Corola tři roky brutálního provozu s minimem závad, golf za půl roku opravy za 30 tisíc. Toyota je lepší. Mnohem pohodlnější, lepší sedačky,bytelnější i když nevypadá,mnohem spolehlivější, akorát holt míň hezká na pohled. Ale řízení, brzdy, řazení , podvozek vydrží minimálně 2x tolik co VW. A ten pocit, že vždy nastartuju, odjedu a dojedu, to je k nezaplacení. Měl jsem jednu corolu, ve 230 000 pořád slušná a pevná, golf II ve 180 000 plechovka, golf III samá oprava. Třeba jen to, jak se zavřou dveře- prostě zapadnou kam patří, u golfa po pár letech prověšený o 3 cm a při zavírání se musí přizvednout. VW je možná technicky dokonalejší, vypiplaější,ale mnohem, mnohem choulostivější a chatrnější.
no, tak zle bych to s tim VW nevidel,staci se podivat jaka auta jezdi kolem nas,jestli toyota nebo VW,WV forever a doufam,ze prodeje i nadale porostou :yes::yes::yes::yes:
Na WWW.toyota.cz je supr prezentace AURISU a Móóóc mu to tam sluší-ani stopy po fádnosti a ten interiér Mmmmm... na I dnes crash test -AURIS 5 hvězd !!! Co ta redakce Auto cz dělá ... Co ta Boloň? :'-(:-(
Drsný to je (zejména když vezmeme v potaz, že VW je nejsilnější evropská automobilka ;-\ ).. VW je naštěstí pod patronátem německých socialistů, kteří jaksi zatím dokáží vzdorovat EU a bránit se volnému trhu.. ale ono na každého jednou dojde..
Z tohoto pohledu je to fakt drsný-pro VW... :-! Už to číslo 20 000lidí bez práce plus další po Evropě...Třeba by ho Toyota mohla časem koupit ve výprodeji... >:D
Statistika nuda je, má však cenné údaje.. Toyota, současný vzor autoprůmyslu, předpokládaný světový leader, bezkonkureční král efektivnosti a rentability, letos vyrobí přes 8 mil aut, ale přitom zaměstnává "pouze" 280,000 lidí.. dosavadní evropský leader VW, de facto socialistický státní moloch, neflexibilní, nerentabilní a neefektivní vyrábí kolem 5 miliónů aut, ale potřebuje k tomu kolem 350,000 lidí..
Reuters: Ford se definitivně stane trojkou na americkém trhu
jj, to je holt těžký snažit se bojovat v Evropě a v Asii, když si nedokážete uklidit ani před vlastním prahem :-! >:-[];-) viz [odkaz]%5B1%5D.jpg&c… Toyota City zdraví přeplacené emerické managery z Detroitu.. Mess with the best, cry like the rest.. Today Tomorrow Toyota :-!
Ovšemže nejezdil. Nemůžeš jezdit se všema autama na trhu. My svý favorit-systémy drhem už pěknou řádku let a taky si nestěžujem, leda že nám to krapet rezne odspodu. Ale to hravě spravěj gumový lemy, žejo. Většina z nás vyjadřuje jen svý názory na auta, který prostě viděj na ulici a orientujou se při tom předevšim podle sympatií k té které značce, který bejvaj nejvíc ovlivněný tim, že když nám bylo dvanáct a už jsme chtěli mít řidičáky, starší brácha si koupil pětatřicet let starýho opla a řek nám: "Hele, vole, jedině vopl, to si pamatuj. Vopl, to je držák, usmrkanče!" No vidiš, a kde je dneska opel, žejo? V *. Proto je jasný, že toyota z toho vychází nejhůř, jelikož vypadá nejblbějc. A nejlíp z toho vychází FIAT, poněvadž je samozřejmě nejlepší. FIAT ruleš! :yes:
S radostí čtu vaše názory,ale nikdo z vás se nezmínil o tom zda někdy s danou značkou jezdil. Já mohu poznamenat, že mně konzervativní vzhled vůbec nevadí i když v poslední době dochází ke značným změnám. Ta spolehlivost je úžasná to mohu potvrdit protože už od roku 1971 jezdím se třetím autem a je super !!! >:-[]
Já se k ničemu nevyznávám. Jo S60 se mi líbí a hlavně S60 skutečně není sporťák,ani ta R60. Je to rychlé auto. Skutečně nic víc. Klasika sport je trošku někde jinde. Evo, STI, S audi, M, aj. Spíš jsem chtěl poukázat, že při nákupu vozu, každý upřednostní něco jiného. Někdo design, někdo pohodlí, jiný luxus, jiný sportovní zážitky. Skutečně pro mne nehraje vnější design takovou roli, jako pohodlí a příjemné prostředí na palubě. Nevím, proč se tady pořád chcete hádat, já píšu jen nějaký svůj pohled.
S tím co se namontuje do auta ve fabrice není problém,ale jakmile se tam dodělává třeba centrál,alarm,Defendlock a nebo někdo chce do základu el.okna přijede na servis na 99% právě s tím co se dodělávalo... :'-(:no: Ale pak to bere tak ,že se to podělalo jako celek....
:-O Já spíše nechápu, proč se v diskusi o Toyotě začneš z ničeho nic vyznávat ze své lásky k S60, nelásky k sedačkám ve Fabii a podobným záležitostem nesouvisejím jak s tematem tak ani mezi sebou. A mimochodem Staniku, S60 je fajn auto, ale ta R60 co máš v nicku, je ve své kategorii ostrých sedanů střední nebo vyšší střední velmi podprůměrná. Když už tedy chceš mluvit o Volvu. ;-)
Toho Yarisa bych bral jedine v manualu no a v cervene barve :-) Jeste bych chtel vedet, Andy, jak je to s plastama v interieru. Nevrzou? Neskripou? Dik
Jestli chces v automatu, dobre vyzkousej/nech vyzkouset, jestli ji ta robotizovana prevodovka nebude vadit. Celkem skube a zazrak rychlosti to neni, ale je to taky asi dany velikosti auta (to skubani), celkove nadseny jsem nebyl. Abych byl presny, ma ho bratr asi pul roku, jedina zavada, o ktere vim (ale celkem vazna), byla na senzoru otevirani kapoty pro alarm (konstrukcni chyba - kontakt na kostru). Auto rvalo a neslo s tim odjet. Pro bratra puvodel elektrotechnika to nebyl vetsi problem, ale pro zenu...
Kus od kusu. Současná pětka, to je klenot. Minulá pětka je asi nejnudnější BMW v historii. Vlastně minulá sedmička, ta byla ještě horší. Potřebovali toho američana, poněvadž byli v koncích. Jenže... co můžeme na poli designu čekat od fousatýho chlapa, žejo?
No vidíš i ty ospalý spokojený oslík si na to přišel- podívej se např. na P206 a hodně podobný P 307 nebo na GP a nástupce Brava -Marei a atd... Je to jasnej záměr-prodat tvary úspěšného a rozšířeného modelu... Spi dál >:D a POZOR Yaris už není měkoučký a miloučký ,už pěkně dospěl >:-[] A jak se prodává :yes::yes::yes:
Nekteri by si mozna mohli pripomenout, ze Toyota nabizi ruzna auta na ruznych kontinentech. Takze srovnavat design auta urceny pro japonsky a evropsky trh. Tam frci neco jineho a tady taky. V americe je jejich produkce taky jina. Proc si porad nekdo mysli, ze je evropa stredem vermirneho designu?
Me se taky tohle auto nelibi. A co? Bude si ho snad tady v evrope nekdo kupovat? Kdyz se sem nebude dovazet, tak je to konkurence k cemu?
A jejda někdo mooooc chytrej. Aut jsem projel mraky. to byl jen průřez, veeelmi krátký. Taky ksem popisoval Fabku. Který vůz chceš ještě popsat mýma očima, když to tedy nebude Ferrari nebo Porsche, protože taková hvězda nejsem a ani si na ni nehraji. Rozhodně 307 - hrůza. Ale je to tak, každému sedí a líbí se prostě něco jiného. Tohle jen můj názor jest.
Jo, tak tomuhle tvrzení bych po dlouhé době i začal veřit. Jen doufám, že ta spolehlivost, kterou si, Petře, napsal do uvozovek, není myslena proti Toyotě. Jinak taky uvažuji o Aurise, lidi, co byli v Paříži říkají, že to sesadí Golfa z trůnu. Jinak, mnoho lidí by zajímalo, kdyby si popsal nějaké další zkušenosti z tvého servisu, jak je to třeba s novým S-kem, ale třeba i s novým Yarisem, (chci ho pro manželku v 1,3) atď. Předem dík, Petře :yes:
Mno, vašnosto, je-li Auris navržen v Evropě, tak to klobouk dolů :-! To je tedy dílo, tvůrce tohoto vozu se směle může postavit mágům evropského designu, opravdu dobrá práce :yes: Měkoučký a miloušššký yarýsek naznačil směr, Auris ho potvrdil. Bravo, Toyota!
Panáčku ale mohl bys třeba srovnávat srovnatelné - ty porovnáváš 307 - nižší střední s S60 - (trochu vyšší) střední...prostě jabka s hruškama...ale tady v diskuzích nic neobvyklého... ;-)
Lidi, dnes si už nikdo nemůže dovolit vyrobit nespolehlivé auto. Mě zajímá design a použitá technika. A pro mě jako pro řidiče, který stráví v autě spousty km i posezení za volantem. V tomto případě jasně u mě vyhrálo Volvo S60.MB dobrý a BMW taky nebylo zlé. Z druhé strany totální zoufalost třeba Peugeot 307. Při mírně svižněji projeté zatáčce jsem myslel, že vystoupím za jízdy z vozu.Vůbec mě nepodržely a na můj vkus moc měkké. Jo a ti pisálkové co píšou, že sedadla ve Fabii jsou špička třídy, ať jdou do háje. To je tragédie. Bolí mě z nich záda po 50 km. Snad asi jen s nastavitelnou bederní výstuhou jinak asi ne. To jsem ještě neměl možnost testnout.
Ty oslíku,buď dál spokojený... >:D Co sem pleteš Čínu-Toyota už od roku 1998 navrhuje auta v Evropě :-! Taky mi na obrázcích Auris nesedí,ale než začneš něco hýkat počkej si na reál a Golfa nech spát... Je spokojený ,ospalý a nevědoucí jako Ty- Bacha ať nezaspíš Vajnacht cajt >:D
Mě spíš štve, že jabka a jiní si šoičku nechjí pro sebe doma a "naše" Škoda lahůdky na domácí trh nedává. Do řecka Octavii R s vyladěným 1.8T, šikmáčům do Číny 1.8 TFSI 118 kw a nám ku.va nic. Serou mě. Jezdím ve Škodě, ale jestli moje další auto bude Škodovka o tom hodně zapřemýšlím. Patrioti škodováčtí..... 8-s
jestli má být Tozota nějaký měřítko, tak co se designu týče, je stávající golf o dvě generace napřed. Ale spíš myslim, že tahle toyota je o dvě generace pozadu. BRAVO TOYOTA! >:D