Já to říkám už dávno: bílá je zpátky na plný kule :yes: >:-[] PS: To kupé vypadá velice podařeně. Zejména profil je velmi silný! S čumákem si nejsem tam moc jist, něco mi tam neladí, ale zatím nevím co. Byl by to trhák jako nový Civic :yes:
Tohle je jen takovej prumernej nevyraznej vuz pro lidi, ktery od auta necekaj nic jinyho, nez ze je odveze z bodu A do bodu B, takovej trakar proste ;)
"Takřka sportovní výkony"??? 300kW a 0-100 pod 5s je co? Standard nižší střední? To bych pak chtěl vědět, pod čím si představujete "skutečné sportovní výkony" a co jsou pak "super-sportovní výkony"... :no::-! ;-\
jj, legendární Supra se vrací, není nejmenšího pochybu! Tohle je koncept ze kterého vznikne, na trh půjde patrně přesně za rok - tedy leden 2008. Autorův výrok "takřka sportovní jízdní výkony" mě opravdu dostal :no: Tohle auto bude mít minimálně 400 koní, zadáním pro konstruktéry je 0-60 mph za 4 sekundy.. a to ani nemluvim o pružném zrychlení.. kdo nejel lexusním hybridem asi těžko pochopí, že 400 hybridních koní je "daleko více" než 400 klasických koní :-! Tohle auto bude namířeno proti Nissanu GT-R respektive Porsche 911 / 911 Turbo.. podle vyjádření Toyoty je tohle začátek nové éry sportovních vozů - ekonomie, ekologie a emoce v jednom balení :yes: Ptáte se na cenu? Prej ji budou schopný nabídnou již kolem 35,000 $ - jestli se jim to podaří, tak půjde konkurence do pekel! Today Tomorrow Toyota
Je to myšleno trochu nadneseně, ale jen trochu ;-) Jsem zvědavej co řeknou "v Německu" na schopnosti 911 za třetinovou cenu (pokud se to opravdu podaří).. tedy na úrovni BMW 328i Coupe (230 koní v US verzi) nebo Infiniti G Coupe (275 koní).. v Evropě spíše raritka, ale v USA to bude masakr (o Japonsku nemá cenu ztrácet čas) - na tom trvám! :-) IMHO by třeba Jaguaru dost pomohlo, kdyby mohl ve svých modelech nabídnout něco podobného.. BTW nic není nemožné.. nedávno jsem četl něco o tom, jak se CEO Fordu Alan Mulally "vypravil" do Toyota city na pokec.. prej něco ve smyslu, když nemáš na to soupeře porazit, tak se s ním spoj.. nejvíc ho prý zajímali toyotí technologie v oblasti hybridního pohonu a palivových článků
já tu nadnesenost pochopil... proto jsem to psal a zasmál se.. jinak bych se neobtěžoval psát.. ;-) tahle třída co jsi zmínil.. ta je prostě pro jinej druh lidí.. ti si nekupujou výkon, rychlost a řazení.. a s tím i "vstupenku do společnosti image"... (věčně propírané téma).. a myslím, že v tom rozhodně nehrají role peníze a stejně dobře oba víme, že se v Evropě bude několikanásobně více prodávat Audi TT oproti této Toyotě.. (ano nesrovnatelné ale cena rovnější než vedle Porsche nebo Ferrari nebo AM atd..) takže tak... ;-)
Opravdu super kara, kez by to byla reinkarnace ve sve dobe veleuspesne Supry... Je videt, ze Toyota spravne pochopila, ze jedine rozvojem hybridnich technologii v soucasnosti dokaze Evropu i v leccems predbehnout... :yes: >:-[]
Sice velice zajímavé-supersport s hybridem, ale cca 60-80% prodeje Toyoty Supra v Japonsku a USA je cílem tunerů... A jsem zvědaaví, jaké bude mít součástky v katalogu VeilSide, HKS atd... >:D pro "NEtunery" a lidé "slintajíc", ale "neřídíc" velice zajímavé, ale tuneři sáhnou asi po GT-R ;-\ :yes::no:
Mari logicky poznamenává, že je to na Toyotu příliš odvážné.. samožřejmě, jde o koncept.. na druhou stranu, nová Supra bude daleko odvážnější a emociálnější než většina dnešní produkce.. požadavky se změnily, nyní letí dynamičnost a sportovní vzhled - Toyota samo nechce být pozadu.. Důkaz místo slibů: Kevin Hunter, vice president of Toyota’s Calty Design Research had to say about it: "We feel there's a hole in our lineup. Toyota hasn't had a sports car since the Supra was dropped in 1997. We need some emotional punch in our lineup, a halo product." Aby bylo jasno, Toyotě je jasné, že v Evropě to zas takovou díru do světa neudělá (ve smyslu prodejů), již nyní tvrdí, že Supra bude v Evropě sloužit především jako ákadlo, demonstrace technického pokroku, atd., prostě produkční verze showcaru.. naopak ale předpokládají, že v USA budou mít masakrující úspěch.. "In Europe, however good the Supra is, I highly doubt that it will convince consumers even if it’s priced much lower than a Porsche Cayman, but I think that it can serve Toyota as a “halo car”."
Opravdový koncept se vším všudy.Vychází se z uplně jiné obasti menšího polokupé ,na nové podv. platformě ,no člověk neví co bude za tři roky , ale tvar ,,bagří lžíce,,je až moc ...interiér opravdový koncept ,budoucností čišící ,trochu nepraktický.Cena nedosažitelná,jen když to budou chtít zkusit.
Takovy design je neco neprekonatelneho... to cabrio vypada vselijak ale to coupe ty prelomene krivky .... tak tohle myt v garazi... rikam ze ta karoserie se zapise do dejin...
Kdo v hybridu od LEXUS nesedel a neridil nepochopi co to je za auto, mala spotreba, vysoky vykon, emise ze by jsi mohl skrz vyfuk dychat.. ( nadsazka ). A o technolocike vyspelosti ani nemluve, kdyz od Toyoty nakupuje hybridni technologii porsche a dal audi, no NASKOK DIKY TECHNICE bude spis v japonsku, nez u znacky AUDI.