Kdo v hybridu od LEXUS nesedel a neridil nepochopi co to je za auto, mala spotreba, vysoky vykon, emise ze by jsi mohl skrz vyfuk dychat.. ( nadsazka ). A o technolocike vyspelosti ani nemluve, kdyz od Toyoty nakupuje hybridni technologii porsche a dal audi, no NASKOK DIKY TECHNICE bude spis v japonsku, nez u znacky AUDI.
Takovy design je neco neprekonatelneho... to cabrio vypada vselijak ale to coupe ty prelomene krivky .... tak tohle myt v garazi... rikam ze ta karoserie se zapise do dejin...
Sice velice zajímavé-supersport s hybridem, ale cca 60-80% prodeje Toyoty Supra v Japonsku a USA je cílem tunerů... A jsem zvědaaví, jaké bude mít součástky v katalogu VeilSide, HKS atd... >:D pro "NEtunery" a lidé "slintajíc", ale "neřídíc" velice zajímavé, ale tuneři sáhnou asi po GT-R ;-\ :yes::no:
Tohle je jen takovej prumernej nevyraznej vuz pro lidi, ktery od auta necekaj nic jinyho, nez ze je odveze z bodu A do bodu B, takovej trakar proste ;)
já tu nadnesenost pochopil... proto jsem to psal a zasmál se.. jinak bych se neobtěžoval psát.. ;-) tahle třída co jsi zmínil.. ta je prostě pro jinej druh lidí.. ti si nekupujou výkon, rychlost a řazení.. a s tím i "vstupenku do společnosti image"... (věčně propírané téma).. a myslím, že v tom rozhodně nehrají role peníze a stejně dobře oba víme, že se v Evropě bude několikanásobně více prodávat Audi TT oproti této Toyotě.. (ano nesrovnatelné ale cena rovnější než vedle Porsche nebo Ferrari nebo AM atd..) takže tak... ;-)
Opravdu super kara, kez by to byla reinkarnace ve sve dobe veleuspesne Supry... Je videt, ze Toyota spravne pochopila, ze jedine rozvojem hybridnich technologii v soucasnosti dokaze Evropu i v leccems predbehnout... :yes: >:-[]
Opravdový koncept se vším všudy.Vychází se z uplně jiné obasti menšího polokupé ,na nové podv. platformě ,no člověk neví co bude za tři roky , ale tvar ,,bagří lžíce,,je až moc ...interiér opravdový koncept ,budoucností čišící ,trochu nepraktický.Cena nedosažitelná,jen když to budou chtít zkusit.
Je to myšleno trochu nadneseně, ale jen trochu ;-) Jsem zvědavej co řeknou "v Německu" na schopnosti 911 za třetinovou cenu (pokud se to opravdu podaří).. tedy na úrovni BMW 328i Coupe (230 koní v US verzi) nebo Infiniti G Coupe (275 koní).. v Evropě spíše raritka, ale v USA to bude masakr (o Japonsku nemá cenu ztrácet čas) - na tom trvám! :-) IMHO by třeba Jaguaru dost pomohlo, kdyby mohl ve svých modelech nabídnout něco podobného.. BTW nic není nemožné.. nedávno jsem četl něco o tom, jak se CEO Fordu Alan Mulally "vypravil" do Toyota city na pokec.. prej něco ve smyslu, když nemáš na to soupeře porazit, tak se s ním spoj.. nejvíc ho prý zajímali toyotí technologie v oblasti hybridního pohonu a palivových článků
Mari logicky poznamenává, že je to na Toyotu příliš odvážné.. samožřejmě, jde o koncept.. na druhou stranu, nová Supra bude daleko odvážnější a emociálnější než většina dnešní produkce.. požadavky se změnily, nyní letí dynamičnost a sportovní vzhled - Toyota samo nechce být pozadu.. Důkaz místo slibů: Kevin Hunter, vice president of Toyota’s Calty Design Research had to say about it: "We feel there's a hole in our lineup. Toyota hasn't had a sports car since the Supra was dropped in 1997. We need some emotional punch in our lineup, a halo product." Aby bylo jasno, Toyotě je jasné, že v Evropě to zas takovou díru do světa neudělá (ve smyslu prodejů), již nyní tvrdí, že Supra bude v Evropě sloužit především jako ákadlo, demonstrace technického pokroku, atd., prostě produkční verze showcaru.. naopak ale předpokládají, že v USA budou mít masakrující úspěch.. "In Europe, however good the Supra is, I highly doubt that it will convince consumers even if it’s priced much lower than a Porsche Cayman, but I think that it can serve Toyota as a “halo car”."
jj, legendární Supra se vrací, není nejmenšího pochybu! Tohle je koncept ze kterého vznikne, na trh půjde patrně přesně za rok - tedy leden 2008. Autorův výrok "takřka sportovní jízdní výkony" mě opravdu dostal :no: Tohle auto bude mít minimálně 400 koní, zadáním pro konstruktéry je 0-60 mph za 4 sekundy.. a to ani nemluvim o pružném zrychlení.. kdo nejel lexusním hybridem asi těžko pochopí, že 400 hybridních koní je "daleko více" než 400 klasických koní :-! Tohle auto bude namířeno proti Nissanu GT-R respektive Porsche 911 / 911 Turbo.. podle vyjádření Toyoty je tohle začátek nové éry sportovních vozů - ekonomie, ekologie a emoce v jednom balení :yes: Ptáte se na cenu? Prej ji budou schopný nabídnou již kolem 35,000 $ - jestli se jim to podaří, tak půjde konkurence do pekel! Today Tomorrow Toyota
"Takřka sportovní výkony"??? 300kW a 0-100 pod 5s je co? Standard nižší střední? To bych pak chtěl vědět, pod čím si představujete "skutečné sportovní výkony" a co jsou pak "super-sportovní výkony"... :no::-! ;-\
Já to říkám už dávno: bílá je zpátky na plný kule :yes: >:-[] PS: To kupé vypadá velice podařeně. Zejména profil je velmi silný! S čumákem si nejsem tam moc jist, něco mi tam neladí, ale zatím nevím co. Byl by to trhák jako nový Civic :yes: