, bude nova Ibiza. Tu uz navrhuje ex-sefdesigner Lamborghini Luc Donkerwolke. Takze auto fakt moze byt nielen krasne...a moze mat tak silnu "osobnost", ze zacne stavat cely Seat na nohy...
Urcite ano,jsem mlady a moje prvni NOVE auto je prave Seat Ibiza,po faceliftu,takze jsem nevahal a prekvapila me i cena-234900-na leasing.Jsem moc zvedavy na novou Ibizu,ktera jak jsi psal bude k mani kolem roku 2009.Jsem se svoji Ibizou nadmiru spokojeny,a proto me to trosku zamrzelo.Co se tyce Toleda,zastarale Alhambry,je pravda,ze tudy cesta k uspechu nepovede,Leon je bomba a Altea je take pekna.Cordoba i pres sve stari patri stale mezi nejhezci sedany v nizsi tride,zvlaste to nedavnem faceliftu,ktery se podle meho naramne povedl...Proste Seat je presne to,co jsem od noveho auta ocekaval za velmi rozumne ceny
Marco,muzes mi poradit nejake odkazy,kde bych mohl najit statistiky prodeje automobilu na evropskych(predevsim Nemecky trh)a samozdrejme i Ceskoslovensky trh za rok 2005,2006??Mnohokrat dekuji
Marko
Celo-EU statistiky mam aj ja detailne iba z roku 2004 - V tlacovych dokumentoch. Nemecke predaje najdes tu: [odkaz] Ceske na: [odkaz]{4A86501A-BBD… Slovenske na: [odkaz] Ostatne EU krajny maju svoje vlastne organizacie, ale ich adresy nepoznam. Ked mas cas skus si ich vyhladat cez Google. Celo-EU predaje aktualne neviem na Inete najst. 😉
No reknu ti,je to pekna bida s tim Seatem,to musim uznat,na vsech trzich...Nejlepe si vede v Evrope Renault nasledovan Volkswagenem.Myslis,ze je Renault opravdu tak dobry,ze je to nejprodavanejsi znacka v cele Evrope??? ;-\
Marko
Renault? Renault je ...on je dobry v zmysle popularity. V poslednom obdobi mu pomohol aj velmi vyrazny, avantgardny design. Tym, ze narusil take zauzivane, stojate vody vzbudil zaujem. Ale ako kazda modna vlna...aj tato je dlhodobo neudrzatelna. Dalsim problemom je kvalita tych aut - hlavne elektronika. Ja mam sukromnu Lagunu,takze to bohuzial poznam na "vlastnej kozi". Renault ale teraz aj napriek problemom dokazal plnit vacsinu poziadaviek na moderne auta: zaujimavy design, priestor, slusna vybava, nadpriemerna bezpecnost, relativny komfort, moderna technika (aj ked za cenu tych poruch).. Aj on ale velmi vyrazne bude menit strategiu. Buducnost Renaultu - do bude obrovsky clanok. 😉
Ahoj Marko, chci Ti tímto veřejně poděkovat za práci kterou oblažuješ nás velké fanoušky aut a za to poodhalování tajemství budoucnosti. Je to bezva sledovat jak se vize mění (nebo nemění) ve skutečnost.
Hodně štěstí v novém roce 2007 😄 P.S. zítra se Ti ještě ozvu 😉
Marko
😄 😉 😉
Urcite,takovy nazor zastavam i ja,zapomnel jsi dodat cim hlavne laka lidi a to velmi nizkou cenou!!!Napr.U nas byla cena R.Megane 290000 na leasing,coz je velmi slusna cena,takovou nenabidne zadny zastupce v nizsi stredni tride...myslim si ze to je hlavni duvod jejich celoevropskych uspechu!S tou elektronikou souhlasim take a nejen Renault s ni ma problemy,rekl bych ze jeste vetsi ma Peugeot,slychavam to ze vsech stran meho okoli..TED jeden dotaz:myslis si uprimne ze byla takova velka chyba si koupit Seata Ibizu???Diky za odpoved
Marko
Nie, Ondrasi. Nikdy som nepovedal, ze by bolo chybou si kupit Ibizu. Mozno to nie je technicky vynikajuce auto, ale je to standradne dobre, a moderne auto. Ak Ta oslovuje design, potom je Tvoje rozhodnutie prirodzene dobre. Jediny pripad, v ktorom by sa Tvoja kupa mohla zvrtnut v "katastrofu" by bolo, keby sa u VW rozhodli znacku Seat umrtvit. Ak by k tomu nahodou doslo, doporucujem sa toho auta okamzite zbavit (ak mozes). Aj tio viac-menej iba kvoli rapidnej strate hodnoty. Dufajme ale, ze sa tak nestane... 😉 😄
Zdravim Te Marko i v Novem Roce,diky za Tvoji snahu na vsechny dotazy a hloupe otazky mi co nejlepe odpovedet..Pokud se mam vratit k nasemu rozhovoru,co se tyce te "katastrofy" co jsi zminoval,myslim,ze je to opravdu jen krajni reseni,o ktere Volkswagen urcite neuvazuje.Seat ma tusim pres 50let bohatou,(pravda,ne moc slavnou)historii,ma porad sve zakazniky,a tim,ze by ho VW umrtvil by podle meho rozpoutal dalsi skandal,a to ne maly,ktery si vubec nemuze dovolit.Podle meho je proste tva nejcernejsi vize neuskutecnitelna,spousta automobilek se potyka a v minulosti potykala s nedostatecnym odbytem,tak to proste chodi,neni mozne,aby pri jednom vetsim problemu zavreli celou "fabriku"....Sveho rozhodnuti nelituji a urcite se meho auticka zbavovat nechci..Vsechno dobre a brzkou odpoved,diky Ondras
Marko
Ondrasi... ked som hore pisal o drastickom rieseni situacie, o ktorom uvazuje novy sef koncernu, tak bola rec o zruseni Seatu. To je alternativa, ktoru on sam pripustil. A kedze VW Seata vlastni, ver mi, ze zrusit firmu moze kedykolvek bude chciet. ;-\ Naopak, to co si VW nemoze dovolit je prave drzat pri zivote stratovy Seat. Prave preto bude nova Ibiza klucovou novinkou. Bud zacne stavat Seat na nohy, alebo bude zle. O to viac, ze Martin Winterkorn sa ukazuje byt clovekom, ktory nie je velkym fanusikom Seatu. Ale tak to vzdy bolo: niektore znacky vznikali, niektore zanikali. ;-\ Btw. ta minulost Seatu je dost sporna vec. Seat totiz od svojho vzniku v r. 1950, az do 1982 vyrabal iba licencne Fiaty. Dokonca bez tohho, aby bol pritomny na e😜ortnych europskych trhoch. Samostatnou (vyvojovo a modelmi) znackou je Seat az od polovice 80. rokov. Teda az od ery VW. Co je historia stara 20 rokov. A pre VW ma asi vacsiu hodnotu Skoda, pretoze ta ma nepomerne dlhsiu(a samostatnu) tradiciu, dokonca na vacsom uzemi Europy, ako Seat.
Urcite ho zrusit muze,doufam,ze se tak ale nestane a ze nova Ibiza pomuze Seatu znovu ziskat ztracenou tvar...Skoda ma nesporne bohatsi tradici,bohatsi nez Volkswagen,i pochopitelne i Seat.Sam sem mel Felicii,nebylo to spatne auto,kdyby byli Fabie na jine cenove urovni,budiz,ale pokud bude i F2 tak draha,nemuze byt o Skode rec.Mel bych otazku,jake auto bysis koupil kdybys mel k dispozici asi 400tis.Sk????
Marko
Za 400tis SKK by som si moc vyskakovat nemohol. Ale keby som musel teraz kupit auto do tejto sumy, tak bud Grande Punto 1,4 Active, alebo Corsu 1,2. Obe v 5dv. prevedeni...Mozno este P207 -ale to je uz take rozhodnutie "z nudze cnost" - nejak ma to auto neoslouje.